Д 40 Дзєжговська, Ірена. Навчання вчителів [Текст] : підручник для викладача-тренера / І. Дзєжговська; пер. з пол. К. Корсак. - Львів : Літопис, 2002. - 173 с. - Літ.: с. 170-172. - ISBN 966-7007-79-4 : 7.00 грн.
РУБ 371 Рубрики: Вчитель--професійна підготовка Дод.точки доступу: Корсак, Костянтин \пер.\ Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
В 19 Василюк, Алла Володимирівна. Нариси з порівняльної педагогіки [Текст] : посібник з порівняльної педагогіки для студентів вищих педагогічних закладів освіти / А. Василюк, К. Корсак, Н. І. Яковець ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 119 с. - Бібліогр.: с. 111-119. - 2.50 грн. Зміст: Виникнення порівняльної педагогіки та її початкові теоретико-методологічні концепції . - С .7 Батьки-засновники порівняльної педагогіки . - С .10 Перші наукові досягнення . - С .13 Зародження організацій . - С .18 Порівняльна педагогіка в СРСР та Україні . - С .19 Змужніння порівняльної педагогіки та її сучасні теоретико-методологічні окнцепції . - С .20 Порівняльна педагогіка в незалежній україні . - С .31 Інформаційно-суспільні зміни і тенденції розвитку освіти . - С .32 Стан освіти в Україні . - С .42 Міжнародна взаємодія в освіті: організації та програми . - С .45 ЮНЕСКО та її інституції . - С .47 Європейський Союз . - С .50 Рада Європи . - С .51 Міжнародні освітні програми . - С .52 Дошкільне виховання. Початкова школа . - С .57 Елементи історії розвитку системи жошкільного виховання . - С .57 Основні завдання системи дощкільного виховання . - С .58 Про стан і діяльність початкової школи . - С .61 Тенденції розвитку початкової освіти . - С .64 Середня освіта: Стан і тенденції розвитку . - С .66 Системи професійної освіти: стан і перспективи розвитку . - С .74 З історії профосвіти . - С .74 Цілі і моделі середньої професійної освіти . - С .75 Сучасна система професійних консультацій . - С .82 Стан і перспективи розвитку вищої освіти . - С .83 Педагогічні кадри учора, сьогодні і завтра . - С .92 Підвищення вимог до вчителя ХХІ ст. . - С .92 Педевтологи про підготовку вчителів . - С .95 Організація первинної підготовки вчителів . - С .97 Реформи освіти - досвід і перспективи. Приклад України і Польщі
РУБ 371(075.3) Рубрики: Педагогіка--порівняльна педагогіка Дод.точки доступу: Корсак, Костянтин; Яковець, Наталія Іванівна; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 264 фб (1), ав (4), аб (247), Ч.З.№2 (12) Свободны: фб (1), ав (4), аб (247), Ч.З.№2 (12) |
К 69 Корсак, Костянтин Віталійович. Фізика [Текст] : для вступників до вищих навчальних закладів / К. В. Корсак ; ред. М. А. Васильківська. - 3-є вид. - К. : Либідь, 1995. - 240 с. - ISBN 5-325-00733-5 : 270000 крб. РУБ 53(075.29) Рубрики: Кафедра фізики Фізика--підручники та посібники для абітурієнтів Дод.точки доступу: Васильківська, М. А. \ред.\ Примірників всього: 12 Ч.З.№2 (8), ав (1), аб (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (8), ав (1), аб (2), фб (1) |
> Шифр: ВОУ1/2011/1 Журнал 2011р. N 1 Слюсаревський, Микола. Теоретико-методологічні та праксеологічні аспекти проблеми взаємодії суспільства і освіти / М. Слюсаревський. - С.12-20 Богданова, Наталія. Культура життєтворчості особистості як філософська проблема / Н. Богданова. - С.21-26 Акопян, Валерій Григорович. Феномен екологічної свідомості в царині сучасного наукового дискурсу / В. Акопян. - С.27-31 Івченко, Олексій. Розуміння свободи в реаліях XXI століття / О. Івченко. - С.32-39 Рябченко, Володимир. Освіта, навчання, виховання й соціалізація як поняття й процеси та рамки осягнення ними особистості / В. Рябченко. - С.46-54 Покась, Віталій. Організація навчальної роботи в школах-інтернатах у період їх становлення / В. Покась. - С.55-62 Кожедуб, Лідія . Розуміння підтексту як передумова адекватного сприйняття художнього тексту у процесі підготовки майбутніх філологів / Л. Кожедуб. - С.63-69 Андрущенко, Тетяна. Романтизм та діалектика естетичного / Т. Андрущенко. - С.70-78 Корсак, Костянтин. До питання сучасної оцінки геніїв і геніальності / К. Корсак. - С.79-85 Бойчук, Микола. Теоретичні засади дослідження демократії як форми народовладдя / М. Бойчук. - С.86-92 Білогур, Влада. Формування світоглядної культури студентів як основа управління процесом становлення їхньої системи цінностей / В. Білогур, С. Макаренко. - С.93-99 Андрушкевич, Фабіан. Основні напрями та форми українсько-польської академічної співпраці / Ф. Андрушкевич. - С.108-113 Козлакова, Галина. Вища освіта в Канаді : деякі враження про університети Оттави і Торонто / Г. Козлакова. - С.114-119 Артюшенко, Оксана. Виховання як чинник відтворення ментальності підростаючого покоління / О. Артюшенко. - С.120-125 Система - проти суржику. - С.126 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Зіньковський, Юрій. Камені спотикання вітчизняної вищої освіти / Ю. Зіньковський. - С.7-18 Мадзігон, Василь. Реформа освіти у руслі Болонського процесу та управління якістю безперервної освіти / В. Мадзігон, М. Вачевський. - С.19-26 Корсак, Костянтин. Ноотехнології як засіб побудови ноосфери В. Вернадського / К. Корсак. - С.27-35 Ярошенко, Тетяна. Відкритий доступ - шлях до присутності України у світовій науковій спільноті / Т. Ярошенко. - С.47-51 Жуков, Ігор. Концепція інтернет-порталу інформаційних ресурсів освіти і науки МОНМС України / І. Жуков, О. Іванкевич, Г. Кременецький. - С.52-61 Андрюшина, Олена. Освітні інвестиції в контексті національного моніторингу якості загальної освіти (досвід США) / О. Андрюшина. - С.62-68 Пономаренко, Оксана. Особливості профорієнтаційної роботи у навчальних закладах Великої Британії / О. Пономаренко. - С.69-77 Величко, Олександр. Розвиток рейтингового оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників / О. Величко [и др.]. - С.78-84 Інші автори: Іващенко В., Ясев О., Рожков О. Бочкарьова, Наталія. Дослідження сутності поняття " педагогічна фасилітація" / Н. Бочкарьова. - С.98-104 Кожедуб, Лідія. Навчання читанню художних творів у мовних ВНЗ в умовах зниження рівня читацької активності в суспільстві / Л. Кожедуб. - С.105-113 Жорнова, Ольга. Модернізація освіти як mainstream у вітчизняній педагогіці / О. Жорнова, О. Жорнова. - С.114-122 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 69 Корсак, Костянтин. До питання сучасної оцінки геніїв і геніальності [Текст] / К. Корсак> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - N 1. - С. 79-85 Рубрики: Геніальність етичні доктрини та погляди Кафедра філософії та соціології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 69 Корсак, Костянтин. Ноотехнології як засіб побудови ноосфери В. Вернадського [Текст] / К. Корсак> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2011. - N 3. - С. 27-35 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: освіта і суспільство ноотехнології Кл.слова (ненормовані): ноосуспільство -- ноонауки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2012/1 Журнал 2012р. N 1 Андрущенко, Віктор Петрович. Соціальний статус учителя / В. П. Андрущенко. - С.5-9. - Бібліогр.: 11 назв Самчук, Зореслав Федорович. Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери / З. Ф. Самчук. - С.10-19. - Бібліогр.: 11 назв Уваркіна, Олена Василівна. Особливості сучасного розвитку української національної освіти / О. В. Уваркіна. - С.20-24. - Бібліогр.: 9 назв Кивлюк, Ольга Петрівна. Віртуалізація освітнього простору як прагматичний складник розвитку інформаційної педагогіки / О. П. Кивлюк. - С.25-30. - Бібліогр.: 10 назв Корсак, Костянтин Віталійович. ХХІ століття - епоха четвертої цивілізаційної хвилі / К. Корсак. - С.31-37. - Бібліогр.: 13 назв Касьянов, Дмитро Володимирович. Основні наноресурси людства: природа і сутність нанотехнологічного розвитку / Д. В. Касьянов. - С.38-41. - Бібліогр.: 9 назв Дуденко, Василь Петрович. Методичні принципи оздоровлення науки у ВНЗ: що має бути здійснено вже сьогодні? / В. П. Дуденко. - С.42-48. - Бібліогр.: 8 назв : табл. Вернидуб, Роман Михайлович. Науково-дослідницька діяльність у структурі забезпечення професійної підготовки вчителя / Р. М. Вернидуб. - С.49-55. - Бібліогр.: 11 назв Линовицька, Олеся Вікторівна. Автономія і відповідальність навчального закладу / О. В. Линовицька. - С.56-60. - Бібліогр.: 6 назв Макаренко, Світлана Олегівна. Поєднання позанавчальної діяльності з реальною суспільною практикою як умова виховання обдарованих дітей / С. О. Макаренко. - С.61-66. - Бібліогр.: 13 назв Прудченко, Інна Іванівна. Педагогічна епістемологія Лі Дж. Шульмана: еволюція знань учителя / І. І. Прудченко. - С.67-74. - Бібліогр.: 11 назв Слюсаренко, Олена Миколаївна. Вік і досвід ("вислуга років") університетів як чинник досягнення ними світового класу / О. М. Слюсаренко. - С.75-80. - Бібліогр.: 21 назва : табл. Косенко, Олександра Іванівна. Європейський Союз та Україна: спільне і відмінне у вищій освіті / О. І. Косенко. - С.81-86. - Бібліогр.: 7 назв : табл. Коваль, Тетяна Василівна. Реакція вищої освіти Німеччини на ринково-рейтингові тенденції / Т. В. Коваль. - С.87-92. - Бібліогр.: 11 назв : табл. Капера, Ірина Сергіївна. Українська молодь у контексті соціальних змін / І. С. Капера. - С.93-100. - Бібліогр.: 9 назв : табл. Сахневич, Інна Андріївна. Інтегрований спецкурс з основ медіакомпетентності у професійній підготовці майбутніх фахівців технічних спеціальностей / І. А. Сахневич. - С.101-105. - Бібліогр.: 5 назв Іващенко, Оксана Алімівна. Психолого-педагогічна підготовка фахівців пожежно-рятувальної служби / О. А. Іващенко. - С.106-112. - Бібліогр.: 10 назв : рис., табл. Клепко, Сергій Федорович. Прецедентний текст української освітології / С. Ф. Клепко. - С.113-124. - Бібліогр.: 22 назви Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Корсак, Костянтин Віталійович. ХХІ століття - епоха четвертої цивілізаційної хвилі / К. Корсак> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 31-37. - Бібліогр.: 13 назв Рубрики: Вища освіта--розвиток Кл.слова (ненормовані): суспільство майбутнього -- прогнозування -- цивілізаційний поступ людства -- хвильова модель -- вища освіта -- природничі науки -- форсайт -- ноотехнології -- ноорозвиток -- ноосуспільство -- сталий розвиток -- освітньо-науковий комплекс -- Лісабонський проект -- нанотехнології -- дегуманізація освіти -- дегуманітаризація освіти Анотація: У статті пропонується для оцінки сучасності і прогнозів майбутнього використовувати групу нових термінів: ноотехнології, ноосуспільство, ноорозвиток, форсайт та ін. Доведено, що обгрунтовані сподівання людства на сталий розвиток пов'язані з побудовою ноосуспільства і використанням нешкідливих для довкілля ноотехнологій. Вказано головні перешкоди на шляху до нооекономіки. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВОУ1/2013/1 Журнал 2013р. N 1 Андрущенко, Віктор. Інтеграція цінностей: педагогічний досвід Європи. Стаття перша. Велика Хартія Університетів / Віктор Андрущенко. - С.5-10. - Бібліогр.: 6 назв. Закревський, Володимир. Трансформація діяльності соціогуманітарної галузі: концептуальна версія / Володимир Закревський. - С.11-16. - Бібліогр.: 1 назв. Прудченко, Інна. Індивідуальний сенс педагогічної освіти / Інна Прудченко. - С.17-22. - Бібліогр.: 7 назв. Онкович, Ганна. Медіадидактика вищої школи: український досвід / Ганна Онкович. - С.23-29. - Бібліогр.: 15 назв. Корсак, Костянтин. Сучасна точка біфуркації світової науки і перспективи глобального майбутнього / Костянтин Корсак. - С.30-35. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. Морозов, Володимир. Педагогічний процес як просвітництво і дослідницька діяльність / Володимир Морозов. - С.36-41. - Бібліогр.: 9 назв. Смолінська, Олеся. Етичність як чинник розширення та обмеження дієвості організаційної культури педагогічних університетів / Олеся Смолінська. - С.42-49. - Бібліогр.: 18 назв. : рис. Дем’яненко, Наталія. Контекстність освітнього простору вищої школи: рівень магістратури / Наталія Дем’яненко. - С.50-56. - Бібліогр.: 16 назв. Дмитрієв, Валерій. Маркетингова стратегія ВНЗ / Валерій Дмитрієв. - С.57-62. - Бібліогр.: 13 назв. : рис. Куліненко, Лілія. Педагогічна практика: компетентнісний підхід / Лілія Куліненко. - С.63-68. - Бібліогр.: 13 назв. Похресник, Анатолій. Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання / Анатолій Похресник. - С.69-74. - Бібліогр.: 10 назв. Блохін, Олег. Український спорт у сучасній соціокультурній реальності / Олег Блохін. - С.75-81. - Бібліогр.: 15 назв. Коваль, Людмила. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи: культуротворчий вимір / Людмила Коваль. - С.82-87. - Бібліогр.: 9 назв. Козієвська, Олена. Академічна мобільність: причини вибору навчання за кордоном / Олена Козієвська. - С.88-97. - Бібліогр.: 28 назв. Печко, Наталія. Формування моральної культури як основна мета виховання особистості / Наталія Печко. - С.98-104. - Бібліогр.: 13 назв. Ярчук, Юлія. Природа "здорового способу життя" та чинники його формування / Юлія Ярчук. - С.105-111. - Бібліогр.: 22 назви. Луговий, Володимир. Міжнародна науково-практична конференція "Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу" / Володимир Луговий, Світлана Калашнікова, Жанна Таланова. - С.112-115 Світлої пам’яті Владлена Степановича Лутая : 17 лютого [2013 р.] пішов із життя Лутай Владлен Степанович - відомий науковець, вчений і педагог. - С.116 : портр. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Корсак, Костянтин. Сучасна точка біфуркації світової науки і перспективи глобального майбутнього / Костянтин Корсак> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 30-35 : табл. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Болонський процес--Україна Кл.слова (ненормовані): світова наука -- освіта -- інновації -- точка біфуркації -- нанотехнології -- ноотехнології -- сталий розвиток -- четверта хвиля Анотація: Наголошено, що головним фактором впливу на суспільну еволюцію людства були зміни у засобах життєзабезпечення, зумовлених накопиченням наукових знань та удосконаленням технологій. Доведено, що сучасна точка біфуркації світової науки полягає у необхідності вибору стратегічного шляху розвитку у XXI ст. Акцентовано сутнісні недоліки термінів "інформаційне суспільство" і "нанотехнології", запропоновано підтримати "четверту хвилю" і прискорено розвивати ноотехнології. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОІУ/2012/15/4 Журнал 2012р. т.15 N 4 Бахрушин, Володимир. Якість вищої освіти та сучасні підходи до її вимірювання / В. Бахрушин, О. Горбань. - С.7-11. - Бібліогр.: 16 назв. Паращенко, Людмила. Підвищення ефективності шкільної освіти: українська практика та європейський досвід / Л. Паращенко. - С.12-17. Рибальченко, Денис. Нормативно-правове забезпечення управління якістю освітніх послуг у загальноосвітньому навчальному закладі / Д. Рибальченко. - С.25-28. Рідей, Наталія. Аналіз міжнародного інституційного регулювання у сфері управління й забезпечення якості освіти / Н. Рідей [и др.]. - С.29-42. Інші автори: Ільчик А., Шофолов Д., Паламарчук, Світлана Добровська, Людмила. Формування професійної компетентності з інформаційних технологій майбутніх фахівців в умовах інтегративного підходу до освіти / Л. Добровська. - С.43-50. Данилова, Галина. Методична акмеологія: стратегічний ресурс професійно-особистісного розвитку методиста системи післядипломної освіти / Г. Данилова. - С.51-64. Корсак, Костянтин. Ноотехнології - засіб здійснення сталого розвитку і побудови ноосуспільства / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.70-76. Сініцина, Ірина. Проблеми та перспективи інноваційної діяльності вищих навчальних закладів України / І. Сініцина. - С.77-80. Горпинюк, Валентин. Аспекти періодизації розвитку системи підготовки учнівської молоді до професійного самовизначення (друга половина XX- початок XXI століття) / В. Горпинюк. - С.81-91. - Бібліогр.: 38 назв. Петрук, Вікторія. Філософський аспект сучасної освіти / В. Петрук. - С.102-108. Шляхова, Валентина. Сучасні тенденції функціонування власних імен людей / В. Шляхова. - С.128-135. Присяжна, Тетяна. Методичні рекомендації до викладання українознавства у загальноосвітніх навчальних закладах / Т. Присяжна. - С.136-139. Короб, Антоніна. Навчально-методичний комплект для загальноосвітніх навчальних закладів : понятійно-термінологічний аналіз критерії впровадження у навчальний процес / А. Короб. - С.140-147. - Бібліогр.: 18 назв. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 69 Корсак, Костянтин. Ноотехнології - засіб здійснення сталого розвитку і побудови ноосуспільства [Текст] / К. Корсак, Ю. Корсак> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 4. - С. 70-76. Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність Освіта--освіта для сталого розвитку Сталий розвиток--ноотехнології Кл.слова (ненормовані): нооекологія -- ноосуспільство -- ноорозвиток -- сонячна енергетика -- освіта для сталого розвитку Дод.точки доступу: Корсак, Юрій Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 55 Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-методичний часопис / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна преса, 2001 - . № 3(46)/2012. Додаток 1. Тематичний випуск : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, Т. 1 / відп.ред. вип. : М. М. Левшин, Гр. В. Луценко. - 2012. - 642 с. - ). - 35.00 грн. Зміст: ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: РЕФЛЕКСІЇ СЬОГОДЕННЯ Андрущенко, Віктор Петрович. Потреба, можливість і реальність конституційного процесу у галузі освіти / В. П. Андрущенко. - С .7-15 Кузьмінський, Анатолій Іванович. Моделювання освітньо-професійної підготовки майбутнього фахівця в контексті компетентнісного підходу / А. І. Кузьмінський. - С .29-42 Зязюн, Іван Андрійович. Майстерність вчителя як система сукупних компетенцій і компетентностей у структурі його педагогічної діяльності й дії / І. А. Зязюн. - С .43-55 Бех, Іван Дмитрович. Виховний простір у розвитку особистості / І. Д. Бех. - С .56-66 Степко, Михайло Филимонович. Механізми реалізації завдань розвитку ідей побудови єдиного європейського освітнього простору в умовах сьогодення / М. Ф. Степко. - С .67-76 Глузман, Олександр Володимирович. Освітні ресурси вищої освіти в Україні: методологічні основи / О. В. Глузман, Ю. П. Дудник, В. І. Фадєєв. - С .77-85 Вернидуб, Роман Михайлович. Управління інноваційним розвитком університету: досягнення стратегічних переваг / Р. М. Вернидуб. - С .149-152 Покась, Віталій Петрович. Підготовка та використання педагогічних кадрів інтернатних закладів освіти як державна проблема / В. П. Покась. - С .153-159 Працьовитий, Микола Вікторович. Сучасна математика і математична освіта у педагогічному університеті / М. В. Працьовитий, Я. В. Гончаренко. - С .160-164 Уваркіна, Олена Василівна. Основні особливості української освіти як системи / О. В. Уваркіна. - С .177-184 Дем’яненко, Наталія Миколаївна. Європейський вектор проектування підготовки національних педагогічних кадрів / Н. М. Дем’яненко. - С .185-196 Ягупов, Василь Васильович. Компетентнісний підхід у професійній освіті / В. В. Ягупов. - С .197-204 ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ - ДУХОВНА ПАРАДИГМА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ Джура, Олександр Дмитрович. Життєвий потенціал особистості: формування та реалізація у трансформаційному суспільстві / О. Д. Джура. - С .227-234 Корсак, Костянтин Віталійович. Ноотехнологічні виклики і скерування болонського та лісабонського процесів на інтеграцію вищої освіти й науки / К. В. Корсак, Ю. К. Корсак. - С .235-242 Панченко, Леся Миколаївна. Потенціал освіти та виклики сьогодення / Л. М. Панченко. - С .258-264 Сингаївська, Алла Михайлівна. Трансформації вищої освіти:контекст стійкого розвитку, засади соціальної відповідальності, ноосферний аспект / А. М. Сингаївська. - С .273-282 Ярошенко, Алла Олександрівна. Якість освіти в Україні як індикатор входження у європейський освітній простір / А. О. Ярошенко. - С .288-293 ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА, ПРАКТИКА, НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА Авхутська, Світлана Олександрівна. Особливості організації процесу формування полікультурної компетентності майбутніх учителів історії / С. О. Авхутська. - С .318-324 Багрій, Тетяна Володимирівна. Проблеми морального виховання у духовній спадщині Сильвестра Лебединського / Т. В. Багрій. - С .325-331 Біда, Антоніна Петрівна. Структура і проблеми обдарованості / А. П. Біда. - С .332-334 Борисенко, Лариса Леонідівна. Активізація науково-пізнавальної діяльності студентів засобами інноваційних технологій навчання / Л. Л. Борисенко. - С .335-342 Гуревич, Роман Семенович. Мобільне навчання - інноваційна освітня технологія / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. - С .370-376 Двіжона, Оксана Володимирівна. До питання про інтерактивні технології навчання у підготовці фахівців дошкільної освіти / О. В. Двіжона, М. І. Олійник. - С .384-391 Коберник, Галина Іванівна. Формування особистості майбутніх педагогів в умовах гуманістично орієнтованої навчальної взаємодії / Г. І. Коберник. - С .426-431 Кравцов, Віталій Олександрович. Формування методологічної культури як умова підвищення якості підготовки майбутнього вчителя / В. О. Кравцов. - С .439-445 Серман, Леся Ігорівна. Сучасні підходи до формування професійного іміджу вчителя / Л. І. Серман. - С .494-501 Сінельникова, Наталія Оленівна. Педагогічна культура майбутнього вчителя / Н. О. Сінельникова. - С .502-506 Фарбак, Тетяна Миколаївна. М. О. Лавровський: невідомі сторінки життя та діяльності / Т. М. Фарбак. - С .527-533 Шишова, Інна Олексіївна. Підготовка студентів педагогічного університету до діалогічного спілкування в умовах інклюзивної освіти / І. О. Шишова. - С .565-573 Мамедова, Надія Олександрівна. Наукове обгрунтування та характеристика педагогічних умов формування толерантності студентської молоді / Н. О. Мамедова. - С .611-615 РУБ 378(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вища освіта в Україні Педагогіка вищої школи Філософія освіти Вища освіта--педагогічна освіта Підготовка вчителів Педагогічні технології--вища освіта Інноваційні технології навчання Інформаційна культура Зміст освіти Гуманітарна освіта Особистість студента Викладачі вищих навчальних закладів Освітня послуга--якість моделювання (педагогіка) Акредитація Інклюзивна освіта Проблемне навчання Аксіологія Педагогічна майстерність --вчителі Педагогічна культура Кл.слова (ненормовані): аксіопедагогіка Дод.точки доступу: Левшин, М. М. \ред.\; Луценко, Гр. В. \ред.\; Лебединський, Сильвестр (письменник, філософ, богослов) \о нем\; Лавровський, Микола Олексійович (вчений, професор російської словесності і педагогіки ; 1825-1899) \о нем\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ВОУ1/2013/3 Журнал 2013р. N 3 Андрущенко, Віктор. Конституційний процес у галузі освіти: стратегічне рішення / Віктор Андрущенко. - С.5-8 Вітренко, Юрій. Освіта України в Системі національних рахунків / Юрій Вітренко. - С.9-22. - Бібліогр.: 11 назв. : табл. Молодиченко, Валентин. До 90-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького / Валентин Молодиченко. - С.23-29 Лапенок, Марія. 10 років Севастопольському міському гуманітарному університету: перспективи навчально-наукової діяльності / Марія Лапенок. - С.30-34 : рис. Корсак, Костянтин. Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти / Костянтин Корсак, Юрій Корсак. - С.35-41. - Бібліогр.: 9 назв. : рис. Набок, Микола. Філософські засади ефективності управління освітою / Микола Набок. - С.42-50. - Бібліогр.: 12 назв. Луговий, Володимир. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів України: виклики та перспективи / Володимир Луговий, Світлана Калашнікова, Жаннета Таланова. - С.51-59. - Бібліогр.: 24 назви. : табл. Коваленко, Вільям. Трагедія "голого розуму" у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки / Вільям Коваленко. - С.60-67. - Бібліогр.: 11 назв. Смолінська, Олеся. Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів / Олеся Смолінська. - С.68-73. - Бібліогр.: 13 назв. Ганаба, Світлана. Інноваційний потенціал традиції: освітній аспект / Світлана Ганаба. - С.74-81. - Бібліогр.: 16 назв. Варецька, Олена. Розвиток соціальної компетентності вчителя початкової школи засобами економічної освіти / Олена Варецька. - С.82-88. - Бібліогр.: 16 назв. Сбруєва, Аліна. Інтернаціоналізація вищої освіти: пріоритети комплексної стратегії Європейського Союзу / Аліна Сбруєва. - С.89-95. - Бібліогр.: 11 назв. : табл. Похресник, Анатолій. Новітні зміни середньої і вищої професійної освіти у розвинених державах світу / Анатолій Похресник. - С.96-102. - Бібліогр.: 5 назв. : табл. Курбатов, Сергій. Моделі університетської освіти XXI століття крізь призму провідних міжнародних рейтингів / Сергій Курбатов. - С.103-110. - Бібліогр.: 25 назв. : табл. Педагогічна Конституція Європи. - С.111-116 Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 69 Корсак, Костянтин. Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти / Костянтин Корсак, Юрій Корсак> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 35-41 : рис. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Людство--глобальне майбутнє Вища освіта--перспективи розвитку, 21 ст. Вища освіта--філософія освіти Філософія--соціальна філософія--людство Філософія, 21 ст. Кл.слова (ненормовані): філософія -- ноофілософія -- глобалізація -- виживання людства -- форсайт -- ноотехнології -- ноосуспільство -- вища освіта 21 століття -- соціальна філософія Анотація: Розглянуто глобальну сучасність і майбутнє на основі найновіших наукових досягнень з урахуванням того, що може бути відкритим і використаним у перспективі. Цей підхід ми вважаємо результативнішим від усіх інших, оскільки він має ознаки справжнього форсайту і дає підстави запропонувати створення ноофілософії XXI століття як засобу формування для людства можливості стати мудрішим без втрат від глобальних катаклізмів, а також визначити особливості вищої освіти XXI ст. Дод.точки доступу: Корсак, Юрій Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВОУ1/2014/1 Журнал 2014р. N 1 Андрущенко, Віктор. Університетська автономія: нові виклики / В. Андрущенко. - С.5-14. Луговий, Володимир. Автономія та лідерство в європейському просторі вищої освіти / В. Луговий [и др.]. - С.14-21. Інші автори: Калашнікова С., Слюсаренко О., Таланова Жаннета Панченко, Леся. Значення демократії в університетській освіті / Л. Панченко. - С.21-28. Бабій, С. Основні напрями модернізації освіти: тенденції та перспективи / С. Бабій. - С.28-34. Скиртач, Віолета. Концепція суб’єкта в антипсихіатрії у філософському освітньому дискурсі / В. Скиртач, О. Періг. - С.34-40. Корсак, Костянтин. Футорологічні вимоги до освіти і науки у новому столітті / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.40-47. Коваленко, Оксана. Нанотехнологічні відкриття та розробки в науково-дослідних установах України / О. Коваленко. - С.47-54. Похресник, Анатолій. Синергетично-форсайтні підходи до змін національної вищої освіти / А. Похресник. - С.54-60. Лесик, Ганна. Сучасний стан соціально-гуманітарної підготовки у вищій школі України в умовах інтеграційних процесів / Г. Лесик. - С.66-72. Шелюк, Людмила. Якість освіти як пріоритет її розвитку в Україні / Л. Шелюк. - С.72-79. Тарутіна, Зінаїа. Значення природознавчої основи психолого-педагогічної складової сучасної вищої освіти / З. Тарутіна. - С.79-85. Сбруєва, Аліна. Наднаціональний вимір управління Болонським процесом: суб’єкти, функції, механізми / А. Сбруєва. - С.91-98. Мурована, Нонна. Розвиток інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах післядипломної освти: наукові засади / Н. Мурована. - С.98-106. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 69 Корсак, Костянтин. Футорологічні вимоги до освіти і науки у новому столітті [Текст] / К. Корсак, Ю. Корсак> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2014. - N 1. - С. 40-47. Рубрики: Вища освіта в Україні--інноваційний розвиток Кл.слова (ненормовані): ноофутурологія -- екобезпечний розвиток -- сталий розвиток -- нанотехнології -- ноотехнології -- ноофілософія -- ноосуспільство Дод.точки доступу: Корсак, Юрій Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2014/2 Журнал 2014р. N 2 Андрущенко, Віктор. Педагогіка миру: актуальність теорії та практики / Віктор Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: 11 назв. Луговий, Володимир. Стратифікація та стійкість "орбіт" топ-закладів вищої освіти у світі / Володимир Луговий, Олена Слюсаренко, Жанна Таланова. - С.13-20. - Бібліогр.: 13 назв. : табл. Васильєв, Анатолій. Інноваційні аспекти ІТ-підготовки та підвищення кваліфікації фахівців: досвід українських університетів / Анатолій Васильєв, Сергій Шкарлет. - С.21-27. - Бібліогр.: 9 назв. Коваленко, Вільям. Дидактологістика у вищій школі: критерії та стандарти текстовізованого розуму / Вільям Коваленко. - С.28-35. - Бібліогр.: 6 назв. Морозов, Володимир. Філософія впровадження інновацій у педагогічний процес / Володимир Морозов. - С.36-41. - Бібліогр.: 11 назв. Корсак, Костянтин. Нооглосарій як засіб позитивізації майбутнього й нових цілей вищої освіти / Костянтин Корсак, Юрій Корсак. - С.42-48 Касьянов, Дмитро. Філософські засади осягнення сучасних нанотехнологій / Дмитро Касьянов. - С.49-54. - Бібліогр.: 14 назв. Карпаш, Максим. Вища інженерна освіта в умовах сталого розвитку суспільства / Максим Карпаш, Євстахій Крижанівський, Олег Карпаш. - С.55-60. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. Подлєсний, Сергій. Інноваційна модель підготовки інженерних кадрів / Сергій Подлєсний, Олександр Періг. - С.61-66. - Бібліогр.: 11 назв. Кульбашна, Ярослава. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології: міжнародний аспект / Ярослава Кульбашна. - С.67-73. - Бібліогр.: 15 назв. : табл. Федоров, Олександр. Синтез теології та медіаосвіти: російський стан справ / Олександр Федоров. - С.74-79. - Бібліогр.: 14 назв. Онкович, Ганна. Професійно-орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Ганна Онкович. - С.80-87. - Бібліогр.: 16 назв. Бак М. Основні суперечності інформаційного простору освіти в сучасній Україні та шляхи їх подолання / Бак Мирослав. - С.88-93. - Бібліогр.: 14 назв. Шульга, Валентина. Особливості ієрархії цінностей польських та українських студентів / Валентина Шульга, Ірина Сікорська. - С.94-101. - Бібліогр.: 12 назв. : табл. Каланова, Шолпан. Участь студентів у процедурі забезпечення якості вищої освіти: досвід Європи та Казахстану / Шолпан Каланова, Мейргуль Алписбаєва. - С.102-107. - Бібліогр.: 5 назв. Сінельнікова, Наталія. Формування педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи (ІІ половина ХХ ст.) / Наталія Сінельнікова. - С.108-112. - Бібліогр.: 5 назв. Іванова, Ольга. ХІІ Міжнародна науково-практична конференція "Пріоритети розвитку сучасної освіти: теорія, методологія, практика" / Ольга Іванова. - С.113-115 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 69 Корсак, Костянтин. Нооглосарій як засіб позитивізації майбутнього й нових цілей вищої освіти / Костянтин Корсак, Юрій Корсак> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 42-48 Рубрики: Вища освіта--розвиток Наука--наукова термінологія Кл.слова (ненормовані): криза людства -- колапс -- сталий розвиток -- ретротермінологія -- футуротермінологія -- ноотехнології -- ноорозвиток -- ноомислення -- нооглосарій Анотація: Відсутність позитивності в сучасній еволюції людства має в політичній основі конфлікти і суперечності, а в економічній - відсутність футуротермінології та застаріла ідейно-теоретична база мислення. Рішення ООН і трьох світових екологічних форумів 1992, 2002 і 2012 років не вказали надійного шляху до сталого розвитку, бо містять тільки ретротерміни і не пропонують понять "з майбутнього". В даній статті пропонується нооглосарій, який містить тільки нові терміни з позитивним футурологічним спрямуванням, що можуть значно ефективніше від терміна "екологія" створити нову основу світобачення і життєдіяльності людства задля власного порятунку. Нооглосарій має стати ідейною основою вищої освіти ХХІ ст. Дод.точки доступу: Корсак, Юрій Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |