Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 182 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн. Зміст: Андрійко, І. Ф. Соціальний рівень методичної підготовки майбутніх учителів іноземної мови / І. Ф. Андрійко. - С .6-9 Асоянц, П. Г. Навчання англійської мови спеціального вжитку з використанням комп’ютерних технологій / П. Г. Асоянц, О. С. Синекоп. - С .10-12 Байда, Ю. М. Тестовий контроль рівня сформованості іншомовної аудитивної компетенції студентів першого курсу мовного вищого навчального закладу / Ю. М. Байда. - С .13-17 Бігич, О. Б. Система навігації в електронному навчальному посібнику "Планування уроку англійської мови в початковій школі" / О. Б. Бігич. - С .18-20 Богушевич, Н. В. Інтегровано-диференційний підхід до навчання діагностичного мовлення учнів загальноосвітньої школи / Н. В. Богушевич. - С .21-25 Волик, В. В. Методика подолання мовних труднощів у процесі навчання читання газетних текстів / В. В. Волик. - С .26-28 Гільчук, Ю. В. Особливості використання комп’ютерних технологій для реалізації комунікативного підходу до вивчення іноземних мов / Ю. В. Гільчук. - С .29-31 Гордєєва, А. Й. Організація аудиторної та самостійної роботи з метою формування граматичної компетенції в майбутніх учителів іноземної мови / А. Й. Гордєєва. - С .32-34 Грицай, А. М. Організація читання оригінальних художніх творів студентами мовних вищих навчальних закладів / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .35-37 Гулецька, Я. Г. Полікультурна освіта в системі професійної підготовки учителів в університетах США / Я. Г. Гулецька. - С .38-41 Гулідова, А. О. Актуалізація професійної компетенції майбутнього вчителя іноземних мов у полікультурному вихованні учнів / А. О. Гулідова. - С .42-44 Дацків, О. П. Драматизація поезій на заняттях з іноземної мови / О. П. Дацків. - С .45-47 Дауменко, Л. Г. Науково-дослідна робота вчителів іноземної мови як засіб професійного розвитку на післядипломному етапі / Л. Г. Дауменко. - С .48-50 Заіка, Д. В. Державна політика США у галузі професійної іншомовної освіти на немовних факультетах університетів / Д. В. Заіка. - С .51-53 Іванишина, В. П. Використання інформаційних технологій як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови / В. П. Іванишина, І. М. Білогура. - С .54-55 Івашньова, Світлана Володимирівна. Підготовка вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій / С. В. Івашньова. - С .56-59 Івашньова, Світлана Володимирівна. Використання комп’ютерного тестування в навчальному процесі / С. В. Івашньова, О. І. Мірошниченко. - С .60-63 Кіш, Н. В. Психолого-педагогічні особливості формування мовленнєвої компетентності вчителя німецької мови / Н. В. Кіш. - С .64-67 Ковальова, І. Б. Using video in foreign language lerning / І. Б. Ковальова, В. А. Сердюков. - С .68-70 Колесникова, Н. О. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов / Н. О. Колесникова. - С .71-73 Коломінова, О. О. Можливості комп’ютерної підтримки навчально-методичного комплексу з англійської мови для початкової школи / О. О. Коломінова. - С .74-79 Корнієнко, В. В. Інформаційний стандарт учителя: досвід США / В. В. Корнієнко. - С .80-82 Кресан, Т. Д. Зарубіжний досвід упровадження компетентнісного підходу в педагогічній освіті / Т. Д. Кресан. - С .83-85 Ларіна, Т. В. Рефлексія як засіб професійного вдосконалення вчителів у США / Т. В. Ларіна. - С .86-89 Литвиненко, С. П. Відбір комунікативних ситуацій для навчання іншомовного діалогічного спілкування / С. П. Литвиненко. - С .90-92 Малишкевич, Л. М. Електронне портфоліо майбутнього перекладача з дисципліни "Інформаційні технології у перекладі" / Л. М. Малишкевич. - С .93-95 Мацнєва, О. А. Вивчення національних та регіональних типів вимови англоійської мови як компонент соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови / О. А. Мацнєва. - С .96-98 Мовчан, Л. Г. Особливості підготовки вчителів іноземних мов для обов’язкової школи Королівства Швеція / Л. Г. Мовчан. - С .99-100 Мормуль, А. М. Опорні технології як засіб формування іншомовної лінгвокраїнознавчої компетенції на початковому етапі мовного ВНЗ / А. М. Мормуль. - С .101-103 Мосьпан, Н. В. Ефективність використання фонограми та відеофонограми для навчання емоціно-модальної інтонації / Н. В. Мосьпан. - С .104-106 Нагорна, О. О. Застосування навчальних диференційованих завдань як компонент професійної компетентності вчителя іноземної мови / О. О. Нагорна. - С .107-109 Олійник, Т. О. Експериментальна перевірка методики формування стратегічної компетенції в оволодінні німецькою мовою учнів загальноосвітньої школи / Т. О. Олійник. - С .110-114 Орловська, Л. К. Етапи навчання майбутніх учителів англомовного граматичного матеріалу в усному мовленні / Л. К. Орловська. - С .115-117 Палій, О. А. Використання авторських програм у курсі "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов" / О. А. Палій. - С .118-120 Петрова, М. Б. О роли преподавателя в создании програмных средств, предназначенных для обучения иностранному языку / М. Б. Петрова. - С .121-123 Полякова, А. А. Формування вчителя іноземної мови на заняттях з англійської дитячої літератури / А. А. Полякова. - С .124-125 Попсуй, А. В. Міжкультурний підхід до навчання іноземних мов як засіб навчання та формування особистості учнів середніх шкіл / А. В. Попсуй. - С .126-128 Редько, В. Г. Чинники впливу на формування цілісної терії шкільного підручника з іноземної мови / В. Г. Редько. - С .129-133 Рекун, Н. М. Проектування спецкурсів як функція вчителів ділової англійської мови / Н. М. Рекун. - С .134-136 Реутов, Н. И. Профессиональная речь учителя немецкого языка как важная часть методической подготовки учителя иностранного языка / Н. И. Реутов. - С .137-139 Ржевська, А. В. Управление классом на уроках английского языка в средней школе / А. В. Ржевська, Т. С. Гаркавенко. - С .140-142 Serdyukov, P. Knowledge Construction and Skill Development in Online Learning / P. Serdyukov, R. A. Hill. - С .143-147 Сливка, В. П. Акредитація навчальних закладів як засіб підвищення якості педагогічної освіти (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .148-150 Смелянська, В. В. Моделі фахової підготовки вчителів до викладання іноземних мов у початковій школі США / В. В. Смелянська. - С .151-154 Сопілко, Н. В. Психолого-педагогічні особливості взаємодії викладача та студентів ВНЗ під час вивчення іноземної мови / Н. В. Сопілко. - С .155-157 Тезікова, С. В. Підготовка вчителя іноземної мови у контексті реформ, орієнтованих на стандарти: вітчизняний та зарубіжний досвід / С. В. Тезікова. - С .158-163 Халимон, Ірина Йосипівна. Теоретичне обгрунтування критеріїв та показників сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова" / І. Й. Халимон. - С .164-167 Чекаль, Г. С. Проект як залікове завдання курсу "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов" / Г. С. Чекаль, Н. М. Жилко, Є. О. Плотніков. - С .168-169 Чекаль, Г. С. До проблеми формування професійних умінь майбутнього вчителя англійської мови / Г. С. Чекаль, Л. С. Панова. - С .170-171 Черниш, В. В. Зарубіжний досвід тестування професійних умінь учителя англійської мови / В. В. Черниш. - С .172-175 Чувакова, Т. Г. Особливості професійного розвитку вчителів у США і Японії: порівняльний аналіз / Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. - С .176-178
РУБ 15 Рубрики: Підготовка вчителів іноземної мови Майбутні вчителі іноземних мов Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ВУ/2007/6 Журнал 2007р. N 6 Бойко, С. Проектна діяльність позашкільного закладу / С. Бойко. - С.3-12. Дробязко, С. Доброта: Урок запитань і відповідей / С. Дробязко. - С.13-16. Чернета, Т. Я в цім світі не один: Урок-драматизація / Т. Чернета. - С.16-20. Ольшанська, Н. Техніка педагогічного спілкування / Н. Ольшанська. - С.43-55. Григонене, Г. Антикорупційне виховання на уроках / Г. Григонене. - С.59-65. Ромадіна, Л. Сучасні вимоги до уроку / Л. Ромадіна. - С.66-79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Чернета, Т. Я в цім світі не один: Урок-драматизація [Текст] / Т. Чернета> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2007. - N6. - С. 16-20. Рубрики: виховання людяності Анотація: Т. Чернета - вчитель Ніжинської гімназії № 3, переможець конкурсу журналу за травень 2007 року. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б90 Будянський, Дмитро Васильович. Формування педагогічного аристизму майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04-теорія та методика професійної освіти / Д. В. Будянський ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова , 2006. - 19 с. -
Рубрики: Професійна освіта автореферати дисертацій--українська мова Кл.слова (ненормовані): педагогічний артистизм -- педагогічна майстерність -- театральна педагогіка -- драматизація Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: СіЧ-1/2010/8 Журнал 2010р. N 8 Жулинський, М. Національний центр філологічних наук / М. Жулинський. - С.5-14 Дончик, В. Талант, позиція, праця і праця / В. Дончик. - С.16-19 Голобородько, Я. Енергетична стильність глибини (Монади Миколи Жулинського) / Я. Голобородько. - С.20-23 Пагутяк, Г. Микола Жулинський в образі Чеширськиого кота / Г. Пагутяк. - С.33-34 Мазепа, Н. Коли і як "загинув" соціалістичний реалізм / Н. Мазепа. - С.42-46 Шпиталь, А. Історичні романи Івана Білика / А. Шпиталь. - С.47-53 Романов, С. Смерть і / як творчість у художньому всесвіті митця: Леся Українка / С. Романов. - С.55-71 Малютіна, Н. Драматизація риторичних стратегій тексту у драматичних поемах Лесі Українки (до проблеми художнього мімезису) / Н. Малютіна. - С.71-78 Розвиток НДІ слов’янознавства і компаративістики : 79-80 Філоненко, С. Масова література: влада жанрів і жанрових канонів / С. Філоненко. - С.81-93 Анісімова, Н. "Немов крізь пальці, витекли віки...": есхатологічна модель світу і "Бермудському трикутнику" Ігоря Римарука / Н. Анісімова. - С.94-109 Циховська, Е. "Комплекс Адама" і "Дихотомія Андрогіна": два образа жінки в літературній традиції / Е. Циховська. - С.109-114 Новик, О. Мотиви та образи творів Якова Щоголева: проявлення традиції / О. Новик. - С.115-121 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
М 21 Малютіна, Н. Драматизація риторичних стратегій тексту у драматичних поемах Лесі Українки (до проблеми художнього мімезису) [Текст] / Н. Малютіна> // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2010. - N 8. - С. 71-78 . - ISSN 0236-1477 Рубрики: Українська література--історія, 19 ст. Кафедра української літератури Анотація: У статті проаналізовано форми і спроби драматизації поетичних стратегій у драматичних поемах Лесі Українки "Одержима", "Оргія", "Адвокат Мартіан". Дод.точки доступу: Українка, Леся (1871-1913) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Бельмас, Н. В.. Використання педагогічної технології "створення ситуації успіху" у виховній роботі. (Драматургія англійською мовою) / Н. В. Бельмас, О. Г. Васильєва> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 12. - С. 2-15. - Бібліогр.: с. 2. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--сценарії сценарії позакласних заходів з англійської мови Кл.слова (ненормовані): вистава -- мюзикл -- ситуація успіху -- драматизація -- дитяча творчість -- англомовні театралізовані вистави Анотація: У статті підкреслена безперечна цінність драматизації в позакласній роботі, висвітлено досвід авторів у проведенні англомовних театралізованих вистав із впровадженням у них технології "створення ситуації успіху". Запропоновані сценарії відкритих позакласних заходів - вистав-мюзиклів для старшокласників. Дод.точки доступу: Васильєва, О. Г. Є примірники у відділах: нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
Б 90 Булеліна, А. А. П’єса "Love and time". 6-7 класи. [Текст] / А. А. Булеліна> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 25. - С. 36-38. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--сценарії Викладання англійської мови в школі Кафедра англійської мови та методики викладання Кл.слова (ненормовані): позакласні заходи -- театралізована вистава -- кохання -- драматизація -- усне мовлення Анотація: Подано авторську розробку позакласного заходу у формі театралізованої вистави на тему: "Кохання і час", де дійовими особами виступають не реальні істоти, а абстрактні поняття, тобто почуття: Кохання, Мудрість, Мужність... Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1) |
> Шифр: А491234/2011/27 Журнал 2011р. N 27 Кордонська, А. В. Розвиток мовленнєвої компетентності студентів на заняттях іноземної мови / А. В. Кордонська. - С.2-3. - Бібліогр.: 3 назви. Якімова, К. The way to yourself (conference between 9th and 11th forms) / К. Якімова, Н. Камушова. - С.4-8. Гаврілова, С. В. Water in our life (lesson-conference). Level intermediate / С. В. Гаврілова. - С.9-14. Бабенко, Н. А. Money in your life. Real values in life. Level intermediate / Н. А. Бабенко. - С.15-19. Коцар, Т. О. Система освіти в Україні. Стаття 53 Конституції України. 10 клас / Т. О. Коцар. - С.20-21. Якімова, К. Travelling and tourism. 10 form / К. Якімова. - С.22-24. Смолінська, Н. П. My favourite subject. 3 клас (за підручником О. Д. Карп'юк) / Н. П. Смолінська. - С.25-27. Бабенко, Н. А. Матеріали до вивчення теми "Health and body care". 5 клас : (за підручником О. Д. Карп'юк) / Н. А. Бабенко, І. В. Хмелевська. - С.28-29. Подобед, М. Б. Урок домашнього читання "An old tale". 5 клас (за підручником О. Д. Карп'юк) / М. Б. Подобед. - С.30-31. Гороховська, Н. І. Урок-тренінг "Ukraine. Great Britain. The United States Of America". Level A2 pre-intermediate / Н. І. Гороховська. - С.32-36. - Бібліогр.: 2 назви. Кулібаба, Т. О. Драматизація віршованих п’єc на уроках та в позаурочній діяльності / Т. О. Кулібаба. - С.37-39. Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1) |
К 90 Кулібаба, Т. О. Драматизація віршованих п’єc на уроках та в позаурочній діяльності [Текст] / Т. О. Кулібаба> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 27. - С. 37-39. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--інсценування Англійська мова--методика викладання Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- інсценування -- драматизація -- позаурочна робота -- віршовані п’єси -- тексти п’єс -- оформлення сцени Анотація: Використання методу драматизації віршованих п'єс у середніх класах при вивченні англійської мови. Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1) |
Х 82 Хортіва, О. В. Music! Music! Music! [Текст] : 8 form / О. В. Хортіва> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 26. - С. 37-39. - Библиогр.: с. 39. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--позакласні заходи Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- позакласні заходи -- музика -- сценарії -- групове спілкування -- мовлення -- аудіювання -- драматизація Анотація: Подано сценарій позакласного заходу на тему: "Музика" для учнів 8 класу. Цілі: практикувати спілкування англійською мовою поза класною аудиторією, розвивати пізнавальний інтерес учнів, ознайомити учнів із традиціями і звичаями англомовних країн, підвищувати інтерес до їх культури. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
Б 83 Борсай, І. І. We enjoy speaking English [Текст] : (до проведення тижня англійської мови) / І. І. Борсай> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 30. - С. 29-35. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--тиждень інформації Викладання англійської мови в школі Кл.слова (ненормовані): тиждень інформації -- конкурси -- вікторини -- драматизація -- казки -- п’єси -- предметні тижні Анотація: Подано матеріали до проведення тижня інформації на тему: "Ми любимо говорити по-англійськи". Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
Ш 63 Шипіло, Любов. Грі-драматизації - належну увагу [Текст] / Л. Шипіло> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2013. - N 1. - С. 14-18. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання виховання грою Кл.слова (ненормовані): гра-драматизація -- творча активність дошкільнят -- ігрові образи -- сценічні здібності дитини Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ф 80 Фортунатова, Марина. Театр етичних мініатюр, або Інноваційна технологія розвитку особистості дітей / М. Фортунатова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 12. - С. 21-28. Рубрики: Дошкільне виховання--морально-етичне виховання Кл.слова (ненормовані): театр етичних мініатюр -- театральна діяльність -- розвиток особистості -- моральні норми -- етичні уявлення -- театралізована вистава -- інсценізація художніх творів -- психологічні етюди -- гра-драматизація -- дошкільники Анотація: У статті розглянуто проблему духовно-морального розвитку дітей дошкільного віку в результаті залучення їх до театральної діяльності. Підкреслено, що важливе значення у становленні особистості дитини відіграє інсценізація етичних мініатюр з дитячої жудожньої літератури. Розкрито зміст технології театру етичних мініатюр, висвітлено систему його діяльності. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
В 53 Вісник студентського наукового товариства [Текст]. Вип. 7 / відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 294 с. - 22.00 грн., 40.00 грн. Зміст: Авраменко, Л. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара) / Л. Авраменко. - С .3-5 Албул, О. Операції над многочленами з допомогою комп’ютера / О. Албул. - С .5-8 Армашевська, Т. Географічне дослідження ойконімів Чернігівського Полісся та Північно-Дніпровської терасової низовинної фізико-географічної області / Т. Армашевська. - С .8-10 Артеменко, І. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара) / І. Артеменко. - С .10-13 Астраханський, В. Організація музично-естетичної освіти у дитячій хоровій школі / В. Астраханський. - С .13-15 Бахшиєва, Т. Конотативна лексика в ідіолекті І. П. Котляревського (на матеріалі поеми “Енеїда”) / Т. Бахшиєва. - С .15-17 Білан, Ю. Екстремальність режиму опадів у Ніжині в світлі змін глобального і регіонального клімату / Ю. Білан. - С .17-19 Бовсуновська, І. Сутність та напрямки емоційного розвитку дітей дошкільного віку у психолого-педагогічній науці / І. Бовсуновська. - С .19-21 Бойко, І. Нестандартний урок – один із шляхів підвищення ефективності сучасного уроку / І. Бойко. - С .22-24 Бойко, Н. Опередження конфліктності у дитячому колективі / Н. Бойко. - С .24-26 Савченко, І. Семантика та функціонування експресивів-іменників в ідіолекті І.Драча / І. Савченко. - С .26-28 Бреус, В. Принцип урахування рідної мови у вправах для навчання лексичного матеріалу у підручнику Л. Биркун “Our English” для 5 класу / В. Бреус. - С .28-31 Броварець, М. Cамотність як передумова суїцидального ризику осіб з емоційним вигоранням / М. Броварець. - С .31-33 Бурда, Л. Тест як один із засобів контролю навченості учнів іноземної мови / Л. Бурда. - С .33-35 Бур’ян, Н. Функціонування спортивної термінології в сучасній українській мові / Н. Бур’ян. - С .36-38 Василевський, Є. Особливості уявлень про добро і зло в різних соціальних групах / Є. Василевський. - С .38-40 Васильченко, Л. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику О.Карп’юк English для 6 класу / Л. Васильченко. - С .41-42 Ващенко, Ю. Організаційно-педагогічні умови формування комунікативної культури дошкільників засобами гри / Ю. Ващенко. - С .42-44 Вершок, Т. Образ самотності: до постановки проблеми / Т. Вершок. - С .44-47 Виницька, Т. Педагогічні умови формування у старших дошкільників узагальнених уявлень про соціально схвалювальні та неприйнятні форми і засоби самовираження / Т. Виницька. - С .47-50 Гамза, О. Джигсо, як ефективний метод підвищення якості навчального процесу / О. Гамза. - С .51-52 Гамрецька, О. Шляхи оптимізації навчання аудіювання в загальноосвітніх навчальних закладах / О. Гамрецька. - С .52-54 Гаценко, Т. Особливості профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку / Т. Гаценко. - С .54-56 Горбань, В. Зміст педагогічної роботи по формуванню у дітей старшого дошкільного віку відповідального ставлення до природного довкілля / В. Горбань. - С .56-58 Гринь, С. Організаційно-педагогічні умови розвитку інтересу старших дошкільників до художньо-перетворювальної (дизайнерської) діяльності / С. Гринь. - С .58-60 Грисюк, О. Лексико-семантична група “дендролексема” у творах Євгена Гуцала / О. Грисюк. - С .60-62 Гриценко, Ю. Сніговий покрив як одна з умов перезимівлі сільськогосподарських культур за сучасних особливостей зміни клімату / Ю. Гриценко. - С .62-64 Довгаль, І. Соціальна компетентність дошкільників як умова попередження відхилень у їх поведінці / І. Довгаль. - С .64-66 Довгаль, О. Рок-музика як явище культури другої половини хх століття / О. Довгаль. - С .66-68 Довгополий, О. Початковий етап в археографічній спадщині О. М. Лазаревського / О. Довгополий. - С .68-70 Довматенко, Ю. Запам’ятовування лексичних одиниць / Ю. Довматенко. - С .70-73 Дубинська, Л. Дослідження творчості Володимира Винниченка в дорадянську й радянську добу / Л. Дубинська. - С .73-75 Дудка, О. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку в театрально-ігровій діяльності / О. Дудка. - С .75-78 Єщенко, М. До проблеми профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ / М. Єщенко. - С .78-80 Жажковська, В. Гендерні відмінності формування першого враження у соціальній взаємодії / В. Жажковська. - С .80-82 Журавська, Л. Український анекдот: етнолінгвістичний аспект / Л. Журавська. - С .83-85 Зайцева, Я. Предметно-розвивальне середовище як засіб формування соціальної компетентності старших дошкільників / Я. Зайцева. - С .86-87 Замана, М. Україна в умовах глобалізації / М. Замана. - С .87-91 Іваниченко, Ю. Характеристика моделі організації валеологічного виховання у ДНЗ / Ю. Іваниченко. - С .91-94 Івашко, А. Форми і методи забезпечення рухової активності дошкільників в умовах ДНЗ / А. Івашко. - С .94-96 Іващенко, А. Лексичні запозичення в сучасних ЗМІ / А. Іващенко. - С .96-98 Іващенко, Ю. Лексико-семантичне поле “добро” в творчості Т. Г. Шевченка / Ю. Іващенко. - С .98-100 Іллющенко, Т. Банківська система України: проблеми та перспективи її розвитку / Т. Іллющенко. - С .100-103 Кавун, О. До сутністі поняття “музично-виконавська діяльність” / О. Кавун. - С .103-106 Казаков, М. Відсутній дискурс / М. Казаков. - С .106-108 Кандиба, Ю. Оказіональні номінації жінки в ідіолекті Миколи Вінграновського / Ю. Кандиба. - С .108-111 Кармазін, Т. Формування у школярів потреби у здоровому способі життя в практиці роботи класного керівника сучасної школи (за результатами педагогічної практики) / Т. Кармазін. - С .111-113 Карпенко, А. Організація дослідницької діяльності дошкільників в екологічному вихованні / А. Карпенко. - С .113-115 Кательницька, Л. Мовленнєві особливості дітей різної статі / Л. Кательницька. - С .115-117 Кисла, А. Фразеологічні одиниці у синтаксичній функції підмета / А. Кисла. - С .117-119 Кізенко, Д. Формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці / Д. Кізенко. - С .119-121 Клунок, Ю. Неповні речення як засіб стилізації розмовності в ідіолекті Григора Тютюнника / Ю. Клунок. - С .121-124 Козачок, М. Засоби, форми та методи забезпечення у дітей старшого дошкільного віку уявлень про здоровий спосіб життя / М. Козачок. - С .124-126 Колесник, А. Особливості використання гри як основної форми роботи у навчанні та вихованні дітей дошкільного віку / А. Колесник. - С .126-129 Кононенко, М. Лексична виразність сучасної дитячої поезії / М. Кононенко. - С .129-131 Конончук, Д. Імпреза як інноваційна форма особистісного і професійного зростання майбутніх соціальних педагогів / Д. Конончук. - С .131-134 Кравченко, І. Особливості формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників / І. Кравченко. - С .134-137 Кріль, І. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору / І. Кріль. - С .137-139 Кузьменко, О. Лексичні особливості пирятинських говірок / О. Кузьменко. - С .139-141 Кузьмич, К. Народні назви рослин як вияв української ментальності: лексико-семантичний аспект / К. Кузьмич. - С .142-144 Кулибка, Н. Герой-експериментатор у романістиці Володимира Винниченка: між розумом та інстинктом / Н. Кулибка. - С .144-147 Кульбака, А. Вплив серцево-судинних захворювань на психіку людини / А. Кульбака. - С .147-149 Куриленко, Т. Структурні компоненти та рівні сформованості взаємодії старших дошкільників з культурою рідного краю / Т. Куриленко. - С .149-152 Ландар, И. Роль темпорального компонента в формировании образов персонажей в повести А.С. Пушкина “Капитанская дочка” / И. Ландар. - С .152-154 Лисенко, І. Концепція часу в Біблії / І. Лисенко. - С .154-159 Лисенко, Т. Функціонування синонімів-прикметників у художньому мовленні П.Куліша / Т. Лисенко. - С .159-161 Максименко, С. Особливості особистісних переживань підлітків із дистантних сімей / С. Максименко. - С .161-164 Мішенко, Г. Педагогічні умови розвитку словесної творчості дітей дошкільного віку / Г. Мішенко. - С .164-167 Міщенко, Л. Психологічний вплив сім’ї на спілкування старшокласників / Л. Міщенко. - С .167-169 Нагорна, А. Етапи створення тестових завдань з німецької мови / А. Нагорна. - С .169-172 Наливайко, Я. Естетична природа Новозавітних апостольських послань / Я. Наливайко. - С .172-174 Наріжна, Я. Темпоральні прислівники в художньому мовленні Євгена Гуцала / Я. Наріжна. - С .174-177 Недоля, Н. Використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників / Н. Недоля. - С .177-180 Нестеренко, К. Прийоми для організації навчання письма / К. Нестеренко. - С .180-181 Нестеренко, О. “Художній мотив” та “образ” : процес становлення понять / О. Нестеренко. - С .181-185 Ніжинець, Ю. Спаський собор - невід’ємна частина національного архітектурно-історичного заповідника “Чернігів стародавній” / Ю. Ніжинець. - С .185-186 Огій, Н. Сучасний стан освітнього комплексу Івано-Франківської області / Н. Огій. - С .186-189 Ожема, В. Вплив музичного мистецтва на чуттєво-емоційну сферу людини / В. Ожема. - С .189-192 Онищенко, О. Особливості діалектної лексики Борзнянщини / О. Онищенко. - С .192-194 Онікієнко, Т. Сутність гуманістичного виховання у період дошкільного дитинства / Т. Онікієнко. - С .194-196 Остапенко, О. Лексико-фразеологічні особливості роману Валерія Шевчука “Дім на горі” / О. Остапенко. - С .196-199 Остапець, Т. Локативний компонент при префіксальних дієсловах переміщення у художньому мовленні М.Стельмаха / Т. Остапець. - С .199-202 Откидач, І. Профілактика девіантної поведінки у підлітків / І. Откидач. - С .202-205 Павлюк, А. Застосування вибіркового методу для прогнозування у навчальному закладі / А. Павлюк. - С .205-206 Пархоменко, О. Євроклуб як форма організації позакласної роботи учнів з іноземної мови / О. Пархоменко. - С .206-208 Педора, І. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку / І. Педора. - С .208-210 Перевера, А. Використання дидактичних ігор на заняттях в дошкільних навчальних закладах / А. Перевера. - С .210-212 Петренко, К. Драматизація на уроках англійської мови / К. Петренко. - С .212-214 Плінь, Є. Особливості організації навчання інтенсивного читання в середній загальноосвітній школі / Є. Плінь. - С .214-215 Попильницька, Ю. Проблема соціально-правового захисту “дітей вулиці” в Україні / Ю. Попильницька. - С .215-219 Ребенок, О. Педагогічні умови організації спілкування старших дошкільників в умовах ДНЗ та сім’ї / О. Ребенок. - С .219-221 Резниченко, Р. Функціональний стиль преси та публіцистики / Р. Резниченко. - С .221-222 Рогальчук, В. Парцеляція членів речення в художньому мовленні Марії Матіос / В. Рогальчук. - С .222-225 Розенко, О. Інтерактивні технології як засіб оптимізації навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи / О. Розенко. - С .225-228 Рой, С. Викладачі Ніжинської вищої школи (1933–1941рр.) / С. Рой. - С .228-232 Романенко, Л. Сутність організаційної культури та її структура / Л. Романенко. - С .232-235 Савенко, О. Лікарські рослини болотного копмлексу “лінічеве болото” (Чернігівська область) / О. Савенко. - С .235-237 Салівон, Н. Теоретичне обґрунтування проблеми комунікативної культури вихователя у спілкуванні з обдарованими дітьми / Н. Салівон. - С .237-238 Сероус, А. Особенности изучения произведений малых эпических жанров на уроках литературы в 5-9 классах / А. Сероус. - С .238-241 Симоненко, І. Різновиди неусвідомленої внутрішньої каузації у причинових конструкціях простого речення (на матеріалі художнього мовлення письменників літературної організації “Плуг”) / І. Симоненко. - С .241-244 Скрильнікова, Н. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності / Н. Скрильнікова. - С .244-246 Следь, К. Навчання англомовної лексики дітей дошкільного віку / К. Следь. - С .246-248 Соболь, А. Формування стоку Остра в районі Ніжина під впливом сучасних кліматичних умов / А. Соболь. - С .248-251 Співак, А. “Чарівна квітка України” / А. Співак. - С .251-153 Стрілко, Н. Деякі аспекти біології горобця хатнього (passer domesticus) в Ніжині / Н. Стрілко. - С .253-260 Трясухо, З. Гендерно-марковані фемнінні та маскулінні особливості німецької мови у функціональному стилі публіцистики / З. Трясухо. - С .260-262 Устенко, Н. Формування творчих здібностей старших дошкільників в театралізованій діяльності / Н. Устенко. - С .262-264 Францух, Я. Організаційно-педагогічні умови сюжетно-рольової гри при вихованні мовленнєвої особистості / Я. Францух. - С .264-267 Хніпель, В. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей / В. Хніпель. - С .267-269 Храменко, Ю. Особливості соціально-педагогічного потенціалу позитивно спрямованих неформальних молодіжних об’єднань / Ю. Храменко. - С .269-272 Чеверда, А. Трансформаційні процеси у розвитку аграрного сектора Чернігівської області / А. Чеверда. - С .272-274 Черевко, Л. Адміністративно-територіальна реформа на Полтавщині: створення округів у 1925-1930 рр. / Л. Черевко. - С .275-278 Чешко, Г. Семантичне розмежування предикативних прислівників (на матеріалі творів Михайла Стельмаха) / Г. Чешко. - С .278-280 Шафранова, А. Переживання щастя як екзистенційної цінності / А. Шафранова. - С .279-280 Шепель, Л. Давальний об’єкта у структурі речення (на матеріалі художніх творів О.П.Довженка) / Л. Шепель. - С .280-284 Шимко, Н. Емпіричне вивчення організаційно-педагогічних умов використання досвіду педагогів ХХ століття щодо попередження негативних проявів у поведінці дошкільників у сучасному ДНЗ / Н. Шимко. - С .284-287 Шусть, Т. Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку в педагогіці М.Монтессорі та їх розвиток у сучасних умовах / Т. Шусть. - С .287-289 Юхименко, Т. Вплив культурно-освітнього рівня сім’ї на підготовку дитини в ДНЗ / Т. Юхименко. - С .289-291 РУБ 378.4 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці студентів Нестандартні уроки Соціальна педагогіка молодіжні організації і рухи України Дошкільники--поведінка--корекція Дошкільники--виховання Школа Монтессорі Кафедра української літератури Уроки літератури Біблія і література Кафедра української мови діалектологія українська мова художніх творів Мова ЗМІ--Україна Викладання англійської мови в школі Кафедра географії кліматологія Чернігівщина--географія Ніжинщина--клімат Дод.точки доступу: Мельничук, Олександр Володимирович; Гончар, Олесь (Олександр) Терентійович (український письменник ; 1918-1995) \о нем\; Котляревський, Іван Петрович (укр. письменник ; 1769-1838) \о нем\; Драч, Іван Федорович (укр. поет, перекладач, держ. та громад. діяч ; 1936) \о нем\; Гуцало, Євген Пилипович (український письменник, журналіст ; 1937-1995) \о нем\; Лазаревський, Олександр Матвійович (укр. історик, археограф ; 1834-1902) \о нем\; Винниченко, Володимир Кирилович (укр. політик, держ. діяч і письменник ; 1880-1951) \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович (укр. поет, письменник, художник ; 1814-1861) \о нем\; Вінграновський, Микола Степанович (укр. поет, прозаїк, кінорежисер ; 1936-2004) \о нем\; Тютюнник, Григір Михайлович (укр. письменник-прозаїк ; 1931-1980) \о нем\; Пушкин, Александр Сергеевич (рус. поэт ; 1799-1837) \о нем\; Куліш, Пантелеймон Олександрович (укр. письменник ; 1819-1897) \о нем\; Шевчук, Валерій Олександрович (укр. письменник ; 1939) \о нем\; Стельмах, Михайло Панасович (укр. письменник, драматург ; 1912-1983) \о нем\; Матіос, Марія Василівна (укр. поет, прозаїк, публіцист ; 1959) \о ней\; Довженко, Олександр Петрович (укр. письменник, кінорежисер ; 1894-1956) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 7 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (3) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (3) |
> Шифр: А491234/2014/25/26 Журнал 2014р. N 25/26 Комогорова, М. І. Ігри на уроках / М. І. Комогорова. - С.2-15. - Бібліогр.: 3 назви. Кравченко, І. М. Методичні рекомендації щодо оформлення календарно-тематичного планування індивідуального навчання / І. М. Кравченко. - С.16-22. Лотоцька, Г. І. Quiz "The Best English Learner" : (7 form) / Г. І. Лотоцька. - С.24-26. Бутенко, Ю. В. Journey to William Shakespeare's world : (вечір пам’яті Вільяма Шекспіра) / Ю. В. Бутенко. - С.27-29. Кравченко, І. М. Розвиток соціокультурної компетенції учнів на уроках / І. М. Кравченко. - С.30-31. - Бібліогр.: 2 назви. Байрак, О. Л. Британія. Рівень життя британців : (7 клас) / О. Л. Байрак. - С.32. Михайлишина, О. П. Як зробити урок читання ефективним / О. П. Михайлишина. - С.33-36. Кузнєцова, Н. Ю. Драматизація в навчанні іноземної мови / Н. Ю. Кузнєцова. - С.37. - Бібліогр.: 3 назви. Никитюк, Л. А. Упровадження інноваційних освітніх технологій на уроках / Л. А. Никитюк. - С.38-40. Сарана, В. Test yourself : (by English 10, A. Nesvit) / В. Сарана. - С.41-62. Хрістоєва, Л. П. Since They Were Young / Л. П. Хрістоєва. - С.63-74. Гуліда, С. М. Culture and Traditions of European Countries : Intuition show / С. М. Гуліда. - С.75-79. Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
К 89 Кузнєцова, Н. Ю. Драматизація в навчанні іноземної мови / Н. Ю. Кузнєцова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 25/26. - С. 37. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Іноземні мови--методика викладання--драматизація Кл.слова (ненормовані): прийоми -- методи -- навчання -- іноземні мови -- мотивація Анотація: У статті представлено метод драматизації як один з прийомів підвищення мотивації до навчання іноземних мов у студентів коледжів. Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
Х 20 Харітоненко, Леся. Творчі вправи і завдання заохотять до навчання [Текст] : прийоми роботи на уроках літературного читання у 3-му класі / Л. Харітоненко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 10. - С. 30-33. Рубрики: Початкова школа--уроки літературного читання Кл.слова (ненормовані): уроки літературного читання -- прийоми роботи на уроках -- незвичайні виставки -- драматизація (педагог. прийом) -- рухомі картинки -- інтеграція різних видів мистецтв -- творчі завдання -- 3 клас Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2014/10 Журнал 2014р. N 10 Костіна, Лариса. Готовність учителя до інноваційної діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі: вектори виміру / Л. Костіна. - С.3-8. - Бібліогр.: 8 назв. Мінчев, Красімір. Красімір Мінчев: "Для мене такими близькими є біль та страждання українського народу, і я намагаюсь допомогти йому своєю діяльністю" : інтерв’ю з Надзвичайним і Повноважним Послом Республіки Болгарія в Україні Красиміром Мінчевим / К. Мінчев. - С.9-11. Гриценко, Наталія. Освітня філософія ліцею / Н. Гриценко. - С.12-15. Постолюк, Тамара. Інноваційна та дослідно-експериментальна діяльність у закладах освіти : на прикладі Деснянського району м. Києва / Т. Постолюк. - С.16-18. Кириленко, Світлана. Основні регулятиви інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / С. Кириленко. - С.19-24. - Бібліогр.: 7 назв. Діденко, Тетяна. Організація роботи з обдарованими учнями на уроках української мови та літератури / Т. Діденко. - С.25-31. - Бібліогр.: 4 назви. Пузіков, Дмитро. Принципи оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Д. Пузіков. - С.32-36. - Бібліогр.: 9 назв. Хринюк, Надія. Комп’ютерні технології в шкільній хімічній освіті: проблеми та шляхи впровадження / Н. Хринюк. - С.37-39. - Бібліогр.: 3 назви. Сєдих, Юрій. Київський Ліцей № 293 на шляху вдосконалення / Ю. Сєдих. - С.40-41. Косінько, Діана. Традиції співпраці: Україна - Болгарія / Д. Косінько. - С.42-43. Таровик, Тетяна. Апробація навчального посібника "Разом на одній землі. Історія України багатокультурна" / Т. Таровик. - С.44-51. Пасльон, Ірина. Реалізація громадянського виховання учнів початкової школи у змісті науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Пасльон. - С.52-55. - Бібліогр.: 4 назви. Смірнова, Ірина. Інтерактивні технології як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках географії / І. Смірнова. - С.56-59. - Бібліогр.: 3 назви. Топузова, Алла. Роль Українського географічного товариства у розвитку шкільної освіти / А. Топузова. - С.60-63. - Бібліогр.: 9 назв. Ковалишина, Світлана. Гра-драматизація як форма позакласної роботи з англійської мови / С. Ковалишина. - С.64-68. - Бібліогр.: 3 назви. Березнюк, Людмила. Роль шахів у розвитку творчих здібностей особистості / Л. Березнюк. - С.69-72. - Бібліогр.: 11 назв. Рекуненко, Євгеній. Спогади одинадцятикласника / Є. Рекуненко. - С.73. Топилко, О. В. Ліцей - осередок духовності і творчості / О. В. Топилко, Н. Є. Топилко. - С.74. Дубчак, Валентина. Аспекти ділової гри в екологічному вихованні учнів / В. Дубчак. - С.75-79. - Бібліогр.: 10 назв. Скалка, Володимир. У ліцеї допомагають пізнати світ / В. Скалка. - С.80. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 56 Ковалишина, Світлана. Гра-драматизація як форма позакласної роботи з англійської мови / С. Ковалишина> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 10. - С. 64-68. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Викладання англійської мови в школі--позакласні заходи Кл.слова (ненормовані): засоби навчання -- драматизація -- творча діяльність -- творчі здібності -- комунікація -- артистичні вміння -- говоріння -- молодші школярі Анотація: У статті досліджено питання ролі драматизації як способу навчання говоріння молодших школярів на уроках іноземної мови. Проаналізовано її особливості та технологію впровадження у навчальний процес; виявлено основні передумови мотивації дітей до вивчення іноземної мови. З'ясовано, що гра-драматизація розвиває комунікативні вміння і допомагає реалізувати творчий потенціал учнів середніх шкіл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |