373.5.016:811.111]:371.31
Z99


    Ільницька, Ж. І..
    Створення та використання навчальних мультимедійних презентацій під час роботи над домашнім читанням / Ж. І. Ільницька // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 11. - С. 15-16. - Бібліогр.: 10 назв.
УДК
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--мультимедійні технології
   Англійська мова--методика викладання--домашнє читання

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні презентації -- презентації -- мультимедіа -- комп’ютерна презентація -- навички читання -- проектна робота -- навчальна презентація -- проектна діяльність -- підготовка презентації -- презентація -- навчання
Анотація: У статті розглядаються питання, пов`язані з розробкою та призначенням мультимедійних презентацій як навчальних засобів під час уроків домашнього читання (на уроках англійської мови). Запропоновані методичні прийоми використовуються для підготовки учнів до використання презентацій у дослідній проектній діяльності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Голоднюк, Н. Ю.
    Making Reading Communicative [Текст] / Н. Ю. Голоднюк // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 14. - С. 2-9. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--читання
   Викладання англійської мови в школі--тексти для домашнього читання

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- читання -- творчий підхід -- комунікації -- навички читання -- типи читання -- загальне читання -- кероване читання -- плавне читання -- тексти
Анотація: Подано тексти з англійської мови для покращення якості читання та розвитку комунікативних здібностей учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


74.268.1
С 13


    Савченко, Олександра.
    Методичний аналіз підручника "Літературне читання" для 2-го класу: зміст, структура, методичні настанови [Текст] / О. Савченко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 1-5 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.268.1
Рубрики: Початкова освіта в Україні--навчальна література
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- навички читання -- коло читання -- літературознавча пропедевтика


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.4
О-93


   
    Оценка степени сформированности навыков и компетенций на основе вероятностных распределений глазодвигательной активности / Л. С. Куравский, П. А. Мармалюк, В. А. Баранщиков // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 5. - С. 64-80. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.4
Рубрики: Експериментальна психологія--тести
Кл.слова (ненормовані):
окорухова активність -- навички читання -- діагностика -- марковський процес -- рівняння Колмогорова
Анотація: Запропоновано новий метод моделювання та аналізу просторово-динамічних особливостей очнорухової активності випробовуваних, заснований на представленні руху погляду по поверхні стимулу за допомогою випадкових марковських процесів з безперервним часом.


Дод.точки доступу:
Куравский, Л. С.; Мармалюк, П. А.; Баранщиков, В. А.; Безруких, М. М.; Демидов, А. А.; Иванов, В. В.; Юрьев, Г. А.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.102
Ш 42


    Шелестова, Людмила.
    Навчання читання: розвивальні та виховні можливості / Л. Шелестова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 2. - С. 20-26 : фотогр.
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--читання
Кл.слова (ненормовані):
читання -- навчання читання -- навички читання -- ознайомлення з літерами -- утворення складів -- поскладове читання -- різноманітність завдань -- ігрова діяльність -- ігрові завдання -- прийоми мотивації -- диференційований підхід -- дошкільники
Анотація: Проаналізовано основні положення авторської методики навчання читання дошкільників "Розвивальне читання". Зокрема, визначено вікові можливості дітей, висвітлено процес формування читацьких навичок. Акцентовано увагу на необхідності використання різних видів діяльності, що дозволяють урізноманітнити процес навчання. Наголошено на перевагах занять із навчання читання в ігровій формі. Розглянуто прийоми мотивації дошкільників до навчання читання, висвітлено можливості диференційованого підходу до дітей у процесі навчання читання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.102
П 54


    Полякова, Людмила.
    Розвивальне читання - в дошкільну практику / Л. Полякова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 2. - С. 27-30 : фотогр.
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--читання
Кл.слова (ненормовані):
навчання читання -- підготовка до школи -- навички читання -- ознайомлення з літерами -- читання слів -- ігрові завдання -- підготовка до школи -- дошкільники
Анотація: Розглянуто досвід впровадження у практичну діяльність школи-дитячого садка "Пролісок" м. Києва методики навчання читання дошкільників "Розвивальне читання" Л. Шелестової, кандидата педагогічних наук, старшого наукового співробітника лабораторії дошкільного виховання Інституту проблем виховання НАПН України.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


81.43.21-90
К 59


    Козловська, Діана.
    Вчимося бути здоровими : англійська мова / Д. Козловська // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 1. - С. 41-43 : фотогр.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--інтегроване навчання
   Основи здоров’я--методика викладання--інтегроване навчання

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- уроки -- здоров’я -- здоровий спосіб життя -- прислів’я та приказки -- навички письма -- навички читання -- основи здоров’я
Анотація: У статті подано розробку уроку англійської мови для 8 класу.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)


81.43.21-90
Ш 32


    Шашкова, Ольга.
    Охорона здоров’я суспільства Public Health : англ. мова : 8 кл. / О. Шашкова // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 2. - С. 27-31.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--уроки
Кл.слова (ненормовані):
діалогічне мовлення -- уроки англійської мови -- монологічне мовлення -- навички читання -- здоровий спосіб життя
Анотація: У статті представлено розробку уроку англійської мови на тему "Громадська охорона здоров’я".


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)


74.202.242
С 13


    Савченко, Олександра.
    Методичний аналіз навчального комплекту з предмета “Літературне читання” для 3 класу [Текст] / О. Савченко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7. - С. 3-8. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--уроки літературного читання
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання, підручник -- навчальний комплект -- навички читання -- коло читання -- літературознавча пропедевтика -- 3 клас


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


81.43.21-90
К 63


    Комогорова, М. І.
    Ігри на уроках / М. І. Комогорова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 25/26. - С. 2-15. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--ігри
Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- ігри -- початкова школа -- навички говоріння -- навички читання -- фонетичні навички
Анотація: Презентовано добірку вправ на розвиток навичок говоріння, читання, фонетичних навичок для учнів 1-4 класів, які сприятимуть підвищенню якості вимови, кращого розуміння іноземної мови безпосередньо з джерела, мотивації до навчання.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)


373.3.016:821.161.2]:371.32
С 13


    Савченко, О.
    Розуміння молодшими школярами літературних творів: сутність процесу і засоби формування / Олександра Савченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 6–12. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української літератури--розуміння літературних творів
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- навчальне пізнання -- літературний твір -- розуміння тексту -- читацька компетенція -- читацька діяльність -- комунікативний підхід -- когнітивний підхід -- навички читання -- початкова школа
Анотація: У статті охарактеризовано сутність поетапного управління розуміння учнями літературних текстів. Розглянуто основні прийоми, використання яких сприяє розумінню тексту молодшими школярами. Зазначено, що повнота і глибина розуміння молодшими школярами прочитаного залежить від рівня сформованості навички читання, володіння загальнопізнавальними вміннями, врахування особливостей твору.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:821.161.2]:371.31
Z99


    Єгупова, В.
    Урок літературного читання у 3 класі / Віта Єгупова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 9. - С. 18–21. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки літературного читання у 3-му класі
Кл.слова (ненормовані):
уроки української літератури -- комбіновані уроки -- усна народна творчість -- навички читання -- 3 клас
Анотація: У статті подано розробку комбінованого уроку з літературного читання на тему: "Усна народна творчість. Малі фольклорні форми: народні дитячі пісеньки. "Два півники" для учнів початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:821.161.2](477)
М 29


    Мартиненко, В.
    Становлення навички читання учнів 1–2 класів в умовах функціональної незрілості пізнавальних функцій / Валентина Мартиненко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 6. - С. 27–33. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--читання--навички читання
Кл.слова (ненормовані):
читання -- методика викладання -- навички читання -- пізнавальні процеси -- технічні навички читання -- розвиток зв’язного мовлення -- зорове сприйняття -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про те, що у процесі становлення і розвитку навички читання на початкових етапах труднощі у певної категорії дітей можуть виникати через недостатність сформованості різних властивостей уваги, пам’яті, мислення, дисбаланс у розвитку окремих інтелектуальних функцій, а також через порушення механізмів зорового сприймання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:003-028.31](075)
П 56


    Пономарьова, К.
    Пріоритети в навчанні грамоти першокласників НУШ : (методичний коментар щодо роботи за навчально-методичним комплектом до Букваря К. Пономарьової) / Катерина Пономарьова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 8. - С. 21–26. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання грамоти--начально-методичний комплект
Кл.слова (ненормовані):
навчання грамоти -- начально-методичний комплект -- букварний період -- навички читання -- навички письма -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті розповідаться про навчання грамоти в початковій школі за навчально-методичним комплектом до Букваря К. Пономарьової.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:821.161.2](477)
П 16


    Панчак, О.
    Розвиток навички читання як виду мовленнєвої діяльності : (з досвіду роботи) / Олена Панчак // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1. - С. 8–12. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--читання
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання читання -- навички читання -- читацький інтерес -- словниковий запас -- виразне читання -- швидкісне читання -- техніка читання
Анотація: У статті автор порушує питання щодо підвищення рівня розвитку навички читання в учнів молодшого шкільного віку. Пропонує систему різноманітних вправ і прийомів, які допогають подолати труднощі під час читання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:003-028.31](477)
Л 55


    Лизак, Н.
    Мета і завдання читання в післябукварний період навчання грамоти / Наталія Лизак // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 2. - С. 9–11. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання грамоти
Кл.слова (ненормовані):
навчання грамоти -- методика викладання -- уроки -- читання -- навички читання -- Корисна розмова, оповідання -- українська письменниця -- творчість письменниці -- початкова школа
Анотація: У статті представлено розробку уроку читання в післябукварний період навчання грамоти за букварем К. Пономарьової з теми: "Читання за ролями тексту Теклі Білецької "Корисна розмова" для учнів початкової школи.


Дод.точки доступу:
Білецька, Текля Теодорівна (українська письменниця ; 1899–1965) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Шостак, Марія.
    Урок навчання грамоти у 1 класі [Текст] / М. Шостак // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 11. - С. 9-11. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--уроки навчання грамоти
Кл.слова (ненормовані):
навчання грамоти -- 1 клас -- навички читання -- розпізнання слів -- спісування речення
Анотація: У статті представлено розробку уроку з навчання грамоти на тему: "Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навичок читання. С. Шаповалов "Їду, їду на коні...", В. Шкляр "Маленька мураха". Розпізнання слів, які відповідають на питання скільки? Списування речення, поданого друкованим шрифтом" для учнів початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДзОП-1/2020/6
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 6 (66)
Зміст:
Косаренко, О. В. Особливості психодіагностичної роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами : [подано алгоритм та особливості індивідуальної психодіагностичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, а також діагностичний інструментарій для роботи з дітьми із синдромом Дауна] / О. В. Косаренко. - С.2–3.
Кл.слова: діти із синдромом Дауна, індивідуальна психодіагностична робота, практичний психолог
Безкоровайна, Л. М. Ростуть кущики в садочку : конспект корекційного заняття для дітей 6-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивати зорову координацію, сенсорні та просторові вміння, тактильні відчуття; продовжувати збагачувати уявлення дітей про рослинний світ] / Л. М. Безкоровайна. - С.4–6.
Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, рослинний світ
Арутюнян, В. В. Казковий калейдоскоп, або пошуки рукавички : сценарій корекційно-розвивального свята для учнів 1–2-х класів із порушеннями опорно-рухового апарату та мовлення: [розробка заняття мета якого: узагальнити знання учнів про українські народні казки; розвивати мовленнєві комунікативні навички – емоційну виразність монологічного та діалогічного мовлення] / В. В. Арутюнян, Г. В. Коротецька. - С.7–10.
Кл.слова: діти із порушеннями опорно-рухового апарату, корекційно-розвивальне свято, діти з порушеннями мовлення
Безкоровайна, Л. М. Про своє здоров’я дбай змалечку : конспект корекційного заняття для дітей 4-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивати зорову координацію; формувати елементарні знання про здорове, правильне харчування] / Л. М. Безкоровайна. - С.11–12.
Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, здорове харчування
Досінчук, О. В. Транспорт : конспект групового заняття з корекції мовлення для учнів 1-го класу з тяжкими порушеннями мовлення: [розробка логопедичного заняття для учнів початкової школи] / О. В. Досінчук. - С.13–16.
Кл.слова: логопедичне заняття, корекція мовлення, діти з тяжкими порушеннями мовлення
Дудко, С. А. Магазин : конспект групового заняття з розитку слухового сприймання та формування вимови для учнів 7-го класу: [розробка логопедичного заняття мета якого: автоматизувати вимову звуку [б] у складах та словах у позиції відкритого та закритого складу, між голосними; закріпити правильну артикуляцію звука в складах, словах, словосполученнях, читати слова] / С. А. Дудко. - С.17–19.
Кл.слова: логопедичне заняття, вимова звука, правильна артикуляція
Кажуть : сценарій свята для учнів початкових класів із порушеннями опорно-рухового апарату / Г. В. Коротецька, В. В. Арутюнян. - С.20–24.
Кл.слова: діти із порушеннями опорно-рухового апарату, діти із порушеннями мовлення, церебральним паралічем, дитино
Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова. - С.25–31.
Кл.слова: корекція дислексії, логопедичні заняття, навички читання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Волкова, Л. С.
    Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання [Текст] : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 6(66). - С. 25–31.
Рубрики: Діти з особливими потребами--корекційно-розвивальна робота
Кл.слова (ненормовані):
корекція дислексії -- логопедичні заняття -- навички читання -- плани корекційної роботи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДзОП-1/2020/8
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 8
Зміст:
Косаренко, О. В. Нормативно-правові документи, що регулюють організацію інклюзивного навчання в закладах освіти України / О. В. Косаренко. - С.2–4.
Кл.слова: інклюзивна освіта, правові джерела, організація навчання
Косаренко, О. В. Особистісно орієнтована діяльність практичного психолога з дітьми із синдромом Дауна в інклюзивному просторі : питання – відповідь: [зокрема розглянуто такі питання: які особливості розвитку дітей із синдромом Дауна; чи всі діти із синдромом Дауна мають затримання інтелектуального розвитку; які особливості формування комунікативної компетентності дітей із синдромом Дауна] / О. В. Косаренко. - С.5–10.
Кл.слова: інклюзивна освіта, діти з синдромом Дауна, практичні психологи
Маркова, Л. Г. Сприймання та розрізнення на слух тексту "Дерева-обереги" : конспект груаового заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів 7-го класу: [мета якого: формувати і вдосконалювати слухове сприймання; збагачувати та активізувати словниковий запас; удосконалювати навички спілкування на слухо-зоровій основі; формувати правильну вимову] / Л. Г. Маркова. - С.11–12.
Кл.слова: групове заняття, слухо-зорова основа, правильна вимова
Одарченко, М. М. Я люблю своє місто : конспект корекційного заняття для дітей третього року навчання з порушеннями зору: [мета заняття: розвивати окорухові функції, зорову пам’ять, уявлення, слухове та дотикове сприймання, аналізуюче спостереження, дрібну моторику рук, співдружність руки та ока] / М. М. Одарченко. - С.13–15.
Кл.слова: тифлопедагогіка, діти з порушеннями зору, корекційне заняття, початкова школа
Бібік, З. А. Осінь пахне дощами : урок української мови для дітей 4-го класу з мовленнєвими порушеннями: [мета заняття: удосконалювати навички складати речення, пов’язані за змістом; розвивати писемне мовлення; збагачувати словниковий запас порівняннями] / З. А. Бібік. - С.16–17. - Бібліогр.: 2 назви.
Кл.слова: українська мова, логопедичне заняття, початкова школа
Заруба, Д. В. Учимося спілкуватися : виховне заняття для дітей 3–4-х класів із порушенням зору: [мета заняття: закріпляти набутий досвід спілкування; формувати моральні уявлення учнів та вміння переносити набуті знання й навички на спеціально створені життєво важливі ситуації] / Д. В. Заруба, Н. В. Тарасенко. - С.18–19.
Кл.слова: тифлопедагогіка, діти з порушеннями зору, виховне заняття, початкова школа
Арутюнян, В. В. Тематичні контрольні роботи з літературного читання для учнів 4-го класу з ДЦП та порушеннями мовленнєвого розвитку: [приклади контрольних робіт для перевірки знань в учнів з літ. читання] / В. В. Арутюнян. - С.20–23.
Кл.слова: перевірка знань, діти з ДЦП, Г. В. Коротецька
Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова. - С.24–31.
Кл.слова: корекція дислексії, логопедичні заняття, навички читання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)