С 71 Специальная педагогика [Текст] : Рек. УМО вузов РФ по пед. образованию в качестве учеб. пособия для студ. пед. вузов / Л.И. Аксенова, Б.А.Архипов, Л.И.Белякова и др. ; Под ред. Н. М. Назаровой. - М. : Издательский центр "Академия", 2000. - 400 с. - (Высшее образование). - Вопросы, задания и лит. для самостоятельной работы в конце каждой главы. - ISBN 5-7695-0551-6 (в пер.) : 23.00 грн. Зміст: Педагогика Марии Монтессори . - с.371-380. Педагогика Рудольфа Штайнера . - С .381-391
РУБ 371.9 Рубрики: Логопедія--порушення мовлення Сурдопедагогика--слух Тифлопедагогика--зрение Аутизм Опорно-двигательный аппарат--церебральный паралич--ДЦП Умственная отсталость Дефектологія Дидактика Анотація: Впервые изложена теория специальной педагогики, история специального образования лиц с нарушениями в развитии и особыми образовательными потребностями. Представлены основы дидактики специальной педагогики, охарактеризованы содержание и организация специального образования, показан зарубежный и отечественный опыт в этой области. Дод.точки доступу: Назарова, Н.М. \ред.\; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Штайнер, Р. \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
С 13 Савченко, Олександра Яківна. Дидактика початкової школи [Текст] : підручник для студ. пед. фак-тів: Рек. М-вом освіти і науки України / О. Я. Савченко. - К. : Генеза, 2002. - 368 с. : іл., схеми. - Короткий термінологічний словник: с.347-365. - ISBN 966-504-295-5 (в пер.) : 21.79 грн. Зміст: Орієнтовний перелік тем для дипломних і дослідницьких робіт з дидактики початкового навчання . - С .339-341 Ви починаєте вчителювати . - С .342-346
РУБ 371(075.3) Рубрики: Учні--методи навчання--малокомплектна--уроки Вчитель--майстерність--адаптація Примірників всього: 7 Ч.З.№2 (4), ав (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (4), ав (2), фб (1) |
Я 31 Ягупов, Василь Васильович. Педагогіка [Текст] : Навч. посібник для студ. пед. спец. вузів / В. В. Ягупов. - К. : Либідь, 2002. - 560 с. - Рек. літ.: с. 549-552. - ISBN 966-06-0251-0 (в пер.) : 13.85 грн., 27.00 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Педагогіка--підручники Виховання--методи--закони--принципи Дидактика Навчальний процес--вища школа Методи навчання Примірників всього: 186 ав (5), аб (156), Ч.З.№2 (25) Свободны: ав (5), аб (156), Ч.З.№2 (25) |
К 72 Ковбас, Б. Родинна педагогіка [Текст] : в 3-х т. / Б. Ковбас, В. Костів: Міністерство освіти і науки України, Інститут вищої освіти АПН України, Прикарпатський університет ім. В. Стефаника, Науково-дослідний центр "Педагогіка і психологія вищої школи". - Івано-Франківськ : [б. в.], 2002 - . Т. 1 : Основи родинних взаємовідносин / Б. Ковбас, В. Костів. - 2002. - 286 с. - Список використаних і рек. джерел: с. 272-279. - ISBN 966-640-106-1 : 16.00 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Родина (сім’я) Сім’я--відносини Конфлікти--сімейні Дидактика--народна Сім’я--традиції Кл.слова (ненормовані): українська сім’я Дод.точки доступу: Костів, Володимир; Міністерство освіти і науки УкраїниАкадемія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти; Прикарпатський університет ім. В. Стефаника; Науково-дослідний центр "Педагогіка і психологія вищої школи" Примірників всього: 92 аб (64), Ч.З.№2 (25), ав (2), фб (1) Свободны: аб (64), Ч.З.№2 (25), ав (2), фб (1) |
Д 13 Давыдов, Василий Васильевич. Виды обобщения в обучении (Логико-психологические проблемы построения учебных предметов) [Текст] / В. В. Давыдов ; Российская Академия образования, Психологический институт. - 2-е изд. - М. : Педагогическое общество России, 2000. - 480 с. - Библиогр.: с. 454-476. - ISBN 5-93134-060-2 (в пер.) : 10.80 грн.
РУБ 158.9 Рубрики: дидактика Мислення Логіка Психологія навчання пізнання навчальне Діалектика Кл.слова (ненормовані): моделювання Дод.точки доступу: Выготский, Лев Семенович \о нем\; Рубинштейн, С. Л. \о нем\; Пиаже, Жан \о нем\; Российская Академия образования; Психологический институт Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал. № 3. липень-серпень / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр. - Львів : [б. в.], 2002. - 253 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 9.20 грн. Зміст: Основні напрями досліджень з педагогічних і психологічних наук в Україні . - С .10-39 Дидактика, методика і технології навчання . - С .40-185 Психологія . - С .186-214 Проблеми виховання . - С .215-243
РУБ 37(05) Рубрики: Вчитель--діяльність--підготовка Інформатика--курс навчання Сучасні освітні технології Студенти--атестація Професійне мислення Основи педагогіки і психології--курс Релігієзнавство Вчитель трудового навчання Професійна культура Професіоналізація Гуманістичне виховання Сімейне виховання Охорона праці--курс Дод.точки доступу: Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України; Львівський науково-практичний центр Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Д24 Педагогика и психология высшей школы [Текст] : Учеб. пособие для студ. и аспирантов вузов / М. В. Буланова-Топоркова, А. В. Духавнева, Л. Д. Столяренко и др. - 2-е изд., перераб. и доп. - Ростов-на-Дону : Феникс, 2002. - 544 с. - (Высшее образование). - Библиогр.: с. 539-543. - ISBN 5-222-02284-6 (в пер.) : 22.00 грн.
РУБ 378(075.3) Рубрики: Информатизация Дидактика Обучение Педагогическая деятельность Педагогічна майстерність Учебный процесс Педагогические технологии Коммуникация Психологія вищої школи--особистість студента Преподаватель Успеваемость Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності--підручники для ВНЗ Кафедра загальної та практичної психології--підручники для ВНЗ Кл.слова (ненормовані): особистість студента Дод.точки доступу: Буланова-Топоркова, М. В.; Духавнева, А. В.; Столяренко, Л. Д.; Самыгин, С. И.; Сучков, Г. В.; Столяренко, В. Е. Примірників всього: 19 Ч.З.№2 (12), пед. (1), аб (3), фб (1), ав (2) Свободны: Ч.З.№2 (12), пед. (1), аб (3), фб (1), ав (2) |
В 54 Вітвицька, Світлана Сергіївна. Основи педагогіки вищої школи [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / С. С. Вітвицька ; Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка. - К. : Центр навчальної літератури, 2003. - 316 с. - Библиогр.: с. 305-313. - ISBN 966-8253-51-5 : 21.00 грн., 29.40 грн.
РУБ 378(4Укр)(075.3) Рубрики: Дидактика вищої школи педагогіка вищої школи Технології навчання Педагогічні дослідження Студенти Викладачі вищих навчальних закладів науково-дослідна діяльність Педагогічна культура Освіта вища педагогічна--за кордоном історія освіти Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка Примірників всього: 24 ав (2), Ч.З.№2 (15), аб (5), пед. (1), фб (1) Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (15), аб (5), пед. (1), фб (1) |
С 79 Степанов, Олександр Максимович. Основи психології і педагогіки [Текст] : Посібник / О. М. Степанов, М. М. Фіцула. - К. : Академвидав, 2003. - 504 с. - (Альма-матер). - Корот. термінолог. словник: с. 460-502. - ISBN 966-8226-07-0 : 22.00 грн., 27.00 грн.
РУБ 15(075.3) + 371(075.3) Рубрики: Особистість Діяльність пізнавальна Групи Колектив Увага Відчуття Сприймання Пам’ять Мислення Уява Емоції Почуття Воля Темперамент Характер Здібності Навчання Виховання--окремі напрямки Сім’я--відносини Школа Церква Дидактика Дод.точки доступу: Фіцула, Михайло Миколайович Примірників всього: 31 аб (6), фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (22) Свободны: аб (6), фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (22) |
Ф66 Фіцула, Михайло Миколайович. Педагогіка [Текст] : Посібник для студ. вищих навч. закладів / М. М. Фіцула. - К. : Академвидав, 2003. - 528 с. - (Альма-матер). - Літ.: с.527. - ISBN 966-8226-08-9 (в пер.) : 19.00 грн., 18.00 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту Освіта Навчання Педагогічні дослідження Виховання Школознавство Управління школою Передовий педагогічний досвід Шкільництво Дидактика Класний керівник Учні Примірників всього: 30 аб (28), ав (1), фб (1) Свободны: аб (28), ав (1), фб (1) |
П 24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - . № 1 : Січень-лютий. - 2003. - 224 с. - 13.00 грн. Зміст: Кремень, В. Г. Модернізація системи освіти як важливий чинник інноваційного розвитку держави / В. Г. Кремень. - С .9-14 Кузьмінський, А. Післядипломна освіта як структурний компонент системи неперервної освіти / А. Кузьмінський. - С .15-23 Жидецький, Ю. Ступенева професійна освіта: Методологічні засади поняття / Ю. Жидецький. - С .24-33 Стефаненко, П. Аналіз "фазових переходів" дидактичної системи / П. Стефаненко. - С .34-45 Коляда, М. Діяльнісний підхід у формуванні інформаційної культури майбутніх економістів / М. Коляда. - С .46-58 Внукова, О. Системний підхід до розвитку політичної культури майбутніх педагогів професійної школи / О. Внукова. - С .59-68 Музальов, О. Культурологічна підготовка учнів професійно-технічних навчальних закладів / О. Музальов. - С .69-78 Плотніков, П. Деякі проблеми правової соціалізації молодої особистості та шляхи їх вирішення / П. Плотніков. - С .79-89 Володарська, Н. Методи формування громадянської спрямованості як життєвого вибору особистості / Н. Володарська. - С .90-97 Козей, С. Навчання і підвищення кваліфікації фахівців у системі дистанційного навчання з використанням Інтернету / С. Козей. - С .98-105 Шуневич, Б. Перспективи дистанційного навчання студентів із вадами зору в Україні / Б. Шуневич. - С .106-114 Кл.слова: слабозрячі Кисільова, В. Про підготовку ліцеїстів до майбутньої науково-дослідницької діяльності / В. Кисільова. - С .115-124 Федорченко, В. Транформація досвіду зарубіжних країн у розвиток туристської освіти України / В. Федорченко. - С .125-137 Попик, О. Перспективи підвищення ефективності художньої освіти в Подільському регіоні / О. Попик. - С .138-143 Робак, В. Готовність учнів професійно-технічних училищ харчового профілю до засвоєння системи санітарно-гігієнічних знань: результати емпіричного дослідження / В. Робак. - С .144-151 Поважна, Л. Удосконалення управління виробничою практикою студентів у вищих навчальних закладах на базі офісних технологій / Л. Поважна, М. Скопень, Ю. Земліна. - С .152-164 Михайлишин, Р. Психологічні аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя / Р. Михайлишин. - С .165-172 Князян, М. Формування пізнавальної мотивації дослідницької діяльності студентів / М. Князян. - С .173-181 Шевченко, Н. Дослідження динаміки суб’єктивної семантики майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Н. Шевченко. - С .182-191 Вірна, Ж. Інтернальність та індивідуальний стиль саморегуляції у професійному становленні психолога / Ж. Вірна. - С .192-202 Кендзьор, П. Метод проектів як важливий засіб громадянського виховання учнівської молоді / П. Кендзьор. - С .203 Кл.слова: школярі Жигайло, Н. Духовні основи виховання на засадах християнського світогляду / Н. Жигайло. - С .211-218 Кміт, Я. Перша Міжнародна наукова конференція "Прикладна лінгвістика у ХХІ столітті: лінгводидактичні та культурологічні стратегії / Я. Кміт. - С .219-221
РУБ 37(05) Рубрики: Дидактика Технології навчання Психологія Виховання--проблеми Наукове життя Дод.точки доступу: Ничкало Н. Г. \ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освітиАкадемія педагогічних наук України; Національний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - . № 2 : Березень-квітень. - 2003. - 230 с. - 13.00 грн. Зміст: Стефаненко, П. Проблеми ефективної передачі інформації на відстань у процесі дистанційного навчання / П. Стефаненко. - С .11-20 Аносов, І. Формування методологічної культури педагога в контексті сучасних освітніх реформ / І. Аносов. - С .21-31 Плотніков, П. Сучасне педагогічне новаторство - основа соціальної активності особистості вчителя / П. Плотніков. - С .32-39 Сіцінський, А. До проблеми структурування професійних знань в інформаційному суспільстві / А. Сіцінський. - С .40-46 Кисільова, В. Науково-дослідницька діяльність як предмет вивчення у профільному ліцеї / В. Кисільова. - С .47-62 Волошинова, Л. Методологічні основи використання аудіовізуальних мистецтв у вивченні іноземних мов / Л. Волошинова. - С .63-70 Дубравська, Д. Когнітивна інформація як один із механізмів самовдосконалення особистості майбутнього педагога / Д. Дубравська. - С .71-78 Кл.слова: студент, вчитель Огірко, І. Інформаційна економіка та її роль у професійній підготовці спеціалістів / І. Огірко, Ю. Шульжик. - С .79-83 Сингаївська, А. З досвіду навчання економічних дисциплін на основі системного підходу / А. Сингаївська. - С .84-92 Кл.слова: методика викладання Сікорський, П. Специфіка навчання математики у професійно-технічних училищах / П. Сікорський. - С .93-101 Дольнікова, Л. Деякі підходи до структурування змісту природничих дисциплін у професійній медичній школі / Л. Дольнікова. - С .102-107 Єгоренков, А. Принципи моделювання у вивченні біоетики студентами-медиками / А. Єгоренков. - С .108-117 Кириченко, В. Удосконалення організаційно-методичного забезпечення вивчення хімії у вищій технічній школі / В. Кириченко. - С .118-126 Поважна, Л. Методика організації і проведення професійних конкурсів / Л. Поважна, Т. Кущ. - С .127-135 Шемелюк, Г. Експериментальна перевірка рівня науково-методичного забезпечення навчального процесу в технічному коледжі / Г. Шемелюк. - С .136-144 Коробченко, А. Виховна компонента у системі вищої освіти в Україні: Сучасний стан і перспективи розвитку / А. Коробченко. - С .145-153 Мазепа, Х. Управління виховною роботою в медичному коледжі / Х. Мазепа. - С .154-160 Садова, В. Національна самосвідомість як освітній пріорітет демократичного суспільства / В. Садова. - С .161-168 Рашковська, В. Слово й образ давньоруського іконопису в духовному розвитку майбутнього вчителя / В. Рашковська. - С .169-176 Окса, М. Філософський контекст методології вітчизняної педагогіки (60-80 рр. ХХ ст.) / М. Окса. - С .177-182 Харабет, В. Новаторський рух у системі професійно-технічної освіти: Хроніка 80-х років ХХ століття / В. Харабет. - С .183-197 Кирєєва, Т. Інтелект колективного суб’єкта як феномен культури південного сходу України / Т. Кирєєва. - С .198-206 Курляк, І. Актуальність розвитку ресоціалізаційної (пенітенціарної) педагогіки в Україні та польський освітній досвід / І. Курляк. - С .207-219 Авшенюк, Н. Професійне становлення молодого вчителя у Великій Британії: історія, досвід, стандарти / Н. Авшенюк. - С .220-228
РУБ 37(05) Рубрики: Дидактика Технології навчання Психологія Виховання--проблеми Управління освітою Наукове життя Професійна освіта Дод.точки доступу: Ничкало Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освітиАкадемія педагогічних наук України; Національний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - . № 3 : Травень-червень. - 2003. - 196 с. - 13.00 грн. Зміст: Васянович, Г. Концептуальні засади морально-духовної та естетико-психологічної підготовки фахівців у системі професійно-технічної освіти / Г. Васянович, В. Онищенко, Л. Руденко. - С .11-19 Козловська, І. Концептуальні інтеграції та наступності навчання у професійно-технічній освіті / І. Козловська, А. Литвин. - С .20-29 Стефаненко, П. Навчання в співробітництві як педагогічна технологія особистісно орієнтованого підходу / П. Стефаненко. - С .30-40 Кірєєва, Т. Інтелект колективного суб’єкта як феномен культури південного сходу України / Т. Кірєєва. - С .41-50 Плотніков, П. Принципи, ідеї, напрями діяльності сучасного педагога-новатора / П. Плотніков. - С .51-62 Рупняк, Д. Методичні аспекти вдосконалення майстерності професорсько-викладацького персоналу вищого навчального закладу в умовах конкуренції / Д. Рупняк. - С .63-72 Щедролосєва, К. Формування професіоналізму майбутнього вчителя у культурно-освітньому середовищі вищого навчального закладу / К. Щедролосєва. - С .73-77 Волик, Л. Полікультурний світогляд майбутнього вчителя - актуальна проблема сучасної професійної освіти / Л. Волик. - С .78-87 Дарманська, І. Міждисциплінарні зв’язки у процесі правової підготовки вчителя початкової школи / І. Дарманська. - С .88-99 Шпакович, А. Окремі аспекти процесу соціалізації особистості соціальних і природних дітей-сиріт / А. Шпакович. - С .100-110 Шпак, М. Емоційний розвиток особистості в дошкільному дитинстві / М. Шпак. - С .111-115 Білозерська, С. Психологічні умови формування когнітивної складової моральних переконань у молодшоиу шкільному віці / С. Білозерська. - С .116-121 Богдан, С. Комунікативні якості в професійній підготовці податкового міліціонера / С. Богдан. - С .122-128 Галян, О. Зміст та особливості реалізації виховних технологій у підлітковому віці / О. Галян. - С .129-136 Бобко, Л. Гуманістичне виховання студентів вищих навчальних закладів фінансово-економічного профілю в аспекті експериментального дослідження / Л. Бобко. - С .137-149 Рашковська, В. Художні форми діалогічного спілкування з іконописом у розвитку духовності майбутнього вчителя / В. Рашковська. - С .150-158 Кл.слова: педагог Ціпуринда, В. Управління підприємством у сучасних умовах на основі системного підходу / В. Ціпуринда. - С .159-165 Шуневич, Б. Порівняльний аналіз ефективності витрат для дистанційної та інших форм навчання / Б. Шуневич. - С .166-168 Год, Б. Особистість і професія вчителя у педагогічній думці епохи Відродження (ХІУ-ХУІІ ст.) / Б. Год. - С .169-180 Кротік, Н. Єврейська освіта в Україні, Білорусії та Російській Федерації у 20 - на початку 30 рр ХХ ст.: спільні та відмінні риси / Н. Кротік. - С .181-192 Ювілей вченого. Академіку АПН України Гончаренку Семену Устимовичу - 75 . - С .193-194
РУБ 37(05) Рубрики: Дидактика Технології навчання Психологія Виховання--проблеми Управління освітою Наукове життя Дод.точки доступу: Ничкало Н. Г. \гол. ред.\; Гончаренко, Семен Устимович (вчений, акад. АПН України) \о нем\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти; Академія педагогічних наук УкраїниНаціональний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Г 15 Галузяк, Василь Михайлович. Педагогіка [Текст] : навч. посібник для студ. вищих пед. навч. закладів / В. М. Галузяк, М. І. Сметанський, В. І. Шахов. - 2-е вид., випр. і доп. - Вінниця : Книга-Вега, 2003 (Вінницька обласна друкарня). - 416 с. - ISBN 966-621-131-9 (в пер.) : 21.04 грн., 19.40 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту Учитель Спілкування педагогічне Дидактика Методи навчання Засоби навчання Комп’ютерна техніка Проблемне навчання Програмоване навчання Технології навчання Виховання--методи--форми Колектив Самовиховання школярів Сім’я і школа Поведінка--відхилення Важковиховуваність Школознавство Управління освітою Управління школою Методична робота в школі Навчально-методична робота--планування Планування--школа Кл.слова (ненормовані): ЗМІСТ ОСВІТИ Дод.точки доступу: Сметанський, Микола Іванович; Шахов, Володимир Іванович Примірників всього: 53 ав (2), Ч.З.№2 (29), пед. (10), фб (1), аб (11) Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (29), пед. (10), фб (1), аб (11) |
К 89 Кузьмінський, Анатолій Іванович. Педагогіка [Текст] : підручник / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. - К. : Знання-Прес, 2003. - 418 с. - (Навчально-методичний комплекс з педагогіки). - Алф. покаж.: с. 412-418. - ISBN 966-7767-92-2 : 26.68 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Виховання Дидактика Школознавство Дод.точки доступу: Омеляненко, Віталій Лукич Примірників всього: 1 аб (1) Свободны: аб (1) |
П24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - . № 2 : квітень - червень. - 2002. - 264 с. - 3.40 грн. Зміст: Онищенко, В. Педагогічна герменевтика: ноологічні контексти ідентифікації / В. Онищенко. - С .23-31 Барановська, Л. Навчання студентів спілкування на заняттях з основ психології та педагогіки / Л. Барановська. - С .32-43 Палка, О. Дослідно-експериментальна модель підготовки іноземних студентів до вивчення професійної лексики / О. Палка. - С .43-56 Внукова, О. Формування політичної культури майбутніх педагогів професійно-технічних навчальних закладів як педагогічна проблема / О. Внукова. - С .56-63 Жидецький, Ю. Сучасні проблеми професійного розвитку особистості / Ю. Жидецький; Х. Мазепа. - С .69-75 Ковальчук, В. Від профорієнтації - до культури праці / В. Ковальчук. - С .76-81 Криницька, Л. Л. Взаємодія професійно-технічних закладів навчальних закладів і служб зайнятості в організації професійної підготовки незайнятого населення / Л. Криницька. - С .81-91 Рупняк, Д. Інформаційні технології у вищих навчальних закладах / Д. Рупняк, В. Юзевич. - С .91-99 Собко, Я. Дидактика інтегративних курсів: становлення. суктність та перспективи / Я. Собко. - С .99-106 Стечкевич, О. Міжпредметні зв’язки на уроках виробничого навчання з використанням комп’ютерної техніки / О. Стечкевич. - С .106-113 Мирек, А. Я. Деякі можливості використання теорії нечітких множин у сучасній дидактиці / А. Я. Мирек. - С .120-127 Шестопралюк, О. Концептуальні напрями сучасної західної педагогіки / О. Шестопралюк. - С .127-137 Савчин, М. Рефлексія як механізм удосконалення професійної діяльності фахівця / М. Савчин, М. Студент. - С .137-146 Вовк, А. Екзистенціальна фрустація та спрямованість особистості / А. Вовк. - С .147-155 Геречка, М. Психологічна готовність у контексті підготовки майбутніх фахівців / М. Геречка. - С .155-162 Краснов, В. Дискримінативна валідність тестів / В. Краснов. - С .163-176 Сущенко, Л. Розробка діагностичного комплексу для системної оцінки якості особистісно орієнтованої підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту / Л. Сущенко. - С .187-197 Вінтюк, Ю. Усвідомлення старшокласниками стану власного здоров’я як умова адекватного професійного самовизначення / Ю. Вінтюк. - С .197-205 Мазепа, Х. Специфіка виховного процесу в медичних коледжах / Х. Мазепа. - С .205-214 Музальов, О. Формування національної свідомості й самосвідомості у процесі вивчення вітчизняної і світової культури / О. Музальов. - С .215-223 Сурмяк, Ю. До питання взаємодії інженерно-педагогічних колективів ВПУ та органів внутрішніх справ у правовому вихованні учнів / Ю. Сурмяк. - С .223-234 Курик, М. До питання про вибір форм, методів і засобів виховання студентської молоді у вищих закладах освіти І - ІІ рівнів акредитації технічного спрямування / М. Курик. - С .234-243 Авраменко, К. Історичний досвід методичної підготовки вчителів початкових класів у системі вищої педагогчної освіти України (60-90-і рр. ХХ ст.) / К. Авраменко. - С .251-258 Онищенко, В. Інформація про роботу науково-методологічнрого семінару Львівського науково-практичного центру Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України / В. Онищенко. - С .258-259
РУБ 37(05) Рубрики: Дидактика Технології навчання Психологія Виховання--проблеми Управління освітою Наукове життя Дод.точки доступу: Ничкало Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освітиАкадемія педагогічних наук України; Національний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
И 90 История социальной педагогики [Текст] : хрестоматия-учебник : учебное пособие для студ. вузов / под ред. М. А. Галагузовой. - М. : ВЛАДОС, 2001. - 544 с. - ISBN 5-691-00313-5 (в пер.) : 19.65 грн. Зміст: НАЧАЛЬНЫЙ ЭТАП В РАЗВИТИИ СОЦИАЛЬНОЙ ПЕДАГОГИКИ Приключения доисторического мальчика . - С .15-17 Конфуций. Беседы и суждения / Аристотель; Владимир Мономах; Джон Локк; Клод Гельвеций; Роберт Оуен; В. Г. Белинский; Л. Н. Толстой; Пауль Наторп. - С .17-25 Платон. Протагор. Законы. Государство / Марк Квинтилиан; Ян Коменский; М. В. Ломоносов; Иоганн Песталоцци; Фридрих Дистерверг; Н. А. Добролюбов; П. Ф. Лесгафт; Георг Кершенштейнер. - С .25-29 Аристотель. Политика / Владимир Мономах; Джон Локк; Клод Гельвеций; Роберт Оуен; В. Г. Белинский; Л. Н. Толстой; Пауль Наторп; Вильгельм Лай. - С .30-36 Квинтилиан, Марк. О воспитании оратора / М. Квинтилиан. - С .37-46 Владимир Мономах. Поучение / Джон Локк; Клод Гельвеций; Роберт Оуен; В. Г. Белинский; Л. Н. Толстой; Пауль Наторп; Вильгельм Лай. - С .47-51 Коменский, Ян. Материнская школа, или о заботливом воспитании юношества в первые шесть лет. Дидактика / М. В. Ломоносов; Иоганн Песталоцци; Фридрих Дистерверг; Н. А. Добролюбов; П. Ф. Лесгафт; Георг Кершенштейнер; Роберт Монтессори. - С .52-74 Развитие ведущих направлений в социальной педагогике ХVIII-XIX вв. Становление социальной педагогики как науки . - С .75-79 Локк, Джон. Мысли о воспитании / Клод Гельвеций; Роберт Оуен; В. Г. Белинский; Л. Н. Толстой; Пауль Наторп; Вильгельм Лай. - С .80-95 Ломоносов, М. В. Проект регламента московских гимназий. Проект регламента академической гимназии / Иоганн Песталоцци; Фридрих Дистерверг; Н. А. Добролюбов; П. Ф. Лесгафт; Георг Кершенштейнер; Роберт Монтессори. - С .96-100 Руссо, Ж. -Ж. Эмиль, или о воспитаниии / А. Н. Радищев; Н. И. Пирогов; К. Д. Ушинский; Роберт Спенсер; Джон Дьюи; Януш Корчак. - С .101-120 Гельвеций, Клод. О человеке, его умственных способностях и о воспитании / Роберт Оуен; В. Г. Белинский; Л. Н. Толстой; Пауль Наторп; Вильгельм Лай; С. Т. Шацкий. - С .2121-133 Песталоцци, Иоганн. Письмо другу о пребывании в Станце / Фридрих Дистерверг; Н. А. Добролюбов; П. Ф. Лесгафт; Георг Кершенштейнер; Роберт Монтессори; П. П. Блонский. - С .134-149 Радищев, А. Н. Путешествие из Петербурга в Москву / Н. И. Пирогов; К. Д. Ушинский; Роберт Спенсер; Джон Дьюи; Януш Корчак; Л. С. Выготский. - С .150-162 Оуен, Роберт. Высказывания о воспитании и образовании / В. Г. Белинский; Л. Н. Толстой; Пауль Наторп; Вильгельм Лай; С. Т. Шацкий; В. П. Кащенко. - С .163-180 Дистерверг, Фридрих. О природосообразности и культуросообразности в воспитании.Три заметки о воспитании и стремлениях учителей / Н. А. Добролюбов; П. Ф. Лесгафт; Георг Кершенштейнер; Роберт Монтессори; П. П. Блонский; Л. В. Занков. - С .181-200 Пирогов, Н. И. Вопросы жизни / К. Д. Ушинский; Роберт Спенсер; Джон Дьюи; Януш Корчак; Л. С. Выготский; В. А. Сухомлинский. - С .201-214 Белинский, В. Г. О воспитании детей / Л. Н. Толстой; Пауль Наторп; Вильгельм Лай; С. Т. Шацкий; В. П. Кащенко; Г. Шмидт. - С .215-226 Добролюбов, Н. А. О значении авторитетов в воспитании. (Мысли по поводу "Вопросов жизни" Н. И. Пирогова). Ученики с медленным пониманием / П. Ф. Лесгафт; Георг Кершенштейнер; Роберт Монтессори; П. П. Блонский; Л. В. Занков. - С .227-238 Ушинский, К. Д. Труд в его психическом и воспитательном значении / Роберт Спенсер; Джон Дьюи; Януш Корчак; Л. С. Выготский; В. А. Сухомлинский. - С .239-264 Толстой, Л. Н. О значении народного образования. Мысли о воспитании. О воспитании / Пауль Наторп; Вильгельм Лай; С. Т. Шацкий; В. П. Кащенко; Г. Шмидт. - С .265-272 Лесгафт, П. Ф. Семейное воспитание ребенка и его значение / Георг Кершенштейнер; Роберт Монтессори; П. П. Блонский; Л. В. Занков. - С .273-283 Спенсер, Роберт. Воспитание умственное, нравственное и физическое / Джон Дьюи; Януш Корчак; Л. С. Выготский; В. А. Сухомлинский. - С .284-299 Наторп, Пауль. Социальная педагогика / Вильгельм Лай; С. Т. Шацкий; В. П. Кащенко; Г. Шмидт. - С .300-312 Социальная педагогика в период научной революции ХХ в. . - С .313-316 Кершенштейнер, Георг. Школа будущего - школа работы / Роберт Монтессори; П. П. Блонский; Л. В. Занков. - С .317-327 Дьюи, Джон. Школа и общество / Януш Корчак; Л. С. Выготский; В. А. Сухомлинский. - С .328-340 Лай, Вильгельм. Школа действия / С. Т. Шацкий; В. П. Кащенко; Г. Шмидт. - С .341-346 Крупская, Н. К. К вопросу о социалистической школе / В. Н. Сорока-Росинский; А. С. Макаренко. - С .347-351 Монтессори, Роберт. Разум ребенка / П. П. Блонский; Л. В. Занков. - С .352-384 Корчак, Януш. Открытое окно. Право ребенка на уважение. Пренебрежение или недоверие. Право ребенка быть собой / Л. С. Выготский; В. А. Сухомлинский. - С .385-404 Шацкий, С. Т. Школа для детей или дети для школы / В. П. Кащенко; Г. Шмидт. - С .405-421 Сорока-Росинский, В. Н. Детский дом. От принудительности к добровольчеству / А. С. Макаренко. - С .422-440 Блонский, П. П. Задачи и методы новой народной школы / Л. В. Занков. - С .440-456 Выготский, Л. С. Педологтя школьного возраста / В. А. Сухомлинский. - С .457-466 Кащенко, В. П. Недостатки характера у детей и подростков / Г. Шмидт. - С .467-475 Макаренко, А. С. Цель воспитания. Что значит воспитать ребенка. Коммунистическое воспитание. Методика организации воспитательного процесса / А. С. Макаренко. - С .476-492 Занков, Л. В. Дидактика и жизнь. Беседы с учителями / Л. В. Занков. - С .493-500 Сухомлинский, В. А. Я твердо верю в силу воспитания / В. А. Сухомлинский. - С .501-521 Шмидт, Г. Развитие персонала и развитие организационной структуры обуславливают друг друга / Г. Шмидт. - С .522-530 Декларация прав ребенка 1959 г. . - С .531-532 Конвенция о правах ребенка 1989 г. . - С .533-540
РУБ 37(075.3) Дод.точки доступу: Галагузова, М. А. \ред.\ Примірників всього: 10 аб (3), НМК ф-т ПСР (1), Ч.З.№2 (5), фб (1) Свободны: аб (3), НМК ф-т ПСР (1), Ч.З.№2 (5), фб (1) |
С 81 Столяренко, Людмила Дмитриевна. Психология и педагогика в вопросах и ответах [Текст] : учебное пособие для студ. вузов / Л. Д. Столяренко, С. И. Самыгин. - Ростов-на-Дону : Феникс, 2000. - 576 с. - (Учебники, учебные пособия). - ISBN 5-222-00481-3 : 20.00 грн.
РУБ 15 Рубрики: Психологические концепции Личность Дидактика Педагогические технологии Педагогическое общение Проблемы воспитания История педагогики Дод.точки доступу: Самыгин, Сергей Иванович Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
К 89 Кузьмінський, Анатолій Іванович. Педагогіка [Текст] : підручник / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. - К. : Знання-Прес, 2004. - 445 с. - (Навчально-методичний комплекс з педагогіки). - Алф. покаж.: с. 439-445. - ISBN 966-311-031-7 (в пер.) : 30.00 грн., 30.00 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Дидактика Школознавство Учитель Шкільна освіта Навчання--методи--форми--засоби Учні Моральне виховання Розумове виховання Трудове виховання Естетичне виховання Фізичне виховання Спілкування педагогічне Класний керівник Важковиховуваність Діти--педагогічно занедбані Сім’я і школа Управління школою Директор школи Дод.точки доступу: Омеляненко, Віталій Лукич Примірників всього: 148 аб (120), Ч.З.№2 (25), ав (2), фб (1) Свободны: аб (120), Ч.З.№2 (25), ав (2), фб (1) |