Т 19 Таранік-Ткачук, К. В. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення навчальних предметів у 2012/2013 навчальному році : інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах 2012/2013 н.р. (лист МОНмолодьспорту України від 01.06.2012 № 1/9-426) / К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. Шелехова, Н. І. Шинкарук> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 7/8. - С. 2-12 Рубрики: Викладання української мови в школі Кл.слова (ненормовані): методичні рекомендації -- інструктивно-методичні рекомендації -- оцінювання -- незалежне оцінювання -- зовнішнє незалежне оцінювання -- результати навчання -- оцінювання результатів навчання -- аудіювання -- діалогічне мовлення -- монологічне мовлення -- оцінювання монологічного мовлення -- вимоги до оцінювання Дод.точки доступу: Шелехова, Г. Т.; Шинкарук, Н. І. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Есенина, Е. Ю. Результаты обучения: новая культура в образовании / Е. Ю. Есенина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 97-102. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Культура--культурологія освіти Педагогіка--педагогіка і культура Педагогіка--організація науково-дослідної роботи Педагогіка--міжнародне співробітництво Освіта--професійна освіта Росія--освіта--професійна освіта Кл.слова (ненормовані): культурологія освіти -- методологія педагогіки -- педагогіка і культура -- організація науково-дослідної роботи -- міжнародне співробітництво -- професійна освіта -- кваліфікації -- компетенції -- компетентнісний підхід в освіті -- результати навчання Анотація: У статті представлено аналіз міжнародних процесів у сфері професійної освіти, що демонструє теоретичне і понятійно-термінологічне оформлення підходу "learning outcomes", відомого в російській практиці як компетентнісний. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 11 Міхно, О. Фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців [Текст] / О. Міхно> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 10. - С. 17-24. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: вища освіта--професійна освіта Вища професійна освіта Викладання інформатики Кл.слова (ненормовані): ІТ-фахівці -- зміст навчання -- професійна підготовка -- ринок праці -- стандарти ІТ-професій -- кваліфікація -- результати навчання -- рамки кваліфікацій -- стандарти вищої освіти Дескриптори: ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- ИНФОРМАТИКА -- ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА -- РЫНОК ТРУДА -- СТАНДАРТЫ ОБРАЗОВАНИЯ -- ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КВАЛИФИКАЦИЯ -- вища освіта -- інформатика -- професійна підготовка -- ринок праці -- стандарти освіти -- професійна кваліфікація Анотація: Розглядаються фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців. Аналізується стан ринку праці в ІТ-галузі. Визначені основні орієнтири щодо змісту освіти ІТ-фахівців, які необхідно враховувати у процесі їх навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 16 Панасевич, Д. Зв’язок вищої освіти з виробництвом - крок до підвищення якості підготовки фахівців [Текст] / Д. Панасевич, А. Солоденко> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 10. - С. 39-44. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта і виробництво Вища професійна освіта--зв’язок вищої освіти з виробництвом Кл.слова (ненормовані): Болонський процес -- Копенгагенський процес -- освітній стандарт вищої освіти -- професійний стандарт вищої освіти -- Національна рамка кваліфікацій -- компетентнісний підхід -- результати навчання -- працевлаштування -- практична підготовка студентів Дескриптори: виробництво -- стандарти якості -- управління якістю -- професійна кваліфікація -- стандарти освіти Анотація: Стаття присвячена питанню приведення змісту вищої освіти за галузями знань у відповідність до сучасних вимог ринку праці. Висвітлено підхід до розроблення освітніх стандартів вищої освіти з урахуванням вимог професійних стандартів і Національної рамки кваліфікацій, що має суттєво підвищити якість теоретичної та практичної підготовки фахівців. Дод.точки доступу: Солоденко, А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 30 Семакин, И. Г. Современное состояние школьного предмета "Информатика" в России [Текст] / И. Г. Семакин, Е. К. Хеннер> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 6-14. Рубрики: Викладання інформатики в школі Кл.слова (ненормовані): освітні стандарти -- навчальні програми -- результати навчання Анотація: Описано сучасний стан предмету "Інформатика" в школах Росії. Нормативною базою у цій сфері є вимоги Федеральних державних освітніх стандартів. Описано також склад і зміст навчально-методичного комплексу, що реалізує вимоги стандарту, який підтримує вивчення інформатики в школі. Дод.точки доступу: Хеннер, Е. К. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки. Про затвердження Календарного плану проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, для осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України в 2015 році : наказ... від 16.12.2014 № 1475> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2015. - № 1. - С. 47-49. - Додаток. - Зміст: Календарний план проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, для осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України в 2015 році
Середня освіта--правові джерела--Україна, 2014 р. Вища освіта в Україні--законодавство Середня школа--результати навчання учнів--оцінювання--зовнішнє незалежне оцінювання; ЗНО--Україна Кл.слова (ненормовані): офіційний документ -- наказ МОН України -- загальна середня освіта -- результати навчання -- зовнішнє незалежне оцінювання -- календарний план -- вступ до ВНЗ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Д 30 Дем’янюк, Юрій. Організаторська компетентність як результат професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників [Текст] / Ю. Дем’янюк, О. Ставицький> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2016. - N 1. - С. 99-113. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Військова справа України--підготовка кадрів Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- професійна компетентність -- організаторська компетентність -- результати навчання Дод.точки доступу: Ставицький, Олег Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 61 Головенкін, Володимир. Ще раз про систему оцінок у вищій школі [Текст] / В. Головенкін> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 4. - С. 65-73. . - ISSN 1682-2366
Кл.слова (ненормовані): національна шкала оцінювання -- критерії оцінювання -- результати навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 13 Савченко, О. Закон України "Про освіту": коментар у контексті проблем реформування початкової освіти / Олександра Савченко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 1–4. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): реформування освіти -- закон "Про освіту" -- впровадження закону -- зміни в початковій освіті -- початкова школа -- стандарти освіти -- освітні програми -- ключові компетентності -- результати навчання -- досягнення якості освіти Анотація: Про окремі положення і норми Закону України "Про освіту", які безпосередньо пов’язані із сучасними змінами в початковій освіті. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 83 Луговий, В. І. Ціннісно-орієнтаційні компетентності як невід’ємна складова кваліфікацій [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 1. - С. 5-19 : табл. - Бібліогр.: с. 17-19 (24 назви) . - ISSN 2304-0629
Вища освіта в Україні--Національна рамка кваліфікацій Освіта в Україні--правові джерела--Закон “Про освіту”--ціннісний потенціал Кл.слова (ненормовані): цінності -- ціннісні орієнтації -- ціннісно-орієнтаційні компетентності -- ціннісний потенціал закону про освіту -- результати навчання -- компетентності -- кваліфікації -- стандарти освіти -- національна і галузеві рамки кваліфікацій Анотація: Зроблено висновок, що найбільш грунтовно згадані аспекти відображено для повної загальної середньої (початкової, базової середньої та профільної середньої) освіти, що корелює з віком інтенсивного формування цінностей (ціннічних орієнтацій) особи. Дод.точки доступу: Слюсаренко, О. М.; Таланова, Ж. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Треба мінімізувати непотрібну для викладачів роботу [Текст] / підготував М. Короденко> // Освіта України : Педагогічна газета. - 2014. - N 28 (28 липня). - С. 10-11. Рубрики: Вища освіта в Україні--навчально-методичне забезпечення Кл.слова (ненормовані): навчальні дисципліни -- заклади вищої освіти -- авторське право -- робоча програма -- критерії оцінювання -- результати навчання Дод.точки доступу: Короденко, Максим \підготував.\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Janicka-Panek, Teresa. The importance of technical education in child and young student development [Текст] / Teresa Janicka-Panek, T.> // Рідна школа. - 2020. - N 2/4. - С. 14-18. Рубрики: Дошкільна освіта--технічна освіта Початкова школа--технічна освіта Кл.слова (ненормовані): технічна освіта -- промислове мистецтво -- результати навчання -- учні початкової школи -- маргіналізація Анотація: У статті йдеться про технічну освіту в дитячому садку та початковій школі. Зазначено, що технічна освіта має бути присутнью в житті дитини з раннього віку. Вказано, що у зв’язку із запровадженням інтегрованої освіти (без поділу на предмети) технічна освіта маргіналізується на користь вивчення мови та математики. Дод.точки доступу: T. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бондаренко, Віктор. Виміри якості вищої освіти: необхідність та сучасні тренди, або проєктування робочих програм навчальних дисциплін [Текст] / В. Бондаренко, О. Савельєва, А. Семенова> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2021. - N 1/2. - С. 75-96. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта в Україні--якість освіти Кл.слова (ненормовані): компетентність -- критеріальний аналіз -- моделювання професійної підготовки -- результати навчання -- робоча програма навчальної дисципліни -- якість вищої освіти Дод.точки доступу: Савельєва, Оксана; Семенова, Алла Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |