> Шифр: П3/2002/3/4 Журнал 2002р. N 3/4 Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема / А. Фурман. - С.20-58 Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система Гуменюк, О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин / О. Гуменюк. - С.59-82 Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система Комісаров, В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування / В. Комісаров. - С.83-104 Кл.слова: модульно-розвивальна система, інноваційні моделі, ЗДІБНОСТІ Тімотін, А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі / А. Тімотін. - С.105-123 Кл.слова: ПОВЕДІНКА, НАВЧАННЯ, СПІЛКУВАННЯ Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції / Н. Бамбурак. - С.124-141 Кл.слова: психосоціальний розвиток Бугерко, Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі / Я. Бугерко. - С.142-159 Кл.слова: РЕФЛЕКСІЯ, МИСЛЕННЯ, УЯВЛЕННЯ Ященко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання / Е. Ященко. - С.160-169 Кл.слова: ПАРАДИГМА Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання / А. Лазарук. - С.170-186 Кл.слова: ЦІННОСТІ, аксіогенез, емпатія Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти. - С.277-284 Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) / М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак. - С.187-200 Кл.слова: ІННОВАЦІї, ДІАГНОСТИКА Ребуха, Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання / Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак. - С.201-216 Гірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника / А. Гірняк ; С. Сівак. - С.217-241 Кл.слова: Психодидактика Сівак, С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи / С. Сівак. - С.242-262 Кл.слова: психопрактика, КОНСУЛЬТУВАННЯ, МОНИТОРИНГ Покажчик статей за 2002 рік. - С.286-290 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції [Текст] / Н. Бамбурак> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 124-141. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
Рубрики: освіта інноваційна Модульно-розвивальне навчання Я-концепція навчання особистісно-орієнтоване Кл.слова (ненормовані): психосоціальний розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ильин, В. А. Проблемы взаимосвязи возрастных кризисов развития и базисных социальных институтов в эпигенетической концепции Э.Эриксона [Текст] / В. А. Ильин> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2005. - N4. - С. 110-125
Рубрики: психологія особистості Ідентичність компетентність Неуспішність Кл.слова (ненормовані): ПСИХОСОЦІАЛЬНИЙ -- базисное доверие -- институт религии -- социальный институт -- институт права -- институт политики -- индивидуальное развитие -- социогенез -- институт технологии -- возрастной кризис -- ИДЕОЛОГИЯ -- ИНТИМНОСТИ -- СЕМЬЯ -- генеративность -- эпигенетическая концепция -- возрастное развитие -- социально-психологический аспект Анотація: Теме "Проблемы взаимодействия социального и биологического в развитии человека (социально-психологические аспекты)" посвящены несколько статей этого номера. Дод.точки доступу: Эриксон, Эрик \о нем\ Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (3) |
К 26 Карпа, Мар'яна Ігорівна. Особливості психосоціального розвитку сиблінгів дітей з психофізичними вадами [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / М. І. Карпа ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ). - К. : ІП ім. Г. С. Костюка АПН України, 2007. - 19 с. -
Рубрики: Діти з особливими потребами психосоціальний розвиток дитини автореферати дисертацій--психологія Кл.слова (ненормовані): сиблінгова взаємодія -- адаптація психосоціальна -- самосприйняття Дод.точки доступу: Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: БіХШ-2/2009/5 Журнал 2009р. N 5 Хижняк, С. Психосоціальний стрес : прояв та реалізація / С. Хижняк, М. Капля. - С.3-4 Барановська, О. Форми навчальної діяльності учнів в умовах диференційованого навчання / О. Барановська. - С.5-7 Руда, О. Навчаємо складати й аналізувати родовід / О. Руда. - С.8-11 Шухова, Е. Дидактичний матеріал до розділу "Клітиний рівень організації життя", 10 клас / Е. Шухова. - С.11-15 Роєнко, Л. М. Навчальні екскурсії з хімії у 8 класі / Л. М. Роєнко. - С.17-19 Новикова, Н. З історії зародження і становлення біології як науки / Н. Новикова. - С.31-32 Воробйова, Л. Використання інтерактивної дошки на уроках хімії / Л. Воробйова. - С.33-34 Гурняк, І. Реалізація компетентнісного підходу в навчанні хімії / І. Гурняк. - С.35-37 Вороненко, Т. Факультатив з хімії екологічного спрямування як компонент допрофільної підготовки учнів / Т. Вороненко. - С.38-40 Ковтун, Г. Хімія сміху / Г. Ковтун. - С.42 Ільчик, В. Як оформити кабінет біології : педагогічний досвід / В. Ільчик, Ю. Ільчик. - 3-я стор.обкладинки : фот.цв. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Х 43 Хижняк, С. Психосоціальний стрес : прояв та реалізація [Текст] / С. Хижняк, М. Капля> // Біологія і хімія в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 5. - С. 3-4 Рубрики: Стрес Кл.слова (ненормовані): типи людей Дод.точки доступу: Капля, М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 87 Туріщева, Людмила Василівна. Психологічні тренінги для школярів [Текст] : [посібник шкільному психологу, класному керівнику] / Л. В. Туріщева. - Х. : Основа, 2009. - 124 с. - (Тренінги в педагогічній практиці). - ISBN 978-611-00-0049-9 : 15.00 грн., 15.00 грн. Зміст: Теоретичні аспекти психологічного тренінгу Психофізіологічний тип тренінгу Психоемоційний тип тренінгу Психосоціальний тип тренінгу Креативний тип тренінгу
РУБ 158.9 Рубрики: психологія--тренінги Психологічні тренінги--школярі тренінги психологічні--шкільні педагогічна психологія Кафедра загальної та практичної психології Примірників всього: 6 фб (1), Ч.З.№2 (2), аб (3) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), аб (3) |
Приступа, Елена Николаевна. Социальное воспитание школьников / Е. Н. Приступа> // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2012. - № 6. - С. 89-94. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 2220-6051 Рубрики: Соціальне виховання--школярі Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кл.слова (ненормовані): розвиток особистості -- соціальне виховання -- соціальний розвиток -- соціалізація -- психосоціальний розвиток Анотація: В статье рассматривается социальное воспитание школьников как ведущий фактор социального развития. У статті розглядається соціальне виховання школярів як провідний фактор соціального розвитку. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 182 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 94.25 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Благінін, Валерій Михайлович. Питання формування естетичної потреби особистості у науково-педагогічній літературі / В. М. Благінін. - С .7-9 Булавенко, Світлана Дмитрівна. Концепція моделі освітньо-інформаційного середовища як умови формування соціально активної та професійно зорієнтованої особистості / С. Д. Булавенко. - С .10-14 Дернова, Майя Григорівна. Основні положення теорії трансформаційного навчання дорослих / М. Г. Дернова. - С .15-20 Зеленько, Олександр Анатолійович. Психосоціальний аспект проблеми трансформації вищої школи України / О. А. Зеленько. - С .21-25 Кононко, Олена Леонтіївна. Розвиток, соціалізація та виховання особистості майбутнього педагога / О. Л. Кононко. - С .26-31 Куниця, Тетяна Юріївна. Відповідальність особистості як наукова категорія / Т. Ю. Куниця. - С .32-37 Максимова, Олена Олександрівна. Особливості становлення взаємин молодших школярів (психолого-педагогічний аспект) / О. О. Максимова. - С .38-43 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Забезпечення наступності дошкільної і початкової освіти як умова ефективності попередження негативних проявів у поведінці дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку / Н. П. Пихтіна. - С .44-49 Рудик, Ярослав Михайлович. Суть та структура творчого потенціалу особистості / Я. М. Рудик. - С .50-57 Шендерук, Олена Борисівна. Ключові компетенції майбутніх викладачів іноземної мови як запорука їхнього професіоналізму / О. Б. Шендерук. - С .58-62 Шкільна, Ірина Миколаївна. Вікові особливості виховання моральної самосвідомості старших підлітків у сучасних умовах / І. М. Шкільна. - С .63-67 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Бойко, Анна Едуардівна. Використання арт-педагогічних технологій як засобу творчого самовираження молодших школярів у позашкільних навчальних закладах / А. Е. Бойко. - С .68-73 Борисюк, Світлана Олексіївна. Консультування соціально дезадаптованих підлітків з використанням двосторонніх іграшок / С. О. Борисюк. - С .74-78 Василенко, Надія Володимирівна. Хмарні технології як засіб розбудови інноваційної школи України / Н. В. Василенко. - С .79-83 Долгова, Олександра Валеріївна. Формування організаційних та управлінських умінь старшокласників у діяльності учнівського самоврядування / О. В. Долгова. - С .84-89 Конончук, Данило Іванович. Дослідження впливу субкультури рокерів та металістів на формування життєвих стратегій молоді / Д. І. Конончук. - С .90-94 Лукашова, Ніна Іванівна. Формування навчально-пізнавальної компетентності учнів у процесі вивчення хімії в старшій профільній школі / Н. І. Лукашова. - С .95-100 Павлюк, Лариса Миколаївна. Використання проектних технологій у процесі формування соціальної компетентності старшокласників в умовах ліцею / Л. М. Павлюк. - С .101-106 Пілюгіна, Тамара Володимирівна. Форми і методи іншомовної підготовки майбутніх працівників органів державної фіскальної служби / Т. В. Пілюгіна. - С .107-110 Ранюк, Оксана Петрівна. Використання риторичних методів під час вивчення польської мови / О. П. Ранюк. - С .111-114 Сидоренко, Марина Миколаївна. Розвиток пізнавальної активності учнів засобами дидактичної гри / М. М. Сидоренко. - С .115-119 Сурмило, Олена Анатоліївна. Вивчення педагогічних умов використання казки як засобу морального виховання старших дошкільників / О. А. Сурмило. - С .120-124 Тукач, Ірина Іванівна. Формування соціального досвіду дитини дошкільного віку: історико-педагогічний аналіз / І. І. Тукач. - С .125-129 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Віннікова, Лілія Федорівна. Деякі напрямки гуманізації фахової підготовки студентів вищих навчальних закладів / Л. Ф. Віннікова. - С .130-132 Дубровський, Валерій Леонідович. Готовність майбутнього учителя початкової школи до співпраці з сім’єю учня / В. Л. Дубровський. - С .133-136 Івашньова, Світлана Володимирівна. Підвищення рівня професійної компетентності як складової конкурентоспроможності педагогічних працівників / С. В. Івашньова. - С .137-147 Поночовна-Рисак, Таїсія Михайлівна. Педагогічні умови формування професійних якостей майбутніх податкових інспекторів у процесі фахової підготовки / Т. М. Поночовна-Рисак. - С .148-151 Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Проектна технологія у підготовці майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності / С. Р. Хлєбік. - С .152-155 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Конончук, Іван Миколайович. Культурно-освітній розвиток етнонаціональних меншин в Україні у 20–30-ті рр. ХХ ст. / І. М. Конончук. - С .156-161 Кузів, Марія Зіновіївна. Особливості професійної орієнтації в Україні / М. З. Кузів. - С .162-165 Федоренко, Світлана Вікторівна. Методологічний потенціал трансдисциплінарного підходу в формуванні гуманітарної культури студентів у США / С. В. Федоренко. - С .167-173 Шахрай, Тетяна Олексіївна. Концептуальні засади культурологічної підготовки майбутнього педагога: історичний контекст у вимірах нової парадигми освіти / Т. О. Шахрай. - С .174-180
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів Викладання іноземної мови Викладання хімії в школі педагогіка вищої школи психологія молодшого школяра Психологія підлітка Дошкільна освіта Інноваційні технології--методи навчання Підготовка майбутніх вчителів Підготовка майбутніх соціальних педагогів Кафедра педагогіки Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Байбакова, Ольга Олександрівна. Історичні аспекти соціальної роботи і підготовки фахівців у США [Текст] / О. О. Байбакова> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 235-239 Рубрики: Підготовка майбутніх соціальних працівників--зарубіжні країни США--соціальна робота--історія Кл.слова (ненормовані): соціальна робота в США -- підготовка соціальних працівників -- діагностична школа -- функціональна школа -- психосоціальний підхід Анотація: У статті досліджено історію становлення соціальної роботи у США, проаналізовано вплив ідей Дж. Адамс і М. Річмонд на розвиток соціальної роботи як професійної діяльності. Вивчено питання формування теоретичних шкіл і концепцій у сфері соціальної роботи і підготовки фахівців - діагностичної, функціональної, психосоціального підходу. Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) Вільні: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) |