> Шифр: П2/2003/8(лютий) Газета 2003р. N 8(лютий) Тур, Р. Психологічне забезпечення навчально-виховного процесу в ліцеї / Р. Тур. - С.2-3 Кл.слова: Обдарованість, Еврилогізація Слободенюк, Л. Система психолого-педагогічного пошуку обдарованих дітей / Л. Слободенюк. - С.4-5 Кл.слова: Тестування Програма пошуку обдарованих дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. - С.5-7 Кл.слова: Оцінювання, Діагностика , Здібності Слободенюк, Л. Рівні та прийоми розвитку учнівської рефлексії / Л. Слободенюк ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка. - С.8-9 Кл.слова: Самопізнання, Саморегуляція, Самоставлення Соцька, М. Оцінювання діяльності психолога закладу освіти / М. Соцька ; Л. Видриган; В. Рибалка ; Л. Видриган; В. Рибалка ; Л. Видриган; В. Рибалка ; Л. Видриган; В. Рибалка. - С.10-15 Кл.слова: Оцінювання, Шкільний психолог, Діагностична методика Видриган, Л. Урок толерантності для молодших підлітків та учнів класів ІПК / Л. Видриган ; В. Рибалка ; В. Рибалка ; В. Рибалка ; В. Рибалка. - С.15 Рибалка, В. Особистість у філософсько-психологічній концепції С.Рубінштейна / В. Рибалка. - С.вкладка Рибалка, В. Особистість у загальнопсихологічній теорії діяльності О.Леонтьєва / В. Рибалка. - С.вкладка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Слободенюк, Л. Рівні та прийоми розвитку учнівської рефлексії [Текст] / Л. Слободенюк> // Психолог. - 2003. - N8(лютий). - С. 8-9. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Рефлексія психодіагностика Мотивація - навчальна Кл.слова (ненормовані): Самопізнання -- Саморегуляція -- Самоставлення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 77 Старовойтенко, Е. Б. Персонология отношения к себе: культурная трансспектива / Е. Б. Старовойтенко> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2010. - № 4. - С. 13-25. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 2073-8528
Рубрики: Самоставлення--психологія особистості Я-психологія Психологія особистості Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): синтез -- ставлення до себе -- особистість -- самоставлення Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 93 Кургинян, С. С. Проблема отношения личности к себе в психологии (от философско-психологических представлений к научной теории) / С. С. Кургинян> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2010. - № 4. - С. 41-53. - Библиогр.: 27 назв. . - ISSN 2073-8528
Рубрики: Психологія особистості самовідношення Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): людина -- буття -- індивідуальний рівень -- відношення -- ставлення до себе -- самоставлення -- суб’єкт -- особистість -- психічна активність -- психічний суб’єкт -- самість -- психічне ставлення -- емпіричний суб’єкт Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 54 Полякова, О. Б. Особенности самопонимания и самопринятия психологов и педагогов / О. Б. Полякова> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2010. - № 4. - С. 112-119. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 2073-8528
Рубрики: Педагоги Психологи Педагогічна психологія самосвідомість самовідношення Саморозуміння самоприйняття Самоактуалізація "Я-концепція" Кл.слова (ненормовані): самоактуалізація -- самосприйняття -- самоставлення -- саморозуміння -- самоприйняття -- самосвідомість -- Я-концепція Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 76 Станковская, Е. Б. Культурогенез отношения женщины к своему телу / Е. Б. Станковская> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2010. - № 4. - С. 141-152. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 2073-8528
Рубрики: культурна психологія Гендерна психологія Психологія особистості Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): самоставлення -- ставлення до себе -- культурна психологія -- тілесність -- жінки Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 26 Карпинский, К. В. Взаимосвязь самоотношения и смысложизненного кризиса в развитии личности / К. В. Карпинский> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2010. - № 4. - С. 152-167. - Библиогр.: 20 назв. . - ISSN 2073-8528
Рубрики: Розвиток особистості Психологія особистості Сенс життя самовідношення Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): особистість -- сенс життя -- смисложиттєва криза -- бессмысленность -- безглуздість -- самоставлення Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Семенов, И. Н. Социокультурная роль экзистенциальной рефлексии в развитии целеобразования и самоотношения творческой индивидуальности / И. Н. Семенов> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 1. - С. 69-82. - Библиогр.: 25 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Індивідуальність--психологія особистості Особистість--індивідуальність--психологія література і психологія Кл.слова (ненормовані): індивідуальність -- Я -- самоставлення -- самозвернення -- цілеутворення -- творчість -- життєдіяльність -- розвиток -- екзистенція -- рефлексія -- психолого-персонологічні дослідження Дод.точки доступу: Зощенко, Михайло Михайлович (російський радянський письменник ; 1894-1958) Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2012/9 Журнал 2012р. N 9 Вогініч, Ольга. Особистість дитини: здоров’я та фізичний розвиток / О. Вогініч. - С.4-8. Мулик, Наталія. Культурно-гігієнічні навички як засіб зміцнення здоров’я / Н. Мулик. - С.9-17. Сидельникова, Ольга. Особистість дитини: самоставлення та самосвідомість / О. Сидельникова. - С.18-25. Фурсова, Сніжанна. Дитячі таланти та обдарованість / С. Фурсова. - С.26-33. Гавриш, Наталія. Коректурні таблиці як засіб стимулювання креативності дітей / Н. Гавриш. - С.34-44. Самойлова, Світлана. Виявлення індивідуальних особливостей дітей / С. Самойлова, О. Лисенко. - С.45-51. Малишева, Ольга. Атестація педагогчних працівників: вивчення професійної діяльності педагогів / О. Малишева. - С.52-56. Малишева, Ольга. Атестація педагогічних працівників з повною вищою педагогічною освітою, які працюють не фахом / О. Малишева Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на жовтень. - С.62-64. Перелік програм рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту для використання в дошкільних навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році. - С.65. Аплодуємо переможщям. - С.66-67. Кононко, О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко. - С.68-72. Свята та цікаві події жовтня. - С.73-74. Жижина, Ірина. Пригоди Павучка / І. Жижина. - С.75-79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 34 Сидельникова, Ольга. Особистість дитини: самоставлення та самосвідомість / О. Сидельникова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 9. - С. 18-25. Рубрики: Дошкільники--формування особистості Кл.слова (ненормовані): формування системи ставлень -- ціннісне ставлення -- старші дошкільники -- основні новоутворення -- особливості самооцінки -- саморегуляція поведінки -- самоставлення -- самосвідомість Анотація: Про використання фундаментальних та нових підходів у формуванні й вихованні особистості дошкільника. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
О-82 Отич, Д. Д. Динаміка змін змісту Я-концепції майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Д. Д. Отич> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 4. - С. 75-79. - Бібліогр.: 3 назв. Рубрики: педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): Я-концепція -- образ Я -- самооцінка -- самоставлення -- мотивація Анотація: Викладено результати дослідження динаміки змін змісту Я-концепції майбутніх психологів. Виявлено тенденції до зростання реальної оцінки, особистісної самооцінки, аутосимпатії й навчально-пізнавальних мотивів у процесі професійної підготовки. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 203 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 49.50 грн. Зміст: Акіншева, Ірина Петрівна. Трактування поняття політичної соціалізації в сучасній педагогічній науці / І. П. Акіншева. - С .7-9 Горбачова, Ольга Юріївна. Дослідження взаємозв’язку індивідуальних психологічних особливостей та ціннісних орієнтацій дошкільника / О. Ю. Горбачова. - С .10-13 Горбунова, Вікторія Валеріївна. Методологічні орієнтири проблеми командотворення в межах ціннісно-рольової парадигми / В. В. Горбунова. - С .14-17 Даценко, Тетяна Олександрівна. Інформаційно-комунікативні технології в дошкільній освіті: перспективи та ризики впровадження / Т. О. Даценко. - С .18-20 Кононко, Олена Леонтіївна. Ціннісне самоставлення як складова компетентності фахівця соціально-педагогічного профілю / О. Л. Кононко. - С .21-24 Локарєва, Галина Василівна. Професійне спілкування соціального педагога: сутність, принципи, проблеми підготовки / Г. В. Локарєва, О. В. Філь. - С .25-28 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти до попередження негативних проявів у поведінці дітей як психолого-педагогічна проблема / Н. П. Пихтіна. - С .29-33 Потапчук, Тетяна Володимирівна. Українська культура в умовах зростання національно-культурної ідентичності особистості / Т. В. Потапчук. - С .34-37 Рень, Лариса Василівна. До питання про науково-теоретичне обгрунтування створення та функціонування центру профілактики при вищому навчальному закладі / Л. В. Рень. - С .38-40 Трухан, Марія Андріївна. Дослідження професійних конфліктів фахівців соціальної сфери як педагогічна проблема / М. А. Трухан. - С .41-44 Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Соціокультурне середовище вищого педагогічного навчального закладу як умова успішної соціалізації студентської молоді / Т. М. Тюльпа. - С .45-48 Хмелюк, Яна ВолодимирівСтруктура творчої індивідуальності. / Я. В. Хмелюк. - С .49-52 Швед, Марія Степанівна. Тенденції підготовки соціальних педпгогів в антропологічному вимірі / М. С. Швед. - С .53-55 Шулигіна, Раїса Андріївна. Обдаровані діти в освітньому просторі сучасного навчального закладу / Р. А. Шулигіна. - С .36-60 Антипець, Валентина Прохорівна. Особливості навчання письма дітей дошкільного віку / В. П. Антипець. - С .61-65 Васюк, Оксана Вікторівна. Теоретико-методичні аспекти оволодіння студентами курсу "Архітектурне проектування" / О. В. Васюк, С. О. Герасимнюк. - С .66-69 Веретенко, Тетяна Григорівна. Вплив інтеграційних освітніх процесів на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів / Т. Г. Веретенко. - С .70-72 Вєтрова, Ольга Дмитрівна. Сучасні методи і форми роботи з обдарованими дітьми / О. Д. Вєтрова. - С .73-75 Габашвілі, Натія. Мотивація та роль учителя в її підвищенні / Н. Габашвілі. - С .76-78 Голота, Наталія Миколаївна. Концептуальні підходи до впровадження оновленого базового компонента дошкільної освіти у практику роботи ДНЗ / Н. М. Голота. - С .79-82 Каціашвілі, Ека. Відеоматеріали як ресурс при вивченні культури / Е. Каціашвілі. - С .83-84 Мельничук, Оксана Іванівна. Виховні ситуації як засіб соціально-морального розвитку дітей старшого дошкільного віку / О. І. Мельничук. - С .85-88 Вайнола, Ренате Хейкіївна. Особливості педагогічного забезпечення професійного самовизначення майбутніх соціальних педагогів на початковому етапі навчання / Р. Х. Вайнола, Л. С. Неїжпапа. - С .89-92 Волковницька, Тетяна Миколаївна. Соціально-педагогічні умови професійного становлення майбутніх соціальних працівників у позааудиторній роботі / Т. М. Волковницька, Т. В. Янченко. - С .93-95 Глухов, Іван Геннадійович. Ефективність формування еколого-правової компетентності майбутнього вчителя / І. Г. Глухов. - С .96-100 Гордієнко, Ніна Василівна. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педпгогів в умовах університетської освіти / Н. В. Гордієнко. - С .101-104 Зеркаліна, Ганна Романівна. Роль ділового спілкування у професійній діяльності соціального педагога / Г. Р. Зеркаліна. - С .105-108 Ізотова, Анастасія Юріївна. Підготовка соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу дистантних сімей трудових мігрантів / А. Ю. Ізотова. - С .109-112 Коваленко, Олена Володимирівна. Педагогічні умови формування інноваційної компетентності у майбутніх організаторів дошкільної освіти / О. В. Коваленко. - С .113-116 Марій, Марина Миколаївна. Удосконалення підготовки спеціалістів соціально-педагогічної сфери засобами інноваційних технологій / М. М. Марій. - С .117-119 Платонова, Оксана Георгіївна. Основи професійної підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери / О. Г. Платонова. - С .120-122 Рижкова, Анна Юріївна. Формування позитивної мотивації студентів економічних спеціальностей до інтенсифікації навчання ( вумовах кредитно-модульної системи) / А. Ю. Рижкова. - С .123-127 Степаненко, Людмила Михайлівна. Наукові засади професійної підготовки студентів-психологів до взаємодії з маргінальними соціальними групами / Л. М. Степаненко. - С .128-132 Шанскова, Тетяна Ігорівна. Модель професійної підготовки соціальних педагогів в умовах здобуття другої вищої освіти / Т. І. Шанскова. - С .133-135 Яблочніков, Сергій Леонтійович. Аспекти професійної підготовки у ВНЗ фахівців економічного профілю / С. Л. Яблочніков. - С .136-139 Якименко, Олександр Геннадійович. Шляхи до підготовки висококваліфікованих фахівців лісового господарства / О. Г. Якименко. - С .140-143 Ярошко, Марія Миколаївна. Позааудиторна діяльність як чинник підвищення якості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками / М. М. Ярошко. - С .144-146 Большакова, Інна Олексіївна. Підготовка вчителя початкової школи до інтегрованого навчання молодших школярів в Україні (кін. XX - поч. XXI ст.) / І. О. Большакова. - С .147-149 Довбня, Софія Олегівна. Тенденції розвитку програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку в Україні (др. пол. XX ст. - поч. XXI ст.) / С. О. Довбня. - С .150-153 Кандиба, Марія Богданівна. Зарубіжний досвід підготовки соціальних працівників у контексті соціально-медичного спрямування / М. Б. Кандиба. - С .154-158 Коляда, Наталія Миколаївна. Становлення та розвиток системи підготовки організаторів дитячого руху в Україні (1922-1936 рр.) / Н. М. Коляда. - С .159-162 Кресан, Тетяна Дмитрівна. Особливості підготовки бакалаврів дошкільної освіти у США / Т. Д. Кресан. - С .163-166 Меленець, Людмила Іванівна. Курсова та семінарська перепідготовка працівників сільських дошкільних закладів у др. пол. XX ст. / Л. І. Меленець. - С .167-171 Новгородська, Юлія Григорівна. Стан дослідження проблеми професійної підготовки менеджерів дошкільної освіти в педагогічній науці / Ю. Г. Новгородська. - С .172-175 Новгородський, Руслан Григорович. Ідеї соціалізації особистості в контексті педагогічної спадщини Януша Корчака / Р. Г. Новгородський. - С .176-179 Петрученя, Ганна Григорівна. Умови та чинники формування гендерної культури радянської студентської молоді у 60-80-ті рр. XX ст.: історично-педагогічний аспект / Г. Г. Петрученя. - С .180-185 Томашевська-Прядун, Світлана Олександрівна. Формування основи етнонаціональних і виховних традицій японської нації (III - XVIII ст.) / С. О. Томашевська-Прядун. - С .186-188 Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Сучасні тенденції розвитку баянно-акордеонової освіти Сербії / О. А. Устименко-Косоріч. - С .189-192 Щука, Галина Петрівна. Розвиток напряму підготовки "туризм": досвід російської федерації / Г. П. Щука. - С .193-197 Левдер, Андрій Іванович. Історія української освіти та школи як один із напрямів наукових досліджень І. П. Крип’якевича / А. І. Левдер. - С .198-201 РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Самостійна робота студентів Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання) підготовка майбутніх вчителів Освіта--Зарубіжний досвід Освіта в зарубіжних країнах Творча діяльність Соціальний педагог Професійна підготовка вчителів Психологія дошкільника Дошкільна освіта Обдаровані діти США--освіта Сербія--освіта США--освіта--дошкільна освіта Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Корчак, Януш (польський лікар, педагог, гуманіст ; 1878(1879)-1942) \о нем\; Крип'якевич, Іван Петрович (укр. історик ; 1886-1967) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2014/12 Журнал 2014р. N 12 Шебанова, В. І. Синергетична модель розвитку розладів харчової поведінки / В. І. Шебанова. - С.1-19. Подкоритова, Л. О. Навчальний тренінг "Прийоми психологічної самодопомоги" / Л. О. Подкоритова. - С.29-43. Баер, Удо. Приемы терапевтической работы при роррекции "образа Я" / У. Баер. - С.43-49. Коноплицька, О. В. Особливості міжособистісної взаємодії у професійній діяльності працівників ОВС з неповнолітніми правопорушниками / О. В. Коноплицька. - С.49-56. Воропаев, Е. П. Психолого-педагогические аспекты работы с музыкально одаренным ребенком-инвалидом (из опыта работы) / Е. П. Воропаев. - С.56-59. Партико, Т. Б. Самоставлення осіб пенсійного віку: порівняльний аналіз працевлаштованих та непрацевлаштованих / Т. Б. Партико. - С.59-65. Губенко, А. В. Трансформационное мышление как показатель креативности / А. В. Губенко. - С.65-75. Спрямованість і моральність вченого. Пам’яті М. Й. Боришевського (До 80-річчя від дня народження українського психолога М. Й. Боришевського). - С.75-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 18 Партико, Т. Б. Самоставлення осіб пенсійного віку: порівняльний аналіз працевлаштованих та непрацевлаштованих [Текст] / Т. Б. Партико> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 12. - С. 59-65. Рубрики: Працевлаштування--пенсіонери Кл.слова (ненормовані): самоставлення -- психологічне благополуччя -- мотивація -- працевлаштовані пенсіонери -- непрацевлаштовані пенсіонери Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 274 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 98.17 грн Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Алєксєєнко, Тетяна Федорівна. Концептуальні засади соціально-педагогічної парадигми виховання / Т. Ф. Алєксєєнко. - С .7-11 Антонян-Шевчук, Белла Левонівна. Державна молодіжна та сімейна політика України як умова становлення та розвитку студентської сім’ї / Б. Л. Антонян-Шевчук. - С .12-17 Білик, Ольга Миколаївна. Центр міжкультурної комунікації та соціальної інтеграції іноземних студентів як складова освітньо-культурного середовища їх соціалізації / О. М. Білик. - С .18-25 Букій, Тетяна Василівна. Особливості реалізації виховної функції багатодітною сім’єю / Т. В. Букій. - С .26-33 Волощук, Ірина Петрівна. Формування професійної компетентності студентів ВНЗ: компетентнісний підхід / І. П. Волощук. - С .34-38 Єжова, Ольга Олександрівна. Сутність організаційно-педагогічних умов педагогічного процесу / О. О. Єжова. - С .39-43 Клос, Лілія Євгенівна. Особливості психолого-педагогічної характеристики молодшого школяра – передумова диференціації педагогічної підтримки / Л. Є. Клос, Т. М. Фаласеніді. - С .44-49 Конончук, Антоніна Іванівна. Неповна батьківська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної роботи / А. І. Конончук. - С .50-56 Лоза, Тетяна Володимирівна. Сучасний стан підготовки вихованців дитячих будинків сімейного типу до самостійного життя / Т. В. Лоза. - С .57-62 Онищенко, Надія Петрівна. Соціально-педагогічне забезпечення виховного процесу у ВНЗ / Н. П. Онищенко. - С .63-69 Петрочко, Жанна Василівна. Найкращі інтереси дитини: сутність і шляхи забезпечення / Ж. В. Петрочко. - С .70-74 Рейпольська, Ольга Дмитрівна. Особливості виховання ціннісного самоставлення у старших дошкільників та їх уявлень про самих себе / О. Д. Рейпольська. - С .75-79 Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Історичні передумови становлення соціалізаційного процесу доісторичного та стародавнього часів / Т. М. Тюльпа. - С .80-85 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Багрій, Вікторія Неофидівна. Соціальне проектування як педагогічна технологія проектної культури студентів / В. Н. Багрій. - С .86-90 Белан, Владислав Юрійович. Виховання соціальної ініціативності підлітків у Всеукраїнському дитячому громадському русі "Школа безпеки" / В. Ю. Белан. - С .91-95 ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА Максимовська, Наталія Олександрівна. Анімаційний підхід до соціально-педагогічної діяльності зі студентською молоддю у позанавчальний час / Н. О. Максимовська. - С .96-100 Рень, Лариса Василівна. Культура справочинства у підготовці майбутніх соціальних педагогів / Л. В. Рень. - С .101-104 Ясточкіна, Ірина Анатоліївна. Підвищення емоційної компетентності студентів методами психічної саморегуляції / І. А. Ясточкіна. - С .105-109 ІV БУГАЙКІВСЬКІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ Балаховська, Юлія Михайлівна. Дидактичні аспекти творчості Т. Г. Шевченка у методичній спадщині О. Р. Мазуркевича / Ю. М. Балаховська. - С .110-112 Баранник, Наталія Олексіївна. Удосконалення граматико-стилістичних умінь студентів у процесі вивчення курсу “Сучасна українська мова” / Н. О. Баранник. - С .113-115 Бондаренко, Юрій Іванович. Тематичний шлях вивчення життєпису митця та робота з біографічними фактами на уроках літератури / Ю. І. Бондаренко. - С .116-120 Бриль, Марина Василівна. Програмно-цільовий підхід до формування духовних цінностей сільської молоді / М. В. Бриль. - С .121-124 Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування позитивного мислення старшокласників у процесі вивчення української літератури: ґендерний аспект / Т. І. Бутурлим. - С .125-130 Воробець, Сніжана Володимирівна. Типи перекладацьких помилок студентів в умовах близькоспорідненого перекладу / С. В. Воробець. - С .131-134 Галушко, Максим Вікторович. Окремі аспекти управління розвитком творчих здібностей майбутніх словесників / М. В. Галушко. - С .135-139 Галушко, Олена Вікторівна. Формування образного мислення школярів засобами художньої літератури у науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / О. В. Галушко. - С .140-143 Гальонка, Олексій Анатолійович. Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайко про розвиток мовлення учнів у процесі вивчення української літератури / О. А. Гальонка. - С .144-147 Голуб, Наталія Миколаївна. Проблема духовного розвитку особистості в педагогічній діяльності та методичній спадщині Т. Ф. Бугайко / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .148-150 Гордієнко, Олена Анатоліївна. Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах / О. А. Гордієнко. - С .151-155 Градовський, Анатолій Володимирович. Компаративний підхід у системі шкільного курсу словесності / А. В. Градовський. - С .156-160 Греб, Марія Михайлівна. Принципи формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкової школи / М. М. Греб. - С .161-167 Грона, Наталія Вікторівна. Педагогічні ідеї Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків у курсі викладання методики навчання української мови / Н. В. Грона. - С .168-171 Забарний, Олександр Вадимович. Формування в школярів умінь здійснювати психологічну характеристику персонажів художніх творів / О. В. Забарний. - С .172-174 Каліш, Валентина Антонівна. Формування лексико-семантичної компетенції майбутніх учителів-словесників на когнітивно-комунікативній основі / В. А. Каліш. - С .175-177 Климова, Катерина Яківна. Робота з текстом на заняттях з української мови у площині розвитку креативної мовної особистості майбутнього вчителя / К. Я. Климова. - С .178-181 Левченко, Тетяна Миколаївна. Уроки словесності в зальноосвітній школі на матеріалах творів Тараса Шевченка / Т. М. Левченко. - С .182-186 Лілік, Ольга Олександрівна. Методика педагогічного супроводу написання кваліфікаційних робіт студентами-філологами / О. О. Лілік, О. В. Сазонова. - С .187-192 Матюшкіна, Тетяна Павлівна. Ідеї Т. Ф. Бугайко, Ф. Ф. Бугайка щодо вивчення української літератури у взаємозв’язку з суміжними й спорідненими дисциплінами) / Т. П. Матюшкіна. - С .193-198 Мельничук, Тетяна Федорівна. Інтеграція культури й освіти – запорука успіху у формуванні творчої особистості / Т. Ф. Мельничук. - С .199-202 Міщенко, Оксана Вікторівна. Удосконалення читацьких умінь старшокласників у контексті вивчення позасюжетних елементів прозового твору / О. В. Міщенко. - С .203-207 Молочко, Світлана Рашитівна. Вивчення ліричних творів у взаємозв’язку з музичним мистецтвом у світлі ідей Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / С. Р. Молочко. - С .208-211 Нежива, Людмила Львівна. Проблема вивчення літературних напрямів у вітчизняній методичній думці / Л. Л. Нежива. - С .212-216 Остапенко, Людмила Михайлівна. Біблійний контекст вивчення зарубіжної літератури ХХ ст. у школі (від Ф. Кафки до П. Зюскінда) / Л. М. Остапенко. - С .217-219 Пилипенко, Оксана Василівна. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб інтеграції знань учнів на уроках української літератури (з досвіду роботи вчителя) / О. В. Пилипенко. - С .220-223 Пустохіна, Вікторія Ігорівна. Культурологічний контекст вивчення української літератури як складової художньої культури / В. І. Пустохіна. - С .224-226 Хропата, Світлана Іванівна. Комунікативно спрямоване вивчення синтаксису складного речення української мови студентами педагогічних вишів: особливості реалізації / С. І. Хропата. - С .227-230 Цінько, Світлана Василівна. Остання й вічна шана Кобзареві / С. В. Цінько, Л. О. Кузьменко. - С .231-234 Яценко, Таміла Олексіївна. Наукова творчість П. К. Волинського, Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайка в контексті розвитку методики навчання української літератури 40–50-Х рр. ХХ ст. / Т. О. Яценко. - С .235-240 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Бейгер, Галина. Проблема евтаназії дітей у Європі / Г. Бейгер. - С .241-251 Бєлоліпцева, Олена Василівна. Досвід упровадження змістово-технологічного забезпечення підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. - С .252-257 Повалій, Людмила Вікторівна. Робота школи з підвищення рівнів сформованості гуманних взаємин батьків з дітьми підліткового віку / Л. В. Повалій. - С .258-263 Махоткіна, Ліна Борисівна. Обгрунтування критеріальної бази дослідження соціальності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування / Л. Б. Махоткіна. - С .264-270
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів психологія молодшого школяра Викладання зарубіжної літератури в школі Переклад--Українська мова--Бібліографічні видання соціальний педагог--підготовка Соціальна допомога--діти--жорстоке поводження Історія педагогіки--Україна історія зарубіжної педагогіки Кафедра загальної та практичної психології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): психічна саморегуляція -- бугайківські читання Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Мазуркевич, Олександр Романович (український педагог, літературознавець, доктор педагогічних наук ; 1913–1995) \о нем\; Бугайко, Тетяна Федорівна (1898-1972) \о ней\; Бугайко, Федір Федорович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ВМДЗ/2016/1 Журнал 2016р. N 1 Панченко, А. Використовуємо інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку / А. Панченко, Р. Корендо. - С.4–11. Педагогіка ніжності : пам’ятка для батьків. - С.12. Гурковська, Т. Предметна діяльність дітей раннього віку: становлення та розвиток / Т. Гурковська. - С.13–17. Погорєлова, Л. Запрошуємо на гостину до казки / Л. Погорєлова, К. Шевцова. - С.18–26. Короленко, Ю. Дидактичний посібник як засіб сенсорного розвитку молодших дошкільників / Ю. Короленко [и др.]. - С.27–31. Інші автори: Куліш Н., Єлісєєва Г., Романюк Н. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на лютий. - С.32–33. Гурковська, Т. Формування самоставлення особистості дитини і роль дорослих у цьому процесі / Т. Гурковська. - С.34–37. Хартман, О. Як налагодити продуктивну взаємодію з батьками / О. Хартман, І. Скумен. - С.38–45. Панченко, А. Як навчити дитину ділитися та бути щедрою / А. Панченко, Р. Корендо. - С.46–47. Кіяшко, А. Просвітницький проект "Школа молодих батьків" / А. Кіяшко. - С.48–55. Омелюх, А. Сімейне виховання: допомагаємо батькам / А. Омелюх. - С.56–60. Шестова, І. У пошуках маминого щастя : свято 8-го березня для дітей ст. групи / І. Шестова. - С.61–65. Усесвітній день води. - С.66–67. Волчак, Т. Бережливими будемо з водою – не зустрінемось ми з бідою : сценарій розваги для дітей серед. та ст. дошк. віку / Т. Волчак, Т. Трифонова. - С.68–71. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Г 95 Гурковська, Т. Формування самоставлення особистості дитини і роль дорослих у цьому процесі [Текст] / Т. Гурковська> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 34–37. - Зміст: Оцінювання дорослими діяльності дитини як чинник формування її самоставлення ; Гордість за досягнення – головне особистісне новоутворення раннього віку ; Як дорослим варто реагувати на дитячу допитливість. Рубрики: Дитяча психологія--самоставлення особистості дитини Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- самоставлення особистості -- дошкільники -- ставлення до себе -- симптомокомплекс -- гордість за досягнення -- самостійність дитини -- допитливість -- стимулювання -- оцінювання -- пізнання -- навчання -- спілкування Анотація: У статті йдеться про фомування у дітей адекватного сталення до себе і своєї діяльності та роль дорослих у цьому процесі. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
А 43 Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; [голов. ред. С. Д. Максименко]. - К. : ІП ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2009 - . - ISSN 2072-4772. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, вип. 4, Ч. 1 / За ред. С. Д. Максименка, М. В. Папучі. - К., 2011 (Ніжин : ПП Лисенко М. М.). - 440 с. : табл. - Л-ра в кінці ст. - 40.00 грн. РУБ 15 Рубрики: Психологія--збірники наукових праць Психологія особистості Психологія підлітка Психологічна допомога Психологія поведінки--діти Психологія студента Практичний психолог--компетентність Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): життєва криза молоді -- самотність -- девіантна поведінка -- психіка -- психологія старшокласника -- саморозуміння -- життєстійкість особистості -- кризові ситуації -- самоставлення особистості -- психологічне здоров’я -- психосоматичне здоров’я -- синдром вигорання вчителів -- психологічна готовність -- спілкування особистості -- особистісна зрілість -- майбутній психолог -- психологічне насилля -- вікова криза Анотація: У збірнику представлені статті науковців України, в яких висвітлюються теоретико-методологічні та прикладні проблеми психології як інтегрованого напряму досліджень, що вивчає проблеми розвитку і становлення психіки людини, зокрема, у навчальному процесі та зміни , які відбуваються в клінічних умовах. Окрему проблематику складають роботи, що розкривають психологічні аспекти фахової підготовки психологів. Дод.точки доступу: Максименко, С. Д. \ред.\; Чепелєва, Н. В. \ред.\; Папуча, Микола Васильович \ред.\; Балл, Г. О. \ред.\; Карамушка, Л. М. \ред.\; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Інститут психології ім. Г. С. Костюка ; Національна академія педагогічних наук України Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
А 43 Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; [голов. ред. С. Д. Максименко]. - К. : ІП ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2009 - . Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, вип. 6 / За ред. С. Д. Максименка, М. В. Папучі. - К., 2012 (Ніжин : ПП Лисенко М. М.). - 664 с. : табл. - Л-ра в кінці ст. - ISBN 978-617-640-073-8 : 50.00 грн. РУБ 15 Рубрики: Психологія--збірники наукових праць Психологія особистості Психологія підлітка Психологічна допомога Психологія поведінки--діти Психологія студента Практичний психолог--компетентність Взаємодія вчителя і учнів Підготовка майбутніх психологів Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): внутрішній світ особистості -- консультаційна робота -- девіантна поведінка -- психіка -- психологія старшокласника -- саморозуміння -- життєстійкість особистості -- кризові ситуації -- самоставлення особистості -- психологічне здоров’я -- психосоматичне здоров’я -- педагогічне спілкування -- особистісна зрілість -- майбутній психолог -- креативність -- сприйняття інформації -- психологічне насилля -- люди похилого віку -- вікова криза Анотація: У збірнику представлені статті науковців України, в яких висвітлюються теоретико-методологічні та прикладні проблеми психології як інтегрованого напряму досліджень, що вивчає проблеми розвитку і становлення психіки людини, зокрема, у навчальному процесі та зміни , які відбуваються в клінічних умовах. Окрему проблематику складають роботи, що розкривають психологічні аспекти фахової підготовки психологів. Дод.точки доступу: Максименко, С. Д. \ред.\; Чепелєва, Н. В. \ред.\; Моляко, В. О. \ред.\; Папуча, Микола Васильович \ред.\; Балл, Г. О. \ред.\; Боришевський, М. Й. \ред.\; Карамушка, Л. М. \ред.\; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Інститут психології ім. Г. С. Костюка ; Національна академія педагогічних наук України Примірників всього: 4 фб (1), аб (2), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), аб (2), Ч.З.№2 (1) |
А 43 Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; [голов. ред. С. Д. Максименко]. - К. : ІП ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2009 - . Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, вип. 4, Ч. 2 / За ред. С. Д. Максименка, М. В. Папучі. - К., 2011 (Ніжин : ПП Лисенко М. М.). - 388 с. : табл. - Л-ра в кінці ст. - ISBN 978-966-2213-21-8 : 120.00 грн., 150.00 грн. РУБ 15 Рубрики: Психологія--збірники наукових праць Психологія особистості Психологія підлітка Психологічна допомога Психологія поведінки--діти Психологія студента Практичний психолог--компетентність Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): життєва криза молоді -- самотність -- девіантна поведінка -- психіка -- психологія старшокласника -- саморозуміння -- життєстійкість особистості -- кризові ситуації -- самоставлення особистості -- психологічне здоров’я -- психосоматичне здоров’я -- синдром вигорання вчителів -- психологічна готовність -- спілкування особистості -- особистісна зрілість -- майбутній психолог -- психологічне насилля -- вікова криза Анотація: У збірнику представлені статті науковців України, в яких висвітлюються теоретико-методологічні та прикладні проблеми психології як інтегрованого напряму досліджень, що вивчає проблеми розвитку і становлення психіки людини, зокрема, у навчальному процесі та зміни, які відбуваються в клінічних умовах. Окрему проблематику складають роботи, що розкривають психологічні аспекти фахової підготовки психологів. Дод.точки доступу: Максименко, С. Д. \ред.\; Чепелєва, Н. В. \ред.\; Папуча, Микола Васильович \ред.\; Балл, Г. О. \ред.\; Карамушка, Л. М. \ред.\; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Інститут психології ім. Г. С. Костюка ; Національна академія педагогічних наук України Примірників всього: 6 фб (2), аб (3), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (2), аб (3), Ч.З.№2 (1) |