З-36 Засоби і технології єдиного інформаційного освітнього простору [Текст] / Інститут засобів навчання АПН України ; за ред. В. Ю. Бикова, Ю. О. Жука. - К. : Атіка, 2004. - 240 с. - ("Діти України", освітній портал). - ISBN 966-326-095-5 : 2.60 грн., 15.00 грн. Зміст: Інформаційний освітній портал "Діти України" . - С .5-16 Биков, В. Б. Сучасні підходи та принципи побудови порталів / Н. Т. Задорожня, К. Л. Валь; Д. Б. Рождественська; В. Ю. Биков; Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук. - С .17-43 Інформаційне наповнення порталу "Діти України" . - С .44-52 Задорожня, Н. Т. Програмне забезпечення порталу "Діти України" / Д. Б. Рождественська; В. Ю. Биков; Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук. - С .53-60 Жалдак, М. І. Педагогічний потенціал комп’ютерно орієнтованих систем навчання математики / М. П. Шишкіна; В. Ю. Биков; О. О. Жук; Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут. - С .61-73 Рождественська, Д. Б. Інформаційний та психолого-педагогічний дослідницький потенціал освітнього порталу "Діти України" / В. Ю. Биков; Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков. - С .74-80 Шишкіна, М. П. Тенденції розвитку та використання інформаційних технологій у контексті формування освітнього середовища / В. Ю. Биков; Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук. - С .81-87 Биков, В. Ю. Модель інтерактивної розв’язувальної системи / Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька. - С .88-96 Биков, В. Ю. Дослідження динамічних властивостей інтерактивної розв’язувальної системи / Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька. - С .97-108 Лаврентьєва, Г. П. Застосування інформаційних технологій та їх вплив на результати навчально-виховного процесу в дошкільних закладах / Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова. - С .109-116 Жук, О. О. Вивчення фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій / Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова. - С .117-146 Жук, Ю. О. Проблеми формування інформаційного середовища навчального закладу / О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .147-153 Жук, Ю. О. Педагогічні програмні засоби як ринковий продукт / О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .154-157 Овчарук, О. В. Розвиток компетентнісного підходу у контексті інноваційних процесів розвитку освіти у країнах світу / О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .158-169 Овчарук, О. В. Дистанційна освіта у європейських країнах та США у контексті розвитку інноваційних технологій / В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .170-175 Овчарук, О. В. Сучасні тенденції розвитку змісту освіти в зарубіжних країнах в умовах поступу інформаційного суспільства / Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .176-184 Сергієнко, В. П. Теоретико-методичні особливості використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчсння із загальної фізики / О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .185-193 Богачков, Ю. М. Метод обгрунтування використання результатів оцінювання навчальних досягнень / І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .194-198 Гриценчук, О. О. Досвід і напрями діяльності інформаційної освітянської мережі ЮНЕСКО для розвитку освітніх процесів України / І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .199-203 Малицька, І. Д. Інформаційне забезпечення сучасної освіти і діяльності міжнародних європейських організацій / З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .204-209 Малицька, І. Д. Процес реформування в галузі обов’язкової освіти в країнах Європи / І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .210-220 Мотилькова, З. О. Основи комп’ютерної грамотності в спеціальній школі / Н. В. Сороко. - С .221-223 Саннікова, І. А. Розвиток лексичного запасу дошкільників з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій / Ю. Ю. Чернявська. - С .224-231 Сороко, Н. В. Реалізація діяльнісного підходу при комп’ютерному навчанні в умовах оновлення мовної освіти в Україні / Н. В. Сороко. - С .232-236 Чернявська, Ю. Ю. Розвиток медіа освіти у Великобританії / Ю. Ю. Чернявська. - С .237-239
РУБ 371.01 Рубрики: викладання фізики Викладання математики Інформаційні технології Дошкільна освіта Діти України, портал Інноваційні технології навчання Дистанційна освіта Комп’ютерні засоби навчання Комп’ютерна грамотність Кл.слова (ненормовані): Медіа освіти -- Інформаційне забезпечення освіти Дод.точки доступу: Биков, В. Ю. \ред.\; Жук, Ю. О.; Інститут засобів навчання АПН України Примірників всього: 5 фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (3) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (3) |
> Шифр: ПП/2004/1 Журнал 2004р. N 1 Бадалова, М. В. Развитие метафоричности в рамках тренинга интеллектуальных навыков консультирования / М.В. Бадалова. - С.1-10 Огородник, Т. Учитель, научи ученика! / Т. Огородник. - С.11-14 Кл.слова: метод фонетических ассоциаций Завалкевич, Л. Е. Развитие психологической гибкости как фактор эффективности менеджерской деятельности / Л.Е. Завалкевич. - С.15-29 БолтІвець, С. І. Доля українського педагога і психолога Якова Чепіги : До 130-річчя з дня народження / С.І. БолтІвець. - С.30-36 Волянюк, Н. Ю. Использование биографического метода в психолого-педагогических исследованиях / Н.Ю. Волянюк. - С.37-40. Барко, В. І. Групові ролі у команді поліцейського підрозділу / В.І. Барко, Ю.Б. Ірхін, С.В. Омельченко. - С.41-44 Пилипенко, Н. М. Соціально-психологічний тренінг формування особистісних змін в умовах моделювання екзистенційної кризи / Пилипенко Н.М. ; Пилипенко Н.М. . - С.68-70 Ілляшенко, Т. Д. Формування у дітей передумов засвоєння навичок письма і читання / Т.Д. Ілляшенко. - С.71-74 Сороко, Н. В. Визначення системних основ педагогічного тестування обдарованих дітей / Н.В. Сороко. - С.74-77 Панок, В. Г. Про основні завдання психологічної служби системи освіти України у 2003-2004 навчальному році / В.Г. Панок, І.І. Цушко. - С.77-79 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Сороко, Н. В. Визначення системних основ педагогічного тестування обдарованих дітей [Текст] / Н.В. Сороко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - N1. - С. 74-77
Рубрики: Тестування обдаровані діти Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: КШС-2/2006/8 Журнал 2006р. N 8 Гуржій, А. М. Стан та проблеми інформатизації освіти України / А. М. Гуржій, О. М. Китайцев. - С.3-8 Забарна, А. П. Інтерактивні технології навчання на уроках з основ алгоритмізації та програмування / А. П. Забарна, О. О. Кошарук. - С.9-12 Сидорович, М. М. Мультимедійний програмно-методичний комплекс " Віртуальна біологічна лабораторія" / М. М. Сидорович. - С.13-17 Сороко, Н. В. Стан і перспективи використання комп’ютерних технологій на уроках української мови / Н. В. Сороко. - С.34-35 Поляничко, І. О. Досвід використання інформаційних технологій у вивченні іноземних мов / І. О. Поляничко, А. М. Голік. - С.36-38 Данькевич, С. В. Обласні олімпіади з інформатики в Чернігівській області / С. В. Данькевич. - С.47-50 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), інф. (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), інф. (1) |
Сороко, Н. В. Стан і перспективи використання комп’ютерних технологій на уроках української мови [Текст] / Н. В. Сороко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2006. - N8. - С. 34-35 Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки--комп’ютерні технології комп’ютер на уроках Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), інф. (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), інф. (1) |
> Шифр: КШС-2/2014/1 Журнал 2014р. N 1 Воробієнко, П. П. Інформатизація загальноосвітніх закладів України / П. П. Воробієнко, А. М. Гуржій, В. А. Коляденко. - С.3-6. Семакин, И. Г. Современное состояние школьного предмета "Информатика" в России / И. Г. Семакин, Е. К. Хеннер. - С.6-14. Лапінський, В. В. Проблема вибору першої мови програмування - сьогоднішнє бачення / В. В. Лапінський. - С.14-18. Білоусова, Л. І. Краса простих задач або до питання про використання мов програмування у навчанні школярів інформатики / Л. І. Білоусова. - С.18-23. Жуковський, С. С. Про перспективу введення мови програмування С++ в навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів / С. С. Жуковський, О. В. Коротун. - С.23-26. Базурін, В. М. Практичні завдання на тему "Текстовий редактор Word 2013" / В. М. Базурін. - С.26-30. Ольховський, Є. О. Мобільний додаток для підтримки вивчення англійської мови / Є. О. Ольховський, С. С. Сальніков. - С.30-33. Сороко, Н. В. Використання веб-технологій у професійній діяльності вчителів філологічної спеціальності / Н. В. Сороко. - С.33-38. Литвинова, С. Г. Хмарні технології - нова парадигма у розвитку логічного мислення та пам’яті учнів середньої школи / С. Г. Литвинова, О. В. Тебенко. - С.38-43. Шевченко, В. Л. Оцінка ефективності впровадження хмарних технологій в середній школі / В. Л. Шевченко. - С.43-48. Петрова, О. М. Використання можливостей ресурсу Learningapps. org під час створення віртуального класу / О. М. Петрова. - С.46-48. Програма курсу за вибором "Операційні системи: теорія й практика (для організації профільного навчання у старших класах загальноосвітніх навчальних закладів). - С.48-53. Знов’як, Ю. В. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2012-2013 навчальному році / Ю. В. Знов’як [и др.]. - С.53-56. Інші автори: Мисак Д. П., Рибак О. В., Рудик О. Б. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 65 Сороко, Н. В. Використання веб-технологій у професійній діяльності вчителів філологічної спеціальності [Текст] / Н. В. Сороко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 33-38. Рубрики: Комп’ютерні технології навчання Кл.слова (ненормовані): веб-технології -- хмарні обчислення -- вчитель-філолог Анотація: У статті розглядається еволюція веб-технологій і їх значення для підтримки навчального процесу. Аналізуються останні дослідження науковців з проблеми розвитку веб-технологій і їх доцільності для професійної діяльності вчителя. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |