Мартиненко, С.
    Зміст, форми і методи педагогічної діагностики вчителя початкових класів [Текст] / С. Мартиненко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N3. - С. 50-53 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: вчитель початкових класів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Митник, О.
    Інтелектуальна культура вчителя як показник готовності до формування культури молодшого школяра [Текст] / О. Митник // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N1. - С. 46-52 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: вчитель початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна культура


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Осипова, О.
    Формирование ИКТ-компетентности учителя начальной школы [Текст] / О. Осипова // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2008. - N1. - С. 116-121
Рубрики: вчитель початкових класів
   вчитель--професійна компетентність



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Митник, О.
    Технологія розвитку інтелектуальної культури майбутнього вчителя початкових класыв [Текст] / О. Митник // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N4. - С. 44-49 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: вчитель початкових класів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Агаркова, Е.
    Тьюторское сопровождение повышения квалификации учителей начальных классов [Текст] / Е. Агаркова, С. Загребельная // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2008. - N6. - С. 105-112
Рубрики: підвищення кваліфікації--працівники освіти
   вчитель початкових класів

   Росія--освіта


Дод.точки доступу:
Загребельная, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Петренко, Ю.
    Підготовка вчителя до оцінювальної діяльності в система післядипломної освіти [Текст] / Ю. Петренко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2009. - N3. - С. 58-60. . - ISSN 0131-5358
ББК 74
Рубрики: освіта післядипломна
   вчитель початкових класів



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Все экз-ры 1-Ч.З.№2) зайняті




    Мартиненко, С.
    Аналіз типових труднощів у діагностичній діяльності вчителя початкових класів [Текст] / С. Мартиненко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2009. - N6. - С. 57-61 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.2
Рубрики: вчитель початкових класів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Глузман, Н.
    Системний підхід як методологічна основа професійно-математичної підготовки вчителів початкових класів [Текст] / Н. Глузман // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2009. - N5/6. - С. 71-76 . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: професійна підготовка
   вчитель початкових класів

   вчитель математики



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


74
К 69


    Корсакова, Т. В.
    Профессиональная позиция учителя в условиях реализации Федерального государственного стандарта общего образования второго поколения [Текст] / Т. В. Корсакова // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2009. - N 10. - С. 46-50 . - ISSN 0869-561Х
ББК 74
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   вчитель початкових класів

Кл.слова (ненормовані):
ТЬЮТОР -- СТАНДАРТИ ОСВІТИ
Анотація: В статье раскрывается система требований к личностным и профессональным качествам учителя начальной школы.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


81.411.1
П 58


    Попова, О.
    Психолінгвістичні засади професійного мовлення вчителя початкової школи [Текст] / О. Попова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 1. - С. 29-34.
ББК 81.411.1
Рубрики: мовлення--професійне
   вчитель початкових класів

   Спілкування педагогічне

   вчитель--культура мовлення



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


74.2
Д 64


    Долинський, Б.
    Професійне здоров’я [Текст] / Б. Долинський // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2010. - N 20(травень). - С. 1-4
ББК 74.2
Рубрики: здоров’я педагога--вчителя--вихователя--викладача
   вчитель початкових класів

   методична допомога вчителям Ніжина



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
К 63


    Комар, О.
    Інтерактивні методи як інноваційна діяльність сучасного вчителя початкової школи [Текст] / О. Комар // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 7. - С. 47-49. . - ISSN 0131-5358
ББК 74
Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина
   вчитель початкових класів

   навчання інтерактивне



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.2
З-13


   
    Завучу початкової школи [Текст] // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2010. - N 36(грудень). - вкладка. - С. 1-24.
ББК 74.2
Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина
   Початкова школа

   діагностика педагогічної діяльності вчителя

   вчитель початкових класів



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 9 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 230 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 67.33 грн.
    Зміст:
Богатикова, Людмила Ивановна. К проблеме обучения общению в аспекте взаимосвязи языка и культуры / Л. И. Богатикова. - С .7-9
Бондар, Леся Вікторівна. Модель навчання французького професійно спрямованого монологу-аргументації студентів технічних спеціальностей з урахуванням їх навчальних стилів / Л. В. Бондар. - С .10-13
Вергунова, Вероніка Сергіївна. Формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики як педагогічна проблема / В. С. Вергунова. - С .14-17
Грушко, Светлана Петровна. Виртуальное взаимодействие в практике преподавания иностранных языков / С. П. Грушко. - С .18-20
Деркач, Світлана Петрівна. Акценти загальноєвропейської освітньої політики щодо підготовки вчителя іноземної мови / С. П. Деркач. - С .21-23
Іванченко, Світлана Миколаївна. Формування образу освітніх інновацій у студентів (на прикладі Болонського процесу) / С. М. Іванченко, О. П. Щотка. - С .24-28
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Кризові суспільні явища і можливості ноосферної освіти / О. В. Євсєєва. - С .29-35
Кашкинбаева, Замзагуль Жанайдаровна. К вопросу о преподавании второго языка / З. Ж. Кашкинбаева, Д. Абельдинова. - С .36-38
Кирюшкина, Анна Александровна. Переносное значение как манифестант эмоционального состояния говорящего / А. А. Кирюшкина. - С .39-41
Кутелия, М. А. Новый подход к обучению иностранным языкам в неязыковых вузах / М. А. Кутелия, М. Г. Напирели. - С .42-46
Михайленко, Оксана Володимирівна. Дитяча обдарованість як комплексна соціально-педагогічна проблема / О. В. Михайленко. - С .47-50
Місечко, Ольга Євгеніївна. Професійне портфоліо як засіб стандартизації підготовки вчителя мови / О. Є. Місечко. - С .51-53
Морозова, Ольга Олександрівна. Теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування мотивації педагогічної діяльності у майбутніх учителів музики / О. О. Морозова. - С .54-57
Новицкая, Нина Григорьевна. Процессуальный аспект содержания обучения коммуникативной самопрезентации в иноязычном образовании в рамках межкультурного взаимодействия / Н. Г. Новицкая. - С .58-60
Паустовська, Маріанна Володимирівна. Лінгвістичні особливості творчого мовлення / М. В. Паустовська. - С .61-64
Туркіна, Л. В. Дидактичні основи моделювання сучасного змісту навчання іноземної мови як другої спеціальності у педагогічних університетах / Л. В. Туркіна. - С .65-69
Асланишвили, Майя. Как маленькие дети изучают быстрое чтение / М. Асланишвили. - С .70-72
Биконя, Оксана Павлівна. Автоматизації формування завдань до комп’ютерного тексту з ділової англійської мови / О. П. Биконя. - С .73-75
Біжко, Ірина Анатоліїївна. Система вправ для навчання інформативного читання англомовної літератури у фінансовій галузі / І. А. Біжко. - С .76-80
Бондаренко, Юрій Іванович. Розвиток творчих здібностей школярів із допомогою жанрових пам’яток-схем для написання літературних текстів / Ю. І. Бондаренко. - С .81-85
Британ, Юлія Володимирівна. Методичні основи формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції з використанням інтернет-ресурсів / Ю. В. Британ. - С .86-89
Бялківська, Яна Валеріївна. Соціолінгвістичні передумови використання патентних текстів як матеріалу навчання перекладачів / Я. В. Бялківська. - С .90-93
Вікович, Роксолана Ігорівна. Тестовий контроль як спосіб перевірки сформованостф вмінь в аудіюванні англомовних теленовин / Р. І. Вікович. - С .94-96
Гришина, Олена Альбертівна. Проблема створення професійно орієнтованої комунікативної ситуації в читанні англійською мовою майбутніми інженерами / О. А. Гришина. - С .97-99
Гутник, Валентина Михайлівна. Особливості відбору та реалізації навчального матеріалу у комунікативному вступному корективному курсі (ВКК) / В. М. Гутник. - С .100-104
Дегтярьова, Євгенія Олександрівна. Цілі та методичні завдання використання країнознавчого матеріалу в процесі викладання іноземної мови / Є. О. Дегтярьова. - С .105-108
Дубко, І. В. Особливості вправ для навчання письма німецькою мовою після англійської / І. В. Дубко. - С .109-112
Жуков, Сергій Михайлович. Психологія казки, її педагогічне значення і призначення / С. М. Жуков. - С .113-116
Квасова, Ольга Геннадіївна. Формування монолінгвальної аудитивної компетенції як складової компетенції в усному перекладі / О. Г. Квасова. - С .117-120
Мельник, Юрій Степанович. Профорієнтація учнів у процесі розв’язування фізичних задач прикладного змісту / Ю. С. Мельник. - С .121-124
Мосьпан, Наталя Вікторівна. Етапи навчання емоційно-модальної інтонації з використанням відеофонограми / Н. В. Мосьпан. - С .125-127
Раевская, Маргарита Юрьевна. Подготовка педагогических кадров на ступени "бакалавриат" в вузах США в контексте диверсификации образования / М. Ю. Раевская. - С .128-1132
Сажина, Елена Владимировна. Организация процесса профессионально-ориентированного обучения иностранному языку в сфере туризма / Е. В. Сажина, М. С. Захарова. - С .133-135
Саєнко, Наталія Семенівна. Формування індивідуального стилю діяльності викладача іноземних мов у вищій технічній школі / Н. С. Саєнко. - С .136-139
Тименко, Валентина Миколаївна. Формування теоретико-літературних знань як засіб розвитку інтересу до літературної творчості старшокласників / В. М. Тименко. - С .140-143
Антонюк, Людмила Анатоліівна. Про підвищення ефективності вивчення іноземних мов / Л. А. Антонюк, Т. В. Коваль. - С .144-146
Бичок, Алла Володимирівна. Значення філологічної підготовки викладача іноземної мови при формуванні культури професійного спілкування студентів економічного профілю / А. В. Бичок. - С .147-150
Грицай, Антоніна Модестівна. Самостійна робота студентів як засіб вдосконалення професійної підготовки вчителя / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .151-154
Лукашова, Ніна Іванівна. Забезпечення професійно-педагогічної спрямованості курсу "Історія хімії" у фаховій підготовці майбутніх учителів / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. - С .155-158
Мацнєва, Оксана Анатоліївна. Мовний і мовленнєвий матеріал як складова змісту навчання майбутніх учителів аудіювання англійського мовлення з національними та регіональними типами літературної вимови / О. А. Мацнєва. - С .159-162
Попенко, Ольга Михайлівна. Формування інформаційної компетентності майбутніх вчителів у процесі професійної підготовки / О. М. Попенко. - С .163-167
Романюк, Ю. В. Методичні рекомендації з організації процесу формування у майбутніх фахівців з інженерної механіки читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту / Ю. В. Романюк. - С .168-171
Сімкова, Ірина Олегівна. Особливості навчання професійно орієнтованої дискусії студентів інженерних спеціальностей / І. О. Сімкова. - С .172-175
Ткаченко, Людмила Іванівна. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи через активізацію пізнавальної діяльності студентів / Л. І. Ткаченко. - С .176-181
Філоненко, Олена Станіславівна. Аналіз діяльності вищих педагогічних навчальних закладів України з підготовки студентів до виховної роботи в літніх дитячих оздоровчих таборах у сучасних умовах / О. С. Філоненко. - С .182-186
Бєлкіна, Надія Іванівна. С. Русова про впровадження ідей експериметальної педагогіки в систему освіти України / Н. І. Бєлкіна. - С .187-189
Дітківська, Світлана Іванівна. Гімназія як основний тип середньої загальноосвітньої школи XIX ст. / С. І. Дітківська. - С .190-193
Демченко, Наталія Михайлівна. Вимоги до навчальної літератури в поглядах словесників Лівобережжя другої половини XIX - початку XX ст. / Н. М. Демченко, Ю. М. Мачача. - С .194-197
Самойленко, Олена Володимирівна. Організаційно-педагогічна діяльність І. Ф. Тимковського та його вплив на розвиток гімназійної освіти на Чернігівщині XIX ст. / О. В. Самойленко. - С .198-202
Таран, Олена Миколаївна. Проблема формування громадянських якостей особистості в педагогічній спадщині С. Русової / О. М. Таран. - С .203-206
Современная подготовка учителя американской школы в дистанционной среде . - С .207-213
Інші автори: Буибас М., Сердюков П., Сердюкова Н.
Поляков, Валерий Михайлович. Высшее образование в Германии на втором этапе Болонского процесса / В. М. Поляков. - С .214-216
Ревуцька, Світлана Анатоліївна. Значення і функція вчителя у педагогічній концепції Х. Зальцмана / С. А. Ревуцька. - С .217-219
Сергєєва, Оксана Володимирівна. Законодавча база в системі підготовки майбутніх перекладачів-референтів в університетах Великої Британії / О. В. Сергєєва. - С .220-223
Шеверун, Надія Володимирівна. Реалізація іншомовної освіти в школах Польщі / Н. В. Шеверун. - С .224-226
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Підготовка майбутніх вчителів музики

   Викладання іноземної мови

   Підготовка вчителів

   Переклад

   Гімназія

   Освіта--Зарубіжний досвід

   вчитель початкових класів



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Сердюкова, Н.; Хилл, Р.; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Тимковський, Ілля Федорович (укр. педагог ; 1772-1853) \о нем\; Зальцман, Християн Готгільд (німецький педпгог) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

74
О-65


    Орел, Лілія Олександрівна.
    еПдагогічні умови організації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Л. О. Орел ; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир). - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2012. - 20 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Учитель початкових класів--підготовка
   самостійна робота вчителя

   вчитель початкових класів

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
майбутній вчитель математики


Дод.точки доступу:
Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74.58
Ж 50


    Желанова, В. В.
    Формування готовності до педагогічного спілкування в технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів [Текст] / В. В. Желанова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 1. - С. 91-99.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта в Україні
   вчитель початкових класів

   Навчання--методи--форми--засоби

Кл.слова (ненормовані):
контекстне навчання -- майбутні вчителі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
Р 25


    Ратушинська, А.
    Педагогічні умови розвитку професійних якостей учителя початкових класів у процесі самоосвіти [Текст] / А. Ратушинська // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 10. - С. 12-15 . - ISSN 0131-5358
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: вчитель початкових класів
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
самоосвіта вчителя


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.204.21
М 29


    Мартиненко, Світлана.
    Діагностування стилів педагогічного спілкування вчителів початкової школи [Текст] / С. Мартиненко, Н. Кипиченко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 54-56. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.204.21
Рубрики: вчитель початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
педагогічне спілкування -- стилі педагогічного спілкування -- діагностика педагогічного спілкування


Дод.точки доступу:
Кипиченко, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.204.6
М 29


    Мартиненко, Світлана.
    Діагностування особливостей особистісно-професійної діяльності вчителя початкової школи [Текст] / С. Мартиненко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 49-50 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.204.6
Рубрики: вчитель початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
оцінювання професійної діяльності вчителя


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.489.83
К 49


    Климович, Маргарита.
    Підготовка студентів до створення науково-методичного середовища в початковій школі [Текст] / М. Климович // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 55-57. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.489.83
Рубрики: Вчитель початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
майбутні вчителі початкових класів -- науково-методичне середовище -- науково-методична діяльність
Анотація: Стаття розкриває завдання, зміст, форми і методи підготовки студентів до створення науково-методичного середовища в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)