Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 211 с. - 11.60 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Гончарова, О. М. Проблеми інформатизації освіти / О. М. Гончарова. - С .6-10 Виговська, С. В. Теоретичні аспекти та педагогічні умови оптимізації професійного становлення студенток вищих навчальних закладів / С. В. Виговська. - С .10-14 Бондаренко, Ю. І. Виявлення авторської позиції у літературних творах історичного жанру: методичний аспект проблеми / Ю. І. Бондаренко. - С .14-20 Головань, Т. О. Проблема використання різних моделей навчання у процесі формування інтересу до правознавства / Т. О. Головань. - С .20-24 Глазиріна, В. М. Зміст навчання як педагогічна категорія / В. М. Глазиріна, В. М. Караваєва. - С .24-31 Глазиріна, В. М. Самостійна робота студентів як чинник професійної підготовки майбутніх фахівців / В. М. Глазиріна, В. О. Снітковська. - С .31-35 Коваленко, Є. І. Гуманістичні тенденції у вітчизняній педагогіці / Є. І. Коваленко. - С .35-40 Безхлєбнова, О. А. Антропософські засади щодо формування та реалізації змісту курсу нової історії / О. А. Безхлєбнова. - С .40-44 Павченко, В. Аспекти модернізації традиційних компонентів історичних студій / В. Павченко. - С .44-48 Чуткий, А. І. Вища гуманітарна освіта вУкраїні: погляд на проблеми очима викладача і студентів / А. І. Чуткий. - С .48-51 Краснощок, А. В. Проблема періодизації історії педагогіки України / А. В. Краснощок. - С .51-54 Закалюжний, В. М. Роль прикладного змісту навчального матеріалу у формуванні мотивації учіння фізики / В. М. Закалюжний. - С .54-57 Василюк, А. В. Освіта в суспільстві знань / А. В. Василюк. - С .57-63 Отич, О. М. Художньо-естетичний розвиток особистості в системі професійної освіти: теорія і практика / О. М. Отич. - С .63-68 Білоусова, Н. В. З історії розвитку поняття самовдосконалення особистості / Н. В. Білоусова. - С .68-73 Турянська, О. Ф. Позитивна "Я-концепція" особистості як психологічний критерій ефективності особистісно-орієнтованого навчання історії в школі / О. Ф. Турянська. - С .73-77 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ Баранков, О. Г. Застосування інтерактивних технологій навчання історії у сучасній шкільній практиці: перспективи та проблеми / О. Г. Баранков, Ю. В. Кузьменко. - С .77-81 Брижатенко, О. Ігрова діяльність як фактор творчого розвитку старшокласників на уроках історії / О. Брижатенко. - С .81-84 Горохівський, П. Вивчення історії української національної і державної символіки у 7-9 класах загальноосвітніх шкіл / П. Горохівський. - С .84-90 Дудка, Р. А. Викладання курсу античної історії у класичних університетах / Р. А. Дудка. - С .90-93 Желіба, О. В. Використання програми Power Point у навчанні історії / О. В. Желіба. - С .93-97 Луняк, М. О. Методика використання статистичних звітів під час викладання курсу "Кримінологія" та суміжних дисциплін / М. О. Луняк. - С .97-102 Мицик, Л. М. Викладання історії як складова громадянської освіти у вищій школі / Л. М. Мицик. - С .102-108 Пилипенко, О. Є. Сучасні методи та технічні засоби навчання історико-правовим дисциплінам у вищій школі України / О. Є. Пилипенко, Н. М. Пилипенко. - С .108-111 Шевченко, С. І. Інформаційні технології навчання ознайомлювального читання студентів / С. І. Шевченко. - С .111-115 Селюнін, С. М. Рейтинг силових вправ для розвитку м’язів рук і плечового поясу / С. М. Селюнін, М. М. Красновид, С. М. Коченко. - С .115-119 Булавенко, С. Д. Економічна освіта як засіб формування соціально адаптованої особисості / С. Д. Булавенко. - С .119-124 Чудовська, Г. Й. Інноваційні підходи до вивчення менделізма (Моногібридне схрещування. Курс загальної біології) / Г. Й. Чудовська. - С .124-131 Юрченко, Н. Н. Организация учебно-поисковой работы студентов в процессе изучения методики преподавания русского языка в начальных классах / Н. Н. Юрченко. - С .131-136 Сорокіна, Н. В. Мовленнєві механізми іноземної мови / Н. В. Сорокіна. - С .136-139 Носаченко, І. М. Сучасні підходи до економічної освіти в ПТНЗ будівельного профілю / І. М. Носаченко. - С .139-141 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Баранков, О. Г. Підготовка майбутніх учителів історії та правознавства до роботи в полікультурному освітньому середовищі / О. Г. Баранков. - С .142-147 Стеченко, Т. О. Психологічні передумови формування у майбутніх учителів професійно-орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні / Т. О. Стеченко. - С .147-153 Артьоменко, О. І. Педагогічна культура викладача вищих наук як умова оптимізації професійнох підготовки майбутніх фахівців / О. І. Артьоменко, В. М. Глазиріна. - С .153-156 Кочерга, О. М. Проблема особистісного розвитку підготовки вчителя початкової школи в умовах педагогічного училища / О. М. Кочерга. - С .156-158 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Акіншева, І. П. Методи викладання соціальної історії в європейських школах / І. П. Акіншева. - С .159-163 Крапив’янський, С. М. Сторінками методичного журналу учителів Республіки Білорусь "Історія: проблеми викладання" / С. М. Крапив’янський. - С .163-167 Крапив’янський, С. М. Українські та білоруські національні меншини І пол. ХХ ст. у дзеркалі новітніх білоруських та українських підручників з історії / С. М. Крапив’янський, В. В. Мартиненко. - С .167-171 Самойленко, О. Г. Освітньо-виховні функції та методика викладання історії за щоденниками М. М. Бережкова / О. Г. Самойленко. - С .171-174 Кривобок, О. П. Григорій Зенгер і Петро Люперсольський як автори навчального плану історичного відділення Ніжинського історико-філологічного інституту 1882 року / О. П. Кривобок. - С .174-177 Новгородський, Р. Г. Соціалізація дитини в умовах "Школи дії" В. Лая / Р. Г. Новгородський. - С .177-183 Чувакова, Т. Г. Альтернативні шляхи підготовки вчителів у США / Т. Г. Чувакова. - С .183-186 Василенко, Т. А. Оцінка педагогічної системи Ф. Фребеля вітчизняними діячами дошкільного виховання / Т. А. Василенко. - С .186-191 Благінін, В. М. Реформування змісту шкільної історичної освіти України: радянський спадок і європейські перспективи / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .191-193 Кожуховська, А. І. Ідеї національного виховання в творчій спадщині О. П. Довженка / А. І. Кожуховська. - С .193-196 Баленко, Н. М. Освітня діяльність та історико-педагогічна спадщина А. С. Будиловича (1846-1919) / Н. М. Баленко. - С .197-204 Новгородська, Ю. Г. Особливості соціалізації особистості в педагогічній спадщині В. Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .202-204 Марченко, Г. В. Екологічна спрямованість змісту історії в середніх школах Великої Британії / Г. В. Марченко. - С .205-207
РУБ 15 Рубрики: Студенти викладання правознавства Зміст навчання Самостійна робота студентів Професійна освіта викладання фізики Я - теорія Викладання історії Економічна освіта Викладання біології в школі Викладання кримінології Технології навчання Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Викладачі вищих навчальних закладів Реформа школи Національне виховання Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Зенгер, Григорій \о нем\; Люперсольський, Петро \о нем\; Лай, В. \о нем\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Довженко, Олександр \о нем\; Будилович, А. С. (1846-1919) \о нем\; Бережков, М. М. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\ Примірників всього: 5 Ч.З.№2 (2), аб (1), ав (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), аб (1), ав (1), фб (1) |
> Шифр: ПП/2004/1 Журнал 2004р. N 1 Бадалова, М. В. Развитие метафоричности в рамках тренинга интеллектуальных навыков консультирования / М.В. Бадалова. - С.1-10 Огородник, Т. Учитель, научи ученика! / Т. Огородник. - С.11-14 Кл.слова: метод фонетических ассоциаций Завалкевич, Л. Е. Развитие психологической гибкости как фактор эффективности менеджерской деятельности / Л.Е. Завалкевич. - С.15-29 БолтІвець, С. І. Доля українського педагога і психолога Якова Чепіги : До 130-річчя з дня народження / С.І. БолтІвець. - С.30-36 Волянюк, Н. Ю. Использование биографического метода в психолого-педагогических исследованиях / Н.Ю. Волянюк. - С.37-40. Барко, В. І. Групові ролі у команді поліцейського підрозділу / В.І. Барко, Ю.Б. Ірхін, С.В. Омельченко. - С.41-44 Пилипенко, Н. М. Соціально-психологічний тренінг формування особистісних змін в умовах моделювання екзистенційної кризи / Пилипенко Н.М. ; Пилипенко Н.М. . - С.68-70 Ілляшенко, Т. Д. Формування у дітей передумов засвоєння навичок письма і читання / Т.Д. Ілляшенко. - С.71-74 Сороко, Н. В. Визначення системних основ педагогічного тестування обдарованих дітей / Н.В. Сороко. - С.74-77 Панок, В. Г. Про основні завдання психологічної служби системи освіти України у 2003-2004 навчальному році / В.Г. Панок, І.І. Цушко. - С.77-79 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Пилипенко, Н. М. Соціально-психологічний тренінг формування особистісних змін в умовах моделювання екзистенційної кризи [Текст] / Н. М. Пилипенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - N1. - С. 68-70
Рубрики: тренінг Кл.слова (ненормовані): психокорекційна робота Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: ПП1/2005/2 Журнал 2005р. N 2 Зарубінська, І. Б. Синдром набутої безпорадності та його профілактика в студентів у процесі викладання іноземної мови / І. Б. Зарубінська. - С.42-48. Кл.слова: типи поведінки студентів М’ясоїд, П. А. Категорія практики у психології / П. А. М’ясоїд. - С.77-89. Кл.слова: практика і теоретизація у психології, самопізнання, психолог-практик Психолого-педагогічна характеристика основних сучасних методичних підходів до навчання іноземних мов у школі / О. М. Вєтохов. - С.89-97. Кл.слова: особистісний підхід, гуманістичний підхід, комунікативний підхід Грибенюк, Г. С. Мотиви в структурі саморегуляції суб’єкта / Г. С. Грибенюк. - С.98-105. Кривонос, І. В. Місце національного характерусеред інших етнопсихологічних понять / І. В. Кривонос. - С.105-116. Пилипенко, Н. М. Вплив кризи професійного становлення на саморозвиток особистості / Н. М. Пилипенко. - С.116-126. Кл.слова: я-концепція Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
Пилипенко, Н. М. Вплив кризи професійного становлення на саморозвиток особистості [Текст] / Н. М. Пилипенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2005. - N2. - С. 116-126.
Рубрики: Я-концепція психологія особистості саморозвиток професійне становлення Кл.слова (ненормовані): я-концепція Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
> Шифр: ПП/2006/6 Журнал 2006р. N 6 Москаленко, В. В. Скаутська група формування моральних якостей підлітка / В. В. Москаленко. - С.1-6 Васютинський, В. О. Владно-підвладні аспекти статево-рольової і гендерної взаємодії / В. О. Васютинський. - С.6-16. Далі буде Красновський, В. М. Глобальні системи сучасності і пдліток: фактори взаємодії / В. М. Красновський. - С.28-32. Тренінг профілактики алкогольної залежності підлітків. - С.39-48. Далі буде. Пилипенко, Н. М. Динамічні перетворення у мотиваційній сфері осіб із підвищеною тривожністю під впливом психокорекції / Н. М. Пилипенко ; В. Ф. Калошин; Т. В. Вашека; Е. Ю. Пурло; В. В. Баранов; В. В. Кловацький. - С.49-58. Калошин, В. Ф. Як протистояти надмірним почуттям, емоціям, жахливим думкам за допомогою методу раціонального мислення / В. Ф. Калошин ; Т. В. Вашека; Е. Ю. Пурло; В. В. Баранов; В. В. Кловацький. - С.59-63. Вашека, Т. В. Рання діагностика та профілактика суїцидальної поведінки у підлітковому віці / Т. В. Вашека ; Е. Ю. Пурло; В. В. Баранов; В. В. Кловацький. - С.64-66. Пурло, Е. Ю. Возможность превенции суицида через работу с кризисными состояниями: интегративный подход / Е. Ю. Пурло ; В. В. Баранов; В. В. Кловацький. - С.67-74. Баранов, В. В. Соціальний педагог у закладі соціальної реабілітації: основні напрямки діяльності / В. В. Баранов ; В. В. Кловацький. - С.74-78. Кловацький, В. В. Виховання - мистецтво? Наука! / В. В. Кловацький. - С.78-80. Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Пилипенко, Н. М. Динамічні перетворення у мотиваційній сфері осіб із підвищеною тривожністю під впливом психокорекції [Текст] / Н. М. Пилипенко; В. Ф. Калошин; Т. В. Вашека; Е. Ю. Пурло; В. В. Баранов> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N6. - С. 49-58. Рубрики: тривожність психокорекція Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: ПП/2008/8 Журнал 2008р. N 8 Горбунова, В. В. Етичні дилеми у практиці психологічної допомоги / В. В. Горбунова. - С.1-5 Дьяконов, Г. В. Философия диалога М. Бубера и проблемы онтологии и психологии личности / Г. В. Дьяконов. - С.8-15 Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е. В. Заика. - С.23-27 Аршава, І. Ф. Комп’ютерна діагностика емоційної стійкості / І. Ф. Аршава, Е. Л. Носенко. - С.35-37 Рептух, Н. О. Корекція та профілактика становища дитини в сім’ї як спосіб зниження її агресивності / Н. О. Рептух. - С.37-46 Пилипенко, Н. М. Мотиваційні механізми адаптації особистості сучасного студента до навчальних змін / Н. М. Пилипенко. - С.46-54 Ложкин, Г. В. Психология уверенности личности / Г. В. Ложкин, О. В. Носкова, И. В. Толкунова. - С.54-59 Мерзлякова, Е. Л. Социально-психологическая коррекционно-развивающая программа: профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е. Л. Мерзлякова, В. Э. Петухов. - С.63-71 Калошин, В. Ф. Творче надбання В. Ф. Шаталова в освітню практику / В. Ф. Калошин. - С.71-73 Крылова-Грек, Ю. М. Психолингвистический подход к вопросу перевода текста / Ю. М. Крылова-Грек. - С.74-76 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає |
Пилипенко, Н. М. Мотиваційні механізми адаптації особистості сучасного студента до навчальних змін [Текст] / Н. М. Пилипенко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N8. - С. 46-54 Рубрики: психологія студента Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
> Шифр: П3/2009/2 Журнал 2009р. N 2 М’ясоїд, П. Сергій Рубінштейн: життя висхідною / П. М’ясоїд. - С.7-36 Фішман, І. Сума методів / І. Фішман. - С.37-53 (далі буде) Савчин, М. Віра в Бога як духовний стан людини / М. Савчин. - С.54-59 Завгородня, О. Моральність як психологічна проблема / О. Завгородня. - С.60-77 Пилипенко, Н. Мотиваційні механізми професійної адаптації / Н. Пилипенко. - С.78-83 Сірий, Є. Підприємницький феномен у класово-стратифікаційному розвитку суспільства: формування концепту та історико-соціологічний аналіз / Є. Сірий. - С.84-92 Мединська, Ю. Досвід смерті та жіноча ідентичність / Ю. Мединська. - С.99-103 Синєокий, О. Системні медико-психологічні підходи до мінімізації патосексуальних проявів в Інтернет-просторі / О. Синєокий. - С.122-127 Москаль, Ю. Проблеми отримання інформації, накопичення та обміну знаннями в епоху Інтернет-глобалізації / Ю. Москаль. - С.128-135 Фурман, А. Граф-схеми навчальних курсів: сутність, проектування, експертиза / А. Фурман. - С.136-164 Іваненко, Б. Пізнання несвідомої сфери психіки в українському психоаналізі початку ХХ століття / Б. Іваненко, Н. Холоденко. - С.165-170 До 60-річчя Олексія Яковича Чебикіна [академік, ректор Південноукраїнського державного пед.ун-ту ім. К.Ушинського]. - С.179-182 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Пилипенко, Н. Мотиваційні механізми професійної адаптації [Текст] / Н. Пилипенко> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2009. - N2. - С. 78-83 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: психологія вищої школи Адаптація студентів професійна підготовка професійна адаптація Кл.слова (ненормовані): професійна адаптація студентів Анотація: Мета статті: спроба обгрунтування змісту поняття "мотиваційний механізм адаптації особистості студентів до нових умов діяльності", зважаючи на кризовий перебіг професійного становлення. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВЛСНЗУ1/2011/1 Журнал 2011р. N 1 Ісаєва, О. Про основні парадигми шкільної літературної освіти / О. Ісаєва. - С.2-4 Сафарян, С. Формування компетентної особистості починати з себе / С. Сафарян. - С.8-10 Сорока, І. Поезія в природі - природа в поезії : з практики вивчення лірики Алкмана, Ф. Тютчева, Мацуо Басьо / І. Сорока. - С.16-17 Коваленко, Т. Занурюючи учнів у творчу майстерню поета / Т. Коваленко. - С.18-19 Довгань, Г. Інтегрований урок (світова література - етика) / Г. Довгань, В. Слєпченко. - С.24-25 Холодна, Ю. Уславлення людської гідності й засудження внутрішнього рабства у вірші Петефі "Коли ти муж, - будь мужнім..." : урок поглибленої роботи над текстом цього вірша / Ю. Холодна. - С.27-28 Сутула, О. Робота з текстом через "свіфтівське дзеркало" : уроки за романом Дж. Свіфта " Мандри Лемюеля Гуллівера" / О. Сутула. - С.29-32 Кашуба, Є. Вивчення теоретико-літературних понять на основі художніх текстів : з пратики такого вивчення ( на матеріалі програмових творів Д.Ж. Байрона) / Є. Кашуба. - С.33-34 Календарно-тематичне планування уроків світової літератури. Академічний рівень. Рівень стандарту. - С.35-41 Коваленко, В. Пробиваясь к глубинам текста : урок-расшифровка романа М. Булгакова " Мастер и Маргарита" / В. Коваленко, Н. Пилипенко. - С.58-61 Головченко, Н. Філософсько-естетичні засади літератури постмодернізму : матеріали до вступного уроку / Н. Головченко. - С.62-64 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
К 56 Коваленко, В. Пробиваясь к глубинам текста [Текст] : урок-расшифровка романа М. Булгакова " Мастер и Маргарита" / В. Коваленко, Н. Пилипенко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 58-61 . - ISSN 0205-47IX Рубрики: Уроки світової літератури Кафедра світової літератури та історії культури Дод.точки доступу: Пилипенко, Н.; Булгаков, Михаил \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
М 74 Моисеев, А. А. Экономический словарь-справочник [Текст] : Учебное пособие для учащихся / А. А. Моисеев, К. Д. Петросян, Н. Н. Пилипенко. - 2-е изд., перераб. - М. : Просвещение, 1985. - 256 с. - Б. ц. РУБ 33(03) Дод.точки доступу: Петросян, К. Д.; Пилипенко, Н. Н. Свободных экз. нет |
П 32 Пилипенко, Н. В. Соотношение общих закономерностей и особенностей в возникновении и развитии социализма [Текст] / Н. В. Пилипенко. - М. : Высшая школа, 1974. - 301 с. - Б. ц. Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ПП/2014/6 Журнал 2014р. N 6 Павлик, Н. В. Форми й напрями духовно-моральної самоактуалізації як чинники гармонізації характеру особистості в юнацькому віці / Н. В. Павлик. - С.1-4. Пилипенко, Н. М. Організація професійної діяльності практичного психолога-початківця вищого навчального закладу / Н. М. Пилипенко. - С.4-16. Скутина, Т. В. Развитие ресурсов субъектной, управляющей позиции подростка в общении через пробы режиссирования / Т. В. Скутина Шебанова, В. И. Метафорические ассоциативные карты в психокоррекции пищевого поведения / В. И. Шебанова. - С.37-48. Максименко, С. Д. Діагностика пам’яті дитини: загальні рекомендації щодо дослідження пам’яті / С. Д. Максименко, Л. Г. Терлецька, О. П. Главник. - С.52-59. Кондукян-Синельникова, Л. А. Профориентационная игра "Выбор профессии - выбор будущего" / Л. А. Кондукян-Синельникова. - С.62-65. Смольська, Л. М. Управління змінами: від збитків до джерельності / Л. М. Смольська. - С.65-68. Губенко, О. В. Психологічний аналіз творчої діяльності. Біополярна концепція механізмів творчого мислення (БКМТМ) / О. В. Губенко. - С.68-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 32 Пилипенко, Н. М. Організація професійної діяльності практичного психолога-початківця вищого навчального закладу [Текст] / Н. М. Пилипенко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 6. - С. 4-16. Рубрики: Психолог-початківець Кл.слова (ненормовані): професійна діяльність психолога -- психологічна служба -- адаптація психолога-початківця -- психологічна культура Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |