Г 87 Громкова, Майя Тимофеевна. Андрагогика: теория и практика образования взрослых [Текст] : учебное пособие для студентов вузов / М. Т. Громкова. - М. : ЮНИТИ, 2005. - 495 с. : табл. - (Высшее профессиональное образование) (Педагогика). - Библиогр.: с. 491-494. - ISBN 5-238-00823-6 (в пер.) : 65.72 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Андрагогіка--підручники та посібники для ВНЗ Кл.слова (ненормовані): освіта дорослих Примірників всього: 10 Ч.З.№2 (7), НМК ф-т ПСР (1), ав (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (7), НМК ф-т ПСР (1), ав (1), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 192 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.00 грн. Зміст: Кравченко, К. Ступінь сформованості соціально-екологічної відповідальності у дітей шкільного віку / К. Кравченко. - С .6-9 Борейко, Н. Ю. Моделювання сучасного фахівця в умовах особистісно орієнтованого навчання / Н. Ю. Борейко. - С .10-13 Безносюк, О. О. Педагогічна система і психолого-педагогічні умови формування готовності курсантів ВНЗ до управлінської діяльності / О. О. Безносюк. - С .14-16 Лукін, В. Є. Термінологія дистанційної освіти та дистанційного навчання / В. Є. Лукін. - С .17-20 Бондаренко, Ю. Г. Новітні комп’ютерні технології в системі вищої військової освіти / Ю. Г. Бондаренко. - С .21-23 Мазоха, Д. Безперервна освіта в системі "школа-ВУЗ" / Д. Мазоха. - С .24-26 Красюк, Л. Моніторинг професійного розвитку майбутніх учителів початкової школи / Л. Красюк. - С .27-29 Прус, Л. Застосування професійно орієнтованого управління у вищих навчальних закладах / Л. Прус. - С .30-32 Одінцова, О. Соціально-психологічні умови формування лінгвокультурної компетенції магістрантів у контексті полікультурного навчання / О. Одінцова. - С .33-37 Загребельна, Л. Педагогічна підготовка як складова сучасної менеджмент-освіти в Україні / Л. Загребельна. - С .38-41 Закалюжний, В. М. Зміст та методи навчання як фактори мотивації учіння / В. М. Закалюжний. - С .42-46 Рудик, Я. М. Додаткові освітні послуги для обдарованої студентської молоді та їх класифікація / Я. М. Рудик. - С .47-51 Шостак, А. В. Рейтингове оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників / А. В. Шостак. - С .52-61 Дібрівна, Е. І. Адаптаційний період у ВНЗ та його вплив на академічні здібності першокурсників / Е. І. Дібрівна. - С .62-64 Омельченко, Л. Соціально-педагогічні причини виникнення конфліктів у молодих сім’ях / Л. Омельченко. - С .65-67 Кл.слова: сімейні конфлікти Яковець, Н. І. Болонський процес і формування культури та світогляду молоді України / Н. І. Яковець. - С .68-72 Гончарова, О. М. Методологія організації навчального процесу у середовищі нових інформаційних технологій / О. М. Гончарова. - С .73-77 Кочерга, О. М. Проблеми адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах педагогічного училища / О. М. Кочерга. - С .78-82 Грабова, С. В. Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою / С. В. Грабова. - С .83-86 Дідовик, М. Наступність нових інформаційних технологій у самостійній роботі з фізико-метематичних дисциплін в системі "ліцей-ВНЗ" / М. Дідовик, О. Коношевський. - С .87-89 Ковтонюк, М. Дидактичні умови закріплення знань з вищої математики для студентів І курсу економічних спеціальностей / М. Ковтонюк. - С .90-93 Копняк, К. До питання про використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи у процесі вивчення курсу "Методика навчання математики" / К. Копняк, О. Матяш. - С .94-96 Гусак, Л. Прийоми професійного спрямування навчання вищої математики в нових умовах навчального процесу в ВНЗ / Л. Гусак. - С .97-99 Щербініна, О. М. Формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки / О. М. Щербініна. - С .100-104 Імбер, В. Підготовка майбутніх учителів з використанням засобів мультимедіа / В. Імбер. - С .105-107 Конончук, А. І. Рекламно-інформаційне забезпечення соціально-педагогічної діяльності / А. І. Конончук, О. В. Сватенков. - С .108-112 Воєвода, А. Застосування інтерактивних технологій навчання в процесі вивчення математики у ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації / А. Воєвода. - С .113-116 Кардаш, Н. Вплив ігрових методів навчання на формування творчої особистості майбутніх менеджерів / Н. Кардаш. - С .117-120 Абрамович, Г. В. Суть іншомовної компетентності як мети та результату професійної технічної освіти / Г. В. Абрамович. - С .121-123 Криловець, М. Г. Полікультурне виховання майбутніх учителів географії / М. Г. Криловець. - С .124-126 Трубачова, С. Є. Підготовка вчителів біології: шляхи оптимізації / С. Є. Трубачова, О. В. Євсєєва. - С .127-130 Кривець, С. В. Пошук інформації як джерело формування інформаційної культури майбутнього вчителя / С. В. Кривець. - С .131-133 Павлик, О. Знання, уміння і навички у професійній підготовці майбутніх перекладачів / О. Павлик. - С .134-135 Зель, І. О. Деякі аспекти підготовки і розвитку творчої особистості майбутнього андрагога / І. О. Зель. - С .137-139 Байдацька, Н. М. Актуальність моніторингу якості навчальних досягнень студентів у процесі професійного становлення у вищих навчальних закладах недержавної форми власності / Н. М. Байдацька. - С .140-145 Виговська, С. В. Критеріальний підхід до визначення рівня професійного становлення студенток вищих навчальних аграрних закладів / С. В. Виговська. - С .145-149 Коваленко, Є. І. Становлення організаційно-дидактичної системи вищої школи: історико-теоретичний аналіз / Є. І. Коваленко. - С .150-152 Зінченко, Т. В. Перспективні напрями зміни змісту освіти і світовий досвід професіоналізації школи / Т. В. Зінченко. - С .153-157 Козлакова, Г. О. Особливості запровадження американської моделі вищої технічної освіти / Г. О. Козлакова, К. В. Корсак. - С .158-162 Кряжев, П. В. Пошуки стратегії розвитку сучасного університету - зарубіжний досвід / П. В. Кряжев. - С .163-166 Лисенко, М. М. Проблема оцінювання і забезпечення якості вищої освіти в інформаційну епоху: зарубіжний досвід / М. М. Лисенко. - С .167-172 Івашньова, С. Підготовка вчителів у системі професійної педагогічної освіти Німеччини / С. Івашньова. - С .173-177 Баленко, Н. М. Зарубіжний досвід професійної підготовки вчителів у рецепції вітчизняних дослідників історії освіти (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. М. Баленко. - С .178-181 Аніщенко, О. В. Наукова організація праці педагога професійної школи: вітчизняний досвід / О. В. Аніщенко. - С .182-184 Лавріненко, О. А. Проблема підготовки вчителя в дослідженнях науковців вищих закладів освіти України 20-30-х рр. ХХ століття / О. А. Лавріненко
РУБ 15 Рубрики: Вчителі біології--підготовка Майбутні вчителі біології Вчителі географії--підготовка Майбутні вчителі географії Вчителі музики--підготовка Дистанційне навчання освіта безперервна Болонський процес Вищі навчальні заклади--організація навчального процесу Вищі навчальні заклади--адаптація студентів до ВНЗ Викладання вищої математики Перекладачі--підготовка Андрагогіка--підготовка фахівців Перекладознавство--підготовка перекладачів Викладачі вищих навчальних закладів Підготовка майбутніх вчителів--формування інформаційної культури Дистанційна освіта Управління вищим навчальним закладом Навчання--полікультурне навчання Конфлікти--сімейні Інформаційні технології Англійська мова--спілкування Освіта--наступність в освіті Викладання вищої математики Викладання математики Менеджери--підготовка Кл.слова (ненормовані): наступність в освіті Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) |
П 24 Педагогічний процес: теорія і практика [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 4 / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Благодійний фонд імені Антона Макаренка. - К. : Міленіум, 2006. - 337 с. - 4.00 грн. Зміст: Білецька, С. В. Ідеї педоцентризму в сімейному вихованні США та Японії (60-ті роки XX - початок XXI століття) / С. В. Білецька. - С .44-55 Білобровко, Т. І. Шляхи реалізації духовної спадщини Григорія Сковороди в освіті дорослих / Т. І. Білобровко. - С .55-60 Василенко, О. В. Проблеми дистанційної підготовки фахівців в системі неперервної освіти / О. В. Василенко. - С .60-68 Гончар, Л. К. Аналіз зарубіжного досвіду професійної підготовки майбутніх соціальних працівників / Л. К. Гончар. - С .68-76 Гончаренко, Н. В. Підготовка вчителя у контексті неперервної професійної освіти / Н. В. Гончаренко. - С .76-85 Давидова, В. Д. Формування екологічної культури дорослих у навчальних гуртках у Швеції / В. Д. Давидова. - С .93-101 Драніщев, Г. В. Система виховання дітей з особливими потребами в Угорщині / Г. В. Драніщев. - С .101-108 Жижко, О. А. Ретроспективний аналіз становлення і розвитку педагогічної освіти в Мексиці / О. А. Жижко. - С .117-129 Зель, І. О. Комунікативна грамотність як складова професійної компетентності майбутніх вчителів / І. О. Зель. - С .129-136 Коженьовскі, Л. Ф. Проблеми безпеки життєдіяльності в Євросоюзі / Л. Ф. Коженьовскі. - С .136-155 Лещенко, М. П. Педагогічні ідеї Володимира Вернадського в контексті модернізації сучасної вищої школи / М. П. Лещенко. - С .163-173 Мартіросян, О. І. Видатні українські жінки та їх роль у розвитку культури та освіти України / О. І. Мартіросян. - С .173-180 Огієнко, О. І. Розвиток освіти дорослих у Данії: організаційно-педагогічний аспект / О. І. Огієнко. - С .180-191 Сігаєва, Л. Є. Форми навчання освіти дорослих / Л. Є. Сігаєва. - С .206-217 Скульська, В. Є. Розвиток особистості дорослої людини в процесі професійної підготовки / В. Є. Скульська. - С .217-223 Смірнова, В. А. Поняття "модерація" у контексті підвищення кваліфікації фахівців / В. А. Смірнова. - С .223-231 Суховірський, О. В. Філософія навчання студентів інформаційним технологіям у вищих педагогічних навчальних закладах / О. В. Суховірський; Шульга, Н. В. Розвиток професійної освіти в Західній Європі / Н. В. Шульга. - С .262-270 Русова, В. В. Розвиток здатності до самоактуалізації в учнівської молоді / В. В. Русова. - С .303-312 Черкасова, Т. М. Розвиток естетичного компоненту пізнання світу в сучасному психолого-педагогічному процесі / Т. М. Черкасова. - С .312-320
РУБ 371 Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Діти з особливими потребами Дод.точки доступу: Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України; Благодійний фонд імені Антона Макаренка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Митина, А. М. Зарубежные исследования учебной мотивации взрослых [Текст] / А. М. Митина> // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология. : Научный журнал. - 2004. - N2. - С. 56-65. . - ISSN 0201- 738
Рубрики: андрагогіка психологія навчання дорослих Кл.слова (ненормовані): андрагогика -- психология образования взрослых Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2006/10 Журнал 2006р. N 10 Баяновська, М. Андрагогіка у системі сучасного людинознавства / М. Баяновська. - С.11-14 Загороднюк, Т. Почуття корисності для іншого у ціннісному вимірі особистості підлітка / Т. Загороднюк. - С.15-18 Стаднік, Н. Вплив батьків на виховання відповідальності у дітей шестирічного віку / Н. Стаднік. - С.20-20 Васянович, Г. Педагогічні ідеї Івана Франка ( до 150-річчя від дня народження Каменяра) / Г. Васянович. - С.27-29 Яременко, Н. Народознавчі елементи як засіб формування національної самосвідомості учнів на уроках української літератури / Н. Яременко. - С.30-32 Демченко, О. Реалізація методу проектів у організації самостійної дослідницької роботи ( на прикладі вивчення іноземної мови у вищому юридичному навчальному закладі) / О. Демченко. - С.46-48 Габелко, О. Проблема сімейного виховання та вимог до вчителя у працях Джона Локка / О. Габелко. - С.57-59 Луценко, Л. Принцип свободи як основа виховання ( О. Нілл та його педагогічна концепція) / Л. Луценко. - С.59-60 Аніщенко, А. Організація соціального виховання в шведській комуні / А. Аніщенко. - С.77-80 Никитюк, С. Використання засобів навчання в системі заочної підготовки вчителів іноземних мов Великої Британії / С. Никитюк. - С.72-74 Халамендик, В. Вища школа Півдня україни у перші повоєнні роки (1944-1950) / В. Халамендик. - С.66-67 Короткова, Ю. Особливості професійно-педагогічної підготовки вчителів початкових класів у Греції / Ю. Короткова. - С.74-77 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Баяновська, М. Андрагогіка у системі сучасного людинознавства [Текст] / М. Баяновська> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N10. - С. 11-14 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: андрагогіка Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Добрянський, І. Громадська та приватна ініціатива в освіті дорослих: історико-педагогічний аспект [Текст] / І. Добрянський> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2007. - N2. - С. 95-98 Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Кл.слова (ненормовані): АНДРАГОГІКА Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: НМК ф-т ПСР (1) |
Горшкова, В. В. Образование взрослых: формат опережения [Текст] / В. В. Горшкова> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2007. - N10. - С. 25-29 . - ISSN 0869-561Х Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Самардак, М. Освітній процес в університетах: педагогічний чи андрагогічний? [Текст] / М. Самардак, В. Ушак> // Сіверянський літопис : Всеукраїнський науковий журнал. - 2008. - N5. - С. 90-93 Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Дод.точки доступу: Ушак, В. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Масол, Л. Підготовка вчителів до поліхудожнього виховання учнів (теоретичні підходи й експериментальний досвід) [Текст] / Л. Масол> // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2009. - N2. - С. 2-6 Рубрики: викладання художньої культури в школі вчитель художн.культури Кл.слова (ненормовані): андрагогіка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Кононыгина, Т. М. Концепция геронтообразования в Российской Федерации [Текст] / Т. М. Кононыгина> // Психология зрелости и старения : Ежеквартальный научно-практический журнал. - 2009. - N1. - С. 64-80 . - ISSN 0236-4999 Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Кл.слова (ненормовані): геронтополитика -- геронтокультура Анотація: В статье изложены обоснования необходимости институционализации , цели и основные задачи,основные аправления и принципы геронтообразования в Российской Федерации, Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т41 Тимчук , Л. І. Організаційно-педагогічні засади української освіти дорослих на Буковині (1869-1940рр.) [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. І. Тимчук ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ). - Івано-Франківськ : ПНУ ім.В.Стефаника, 2005. - 20 с. -
Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки Кл.слова (ненормовані): народні форми освіти дорослих Дод.точки доступу: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
О36 Огієнко, Олена Іванівна. Тенденції розвитку освіти дорослих у Скандинавських країнах (друга половина ХХ століття) [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.01- загальна педагогіка та історія педагогіки / О. І. Огієнко ; Академія педагогічних наук України. Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих (Київ). - К. : АПН України. ІПООД, 2009. - 44 с. -
РУБ 74 Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) історія педагогіки ХХ ст.--Скандинавія Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки скандинавські країни--освіта Дод.точки доступу: Академія педагогічних наук України. Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
З-69 Змеев, С. И. Образование взрослых и андрагогика в России : достижения, проблемы и перспективы развития [Текст] / С. И. Змеев> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2009. - N 7. - С. 32-39 . - ISSN 0869-561Х Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності андрагогіка освіта в Росії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-53 Олійник, В. Освіта впродовж життя: як і чого вчити дорослих? [Текст] / В. Олійник> // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2010. - Том січень, N 1. - С. 4-7 Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), ректор (1) |
З-12 Забезпечення якісної освіти впродовж життя [Текст]> // Освіта України. - 2010. - 21 вересня (№ 70). - С. 2-4. Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Якість освіти освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Кл.слова (ненормовані): освіта впродовж життя |
Б 79 Болтівець, С. І. Психогігієнічна місія андрагогіки як теорії і методики суспільної просвіти та ціложиттєвого самовдосконалення людини [Текст] / С. І. Болтівець> // Культура безпеки,екології та здоров’я : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2010. - N 9. - С. 23-25. Рубрики: андрагогіка Самовдосконалення особистості освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Кл.слова (ненормовані): душевна рівновага -- ідея людської досконалості Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 36 Рекомендації XI Міжнародного "Тижня освіти дорослих" в Україні "Освіта дорослих для розуміння та соціального партнерства" [Текст]> // Культура безпеки,екології та здоров’я : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2010. - N 9. - С. 30-31. Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 40 Сисоєва, С. Інтерактивні технології навчання дорослих [Текст] / С. Сисоєва> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 11. - С. 3-8 Рубрики: Інтерактивні технології навчання освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Інтерактивне навчання Дистанційне навчання Кл.слова (ненормовані): інтерактивність -- дистанційне навчання дорослих Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
М 91 Муранова, Н. Гарантом якості професійного навчання мають стати державні стандарти [Текст] / Н. Муранова> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 11. - С. 41-44 Рубрики: Професійне навчання Стандарти--вища освіта освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Професійно-технічна освіта Кл.слова (ненормовані): навчання дорослого населення -- ПТНЗ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |