Мартиненко, С. Зміст, форми і методи педагогічної діагностики вчителя початкових класів [Текст] / С. Мартиненко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N3. - С. 50-53 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: вчитель початкових класів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Митник, О. Інтелектуальна культура вчителя як показник готовності до формування культури молодшого школяра [Текст] / О. Митник> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N1. - С. 46-52 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: вчитель початкових класів Кл.слова (ненормовані): інтелектуальна культура Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Осипова, О. Формирование ИКТ-компетентности учителя начальной школы [Текст] / О. Осипова> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2008. - N1. - С. 116-121 Рубрики: вчитель початкових класів вчитель--професійна компетентність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Митник, О. Технологія розвитку інтелектуальної культури майбутнього вчителя початкових класыв [Текст] / О. Митник> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N4. - С. 44-49 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: вчитель початкових класів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Агаркова, Е. Тьюторское сопровождение повышения квалификации учителей начальных классов [Текст] / Е. Агаркова, С. Загребельная> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2008. - N6. - С. 105-112 Рубрики: підвищення кваліфікації--працівники освіти вчитель початкових класів Росія--освіта Дод.точки доступу: Загребельная, С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Петренко, Ю. Підготовка вчителя до оцінювальної діяльності в система післядипломної освіти [Текст] / Ю. Петренко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2009. - N3. - С. 58-60. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: освіта післядипломна вчитель початкових класів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Все экз-ры 1-Ч.З.№2) зайняті |
Мартиненко, С. Аналіз типових труднощів у діагностичній діяльності вчителя початкових класів [Текст] / С. Мартиненко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2009. - N6. - С. 57-61 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: вчитель початкових класів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Глузман, Н. Системний підхід як методологічна основа професійно-математичної підготовки вчителів початкових класів [Текст] / Н. Глузман> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2009. - N5/6. - С. 71-76 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: професійна підготовка вчитель початкових класів вчитель математики Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
К 69 Корсакова, Т. В. Профессиональная позиция учителя в условиях реализации Федерального государственного стандарта общего образования второго поколения [Текст] / Т. В. Корсакова> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2009. - N 10. - С. 46-50 . - ISSN 0869-561Х Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності вчитель початкових класів Кл.слова (ненормовані): ТЬЮТОР -- СТАНДАРТИ ОСВІТИ Анотація: В статье раскрывается система требований к личностным и профессональным качествам учителя начальной школы. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 58 Попова, О. Психолінгвістичні засади професійного мовлення вчителя початкової школи [Текст] / О. Попова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 1. - С. 29-34. Рубрики: мовлення--професійне вчитель початкових класів Спілкування педагогічне вчитель--культура мовлення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Д 64 Долинський, Б. Професійне здоров’я [Текст] / Б. Долинський> // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2010. - N 20(травень). - С. 1-4 Рубрики: здоров’я педагога--вчителя--вихователя--викладача вчитель початкових класів методична допомога вчителям Ніжина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 63 Комар, О. Інтерактивні методи як інноваційна діяльність сучасного вчителя початкової школи [Текст] / О. Комар> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 7. - С. 47-49. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина вчитель початкових класів навчання інтерактивне Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-13 Завучу початкової школи [Текст]> // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2010. - N 36(грудень). - вкладка. - С. 1-24. Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина Початкова школа діагностика педагогічної діяльності вчителя вчитель початкових класів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 9 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 230 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 67.33 грн. Зміст: Богатикова, Людмила Ивановна. К проблеме обучения общению в аспекте взаимосвязи языка и культуры / Л. И. Богатикова. - С .7-9 Бондар, Леся Вікторівна. Модель навчання французького професійно спрямованого монологу-аргументації студентів технічних спеціальностей з урахуванням їх навчальних стилів / Л. В. Бондар. - С .10-13 Вергунова, Вероніка Сергіївна. Формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики як педагогічна проблема / В. С. Вергунова. - С .14-17 Грушко, Светлана Петровна. Виртуальное взаимодействие в практике преподавания иностранных языков / С. П. Грушко. - С .18-20 Деркач, Світлана Петрівна. Акценти загальноєвропейської освітньої політики щодо підготовки вчителя іноземної мови / С. П. Деркач. - С .21-23 Іванченко, Світлана Миколаївна. Формування образу освітніх інновацій у студентів (на прикладі Болонського процесу) / С. М. Іванченко, О. П. Щотка. - С .24-28 Євсєєва, Ольга Вадимівна. Кризові суспільні явища і можливості ноосферної освіти / О. В. Євсєєва. - С .29-35 Кашкинбаева, Замзагуль Жанайдаровна. К вопросу о преподавании второго языка / З. Ж. Кашкинбаева, Д. Абельдинова. - С .36-38 Кирюшкина, Анна Александровна. Переносное значение как манифестант эмоционального состояния говорящего / А. А. Кирюшкина. - С .39-41 Кутелия, М. А. Новый подход к обучению иностранным языкам в неязыковых вузах / М. А. Кутелия, М. Г. Напирели. - С .42-46 Михайленко, Оксана Володимирівна. Дитяча обдарованість як комплексна соціально-педагогічна проблема / О. В. Михайленко. - С .47-50 Місечко, Ольга Євгеніївна. Професійне портфоліо як засіб стандартизації підготовки вчителя мови / О. Є. Місечко. - С .51-53 Морозова, Ольга Олександрівна. Теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування мотивації педагогічної діяльності у майбутніх учителів музики / О. О. Морозова. - С .54-57 Новицкая, Нина Григорьевна. Процессуальный аспект содержания обучения коммуникативной самопрезентации в иноязычном образовании в рамках межкультурного взаимодействия / Н. Г. Новицкая. - С .58-60 Паустовська, Маріанна Володимирівна. Лінгвістичні особливості творчого мовлення / М. В. Паустовська. - С .61-64 Туркіна, Л. В. Дидактичні основи моделювання сучасного змісту навчання іноземної мови як другої спеціальності у педагогічних університетах / Л. В. Туркіна. - С .65-69 Асланишвили, Майя. Как маленькие дети изучают быстрое чтение / М. Асланишвили. - С .70-72 Биконя, Оксана Павлівна. Автоматизації формування завдань до комп’ютерного тексту з ділової англійської мови / О. П. Биконя. - С .73-75 Біжко, Ірина Анатоліїївна. Система вправ для навчання інформативного читання англомовної літератури у фінансовій галузі / І. А. Біжко. - С .76-80 Бондаренко, Юрій Іванович. Розвиток творчих здібностей школярів із допомогою жанрових пам’яток-схем для написання літературних текстів / Ю. І. Бондаренко. - С .81-85 Британ, Юлія Володимирівна. Методичні основи формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції з використанням інтернет-ресурсів / Ю. В. Британ. - С .86-89 Бялківська, Яна Валеріївна. Соціолінгвістичні передумови використання патентних текстів як матеріалу навчання перекладачів / Я. В. Бялківська. - С .90-93 Вікович, Роксолана Ігорівна. Тестовий контроль як спосіб перевірки сформованостф вмінь в аудіюванні англомовних теленовин / Р. І. Вікович. - С .94-96 Гришина, Олена Альбертівна. Проблема створення професійно орієнтованої комунікативної ситуації в читанні англійською мовою майбутніми інженерами / О. А. Гришина. - С .97-99 Гутник, Валентина Михайлівна. Особливості відбору та реалізації навчального матеріалу у комунікативному вступному корективному курсі (ВКК) / В. М. Гутник. - С .100-104 Дегтярьова, Євгенія Олександрівна. Цілі та методичні завдання використання країнознавчого матеріалу в процесі викладання іноземної мови / Є. О. Дегтярьова. - С .105-108 Дубко, І. В. Особливості вправ для навчання письма німецькою мовою після англійської / І. В. Дубко. - С .109-112 Жуков, Сергій Михайлович. Психологія казки, її педагогічне значення і призначення / С. М. Жуков. - С .113-116 Квасова, Ольга Геннадіївна. Формування монолінгвальної аудитивної компетенції як складової компетенції в усному перекладі / О. Г. Квасова. - С .117-120 Мельник, Юрій Степанович. Профорієнтація учнів у процесі розв’язування фізичних задач прикладного змісту / Ю. С. Мельник. - С .121-124 Мосьпан, Наталя Вікторівна. Етапи навчання емоційно-модальної інтонації з використанням відеофонограми / Н. В. Мосьпан. - С .125-127 Раевская, Маргарита Юрьевна. Подготовка педагогических кадров на ступени "бакалавриат" в вузах США в контексте диверсификации образования / М. Ю. Раевская. - С .128-1132 Сажина, Елена Владимировна. Организация процесса профессионально-ориентированного обучения иностранному языку в сфере туризма / Е. В. Сажина, М. С. Захарова. - С .133-135 Саєнко, Наталія Семенівна. Формування індивідуального стилю діяльності викладача іноземних мов у вищій технічній школі / Н. С. Саєнко. - С .136-139 Тименко, Валентина Миколаївна. Формування теоретико-літературних знань як засіб розвитку інтересу до літературної творчості старшокласників / В. М. Тименко. - С .140-143 Антонюк, Людмила Анатоліівна. Про підвищення ефективності вивчення іноземних мов / Л. А. Антонюк, Т. В. Коваль. - С .144-146 Бичок, Алла Володимирівна. Значення філологічної підготовки викладача іноземної мови при формуванні культури професійного спілкування студентів економічного профілю / А. В. Бичок. - С .147-150 Грицай, Антоніна Модестівна. Самостійна робота студентів як засіб вдосконалення професійної підготовки вчителя / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .151-154 Лукашова, Ніна Іванівна. Забезпечення професійно-педагогічної спрямованості курсу "Історія хімії" у фаховій підготовці майбутніх учителів / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. - С .155-158 Мацнєва, Оксана Анатоліївна. Мовний і мовленнєвий матеріал як складова змісту навчання майбутніх учителів аудіювання англійського мовлення з національними та регіональними типами літературної вимови / О. А. Мацнєва. - С .159-162 Попенко, Ольга Михайлівна. Формування інформаційної компетентності майбутніх вчителів у процесі професійної підготовки / О. М. Попенко. - С .163-167 Романюк, Ю. В. Методичні рекомендації з організації процесу формування у майбутніх фахівців з інженерної механіки читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту / Ю. В. Романюк. - С .168-171 Сімкова, Ірина Олегівна. Особливості навчання професійно орієнтованої дискусії студентів інженерних спеціальностей / І. О. Сімкова. - С .172-175 Ткаченко, Людмила Іванівна. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи через активізацію пізнавальної діяльності студентів / Л. І. Ткаченко. - С .176-181 Філоненко, Олена Станіславівна. Аналіз діяльності вищих педагогічних навчальних закладів України з підготовки студентів до виховної роботи в літніх дитячих оздоровчих таборах у сучасних умовах / О. С. Філоненко. - С .182-186 Бєлкіна, Надія Іванівна. С. Русова про впровадження ідей експериметальної педагогіки в систему освіти України / Н. І. Бєлкіна. - С .187-189 Дітківська, Світлана Іванівна. Гімназія як основний тип середньої загальноосвітньої школи XIX ст. / С. І. Дітківська. - С .190-193 Демченко, Наталія Михайлівна. Вимоги до навчальної літератури в поглядах словесників Лівобережжя другої половини XIX - початку XX ст. / Н. М. Демченко, Ю. М. Мачача. - С .194-197 Самойленко, Олена Володимирівна. Організаційно-педагогічна діяльність І. Ф. Тимковського та його вплив на розвиток гімназійної освіти на Чернігівщині XIX ст. / О. В. Самойленко. - С .198-202 Таран, Олена Миколаївна. Проблема формування громадянських якостей особистості в педагогічній спадщині С. Русової / О. М. Таран. - С .203-206 Современная подготовка учителя американской школы в дистанционной среде . - С .207-213 Інші автори: Буибас М., Сердюков П., Сердюкова Н. Поляков, Валерий Михайлович. Высшее образование в Германии на втором этапе Болонского процесса / В. М. Поляков. - С .214-216 Ревуцька, Світлана Анатоліївна. Значення і функція вчителя у педагогічній концепції Х. Зальцмана / С. А. Ревуцька. - С .217-219 Сергєєва, Оксана Володимирівна. Законодавча база в системі підготовки майбутніх перекладачів-референтів в університетах Великої Британії / О. В. Сергєєва. - С .220-223 Шеверун, Надія Володимирівна. Реалізація іншомовної освіти в школах Польщі / Н. В. Шеверун. - С .224-226 РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Підготовка майбутніх вчителів музики Викладання іноземної мови Підготовка вчителів Переклад Гімназія Освіта--Зарубіжний досвід вчитель початкових класів Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Сердюкова, Н.; Хилл, Р.; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Тимковський, Ілля Федорович (укр. педагог ; 1772-1853) \о нем\; Зальцман, Християн Готгільд (німецький педпгог) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
О-65 Орел, Лілія Олександрівна. еПдагогічні умови організації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Л. О. Орел ; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир). - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2012. - 20 с. -
РУБ 74 Рубрики: Учитель початкових класів--підготовка самостійна робота вчителя вчитель початкових класів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): майбутній вчитель математики Дод.точки доступу: Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Ж 50 Желанова, В. В. Формування готовності до педагогічного спілкування в технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів [Текст] / В. В. Желанова> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 1. - С. 91-99. Рубрики: Вища освіта в Україні вчитель початкових класів Навчання--методи--форми--засоби Кл.слова (ненормовані): контекстне навчання -- майбутні вчителі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 25 Ратушинська, А. Педагогічні умови розвитку професійних якостей учителя початкових класів у процесі самоосвіти [Текст] / А. Ратушинська> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 10. - С. 12-15 . - ISSN 0131-5358 РУБ 74 Рубрики: вчитель початкових класів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): самоосвіта вчителя Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 29 Мартиненко, Світлана. Діагностування стилів педагогічного спілкування вчителів початкової школи [Текст] / С. Мартиненко, Н. Кипиченко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 54-56. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: вчитель початкових класів Кл.слова (ненормовані): педагогічне спілкування -- стилі педагогічного спілкування -- діагностика педагогічного спілкування Дод.точки доступу: Кипиченко, Наталія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 29 Мартиненко, Світлана. Діагностування особливостей особистісно-професійної діяльності вчителя початкової школи [Текст] / С. Мартиненко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 49-50 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: вчитель початкових класів Кл.слова (ненормовані): оцінювання професійної діяльності вчителя Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 49 Климович, Маргарита. Підготовка студентів до створення науково-методичного середовища в початковій школі [Текст] / М. Климович> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 55-57. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Вчитель початкових класів Кл.слова (ненормовані): майбутні вчителі початкових класів -- науково-методичне середовище -- науково-методична діяльність Анотація: Стаття розкриває завдання, зміст, форми і методи підготовки студентів до створення науково-методичного середовища в початковій школі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |