К 11 Кіндрат, І. Технологія складання інтелектуальних карт: плануємо освітній процес / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 16–24. - Бібліогр.: 2 назви. - Зміст: Блочно-тематичне планування освітнього процесу ; Інтелектуальна карта як спосіб і засіб перспективного планування ; Технологія складання та використання.
Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- підвищення кваліфікації -- інтелектуальні карти -- інтелектуальна карта -- технологія складання -- освітній процес -- блочно-тематичне планування -- перспективне планування -- педагогічні технології Анотація: Третя тема курсу "Інтелектуальні карти в освітньому процесі, самоосвіті та управлінні". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-64 Організовуємо прогулянку для дошкільників> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 59–60.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- прогулянки -- самоперевірка -- тест -- тестування Анотація: Тест для самоперевірки. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Настільки добре я виконую свою роботу? : тест для самооцінювання діяльності вихователя-методиста закладу дошк. освіти> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 61.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- вихователі-методисти -- самоперевірка -- самооцінювання -- тести Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Білоус, С. Тематичний тиждень у дитячому садку / Світлана Білоус> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 4–9. - Зміст: Як підготувати та провести ; Додаток 1 : Тематичний тиждень "Дитина – віддзеркалення світу" ; Додаток 2 : Презентація творчих майстерень. Ділова гра.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- тематичні тижні -- ділові ігри -- творчі майстерні -- робота з батьками -- позитивне сприйняття світу Анотація: У статті вміщено методичні поради щодо організації та проведення тематичного тижня в закладах дошкільної освіти. Подано план роботи тематичного тижня та розробку ділової гри. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Х 98 Художньо-естетичний розвиток дітей : [тест для самоперевірки]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 35–36.
Кл.слова (ненормовані): естетичне виховання дошкільника -- художньо-естетичний розвиток -- самоперевірка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 18 Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу: Що До Чого : [тест для самоперевірки]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 2. - С. 35–37.
Кл.слова (ненормовані): партнерська взаємодія -- соціальні контакти -- освітній процес -- теорія співіснування трьох мозків -- тесування -- самоперевірка -- подолання конфліктів -- комунікативність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коваленко, А. Квест у методичному кабінеті / Алла Коваленко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 2. - С. 48–51. - Зміст: Додаток : Методичний квест "Підготовка до Тижня безпеки дитини у квест-кімнаті".
Кл.слова (ненормовані): Тиждень безпеки дитини -- квест-технології Анотація: У статті подано поради щодо організації освітнього квесту та мотивації педагогів досліджувати та створити з колективу справжню команду. Подано сценарій квесту. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 52 Положення про конкурс "Методична кухня: оригінальні рецепти від шефа"> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 2. - С. 64–66.
Кл.слова (ненормовані): методична робота -- професійні конкурси -- методичний кабінет Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-86 Зорич, С. Цікаво про нудне, або Мистецтво сторітелінгу / Світлана Зорич> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. 33–35. - Зміст: Додаток : Практикум для вихователів "Навчаємо дітей цікаво розповідати".
Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- методи навчання в ЗДО -- заклади дошкільної освіти -- сторітелінг -- складання історій -- розповідання -- розповіді -- методична робота -- практикуми для вихователів Анотація: У статті описано використання технології сторітелінгу в освітньому процесі закладів дошкільної освіти. Вміщено розробку практикуму для педагогів щодо навчання дошкільників складанню історій. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коваленко, А. Діяльнісний підхід: учимося, граючи [Текст] / Алла Коваленко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 17–19. - Зміст: Додаток : Майстер-клас для вихователів.
Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- навчальні іграшки -- LEGO -- LEGO-конструювання -- конструктори -- діяльнісний підхід -- освітній процес -- конструювання -- майстер-клас -- методична робота -- професійна майстерність Анотація: У статті вміщено розробку майстер-класу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 40 Безсонова, О. Мотивація до дії як основа формування сталого способу життя [Текст] / Ольга Безсонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 35–38. - Зміст: Що таке мотивація ; Як можна мотивувати діяти ; Додаток : Тренінг для педагогів.
Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- мотивація -- діяльність -- способи -- тренінги -- педагогічна майстерність -- методична робота Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 35 Швидка методична допомога в літній період> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 5. - С. [30].
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- робота з педагогами -- методичний кабінет -- робота з батьками -- робота з дітьми Анотація: У статті подано план діяльності вихователя-методиста закладу дошкільної освіти у літній період. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 24 Шаповал, Н. Вітер змін, або Оновлення векторів у методичній роботі / Наталія Шаповал> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 4–11. - Зміст: Чому векторність і адресна спрямованість ; Які форми роботи найоптимальніші ; Як визначити ефективність методів роботи ; Додаток : Форма роботи з кадрами, батьками, громадськістю Проект "Країна online. Херсонське доршкілля".
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- методична служба -- моделі -- форми роботи -- ефективність -- векторність -- адресна спрямованість -- робота з кадрами -- робота з батьками -- робота з громадськістю -- взаємодія з батьками Анотація: У статті описано досвід роботи методичного кабінету при управлінні освіти Херсонської міської ради щодо впровадження нової моделі методичної служби в закладах дошкільної освіти міста. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 11 Літвінова, Н. PlatforM – сучасна форма методичної роботи з педагогами / Наталія Літвінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 12 –20. - Зміст: Чому методична платформа ; Як працює PlatforM ; У чому універсальність PlatforM ; Додаток 1 : PlatforM: Інноваційні технології в закладі дошкільної освіти – сучасний погляд на навчання дітей ; Додаток 2 : Локація "Освіта для сталого ргозвитку: технологія розвитку сучасного погляду на життя дітей дошкільного віку" ; Додаток 3: Локація "Comments".
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- форми роботи -- робота з педагогами -- методична платформа -- PlatforM Анотація: У статті описано досвід дошкільного навчального закладу № 60 міста Миколаєва щодо впровадження нової форми методичної роботи – методичної платформи PlatforM. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіндрат, І. Як спланувати день за 5 хвилин, або Планування за принципом методичного конструктора / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 21–27. - Зміст: Що це ; Навіщо ; Що є основою ; Як упроваджувати в практику ; У якій технології реалізовано ; Які складники технології ; Як відобразити у календарному плануванні ; Як скоротити час на планування за допомогою ІКТ.
Заклади дошкільної освіти--планування Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- планування -- освітній процес -- методичний конструктор -- алгоритм планування -- блочно-тематичне планування -- інформаційно-комунікаційні технології Анотація: У статті подано поради щодо планування освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 37 Плануємо освітній процес за принципом методичного конструктора / підгот. Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. [28].
Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- планування -- методичний конструктор -- форми планування -- електронна форма планування -- пам’ятка Анотація: Пам’ятка для вихователів-методистів. Дод.точки доступу: Кіндрат, Інна \підгот.\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 43 Складаємо план роботи на рік: чек-ліст> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. [29–32].
Заклади дошкільної освіти--планування Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- планування -- річне планування -- план -- розділи -- чек-ліст Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 96 Лютко, О. Як навчити педагогів експериментувати засобом мислення / Оксана Лютко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 45–48. - Зміст: Методика як засіб для зміни моделі освітнього процесу ; Секрети "сократівського діалогу" ; Додаток 1 : Практикум для педагогів закладу дошкільної освіти ; Додаток 2 : Проблемний текст Євгена Лаківського "Толерантність на відстані".
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- розвиток мислення -- філософія -- навчання педагогів -- сократівські діалоги -- практикуми для педагогів -- проблемні тексти -- дивергентне мислення -- освітній процес -- інформаційна модель -- рефлексивна модель Анотація: У статті йдеться про використання методики "Філософія для дітей" для навчання педагогів дошкільних навчальних закладів трансформуванню традиційної інформаційної моделі освітнього процесу в рефлексивну. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 44 Як убезпечити життя дітей : [тест для педагогів з метою самодіагностики]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 62–63.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- педагоги ЗДО -- самоперевірка -- тести -- безпека життєдіяльності -- діти дошкільного віку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 40 Безсонова, О. Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців [Текст] / Ольга Безсонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 4–16. - Зміст: Як організувати особистісний простір освіти ; Як провести діагностичне обстеження ; Як визначити тип педагогів-початківців ; Як об’єднати наставників і початківців ; Як розробити систему успішного професійного розвитку ; Додаток 1 : Тест-опитувальник Оцінювання професійно-педагогічних та особистісних рис педагога ; Додаток 2 : Алгоритм складання індивідуальної програми професійного розвитку педагога-початківця ; Додаток 3 : Континууми для Курсів підвищення кваліфікації, методичних об’єднань керівників ЗДО та вихователів-методистів.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- особистий простір освіти -- діагностичні обстеження -- педагоги-початківці -- наставники -- професійний розвиток -- тести-опитувальники -- професійно-педагогічні риси -- особистісні риси -- індивідуальні програми -- професійно-педагогічний континуум -- наставництво -- індивідуальний підхід -- взаємодія -- моделювання Анотація: У статті йдеться про організацію освітнього простору у закладі дошкільної освіти для підвищення професійної компетентності педагогів-початківців. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |