Яке нам потрібне виховання [Текст]> // Психолог. Бібліотека : Науково-виробниче видання. - 2004. - N12( Дитина у кризовому соціумі: як її розуміти і виховувати). - С. 8-19
Рубрики: Виховання виховна робота сучасний педагог Кл.слова (ненормовані): педагогічна взаємодія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Табачек, І. В. Модернація педагогічної освіти як основа формування розвитку особистості сучасного вчителя [Текст] / І. В. Табачек> // Держава і право : Збірник наукових праць. Юридичні і політичні науки. - 2006. - N32. - С. 527-531 . - ISSN 1563-3349 Рубрики: освіта в Україні сучасний педагог Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ц 37 Ценарева, Н. Учитель в системе повышения квалификации: поиск новых форм [Текст] / Н. Ценарева> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2009. - N 8. - С. 91-95 Рубрики: підвищення кваліфікації вчителя сучасний педагог Професіоналізм вчителя Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 84 Лукьянова, М. Педагог сегодня: особенности, трудности, риски, возможности [Текст] / М. Лукьянома> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2009. - N 8. - С. 265-273 Рубрики: сучасний педагог Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 21 Караванова, Т. П. Успішний вчитель - запорука успішної сучасної педагогіки [Текст] / Т. П. Караванова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 6. - С. 32-34 Рубрики: післядипломна педагогічна освіта сучасний педагог Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 11 Сєдова, Тетяна. Зміна функцій учителя у створенні інноваційного середовища [Текст] / Т. Сєдова, В. Зибіна, Л. Ампілогова> // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2011. - N 12. - С. 9-12. Рубрики: Педагогічна діяльність сучасний педагог Технології навчання Кл.слова (ненормовані): функції учителя -- класифікація педагогічних інновацій -- специфічні технології -- технологія ситуаційного навчання -- технологія навчання на основі дебатів і дискусій -- інноваційні уроки Дод.точки доступу: Зибіна, Віра; Ампілогова, Лідія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-67 Зламанюк, Л. Особливості професійної діяльності сучасного вчителя хімії [Текст] / Л. Зламанюк> // Біологія і хімія в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 18-20 Рубрики: сучасний педагог Вчитель хімії професійна діяльність вчителя Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): модульна технологія -- інформаційно-комп’ютерні технології -- проектна технологія -- групова технологія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 66 Третякова, Л. В. Авторитет педагога в становленні особистості учнів [Текст] / Л. В. Третякова> // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 2-7. - Библиогр. в конце ст. РУБ 74.204.2 Рубрики: сучасний педагог Кл.слова (ненормовані): авторитет вчителя Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 24 Пелагейченко, М. Л. Шляхи нормалізації умов праці вчителя [Текст] / М. Л. Пелагейченко> // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 16/17/18. - С. 2-5 Рубрики: сучасний педагог вчитель--умови праці Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): умови праці вчителів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш67 Школа першого ступеня: Теорія і практика [Текст] : Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. Вип. 10 / Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди ; Ред. кол.: В. П. Коцур (гол. ред.) та інші. - Переяслав-Хмельницький ; Київ : СПД "Самойлова І. П.", 2004. - 304 с. - ISBN 966-308-021-3 : 35.00 грн. Зміст: Коцур, Віктор Петрович. Диференціація освіти : (сучасний стан та тенденції розвитку) / В. П. Коцур. - С .5-17 Бібік, Надія Михайлівна. Компетентнісний підхід до презентації освітніх результатів / Н. М. Бібік. - С .18-26 Бондар, Світлана Пилипівна. Педагогічна технологія: структура та вимоги до її проектування / С. П. Бондар. - С .27-33 Липова, Людмила Андріївна. Основні тенденції оновлення змісту навчання на етапі допрофільної підготовки / Л. А. Липова, С. М. Ренський. - С .34-41 Барановська, Олена Володимирівна. Інформаційні вміння учнів початкових класів - базова основа ефективного навчання / О. В. Барановська. - С .42-48 Васьківська, Галина Олексіївна. Профільне навчання в умовах сільської школи / Г. О. Васьківська. - С .49-53 Вашуленко, Оксана Вікторівна. Особливості організації повторення в початкових класах / О. В. Вашуленко. - С .54-65 Ігнатенко, Наталія Вікторівна. Системний підхід до формування в молодших школярів поетапного розуміння текстів / Н. В. Ігнатенко. - С .66-71 Монастирська, Ольга Сергіївна. Стимулювання творчої активності учнів початкових класів засобами музичного мистецтва / О. С. Монастирська. - С .72-80 Осадчук, Раїса Іванівна. Дидактичні принципи в організації розвитку комунікативної компетентності учнів / Р. І. Осадчук. - С .81-87 Лопухівська, Алла Василівна. З досвіду роботи учнівського самоврядування в сільських загальноосвітніх навчальних закладах / А. В. Лопухівська. - С .88-95 Коцур, Надія Іванівна. Шкільна дезадааптація як психолого-педагогічна проблема / Н. І. Коцур. - С .96-103 Гармаш, Людмила Сергіївна. Психічне здоров’я молодших школярів / Л. С. Гармаш. - С .104-108 Савченко, Олександра Яківна. Підготовка вчителя в контексті інновацій шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .109-117 Бондар, Володимир Іванович. До питання про модель конкурентноспроможного випускника педагогічного ВНЗ / В. І. Бондар. - С .118-122 Бірюк, Людмила Яківна. Теоретико-методологічні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів у процесі професійної підготовки / Л. Я. Бірюк. - С .123-137 Хоружа, Людмила Леонідівна. Подолання педагогічних стереотипів як шлях до самовдосконалення сучасного вчителя / Л. Л. Хоружа. - С .138-148 Мазоха, Дмитро Степанович. Історико-педагогічна культура майбутнього вчителя в контексті формування його професіоналізму / Д. С. Мазоха. - С .149-158 Коханко, Оксана Григорівна. Модель формування у студентів загальнодидактичних знань і вмінь проектування уроку на засадах матрично-модульного підходу та шляхи її реалізації / О. Г. Коханко. - С .159-164 Криворучко, Юлія Михайлівна. Готовність майбутнього вчителя до розвитку художньо-творчих здібностей молодших школярів у теорії педагогіки й психології / Ю. М. Криворучко. - С .165-170 Лозенко, Анна Павлівна. Структура та функції дидактичної діяльності вчителя: рефлексивний аспект / А. П. Лозенко. - С .171-178 Замашкіна, Ольга Дмитрівна. Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / О. Д. Замашкіна. - С .179-187 Опанасенко, Наталія Іванівна. С. Ф. Русова про трудове виховання молодших школярів / Н. І. Опанасенко. - С .188-192
РУБ 371 Рубрики: Диференційоване навчання Педагогічні технології Початкова школа--Наукові видання Учнівське самоврядування Підготовка вчителів Сучасний педагог Кл.слова (ненормовані): диференціація освіти -- молодші школярі -- учні початкових класів -- сільські школи -- конкурентоспроможні педагоги -- комунікативна компетентність -- самовдосконалення вчителя -- дидактична діяльність вчителя Дод.точки доступу: Коцур, Віктор Петрович \ред.\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |