81.411.1-91
Т 19


    Таранік-Ткачук, К. В.
    Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення навчальних предметів у 2012/2013 навчальному році : інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах 2012/2013 н.р. (лист МОНмолодьспорту України від 01.06.2012 № 1/9-426) / К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. Шелехова, Н. І. Шинкарук // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 7/8. - С. 2-12
ББК 81.411.1-91
Рубрики: Викладання української мови в школі
Кл.слова (ненормовані):
методичні рекомендації -- інструктивно-методичні рекомендації -- оцінювання -- незалежне оцінювання -- зовнішнє незалежне оцінювання -- результати навчання -- оцінювання результатів навчання -- аудіювання -- діалогічне мовлення -- монологічне мовлення -- оцінювання монологічного мовлення -- вимоги до оцінювання


Дод.точки доступу:
Шелехова, Г. Т.; Шинкарук, Н. І.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)




    Есенина, Е. Ю.
    Результаты обучения: новая культура в образовании / Е. Ю. Есенина // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 97-102. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 71 + 74 + 74в2: 71 + 74.5
Рубрики: Культура--культурологія освіти
   Педагогіка--педагогіка і культура

   Педагогіка--організація науково-дослідної роботи

   Педагогіка--міжнародне співробітництво

   Освіта--професійна освіта

   Росія--освіта--професійна освіта
Кл.слова (ненормовані):
культурологія освіти -- методологія педагогіки -- педагогіка і культура -- організація науково-дослідної роботи -- міжнародне співробітництво -- професійна освіта -- кваліфікації -- компетенції -- компетентнісний підхід в освіті -- результати навчання
Анотація: У статті представлено аналіз міжнародних процесів у сфері професійної освіти, що демонструє теоретичне і понятійно-термінологічне оформлення підходу "learning outcomes", відомого в російській практиці як компетентнісний.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.584(4Укр)
М 11


    Міхно, О.
    Фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців [Текст] / О. Міхно // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 10. - С. 17-24. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: вища освіта--професійна освіта
   Вища професійна освіта

   Викладання інформатики

Кл.слова (ненормовані):
ІТ-фахівці -- зміст навчання -- професійна підготовка -- ринок праці -- стандарти ІТ-професій -- кваліфікація -- результати навчання -- рамки кваліфікацій -- стандарти вищої освіти
Дескриптори: ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- ИНФОРМАТИКА -- ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА -- РЫНОК ТРУДА -- СТАНДАРТЫ ОБРАЗОВАНИЯ -- ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КВАЛИФИКАЦИЯ -- вища освіта -- інформатика -- професійна підготовка -- ринок праці -- стандарти освіти -- професійна кваліфікація
Анотація: Розглядаються фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців. Аналізується стан ринку праці в ІТ-галузі. Визначені основні орієнтири щодо змісту освіти ІТ-фахівців, які необхідно враховувати у процесі їх навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.584(4Укр)
П 16


    Панасевич, Д.
    Зв’язок вищої освіти з виробництвом - крок до підвищення якості підготовки фахівців [Текст] / Д. Панасевич, А. Солоденко // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 10. - С. 39-44. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Вища освіта і виробництво
   Вища професійна освіта--зв’язок вищої освіти з виробництвом

Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- Копенгагенський процес -- освітній стандарт вищої освіти -- професійний стандарт вищої освіти -- Національна рамка кваліфікацій -- компетентнісний підхід -- результати навчання -- працевлаштування -- практична підготовка студентів
Дескриптори: виробництво -- стандарти якості -- управління якістю -- професійна кваліфікація -- стандарти освіти
Анотація: Стаття присвячена питанню приведення змісту вищої освіти за галузями знань у відповідність до сучасних вимог ринку праці. Висвітлено підхід до розроблення освітніх стандартів вищої освіти з урахуванням вимог професійних стандартів і Національної рамки кваліфікацій, що має суттєво підвищити якість теоретичної та практичної підготовки фахівців.


Дод.точки доступу:
Солоденко, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.584
З-33


   
    Запровадження та використання болонських інструментів прозорості в європейському просторі вищої освіти [Текст] / Ю. Бобало [и др.] // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 1. - С. 19-31 : фот. - Бібліогр.: 27 назв. . - ISSN 1682-2366
ДРНТІ
ББК 74.584
Рубрики: Вища освіта в Україні--Болонський процес
   Вища освіта в Україні--міжнародне співробітництво

   Вища освіта в Україні--Національна рамка кваліфікацій

   Вища освіта в зарубіжних країнах--Болонський процес

   Вища освіта в зарубіжних країнах--якість вищої освіти

Кл.слова (ненормовані):
Європейський простір вищої освіти (ЄПВО) -- Європейський регіон -- міжнародне співробітництво -- інструменти прозорості ЄПВО -- прозорість управління -- європейські стандарти -- європейське співробітництво -- Болонський процес -- болонські інструменти прозорості -- європейська кредитна трансферно-накопичувальна система (ЄКТС) -- Національна рамка кваліфікацій -- додаток до диплома європейського зразка -- ступеневі освітні програми -- система забезпечення якості -- результати навчання -- якість вищої освіти -- міжнародні зв’язки в освіті
Анотація: Розкриваються основні болонські інструменти прозорості вищої освіти та проблеми їх упровадження і використання в українських університетах.


Дод.точки доступу:
Бобало, Ю.; Павлиш, В.; Загородній, А.; Бабин, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


22.183.4р10
С 30


    Семакин, И. Г.
    Современное состояние школьного предмета "Информатика" в России [Текст] / И. Г. Семакин, Е. К. Хеннер // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 6-14.
ББК 22.183.4р10
Рубрики: Викладання інформатики в школі
Кл.слова (ненормовані):
освітні стандарти -- навчальні програми -- результати навчання
Анотація: Описано сучасний стан предмету "Інформатика" в школах Росії. Нормативною базою у цій сфері є вимоги Федеральних державних освітніх стандартів. Описано також склад і зміст навчально-методичного комплексу, що реалізує вимоги стандарту, який підтримує вивчення інформатики в школі.


Дод.точки доступу:
Хеннер, Е. К.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37(477)(094)+371.27(477)(094)+378.141.22(477)(094)
У 45


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про затвердження Календарного плану проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, для осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України в 2015 році : наказ... від 16.12.2014 № 1475 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2015. - № 1. - С. 47-49. - Додаток. - Зміст: Календарний план проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, для осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України в 2015 році
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела
   Середня освіта--правові джерела--Україна, 2014 р.

   Вища освіта в Україні--законодавство

   Середня школа--результати навчання учнів--оцінювання--зовнішнє незалежне оцінювання; ЗНО--Україна

Кл.слова (ненормовані):
офіційний документ -- наказ МОН України -- загальна середня освіта -- результати навчання -- зовнішнє незалежне оцінювання -- календарний план -- вступ до ВНЗ


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


68(4УКР)
Д 30


    Дем’янюк, Юрій.
    Організаторська компетентність як результат професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників [Текст] / Ю. Дем’янюк, О. Ставицький // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2016. - N 1. - С. 99-113. . - ISSN 1682-2366
ББК 68(4УКР)
Рубрики: Військова справа України--підготовка кадрів
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- професійна компетентність -- організаторська компетентність -- результати навчання


Дод.точки доступу:
Ставицький, Олег

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


378.14:371.279.7
Г 61


    Головенкін, Володимир.
    Ще раз про систему оцінок у вищій школі [Текст] / В. Головенкін // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 4. - С. 65-73. . - ISSN 1682-2366
УДК
Рубрики: Вища освіта в Україні--оцінювання
Кл.слова (ненормовані):
національна шкала оцінювання -- критерії оцінювання -- результати навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.014.3(477)
С 13


    Савченко, О.
    Закон України "Про освіту": коментар у контексті проблем реформування початкової освіти / Олександра Савченко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 1–4. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова освіта в Україні--реформування--закон “Про освіту”
Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- закон "Про освіту" -- впровадження закону -- зміни в початковій освіті -- початкова школа -- стандарти освіти -- освітні програми -- ключові компетентності -- результати навчання -- досягнення якості освіти
Анотація: Про окремі положення і норми Закону України "Про освіту", які безпосередньо пов’язані із сучасними змінами в початковій освіті.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


378.017
Л 83


    Луговий, В. І.
    Ціннісно-орієнтаційні компетентності як невід’ємна складова кваліфікацій [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 1. - С. 5-19 : табл. - Бібліогр.: с. 17-19 (24 назви) . - ISSN 2304-0629
УДК
Рубрики: Вища освіта в Україні--ціннісно-орієнтаційні компетентності
   Вища освіта в Україні--Національна рамка кваліфікацій

   Освіта в Україні--правові джерела--Закон “Про освіту”--ціннісний потенціал

Кл.слова (ненормовані):
цінності -- ціннісні орієнтації -- ціннісно-орієнтаційні компетентності -- ціннісний потенціал закону про освіту -- результати навчання -- компетентності -- кваліфікації -- стандарти освіти -- національна і галузеві рамки кваліфікацій
Анотація: Зроблено висновок, що найбільш грунтовно згадані аспекти відображено для повної загальної середньої (початкової, базової середньої та профільної середньої) освіти, що корелює з віком інтенсивного формування цінностей (ціннічних орієнтацій) особи.


Дод.точки доступу:
Слюсаренко, О. М.; Таланова, Ж. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Треба мінімізувати непотрібну для викладачів роботу [Текст] / підготував М. Короденко // Освіта України : Педагогічна газета. - 2014. - N 28 (28 липня). - С. 10-11.
Рубрики: Вища освіта в Україні--навчально-методичне забезпечення
Кл.слова (ненормовані):
навчальні дисципліни -- заклади вищої освіти -- авторське право -- робоча програма -- критерії оцінювання -- результати навчання


Дод.точки доступу:
Короденко, Максим \підготував.\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Janicka-Panek, Teresa.
    The importance of technical education in child and young student development [Текст] / Teresa Janicka-Panek, T. // Рідна школа. - 2020. - N 2/4. - С. 14-18.
Рубрики: Дошкільна освіта--технічна освіта
   Початкова школа--технічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
технічна освіта -- промислове мистецтво -- результати навчання -- учні початкової школи -- маргіналізація
Анотація: У статті йдеться про технічну освіту в дитячому садку та початковій школі. Зазначено, що технічна освіта має бути присутнью в житті дитини з раннього віку. Вказано, що у зв’язку із запровадженням інтегрованої освіти (без поділу на предмети) технічна освіта маргіналізується на користь вивчення мови та математики.


Дод.точки доступу:
T.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бондаренко, Віктор.
    Виміри якості вищої освіти: необхідність та сучасні тренди, або проєктування робочих програм навчальних дисциплін [Текст] / В. Бондаренко, О. Савельєва, А. Семенова // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2021. - N 1/2. - С. 75-96. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта в Україні--якість освіти
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- критеріальний аналіз -- моделювання професійної підготовки -- результати навчання -- робоча програма навчальної дисципліни -- якість вищої освіти


Дод.точки доступу:
Савельєва, Оксана; Семенова, Алла

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)