158.9
Г 74


   
    Готовність учня до профільного навчання [Текст] / за заг. ред. С. Д. Максименка, О. Главник; упоряд. В. В. Рибалка. - К. : Мікрос-СВС, 2003. - 107 с. - (Психологічний інструментарій). - ISBN 966-96310-5-Х : 6.02 грн.
Є автограф: Рибалка, Валентин Васильович
ДРНТІ
ББК 88.8 + 74.200.52
РУБ 158.9
Рубрики: Профільне навчання
   Старшокласники

   Готовність до навчання



Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович; Главник, О.; Рибалка, Валентин Васильович
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1998. - 182 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн.
    Зміст:
Крицький, В. М. Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів / В. М. Крицький. - С .5-9
Походенко, С. В. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим" / С. В. Походенко. - С .10-16
Савельєва, В. С. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці / В. С. Савельєва. - С .17-22
Бєлкіна, Н. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова / Н. Бєлкіна. - С .23-26
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки / Н. П. Пихтіна. - С .27-32
Дарійчук, Л. П. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів / Л. П. Дарійчук. - С .33-35
Кричковська, Т. Д. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда / Т. Д. Кричковська. - С .36-39
Олійник, С. В. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя / С. В. Олійник. - С .40-42
Плохіх, В. В. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації / В. В. Плохіх. - С .43-47
Хиц, Казімеж. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції / Казімеж Хиц. - С .48-55
Василюк, А. В. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід) / А. В. Василюк. - С .56-58
Кивлюк, О. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму / О. Кивлюк. - С .59-62
Гавриленко, Т. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693) / Т. Гавриленко. - С .63-66
Олійник, Н. А. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами / Н. А. Олійник. - С .67-69
Репецький, Ю. А. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості / Ю. А. Репецький. - С .70-74
Луценко, Ю. Л. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах / Ю. Л. Луценко. - С .75-78
Коваленко, В. О. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .79-86
Заверико, Н. В. Практика як основа підготовки соціального педагога / Н. В. Заверико. - С .87-92
Лукашова, Н. І. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії / Н. І. Лукашова. - С .93-97
Аніщенко, О. В. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.) / О. В. Аніщенко. - С .98-100
Падун, Н. О. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін / Н. О. Падун. - С .101-104
Коваленко, Є. І. До питання про сутність творчості / Є. І. Коваленко. - С .105-111
Хлєбік, С. Р. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .112-114
Хоменко, З. В. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу / З. В. Хоменко. - С .115-117
Грисюк, О. М. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .118-122
Мішедченко, В. В. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання / В. В. Мішедченко. - С .123-126
Коваль, О. В. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності / О. В. Коваль. - С .127-130
Селюнін, С. М. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів / С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. - С .131-134
Папуча, М. В. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників / М. В. Папуча. - С .135-143
Борисюк, С. О. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми / С. О. Борисюк. - С .144-149
Таран, О. М. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи / О. М. Таран. - С .150-153
Гуменюк, О. М. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях / О. М. Гуменюк. - С .154-157
Щотка, О. П. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу / О. П. Щотка. - С .158-161
Новгородська, Ю. Г. Український коледж - школа самореалізації / Ю. Г. Новгородська. - С .162-166
Ковальчук, О. М. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем / О. М. Ковальчук. - С .167-171
Яковець, Н. І. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .172-173
Жалдак, Л. М. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи / Л. М. Жалдак. - С .174-177
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Лідерство--підлітки
   Мовлення--дошкільнята

   Моральне виховання

   Адиктивна поведінка--молодь--профілактика

   Спілкування--іншомовне--студенти

   Я - теорія

   Вчитель майбутній--формування

   Дошкільники--навчання

   Освіта в Україні--історія, 20 ст. 20-ті рр.

   Соціальні педагоги--професійна підготовка

   Підготовка майбутніх вчителів хімії

   Освіта в Україні--історія--жіноча освіта, 1890 - 1914 рр.

   Диференційоване навчання--біологія

   Творчість--суть

   Молодші школярі--моральне формування

   Музичні твори--інтерпретація

   Музична культура--школярі

   Музичні здібності

   Футбольна техніка

   Старшокласники--індивідуальність

   Вчитель майбутній--формування

   Конфлікт--психологія

   Психолог вузу

   Коледж

   Студентська група--адаптація

   Адаптація студентів до ВНЗ

   Чернігівщина--освіта--історія
Кл.слова (ненормовані):
жіноча сільськогосподарська освіта


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Демков, Михайло Іванович \о нем\; Максимович, Іоан \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Баранович, Лазар \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 18
ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1)
Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1)

158.9(075.3)
Б 55


    Бех, Іван Дмитрович.
    Виховання особистості [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 : 79.50 грн.
    Зміст:
Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .9-33
Виховання в особистісному вимірі . - С .33-63
Кл.слова: дитина, виховна позиція
Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120
Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120
Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108
Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95
Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87
Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154
Кл.слова: принципи функціонування, вихователь, дитина
Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .155-203
Кл.слова: спілкування, емоції, Я - теорія
ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .212-249
Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212
Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230
Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241
Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .242-249
КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .250-268
Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254
Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268
ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .269-297
Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269
Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .276-287
Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .288-297
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .298-389
Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298
Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .298-305
Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366
Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372
Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380
Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389
МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .390-404
Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397
Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .398-404
ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .405-425
Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409
Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417
Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425
МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .426-488
Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .426-440
Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .463-482
ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ . - С .489-518
Вікові особливості вольового розвитку особистості . - С .499-503
Характеристика особистісної рефлексії . - С .504-509
ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ . - С .519-557
Формування мотиву до рефлексії . - С .519-528
Модель рефлексії як складника вольового процесу . - С .529-531
Психологічні умови довільного прийняття рішення . - С .532-544
Особливості поведінки особистості . - С .545-557
МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ . - С .558-582
Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560
Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки . - С .561-575
ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ . - С .583-604
Відповідальність як виховна мета . - С .583-590
Відчуття провини в розвитку особистості . - С .591-604
МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ . - С .605-656
Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613
Законосфера інноваційного виховання . - С .614-621
Психологічні резерви виховання особистості . - С .622-628
Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .622-628
Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639
Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649
Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656
СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .657-670
Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659
Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666
Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670
ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ . - С .671-689
Молодший школяр . - С .671-679
Підліток . - С .680-684
Старшокласник . - С .685-689
КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ . - С .690-721
Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695
Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700
Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706
Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713
Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721
ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ . - С .722-793
ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ . - С .794-811
Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського . - С .794-798
Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського . - С .799-803
Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського . - С .804-806
Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського . - С .807-811
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .821-834
ББК 88.5я73 + 74.200я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Виховання особистості
   Дошкільний вік--психологія

   Молодші школярі--психологія

   Підлітки--психологія

   Старшокласники--виховання

   Рання юність--психологія

   Я - теорія (психол.)

   Особистісно-орієнтоване виховання

   Фізичне виховання дітей

   Виховання миролюбності

   Виховання студентів

   Воля (психологія)

   Відповідальність

   Сенс життя

   Майстерність вчителя

   Вчинок (псих.)



Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\
Примірників всього: 29
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)



    Шакирова, Д. М.
    Технология формирования критического мышления старшеклассников и студентов [Текст] / Д. М. Шакирова // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2006. - N9. - С. 72-77. . - ISSN 0869-561Х
Рубрики: мислення критичне
Кл.слова (ненормовані):
старшокласники, студенти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах




    Воронюк, І. В.
    Система психолого-педагогічних засобів розвитку конструктивності старшокласників [Текст] / І. В. Воронюк // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N10. - С. 28-35
Рубрики: психологія--тренінги
   розвиток особистості

Кл.слова (ненормовані):
тренінг конструктивності -- старшокласники


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


83.3(4Укр)р
Т51


    Токмань, Ганна Леонідівна.
    Методика викладання української літератури в старшій школі на екзистенціонально-діалогічних засадах [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.02-теорія і методика навчання ( українська література) / Г. Л. Токмань ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2003. - 42 с. -
ДРНТІ
УДК
РУБ 83.3(4Укр)р
Рубрики: Викладання української літератури в школі--методи та форми навчання
   автореферати дисертацій--українська література

Кл.слова (ненормовані):
старшокласники -- екзистенційний розвиток -- діалог


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74-779235

    Ілініцька , Наталія Степанівна.
    Організаційно-педагогічні умови музичної самоосвіти та самовиховання старшокласників [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02-теорія та методика музичного навчання / Н. С. Ілініцька ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2007. - 21 с. -
ДРНТІ
УДК
РУБ 74
Рубрики: викладання музики
   автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
музична самоосвіта та самовиховання -- старшокласники


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

377.3:373.6(048)
Р69


    Романчук, Василь Прокопович.
    Організаційно-педагогічні умови підготовки старшокласників до вибору майбутньої професії у навчально-трудовій діяльності [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.07 - теорія і методика виховання / В. П. Романчук ; Інститут проблем виховання Академії педагогічних наук України (Київ). - К. : ІПВ АПН України, 2002. - 20 с. -
УДК
РУБ 74
Рубрики: навчально-трудова діяльність
   старшокласники--вибір професії

   автореферати дисертацій--педагогіка



Дод.точки доступу:
Інститут проблем виховання Академії педагогічних наук України (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

88
П64


    Потапчук, Людмила Володимирівна.
    Психологічні особливості становлення особистісної зрілості старшокласників [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Л. В. Потапчук ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова , 2001. - 22 с. -
УДК
ББК 88
РУБ 88
Рубрики: старшокласники--особистісна зрілість
   автореферати дисертацій--психологія



Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74
П14


    Палагнюк, Тарас Васильович.
    Педагогічні основи культурно-спортивної роботи зі старшокласниками в загальноосвітній школі [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.07 - теорія і методика виховання / Т. В. Палагнюк ; Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТДПУ ім.В.Гнатюка, 2001. - 22 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: культурно-спортивна робота--старшокласники
   автореферати дисертацій--педагогіка



Дод.точки доступу:
Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

158.9
П 78


   
    Проблеми соціальної психології [Текст] : Міжвідомчий наук. збірник. Вип. 2. Проблеми соціальної активності молоді / Міністерство освіти України, Київський державний університет імені Тараса Шевченка. - К. : Либідь, 1992. - 128 с. - ISBN 5-325-00037-3 : 4.35 грн.
    Зміст:
Дьяконов, Г. В. Дослідження ідентифікації в зарубіжній і вітчизняній психології / Г. В. Дьяконов, Т. Ф. Цигульська. - С .3-9
Бєлявський, І. Г. Соціокультурні детермінанти процесу спілкування / І. Г. Бєлявський. - С .24-31
Роменець, В. А. Художні антецеденти психології самопізнання народу: "Енеїда" І. П. Котляревського / В. А. Роменець. - С .32-37
Полюхов, О. М. Вплив чинників віку та соціального середовища на показники наслідування пізнавальних здібностей (за даними близнюкових досліджень) / О. М. Полюхов, Н. Ю. Бачинська. - С .44-49
Горбач, Г. М. Оцінні взаємовідносини молодших підлітків у навчальній діяльності як чинник формування їхнього характеру / Г. М. Горбач. - С .50-55
Корнєв, М. Н. Соціально-психологічні умови становлення рефлексивної поведінки / М. Н. Корнєв, Н. Н. Привалова. - С .56-61
Казмиренко, В. П. Майбутнє, ціннісні орієнтації та ідеали старшокласника / В. П. Казмиренко, О. І. Киричук, О. П. Лисенко. - С .62-67
Кудріна, Т. С. Функції неформальних молодіжних об’єднань / Т. С. Кудріна, В. М. Мартинюк. - С .68-76
Казмиренко, В. П. Криміногенна поведінка в неформальних молодіжних об’єднаннях як об’єкт соціально-психологічного аналізу / В. П. Казмиренко, Л. І. Казмиренко. - С .77-82
Москвичов, С. Г. Соціальна мотивація та шляхи її використання в управлінні / С. Г. Москвичов. - С .92-104
Маноха, І. П. "Творча самодіяльність" як спосіб професійного самовизначення психолога / І. П. Маноха. - С .105-111
Рудоміно-Дусятська, О. В. Психологічні проблеми екологічної пропаганди / О. В. Рудоміно-Дусятська. - С .117-122
Коржова, О. Ю. Особливості соціальної адаптації соматично хворих: трудові установки та життєві проблеми / О. Ю. Коржова. - С .123-127
ДРНТІ
ББК 88.5
РУБ 158.9
Рубрики: Соціальна психологія
   Спілкування

   Здібності--пізнавальні

   Підлітковий вік--психологія

   Старшокласники--психологія

   Неформальні молодіжні об’єднання

   Соціальна адаптація



Дод.точки доступу:
Котляревський, Іван Петрович (укр. письменник ; 1769-1838) \о нем\; Міністерство освіти УкраїниКиївський державний університет імені Тараса Шевченка
Примірників всього: 10
аб (3), ав (1), Ч.З.№2 (5), фб (1)
Свободны: аб (3), ав (1), Ч.З.№2 (5), фб (1)

158.9
Ф 79


   
    Формирование личности старшекласника [Текст] : монография / Под ред. И. В. Дубровиной ; Научно-исследовательский институт общей и педагогической психологии. - М. : Педагогика, 1989. - 168 с. : ил. - (Образование. Педагогические науки). - Л-ра: с. 164-168. - ISBN 5-7155-0028-1 : 0.80 руб.
ДРНТІ
ББК 88.834
РУБ 158.9
Рубрики: Старшокласники--психологія
Кл.слова (ненормовані):
ранняя юность -- формування особистості


Дод.точки доступу:
Дубровина, И. В. \ред.\; Научно-исследовательский институт общей и педагогической психологии
Примірників всього: 18
аб (8), Ч.З.№2 (6), ав (2), пед. (1), фб (1)
Свободны: аб (8), Ч.З.№2 (6), ав (2), пед. (1), фб (1)

158.9(075.3)
К 90


    Кулагина, Ирина Юрьевна.
    Возрастная психология: Развитие ребенка от рождения до 17 лет [Текст] / И. Ю. Кулагина ; Университет Российской академии образования. - 5-е изд. - М. : УРАО, 1999. - 177 с. : ил. - Библиогр.: с. 172. - ISBN 5-204-00205-7 : 3.40 грн.
ДРНТІ
ББК 88.834я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Вікова психологія
   Психічний розвиток дитини

   Інтелектуальний розвиток дитини

   Младенчество--психология

   Дошкільний вік--психологія

   Готовність до школи

   Молодші школярі--психологія

   Підлітковий вік--психологія

   Юнацтво--психологія

Кл.слова (ненормовані):
Перехідний вік -- Старшокласники -- криза 1 року -- криза 3 років -- криза 7 років


Дод.точки доступу:
Университет Российской академии образования
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

88.8
П 86


   
    Психологія для старшокласників [спецвипуск ] [Текст] // Психолог. - 2010. - N 42(листопад). - С. 3-30. - Зміст: Вибір професії в умовах сьогодення / А. Андрейко. Адаптація десятикласників до навчання / Л. Дубейко. Мотиви створення сім’ї - основа родинного щастя / О. Колісник.
ББК 88.8
Рубрики: старшокласники--вибір професії
   Адаптація підлітків

   Психологія сім’ї

   Кафедра психології



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


371.012
П 84


   
    Профорієнтаційна робота зі школярами в умовах профільного навчання [Текст] : наук.-метод. посіб. для вчителів / АПН України, Ін-т проблем виховання АПН України ; авт.: [О. В. Мельник, І. Л. Уличний; за ред. О. В. Мельника]. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 126, [1] с. - Бібліогр.: с. 124-126. - ISBN 978-966-644-116-7 : 20.00 грн
Авт. зазнач. на звороті тит. арк.
    Зміст:
Психолого-педагогічні засади професійного самовизначення старшокласників в умовах профільного навчання . - С .5-41
Науково-педагогічні засади психолого-педагогічного проектування профорієнтаційної роботи класного керівника . - С .42-71
Методика психолого-педагогічного проектування профорієнтаційної роботи класного керівника . - С .72-91
Методичне об'єднання класних керівників . - С .92-100
Форми та методи професійної орієнтації старшокласників у виховній роботі класного керівника
План роботи методичного об'єднання класних керівників
"Щоденник вибору майбутньої професії"
Профорієнтаційні терміни і поняття . - С .101-123
ББК 74.200.52.6
РУБ 371.012
Рубрики: профорієнтація старшокласників
   профільне навчання--старшокласники

   Класний керівник--профорієнтаційна робота



Дод.точки доступу:
Мельник, Олександр Васильович; Уличний, Ігор Любомирович; Академія педагогічних наук України; Інститут проблем виховання
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

74.6
О-86


    Отрощенко, Н. П.
    Організація взаємодії школи й батьків щодо питань соціально-професійного самовизначення старшокласників [Текст] / Н. П. Отрощенко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2009. - N 4. - С. 66-71.
ББК 74.6
Рубрики: Самовизначення особистості
   старшокласники--вибір професії

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
Ц 85


    Цукерман, Г. А.
    Подросток и старшеклассник: различия в мышлении : [рецензия] / Г. А. Цукерман // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 2. - С. 161-166
Рец. на Зак А. З. Развитие и диагностика мышления подростков и старшеклассников / А. З. Зак. - М. ; Обнинск : ИГ-СОЦИН, 2010. - 350 с.
. - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Підлітки--мислення--психологія
   Мислення--підлітки--психологія

   Старшокласники--психологія

   мислення старшокласника

   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
мислення -- школярі -- підлітки -- педагогічна психологія


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.2
К 77


    Кравченко, Тамара.
    Педагогічна підготовка батьків до професійного самовизначення старшокласників / Т. Кравченко // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 3-6. - Бібліогр.: 3 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Сім’я і школа
   професійне самовизначення

   батьки і діти

Кл.слова (ненормовані):
батьківська допомога дітям -- педагогічна підготовка -- професійна самовизначення -- старшокласники -- взаємодія з батьками
Анотація: У статті розкрито сутність поняття "професійне самовизначення"; окреслено особливості світогляду старшокласників, які позначаються на успішності їхнього професійного самовизначення; сформульовано принципи організації педагогічної підготовки батьків до професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


88
К 89


    Кузьміна, О. В.
    Моральний світ та ціннісні орієнтації старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів - основні складові їхньої життєвої компетентності [Текст] / О. В. Кузьміна // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - N 3. - С. 75-84
ББК 88
Рубрики: ціннісні орієнтації
   життєві компетентності учнів

   Старшокласники--психологія

   школи-інтернати

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
підготовка молоді до самостійного життя -- моральний розвиток молоді -- соціальний розвиток молоді


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.4
Б 53


    Бессонова, Т. И.
    К проблеме разработки гуманитарного психологического профильного направления [Текст] / Т. И. Бессонова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 1-8
ББК 88.4 + 74.202
Рубрики: профільне навчання--старшокласники
   Прикладна психологія

Кл.слова (ненормовані):
гуманітарне психологічне профільне спрямування навчання -- базисні психологічні курси -- елективні психологічні курси


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)