Пошуковий запит: <.>K=методична робота<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 149
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 373.2.091.12.014.621](477) Д 22
12 правил роботи в групі під час тренінгу> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 12. - С. [13].
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- групова робота -- тренінги -- правила роботи -- пам’ятка
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 373.2.013:502/504](477) Z99
Іванченко, Н. У майбутнє – через сталий стиль життя / Наталія Іванченко, Оксана Крамаренко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. 53–56.
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- освіта для сталого розвитку -- сталий розвиток -- педагогіка емпауерменту -- методична робота -- інтерактивні форми -- ділові ігри Анотація: У статті представлено досвід дошкільного навчального закладу № 4 міста Балаклея Харківської області щодо представлення вихователям теми педагогіки емпауерменту у форму ділової гри. Подано розробку заходу з теми "Крок у майбутнє – через сталий стиль життя"
Дод.точки доступу: Крамаренко, О. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 373.213.15.025/.026:793.7](477) А 23
Агіляр Туклер, В. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання ініціативності / Вікторія Агіляр Туклер> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 17–22. - Зміст: Додаток 1 : Виховання ініціативності – запорука самореалізації дитини : семінар-практикум для вихователів закладів дошкільної освіти ; Додаток 2 : Як створити сприятливі педагогічні умови : пам’ятка для вихователів
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання грою Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- дошкільна педагогіка -- сюжетно-рольові ігри -- семінари-практикуми -- педагогічні умови -- пам’ятки -- дошкільне виховання -- формування особистості -- ініціативність Анотація: У статті окреслено результати педагогічного експерименту, який тривав з 2014 по 2017 рік. За цей час у дошкільних навчальних закладах, які брали участь в експериментальній діяльності, було створено і апробовано систему роботи з використанням сюжетно-рольової гри як засобу ініціативності у дітей дошкільного віку. Вміщено розробку семінару-практикуму та подано педагогічні поради для вихователів щодо формування ініціативності у дошкільників.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 373.211.21(477) А 45
Алєксєєнко, К. Переглянь вебінар – отримай сертифікат! / Катерина Алєксєєнко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 24–26. - Зміст: Як зареєструватися на вебінар ; Чому заповнювати дані під час реєстрації слід коректно ; Як отримати сертифікат учасника вебінару.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--інформаційно-комунікаційні технології Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- професійний розвиток -- вебінари -- реєстрація -- сертифікати Анотація: У статті йдеться про професійний розвиток вихователів-методистів дошкільних навчальних заклалів шляхом участі у вебінарах, які проводить редакція журналу "Вихователь-методист дошкільного закладу".
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Андрєєва, Тамара. Атестація педагогічних кадрів - складова педагогічної та управлінської діяльності дошкільних закладів / Т. Андрєєва, Ю. Туженкова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 11. - С. 37-54.
ББК 74.104 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--атестація педагогічних працівників Кл.слова (ненормовані): професійна майстерність -- професійне зростання -- ефективність атестації -- проведення атестації -- організація атестації -- методична робота -- семінар-практикум -- план проведення семінарів -- атестація педагогічних кадрів Анотація: У статті надається матеріал про особливості організації та проведення атестації в ДНЗ.
Дод.точки доступу: Туженкова, Юлія Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
| 373.2.035:33](477) Б 20
Баластрік, Г. Я економний, я заощадливий: програма економічного розвитку / Ганна Баластрік> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 3. - С. 36–44. - Зміст: Концептуальні засади ; Мета й завдання освітньої роботи ; Методичні рекомендації для педагогів ; Дод. 1 : План освітньої діяльності з дітьми у межах реалізації програми економічного розвитку "Я економний, я заощадливий" ; Дод. 2 : План заходів з підвищення професійної майстерності та самоосвіти вихователів : навчаємося працювати за програмою екон. розвитку дітей "Я економний, я заощадливий" ; Дод. 3 : Показники сформованості економічної компетентності дитини старшого віку.
Рубрики: Дошкільне виховання--економічне виховання Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- економічне виховання -- економічний розвиток -- Я економний, я заощадливий, програма -- концептуальні засади -- мета -- завдання -- методичні рекомендації -- планування -- методична робота -- вихователі -- професійна майстерність -- самоосвіта -- економічна компетентність -- старший дошкільний вік -- сформованість -- показники
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 373.2.091.12:005.336.5:005.57](477) Б 40
Безсонова, О. Вихователь для вихователів, або Навчаємо педагогів-наставників / Ольга Безсонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 61–71. - Зміст: Додаток 1 : Теорія особистості : семінар-тренінг для педагогів-наставників ; Додаток 2 : Теорія розвитку : семінар-тренінг для педагогів-наставників ; Додаток 3 : Теорія лідерства : семінар-тренінг для педагогів-наставників ; Додаток 4 : Матеріали для учасників семінарів-тренінгів.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--наставництво Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- обмін досвідом -- навчання наставників -- педагоги-наставники Анотація: У статті описано досвід закладу дошкільної освіти № 67 "Сонячний" міста Краматорськ Донецької області щодо організації навчання для педагогів-наставників.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 373.2.015.3:159.947.5](477) Б 40
Безсонова, О. Мотивація до дії як основа формування сталого способу життя [Текст] / Ольга Безсонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 35–38. - Зміст: Що таке мотивація ; Як можна мотивувати діяти ; Додаток : Тренінг для педагогів.
Рубрики: Дошкільна освіта--мотивація Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- мотивація -- діяльність -- способи -- тренінги -- педагогічна майстерність -- методична робота
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 373.211.21(477) Б 40
Безсонова, О. Полілог: просто про складне / Ольга Безсонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 32–37. - Зміст: Додаток : Як організувати полілог : тренінг для педагогів закл. дошк. освіти
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- методика навчання -- розвиток мовлення -- висловлювання -- полілог -- тренінги -- запитання -- власна думка Анотація: У статті подано розробку тренінга для педагогів закладів дошкільної освіти, який допоможе педагогам організовувати та проводити полілоги в дитячому садочку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 373.2.091.12:005.572:061.2](477) Б 40
Безсонова, О. Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців [Текст] / Ольга Безсонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 4–16. - Зміст: Як організувати особистісний простір освіти ; Як провести діагностичне обстеження ; Як визначити тип педагогів-початківців ; Як об’єднати наставників і початківців ; Як розробити систему успішного професійного розвитку ; Додаток 1 : Тест-опитувальник Оцінювання професійно-педагогічних та особистісних рис педагога ; Додаток 2 : Алгоритм складання індивідуальної програми професійного розвитку педагога-початківця ; Додаток 3 : Континууми для Курсів підвищення кваліфікації, методичних об’єднань керівників ЗДО та вихователів-методистів.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- особистий простір освіти -- діагностичні обстеження -- педагоги-початківці -- наставники -- професійний розвиток -- тести-опитувальники -- професійно-педагогічні риси -- особистісні риси -- індивідуальні програми -- професійно-педагогічний континуум -- наставництво -- індивідуальний підхід -- взаємодія -- моделювання Анотація: У статті йдеться про організацію освітнього простору у закладі дошкільної освіти для підвищення професійної компетентності педагогів-початківців.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|