15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Відп. ред. Є. І. Коваленко, Гол. ред. В. П. Яковець. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2001. - 240 с. - Літ. в кінці статей. - 11.30 грн.
    Зміст:
Ростовський, О. Я. Оцінювання музично-освітніх досягнень на уроках музики як педагогічна проблема / О. Я. Ростовський. - С .5
Коваленко, Є. І. Акмеологічні перспективи освіти в ХХІ столітті / Є. І. Коваленко. - С .12
Мацей, Танась. Освітні наслідки розвитку інформаційних засобів / Танась Мацей. - С .19
Закатнов, Д. А. Психолого-педагогические основы профессионального самоопределения школьников / Д. А. Закатнов. - С .26
Гроздовська, О. Г. Розвиток емоційної сфери школярів молодшого віку в процесі підготовки до виховних заходів / О. Г. Гроздовська. - С .33
Мацкевич, Ю. Р. Підготовка осціальних педагогів до роботи з людьми похилого віку: визначення проблеми / Ю. Р. Мацкевич. - С .37
Гармаш, О. В. Соціально-педагогічна робота з дітьми з функціональними обмеженнями: з досвіду діяльності будинку-інтернату в м. Ніжині / О. В. Гармаш, Л. О. Зая, А. І. Конончук. - С .42
Суховєєва, Н. М. Волонтерство в соціально-педагогічній діяльності / Н. М. Суховєєва. - С .48
Останіна, Н. С. Підліткові клуби: історія, стан, перспектива / Н. С. Останіна. - С .54
Грисюк, О. М. Методологічні основи формування музичної діяльності особистості / О. М. Грисюк. - С .63
Коваль, О. В. Формування музичних здібностей молодших школярів на уроках музики / О. В. Коваль. - С .68
Носко, М. О. Дидактичні основи методики формування рухів у навчанні молоді / М. О. Носко. - С .72
Ревенчук, В. В. Феномен музичного мислення та педагогічні проблеми його формування / В. В. Ревенчук. - С .77
Іващенко, С. Г. До сутності поняття "музично-педагогічна творчість" / С. Г. Іващенко. - С .82
Кочерга, О. М. Самооцінка як фактор розвитку пізнавальної активності студентів педучилища / О. М. Кочерга. - С .86
Адамів, Г. С. Комплекс необхідних особистісних характеристик пізнавальної самостійності студентів педучилища / Г. С. Адамів. - С .91
Коваленко, С. О. Різноманітні підходи в психолого-педагогічній літературі до трактування пізнавальних завдань / С. О. Коваленко. - С .95
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Діяльнісно-орієнтовані завдання при підготовці вчителя / О. В. Євсєєва. - С .100
Забарний, О. В. Формування християнської моралі на уроках української літератури в старших класах загальноосвітньої школи / О. В. Забарний. - С .104
Колесникова, Н. О. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов / Н. О. Колесникова. - С .113
Котлінська, Л. Г. До проблеми визначення рівня сформованості художньої культури студентів музичних факультетів / Л. Г. Котлінська. - С .116
Падун, Н. О. До питання інтеграції загальної та професійно-технічної освіти / Н. О. Падун. - С .121
Аніщенко, В. О. Статут Гімназії вищих наук князя Безбородька / В. О. Аніщенко, О. В. Аніщенко, М. І. Супруненко. - С .128
Зайченко, Н. І. Філософсько-педагогічні аспекти лінгвістичної концепції О.О. Потебні / Н. І. Зайченко. - С .141
Таран, О. М. До питання про методологічні засади дидактики С. Русової / О. М. Таран. - С .153
Новгородський, Р. Г. Проблема соцалізації особистості в контексті педагогіки початку ХХ століття / Р. Г. Новгородський. - С .159
Барило, О. А. Вільна школа Олександра Нілла / О. А. Барило. - С .165
Бойправ, М. Д. Грот М. Я. як особистість і професіонал / М. Д. Бойправ. - С .170
Киричок, І. І. До проблеми пофесіоналізму вчителя в поглядах М. Є. Скворцова / І. І. Киричок. - С .175
Новгородська, Ю. Г. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання від Сократа до Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська; Ю.Г. Новгородська. - С .179
Козлакова, Г. О. Тенденції розвитку наукових напрямів в українській педагогіці (на підставі огляду дисертацій, захищених у 1998-1999 рр.) / Г.О. Козлакова, В. Ю. Хаскін. - С .186
Турчина, І. Особливості підручника О. Кониського "Граматка або перша читанка за для початку вчення" / І. Турчина. - С .193
Даллада, Т. Г. Проблема інтонування у клавірній педагогіці ХУІІ-ХУІІІ ст. / Т. Г. Даллада. - С .197
Михаськова, М. А. Роль музично-драматичного інституту імені М. Лисенка у розвитку музичної освіти в Україні / М. А. Михаськова. - С .200
Володченко, Ж. М. Основні етапи розвитку музичної культури в Україні (до 30-х рр. ХХ ст. включно) / Ж. М. Володченко, О. Ю. Петух. - С .204
Карпова, О. О. Шопен і сучасні виконавсько-педагогічні традиції / О.О. Карпова. - С .210
Гавриленко, Т. Проблема дидактичних принципів в українській педагогіці кінця ХІХ - початку ХХ ст. / Т. Гавриленко. - С .214
Наконечна, В. М. Ідеї вільного виховання в україні кінця ХІХ-початку ХХ століття / В. М. Наконечна. - С .221
Василюк, А. В. Оцінювання знань учнів у ХХІ ст.: приіоритет не форми, а змісту (з польського досвіду) / А. В. Василюк. - С .225
Дарійчук, Л. П. Психологічні ознаки усного спілкування та необхідність їх урахування в процесі викладання іноземної мови у закладах вищої освіти / Л. П. Дарійчук. - С .230
Видолоб, Н. О. Віра і ментальність українського народу / Н. О. Видолоб. - С .235
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна; Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Грот, Микола Якович (1852-1899) \о нем\; Скворцов, М. Є. \о нем\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 11
Ч.З.№2 (5), аб (4), фб (1), ав (1)
Свободны: Ч.З.№2 (5), аб (4), фб (1), ав (1)

57.02(073.3)
Є 25


    Євсєєва, Ольга Вадимівна.
    Гістологія та основи ембріології [Текст] : навчальна програма для студентів природничо-географічного факультету зі спеціальності "біологія і хімія" / О. В. Євсєєва ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 13 с. - Бібліогр.: с. 12-13. - 1.10 грн., 1.10 грн.
ДРНТІ
ББК 28.06р30-211
РУБ 57.02(073.3)


Дод.точки доступу:
Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 50
Ч.З.№2 (10), фб (1), аб (39)
Свободны: Ч.З.№2 (10), фб (1), аб (39)

57.029(073.3)
Є 25


    Євсєєва, Ольга Вадимівна.
    Гістологія та основи ембріології [Текст] : навчальна програма для студентів природничо-географічного факультету заочного відділення / О. В. Євсєєва ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 12 с. - Бібліогр.: с. 10-11. - 1.00 грн.
ДРНТІ
ББК 28.0р30-211
РУБ 57.029(073.3)


Дод.точки доступу:
Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 50
фб (1), Ч.З.№2 (10), аб (39)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (10), аб (39)

57.02(073.3)
Є 25


    Євсєєва, Ольга Вадимівна.
    Гістологія та основи ембріології [Текст] : навчальна програма для студентів природничо-географічного факультету зі спеціальності "географія і біологія" / О. В. Євсєєва ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 14 с. - Бібліогр.: с. 12-13. - 1.10 грн.
ДРНТІ
ББК 28.06р30-211
РУБ 57.02(073.3)


Дод.точки доступу:
Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 49
фб (1), Ч.З.№2 (10), аб (38)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (10), аб (38)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 1 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 216 с. - Літ. в кінці статей. - 7.20 грн.
    Зміст:
Яковець, В. П. Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель" / В. П. Яковець. - С .5-6
Ростовський, О. Я. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга / О. Я. Ростовський. - С .7-17
Коваленко, Є. І. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості / Є. І. Коваленко. - С .18-22
Лащенко, В. Ф. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів / В. Ф. Лащенко. - С .23-26
Володченко, Ж. М. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри / Ж. М. Володченко. - С .27-38
Таран, О. М. Русова С. про принцип виховуючого навчання / О. М. Таран. - С .39-42
Мішедченко, В. В. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя / В. В. Мішедченко. - С .43-46
Хлєбік, С. Р. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності / С. Р. Хлєбік. - С .47-50
Коваль, О. В. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді / О. В. Коваль. - С .51-54
Мартиненко, Л. О. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .55-58
Бєлкіна, Н. І. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу / Н. І. Бєлкіна. - С .59-62
Коваленко, В. О. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї / В. О. Коваленко. - С .63-69
Адамів, Г. С. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки / Г. С. Адамів. - С .70-72
Заніна, О. М. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва / О. М. Заніна, Н. М. Баленко. - С .73-75
Головіна, Н. О. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики / Н. О. Головіна. - С .76-79
Селюнин, С. М. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку / С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. - С .80-83
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи) / Н. П. Пихтіна. - С .84-86
Астаф’єва, М. М. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи / М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. - С .87-91
Плющик, Є. В. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів / Є. В. Плющик. - С .92-94
Коваленко, С. О. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності / С. О. Коваленко. - С .95-98
Євсєєва, Ольга Вадимівна. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи / О. В. Євсєєва. - С .99-104
Останіна, Н. О. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття) / Н. О. Останіна. - С .105-110
Бовсунівська, Н. М. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області) / Н. М. Бовсунівська. - С .111-113
Драчук, Л. І. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького / Л. І. Драчук. - С .114-117
Буянкіна, О. С. Вивчення "історії Русів" у школі / О. С. Буянкіна. - С .118-121
Солова, В. М. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах / В. М. Солова. - С .122-128
Ковальчук, О. М. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога / О. М. Ковальчук. - С .129-132
Новгородська, Ю. Г. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина) / Ю. Г. Новгородська. - С .133-136
Любчук, О. К. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра / О. К. Любчук. - С .137-140
Бойправ, М. Д. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь / М. Д. Бойправ. - С .141-144
Андрєєва, Я. Ф. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі / Я. Ф. Андрєєва. - С .145-149
Литовченко, Н. Ф. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології / Н. Ф. Литовченко. - С .150-156
Походенко, С. В. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності / С. В. Походенко. - С .157-169
Каржова, З. Д. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи / З. Д. Каржова. - С .170-175
Тертична, Н. А. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання / Н. А. Тертична. - С .176-179
Блинов, Ю. І. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей / Ю. І. Блинов. - С .180-185
Лисенко, Г. М. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи / Г. М. Лисенко. - С .186-190
Скрипаченко, Т. В. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу / Т. В. Скрипаченко. - С .191-195
Борисюк, С. О. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати / С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. - С .196-198
Шевченко, Н. Ф. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності / Н. Ф. Шевченко. - С .199-207
Хоменко, З. В. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором / З. В. Хоменко. - С .208-210
Крицький, В. М. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі / В. М. Крицький. - С .211-214
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчитель--комплексна програма "Вчитель"
   Педагогіка творчості

   Екологічна культура--студенти

   Здібності музичні--розвиток

   Ігри народні

   Педагогіка співробітництва

   Стохастика--розв’язання задач

   Лижний спорт

   Адиктивна поведінка--діти--підлітки

   Підготовка спеціалістів--наукова організація

   Підліткові клуби

   уроки музики

   "Історія Русів"--вивчення у школі

   Літня педагогічна практика--готовність студентів

   Творчість дитяча

   Самоконтроль--учні

   Сновидіння

   Гештальт-психологія

   Початкова школа--навчання

   Екологічна криза

   Імідж

   Психолог--роль

   Чернігівщина--соціальна робота
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна преса


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Петлюра, С. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Батиш, Е.; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Арісменді, А. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Нечуй-Левицький, І. С. \о нем\; Грот, Микола Якович (1852-1899) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 18
Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1)

57(070.3)
Є 25


    Євсєєва, Ольга Вадимівна.
    Теоретичні засади використання системи навчальних завдань з усвідомленням діяльнісного і результативного компонентів [Текст] : навчальний посібник для студентів і викладачів природничо-географічного факультету / О. В. Євсєєва ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 41 с. - Літер.: с. 39-41. - 1.80 грн.
ДРНТІ
ББК 28.0р30
РУБ 57(070.3)


Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 50
фб (1), Ч.З.№2 (10), аб (39)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (10), аб (39)

5А(070.3)
Є 25


    Євсєєва, Ольга Вадимівна.
    Робочий зошит з гістології та основ ембріології для студентів природничо-географічного факультету [Текст] : практикум / О. В. Євсєєва. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 54 с. - Літер.: с. 53-54. - 2.60 грн.
ДРНТІ
ББК 28.8р30
РУБ 5А(070.3)


Примірників всього: 9
фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (7)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (7)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 192 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.00 грн.
    Зміст:
Кравченко, К. Ступінь сформованості соціально-екологічної відповідальності у дітей шкільного віку / К. Кравченко. - С .6-9
Борейко, Н. Ю. Моделювання сучасного фахівця в умовах особистісно орієнтованого навчання / Н. Ю. Борейко. - С .10-13
Безносюк, О. О. Педагогічна система і психолого-педагогічні умови формування готовності курсантів ВНЗ до управлінської діяльності / О. О. Безносюк. - С .14-16
Лукін, В. Є. Термінологія дистанційної освіти та дистанційного навчання / В. Є. Лукін. - С .17-20
Бондаренко, Ю. Г. Новітні комп’ютерні технології в системі вищої військової освіти / Ю. Г. Бондаренко. - С .21-23
Мазоха, Д. Безперервна освіта в системі "школа-ВУЗ" / Д. Мазоха. - С .24-26
Красюк, Л. Моніторинг професійного розвитку майбутніх учителів початкової школи / Л. Красюк. - С .27-29
Прус, Л. Застосування професійно орієнтованого управління у вищих навчальних закладах / Л. Прус. - С .30-32
Одінцова, О. Соціально-психологічні умови формування лінгвокультурної компетенції магістрантів у контексті полікультурного навчання / О. Одінцова. - С .33-37
Загребельна, Л. Педагогічна підготовка як складова сучасної менеджмент-освіти в Україні / Л. Загребельна. - С .38-41
Закалюжний, В. М. Зміст та методи навчання як фактори мотивації учіння / В. М. Закалюжний. - С .42-46
Рудик, Я. М. Додаткові освітні послуги для обдарованої студентської молоді та їх класифікація / Я. М. Рудик. - С .47-51
Шостак, А. В. Рейтингове оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників / А. В. Шостак. - С .52-61
Дібрівна, Е. І. Адаптаційний період у ВНЗ та його вплив на академічні здібності першокурсників / Е. І. Дібрівна. - С .62-64
Омельченко, Л. Соціально-педагогічні причини виникнення конфліктів у молодих сім’ях / Л. Омельченко. - С .65-67
Кл.слова: сімейні конфлікти
Яковець, Н. І. Болонський процес і формування культури та світогляду молоді України / Н. І. Яковець. - С .68-72
Гончарова, О. М. Методологія організації навчального процесу у середовищі нових інформаційних технологій / О. М. Гончарова. - С .73-77
Кочерга, О. М. Проблеми адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах педагогічного училища / О. М. Кочерга. - С .78-82
Грабова, С. В. Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою / С. В. Грабова. - С .83-86
Дідовик, М. Наступність нових інформаційних технологій у самостійній роботі з фізико-метематичних дисциплін в системі "ліцей-ВНЗ" / М. Дідовик, О. Коношевський. - С .87-89
Ковтонюк, М. Дидактичні умови закріплення знань з вищої математики для студентів І курсу економічних спеціальностей / М. Ковтонюк. - С .90-93
Копняк, К. До питання про використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи у процесі вивчення курсу "Методика навчання математики" / К. Копняк, О. Матяш. - С .94-96
Гусак, Л. Прийоми професійного спрямування навчання вищої математики в нових умовах навчального процесу в ВНЗ / Л. Гусак. - С .97-99
Щербініна, О. М. Формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки / О. М. Щербініна. - С .100-104
Імбер, В. Підготовка майбутніх учителів з використанням засобів мультимедіа / В. Імбер. - С .105-107
Конончук, А. І. Рекламно-інформаційне забезпечення соціально-педагогічної діяльності / А. І. Конончук, О. В. Сватенков. - С .108-112
Воєвода, А. Застосування інтерактивних технологій навчання в процесі вивчення математики у ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації / А. Воєвода. - С .113-116
Кардаш, Н. Вплив ігрових методів навчання на формування творчої особистості майбутніх менеджерів / Н. Кардаш. - С .117-120
Абрамович, Г. В. Суть іншомовної компетентності як мети та результату професійної технічної освіти / Г. В. Абрамович. - С .121-123
Криловець, М. Г. Полікультурне виховання майбутніх учителів географії / М. Г. Криловець. - С .124-126
Трубачова, С. Є. Підготовка вчителів біології: шляхи оптимізації / С. Є. Трубачова, О. В. Євсєєва. - С .127-130
Кривець, С. В. Пошук інформації як джерело формування інформаційної культури майбутнього вчителя / С. В. Кривець. - С .131-133
Павлик, О. Знання, уміння і навички у професійній підготовці майбутніх перекладачів / О. Павлик. - С .134-135
Зель, І. О. Деякі аспекти підготовки і розвитку творчої особистості майбутнього андрагога / І. О. Зель. - С .137-139
Байдацька, Н. М. Актуальність моніторингу якості навчальних досягнень студентів у процесі професійного становлення у вищих навчальних закладах недержавної форми власності / Н. М. Байдацька. - С .140-145
Виговська, С. В. Критеріальний підхід до визначення рівня професійного становлення студенток вищих навчальних аграрних закладів / С. В. Виговська. - С .145-149
Коваленко, Є. І. Становлення організаційно-дидактичної системи вищої школи: історико-теоретичний аналіз / Є. І. Коваленко. - С .150-152
Зінченко, Т. В. Перспективні напрями зміни змісту освіти і світовий досвід професіоналізації школи / Т. В. Зінченко. - С .153-157
Козлакова, Г. О. Особливості запровадження американської моделі вищої технічної освіти / Г. О. Козлакова, К. В. Корсак. - С .158-162
Кряжев, П. В. Пошуки стратегії розвитку сучасного університету - зарубіжний досвід / П. В. Кряжев. - С .163-166
Лисенко, М. М. Проблема оцінювання і забезпечення якості вищої освіти в інформаційну епоху: зарубіжний досвід / М. М. Лисенко. - С .167-172
Івашньова, С. Підготовка вчителів у системі професійної педагогічної освіти Німеччини / С. Івашньова. - С .173-177
Баленко, Н. М. Зарубіжний досвід професійної підготовки вчителів у рецепції вітчизняних дослідників історії освіти (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. М. Баленко. - С .178-181
Аніщенко, О. В. Наукова організація праці педагога професійної школи: вітчизняний досвід / О. В. Аніщенко. - С .182-184
Лавріненко, О. А. Проблема підготовки вчителя в дослідженнях науковців вищих закладів освіти України 20-30-х рр. ХХ століття / О. А. Лавріненко
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчителі біології--підготовка
   Майбутні вчителі біології

   Вчителі географії--підготовка

   Майбутні вчителі географії

   Вчителі музики--підготовка

   Дистанційне навчання

   освіта безперервна

   Болонський процес

   Вищі навчальні заклади--організація навчального процесу

   Вищі навчальні заклади--адаптація студентів до ВНЗ

   Викладання вищої математики

   Перекладачі--підготовка

   Андрагогіка--підготовка фахівців

   Перекладознавство--підготовка перекладачів

   Викладачі вищих навчальних закладів

   Підготовка майбутніх вчителів--формування інформаційної культури

   Дистанційна освіта

   Управління вищим навчальним закладом

   Навчання--полікультурне навчання

   Конфлікти--сімейні

   Інформаційні технології

   Англійська мова--спілкування

   Освіта--наступність в освіті

   Викладання вищої математики

   Викладання математики

   Менеджери--підготовка

Кл.слова (ненормовані):
наступність в освіті


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1)

5А(070.3)
Є 25


    Євсєєва, Ольга Вадимівна.
    Робочий зошит з вікової фізіології і валеології [Текст] : для студентів філологічного факультету / О. В. Євсєєва ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 60 с. - 4.00 грн.
ДРНТІ
ББК 28.9р30
РУБ 5А(070.3)


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), аб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), аб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 184 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 27.20 грн.
    Зміст:
Акімова, О. М. Якість педагогічних знань в процесі позааудиторної самостійної роботи студентів у контексті болонського процесу / О. М. Акімова. - С .5-7
Гончарова, О. Н. Использование программ администрирования в процессе обучения / О. Н. Гончарова. - С .7-10
Кравченко, К. В. Умови підвищення ефективності екологічної діяльності як основи формування соціально-екологічної відповідальності у старшокласників / К. В. Кравченко. - С .10-14
Лунькова, В. С. Модернізація освіти в Україні на основі інформаційно-комунікаційних технологій / В. С. Лунькова. - С .14-22
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Морфологічні характеристики навчального завдання як дидактичної підсистеми / О. В. Євсєєва. - С .22-26
Лукашова, Н. І. Сучасні технології навчання хімії в історичному аспекті - важлива складова змісту фахової методики / Н. І. Лукашова. - С .26-31
Стрельнікова, Н. М. Формування у студентів організаторських здібностей / Н. М. Стрельнікова. - С .31-34
Фізеші, О. Й. Інформатизація освіти в системі підготовки майбутніх учителів початкових класів / О. Й. Фізеші. - С .34-37
Кириченко, І. М. Особливості організації культурно-дозвіллєвої роботи в Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя / І. М. Кириченко. - С .37-41
Сватенкова, Т. І. Роль психологічного тренінгу оптимізації екзистенційних переживань у процесі особистісного зростання студентів / Т. І. Сватенкова. - С .41-44
Розлуцька, Г. Соціокультурний підхід до вивчення історії педагогіки / Г. Розлуцька. - С .44-48
Бодрих, О. О. Міжпредметні зв’язки: їх роль та використання в умовах сучасного освітнього процесу / О. О. Бодрих. - С .48-51
Дрижак, В. В. Упровадження інноваційних технологій у навчальному процесі відомчих ВУЗів / В. В. Дрижак, С. М. Єрмак. - С .51-54
Савельєва, К. Б. Інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчого потенціалу, професійного становлення майбутнього педагога / К. Б. Савельєва, Р. Б. Сердюкова. - С .54-57
Останіна, Н. С. Клуби для учнівської молоді як центри формування загальнолюдських цінностей сучасної особистості / Н. С. Останіна. - С .57-60
Долматова, М. П. Формування естетичного смаку студентів засобами іноземної мови / М. П. Долматова, О. М. Нечваль. - С .60-63
Погорєлова, С. М. Інноваційні підходи щодо вдосконалення виховного процесу в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті / С. М. Погорєлова, В. А. Тетьоркіна, Л. І. Прокопенко. - С .63-67
Колодій, І. А. Інтеграція знань. Мовні інтегровані курси / І. А. Колодій. - С .67-70
Нікітіна, І. П. Дослідницька робота учнів / І. П. Нікітіна. - С .70-73
Дояр, Л. В. Інноваційні методики в удосконаленні викладання історії України в технічному ВНЗі / Л. В. Дояр. - С .73-76
Ревенчук, В. В. Педагогічна модель навчальної взаємодії викладача та студента у класі фртепіано / В. В. Ревенчук. - С .76-84
Щербініна, О. М. Формування художнього кругозору студентів у процесі фортепіанної підготовки / О. М. Щербініна. - С .84-87
Біла, Н. Л. Функції синестезії у формуванні суб’єктивного художнього образу в музиканта-виконавця / Н. Л. Біла, О. Ю. Хоменко. - С .87-90
Булавенко, С. Д. Вплив етнічних особливостей українців на формування економічної культури / С. Д. Булавенко. - С .90-93
Кирилюк, В. М. Особистісно зорієнтоване заняття у хореографії / В. М. Кирилюк. - С .93-98
Дудка, Р. А. Лекція для студентів історичних факультетів в умовах кредитно-модульної системи навчання / Р. А. Дудка. - С .98-101
Підлипська, С. Д. Формування соціально-емоційного досвіду дитини дошкільного віку в умовах ДНЗ / С. Д. Підлипська. - С .101-105
Грохольська, Н. В. Использование метода проектов во время обучения в вузе / Н. В. Грохольська. - С .105-107
Симан, С. М. Психолого-педагогічні передумови унаочнення навчання планіметрії засобами комп’ютерної графіки / С. М. Симан. - С .107-110
Мицик, Л. М. З досвіду використання методів активного навчання на лекційних заняттях з історії / Л. М. Мицик. - С .110-115
Зубко, О. М. Сучасний стан та тенденції розвитку позашкільної освіти в місті Ніжині / О. М. Зубко. - С .115-121
Каленський, А. А. Воєнні ігри як форма контролю творчого застосування знань, умінь та навичок у навчальному процесі ВВНЗ / А. А. Каленський, О. С. Корняков. - С .121-125
Нові технології навчання як засіб інтеграції вищої освіти у Болонський процес / К. В. Дубич, Н. Б. Дубова, А. В.Панасюк, Т. П.Спіріна. - С .125-129
Бірюков, П. В. Шляхи підвищення ефективності навчального процесу у вищому військовому навчальному закладі / П. В. Бірюков, В. В. Вишнівський, О. С. Мукогоренко. - С .129-133
Панченко, В. Ф. Рівень фізичного стану курсантів як критерій раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів на етапі первинної військової професійної підготовки / В. Ф. Панченко, В. Б. Добровольський. - С .133-138
Система навчання на базі ПЕОМ з використанням інтегрованих інструментальних систем автоматизованого проектування / І. В. Пампуха, А. А. Репецький, О. В. Родін, П. А. Савков. - С .138-142
Федосій, О. О. Екологічна освіта та виховання сучасної молоді / О. О. Федосій. - С .142-145
Долженко, В. О. Аналіз сучасного стану виховання загальносоціальних цінностей майбутніх учителів / В. О. Долженко. - С .145-148
Долженко, М. В. Організація виховного процесу у вищих навчальних закладах України / М. В. Долженко. - С .148-151
Коваленко, В. О. Виховний потенціал курсу "Країнознавство" / В. О. Коваленко, Н. М. Жилко. - С .151-154
Мартиненко, С. Використання сучасних інформаційних технологій у процесі підготовки вчителя початкових класів / С. Мартиненко. - С .154-156
Кочерга, О. М. Діагностика діяльнісно-поведінкового компонента соціальної відповідальності майбутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .156-159
Новгородська, Ю. Г. Інноваційні підходи до викладання педагогічних дисциплін / Ю. Г. Новгородська. - С .159-162
Бойко, Л. П. Значення, що панує над змістом / Л. П. Бойко. - С .162-166
Борисюк, С. О. Формування ціннісно-орієнтаційної сфери старшокласників / С. О. Борисюк. - С .166-170
Падун, П. О. Модульно-рейтинговий контроль як засіб підвищення якості підготовки майбутнього спеціаліста / П. О. Падун. - С .170-173
Білоусова, Н. В. Самооцінка молодших підлітків як фактор розвитку потреби особистості у самовдосконаленні / Н. В. Білоусова. - С .173-178
Юрченко, Н. Н. Подготовка будущего учителя начальных классов к формированию аудиативных навыков у младших школьников / Н. Н. Юрченко. - С .178-180
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

5А(070.3)
Є 25


    Євсєєва, Ольга Вадимівна.
    Тематичні завдання для самостійних індивідуальних робіт з вікової фізіології та валеології [Текст] : навчальний посібник / О. В. Євсєєва ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 64 с. - 5.20 грн.
ДРНТІ
ББК 28.9р30-267
РУБ 5А(070.3)


Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 100
фб (1), Ч.З.№2 (20), аб (79)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (20), аб (79)

5А(075.35)
Є 25


    Євсєєва, Ольга Вадимівна.
    Вікова фізіологія та валеологія [Текст] : практикум для студентів не біологічних факультетів / О. В. Євсєєва ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 60 с. - 5.00 грн.
ДРНТІ
ББК 28.9я73-5
РУБ 5А(075.35)


Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 94
фб (1), Ч.З.№2 (20), аб (73)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (20), аб (73)

5А(075.3)
Є 25


    Євсєєва, Ольга Вадимівна.
    Вікова фізіологія та валеологія [Текст] : навчальний посібник. Ч. 1 / О. В. Євсєєва ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 48 с. - 4.00 грн.
ДРНТІ
ББК 28.9я73
РУБ 5А(075.3)


Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 99
фб (1), Ч.З.№2 (20), аб (78)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (20), аб (78)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 192 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 27.00 грн.
    Зміст:
Лактіонова, Г. М. Здоров’я в системі суспільних та індивідуальних цінностей: від декларації до втілення / Г. М. Лактіонова. - С .5-9
Алексєєнко, Т. Ф. Соціально-педагогічний зміст способу життя та його основні показники / Т. Ф. Алексєєнко. - С .9-12
Плахотнік, О. В. Роль системи освіти у збереженні здоров’я учнівської молоді / О. В. Плахотнік. - С .12-18
Дубогай, О. Д. Тенденції розвитку оцінювання фізкультурно-оздоровчих досягнень студентів: інноваційний світовий досвід / О. Д. Дубогай, М. В. Євтушок. - С .18-24
Оржеховська, В. М. Здоров’язберігаюче навчання і виховання: проблеми, пошук / В. М. Оржеховська. - С .24-28
Костів, В. І. Становлення морально-релігійної культури особистості як основа формування здорового способу життя / В. І. Костів. - С .28-31
Суховєєва, Н. М. Формування здорового способу життя як актуальна проблема соціальної педагогіки / Н. М. Суховєєва. - С .31-34
Гайдамашко, І. А. Соціально-педагогічний аналіз чинників агресивної поведінки підлітків / І. А. Гайдамашко. - С .34-36
Кожевнікова, Л. Особиста фізична культура студентів у формуванні мотиваційних потреб до здорового способу життя / Л. Кожевнікова, З. Дзюба, В. Богатир. - С .36-41
Федій, О. О. Гелотологія в системі самовиховання майбутніх вихователів дошкільних закладів / О. О. Федій. - С .41-46
Тимошко, Г. М. Управління процесом формування здорового способу життя в ЗНЗ як складовою якісної освіти / Г. М. Тимошко. - С .46-49
Тур, О. Проблеми психічного здоров’я старшокласників / О. Тур. - С .49-52
Хлєбік, С. Р. Наукові засади формування здорового способу життя молоді засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .52-55
Максак, О. І. Здоровий спосіб життя як основа підтримання фізичного здоров’я / О. І. Максак. - С .55-59
Гусак, В. М. Роль психологічної культури у забезпеченні психологічного здоров’я майбутнього соціального працівника / В. М. Гусак. - С .59-64
Марущак, П. Д. Вплив оздоровчої фізичної культури на організм людини / П. Д. Марущак. - С .64-68
Колесник, М. О. Здоровий спосіб життя студентів в контексті освітнього процесу у ВНЗ / М. О. Колесник. - С .68-71
Звєрєва, І. Д. Оцінювання як процес та фундаментальна технологія / І. Д. Звєрєва. - С .71-74
Бутенко, О. Ю Підтримка репродуктивного здоров’я як важлива складова формування здорового способу життя учнівської молоді / О. Ю Бутенко, Л. Г. Захарова. - С .74-77
Лисенко, І. Життєве самовизначення та його вплив на здоровий спосіб життя у підлітковому віці / І. Лисенко. - С .77-81
Демиденко, В. В. Формування етичного світорозуміння підлітків як фактор їх психологічного здоров’я / В. В. Демиденко, С. П. Демиденко; 81-85
Приходько, Н. И. К проблеме педагогической инициативы, инноватики и прективной педагогики / Н. И. Приходько. - С .85-89
Завацька, Л. М. Організація соціально-педагогічної роботи з дорослою молоддю в школі Кофеда (досвід Данії) / Л. М. Завацька. - С .89-92
Приходько, В. М. Моніторинг як інноваційна технологія якості виховання у молоді здорового способу життя / В. М. Приходько. - С .92-96
Тарасюк, Л. В. Раціональна організація навчально-виховного процесу у ліцеї як один зі шляхів формування здорового способу життя / Л. В. Тарасюк. - С .96-100
Палько, І. М. Соціально-педагогічна підтримка формування здорового способу життя студентів / І. М. Палько. - С .100-104
Рень, Л. В. Особливості соціально-реабілітаційної діяльності у притулках для неповнолітніх / Л. В. Рень. - С .104-107
Сливка, Л. Виховний ідеал української народної педагогіки щодо виховання здорового способу життя дітей та молоді / Л. Сливка. - С .107-112
Кіндратюк, Б. Етнопедагогічний потенціал зміцнення духовного здоров’я школярів музикою дзвонів / Б. Кіндратюк, С. Литвин-Кіндратюк. - С .112-116
Дубровська, Л. Технології формування здорового способу життя в умовах літнього оздоровчого табору / Л. Дубровська, В. Дубровський, В. Ковнер. - С .116-120
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Вивчення постави у студентів і школярів - один із компонентів навчальної технології формування здорового способу життя / О. Євсєєва. - С .120-124
Бєлкіна, Н. І. Активні форми використання вільного часу - основа здорового способу життя (на прикладі екскурсії) / Н. І. Бєлкіна, М. М. Красновид. - С .124-128
Полякова, О. М. Превентивно-профілактична діяльність соціального педагога неурядової організації щодо формування здорового способу життя / О. М. Полякова, Н. О. Штика. - С .128-132
Кравченко, І. Соціально-просвітницька робота з діабетиками / І. Кравченко, Є. Головченко. - С .132-135
Зубко, О. М. З досвіду розвитку спортивно-оздоровчої роботи з учнівською молоддю в м. Ніжині / О. М. Зубко. - С .135-139
Сергієчко, С. М. Арт-педагогіка як засіб подолання агресивних станів підлітків / С. М. Сергієчко. - С .139-142
Сисоєнко, Н. В. Умови формування способу життя сучасних школярів / Н. В. Сисоєнко. - С .142-145
Соболєва, С. М. Формування потреби здорового способу життя як критерій екологічної підготовки студентів / С. М. Соболєва. - С .145-148
Семенова, М. О. Виховне значення їжі та її споживання: етнографічний аспект / М. О. Семенова. - С .148-153
Грановський, В. Г. Про педагогічні аспекти діяльності літніх оздоровчих таборів / В. Г. Грановський. - С .153-157
Книш, О. К. Щодо питання шлюбно-сімейних настановлень старшокласників як умови вибору здорового способу життя / О. К. Книш. - С .157-161
Ільїнський, А. О. Роль громадських організацій у формуванні здорового способу життя дітей та молоді / А. О. Ільїнський. - С .161-166
Богданцева, І. Музикотерапія як фактор впливу на розвиток особистості / І. Богданцева. - С .166-169
Мельничук, О. В. Формування здорового способу життя у дітей з вадами слуху в умовах спеціалізованих дошкільних закладів / О. В. Мельничук. - С .169-173
Веретенко, Т. Г. Збереження здоров’я студентів та активізація їх навчально-пізнавальної діяльності / Т. Г. Веретенко. - С .173-176
Вербенець, Т. З досвіду роботи з формування здорового способу життя студентської молоді в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті / Т. Вербенець, О. Дехтярьова, О. Пальчик. - С .176-180
Омельченко, С. О. Механізми взаємодії соціальних інститутів суспільства у формуванні здорового способу життя учнів загальноосвітніх закладів / С. О. Омельченко. - С .180-184
Янченко, Т. В. Профілактика алкоголізму у молодіжному середовищі: історичний аспект / Т. В. Янченко. - С .184-187
Чернишенко, І. І. Соціокультурна анімація як засіб профілактики поширення негативних явищ серед дітей та молоді / І. І. Чернишенко. - С .187-190
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 4
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 172 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн.
    Зміст:
Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду студентів філологічних факультетів вищих педагогічних навчальних закладів як педагогічна проблема / М. П. Долматова. - С .5-9
Кочерга, О. М. Модель формування соціальної відповідальності студентів педагогічного коледжу / О. М. Кочерга. - С .10-19
Возна, Ю. Організація дозвілля підлітків у позашкільному мікросоціумі як соціально- педагогічна проблема / Ю. Возна. - С .16-19
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Динамічний і функціональний аспекти навчального завдання як динамічної системи / О. В. Євсєєва. - С .20-22
Безносюк, О. О. Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій особистості / О. О. Безносюк, Ю. Б. Медведєв, П. А. Папушин. - С .23-25
Падун, Н. О. Проблема міжпредметних зв’язків та інтегрованого навчання у педагогіці / Н. О. Падун. - С .26-29
Жуков, С. М. Роль і значення родини у формуванні духовних потреб та інтересів у дітей засобами мистецтва / С. М. Жуков. - С .30-35
Благінін, В. М. Учнівське самоврядування в педагогічній теорії та практиці / В. М. Благінін. - С .36-38
Красновид, М. М. Формування здорового способу життя учнів засобами туризму / М. М. Красновид, В. М. Серяков, В. М. Благінін. - С .39-40
Суховєєва, Н. М. Вітчизняна практика соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю з особливими потребами: чинники розвитку, проблеми, перспективи / Н. М. Суховєєва. - С .41-44
Білоусова, Н. В. Діагностика рівнів сформованості потреби у самовдосконалення у молодших підлітків / Н. В. Білоусова. - С .45-47
Прокопенко, С. Г. Екологічні ігри як засіб формування екологічної культури молодших школярів / С. Г. Прокопенко. - С .48-52
Харківська, А. А. Створення фаворабельних умов адаптації системи дошкільної освіти до Болонського процесу / А. А. Харківська. - С .53-57
Лукашова, Н. І. Навчальні екскурсії з хімії в теорії та практиці навчанні хімії у загальноосвітній школі: історико-дидактичний аспект / Н. І. Лукашова. - С .58-63
Шевчук, А. С. Технологія розробки методичного забезпечення дициплін за принципами кредитно-модульної системи / А. С. Шевчук. - С .64-69
Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури ліцеїстів засобами реклами / Т. І. Бутурлим. - С .70-74
Булавенко, С. Д. Особливості формування економічної культури в учнів загальноосвітньої школи / С. Д. Булавенко. - С .75-79
Селюнін, С. М. Модернізація засобів контролю для оптимізації навчально-тренувального процесу спортивного відділення / С. М. Селюнін, М. М. Красновид. - С .80-82
Кабриль, К. В. Формування національної самосвідомості школярів у хоровому класі / К. В. Кабриль. - С .83-85
Бєлкіна, Н. І. Тестовий контроль навчальних досягнень студентів при вивченні історії педагогіки / Н. І. Бєлкіна. - С .86-87
Шкодин, А. В. Особливості викладання курсу "Неорганічна хімія" студентам агрономічного факультету в умовах кредитно-модульної системи навчання / А. В. Шкодин. - С .88-91
Передера, О. В. Можливості соціально-психологічного тренінгу в подоланні ідентичності студентської молоді / О. В. Передера. - С .92-93
Ревенчук, В. В. Методика організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі музичного інструменту / В. В. Ревенчук. - С .94-97
Чепела, О. О. Інтернет-ресурси вчителя іноземних мов при навчанні аудіювання / О. О. Чепела. - С .98-99
Трубавіна, І. М. Фамілієцентризм - імператив соціально-педагогічної роботи з сім’єю / І. М. Трубавіна. - С .100-102
Михайленко, О. В. Теоретичні аспекти формування професійних якостей майбутнього фахівця-юриста / О. В. Михайленко. - С .103-107
Адамів, Г. С. Організація самостійної роботи учнів початкової школи / Г. С. Адамів. - С .108-112
Помігуєва, Л. П. Утілення системи творчих завдань у процес розвитку педагогічної культури мавйбутніх учителів англійської мови / Л. П. Помігуєва. - С .113-116
Стрельнікова, Н. М. Формування пізнавальної активності студентів у процесі підготовки до педагогічної діяльності / Н. М. Стрельнікова. - С .117-119
Гончарова, О. Н. Метод "Портфолио" в системе подготовки будущих экономистов / О. Н. Гончарова. - С .120-122
Коваленко, О. Н. Внесок Л. В. Щерби у розвиток мовознавства та методики викладання іноземних мов / О. Н. Коваленко, І. Данильченко. - С .123-127
Баленко, Н. М. Коменський Я. А. в історико-педагогічній спадщині вітчизняних учених-мовознавців другої половини ХІХ ст. / Н. М. Баленко. - С .128-130
Самойленко, О. В. Класична гімназія при юридичному ліцеї та Історико-філологічному інституті князя Безбородька в Ніжині: до проблеми створення та функціонування / О. В. Самойленко. - С .131-133
Ярмак, Н. О. Вплив поглядів К. Д. Ушинського на формування педагогічних ідей О. Ф. Музиченка / Н. О. Ярмак. - С .134-137
Павленко, О. М. Навчання музичної імпровізації у європейському професійному музичному мистецтві в XVII - першій половині ХІХ ст. (історико-педагогічний аспект) / О. М. Павленко. - С .138-141
Постригач, Н. О. Зарубіжний досвід застосування новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у професійному становленні вчителя / Н. О. Постригач. - С .142-144
Ларіна, Т. В. Професійний розвиток учителя як педагогічна проблема (на матеріалі досліджень США) / Т. В. Ларіна. - С .145-149
Сливка, В. П. Стандарт компетентності вчителів у педагогічному оцінюванні студентів (досвід США) / В. П. Сливка. - С .150-153
Біла, Н. Л. Морально-естетичне виховання: історичний аспект / Н. Л. Біла, А. О. Давиденко. - С .154-158
Зубалій, М. Д. Генерал-лейтенант О. Д. Бутовський у міжнародному олімпійському комітеті / М. Д. Зубалій, В. М. Зубалій. - С .159-163
Пономаренко, О. В. Шляхи формування лідерських якостей та вмінь студентів у вищій освіті США / О. В. Пономаренко. - С .164-166
Дубровська, Л. О. Розвиток принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині педагогів- гуманістів епохи Відродження / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .167-172
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

5А(075.3)
Є 25


    Євсєєва, Ольга Вадимівна.
    Фізіолого-валеологічні особливості роботи аналізаторів [Текст] : навчальний посібник для курсу вікової фізіології та валеології / О. В. Євсєєва ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 88 с. - 8.70 грн.
ДРНТІ
ББК 28.9я73
РУБ 5А(075.3)
Рубрики: Фізіологія людини--підручники


Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 81
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (15), аб (64)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (15), аб (64)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 114 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 55.10 грн.
    Зміст:
Харьківська, А. А. Якість освіти в контексті європейського вибору України / А. А. Харьківська. - С .5-9
Дворник, Ю. Ф. Інформатизація освітнього простору у контексті сучасного розвитку суспільства / Ю. Ф. Дворник. - С .10-15
Плотников, С. А. Цель и важнейшие принципы православной педагогики / С. А. Плотников. - С .15-30
Дмитренко, В. В. Історико-філософський аналіз проблеми самовдосконалення особистості / В. В. Дмитренко. - С .21-24
Пата, Л. П. Нові перспективи у моделюванні розвитку освітніх систем / Л. П. Пата. - С .25-28
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Інтелігентність - компонент духовного і душевного здоров’я - в світлі актуальних завдань вищої школи сьогодення / О. В. Євсєєва. - С .32-35
Помігієва, Л. П. Освоєння іншомовних запозичень у терміносистемах англійської мови / Л. П. Помігієва. - С .36-38
Гулецька, Я. Г. Пізнання студентами багатомоніторності культур у процесі навчання іноземних мов / Я. Г. Гулецька. - С .39-41
Лотиш, А. І. Особливості підготовки до навчання у вузах та інших навчальних закладах дітей-сіріт, Віл-інфікованих або хворих на СНІД / А. І. Лотиш. - С .42-44
Селюнін, С. М. Удосконалення методів відбору обдарованих спринтерів до спортивних відділень та секцій вищих навчальних закладів / С. М. Селюнін, М. М. Красновид. - С .45-47
Киричок, І. І. Гендерні стереотипи у вихованні старшокласників / І. І. Киричок, О. М. Капуста. - С .48-51
Бутурлим, Т. І. Гендерна експертиза української суспільної думки: історичний аспект (психолого-педегогічна просвіта старшокласників) / Т. І. Бутурлим. - С .52-55
Деркач, Ю. В. Організаційні форми навчання студентів з використанням інформаційно-комунікативних технологій / Ю. В. Деркач. - С .56-59
Сливко, С. А. Створення установки на художньо-осмислене сприймання в процесі музично-слухової активності виконавців / С. А. Сливко. - С .64-66
Лукашова, Н. І. Вивчення сучасних технологій навчання хімії в історичному аспекті - важливий напрям формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова. - С .67-72
Федорина, Н. І. Особливості професфйної діяльності конструктора та структура конструкторських умінь студентів агротехнічних спеціальностей / Н. І. Федорина. - С .77-79
Ревенчук, В. В. Концертмейтерська підготовка студента у системі музично-педагогічної освіти / В. В. Ревенчук. - С .77-79
Романюк, Ю. В. Фомування студентів немовних спеціальностей читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту / Ю. В. Романюк. - С .80-84
Кукса, Б. В. Педагогічний та методичний аспекти використання мультимедійних засобів для взаємопов’язаного навчання продуктивних видів мовленевої діяльності майбутніх учителів англійської мови / Б. В. Кукса. - С .85-88
Грона, Н. В. Вироблення у майбутнього вчителя вміння формувати орфографічну грамотність учнів початкової школи / Н. В. Грона. - С .89-91
Шугалій, Н. Є. Вищі народні школи Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга / Н. Є. Шугалій. - С .92-95
Лісковацька, Х. М. Проблема трудового виховання у педагогічній спадщині С. А. Ананьїна / Х. М. Лісковацька. - С .96-99
Дубровська, Л. О. Зародження і розвиток ідеї індивідуального підходу у зарубіжній педагогічній думці / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровськи, В. В. Ковнер. - С .100-102
Сташевська, І. О. Музика як засіб масової індоктринації в освітній політиці Третього рейху / І. О. Сташевська. - С .103-107
Михайленко, О. В. Тенденції розвитку юридичної освіти в Україні / О. В. Михайленко. - С .108-112
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: освіта в Україні
   Навчання--методи--форми--засоби

   викладання хімії

   Трудове виховання учнів

   Юридична освіта в Україні

   Музичне виховання--методика

   Виховання--підлітки

Кл.слова (ненормовані):
засоби Multimedia


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Северин-Грундтвіг, Николай - Фредерік \о нем\; Ананьїн, С. А. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

5А(075.3)
Є 25


    Євсєєва, Ольга Вадимівна.
    Душевне і духовне здоров’я людини [Текст] : навчальний посібник з курсу вікової фізіології та валеології / О. В. Євсєєва; відп. за вип. Г. Г. Сенченко; техн. ред. М. М. Лисенко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 35 с. - 5.30 грн., 5.30 грн.
ДРНТІ
ББК 28.9я73
РУБ 5А(075.3)
Рубрики: Духовність особистості
   Мораль

   Здоров’я людини



Дод.точки доступу:
Сенченко, Г. Г. \відп. за вип.\; Лисенко, М. М. \ред.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 80
аб (63), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (15)
Свободны: аб (63), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (15)

Шифр: ШО1/2007/1
   Журнал

Шлях освіти [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К. : Педагогічна преса, 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2007р. N 1
Зміст:
Павленко, А. Культурологічна система координат розвитку сучасної фізичної освіти України / А. Павленко, Т. Попова. - С.7-12.
Локшина, О. Розвиток компетентності підходу в освіті Європейського Союзу / О. Локшина. - С.16-21.
Сороко, Н. Сучасні підходи до формування інформаційної та комунікаційної компетентності учителі у країнах Східної Європи / Н. Сороко. - С.21-24.
Степашко, В. Матрична модель системи управління науково-дослідною роботою вищих навчальних закладів / В. Степашко. - С.24-29.
Власов, В. Контроль навчальних досягнень учнів на уроках історії / В. Власов. - С.34-38.
Євсєєва, Ольга Вадимівна. До психічного здоров’я через навчальны заклади / О. Євсєєва. - С.38-41.
Ваховський, Л. Наратив у історико-педагогічному дослідженні: методологічний аналіз / Л. Ваховський. - С.42-45.
Сявавко, Є. Творча лабораторія Федора Івановича Науменка / Є. Сявавко. - С.50-54.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Євсєєва, Ольга Вадимівна.
    До психічного здоров’я через навчальні заклади [Текст] / О. Євсєєва // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2007. - N1. - С. 38-41.
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)