Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2000. - 214 с. - Літ. в кінці статей. - 9.10 грн. Зміст: ПЕДАГОГІКА ТА МЕТОДИКА Яковець, В. П. Збереження і розвиток наукових традицій Ніжинської вищої школи / В. П. Яковець. - С .5-7 Яковець, Н. І. Порівняльні дослідження європейських педевтологів первинної підготовки і навчального навантаження вчителів / Н. І. Яковець. - С .8-15 Коваленко, Є. І. Самостійна робота студентів як засіб набуття досвіду творчої діяльності / Є. І. Коваленко. - С .16-22 Золотар, О. М. Активізація пізнавальної діяльності учнів на народознавчому матеріалі під час вивчення курсу "Рідний край" / О. М. Золотар. - С .23-27 Адамів, Г. С. Формування способів мислительних дій як професійних умінь у студентів педучилища / Г. С. Адамів. - С .28-30 Костенко, Л. В. До питання про формування пізнавальної діяльності студентів / Л. В. Костенко. - С .31-33 Кивлюк, О. П. Нові інформаційні технології навчання - фактор підвищення творчої активності молодших школярів / О. П. Кивлюк. - С .34-37 Харабет, В. В. Процес педагогічного проектування як аналогова модель процесу інженерного проектування / В. В. Харабет. - С .38-42 Конончук, А. І. Соціальна ситуація формування особистості в сім’ї / А. І. Конончук, Д. Гутник. - С .43-46 Хлєбік, С. Р. Соціально-педагогічний зміст навчання і виховання музично обдарованої молоді / С. Р. Хлєбік. - С .47-50 Грисюк, О. М. Взаємодія загальноосвітньої і дитячої музичної шкіл як шлях формування музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .51-54 Лукашова, Н. І. Розвиток творчого мислення учнів при розв’язуванні ускладнених завдань з хімії / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов, О. А. Мусієнко. - С .55-60 Крицький, В. М. Структура виконавсько-інтерпретаційної діяльності у педагогічному процесі / В. М. Крицький. - С .61-63 Щербініна, О. М. До проблеми авторського тексту в процесі формування виконавського стилю музиканта-педагога / О. М. Щербініна. - С .64-67 Кушнір, В. А. Особливості педагогічного процесу (культурологічне бачення) / В. А. Кушнір. - С .68-73 Станіславська, К. Використання ігрових методів у навчальному процесі творчих вузів / К. Станіславська. - С .74-76 Гусейнова, Л. В. Теоретичні основи інструментально-виконавської підготовки вчителя музики / Л. В. Гусейнова. - С .77-80 Шилова, Г. П. Культурні еталони у сприйманні музики (до постановки проблеми) / Г. П. Шилова. - С .81-87 Останіна, Н. С. Формування у студентів педвузу готовності до роботи в клубах учнівської молоді / Н. С. Останіна. - С .88-91 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Феномен чутливості до інформації про наслідки наркотизації як головна позитивна основа профілактики адиктивної поведінки учнів / Н. П. Пихтіна. - С .92-95 Губченко, Т. В. Спілкування як провідний вид діяльності у сфері дозвілля школярів / Т. В. Губченко. - С .96-99 Стрельнікова, Н. М. Теоретичні основи формування культури спілкування майбутніх вчителів з батьками учнів шкіл / Н. М. Стрельнікова. - С .100-105 Шевчук, М. О. З досвіду національного виховання у школах Ніжинського району / М. О. Шевчук, Р. І. Ярешко. - С .106-109 Василюк, А. В. До проблеми соціального статусу вчителя: Порівняння і висновки / А. В. Василюк. - С .110-114 Барило, О. А. Розвиток логічного мислення школярів / О. А. Барило. - С .115-120 ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Резан, Л. І. Музично-виконавська підготовка в теорії та практиці навчання (історичний аспект) / Л. І. Резан. - С .121-124 Ростовський, О. Я. Музична педагогіка за доби просвітництва / О. Я. Ростовський. - С .125-133 Чувакова, Т. Г. Ціннісні орієнтації професійної підготовки вчителів у США / Ж. М. Володченко; В. М. Вишнева; Н. І. Бєлкіна; Л. О. Мартиненко. - С .134-137 Кузьмич, Л. В. Піднесення методико-математичної думки на рубежі ХІХ - ХХ ст. / Л. В. Кузьмич. - С .138-143 Володченко, Ж. М. Система естетичного виховання в Ніжинських гімназіях (остання чверть ХІХ - початок ХХ ст.) / Ж. М. Володченко. - С .143-149 Кавунник, Олена Анатоліївна. З історії музичної освіти у Ніжинській вищій школі / О. А. Кавунник. - С .150-154 Вишнева, В. М. Педагогічні ідей В. М. Верховинця. Сучасне бачення / В. М. Вишнева. - С .155-159 Семиклят, Н. І. Художнє краєзнавство як засіб естетичного виховання майбутнього вчителя / Н. І. Семиклят. - С .160-163 Бєлкіна, Н. І. Мандрівні дяки як унікальне явище українського освітнього руху / Н. І. Бєлкіна. - С .164-166 Баленко, Н. М. Засади народної педагогіки у спадщині І. Франка / Н. М. Баленко. - С .167-170 Мартиненко, Л. О. Ніжинський період у житті професора О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .171-174 Сурмачевська, О. Визначний педагог М. Ф. Даденков - випускник Ніжинської вищої школи / О. Сурмачевська. - С .175-179 Таран, О. М. Русова С. про вимоги до вчителя оновленої школи / О. М. Таран. - С .180-183 Супруненко, М. І. Розвиток фізико-математичної освіти у Ніжинській вищій школі / М. І. Супруненко. - С .184-187 ПСИХОЛОГІЯ Папуча, М. В. Опосередковуюча дія і генеза структур свідомості / М. В. Папуча. - С .188-191 Любчук, О. К. Здатність до прийняття учбової задачі - необхідний критерій психологічної готовності дитини до оволодіння учбовою діяльністю / О. К. Любчук. - С .192-196 Андрєєва, Я. Ф. Психологічні особливості читання / Я. Ф. Андрєєва. - С .197-200 Щотка, О. П. Психологічна технологія консультування керівників організацій з проблем управлінського спілкування / О. П. Щотка. - С .201-206 Кричковська, Т. Д. Психологічні характеристики потреби у професійній самореалізації майбутніх вчителів / Т. Д. Кричковська. - С .207-210
РУБ 15 Рубрики: Нові інформаційні технології навчання Національне виховання--Ніжин Читання--психологія Студенти--самостійна робота Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Верховинець, В. М. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Даденков, М. Ф. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинська вища школа \о ней\ Примірників всього: 25 Ч.З.№2 (10), аб (13), ав (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (10), аб (13), ав (1), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 211 с. - 11.60 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Гончарова, О. М. Проблеми інформатизації освіти / О. М. Гончарова. - С .6-10 Виговська, С. В. Теоретичні аспекти та педагогічні умови оптимізації професійного становлення студенток вищих навчальних закладів / С. В. Виговська. - С .10-14 Бондаренко, Ю. І. Виявлення авторської позиції у літературних творах історичного жанру: методичний аспект проблеми / Ю. І. Бондаренко. - С .14-20 Головань, Т. О. Проблема використання різних моделей навчання у процесі формування інтересу до правознавства / Т. О. Головань. - С .20-24 Глазиріна, В. М. Зміст навчання як педагогічна категорія / В. М. Глазиріна, В. М. Караваєва. - С .24-31 Глазиріна, В. М. Самостійна робота студентів як чинник професійної підготовки майбутніх фахівців / В. М. Глазиріна, В. О. Снітковська. - С .31-35 Коваленко, Є. І. Гуманістичні тенденції у вітчизняній педагогіці / Є. І. Коваленко. - С .35-40 Безхлєбнова, О. А. Антропософські засади щодо формування та реалізації змісту курсу нової історії / О. А. Безхлєбнова. - С .40-44 Павченко, В. Аспекти модернізації традиційних компонентів історичних студій / В. Павченко. - С .44-48 Чуткий, А. І. Вища гуманітарна освіта вУкраїні: погляд на проблеми очима викладача і студентів / А. І. Чуткий. - С .48-51 Краснощок, А. В. Проблема періодизації історії педагогіки України / А. В. Краснощок. - С .51-54 Закалюжний, В. М. Роль прикладного змісту навчального матеріалу у формуванні мотивації учіння фізики / В. М. Закалюжний. - С .54-57 Василюк, А. В. Освіта в суспільстві знань / А. В. Василюк. - С .57-63 Отич, О. М. Художньо-естетичний розвиток особистості в системі професійної освіти: теорія і практика / О. М. Отич. - С .63-68 Білоусова, Н. В. З історії розвитку поняття самовдосконалення особистості / Н. В. Білоусова. - С .68-73 Турянська, О. Ф. Позитивна "Я-концепція" особистості як психологічний критерій ефективності особистісно-орієнтованого навчання історії в школі / О. Ф. Турянська. - С .73-77 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ Баранков, О. Г. Застосування інтерактивних технологій навчання історії у сучасній шкільній практиці: перспективи та проблеми / О. Г. Баранков, Ю. В. Кузьменко. - С .77-81 Брижатенко, О. Ігрова діяльність як фактор творчого розвитку старшокласників на уроках історії / О. Брижатенко. - С .81-84 Горохівський, П. Вивчення історії української національної і державної символіки у 7-9 класах загальноосвітніх шкіл / П. Горохівський. - С .84-90 Дудка, Р. А. Викладання курсу античної історії у класичних університетах / Р. А. Дудка. - С .90-93 Желіба, О. В. Використання програми Power Point у навчанні історії / О. В. Желіба. - С .93-97 Луняк, М. О. Методика використання статистичних звітів під час викладання курсу "Кримінологія" та суміжних дисциплін / М. О. Луняк. - С .97-102 Мицик, Л. М. Викладання історії як складова громадянської освіти у вищій школі / Л. М. Мицик. - С .102-108 Пилипенко, О. Є. Сучасні методи та технічні засоби навчання історико-правовим дисциплінам у вищій школі України / О. Є. Пилипенко, Н. М. Пилипенко. - С .108-111 Шевченко, С. І. Інформаційні технології навчання ознайомлювального читання студентів / С. І. Шевченко. - С .111-115 Селюнін, С. М. Рейтинг силових вправ для розвитку м’язів рук і плечового поясу / С. М. Селюнін, М. М. Красновид, С. М. Коченко. - С .115-119 Булавенко, С. Д. Економічна освіта як засіб формування соціально адаптованої особисості / С. Д. Булавенко. - С .119-124 Чудовська, Г. Й. Інноваційні підходи до вивчення менделізма (Моногібридне схрещування. Курс загальної біології) / Г. Й. Чудовська. - С .124-131 Юрченко, Н. Н. Организация учебно-поисковой работы студентов в процессе изучения методики преподавания русского языка в начальных классах / Н. Н. Юрченко. - С .131-136 Сорокіна, Н. В. Мовленнєві механізми іноземної мови / Н. В. Сорокіна. - С .136-139 Носаченко, І. М. Сучасні підходи до економічної освіти в ПТНЗ будівельного профілю / І. М. Носаченко. - С .139-141 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Баранков, О. Г. Підготовка майбутніх учителів історії та правознавства до роботи в полікультурному освітньому середовищі / О. Г. Баранков. - С .142-147 Стеченко, Т. О. Психологічні передумови формування у майбутніх учителів професійно-орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні / Т. О. Стеченко. - С .147-153 Артьоменко, О. І. Педагогічна культура викладача вищих наук як умова оптимізації професійнох підготовки майбутніх фахівців / О. І. Артьоменко, В. М. Глазиріна. - С .153-156 Кочерга, О. М. Проблема особистісного розвитку підготовки вчителя початкової школи в умовах педагогічного училища / О. М. Кочерга. - С .156-158 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Акіншева, І. П. Методи викладання соціальної історії в європейських школах / І. П. Акіншева. - С .159-163 Крапив’янський, С. М. Сторінками методичного журналу учителів Республіки Білорусь "Історія: проблеми викладання" / С. М. Крапив’янський. - С .163-167 Крапив’янський, С. М. Українські та білоруські національні меншини І пол. ХХ ст. у дзеркалі новітніх білоруських та українських підручників з історії / С. М. Крапив’янський, В. В. Мартиненко. - С .167-171 Самойленко, О. Г. Освітньо-виховні функції та методика викладання історії за щоденниками М. М. Бережкова / О. Г. Самойленко. - С .171-174 Кривобок, О. П. Григорій Зенгер і Петро Люперсольський як автори навчального плану історичного відділення Ніжинського історико-філологічного інституту 1882 року / О. П. Кривобок. - С .174-177 Новгородський, Р. Г. Соціалізація дитини в умовах "Школи дії" В. Лая / Р. Г. Новгородський. - С .177-183 Чувакова, Т. Г. Альтернативні шляхи підготовки вчителів у США / Т. Г. Чувакова. - С .183-186 Василенко, Т. А. Оцінка педагогічної системи Ф. Фребеля вітчизняними діячами дошкільного виховання / Т. А. Василенко. - С .186-191 Благінін, В. М. Реформування змісту шкільної історичної освіти України: радянський спадок і європейські перспективи / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .191-193 Кожуховська, А. І. Ідеї національного виховання в творчій спадщині О. П. Довженка / А. І. Кожуховська. - С .193-196 Баленко, Н. М. Освітня діяльність та історико-педагогічна спадщина А. С. Будиловича (1846-1919) / Н. М. Баленко. - С .197-204 Новгородська, Ю. Г. Особливості соціалізації особистості в педагогічній спадщині В. Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .202-204 Марченко, Г. В. Екологічна спрямованість змісту історії в середніх школах Великої Британії / Г. В. Марченко. - С .205-207
РУБ 15 Рубрики: Студенти викладання правознавства Зміст навчання Самостійна робота студентів Професійна освіта викладання фізики Я - теорія Викладання історії Економічна освіта Викладання біології в школі Викладання кримінології Технології навчання Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Викладачі вищих навчальних закладів Реформа школи Національне виховання Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Зенгер, Григорій \о нем\; Люперсольський, Петро \о нем\; Лай, В. \о нем\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Довженко, Олександр \о нем\; Будилович, А. С. (1846-1919) \о нем\; Бережков, М. М. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\ Примірників всього: 5 Ч.З.№2 (2), аб (1), ав (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), аб (1), ав (1), фб (1) |
П 24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал. № 4, вересень-жовтень / Гол. ред. Н. Г. Ничкало ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр, Національний університет "Львівська політехніка". - Львів : [б. в.], 2003. - 207 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 13.00 грн. Зміст: Стрельніков, В. Особливості застосування дискусійних видів занять у процесі вивчення навчальної дисципліни "Економічна історія" / В. Стрельніков. - С .21-30 Сікорський, П. Деякі аспекти удосконалення підготовки педагогічних працівників / П. Сікорський. - С .30-39 Флегонтова, Н. Проблеми підготовки майбутніх учителів до організації позашкільної культурно-дозвіллєвої роботи / Н. Флегонтова. - С .113-123 Помиткіна, Л. Психодіагностика внутрішньоособистісних дисгармоній старшокласників / Л. Помиткіна. - С .123-132 Воробель, Г. Свобода вибору як критерій зрілої особистості / Г. Воробель. - С .132-139 Ковчина, І. Теоретико-методологічні засади формування правових умінь у майбутнього соціального педагога / І. Ковчина. - С .147-159 Шуневич, Б. Періоди розвитку дистанційного навчання / Б. Шуневич. - С .191-201
РУБ 37(05) Рубрики: Технології навчання Проблеми виховання Проблеми управління Професійна освіта--історія Наукове життя Дод.точки доступу: Ничкало, Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр; Національний університет "Львівська політехніка" Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
М74 Мова і культура [Текст] = Язык и культура : наукове видання: У 10-ти т. / Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, НАН України, Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні, АПН України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка. - К. : Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2004 - . - (Філологія). Вип. 7. Т. VIII : Теорія і практика перекладу. - 2004. - 280 с. - 3.00 грн. Зміст: Огуй, О. Д. Слова в часі (неологізми, архаїзми та історизми): особливості їх перекладу з німецької мови / О. Д. Огуй. - С .8-13 Колесникова, І. А. Динаміка лексичної норми у термінології / І. А. Колесникова. - С .35-42 Ржевская, А. В. Проблема определения приема перевода / А. В. Ржевская. - С .49-52 Громова, Г. М. Структурна варіативність в перекладі міжнародних угод / Г. М. Громова. - С .59-63 Овсянников, В. В. Переводческие проблемы терминологии делового английского / В. В. Овсянников. - С .70-76 Снігур, С. В. Замовник як критерій якості перекладу ( на матеріалі українсько-англійського перекладу юридичного тексту) / С. В. Снігур. - С .85-90 Казимира, З. Аспекти адекватності перекладу фахової термінології / З. Казимира. - С .90-98 Халимоник, Г. О. Проблема навчання професійно орієнтованого перекладу (на матеріалі близькоспоріднених мов) / Г. О. Халимоник. - С .98-102 Дубенко, О. Ю. Стилістика перекладача в аспекті історичної та індивідуальної (авторської) поетики / О. Ю. Дубенко. - С .102-107 Сизова, О. Ф. Формування гендерного напрямку досліджень у сучасному перекладознавстві / О. Ф. Сизова. - С .107-113 Микитюк, О. Р. Дещо про українську правописну традицію (на матеріалі праць Івана Верхратського) / О. Р. Микитюк Коломієць, Л. В. Пишнота і злиденність формалістичної школи перекладу: "Шекспіровські сонети" Ігоря Костецького / Л. В. Коломієць. - С .133-140 Колесник, О. С. Про проблеми перекладу англомовної поезії / О. С. Колесник. - С .175-182 Хоменко, Ю. Н. К вопросу о взглядах Пушкина на художественный перевод / Ю. Н. Хоменко. - С .193-200 Антипова, Г. А. Лингвистические особенности английского каламбура. Проблемы перевода / Г. А. Антипова. - С .224-231 Клименко, А. Ю. Лудические единицы английского языка и особенности их перевода на русский язык / А. Ю. Клименко. - С .255-258
РУБ 40 Рубрики: Переклад Дод.точки доступу: Київський Національний університет імені Тараса Шевченка; Інститут філології; Національна Академія Наук України; Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні; Академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№3 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 192 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 27.00 грн. Зміст: Лактіонова, Г. М. Здоров’я в системі суспільних та індивідуальних цінностей: від декларації до втілення / Г. М. Лактіонова. - С .5-9 Алексєєнко, Т. Ф. Соціально-педагогічний зміст способу життя та його основні показники / Т. Ф. Алексєєнко. - С .9-12 Плахотнік, О. В. Роль системи освіти у збереженні здоров’я учнівської молоді / О. В. Плахотнік. - С .12-18 Дубогай, О. Д. Тенденції розвитку оцінювання фізкультурно-оздоровчих досягнень студентів: інноваційний світовий досвід / О. Д. Дубогай, М. В. Євтушок. - С .18-24 Оржеховська, В. М. Здоров’язберігаюче навчання і виховання: проблеми, пошук / В. М. Оржеховська. - С .24-28 Костів, В. І. Становлення морально-релігійної культури особистості як основа формування здорового способу життя / В. І. Костів. - С .28-31 Суховєєва, Н. М. Формування здорового способу життя як актуальна проблема соціальної педагогіки / Н. М. Суховєєва. - С .31-34 Гайдамашко, І. А. Соціально-педагогічний аналіз чинників агресивної поведінки підлітків / І. А. Гайдамашко. - С .34-36 Кожевнікова, Л. Особиста фізична культура студентів у формуванні мотиваційних потреб до здорового способу життя / Л. Кожевнікова, З. Дзюба, В. Богатир. - С .36-41 Федій, О. О. Гелотологія в системі самовиховання майбутніх вихователів дошкільних закладів / О. О. Федій. - С .41-46 Тимошко, Г. М. Управління процесом формування здорового способу життя в ЗНЗ як складовою якісної освіти / Г. М. Тимошко. - С .46-49 Тур, О. Проблеми психічного здоров’я старшокласників / О. Тур. - С .49-52 Хлєбік, С. Р. Наукові засади формування здорового способу життя молоді засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .52-55 Максак, О. І. Здоровий спосіб життя як основа підтримання фізичного здоров’я / О. І. Максак. - С .55-59 Гусак, В. М. Роль психологічної культури у забезпеченні психологічного здоров’я майбутнього соціального працівника / В. М. Гусак. - С .59-64 Марущак, П. Д. Вплив оздоровчої фізичної культури на організм людини / П. Д. Марущак. - С .64-68 Колесник, М. О. Здоровий спосіб життя студентів в контексті освітнього процесу у ВНЗ / М. О. Колесник. - С .68-71 Звєрєва, І. Д. Оцінювання як процес та фундаментальна технологія / І. Д. Звєрєва. - С .71-74 Бутенко, О. Ю Підтримка репродуктивного здоров’я як важлива складова формування здорового способу життя учнівської молоді / О. Ю Бутенко, Л. Г. Захарова. - С .74-77 Лисенко, І. Життєве самовизначення та його вплив на здоровий спосіб життя у підлітковому віці / І. Лисенко. - С .77-81 Демиденко, В. В. Формування етичного світорозуміння підлітків як фактор їх психологічного здоров’я / В. В. Демиденко, С. П. Демиденко; 81-85 Приходько, Н. И. К проблеме педагогической инициативы, инноватики и прективной педагогики / Н. И. Приходько. - С .85-89 Завацька, Л. М. Організація соціально-педагогічної роботи з дорослою молоддю в школі Кофеда (досвід Данії) / Л. М. Завацька. - С .89-92 Приходько, В. М. Моніторинг як інноваційна технологія якості виховання у молоді здорового способу життя / В. М. Приходько. - С .92-96 Тарасюк, Л. В. Раціональна організація навчально-виховного процесу у ліцеї як один зі шляхів формування здорового способу життя / Л. В. Тарасюк. - С .96-100 Палько, І. М. Соціально-педагогічна підтримка формування здорового способу життя студентів / І. М. Палько. - С .100-104 Рень, Л. В. Особливості соціально-реабілітаційної діяльності у притулках для неповнолітніх / Л. В. Рень. - С .104-107 Сливка, Л. Виховний ідеал української народної педагогіки щодо виховання здорового способу життя дітей та молоді / Л. Сливка. - С .107-112 Кіндратюк, Б. Етнопедагогічний потенціал зміцнення духовного здоров’я школярів музикою дзвонів / Б. Кіндратюк, С. Литвин-Кіндратюк. - С .112-116 Дубровська, Л. Технології формування здорового способу життя в умовах літнього оздоровчого табору / Л. Дубровська, В. Дубровський, В. Ковнер. - С .116-120 Євсєєва, Ольга Вадимівна. Вивчення постави у студентів і школярів - один із компонентів навчальної технології формування здорового способу життя / О. Євсєєва. - С .120-124 Бєлкіна, Н. І. Активні форми використання вільного часу - основа здорового способу життя (на прикладі екскурсії) / Н. І. Бєлкіна, М. М. Красновид. - С .124-128 Полякова, О. М. Превентивно-профілактична діяльність соціального педагога неурядової організації щодо формування здорового способу життя / О. М. Полякова, Н. О. Штика. - С .128-132 Кравченко, І. Соціально-просвітницька робота з діабетиками / І. Кравченко, Є. Головченко. - С .132-135 Зубко, О. М. З досвіду розвитку спортивно-оздоровчої роботи з учнівською молоддю в м. Ніжині / О. М. Зубко. - С .135-139 Сергієчко, С. М. Арт-педагогіка як засіб подолання агресивних станів підлітків / С. М. Сергієчко. - С .139-142 Сисоєнко, Н. В. Умови формування способу життя сучасних школярів / Н. В. Сисоєнко. - С .142-145 Соболєва, С. М. Формування потреби здорового способу життя як критерій екологічної підготовки студентів / С. М. Соболєва. - С .145-148 Семенова, М. О. Виховне значення їжі та її споживання: етнографічний аспект / М. О. Семенова. - С .148-153 Грановський, В. Г. Про педагогічні аспекти діяльності літніх оздоровчих таборів / В. Г. Грановський. - С .153-157 Книш, О. К. Щодо питання шлюбно-сімейних настановлень старшокласників як умови вибору здорового способу життя / О. К. Книш. - С .157-161 Ільїнський, А. О. Роль громадських організацій у формуванні здорового способу життя дітей та молоді / А. О. Ільїнський. - С .161-166 Богданцева, І. Музикотерапія як фактор впливу на розвиток особистості / І. Богданцева. - С .166-169 Мельничук, О. В. Формування здорового способу життя у дітей з вадами слуху в умовах спеціалізованих дошкільних закладів / О. В. Мельничук. - С .169-173 Веретенко, Т. Г. Збереження здоров’я студентів та активізація їх навчально-пізнавальної діяльності / Т. Г. Веретенко. - С .173-176 Вербенець, Т. З досвіду роботи з формування здорового способу життя студентської молоді в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті / Т. Вербенець, О. Дехтярьова, О. Пальчик. - С .176-180 Омельченко, С. О. Механізми взаємодії соціальних інститутів суспільства у формуванні здорового способу життя учнів загальноосвітніх закладів / С. О. Омельченко. - С .180-184 Янченко, Т. В. Профілактика алкоголізму у молодіжному середовищі: історичний аспект / Т. В. Янченко. - С .184-187 Чернишенко, І. І. Соціокультурна анімація як засіб профілактики поширення негативних явищ серед дітей та молоді / І. І. Чернишенко. - С .187-190
РУБ 15 Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 4 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Ч-24 Часопис Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського [Текст] : Науковий журнал. № 1(1) / Гол. ред. В. І. Рожок ; Міністерство культури і туризму України, Національна музична академія України імені П. І. Чайковского. - К. : НМАУ ім. П. І. Чайковського, 2008. - 170 с. - (До 95-річчя Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського). - б/кошт. Зміст: Антонюк, О. В. Методологічні засади культурології як науки: проблеми становлення та розвитку / О. В. Антонюк. - С .17-28 Антонюк, В. Г. Культурологічний зміст українського вокального мистецтва / В. Г. Антонюк. - С .29-41 Рожок, В. І. Культурологія - музикознавство: нові аспекти дослідження / В. І. Рожок; О. В. Бенч. - С .7-16 Бенч, О. В. Звичаєва традиція як основа формування національної хорової культури / О. В. Бенч; Л. П. Корній. - С .42-53 Корній, Л. П. Проблема національної ідентичності української музичної культури (на прикладі духовної музики) / Л. П. Корній; В. Г. Москаленко. - С .97-105 Москаленко, В. Г. Аналіз у ракурсі музичної інтерпретації / В. Г. Москаленко. - С .106-111 Давидов, М. А. Стильність гри як критерій виконавства (баянно-акордеонне мистецтво) / М. А. Давидов. - С .126-133
РУБ 78(05) Рубрики: культурологія Музикознавство Музичне виконавство Дод.точки доступу: Рожок, Володимир Іванович; Міністерство культури і туризму УкраїниНаціональна музична академія України імені П. І. Чайковського Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УМЛ:ШГЛК-1/2006/7/8 Журнал 2006р. N 7/8 Баран, Г. Тестування як перший іспит на дорослість / Г. Баран. - С.45-48. Федоренко, В. Виховання духовністю: Конспект уроку "Молитовні акорди дзону" з теми "Синоніми" / В. Федоренко. - С.49-54. Садівська, В. "Побачити" силу словесного образотворення: Особливості літературознавчого аналізу творів письменників-імпресіоністів, рекомендованих для вивчення творчості Григорія Косинки та Євгена Плужника / В. Садівська. - С.56-61. Глазова, О. Програма "Основи риторики" для 10 (11) класу / О. Глазова, Ю. Кузнецов. - С.62-67. Овдійчук, Л. Естетичні уподобання українських письменників: Узагальнюючі таблиці: Максим Рильський, Павло Тичина, Володимир Сосюра / Л. Овдійчук. - С.68-75. Мороз, Л. Гармонізуюче земне життя: Українська драматургія "перехідного тридцятиріччя" / Л. Мороз. - С.74-81. Камінчук, О. Структурно-типологічні параметри поезії Івана Франка: неокласицизм, просвітництво, романтизм / О. Камінчук. - С.82-100. Кодак, М. Докір і заклик Олександра Олеся / М. Кодак. - С.101-105. Кадоб’янська, Н. "Народе мій, до тебе я ще верну..." (Васль Стус): Роздуми до прем’єри вистави "Шду за край..." про життя і долю Василя Стуса на сцені "Під дахом" у театрі Лесі Українки / Н. Кадоб’янська. - С.155-158. Коцюбинська, М. Вітер з України і наші екзистенційні зусилля? : (Із циклу щорічних пам’ятних лекцій ім. А.Оленської-Петришин, започаткованих Національним університетом "Києво-Могилянська академія") / М. Коцюбинська. - С.128-137. Кичинський, А. Жива і скошена тече в мені трава: Поезія / А. Кичинський. - С.116-126. Клочек, Г. Про енергетику творчості Володимира Винниченка як сумарний критерій її оцінки: До постановки проблеми / Г. Клочек. - С.106-113. Булда, М. Та не забудьте пом’янути Григорія Варсаву...: Розділ із нової науково-популярної книжки, виданої земляками великого філософа, - "Мудрець з Чорнухинського краю" / М. Булда. - С.148-154. Кадоб’янська, Н. "Народе мій, до тебе я ще верну...": Роздуми до прем’єри вистави "Іду за край..." про життя і долю Василя Стуса на сцені "Під дахом" у театрі імені Лесі Українки / Н. Кадоб’янська. - С.155-158. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Клочек, Г. Про енергетику творчості Володимира Винниченка як сумарний критерій її оцінки: До постановки проблеми [Текст] / Г. Клочек> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2006. - N7/8. - С. 106-113. Рубрики: Українська література, 19 ст. кінець; 20 ст. початок Дод.точки доступу: Винниченко, В. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Ф/2007/12 Журнал 2007р. N 12 Козюк, В. В. Вплив відкритості економіки на характер зв’язку між інфляцією та безробіттям / В. В. Козюк. - С.17-26 Природноресурсні платежі в доходах бюджету. Шляхи вдосконалення. - С.27-37 Мельник, В. М. Фіскальна ефективність податку з доходів фізичних осіб в Україні: можливості зростання / В. М. Мельник. - С.38-48 Шевчук, В. О. Уніфікація податкових систем країн європейського союзу як критерій поглиблення інтеграції / В. О. Шевчук. - С.49-59 Жилінська, О. І. Пільгове оподаткування витрвт на досідження й розробки : теоретичні та практичні аспекти / О. І. Жилінська, Д. В. Чеберкус. - С.60-74 Захарін, С. А. Удосконалення механізму регулювання фінансового забезпечення корпоративних інвестицій / С. А. Захарін Назарчук, М. І. Аналіз стану та перспектив розвитку фондового ринку України / М. І. Назарчук. - С.83-95 Соловйова, Н. І. Прогнозування в системі управління фінансами підприємств АПК / Н. І. Соловйова. - С.138-150 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Шевчук, В. О. Уніфікація податкових систем країн європейського союзу як критерій поглиблення інтеграції [Текст] / В. О. Шевчук> // Фінанси України : Науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал Міністерства фінансів України. - 2007. - N12. - С. 49-59 Рубрики: економіка світова Європейський Союз Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ЕУ-1/2008/8 Журнал 2008р. N 8 Попова, В. Конкурентоспроможність економіки України : джерела формування та соціальна наслідки / В. Попова. - С.4-12 Козюк, В. Глобальний монетаризм та актуальні проблеми кількісної теорії / В. Козюк. - С.36-45 Міщенко, В. Фінансування природоохоронної сфери ( чи є критерій достатності?) / В. Міщенко. - С.46-55 Саблук, П. Процеси міжнародного руху капіталів та участь у них України / П. Саблук, К. Пріб. - С.56-67 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Міщенко, В. Фінансування природоохоронної сфери ( чи є критерій достатності?) [Текст] / В. Міщенко> // Економіка України : Науковий журнал. - 2008. - N8. - С. 46-55 . - ISSN 0131-775X Рубрики: економіка України--екологічні питання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Чорна, О. Особливості вияву антонімії в українській податковій термінології [Текст] / О. Чорна> // Українська мова : Науково-теоретичний журнал. - 2009. - N4. - С. 58-64 . - ISSN 1682-3540 Рубрики: Українська мова--термінологія Кл.слова (ненормовані): семантичний критерій -- контрарні -- векторні антоніми -- комплементарні антоніми Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2010/4 Журнал 2010р. N 4 Савченко, О. Концепція розроблення нової редакції державного стандарту початкової загальної освіти / О. Савченко. - С.1-6 Бех, І. Правиловідповідне виховання як критерій його інноваційності / І. Бех. - С.6-9 Овчаров, А. Психодіагностична технологія визначення напряму профілізації дітей молодшого шкільного віку / А. Овчаров. - С.60-63 Мовчун, А. Унікальна українська родина Бориса і Марії Грінченків / А. Мовчун. - С.63-66 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: БШС1/2010/6 Журнал 2010р. N 6 Кальба, Я. Є. Вчинок як мета, як засіб, як критерій шкільного вмховання / Я. Є. Кальба. - С.5-26. Кальба, Я. Є. Технологія дослідження вчинкового потенціалу старшокласника / Я. Є. Кальба. - С.27-72. Кальба, Я. Є. Психолого-педагогічні заходи формування вчинкового потенціалу / Я. Є. Кальба. - С.72-121. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: СіЧ-1/2010/6 Журнал 2010р. N 6 Смілянська, Валерія. Шевченкова романтична поема: система індивідуальних жанрових модифікацій / В. Смілянська. - С.3-20. Білокінь, Сергій. "Сполучив легкість і літературну вправність викладу із вдумливою аналізою..." : про видатного шевченкознавця діаспори П. Зайцева / С. Білокінь. - С.20-34. - Библиогр. в конце ст. Цибуковська, Мирослава. Художній світ оповідання "Помстився" Уласа Самчука / М. Цибуковська. - С.35-42. Руснак, Ірина. Поетика інтелектуальної драми Уласа Самчука / І. Руснак. - С.43-50. Поліщук, Володимир. Проза Віталія Чигирина / В. Поліщук. - С.50-60. Щукіна, І. Вірш Лесі Українки "У путь" (на мотив Шумана) - твір відомий і незнаний / І. Щукіна. - С.61-76. До 90-річчя академіка Григорія Вервеса : добірка статей. - С.77-83. : портр. Гнатюк, Михайло. Історія літератури як наукова дисципліна: друга половина XIX - XX початок ст. / М. Гнатюк. - С.84-93. Александрова, Галина. Відгук Миколи Дашкевича на "Нариси історії української літератури XIX століття" Петрова М.: проблема зовнішніх і внутрішніх контактів / Г. Александрова. - С.94-104. Чамата, Ніна. Про особливості раннього українського гекзаметра / Н. Чамата. - С.105-116. Костюк, Олеся. Достоєвський як критерій / О. Костюк, М. Наєнко. - С.120-122. Чижевський, Д. Достоєвський / Д. Чижевський. - С.122-125. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Б 55 Бех, І. Правиловідповідне виховання як критерій його інноваційності [Текст] / І. Бех> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 4. - С. 6-9 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--виховання особистості Інноваційна діяльність--навчальний заклад методична допомога вчителям Ніжина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДС-1/2010/25 Газета 2010р. N 25 Емоційне благополуччя як критерій якості освіти: Спецвипуск за матеріалами Всеукраїнського Дня Дошкілля. - С.2-36 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Е 60 Емоційне благополуччя як критерій якості освіти: Спецвипуск за матеріалами Всеукраїнського Дня Дошкілля [Текст]> // Дитячий садок. Шкільний світ : Газета. - 2010. - N 25. - С. 2-36 Рубрики: Дошкільна освіта Дошкільне виховання Якість освіти емоційне благополуччя Кафедра дошкільної освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |