37.091.12:331.36](477)
К 11


    Кіндрат, І.
    Технологія складання інтелектуальних карт: плануємо освітній процес / Інна Кіндрат // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 16–24. - Бібліогр.: 2 назви. - Зміст: Блочно-тематичне планування освітнього процесу ; Інтелектуальна карта як спосіб і засіб перспективного планування ; Технологія складання та використання.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--ведення документації
   Заклади дошкільної освіти--методична робота

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- підвищення кваліфікації -- інтелектуальні карти -- інтелектуальна карта -- технологія складання -- освітній процес -- блочно-тематичне планування -- перспективне планування -- педагогічні технології
Анотація: Третя тема курсу "Інтелектуальні карти в освітньому процесі, самоосвіті та управлінні".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.217:379.8](477)
О-64


   
    Організовуємо прогулянку для дошкільників // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 59–60.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--методична робота--самодіагностика
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- прогулянки -- самоперевірка -- тест -- тестування
Анотація: Тест для самоперевірки.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Настільки добре я виконую свою роботу? : тест для самооцінювання діяльності вихователя-методиста закладу дошк. освіти // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 61.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--вихователь-методист
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- вихователі-методисти -- самоперевірка -- самооцінювання -- тести


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Б 11


    Білоус, С.
    Тематичний тиждень у дитячому садку / Світлана Білоус // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 4–9. - Зміст: Як підготувати та провести ; Додаток 1 : Тематичний тиждень "Дитина – віддзеркалення світу" ; Додаток 2 : Презентація творчих майстерень. Ділова гра.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- тематичні тижні -- ділові ігри -- творчі майстерні -- робота з батьками -- позитивне сприйняття світу
Анотація: У статті вміщено методичні поради щодо організації та проведення тематичного тижня в закладах дошкільної освіти. Подано план роботи тематичного тижня та розробку ділової гри.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.015.31:111.852:7](477)
Х 98


   
    Художньо-естетичний розвиток дітей : [тест для самоперевірки] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 35–36.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--естетичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
естетичне виховання дошкільника -- художньо-естетичний розвиток -- самоперевірка


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.064.1(477)
П 18


   
    Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу: Що До Чого : [тест для самоперевірки] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 2. - С. 35–37.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--освітній процес
Кл.слова (ненормовані):
партнерська взаємодія -- соціальні контакти -- освітній процес -- теорія співіснування трьох мозків -- тесування -- самоперевірка -- подолання конфліктів -- комунікативність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.12:005.572:061.2](477)
К 56


    Коваленко, А.
    Квест у методичному кабінеті / Алла Коваленко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 2. - С. 48–51. - Зміст: Додаток : Методичний квест "Підготовка до Тижня безпеки дитини у квест-кімнаті".
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей
Кл.слова (ненормовані):
Тиждень безпеки дитини -- квест-технології
Анотація: У статті подано поради щодо організації освітнього квесту та мотивації педагогів досліджувати та створити з колективу справжню команду. Подано сценарій квесту.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.12:005.572:061.2](477)
П 52


   
    Положення про конкурс "Методична кухня: оригінальні рецепти від шефа" // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 2. - С. 64–66.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота
Кл.слова (ненормовані):
методична робота -- професійні конкурси -- методичний кабінет


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.33(477)
З-86


    Зорич, С.
    Цікаво про нудне, або Мистецтво сторітелінгу / Світлана Зорич // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. 33–35. - Зміст: Додаток : Практикум для вихователів "Навчаємо дітей цікаво розповідати".
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--методи навчальної роботи
   Заклади дошкільної освіти--методична робота

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- методи навчання в ЗДО -- заклади дошкільної освіти -- сторітелінг -- складання історій -- розповідання -- розповіді -- методична робота -- практикуми для вихователів
Анотація: У статті описано використання технології сторітелінгу в освітньому процесі закладів дошкільної освіти. Вміщено розробку практикуму для педагогів щодо навчання дошкільників складанню історій.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.64:688.72](477)
К 56


    Коваленко, А.
    Діяльнісний підхід: учимося, граючи [Текст] / Алла Коваленко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 17–19. - Зміст: Додаток : Майстер-клас для вихователів.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--ігри
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- навчальні іграшки -- LEGO -- LEGO-конструювання -- конструктори -- діяльнісний підхід -- освітній процес -- конструювання -- майстер-клас -- методична робота -- професійна майстерність
Анотація: У статті вміщено розробку майстер-класу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.015.3:159.947.5](477)
Б 40


    Безсонова, О.
    Мотивація до дії як основа формування сталого способу життя [Текст] / Ольга Безсонова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 35–38. - Зміст: Що таке мотивація ; Як можна мотивувати діяти ; Додаток : Тренінг для педагогів.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--мотивація
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- мотивація -- діяльність -- способи -- тренінги -- педагогічна майстерність -- методична робота


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Ш 35


   
    Швидка методична допомога в літній період // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 5. - С. [30].
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--літній оздоровчий період
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- робота з педагогами -- методичний кабінет -- робота з батьками -- робота з дітьми
Анотація: У статті подано план діяльності вихователя-методиста закладу дошкільної освіти у літній період.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Ш 24


    Шаповал, Н.
    Вітер змін, або Оновлення векторів у методичній роботі / Наталія Шаповал // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 4–11. - Зміст: Чому векторність і адресна спрямованість ; Які форми роботи найоптимальніші ; Як визначити ефективність методів роботи ; Додаток : Форма роботи з кадрами, батьками, громадськістю Проект "Країна online. Херсонське доршкілля".
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- методична служба -- моделі -- форми роботи -- ефективність -- векторність -- адресна спрямованість -- робота з кадрами -- робота з батьками -- робота з громадськістю -- взаємодія з батьками
Анотація: У статті описано досвід роботи методичного кабінету при управлінні освіти Херсонської міської ради щодо впровадження нової моделі методичної служби в закладах дошкільної освіти міста.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Л 11


    Літвінова, Н.
    PlatforM – сучасна форма методичної роботи з педагогами / Наталія Літвінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 12 –20. - Зміст: Чому методична платформа ; Як працює PlatforM ; У чому універсальність PlatforM ; Додаток 1 : PlatforM: Інноваційні технології в закладі дошкільної освіти – сучасний погляд на навчання дітей ; Додаток 2 : Локація "Освіта для сталого ргозвитку: технологія розвитку сучасного погляду на життя дітей дошкільного віку" ; Додаток 3: Локація "Comments".
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- форми роботи -- робота з педагогами -- методична платформа -- PlatforM
Анотація: У статті описано досвід дошкільного навчального закладу № 60 міста Миколаєва щодо впровадження нової форми методичної роботи – методичної платформи PlatforM.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.12:005.572:061.2](477)
К 11


    Кіндрат, І.
    Як спланувати день за 5 хвилин, або Планування за принципом методичного конструктора / Інна Кіндрат // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 21–27. - Зміст: Що це ; Навіщо ; Що є основою ; Як упроваджувати в практику ; У якій технології реалізовано ; Які складники технології ; Як відобразити у календарному плануванні ; Як скоротити час на планування за допомогою ІКТ.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота
   Заклади дошкільної освіти--планування

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- планування -- освітній процес -- методичний конструктор -- алгоритм планування -- блочно-тематичне планування -- інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: У статті подано поради щодо планування освітнього процесу в закладі дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.214-021.252:0/9](477)
П 37


   
    Плануємо освітній процес за принципом методичного конструктора / підгот. Інна Кіндрат // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. [28].
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--планування
   Заклади дошкільної освіти--методична робота

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- планування -- методичний конструктор -- форми планування -- електронна форма планування -- пам’ятка
Анотація: Пам’ятка для вихователів-методистів.


Дод.точки доступу:
Кіндрат, Інна \підгот.\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.12:005.572:061.2](477)
С 43


   
    Складаємо план роботи на рік: чек-ліст // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. [29–32].
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота
   Заклади дошкільної освіти--планування

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- планування -- річне планування -- план -- розділи -- чек-ліст


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Л 96


    Лютко, О.
    Як навчити педагогів експериментувати засобом мислення / Оксана Лютко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 45–48. - Зміст: Методика як засіб для зміни моделі освітнього процесу ; Секрети "сократівського діалогу" ; Додаток 1 : Практикум для педагогів закладу дошкільної освіти ; Додаток 2 : Проблемний текст Євгена Лаківського "Толерантність на відстані".
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- розвиток мислення -- філософія -- навчання педагогів -- сократівські діалоги -- практикуми для педагогів -- проблемні тексти -- дивергентне мислення -- освітній процес -- інформаційна модель -- рефлексивна модель
Анотація: У статті йдеться про використання методики "Філософія для дітей" для навчання педагогів дошкільних навчальних закладів трансформуванню традиційної інформаційної моделі освітнього процесу в рефлексивну.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Я 44


   
    Як убезпечити життя дітей : [тест для педагогів з метою самодіагностики] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 62–63.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- педагоги ЗДО -- самоперевірка -- тести -- безпека життєдіяльності -- діти дошкільного віку


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Б 40


    Безсонова, О.
    Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців [Текст] / Ольга Безсонова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 4–16. - Зміст: Як організувати особистісний простір освіти ; Як провести діагностичне обстеження ; Як визначити тип педагогів-початківців ; Як об’єднати наставників і початківців ; Як розробити систему успішного професійного розвитку ; Додаток 1 : Тест-опитувальник Оцінювання професійно-педагогічних та особистісних рис педагога ; Додаток 2 : Алгоритм складання індивідуальної програми професійного розвитку педагога-початківця ; Додаток 3 : Континууми для Курсів підвищення кваліфікації, методичних об’єднань керівників ЗДО та вихователів-методистів.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- особистий простір освіти -- діагностичні обстеження -- педагоги-початківці -- наставники -- професійний розвиток -- тести-опитувальники -- професійно-педагогічні риси -- особистісні риси -- індивідуальні програми -- професійно-педагогічний континуум -- наставництво -- індивідуальний підхід -- взаємодія -- моделювання
Анотація: У статті йдеться про організацію освітнього простору у закладі дошкільної освіти для підвищення професійної компетентності педагогів-початківців.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)