Н 53 Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн. Зміст: Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14 Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22 Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26 Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42 КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240 Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52 Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57 Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60 Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65 Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74 Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88 Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98 Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103 Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110 Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119 Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129 Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133 Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136 Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141 Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146 Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153 Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157 Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160 Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165 Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177 Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189 Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193 Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201 Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206 Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214 Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223 Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227 Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233 Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237 РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385 Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267 Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280 Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309 Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322 Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326 Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332 Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337 Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340 Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352 Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366 Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370 Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
РУБ 37(09)(4УКР) Рубрики: освіта--неперервна професійна Особистість--розвиток особистості--культура Освіта в Україні Синенергетика Вчитель Педагогічна майстерність Навчання Освіта--наступність в освіті Середня школа Педагог--статус--культура Допрофесійна підготовка Учитель початкових класів--підготовка Самостійна робота Розвивальне навчання Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст. Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Освіта--вокальна Культура--вплив на освіту Молодь--допрофесійна підготовка Обдарованість Здібності--розвиток Інформаційна культура Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації Вчитель--творчість Моральне виховання студентів Викладання зарубіжної літератури Вчитель музики Практичні психологи--взаємодія з вчителем Технології--інноваційні Толерантність Кл.слова (ненормовані): наступність в освіті Дод.точки доступу: Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
З-41 Збірник наукових праць Науково-дослідного інституту українознавства [Текст]. Т. VI / за заг. ред. П. П. Кононенка ; Міністерство освіти і науки України, Науково-дослідний інститут українознавства. - К. : Фоліант, 2005. - 440 с. - 11.00 грн. Зміст: Кононенко, П. П. Національна ідея, нація, націоналізм / П. П. Кононенко. - С .7-26 Шевченко, В. І. Українознавство як методологія національного самопізнання / В. І. Шевченко. - С .27-38 Баранівський, В. Ф. Релігійні чинники в системі українознавства та вищої школи України / В. Ф. Баранівський. - С .39-43 Філіпчук, Г. Г. Скрізь, там де існує життя, є вічне: діти і педагогіка (деякі аспекти філософії української освіти) / Г. Г. Філіпчук. - С .44-48 Зембінська, Т. М. Виховна роль українознавства у формуванні свідомого українського громадянина / Т. М. Зембінська, І. В. Стремоухова. - С .49-52 Молчанова, А. О. професійна культура як чинник формування цілісної особи громадянина України / А. О. Молчанова, Л. М. Сергєєва, О. І. Зайченко. - С .53-64 Намакштанська, І. Є. Компаративне вивчення студентами ДонНАБА української національної культури / І. Є. Намакштанська, Ю. М. Новикова. - С .65-70 Никифоренко, А. Р. Опредмечування абстрактних понять при викладанні дисциплін соціально-гуманітарного циклу в вищій школі (на матеріалах навчальних посібників) / А. Р. Никифоренко. - С .71-77 Плівачук, К. В. Роль учителя у формуванні цілісної особи громадянина України у процесі викладання українознавства / К. В. Плівачук Вечерок, Т. В. Зміст і технологія використання сімейних традицій у моральному вихованні старшокласників / Т. В. Вечерок. - С .84-89 Ільїна, Н. О. Психолого-педагогічний супровід дітей-сиріт і дітей, позбавлених баттьківського піклування, на уроках української літератури / Н. О. Ільїна. - С .90-99 Клименко, В. С. Проблема гуманістичних засад вйськового виховання: політологічний аспект / В. С. Клименко. - С .100-106 Ротань, М. П. Військово-патріотичне виховання захисників Вітчизни: проблеми та шляхи їх вирішення / М. П. Ротань. - С .107-114 Мороз, В. В. Педагогічні умови духовного розвитку та соціалізації особистості в установах культури / В. В. Мороз. - С .115-119 Лавриш, І. М. Українознавчий аспект у формуванні морально-етичних цінностей засобами циркового мистецтва / І. М. Лавриш. - С .120-127 Погрібний, А. Г. Мова і голос майдану / А. Г. Погрібний. - С .128-141 Пономаренко, А. Ю. Українознавчі напрями сучасної мовної освіти / А. Ю. Пономаренко. - С .142-145 Сележан, Й. Ю. Мова як духовна цінність молоді: питання політики / Й. Ю. Сележан. - С .156-159 Білик, Б. І. Проблеми державної мови в Україні (1989-2004 рр.) / Б. І. Білик. - С .160-164 Савойська, С. В. Законодавчо-нормативні проблеми впровадження української мови як державної у сферу освіти України (на матеріалах вищих навчальних закладів. 90-ті роки ХХ ст. - початок ХХІ ст.) / С. В. Савойська. - С .165-170 Федунь, М. Р. Національний струмінь у щоденникових записах та спогадах Марка Черемшини про І. Франка як вияв самобутності письменника / М. Р. Федунь. - С .171-175 Мафтин, Н. В. Антеїзм як світоглядна основа новелістичного мислення Василя Стефаника та Григорія Косинки / Н. В. Мафтин. - С .176-185 Погребенник, В. Ф. Українське письменництво у "портретній" есеїстиці Р. Олійника-Рахманного / В. Ф. Погребенник. - С .186-199 Завадська-Пономаренко, В. В. Образ Дунаю у міфологічному хронотопі українців / В. В. Завадська-Пономаренко. - С .200-205 Горенко-Баранівська, Л. І. Військова музика козацько-гетьманської держави другої половини XVII-XVIII ст. (на прикладі Гадяцького полку: 1648-1782 рр.) / Л. І. Горенко-Баранівська. - С .206-214 Кавунник, Олена Анатоліївна. З історії та сьогодення мистецького Ніжина / О. А. Кавунник. - С .215-119 Годенко-Наконечна, О. П. Роль сталих образотворчих знакових систем у формуванні колективної свідомості носіїв національної традиції у сучасному українському суспільстві / О. П. Годенко-Наконечна. - С .220-223 Романовський, Я. Я. Культурологічне забезпечення Збройних сил України як чинник формування цілісної особистості військослужбовця / Я. Я. Романовський. - С .224-230 Ідзьо, В. С. Українська держава в час правління Великого київського князі святослава Ігоревича через призму візантійських джерел у 60-70 роки Х століття / В. С. Ідзьо. - С .231-236 Ярошинський, О. Б. Спрямованість і характер визвольної боротьби середини ХVII ст. на західноукраїнських землях (за матеріалами Волинського воєводства) / О. Б. Ярошинський. - С .237-254 Матейко, Р. М. Роль товариства "Просвіта" у становленні та розвитку української молочарської кооперації Східної Галичини (1904-1914 рр.) / Р. М. Матейко. - С .255-263 Сало, А. Я. Бойові дії козачих кавалерійських з’єднань у Корсунь-Шевченквській операції 1944 р. (до 60-річчя визволення україни) / А. Я. Сало. - С .264-274 Кононенко, Т. П. Застосування принципу "цілісної людини" Г. Сковороди в історико-філософській концепції В. Соловйова / Т. П. Кононенко. - С .275-286 Чирков, О. А. Явище російщення України у системі термінів українознавства / О. А. Чирков. - С .287-296 Гомотюк, О. Є. Українське наукове товариство в Києві - провідний центр українознавства (1907-1921) / О. Є. Гомотюк. - С .297-309 Сушко, В. А. Взаємодія народних і догматичн-правослвних вірувань (за матеріалами поховальної обрядовості українців Слобожанщини) / В. А. Сушко. - С .310-317 Лобанова, Н. П. До питання про причини вступу жінок до монастирів Київської єпархії в ХІХ - початку ХХ ст. (чисельність, соціальний стан, віковий ценз і освітній рівень) / Н. П. Лобанова. - С .318-325 Дзюба, М. Т. Релігійний чинник в системі загальнолюдських цінностей особистості військовослужбовця Збройних сил України / М. Т. Дзюба. - С .326-330 Топальский, В. Л. Можливі шляхи пересування давньоруського війська / В. Л. Топальский. - С .331-339 Мараєва, В. В. Повітряні сполучення між україною і Західною Європою у 1918-1919 рр. / В. В. Мараєва. - С .340-345 Фігурний, Ю. С. Ставлення Митрополита Андрея Шептицького до розбудови українських збройних сил / Ю. С. Фігурний. - С .346-349 Вилко, В. М. Можливості використання досвіду інформаційно-психологічного забезпечення діяльності Збройних сил США у локальних війнах і збройних конфліктах у Збройних силах України / В. М. Вилко. - С .350-355 Федоренко, О. А. Геополітична проблематика в українознавстві / О. А. Федоренко. - С .356-365 Глущенко, К. В. Деякі аспекти забезпечення прав національних меншин у період відродження української державності в 1917-1918 рр. (Центральна Рада) / К. В. Глущенко. - С .366-371 Доценко, В. О. Громадська ініціатива українського єврейства чи витвір більшовицького режиму? До питання діяльності Товариства по землеоблаштуванню єврейських трудящих в Україні в 20-30-ті роки ХХ ст. / В. О. Доценко. - С .372-384 Гулай, В. В. Екстремізація етнічної самосвідомості українського та польського населення Волині під час конфлікту 1943-1944 рр. / В. В. Гулай. - С .385-392 Пилипенко, В. Ю. Нпціональні меншини Півдня України: становище та перспективи розвитку / В. Ю. Пилипенко. - С .393-403 Бабіч, О. І. права національних меншин на сучасному етапі розвитку Української держави / О. І. Бабіч. - С .404-411 Семко, В. Л. Проблема етнічних росіян України у програмах українських політичних партій постраданської доби: методологія вивчення питання / В. Л. Семко. - С .412-419 Козанкевич, А. М. Стеретип поляка, росянина і єврея у студентів Західної України / А. М. Козанкевич. - С .420-426 Лучканин, А. М. Українські студії в університеті імені Бабеша-Боляй міста Клуж-Напока (Румунія) / А. М. Лучканин. - С .427-431 Кл.слова: українознавчі центри Єлісовенко, Ю. П. Українознавчий підхід до виховання / Ю. П. Єлісовенко. - С .432-435
РУБ 902.7(4Укр) Рубрики: Українознавство моральне виховання Військово-патріотичне виховання Українська мова Державна мова--Україна Ніжин, місто--історія Кл.слова (ненормовані): національні меншини -- міжетнічні взаємини -- релігія -- військо українське -- Збройні Сили України Дод.точки доступу: Кононенко, Петро Петрович \ред.\; Франко, Іван Якович \о нем\; Черемшина, Марко \о нем\; Стефаник, Василь Семенович (укр. письменник ; 1871-1936) \о нем\; Косинка, Григорій \о нем\; Олійник-Рахманний, Роман \о нем\; Святослав I (Ігоревич ; Завойовник ; Хоробрий ; князь ; 942-972) \о нем\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Соловйов, Володимир Сергійович \о нем\; Шептицький, Андрій \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Науково-дослідний інститут українознавства Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
С 69 Соціальна робота в Україні: теорія та практика [Текст] : Посібник для підвищення кваліфікації працівників соціальних служб для молоді. Ч. 3 / Державний центр соціальних служб для молоді, Тернопільський державний педагогічний університет імені В. Гнатюка ; За заг. ред. А. Я. Ходорчук. - К. : ДЦССМ, 2002. - ISBN 966-7815-15-3 : 3.00 грн. Зміст: Ходорчук, А. Я. Моніторинг післядипломного навчання соціальних працівників в системі центрів ССМ / А. Я. Ходорчук. - С .4-9 Кравець, В. П. Соціальні служби для молоді та демографічне виховання / В. П. Кравець. - С .9-32 Братасюк, М. Г. Україна в перехідний до ринку період: основні напрями та завдання соціальної політики / М. Г. Братасюк. - С .32-41 Іванчук, М. В. Захист честі, гідності та ділової репутації громадян / М. В. Іванчук. - С .41-55 Чабан, О. С. Психологічні основи спілкування / О. С. Чабан. - С .55-71 Сановська, В. А. Соціально-психологічний тренінг як супровід соціальної роботи / В. А. Сановська. - С .71-80 Чабан, О. С. Релігія як психологічний захист / О. С. Чабан, П. М. Михайлишин. - С .80-84 Матвійчук, Н. С. Технології соціальної роботи / Н. С. Матвійчук. - С .84-90 Поліщук, В. А. Психолого-педагогічний факультет педуніверситету як центр здійснення соціальної освіти в регіоні / В. А. Поліщук. - С .90-104 Купина, Н. М. Характеристика сім’ї, в якій конфліктують батьки і діти / Н. М. Купина. - С .104-115 Вадзюк, О. В. Соціальна робота з клієнтами / О. В. Вадзюк. - С .115-122 Ковалок, Н. П. День відкритих дверей спеціалізованої служби "Молодіжного центру "Довіра" / Н. П. Ковалок. - С .122-124 Грицько, Н. І. Обласний конкурс волонтерів "Під знаком волонтера" / Н. І. Грицько. - С .124-126 Круть, М. М. Кубок КВК "Ярмарок соціальних технологій" / М. М. Круть. - С .126-128 Грод, І. М. Нові інформаційні технології в сфері соціальної роботи з молоддю / І. М. Грод. - С .128-131
РУБ 36(4Укр)(075.3) Рубрики: Соціальна робота Соціальні служби--Україна Дод.точки доступу: Ходорчук, А. Я.; Державний центр соціальних служб для молодіТернопільський державний педагогічний університет імені В. Гнатюка Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 196 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.10 грн. Зміст: Заліський, А. А. Освіта Чернігівщини: модернізація в умовах переходу до інформаційного суспільства / А. А. Заліський. - С .5-8 Химинець, В. В. Соціально-педагогічні аспекти управлінського процесу загальноосвітніми навчальними закладами / В. В. Химинець. - С .9-13 Калініна, Л. М. Якість інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом із використанням технічних засобів (29.05.05 р.) / Л. М. Калініна. - С .14-18 Швидун, В. М. Методологічні основи підвищення професійної компетенції керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів / В. М. Швидун. - С .19-23 Тимошко, Г. М. Педагогічний менеджмент як система управління якістю роботи загальноосвітньої школи / Г. М. Тимошко. - С .24-26 Малафіїк, І. В. Системний характер формування понять у школярів / І. В. Малафіїк. - С .27-30 Василенко, Н. В. Педагогічні основи змісту і структури інноваційної діяльності директора школи / Н. В. Василенко. - С .31-35 Рогова, Т. В. Персоналізований підхід в управлінні педагогічним колективом загальноосвітньої школи / Т. В. Рогова. - С .36-38 Купенко, О. В. Педагогічне обгрунтування зв’язку творчої та пректної діяльностей / О. В. Купенко. - С .39-42 Землянська, О. В. Проекція міської структури та змісту науково-методичної діяльності на план шкільного методичного об’єднання / О. В. Землянська. - С .43-45 Ріхтер, О. Є. Роль дидактичних засобів управління у формуванні професійних умінь студентів при вивченні дисциплін метрологічного профілю / О. Є. Ріхтер. - С .46-48 Логвін, В. Л. Проблема інформаційного забезпечення постановки цілей діяльності педагогічного колективу / В. Л. Логвін. - С .49-52 Слєсаренко, О. В. Освіта та інформаційне суспільство / О. В. Слєсаренко. - С .53-57 Петренко, А. А. Шляхи вдосконалення роботи з кадровим резервом освіти / А. А. Петренко. - С .58-64 Новченкова, К. Д. Стратегії управління системою загальної середньої освіти в місті / К. Д. Новченкова. - С .61-64 Онаць, О. Організаційно-управлінські засади самоосвіти молодого вчителя / О. Онаць. - С .65-69 Вознюк, Л. В. Модель гуманістично зорієнтованої системи внутрішкільного управління в загальноосвітніх навчальних закладах / Л. В. Вознюк. - С .70-76 Гурець, В. Т. Технологія прогнозування якості освіти / В. Т. Гурець. - С .77-79 Давидова, Т. М. Збереження й зміцнення здоров’я учнів - стратегічний напрям роботи сучасної школи / Т. М. Давидова. - С .80-82 Тверезовський, В. А. Загальні принципи побудови дистанційної освіти / В. А. Тверезовський. - С .83-85 Дупляк, Т. В. Підготовка керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти / Т. В. Дупляк. - С .86-88 Климчук, І. О. Деякі аспекти якості економічної освіти в ЗНЗ / І. О. Климчук. - С .89-92 Блакитна, Т. І. Автоматизоване робоче місце керівника навчального закладу / Т. І. Блакитна. - С .93-97 Тельнова, С. А. Управлінський супровід процесу профільного навчання старшої школи / С. А. Тельнова. - С .87-99 Тверезовська, Н. Т. Погляд на інформатизацію освіти черед призму площин / Н. Т. Тверезовська. - С .100-103 Михайленко, Т. В. Управління розвитком персоналу в освітній організації: ретроспектива ровитку та сучасні підходи / Т. В. Михайленко. - С .104-106 Артюх, М. С. Розробка локальних освітніх програм як шлях розвитку періональної системи освіти / М. С. Артюх. - С .107-110 Кивлюк, О. П. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальній діяльності закладів освіти І ступеня / О. П. Кивлюк. - С .111-112 Рябуха, М. І. Проблеми формування соціальної компетенції учнів багатопрофільного ліцею інтернатного типу / М. І. Рябуха. - С .117-120 Вдовиченко, Р. П. Зміст і структура управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / Р. П. Вдовиченко. - С .121-123 Письменна, М. Ф. Інформаційний супровід навчального процесу / М. Ф. Письменна. - С .124-126 Філіппова, Л. Л. Інформативна компетентність викладача вищого нвчального закладу / Л. Л. Філіппова. - С .127-129 Губаш, О. П. Управління підвищенням професійного рівня учителів іноземної мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій / О. П. Губаш, В. В. Лапінський. - С .130-133 Звоник, В. Управління навчальним закладом в умовах реалізації освітніх інновацій / В. Звоник. - С .134-137 Деркач, Г. І. Управління сучасною школою на засадах педагогічних інновацій / Г. І. Деркач. - С .138-140 Бережний, С. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській та навчальній діяльності Першої української гімназії імені Миколи Аркаса м. Миколаєва / С. В. Бережний, Л. С. Аристова. - С .141-143 Удовиченко, О. О. Діяльність методичної служби з підготовки керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти / О. О. Удовиченко. - С .144-146 Федоренко, В. О. Інформаційно-комунікативні технології як засіб розвитку гімназії / В. О. Федоренко. - С .147-150 Грушова, А. А. Організаційні умови інформаційного забезпечення управління навчальним закладом / А. А. Грушова. - С .151-153 Петровський, С. С. Ретроспективний аналіз використання методу проектів у контексті вивчення інформатики учнями 10-11 класів / С. С. Петровський. - С .154-156 Коваленко, Є. І. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх учителів / Є. І. Коваленко. - С .157-159 Авраменко, К. Б. Моніторинг внутрішкільного управління як механізм трансформації освітянської галузі / К. Б. Авраменко. - С .160-162 Островерхова, Н. Оцінка компетентності суб’єктів навчальногопроцесу - стратегія управління якістю уроку / Н. Островерхова. - С .163-167 Пасечнікова, Л. П. Моніторинг динаміки особистісного розвитку учнів / Л. П. Пасечнікова. - С .168-170 Петренко, Л. М. Технологія підготовки педагогічного колективу до експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів / Л. М. Петренко. - С .171-174 Шалар, Л. В. Індивідуалізація навчально-виховного процесу як засіб самоактуалізації особистості / Л. В. Шалар. - С .175-177 Лебідь, І. Управління становленням початкової освіти в Україні (1917 - 1920 рр.) / І. Лебідь. - С .178-183 Хоменко, В. В. Підготовка керівників освітніх установ другого ступеня у Франції / В. В. Хоменко. - С .184-187 Лисенко, І. В. Розвиток вищої початкової освіти на Чернігівщині в контексті проведення освітніх реформ у кінці ХІХ - на початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .188-191
РУБ 15 Рубрики: Управління школою Викладання інформатики Директор школи Педагогічний колектив Управління освітою Вища освіта в Україні--якість освіти Здоров’я учнів Дистанційна освіта Економічна освіта Профільне навчання Управління персоналом Викладачі вищих навчальних закладів Початкова освіта в Україні--історія, 1917-1920 рр. освіта в зарубіжних країнах Чернігівщина--початкова освіта--історія Франція--освіта Кл.слова (ненормовані): підвищення якості освіти Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
П86 Психологическое и социальное сопровождение больных детей и детей-инвалидов [Текст] : Учебное пособие / Под ред. С. М. Безух и С. С. Лебедевой. - СПб. : Речь, 2006. - 112 с. - (Детская психология и психотерапия). - Библиогр.: с. 104. - ISBN 5-9268-0416-7 : 18.60 грн.
РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Діти з особливими потребами--соціальний супровід Діти з особливими потребами--психологічний супровід Кл.слова (ненормовані): діти-інваліди -- хворі діти -- діти з ушкодженням опорно-рухового апарату -- психологічний супровід -- соціальний супровід Дод.точки доступу: Безух, Светлана Михайловна \ред.\; Лебедева, Светлана Соломоновна \ред.\ Примірників всього: 10 фб (1), Ч.З.№2 (4), ав (1), НМК ф-т ПСР (2), аб (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (4), ав (1), НМК ф-т ПСР (2), аб (2) |
П86 Психологічна допомога та соціальний супровід батьків, у яких народилися діти з вадами психічного та фізичного розвитку [Текст] : Методичні рекомендації / А. М. Кравцова, Г. В. Кукуруза, О. О. Близнюк та ін. ; Міністерство України у справах сім’ї, молоді та спорту, Державна соціальна служба для сім’ї, дітей та молоді. - К. : Держсоцслужба, 2008. - 28 с. - Б. ц.
РУБ 36(4Укр) Рубрики: Діти з особливими потребами--батьки--психологічна допомога Соціальна допомога--сім’я Кл.слова (ненормовані): діти з фізичними вадами -- діти з психічними вадами Дод.точки доступу: Кравцова, Анна Михайлівна; Кукуруза, Ганна Володимирівна; Близнюк, Олена Олексіївна; Мохнач, Ольга Миколаївна; Болгова, Лариса Віталіївна; Міністерство України у справах сім’ї, молоді та спорту; Державна соціальна служба для сім’ї, дітей та молоді Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
З-11 З досвіду роботи регіональних психологічних служб із формування здорового способу житя в учнівської молоді [Текст] : методичний посібник / О. М. Сироватко, Л. І. Гриценок, Н. М. Городнова; за науковою ред. І. І. Цушка ; Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи. - К. : Ніка-Центр, 2008. - 124 с. - ISBN 978-966-521-472-4 : 3.70 грн. Зміст: Методологічні питання формування здорового способу життя у дітей та учнів Підходи до формування здоров’язберігаючого середовища в закладі освіти (Сироватко О. М.) . - С .6-18 Проблема формування у молодшого школяра відповідального ставлення до здоров’я (Гриценок Л. І. ) . - С .19-29 Психолого-педагогічні технології як засіб формування позитивного ставлення підлітків до власного здоров’я (Городнова Н. М.) . - С .30-38 Психологічна безпека навчального середовища дошкільних закладів (Мальцева Л. С.) . - С .39-46 Діяльність психологічної служби щодо збереження психічного здоров’я учнівської молоді Профілактіка "шкільної тривожності" як засіб збереження психологічного здоров’я дітей (Говсієвич І. В. ) . - С .47-55 Збереження та зміцнення здоров’я - життєва необхідність сучасної особистості (Житова О. І. ) . - С .56-61 Соціально-психологічний театр як засіб збереження психічного здоров’я особистості в підлітковому віці (Миронюк С. Л.) . - С .62-72 Профілактіка суїцидальної поведінки серед дітей та підлітків (Марінушкіна О. Є., Замазій Ю. О., Житєньова И. К.) . - С .73-86 Діяльність психологічної служби щодо збереження психічного здоров’я педагогів Психічне здоров’я педегогів як складова професійної компетентності (Хозраткулова І. А.) . - С .87-93 Методологічний супровід психологічного здоров’я педагога як об’єкт діяльності шкільної психологічної служби (Кирман Г. А., Сєрова І. А. ) . - С .94-100 Психологічний практикум "Психологічне здоров’я вчителя" (Пельо Г. І.) . - С .101-111 Вивчення складових здорового способу життя в контексті діяльності психологічної служби закладу освіти (Сироватко О. М. ) . - С .112 РУБ 158.9 Рубрики: Здоровий спосіб життя--молодь Кл.слова (ненормовані): психологічне здоров’я -- психологічні служби Дод.точки доступу: Сироватко, Олена Миколаївна; Гриценок, Людмила Іванівна; Городнова, Надія Миколаївна; Цушко, І. І. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ПП1/2002/3 Журнал 2002р. N 3 Психологізація як передумова побудови сучасного освітнього середовища / М.В. Удовенко. - С.123-128. Кл.слова: психологічна служба, психологічний супровід, психологія виховання Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Удовенко, М. В. Психологізація як передумова побудови сучасного освітнього середовища [Текст] / М.В. Удовенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2002. - N3. - С. 123-128.
Рубрики: психологія виховання психологія навчання Психологічна служба системи освіти спадкоємність Кл.слова (ненормовані): психологічний супровід Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПШ-2/2003/3 Журнал 2003р. N 3 Бех, І. Психологічний супровід особистісно орієнтованого виховання / І. Бех. - С.1-6 Калмикова, Л. Функціонально-смислові типи мовлення як психолінгвістична й методична проблема / Л. Калмикова. - С.10-13 Явоненко, М. Розвиток уяви та літературних здібностей молодших школярів / М. Явоненко, . - С.14-17 Зелінська, Т. Амбівалентність батьківської гендерної ролі / Т. Зелінська. - С.47-48 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бех, І. Психологічний супровід особистісно орієнтованого виховання [Текст] / І. Бех> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2003. - N3. - С. 1-6 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Психологія виховання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2003/2/3 Журнал 2003р. N 2/3 Дусавицкий, А. К. Психология личности в социальном измерении / А.К. Дусавицкий. - С.1-3 Редіна, О. В. Історія розвитку психології в освітній галузі Слобожанщини / О.В. Редіна, І.О. Дзюбенко. - С.4-8 Марінушкіна, О. Є. Проблема шкільної дезадаптації у дітей молодшого шкільного віку / О.Є. Марінушкіна. - С.10-12. Гармаш, О. В. Моніторинговий психологічний супровід навчально-виховного процесу як умова забезпечення розвитку особистості / О.В. Гармаш. - С.13-18. Кл.слова: психодіагностика, психологічна служба школи Пашнев, Б. К. Планирование деятельности практическим психологами учреждений образования города : Шкільна психологічна служба / Б.К. Пашнев. - С.25-27. Научитель, Е. Д. Вопросы трудоустройства выпускника вуза: психологический аспект / Е.Д. Научитель. - С.31-32. Шмаргун, В. М. Руховий тренінг для дітей з затримками психічного розвитку / В.М. Шмаргун. - С.33-37. Матвійчук, В. Є. Іскорки доброти: Програма корекційно-розвиваючої роботи по розвитку емоційно-особистісної сфери та попередженню афективних проявів поведінки дошкільника / В.Є. Матвійчук. - С.41-57. Кл.слова: ігри в дошкільних закладах Сарженко, И. В. Программа "Психологические основы выбора профессии" / И.В. Сарженко, О.П. Саржеко. - С.64-65. Губенко, О. В. Активізація творчого потенціалу як засіб психологічної допомоги дітям, що зазнали експлуатації у найгірших формах дитячої праці / О.В. Губенко. - С.66-77. Кл.слова: психокорекція, ігри Калошин, В. Как защититься от психологических вампиров? / В. Калошин. - С.77-78. Тодорів, Л. Д. Рефлексивні складові самосвідомості та їх розвиток в умовах занять з елементами тренінгу / Л.Д. Тодорів. - С.79-86. Кл.слова: інтелектуальні можливості Пашнев, Б. К. Сравнительный анализ символики кошмарных сновидений / Б.К. Пашнев. - С.87-95. Діденко, О. І. Теоретико-прикладні аспекти діяльності практичного психолога у фері розробки психологічного портрету особи, що являє оперативний інтерес: Психологія у силових структурах / О.І. Діденко. - С.96-100. Халін, А. І. Профілактика зловживання забороненими речовинами і наркозалежності / А.І. Халін, М.К. Георгі, В.Г. Сінюгін. - С.101-108. Кл.слова: наркоманія Бутенко, А. В. Исследование особенностей развития личности у детей с глубокими нарушениями зрения: Спеціальна психологія / А.В. Бутенко. - С.109-111. Фадєєв, М. Ю. Не хвилюйтесь - у вас екзамени: Психологія підготовки та відповіді на екзаменах / М.Ю. Фадєєв, О.О. Голушко. - С.112-119. Сіліна, Г. О. Некоторые теоретические аспекты психологии творческой деятельности / Г.О. Сіліна. - С.122-125. Мельник, Ю. Б. Формування культури здоров’я учнів, як важлива складова роботи практичного психолога / Ю.Б. Мельник. - С.126-132. Полуніна, О. В. До проблеми психологічного забезпечення інноваційного навчання у вищому закладі освіти / О.В. Полуніна. - С.133-134. Холодова, О. А. Классический психоанализ в интегративной парадигме современной научной психотерапии / О.А. Холодова. - С.137-141. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Гармаш, О. В. Моніторинговий психологічний супровід навчально-виховного процесу як умова забезпечення розвитку особистості [Текст] / О.В. Гармаш> // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N2/3. - С. 13-18.
Рубрики: психологія навчання психологія особистості дитини психодіагностика Шкільний психолог Кл.слова (ненормовані): психодіагностика -- психологічна служба школи Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ВУ/2003/13/15 Журнал 2003р. N 13/15 Крамаренко, С. Г Психолого-педагогічний супровід розвитку особистості як умова гуманізації навчально-виховного процесу / С.Г Крамаренко. - С.41-42 Тематика лекцій з психології. - С.42-44 Гальцева, Т. О. Психологічна допомога вчителям при застосуванні активних методів навчання / Т. О. Гальцева. - С.45-46 Кротенко, В. М. Гендерність і дипсихіз у сучасному виховані / В. М. Кротенко. - С.50-52 Осипова, Л. І. Дидактогенні ситуації в навчально-виховному процесі / Л.І. Осипова. - С.47-50 Кл.слова: Психічні стани Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
Крамаренко, С. Г Психолого-педагогічний супровід розвитку особистості як умова гуманізації навчально-виховного процесу [Текст] / С.Г Крамаренко> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2003. - N13/15. - С. 41-42
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
> Шифр: СШУ1/2004/6(лютий) Газета 2004р. N 6(лютий) Обдарована дитина : Спецвипуск (Розвиток обдарованих та здібних дітей. Технологія психолого-педагогічного супроводу обдарованих та здібних дітей(покрокова структура технології). Психологічний супровід обдарованих дітей. Авторські програми для обдарованих дітей). - С.1-20. Наркотики. Попередження наркотичної залежності. - Вкладка "ІнфОсвіт", № 3 Кл.слова: здоровий спосіб життя , девіантна поведінка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Обдарована дитина : Спецвипуск (Розвиток обдарованих та здібних дітей. Технологія психолого-педагогічного супроводу обдарованих та здібних дітей(покрокова структура технології). Психологічний супровід обдарованих дітей. Авторські програми для обдарованих дітей). [Текст]> // Сільська школа України : Інформаційно-методичний журнал керівникам,учителям, вихователям. - 2004. - N6(лютий). - С. 1-20.
Рубрики: обдаровані діти Здібності дитини-- дитяча психологія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П697217/2004/2 Журнал 2004р. N 2 (Розвивальні та корекційні заняття психолога) Павленко, Л. Психологічний супровід молодшого школяра / Л. Павленко. - С.4-41. Кл.слова: розвиток особистості учня Видриган, Л. Удосконалювання розумових операцій: Комплекс розвивальних вправ / Л. Видриган. - С.42-82. Несух, Ю. Розвиток пізнавальних процесів дітей молодшого та середнього шкільного віку (уваги, уяви, пам’яті, інтелекту та творчого потенціалу) / Ю. Несух. - С.83-114. Битянова, М. Непередбачувана мозаїка: Ігротека. Психологічна гра / М. Битянова. - С.115-119. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Павленко, Л. Психологічний супровід молодшого школяра [Текст] / Л. Павленко> // Психолог. Бібліотека : Науково-виробниче видання. - 2004. - N2(Розвивальні та корекційні заняття психолога). - С. 4-41.
Рубрики: психологічні ігри психологічні заняття Шкільний психолог психологія молодшого школяра Кл.слова (ненормовані): розвиток особистості учня Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ханычева, И. А. Психологическое сопровождение личностного развития младших школьников [Текст] / И. А. Ханычева> // Психология и школа : Ежеквартальный научно-практический журнал. - 2004. - N2. - С. 103-107.
Рубрики: дитяча психологія психологія молодшого школяра психологічний супровід Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |