Г 74 Готовність учня до профільного навчання [Текст] / за заг. ред. С. Д. Максименка, О. Главник; упоряд. В. В. Рибалка. - К. : Мікрос-СВС, 2003. - 107 с. - (Психологічний інструментарій). - ISBN 966-96310-5-Х : 6.02 грн. Є автограф: Рибалка, Валентин Васильович
РУБ 158.9 Рубрики: Профільне навчання Старшокласники Готовність до навчання Дод.точки доступу: Максименко, Сергій Дмитрович; Главник, О.; Рибалка, Валентин Васильович Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1998. - 182 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн. Зміст: Крицький, В. М. Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів / В. М. Крицький. - С .5-9 Походенко, С. В. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим" / С. В. Походенко. - С .10-16 Савельєва, В. С. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці / В. С. Савельєва. - С .17-22 Бєлкіна, Н. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова / Н. Бєлкіна. - С .23-26 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки / Н. П. Пихтіна. - С .27-32 Дарійчук, Л. П. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів / Л. П. Дарійчук. - С .33-35 Кричковська, Т. Д. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда / Т. Д. Кричковська. - С .36-39 Олійник, С. В. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя / С. В. Олійник. - С .40-42 Плохіх, В. В. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації / В. В. Плохіх. - С .43-47 Хиц, Казімеж. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції / Казімеж Хиц. - С .48-55 Василюк, А. В. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід) / А. В. Василюк. - С .56-58 Кивлюк, О. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму / О. Кивлюк. - С .59-62 Гавриленко, Т. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693) / Т. Гавриленко. - С .63-66 Олійник, Н. А. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами / Н. А. Олійник. - С .67-69 Репецький, Ю. А. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості / Ю. А. Репецький. - С .70-74 Луценко, Ю. Л. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах / Ю. Л. Луценко. - С .75-78 Коваленко, В. О. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .79-86 Заверико, Н. В. Практика як основа підготовки соціального педагога / Н. В. Заверико. - С .87-92 Лукашова, Н. І. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії / Н. І. Лукашова. - С .93-97 Аніщенко, О. В. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.) / О. В. Аніщенко. - С .98-100 Падун, Н. О. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін / Н. О. Падун. - С .101-104 Коваленко, Є. І. До питання про сутність творчості / Є. І. Коваленко. - С .105-111 Хлєбік, С. Р. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .112-114 Хоменко, З. В. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу / З. В. Хоменко. - С .115-117 Грисюк, О. М. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .118-122 Мішедченко, В. В. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання / В. В. Мішедченко. - С .123-126 Коваль, О. В. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності / О. В. Коваль. - С .127-130 Селюнін, С. М. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів / С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. - С .131-134 Папуча, М. В. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників / М. В. Папуча. - С .135-143 Борисюк, С. О. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми / С. О. Борисюк. - С .144-149 Таран, О. М. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи / О. М. Таран. - С .150-153 Гуменюк, О. М. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях / О. М. Гуменюк. - С .154-157 Щотка, О. П. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу / О. П. Щотка. - С .158-161 Новгородська, Ю. Г. Український коледж - школа самореалізації / Ю. Г. Новгородська. - С .162-166 Ковальчук, О. М. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем / О. М. Ковальчук. - С .167-171 Яковець, Н. І. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .172-173 Жалдак, Л. М. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи / Л. М. Жалдак. - С .174-177
РУБ 15 Рубрики: Лідерство--підлітки Мовлення--дошкільнята Моральне виховання Адиктивна поведінка--молодь--профілактика Спілкування--іншомовне--студенти Я - теорія Вчитель майбутній--формування Дошкільники--навчання Освіта в Україні--історія, 20 ст. 20-ті рр. Соціальні педагоги--професійна підготовка Підготовка майбутніх вчителів хімії Освіта в Україні--історія--жіноча освіта, 1890 - 1914 рр. Диференційоване навчання--біологія Творчість--суть Молодші школярі--моральне формування Музичні твори--інтерпретація Музична культура--школярі Музичні здібності Футбольна техніка Старшокласники--індивідуальність Вчитель майбутній--формування Конфлікт--психологія Психолог вузу Коледж Студентська група--адаптація Адаптація студентів до ВНЗ Чернігівщина--освіта--історія Кл.слова (ненормовані): жіноча сільськогосподарська освіта Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Демков, Михайло Іванович \о нем\; Максимович, Іоан \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Баранович, Лазар \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 18 ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1) Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1) |
Б 55 Бех, Іван Дмитрович. Виховання особистості [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 : 79.50 грн. Зміст: Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .9-33 Виховання в особистісному вимірі . - С .33-63 Кл.слова: дитина, виховна позиція Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120 Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120 Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108 Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95 Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87 Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154 Кл.слова: принципи функціонування, вихователь, дитина Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .155-203 Кл.слова: спілкування, емоції, Я - теорія ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .212-249 Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212 Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230 Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241 Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .242-249 КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .250-268 Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254 Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268 ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .269-297 Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269 Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .276-287 Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .288-297 ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .298-389 Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298 Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .298-305 Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366 Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372 Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380 Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389 МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .390-404 Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397 Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .398-404 ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .405-425 Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409 Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417 Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425 МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .426-488 Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .426-440 Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .463-482 ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ . - С .489-518 Вікові особливості вольового розвитку особистості . - С .499-503 Характеристика особистісної рефлексії . - С .504-509 ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ . - С .519-557 Формування мотиву до рефлексії . - С .519-528 Модель рефлексії як складника вольового процесу . - С .529-531 Психологічні умови довільного прийняття рішення . - С .532-544 Особливості поведінки особистості . - С .545-557 МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ . - С .558-582 Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560 Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки . - С .561-575 ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ . - С .583-604 Відповідальність як виховна мета . - С .583-590 Відчуття провини в розвитку особистості . - С .591-604 МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ . - С .605-656 Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613 Законосфера інноваційного виховання . - С .614-621 Психологічні резерви виховання особистості . - С .622-628 Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .622-628 Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639 Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649 Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656 СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .657-670 Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659 Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666 Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670 ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ . - С .671-689 Молодший школяр . - С .671-679 Підліток . - С .680-684 Старшокласник . - С .685-689 КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ . - С .690-721 Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695 Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700 Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706 Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713 Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721 ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ . - С .722-793 ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ . - С .794-811 Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського . - С .794-798 Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського . - С .799-803 Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського . - С .804-806 Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського . - С .807-811 ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .821-834 РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Виховання особистості Дошкільний вік--психологія Молодші школярі--психологія Підлітки--психологія Старшокласники--виховання Рання юність--психологія Я - теорія (психол.) Особистісно-орієнтоване виховання Фізичне виховання дітей Виховання миролюбності Виховання студентів Воля (психологія) Відповідальність Сенс життя Майстерність вчителя Вчинок (псих.) Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\ Примірників всього: 29 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10) |
Шакирова, Д. М. Технология формирования критического мышления старшеклассников и студентов [Текст] / Д. М. Шакирова> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2006. - N9. - С. 72-77. . - ISSN 0869-561Х Рубрики: мислення критичне Кл.слова (ненормовані): старшокласники, студенти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Воронюк, І. В. Система психолого-педагогічних засобів розвитку конструктивності старшокласників [Текст] / І. В. Воронюк> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N10. - С. 28-35 Рубрики: психологія--тренінги розвиток особистості Кл.слова (ненормовані): тренінг конструктивності -- старшокласники Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т51 Токмань, Ганна Леонідівна. Методика викладання української літератури в старшій школі на екзистенціонально-діалогічних засадах [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.02-теорія і методика навчання ( українська література) / Г. Л. Токмань ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2003. - 42 с. -
Рубрики: Викладання української літератури в школі--методи та форми навчання автореферати дисертацій--українська література Кл.слова (ненормовані): старшокласники -- екзистенційний розвиток -- діалог Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Ілініцька , Наталія Степанівна. Організаційно-педагогічні умови музичної самоосвіти та самовиховання старшокласників [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02-теорія та методика музичного навчання / Н. С. Ілініцька ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2007. - 21 с. -
Рубрики: викладання музики автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання Кл.слова (ненормовані): музична самоосвіта та самовиховання -- старшокласники Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Р69 Романчук, Василь Прокопович. Організаційно-педагогічні умови підготовки старшокласників до вибору майбутньої професії у навчально-трудовій діяльності [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.07 - теорія і методика виховання / В. П. Романчук ; Інститут проблем виховання Академії педагогічних наук України (Київ). - К. : ІПВ АПН України, 2002. - 20 с. -
Рубрики: навчально-трудова діяльність старшокласники--вибір професії автореферати дисертацій--педагогіка Дод.точки доступу: Інститут проблем виховання Академії педагогічних наук України (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
П64 Потапчук, Людмила Володимирівна. Психологічні особливості становлення особистісної зрілості старшокласників [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Л. В. Потапчук ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова , 2001. - 22 с. -
РУБ 88 Рубрики: старшокласники--особистісна зрілість автореферати дисертацій--психологія Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
П14 Палагнюк, Тарас Васильович. Педагогічні основи культурно-спортивної роботи зі старшокласниками в загальноосвітній школі [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.07 - теорія і методика виховання / Т. В. Палагнюк ; Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТДПУ ім.В.Гнатюка, 2001. - 22 с. -
РУБ 74 Рубрики: культурно-спортивна робота--старшокласники автореферати дисертацій--педагогіка Дод.точки доступу: Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
П 78 Проблеми соціальної психології [Текст] : Міжвідомчий наук. збірник. Вип. 2. Проблеми соціальної активності молоді / Міністерство освіти України, Київський державний університет імені Тараса Шевченка. - К. : Либідь, 1992. - 128 с. - ISBN 5-325-00037-3 : 4.35 грн. Зміст: Дьяконов, Г. В. Дослідження ідентифікації в зарубіжній і вітчизняній психології / Г. В. Дьяконов, Т. Ф. Цигульська. - С .3-9 Бєлявський, І. Г. Соціокультурні детермінанти процесу спілкування / І. Г. Бєлявський. - С .24-31 Роменець, В. А. Художні антецеденти психології самопізнання народу: "Енеїда" І. П. Котляревського / В. А. Роменець. - С .32-37 Полюхов, О. М. Вплив чинників віку та соціального середовища на показники наслідування пізнавальних здібностей (за даними близнюкових досліджень) / О. М. Полюхов, Н. Ю. Бачинська. - С .44-49 Горбач, Г. М. Оцінні взаємовідносини молодших підлітків у навчальній діяльності як чинник формування їхнього характеру / Г. М. Горбач. - С .50-55 Корнєв, М. Н. Соціально-психологічні умови становлення рефлексивної поведінки / М. Н. Корнєв, Н. Н. Привалова. - С .56-61 Казмиренко, В. П. Майбутнє, ціннісні орієнтації та ідеали старшокласника / В. П. Казмиренко, О. І. Киричук, О. П. Лисенко. - С .62-67 Кудріна, Т. С. Функції неформальних молодіжних об’єднань / Т. С. Кудріна, В. М. Мартинюк. - С .68-76 Казмиренко, В. П. Криміногенна поведінка в неформальних молодіжних об’єднаннях як об’єкт соціально-психологічного аналізу / В. П. Казмиренко, Л. І. Казмиренко. - С .77-82 Москвичов, С. Г. Соціальна мотивація та шляхи її використання в управлінні / С. Г. Москвичов. - С .92-104 Маноха, І. П. "Творча самодіяльність" як спосіб професійного самовизначення психолога / І. П. Маноха. - С .105-111 Рудоміно-Дусятська, О. В. Психологічні проблеми екологічної пропаганди / О. В. Рудоміно-Дусятська. - С .117-122 Коржова, О. Ю. Особливості соціальної адаптації соматично хворих: трудові установки та життєві проблеми / О. Ю. Коржова. - С .123-127
РУБ 158.9 Рубрики: Соціальна психологія Спілкування Здібності--пізнавальні Підлітковий вік--психологія Старшокласники--психологія Неформальні молодіжні об’єднання Соціальна адаптація Дод.точки доступу: Котляревський, Іван Петрович (укр. письменник ; 1769-1838) \о нем\; Міністерство освіти УкраїниКиївський державний університет імені Тараса Шевченка Примірників всього: 10 аб (3), ав (1), Ч.З.№2 (5), фб (1) Свободны: аб (3), ав (1), Ч.З.№2 (5), фб (1) |
Ф 79 Формирование личности старшекласника [Текст] : монография / Под ред. И. В. Дубровиной ; Научно-исследовательский институт общей и педагогической психологии. - М. : Педагогика, 1989. - 168 с. : ил. - (Образование. Педагогические науки). - Л-ра: с. 164-168. - ISBN 5-7155-0028-1 : 0.80 руб.
РУБ 158.9 Рубрики: Старшокласники--психологія Кл.слова (ненормовані): ранняя юность -- формування особистості Дод.точки доступу: Дубровина, И. В. \ред.\; Научно-исследовательский институт общей и педагогической психологии Примірників всього: 18 аб (8), Ч.З.№2 (6), ав (2), пед. (1), фб (1) Свободны: аб (8), Ч.З.№2 (6), ав (2), пед. (1), фб (1) |
К 90 Кулагина, Ирина Юрьевна. Возрастная психология: Развитие ребенка от рождения до 17 лет [Текст] / И. Ю. Кулагина ; Университет Российской академии образования. - 5-е изд. - М. : УРАО, 1999. - 177 с. : ил. - Библиогр.: с. 172. - ISBN 5-204-00205-7 : 3.40 грн.
РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Вікова психологія Психічний розвиток дитини Інтелектуальний розвиток дитини Младенчество--психология Дошкільний вік--психологія Готовність до школи Молодші школярі--психологія Підлітковий вік--психологія Юнацтво--психологія Кл.слова (ненормовані): Перехідний вік -- Старшокласники -- криза 1 року -- криза 3 років -- криза 7 років Дод.точки доступу: Университет Российской академии образования Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 86 Психологія для старшокласників [спецвипуск ] [Текст]> // Психолог. - 2010. - N 42(листопад). - С. 3-30. - Зміст: Вибір професії в умовах сьогодення / А. Андрейко. Адаптація десятикласників до навчання / Л. Дубейко. Мотиви створення сім’ї - основа родинного щастя / О. Колісник. Рубрики: старшокласники--вибір професії Адаптація підлітків Психологія сім’ї Кафедра психології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 84 Профорієнтаційна робота зі школярами в умовах профільного навчання [Текст] : наук.-метод. посіб. для вчителів / АПН України, Ін-т проблем виховання АПН України ; авт.: [О. В. Мельник, І. Л. Уличний; за ред. О. В. Мельника]. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 126, [1] с. - Бібліогр.: с. 124-126. - ISBN 978-966-644-116-7 : 20.00 грн Авт. зазнач. на звороті тит. арк. Зміст: Психолого-педагогічні засади професійного самовизначення старшокласників в умовах профільного навчання . - С .5-41 Науково-педагогічні засади психолого-педагогічного проектування профорієнтаційної роботи класного керівника . - С .42-71 Методика психолого-педагогічного проектування профорієнтаційної роботи класного керівника . - С .72-91 Методичне об'єднання класних керівників . - С .92-100 Форми та методи професійної орієнтації старшокласників у виховній роботі класного керівника План роботи методичного об'єднання класних керівників "Щоденник вибору майбутньої професії" Профорієнтаційні терміни і поняття . - С .101-123 РУБ 371.012 Рубрики: профорієнтація старшокласників профільне навчання--старшокласники Класний керівник--профорієнтаційна робота Дод.точки доступу: Мельник, Олександр Васильович; Уличний, Ігор Любомирович; Академія педагогічних наук України; Інститут проблем виховання Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
О-86 Отрощенко, Н. П. Організація взаємодії школи й батьків щодо питань соціально-професійного самовизначення старшокласників [Текст] / Н. П. Отрощенко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2009. - N 4. - С. 66-71. Рубрики: Самовизначення особистості старшокласники--вибір професії Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ц 85 Цукерман, Г. А. Подросток и старшеклассник: различия в мышлении : [рецензия] / Г. А. Цукерман> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 2. - С. 161-166 Рец. на Зак А. З. Развитие и диагностика мышления подростков и старшеклассников / А. З. Зак. - М. ; Обнинск : ИГ-СОЦИН, 2010. - 350 с. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Підлітки--мислення--психологія Мислення--підлітки--психологія Старшокласники--психологія мислення старшокласника Вікова психологія Кл.слова (ненормовані): мислення -- школярі -- підлітки -- педагогічна психологія Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 77 Кравченко, Тамара. Педагогічна підготовка батьків до професійного самовизначення старшокласників / Т. Кравченко> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 3-6. - Бібліогр.: 3 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Сім’я і школа професійне самовизначення батьки і діти Кл.слова (ненормовані): батьківська допомога дітям -- педагогічна підготовка -- професійна самовизначення -- старшокласники -- взаємодія з батьками Анотація: У статті розкрито сутність поняття "професійне самовизначення"; окреслено особливості світогляду старшокласників, які позначаються на успішності їхнього професійного самовизначення; сформульовано принципи організації педагогічної підготовки батьків до професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
К 89 Кузьміна, О. В. Моральний світ та ціннісні орієнтації старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів - основні складові їхньої життєвої компетентності [Текст] / О. В. Кузьміна> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - N 3. - С. 75-84 Рубрики: ціннісні орієнтації життєві компетентності учнів Старшокласники--психологія школи-інтернати Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): підготовка молоді до самостійного життя -- моральний розвиток молоді -- соціальний розвиток молоді Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 53 Бессонова, Т. И. К проблеме разработки гуманитарного психологического профильного направления [Текст] / Т. И. Бессонова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 1-8 Рубрики: профільне навчання--старшокласники Прикладна психологія Кл.слова (ненормовані): гуманітарне психологічне профільне спрямування навчання -- базисні психологічні курси -- елективні психологічні курси Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |