Н 53 Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Текст] : збірник наукових праць : у 2-ч. Ч. 2. / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 302 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн. Зміст: Барбіна, Є. С. Формування педагогічної майстерності вчителя в системі неперервної педагогічної освіти / Є. С. Барбіна. - С .24-28 Шевченко, А. І. Дистанційне навчання і проблеми неперервної професійної освіти / А. І. Шевченко, С. Б. Іванова. - С .45-55 Сологуб, А. І. Принципові відмінності креативної природничонаукової освіти / А. І. Сологуб. - С .55-60 Дарманський, М. М. Ступенева підготовка педагогів початкової ланки освіти / М. М. Дарманський. - С .60-66 Катанова, Н. В. Гуманітиризація змісту навчання непедагогічного профілю / Н. В. Катанова. - С .102-105 Пащенко, М. І. Активні методи навчання в професійному становленні майбутнього вчителя / М. І. Пащенко. - С .105-110 Зданевич, Л. В. Професійно-педагогічна адаптація першокурсників педагогічних коледжів / Л. В. Зданевич. - С .120-127 Донцов, А. В. Підготовка майбутнього вчителя до неперервної професійної освіти / А. В. Донцов. - С .145-149 Сидорчук, Н. Г. Теоретико-методологічні основи дослідження підготовки майбутнього вчителя до самоосвітньої діяльності / Н. Г. Сидорчук. - С .149-152 Ковальчук, В. А. Соціально-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх учителів / В. А. Ковальчук. - С .152-156 Андріянко, Ю. В. Науково-методичне забезпечення ступеневої освіти / Ю. В. Андріянко. - С .156-161 Веретенко, Т. Г. Умови розвитку професіоналізму сучасного педагога / Т. Г. Веретенко. - С .164-168 Дарманська, І. М. Правова підготовка педагогів: дидактичний аспект / І. М. Дарманська. - С .204-207 Казакова, Н. В. Організація педагогічної практики в професійному становленні майбутнього педагога / Н. В. Казакова. - С .207-212 Авксентьева, О. І. Інноваційні підходи у викладанні іноземних мов / О. І. Авксентьева. - С .220-223 Березов, В. М. Новтні технології контролю якості підготовки студентів / В. М. Березов. - С .230-234 Гапон, Н. П. Психотерапевтичне знання у професійному досвіді педагога / Н. П. Гапон. - С .234-239 Сігаєва, Л. Є. Підвищення кваліфкації педагогів як складова неперервної освіти / Л. Є. Сігаєва. - С .246--250
РУБ 37(09)(4Укр) Рубрики: Підготовка вчителів в зарубіжних країнах Професійна освіта в зарубіжних країнах Педагогічна освіта в зарубіжних країнах Адаптація студентів до ВНЗ Польща--підготовка вчителів Німеччина--освіта--професійна освіта Великобританія--педагогічна освіта Кл.слова (ненормовані): студенти педагогічних коледжів Дод.точки доступу: Зязюн, І. А. (Док. філос. н., проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Г 61 Головацький, Іван. Володимр Темницький і його рід [Текст] / І. Головацький. - Львів : Монастир Свято-Іванівська Лавра : Свічадо, 2002. - 272 с. : іл., фотоіл. - Покаж. імен: с.264-267. - ISBN 966-561-275-1 (в пер.) : 7.20 грн.
РУБ 9(4УКР)2 Рубрики: Гімназія Студенти Дод.точки доступу: Темницький, Володимир \о нем\; Морачевські \о них\; Шевченко, Тарас Григорович \о нем\; Ганкевич, Микола \о нем\ Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
П 24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал. № 3. липень-серпень / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр. - Львів : [б. в.], 2002. - 253 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 9.20 грн. Зміст: Основні напрями досліджень з педагогічних і психологічних наук в Україні . - С .10-39 Дидактика, методика і технології навчання . - С .40-185 Психологія . - С .186-214 Проблеми виховання . - С .215-243
РУБ 37(05) Рубрики: Вчитель--діяльність--підготовка Інформатика--курс навчання Сучасні освітні технології Студенти--атестація Професійне мислення Основи педагогіки і психології--курс Релігієзнавство Вчитель трудового навчання Професійна культура Професіоналізація Гуманістичне виховання Сімейне виховання Охорона праці--курс Дод.точки доступу: Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України; Львівський науково-практичний центр Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : Науково-методичний журнал. № 5, листопад / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр. - Львів : [б. в.], 2002. - 256 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 7.96 грн. Зміст: Дилдактика, методика і технології навчання . - С .13-174 Психологія . - С .175-197 Проблеми виховання . - С .198-232 Проблеми управління . - С .233-276 Історія професійної освіти . - С .276-306 Зарубіжний досвід . - С .307-338 Наукове життя . - С .339-249
РУБ 37(05) Рубрики: Молодь--цінності Дистанційна освіта Освіта в Україні--освітні технології Вчитель--професійна підготовка Менеджер--підготовка Обдарованість--технічна обдарованість Виховання--моральне виховання Народознавство Студенти--самовиховання студентів ВНЗ--навчально-виховна робота Інформаційні технології Музично-педагогічна освіта Управління освітою Професійно-технічна освіта Хімія--хімічна освіта Медіапедагогіка Праця--психологічні умови Навчання--соціально-психологічне навчання Кл.слова (ненормовані): педагог-хореограф -- самовиховання студентів -- соціально-психологічне навчання -- гуманізація -- сучасні освітні технології -- хімічна освіта -- модернизація Дод.точки доступу: Танєєв, С. І. \о нем\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Ш 39 Шейко, Василь Миколайович (проф.). Вища освіта в країнах Заходу: соціальні та етичні аспекти [Текст] : научное издание / В. М. Шейко ; Міністерство культури і мистецтв України, Харківська державна академія культури. - Х. : ХДАК, 1999. - 152 с. - ISBN 966-7352-24-2 : 11.90 грн., 8.19 грн., 14.58 грн.
РУБ 37(09И) Рубрики: Студенти--права й обов’язки Гуртожитки Навчання--моделі освіта безперервна Випускники Вища освіта--міжнародне співробітництво Вищі навчальні заклади--фінансування Вища освіта в Україні--міжнародне співробітництво Кл.слова (ненормовані): міжнародні зв’язки в освіті Дод.точки доступу: Міністерство культури і мистецтв України; Харківська державна академія культури; Харківська державна академія культури \о нем\ Примірників всього: 10 фб (1), Ч.З.№2 (6), аб (2), ав (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (6), аб (2), ав (1) |
В 54 Вітвицька, Світлана Сергіївна. Основи педагогіки вищої школи [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / С. С. Вітвицька ; Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка. - К. : Центр навчальної літератури, 2003. - 316 с. - Библиогр.: с. 305-313. - ISBN 966-8253-51-5 : 21.00 грн., 29.40 грн.
РУБ 378(4Укр)(075.3) Рубрики: Дидактика вищої школи педагогіка вищої школи Технології навчання Педагогічні дослідження Студенти Викладачі вищих навчальних закладів науково-дослідна діяльність Педагогічна культура Освіта вища педагогічна--за кордоном історія освіти Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка Примірників всього: 24 ав (2), Ч.З.№2 (15), аб (5), пед. (1), фб (1) Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (15), аб (5), пед. (1), фб (1) |
Н 69 Нісімчук, Андрій Сергійович. Сучасні педагогічні технології [Текст] : навчальний посібник / А. С. Нісімчук, О. С. Падалка , О. Т. Шпак . - К. : Просвіта : Пошуково-видавниче агентство "Книга Пам"яті України", 2000. - 368 с. - Бібліогр.: с. 363-365. - ISBN 966-7605-02-7 : 12.40 грн. Зміст: Соціально-теоретичні основи педагогічних технологій . - С .3-65 Кл.слова: освітні технології, підготовка вчителя, комп’ютерна програма педагогічної технології Технологія навчально-пізнавальної діяльності . - С .66-87 Кл.слова: процес навчання, принципи, методи Технологія виховного процесу . - С .92-246 Педагогічна технологія вищої школи . - С .247-356 Кл.слова: гуманізація навчання, рефлексивно-педагогічні технології, пізнавальна діяльність
РУБ 371(075.3) + 373.001 Рубрики: Управління школою Особистість--розвиток особистості Студенти Викладачі вищих навчальних закладів Наукова організація праці (НОП) Спілкування педагогічне--культура Професійні навички Освіта в Україні, 21 ст. Анотація: На основі узагальнення досягнень педагогічної науки і практики розкриваються різноманітні проблеми і аспекти виховання. Значна увага приділена питанням становлення вчителя як особистості, оволодіння ним секретами педагогічної майстерності. Дод.точки доступу: Падалка, Олег Семенович; Шпак, Олександр Тихонович Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Я73 Яримович, Володимир. Нарис історії Української Студентської Громади та українських поселень в Еспанії (1946-1996) [Текст] = BREVE HISTORIA DE LA ORGANIZATION ESTUDIANTIL Y DE LA COLONIA UCRAINIANA EN ESPANA (1946-1996) / В. Яримович, О. Білик, М. Волинський. - Філядельфія ; Мадрид : [б. в.], 1997 (НВФ "Українські технології" (Львів)). - 197 с. - На укр. та ісп. мовах. - (в пер.) : 5.70 грн.
РУБ 9(4Укр=Ісп) Рубрики: Студенти в зарубіжних країнах Іспанія--українська діаспора Кл.слова (ненормовані): українська студентська громада Дод.точки доступу: Білик, Олександр; Волинський, Микола Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
С69 Вища освіта України: Методологічні та соціально-виховні проблеми модернізації [Текст] : монографії / В. П. Андрущенко, В. П. Бех, М. П. Лукашевич та ін. ; Інститут вищої освіти АПН України, Запорізький державний університет, Державний центр соціальних служб для молоді. - К. : ДЦССМ ; Запоріжжя : ЗДУ, 2002. - 440 с. - (Соціальна робота ; кн. 6). - ISBN 966-7815-21-8 : 21.40 грн. Зміст: Соціально-філософські проблеми вищої школи . - С .5 Теоретико-методологічні проблеми вищої школи . - С .109 Оптимізація вищої освіти в Україні . - С .184 Соціальна робота у вищій школі . - С .261 Виховна робота у вищій школі . - С .330
РУБ 158.9 Рубрики: Студенти--адаптація до навчання Викладачі вищих навчальних закладів Естетичне виховання Дод.точки доступу: Андрущенко, Віктор Петрович (д-р філос. наук, проф.); Астахова, В. І.; Бех, В. П. (д-р психол. наук, проф.); Лукашевич, М. П. (д-р філософ. наук, проф.); Мигович, І. І. (д-р філософ. наук, проф.); Михальченко, Микола; Пінчук, І. М.; Романенкова, Л. О.; Толстоухова, С. В.; Інститут вищої освіти АПН України; Запорізький державний університет; Державний центр соціальних служб для молоді Примірників всього: 104 ав (1), пед. (5), Ч.З.№2 (8), фб (1), аб (89) Свободны: ав (1), пед. (5), Ч.З.№2 (8), фб (1), аб (89) |
З-62 Зимняя, Ирина Алексеевна. Педагогическая психология [Текст] : учебник для студ. вузов / И. А. Зимняя. - 2-е изд., доп., испр. и перераб. - М. : Логос, 2005. - 384 с. - (Новая университетская библиотека). - Библиогр.: с. 368-377; Имен. указ.: с. 378-380. - ISBN 5-94010-018-Х (в пер.). - ISBN 5-98704-069-8 : 39.70 грн., 38.20 грн., 44.80 грн., 52.80 грн.
РУБ 371.015 Рубрики: Педагогическая психология Образование Обучение Педагог Ученики Школьники Студенти Обучаемость Учебная деятельность Учебная мотивация Усвоение (пед.) Самостоятельная работа (пед.) Педагогическая деятельность Уроки Образовательный процесс Общение--педагогическое--трудности Примірників всього: 51 фб (2), Ч.З.№2 (21), НМК ф-т ПСР (6), аб (20), ав (2) Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (21), НМК ф-т ПСР (6), аб (20), ав (2) |
В 55 Вища освіта в Україні [Текст] : навчальний посібник / В. Г. Кремень, С. М. Ніколаєнко, М. Ф. Степко та ін.; За ред. В.Г. Кременя, С. М. Ніколаєнка ; Міністерство освіти і науки України. - К. : Знання, 2005. - 327 с. - Бібліогр.: с. 321-327. - ISBN 966-346-012-1 (в пер.) : 15.62 грн.
РУБ 378(4Укр)(075.3) Рубрики: Вища освіта в Україні Управління освітою Вища освіта в Україні--структура Студенти Дод.точки доступу: Кремень, Василь Григорович; Ніколаєнко, Станіслав Миколайович; Степко, Михайло Филимонович; Міністерство освіти і науки України Примірників всього: 8 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6) |
Р 99 Психологические аспекты социальных отношений личности [Текст] : Межвузовский сборник. Вып. I / Министерство просвещения РСФСР, Рязанский государственный педагогический институт ; Под ред. В. П. Грибанова. - Рязань : [б. в.], 1980. - 78 с. - 0.55 грн. Зміст: Мишанова, К. В. Особенности отношений студентов педвуза к личности и труду учителя / К. В. Мишанова. - С .55-60
РУБ 156 Рубрики: Особистість--соціальні відносини Вчителі--соціальні відносини Студенти--соціальні відносини Дод.точки доступу: Грибанов, В. П. \ред.\; Министерство просвещения РСФСРРязанский государственный педагогический институт Примірників всього: 6 фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (2), аб (1) Свободны: фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (2), аб (1) |
Г 13 б-ка Ковальчука О. Г. / Г 13-КСХ б-ка Забарного О. В. / Г 13-Ч.З.№3 Гадзінський, Ярослав. 48200 [Текст] : [поезія] / Я. Гадзінський; ред., вступ. слово А. Дністровий. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 80 с. - ISBN 966-7391-44-2 : 3.00 грн., б/ц грн., 8.00 грн. Є автограф: Прим. 834166 : Гадзінський, Ярослав Помітки автора: дарчий надпис
РУБ У2 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--викладачі, студенти, випускники--творчість Дод.точки доступу: Дністровий, Анатолій \ред., вступ. слово.\ Примірників всього: 4 фб (1), Ч.З.№3 (2), КСХ (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (2), КСХ (1) |
Г 48 Гімнастика в режимі дня студентів [Текст] : навч. метод. посібник / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; укл. І. І. Заплішний, Укл. П. І. Щербак; укл. В. В. Боровик. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2001. - 36 с. : іл. - Список рек. літ.: с. 36. - 2.00 грн.
РУБ 7А(075.3) Рубрики: Студенти--здоров’я--фізичні вправи Дод.точки доступу: Заплішний, Іван Іванович; Щербак, Павло Іванович; Боровик, Володимир Віталійович; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 102 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (10), пед. (20), аб (70) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (10), пед. (20), аб (70) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4. Ч. 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Відп ред. Є. І. Коваленко, Гол. ред. В. П. Яковець. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 180 с. - 10.00 грн. Зміст: ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ Помиткін, Е. О. Психологічний зміст педагогічної майстерності / Е. О. Помиткін. - С .5 Танась, М. Психолого-педагогічні межі викорстання комп’ютерів у навчанні / М. Танась. - С .9 Зязюн, Л. І. Театральна педагогіка - шлях до педагогічної майстерності / Л. І. Зязюн. - С .14 Орлов, В. Ф. Професійне становлення і виховання пофесіоналізму педагога / В. Ф. Орлов. - С .21 Грищенко, О. А. Використання інноваційних технологій у процесі професійної діяльності викладача, майстра професійної школи / О. А. Грищенко. - С .26 Іванова, Т. В. Педагогічні технології комукативної взаємодії викладача ПТНЗ / Т. В. Іванова. - С .29 Палій, О. А. До проблеми інформаційно-довідкового та методичного аналізу мультимедійних навчальних матеріалів / О. А. Палій. - С .33 Кобзар, О. Б. Нові технології контролю у вищій школі / О. Б. Кобзар. - С .36 Євтушик, Лариса Петрівна. Особистісна компетентність як складова професіоналізму соціального педагога / Л. П. Євтушик. - С .39 Іванова, Д. Г. Розвиток творчої особистості вчителя в умовах вищої школи / Д. Г. Іванова. - С .43 Вакуленко, В. М. Професійна спрямованість і здібності - основні фактори саморуху до вершин майстерності / В. М. Вакуленко. - С .47 Резніченко, З. В. Дидактичні засади підготовки студентів до використання декоративно-ужиткового мистецтва на уроках праці / З. В. Резніченко. - С .52 Александрова, О. Ф. Реалізація активних методів навчання як засіб дидактичної адаптації студентів-першокурсників у вищому навчальному закладі / О. Ф. Александрова. - С .5 Авксентьєва, О. І. Актуальні проблеми формування сучасного професіоналізму викладачів французької мови / О. І. Авксентьєва. - С .58 Жукова, О. А. Сучасний учитель-майстер очима студентів / О. А. Жукова. - С .61 Киричок, І. І. Творчість - основа підготовки вчителя / І. І. Киричок, В. М. Солова. - С .64 Ляшко, О. В. Педагогічні здібності в структурі педагогічної майстерності / О. В. Ляшко. - С .67 Желіба, О. В. Навчання студентів методиці викладання історії за допомогою засобів умовно-графічної наочності / О. В. Желіба. - С .70 Сакун, Л. В. Роль педагога у процесі навчання іноземних мов / Л. В. Сакун. - С .73 Ростовський, О. Я. Сучасна практика викладання музики в школі: уроки першого всеукраїнського конкурсу "Учитель музики - 2001" / О. Я. Ростовський. - С .77 Отич, О. Інтеграція мистецтв у системі професійної підготовки педагога-хореографа / О. Отич. - С .80 Батюк, Н. О. Формування художньо-образного мислення як педагогічна проблема / Н. О. Батюк. - С .85 Смирнова, Т. А. Проблема професіоналізму кадрів вищої диригентсько-хорової освіти / Т. А. Смирнова. - С .89 Семергей, Н. В. Педагог-митець: мрія чи реальність? / Н. В. Семергей. - С .92 Грисюк, О. М. Основи формування музично-педагогічної компетентності вчителя початкових класів / О. М. Грисюк. - С .96 Васильєва, О. В. Підготовка студентів музично-педагогічних факультетів до просвітницької діяльності: історія та сучасність / О. В. Васильєва. - С .98 Ростовська, Ю. О. Традиції та новаторство у професійній підготовці майбутніх учителів музики та хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .100 Кузьменко, В. Ю. Виховання у старших підлітків позитивного ставлення до здорового способу життя / В. Ю. Кузьменко. - С .102 Кахній, В. В. Сучасні проблеми правового виховання учнівської молоді у профтехучилищах України / В. В. Кахній. - С .105 Благінін, В. М. Готовність вчителів загальноосвітніх шкіл до формування правової свідомості учнів / В. М. Благінін, І. В. Половко. - С .108 Бельмаз, Я. М. Деякі принципи екологічної освіти у формуванні морального ставлення до природи у студентів педагогічних навчальних закладів США / Я. М. Бельмаз. - С .111 Барило, О. А. Вимоги до вчителя к контексті парадигми вільного виховання / О. А. Барило. - С .114 ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА Буянов, П. Г. Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання до педагогічної практики (з досвіду вищих навчальних закладів Російської Федерації) / П. Г. Буянов. - С .117 Аніщенко, О. В. Педагогічна практика в закладах жіночої освіти: вітчизняний досвід / О. В. Аніщенко. - С .120 Білоусова, Н. В. З досвіду роботи ЗОШ І-ІІІ ступеня № 7 м. Ніжина з творчого самовиявлення учнів / Н. В. Білоусова. - С .123 Станіславська, К. І. Впровадження ігрових елементів у процес музично-теоретичної підготовки студентів як засіб оптимизації навчання у мистецькій вищій школі / К. І. Станіславська. - С .126 Лавриненко, О. А. Теоретичні основи розбудови змісту практичної професійно-педагогічної підготовки в педвузах України 1917-1922 рр. / О. А. Лавриненко. - С .130 САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ Солдатенко, М. М. Організаційно-методичні аспекти самостійної навчальної роботи студентів / М. М. Солдатенко. - С .135 Сидорчук, Н. Г. Про співвідношення між поняттями "самоосвіта" та самостійна робота / Н. Г. Сидорчук. - С .138 Кочерга, О. М. Сасмостійна робота студентів як засіб формування творчої особистості майтутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .146 Темерівська, Т. Г. Педагогічні проблеми організації самостійної роботи студентів / Т. Г. Темерівська. - С .149 Дзундза, А. І. Виховання потягу до самовдосконалення у майбутнього педагога / А. І. Дзундза, Н. М. Лосєва. - С .152 Зеленська, Л. Д. Погляди М. Ф. Сумцова на організацію самоосвіти особистості / Л. Д. Зеленська. - С .155 ПСИХОЛОГІЯ Шевченко, Н. Ф. Професійна свідомість як фактор професійного становлення майбутніх фахівців / Н. Ф. Шевченко. - С .158 Качан, Т. М. Роль тренінгових занять у розвитку комунікативних умінь майбутніх психологів / Т. М. Качан. - С .162 Аветісова, І. С. Врахування індивідуальних особливостей пам’яті в процесі навчання іноземної мови / І. С. Аветісова. - С .165 Кошова, І. В. Позиція шкільного психолога в системі педагогічних ситуацій / І. В. Кошова. - С .167 Шилова, Г. П. Вчитель і естетичний розвиок учнів: точка зору гуманістичної психології / Г. П. Шилова. - С .171 Селюнін, С. М. Нестандартні форми змагань з ігрових видів спорту у педагогічному вузі / С. М. Селюнін, П. І. Щербак, В. В. Боровик. - С .175
РУБ 15 Рубрики: Педагогічна майстерність Педагогічна практика Комютерні технології Вчитель--розвиток особистості Здібності--педагогічні Здоровий спосіб життя--виховання Самостійна робота--студенти Педагогічна творчість Адаптація студентів до ВНЗ Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна; Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Сумцов, М. Ф. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 10 Ч.З.№2 (4), ав (1), аб (4), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (4), ав (1), аб (4), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1998. - 182 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн. Зміст: Крицький, В. М. Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів / В. М. Крицький. - С .5-9 Походенко, С. В. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим" / С. В. Походенко. - С .10-16 Савельєва, В. С. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці / В. С. Савельєва. - С .17-22 Бєлкіна, Н. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова / Н. Бєлкіна. - С .23-26 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки / Н. П. Пихтіна. - С .27-32 Дарійчук, Л. П. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів / Л. П. Дарійчук. - С .33-35 Кричковська, Т. Д. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда / Т. Д. Кричковська. - С .36-39 Олійник, С. В. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя / С. В. Олійник. - С .40-42 Плохіх, В. В. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації / В. В. Плохіх. - С .43-47 Хиц, Казімеж. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції / Казімеж Хиц. - С .48-55 Василюк, А. В. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід) / А. В. Василюк. - С .56-58 Кивлюк, О. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму / О. Кивлюк. - С .59-62 Гавриленко, Т. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693) / Т. Гавриленко. - С .63-66 Олійник, Н. А. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами / Н. А. Олійник. - С .67-69 Репецький, Ю. А. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості / Ю. А. Репецький. - С .70-74 Луценко, Ю. Л. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах / Ю. Л. Луценко. - С .75-78 Коваленко, В. О. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .79-86 Заверико, Н. В. Практика як основа підготовки соціального педагога / Н. В. Заверико. - С .87-92 Лукашова, Н. І. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії / Н. І. Лукашова. - С .93-97 Аніщенко, О. В. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.) / О. В. Аніщенко. - С .98-100 Падун, Н. О. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін / Н. О. Падун. - С .101-104 Коваленко, Є. І. До питання про сутність творчості / Є. І. Коваленко. - С .105-111 Хлєбік, С. Р. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .112-114 Хоменко, З. В. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу / З. В. Хоменко. - С .115-117 Грисюк, О. М. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .118-122 Мішедченко, В. В. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання / В. В. Мішедченко. - С .123-126 Коваль, О. В. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності / О. В. Коваль. - С .127-130 Селюнін, С. М. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів / С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. - С .131-134 Папуча, М. В. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників / М. В. Папуча. - С .135-143 Борисюк, С. О. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми / С. О. Борисюк. - С .144-149 Таран, О. М. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи / О. М. Таран. - С .150-153 Гуменюк, О. М. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях / О. М. Гуменюк. - С .154-157 Щотка, О. П. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу / О. П. Щотка. - С .158-161 Новгородська, Ю. Г. Український коледж - школа самореалізації / Ю. Г. Новгородська. - С .162-166 Ковальчук, О. М. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем / О. М. Ковальчук. - С .167-171 Яковець, Н. І. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .172-173 Жалдак, Л. М. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи / Л. М. Жалдак. - С .174-177
РУБ 15 Рубрики: Лідерство--підлітки Мовлення--дошкільнята Моральне виховання Адиктивна поведінка--молодь--профілактика Спілкування--іншомовне--студенти Я - теорія Вчитель майбутній--формування Дошкільники--навчання Освіта в Україні--історія, 20 ст. 20-ті рр. Соціальні педагоги--професійна підготовка Підготовка майбутніх вчителів хімії Освіта в Україні--історія--жіноча освіта, 1890 - 1914 рр. Диференційоване навчання--біологія Творчість--суть Молодші школярі--моральне формування Музичні твори--інтерпретація Музична культура--школярі Музичні здібності Футбольна техніка Старшокласники--індивідуальність Вчитель майбутній--формування Конфлікт--психологія Психолог вузу Коледж Студентська група--адаптація Адаптація студентів до ВНЗ Чернігівщина--освіта--історія Кл.слова (ненормовані): жіноча сільськогосподарська освіта Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Демков, Михайло Іванович \о нем\; Максимович, Іоан \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Баранович, Лазар \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 18 ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1) Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 1 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 216 с. - Літ. в кінці статей. - 7.20 грн. Зміст: Яковець, В. П. Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель" / В. П. Яковець. - С .5-6 Ростовський, О. Я. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга / О. Я. Ростовський. - С .7-17 Коваленко, Є. І. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості / Є. І. Коваленко. - С .18-22 Лащенко, В. Ф. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів / В. Ф. Лащенко. - С .23-26 Володченко, Ж. М. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри / Ж. М. Володченко. - С .27-38 Таран, О. М. Русова С. про принцип виховуючого навчання / О. М. Таран. - С .39-42 Мішедченко, В. В. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя / В. В. Мішедченко. - С .43-46 Хлєбік, С. Р. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності / С. Р. Хлєбік. - С .47-50 Коваль, О. В. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді / О. В. Коваль. - С .51-54 Мартиненко, Л. О. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .55-58 Бєлкіна, Н. І. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу / Н. І. Бєлкіна. - С .59-62 Коваленко, В. О. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї / В. О. Коваленко. - С .63-69 Адамів, Г. С. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки / Г. С. Адамів. - С .70-72 Заніна, О. М. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва / О. М. Заніна, Н. М. Баленко. - С .73-75 Головіна, Н. О. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики / Н. О. Головіна. - С .76-79 Селюнин, С. М. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку / С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. - С .80-83 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи) / Н. П. Пихтіна. - С .84-86 Астаф’єва, М. М. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи / М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. - С .87-91 Плющик, Є. В. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів / Є. В. Плющик. - С .92-94 Коваленко, С. О. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності / С. О. Коваленко. - С .95-98 Євсєєва, Ольга Вадимівна. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи / О. В. Євсєєва. - С .99-104 Останіна, Н. О. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття) / Н. О. Останіна. - С .105-110 Бовсунівська, Н. М. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області) / Н. М. Бовсунівська. - С .111-113 Драчук, Л. І. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького / Л. І. Драчук. - С .114-117 Буянкіна, О. С. Вивчення "історії Русів" у школі / О. С. Буянкіна. - С .118-121 Солова, В. М. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах / В. М. Солова. - С .122-128 Ковальчук, О. М. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога / О. М. Ковальчук. - С .129-132 Новгородська, Ю. Г. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина) / Ю. Г. Новгородська. - С .133-136 Любчук, О. К. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра / О. К. Любчук. - С .137-140 Бойправ, М. Д. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь / М. Д. Бойправ. - С .141-144 Андрєєва, Я. Ф. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі / Я. Ф. Андрєєва. - С .145-149 Литовченко, Н. Ф. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології / Н. Ф. Литовченко. - С .150-156 Походенко, С. В. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності / С. В. Походенко. - С .157-169 Каржова, З. Д. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи / З. Д. Каржова. - С .170-175 Тертична, Н. А. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання / Н. А. Тертична. - С .176-179 Блинов, Ю. І. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей / Ю. І. Блинов. - С .180-185 Лисенко, Г. М. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи / Г. М. Лисенко. - С .186-190 Скрипаченко, Т. В. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу / Т. В. Скрипаченко. - С .191-195 Борисюк, С. О. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати / С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. - С .196-198 Шевченко, Н. Ф. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності / Н. Ф. Шевченко. - С .199-207 Хоменко, З. В. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором / З. В. Хоменко. - С .208-210 Крицький, В. М. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі / В. М. Крицький. - С .211-214
РУБ 15 Рубрики: Вчитель--комплексна програма "Вчитель" Педагогіка творчості Екологічна культура--студенти Здібності музичні--розвиток Ігри народні Педагогіка співробітництва Стохастика--розв’язання задач Лижний спорт Адиктивна поведінка--діти--підлітки Підготовка спеціалістів--наукова організація Підліткові клуби уроки музики "Історія Русів"--вивчення у школі Літня педагогічна практика--готовність студентів Творчість дитяча Самоконтроль--учні Сновидіння Гештальт-психологія Початкова школа--навчання Екологічна криза Імідж Психолог--роль Чернігівщина--соціальна робота Кл.слова (ненормовані): педагогічна преса Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Петлюра, С. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Батиш, Е.; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Арісменді, А. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Нечуй-Левицький, І. С. \о нем\; Грот, Микола Якович (1852-1899) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 18 Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2000. - 214 с. - Літ. в кінці статей. - 9.10 грн. Зміст: ПЕДАГОГІКА ТА МЕТОДИКА Яковець, В. П. Збереження і розвиток наукових традицій Ніжинської вищої школи / В. П. Яковець. - С .5-7 Яковець, Н. І. Порівняльні дослідження європейських педевтологів первинної підготовки і навчального навантаження вчителів / Н. І. Яковець. - С .8-15 Коваленко, Є. І. Самостійна робота студентів як засіб набуття досвіду творчої діяльності / Є. І. Коваленко. - С .16-22 Золотар, О. М. Активізація пізнавальної діяльності учнів на народознавчому матеріалі під час вивчення курсу "Рідний край" / О. М. Золотар. - С .23-27 Адамів, Г. С. Формування способів мислительних дій як професійних умінь у студентів педучилища / Г. С. Адамів. - С .28-30 Костенко, Л. В. До питання про формування пізнавальної діяльності студентів / Л. В. Костенко. - С .31-33 Кивлюк, О. П. Нові інформаційні технології навчання - фактор підвищення творчої активності молодших школярів / О. П. Кивлюк. - С .34-37 Харабет, В. В. Процес педагогічного проектування як аналогова модель процесу інженерного проектування / В. В. Харабет. - С .38-42 Конончук, А. І. Соціальна ситуація формування особистості в сім’ї / А. І. Конончук, Д. Гутник. - С .43-46 Хлєбік, С. Р. Соціально-педагогічний зміст навчання і виховання музично обдарованої молоді / С. Р. Хлєбік. - С .47-50 Грисюк, О. М. Взаємодія загальноосвітньої і дитячої музичної шкіл як шлях формування музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .51-54 Лукашова, Н. І. Розвиток творчого мислення учнів при розв’язуванні ускладнених завдань з хімії / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов, О. А. Мусієнко. - С .55-60 Крицький, В. М. Структура виконавсько-інтерпретаційної діяльності у педагогічному процесі / В. М. Крицький. - С .61-63 Щербініна, О. М. До проблеми авторського тексту в процесі формування виконавського стилю музиканта-педагога / О. М. Щербініна. - С .64-67 Кушнір, В. А. Особливості педагогічного процесу (культурологічне бачення) / В. А. Кушнір. - С .68-73 Станіславська, К. Використання ігрових методів у навчальному процесі творчих вузів / К. Станіславська. - С .74-76 Гусейнова, Л. В. Теоретичні основи інструментально-виконавської підготовки вчителя музики / Л. В. Гусейнова. - С .77-80 Шилова, Г. П. Культурні еталони у сприйманні музики (до постановки проблеми) / Г. П. Шилова. - С .81-87 Останіна, Н. С. Формування у студентів педвузу готовності до роботи в клубах учнівської молоді / Н. С. Останіна. - С .88-91 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Феномен чутливості до інформації про наслідки наркотизації як головна позитивна основа профілактики адиктивної поведінки учнів / Н. П. Пихтіна. - С .92-95 Губченко, Т. В. Спілкування як провідний вид діяльності у сфері дозвілля школярів / Т. В. Губченко. - С .96-99 Стрельнікова, Н. М. Теоретичні основи формування культури спілкування майбутніх вчителів з батьками учнів шкіл / Н. М. Стрельнікова. - С .100-105 Шевчук, М. О. З досвіду національного виховання у школах Ніжинського району / М. О. Шевчук, Р. І. Ярешко. - С .106-109 Василюк, А. В. До проблеми соціального статусу вчителя: Порівняння і висновки / А. В. Василюк. - С .110-114 Барило, О. А. Розвиток логічного мислення школярів / О. А. Барило. - С .115-120 ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Резан, Л. І. Музично-виконавська підготовка в теорії та практиці навчання (історичний аспект) / Л. І. Резан. - С .121-124 Ростовський, О. Я. Музична педагогіка за доби просвітництва / О. Я. Ростовський. - С .125-133 Чувакова, Т. Г. Ціннісні орієнтації професійної підготовки вчителів у США / Ж. М. Володченко; В. М. Вишнева; Н. І. Бєлкіна; Л. О. Мартиненко. - С .134-137 Кузьмич, Л. В. Піднесення методико-математичної думки на рубежі ХІХ - ХХ ст. / Л. В. Кузьмич. - С .138-143 Володченко, Ж. М. Система естетичного виховання в Ніжинських гімназіях (остання чверть ХІХ - початок ХХ ст.) / Ж. М. Володченко. - С .143-149 Кавунник, Олена Анатоліївна. З історії музичної освіти у Ніжинській вищій школі / О. А. Кавунник. - С .150-154 Вишнева, В. М. Педагогічні ідей В. М. Верховинця. Сучасне бачення / В. М. Вишнева. - С .155-159 Семиклят, Н. І. Художнє краєзнавство як засіб естетичного виховання майбутнього вчителя / Н. І. Семиклят. - С .160-163 Бєлкіна, Н. І. Мандрівні дяки як унікальне явище українського освітнього руху / Н. І. Бєлкіна. - С .164-166 Баленко, Н. М. Засади народної педагогіки у спадщині І. Франка / Н. М. Баленко. - С .167-170 Мартиненко, Л. О. Ніжинський період у житті професора О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .171-174 Сурмачевська, О. Визначний педагог М. Ф. Даденков - випускник Ніжинської вищої школи / О. Сурмачевська. - С .175-179 Таран, О. М. Русова С. про вимоги до вчителя оновленої школи / О. М. Таран. - С .180-183 Супруненко, М. І. Розвиток фізико-математичної освіти у Ніжинській вищій школі / М. І. Супруненко. - С .184-187 ПСИХОЛОГІЯ Папуча, М. В. Опосередковуюча дія і генеза структур свідомості / М. В. Папуча. - С .188-191 Любчук, О. К. Здатність до прийняття учбової задачі - необхідний критерій психологічної готовності дитини до оволодіння учбовою діяльністю / О. К. Любчук. - С .192-196 Андрєєва, Я. Ф. Психологічні особливості читання / Я. Ф. Андрєєва. - С .197-200 Щотка, О. П. Психологічна технологія консультування керівників організацій з проблем управлінського спілкування / О. П. Щотка. - С .201-206 Кричковська, Т. Д. Психологічні характеристики потреби у професійній самореалізації майбутніх вчителів / Т. Д. Кричковська. - С .207-210
РУБ 15 Рубрики: Нові інформаційні технології навчання Національне виховання--Ніжин Читання--психологія Студенти--самостійна робота Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Верховинець, В. М. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Даденков, М. Ф. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинська вища школа \о ней\ Примірників всього: 25 Ч.З.№2 (10), аб (13), ав (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (10), аб (13), ав (1), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 211 с. - 11.60 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Гончарова, О. М. Проблеми інформатизації освіти / О. М. Гончарова. - С .6-10 Виговська, С. В. Теоретичні аспекти та педагогічні умови оптимізації професійного становлення студенток вищих навчальних закладів / С. В. Виговська. - С .10-14 Бондаренко, Ю. І. Виявлення авторської позиції у літературних творах історичного жанру: методичний аспект проблеми / Ю. І. Бондаренко. - С .14-20 Головань, Т. О. Проблема використання різних моделей навчання у процесі формування інтересу до правознавства / Т. О. Головань. - С .20-24 Глазиріна, В. М. Зміст навчання як педагогічна категорія / В. М. Глазиріна, В. М. Караваєва. - С .24-31 Глазиріна, В. М. Самостійна робота студентів як чинник професійної підготовки майбутніх фахівців / В. М. Глазиріна, В. О. Снітковська. - С .31-35 Коваленко, Є. І. Гуманістичні тенденції у вітчизняній педагогіці / Є. І. Коваленко. - С .35-40 Безхлєбнова, О. А. Антропософські засади щодо формування та реалізації змісту курсу нової історії / О. А. Безхлєбнова. - С .40-44 Павченко, В. Аспекти модернізації традиційних компонентів історичних студій / В. Павченко. - С .44-48 Чуткий, А. І. Вища гуманітарна освіта вУкраїні: погляд на проблеми очима викладача і студентів / А. І. Чуткий. - С .48-51 Краснощок, А. В. Проблема періодизації історії педагогіки України / А. В. Краснощок. - С .51-54 Закалюжний, В. М. Роль прикладного змісту навчального матеріалу у формуванні мотивації учіння фізики / В. М. Закалюжний. - С .54-57 Василюк, А. В. Освіта в суспільстві знань / А. В. Василюк. - С .57-63 Отич, О. М. Художньо-естетичний розвиток особистості в системі професійної освіти: теорія і практика / О. М. Отич. - С .63-68 Білоусова, Н. В. З історії розвитку поняття самовдосконалення особистості / Н. В. Білоусова. - С .68-73 Турянська, О. Ф. Позитивна "Я-концепція" особистості як психологічний критерій ефективності особистісно-орієнтованого навчання історії в школі / О. Ф. Турянська. - С .73-77 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ Баранков, О. Г. Застосування інтерактивних технологій навчання історії у сучасній шкільній практиці: перспективи та проблеми / О. Г. Баранков, Ю. В. Кузьменко. - С .77-81 Брижатенко, О. Ігрова діяльність як фактор творчого розвитку старшокласників на уроках історії / О. Брижатенко. - С .81-84 Горохівський, П. Вивчення історії української національної і державної символіки у 7-9 класах загальноосвітніх шкіл / П. Горохівський. - С .84-90 Дудка, Р. А. Викладання курсу античної історії у класичних університетах / Р. А. Дудка. - С .90-93 Желіба, О. В. Використання програми Power Point у навчанні історії / О. В. Желіба. - С .93-97 Луняк, М. О. Методика використання статистичних звітів під час викладання курсу "Кримінологія" та суміжних дисциплін / М. О. Луняк. - С .97-102 Мицик, Л. М. Викладання історії як складова громадянської освіти у вищій школі / Л. М. Мицик. - С .102-108 Пилипенко, О. Є. Сучасні методи та технічні засоби навчання історико-правовим дисциплінам у вищій школі України / О. Є. Пилипенко, Н. М. Пилипенко. - С .108-111 Шевченко, С. І. Інформаційні технології навчання ознайомлювального читання студентів / С. І. Шевченко. - С .111-115 Селюнін, С. М. Рейтинг силових вправ для розвитку м’язів рук і плечового поясу / С. М. Селюнін, М. М. Красновид, С. М. Коченко. - С .115-119 Булавенко, С. Д. Економічна освіта як засіб формування соціально адаптованої особисості / С. Д. Булавенко. - С .119-124 Чудовська, Г. Й. Інноваційні підходи до вивчення менделізма (Моногібридне схрещування. Курс загальної біології) / Г. Й. Чудовська. - С .124-131 Юрченко, Н. Н. Организация учебно-поисковой работы студентов в процессе изучения методики преподавания русского языка в начальных классах / Н. Н. Юрченко. - С .131-136 Сорокіна, Н. В. Мовленнєві механізми іноземної мови / Н. В. Сорокіна. - С .136-139 Носаченко, І. М. Сучасні підходи до економічної освіти в ПТНЗ будівельного профілю / І. М. Носаченко. - С .139-141 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Баранков, О. Г. Підготовка майбутніх учителів історії та правознавства до роботи в полікультурному освітньому середовищі / О. Г. Баранков. - С .142-147 Стеченко, Т. О. Психологічні передумови формування у майбутніх учителів професійно-орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні / Т. О. Стеченко. - С .147-153 Артьоменко, О. І. Педагогічна культура викладача вищих наук як умова оптимізації професійнох підготовки майбутніх фахівців / О. І. Артьоменко, В. М. Глазиріна. - С .153-156 Кочерга, О. М. Проблема особистісного розвитку підготовки вчителя початкової школи в умовах педагогічного училища / О. М. Кочерга. - С .156-158 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Акіншева, І. П. Методи викладання соціальної історії в європейських школах / І. П. Акіншева. - С .159-163 Крапив’янський, С. М. Сторінками методичного журналу учителів Республіки Білорусь "Історія: проблеми викладання" / С. М. Крапив’янський. - С .163-167 Крапив’янський, С. М. Українські та білоруські національні меншини І пол. ХХ ст. у дзеркалі новітніх білоруських та українських підручників з історії / С. М. Крапив’янський, В. В. Мартиненко. - С .167-171 Самойленко, О. Г. Освітньо-виховні функції та методика викладання історії за щоденниками М. М. Бережкова / О. Г. Самойленко. - С .171-174 Кривобок, О. П. Григорій Зенгер і Петро Люперсольський як автори навчального плану історичного відділення Ніжинського історико-філологічного інституту 1882 року / О. П. Кривобок. - С .174-177 Новгородський, Р. Г. Соціалізація дитини в умовах "Школи дії" В. Лая / Р. Г. Новгородський. - С .177-183 Чувакова, Т. Г. Альтернативні шляхи підготовки вчителів у США / Т. Г. Чувакова. - С .183-186 Василенко, Т. А. Оцінка педагогічної системи Ф. Фребеля вітчизняними діячами дошкільного виховання / Т. А. Василенко. - С .186-191 Благінін, В. М. Реформування змісту шкільної історичної освіти України: радянський спадок і європейські перспективи / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .191-193 Кожуховська, А. І. Ідеї національного виховання в творчій спадщині О. П. Довженка / А. І. Кожуховська. - С .193-196 Баленко, Н. М. Освітня діяльність та історико-педагогічна спадщина А. С. Будиловича (1846-1919) / Н. М. Баленко. - С .197-204 Новгородська, Ю. Г. Особливості соціалізації особистості в педагогічній спадщині В. Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .202-204 Марченко, Г. В. Екологічна спрямованість змісту історії в середніх школах Великої Британії / Г. В. Марченко. - С .205-207
РУБ 15 Рубрики: Студенти викладання правознавства Зміст навчання Самостійна робота студентів Професійна освіта викладання фізики Я - теорія Викладання історії Економічна освіта Викладання біології в школі Викладання кримінології Технології навчання Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Викладачі вищих навчальних закладів Реформа школи Національне виховання Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Зенгер, Григорій \о нем\; Люперсольський, Петро \о нем\; Лай, В. \о нем\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Довженко, Олександр \о нем\; Будилович, А. С. (1846-1919) \о нем\; Бережков, М. М. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\ Примірників всього: 5 Ч.З.№2 (2), аб (1), ав (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), аб (1), ав (1), фб (1) |