158.1
Р 59


    Рогов, Евгений Иванович.
    Личность учителя: теория и практика [Текст] : Рек. Российской академией образования в качестве учеб. пособия для студ. вузов. / Е.И. Рогов. - Ростов-на-Дону : Феникс, 1996. - 512 с. : табл., прилож. - Лит.: с. 468-481. - Приложение: Использование аутогенной тренировки в развитии у педагога навыков саморегуляции. - ISBN 5-85880-087-4 (в пер.) : 4.40 грн.
ДРНТІ
ББК 88.4
РУБ 158.1
Рубрики: Педагог--психологическая помощь--аутогенная тренировка--саморегуляция - тесты

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

37(09)(4УКР)
Н 53


   
    Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн.
    Зміст:
Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14
Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22
Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26
Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240
Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52
Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57
Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60
Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65
Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74
Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88
Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98
Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103
Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110
Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119
Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129
Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133
Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136
Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141
Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146
Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153
Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157
Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160
Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165
Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177
Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189
Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193
Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201
Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206
Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214
Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223
Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227
Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233
Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237
РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385
Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267
Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280
Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309
Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322
Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326
Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332
Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337
Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340
Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352
Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366
Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370
Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
ДРНТІ
ББК 74.04(4УКР)
РУБ 37(09)(4УКР)
Рубрики: освіта--неперервна професійна
   Особистість--розвиток особистості--культура

   Освіта в Україні

   Синенергетика

   Вчитель

   Педагогічна майстерність

   Навчання

   Освіта--наступність в освіті

   Середня школа

   Педагог--статус--культура

   Допрофесійна підготовка

   Учитель початкових класів--підготовка

   Самостійна робота

   Розвивальне навчання

   Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі

   Освіта--вокальна

   Культура--вплив на освіту

   Молодь--допрофесійна підготовка

   Обдарованість

   Здібності--розвиток

   Інформаційна культура

   Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації

   Вчитель--творчість

   Моральне виховання студентів

   Викладання зарубіжної літератури

   Вчитель музики

   Практичні психологи--взаємодія з вчителем

   Технології--інноваційні

   Толерантність

Кл.слова (ненормовані):
наступність в освіті


Дод.точки доступу:
Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

74.61
Б 90


    Булатова, Оксана Сергеевна.
    Педагогический артистизм [Текст] : учеб. пособие для студ. пед. вузов / О. С. Булатова. - М. : Академия, 2001. - 240 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-7695-0805-1 : 9.84 грн.
ДРНТІ
ББК 371.01
РУБ 74.61
Рубрики: Педагог--мастерство--профессионализм--артистизм
   Театральная педагогика

   Речевое искусство


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

8У1
Н 34


    Нахлік, Євген К..
    Орест Авдикович - письменник, літературознавець, педагог [Текст] : биография отдельного лица / Є. Нахлік; Відп. ред. І. В. Лучук ; Національна Академія Наук України, Інститут літератури ім. Т. Г. Шевченка, Львівське відділення. - Львів : [б. в.], 2001. - 92 с. - (Літературні портрети ; вип. 2). - ISBN 966-02-0651-8 : 2.00 грн., 4.00 грн.
ДРНТІ
ББК 83.3(4Укр)5-8
РУБ 8У1


Дод.точки доступу:
Лучук, І. В. \відп. ред.\; Авдикович, Орест Львович (1877-1918) \о нем\; Національна Академія Наук України; Інститут літератури ім. Т. Г. ШевченкаЛьвівське відділення
Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№3 (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (2)

78.02
Ю 16


    Юдовина-Гальперина, Татьяна Борисовна.
    За роялем без слез, или я - детский педагог [Текст] : научно-популярная литература / Т. Б. Юдовина-Гальперина; Оформл. А. Веселов, Ю. Дрюков. - СПб. : Союз художников, 2002. - 240 с. - Библиогр.: с.237. - ISBN 5-8128-0022-7 : 19.50 грн.
ДРНТІ
ББК 85.310.7
РУБ 78.02
Рубрики: Музыка--нотная грамота
   Обучение--музыка--дети



Дод.точки доступу:
Веселов, А. \оформл.\; Дрюков, Ю. \оформл.\
Примірників всього: 3
Ч.З.№2 (1), фб (1), муз. (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1), муз. (1)

371(075.3)
Н 62


    Никитина, Любовь Евгеньевна.
    Социальный педагог в школе [Текст] : учебное пособие / Л. Е. Никитина. - М. : Академический Проект, 2003. - 112 с. - (Руководство социального педагога). - ISBN 5-8291-0221-8 : 12.70 грн.
ДРНТІ
ББК 74.6я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Практический психолог--методика работы

Примірників всього: 219
ав (4), фб (1), аб (184), Ч.З.№2 (30)
Свободны: ав (4), фб (1), аб (184), Ч.З.№2 (30)

37(05)
П 24


   
    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : Науково-методичний журнал. № 5, листопад / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр. - Львів : [б. в.], 2002. - 256 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 7.96 грн.
    Зміст:
Дилдактика, методика і технології навчання . - С .13-174
Психологія . - С .175-197
Проблеми виховання . - С .198-232
Проблеми управління . - С .233-276
Історія професійної освіти . - С .276-306
Зарубіжний досвід . - С .307-338
Наукове життя . - С .339-249
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Молодь--цінності
   Дистанційна освіта

   Освіта в Україні--освітні технології

   Вчитель--професійна підготовка

   Менеджер--підготовка

   Обдарованість--технічна обдарованість

   Виховання--моральне виховання

   Народознавство

   Студенти--самовиховання студентів

   ВНЗ--навчально-виховна робота

   Інформаційні технології

   Музично-педагогічна освіта

   Управління освітою

   Професійно-технічна освіта

   Хімія--хімічна освіта

   Медіапедагогіка

   Праця--психологічні умови

   Навчання--соціально-психологічне навчання

Кл.слова (ненормовані):
педагог-хореограф -- самовиховання студентів -- соціально-психологічне навчання -- гуманізація -- сучасні освітні технології -- хімічна освіта -- модернизація


Дод.точки доступу:
Танєєв, С. І. \о нем\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

37(05)
П24


    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - .
   № 3 : Травень-червень. - 2003. - 196 с. - 13.00 грн.
    Зміст:
Васянович, Г. Концептуальні засади морально-духовної та естетико-психологічної підготовки фахівців у системі професійно-технічної освіти / Г. Васянович, В. Онищенко, Л. Руденко. - С .11-19
Козловська, І. Концептуальні інтеграції та наступності навчання у професійно-технічній освіті / І. Козловська, А. Литвин. - С .20-29
Стефаненко, П. Навчання в співробітництві як педагогічна технологія особистісно орієнтованого підходу / П. Стефаненко. - С .30-40
Кірєєва, Т. Інтелект колективного суб’єкта як феномен культури південного сходу України / Т. Кірєєва. - С .41-50
Плотніков, П. Принципи, ідеї, напрями діяльності сучасного педагога-новатора / П. Плотніков. - С .51-62
Рупняк, Д. Методичні аспекти вдосконалення майстерності професорсько-викладацького персоналу вищого навчального закладу в умовах конкуренції / Д. Рупняк. - С .63-72
Щедролосєва, К. Формування професіоналізму майбутнього вчителя у культурно-освітньому середовищі вищого навчального закладу / К. Щедролосєва. - С .73-77
Волик, Л. Полікультурний світогляд майбутнього вчителя - актуальна проблема сучасної професійної освіти / Л. Волик. - С .78-87
Дарманська, І. Міждисциплінарні зв’язки у процесі правової підготовки вчителя початкової школи / І. Дарманська. - С .88-99
Шпакович, А. Окремі аспекти процесу соціалізації особистості соціальних і природних дітей-сиріт / А. Шпакович. - С .100-110
Шпак, М. Емоційний розвиток особистості в дошкільному дитинстві / М. Шпак. - С .111-115
Білозерська, С. Психологічні умови формування когнітивної складової моральних переконань у молодшоиу шкільному віці / С. Білозерська. - С .116-121
Богдан, С. Комунікативні якості в професійній підготовці податкового міліціонера / С. Богдан. - С .122-128
Галян, О. Зміст та особливості реалізації виховних технологій у підлітковому віці / О. Галян. - С .129-136
Бобко, Л. Гуманістичне виховання студентів вищих навчальних закладів фінансово-економічного профілю в аспекті експериментального дослідження / Л. Бобко. - С .137-149
Рашковська, В. Художні форми діалогічного спілкування з іконописом у розвитку духовності майбутнього вчителя / В. Рашковська. - С .150-158
Кл.слова: педагог
Ціпуринда, В. Управління підприємством у сучасних умовах на основі системного підходу / В. Ціпуринда. - С .159-165
Шуневич, Б. Порівняльний аналіз ефективності витрат для дистанційної та інших форм навчання / Б. Шуневич. - С .166-168
Год, Б. Особистість і професія вчителя у педагогічній думці епохи Відродження (ХІУ-ХУІІ ст.) / Б. Год. - С .169-180
Кротік, Н. Єврейська освіта в Україні, Білорусії та Російській Федерації у 20 - на початку 30 рр ХХ ст.: спільні та відмінні риси / Н. Кротік. - С .181-192
Ювілей вченого. Академіку АПН України Гончаренку Семену Устимовичу - 75 . - С .193-194
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Дидактика
   Технології навчання

   Психологія

   Виховання--проблеми

   Управління освітою

   Наукове життя



Дод.точки доступу:
Ничкало Н. Г. \гол. ред.\; Гончаренко, Семен Устимович (вчений, акад. АПН України) \о нем\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти; Академія педагогічних наук УкраїниНаціональний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

158.9(075.3)
П24


   
    Педагогическая психология [Текст] : Учебник для студ. вузов / Н. В. Клюева, С. Н. Батракова, Ю. А. Варенова и др; Под ред. Н. В. Клюевой. - М. : ВЛАДОС-ПРЕСС, 2003. - 400 с. - (Учебник для вузов). - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-305-00083-1 (в пер.) : 21.47 грн.
ДРНТІ
ББК 88.840я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Педагогічна психологія--підручники та посібники для ВНЗ
   Учитель--исследование труда

   Педагог--подготовка

   Педагогическая деятельность

   Способности педагогические

   Коллектив педагогический

   Воспитание--психология

   Личность--развитие

   Семья

   Деятельность--учебная



Дод.точки доступу:
Клюева, Надежда Владимировна; Батракова, Светлана Николаевна; Варенова, Юлия Александровна; Кабанова, Т. Б.; Кашапов, М. М.
Примірників всього: 10
фб (1), Ч.З.№2 (8), ав (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (8), ав (1)

37(09)(4Укр)1
У 45


   
    Український педагог Іван Стешенко [Текст] : посібник з історії педагогіки для курсистів інститутів удосконален. вчителів, студ. пед. вузів. / Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів ім. Бориса Грінченка. - К. : [б. в.], 1994. - 219 с. - 5.60 грн.
ДРНТІ
ББК 74(03)(4Укр)-8
РУБ 37(09)(4Укр)1


Дод.точки доступу:
Стешенко, Іван Матвійович \о нем\; Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів ім. Бориса Грінченка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

158.9(075.3)
Б 55


   Бех, Іван Дмитрович

    Виховання особистості [Текст] : навч.-метод. посібник: У 2-х кн. / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003. - ISBN 966-060296-0.
   Кн. 2 : Особистісно-орієнтований підхід: Науково-практичні засади. - 344 с. - Список літ.: с. 338-340. - ISBN 966-06-0298-7 (в пер.) : 11.20 грн.
    Зміст:
ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .5-52
Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .5
Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .17
Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .29
Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .43
КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .53-75
Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .53
Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .59
ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .76-111
Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .76
Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .85
Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .100
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .112-225
Сутність особистості у виховній перспективі . - С .112
Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .124
Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .181
Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .196
Виховання миролюбності у дітей . - С .206
Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .215
МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .226-244
Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .226
Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .237
ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .245-272
Реалії виховання студентської молоді . - С .245
Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .252
Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .262
МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .273-314
Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .272
Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .292
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .315-335
ДРНТІ
ББК 88.5я73
РУБ 158.9(075.3)


Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)

156
Ш 37


    Шевандрин, Николай Иванович.
    Основы психологической диагностики [Текст] : Учебник для студ. вузов: В 3-х ч. Ч. 3 / Н. И. Шевандрин. - М. : ВЛАДОС, 2003. - 336 с. - (Учебник для вузов). - Лит.: с. 333-336. - ISBN 5-691-01050-6 (в пер.). - ISBN 5-691-00991-5 : 20.30 грн.
    Зміст:
ПСИХОДИАГНОСТИКА ЛИЧНОСТИ
Психодиагностика темперамента и характера
ДИАГНОСТИКА ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ СИСТЕМ
Диагностика эффективности систем обучения
Диагностика воспитательного воздействия
Методика аттестации учителей
Кл.слова: педагог
Методы анализа педагогической ситуации
КОНСТРУИРОВАНИЕ ПСИХОДИАГНОСТИЧЕСКИХ СРЕДСТВ
ВЗАИМОСВЯЗЬ ПСИХОДИАГНОСТИКИ, КОРРЕКЦИИ И РАЗВИТИЯ ЛИЧНОСТИ
Методы психокоррекции и терапии
Психодиагностическая и консультационная работа
Диагностика, обучение и развитие личности
Пути развития методов исследования и диагностики
ДРНТІ
ББК 88.37я73
РУБ 156
Рубрики: Психодіагностика--підручники та посібники для ВНЗ
   Воля

   Саморегуляция

   Интеллект


Примірників всього: 10
ав (1), Ч.З.№2 (8), фб (1)
Свободны: ав (1), Ч.З.№2 (8), фб (1)

371.015
З-62


    Зимняя, Ирина Алексеевна.
    Педагогическая психология [Текст] : учебник для студ. вузов / И. А. Зимняя. - 2-е изд., доп., испр. и перераб. - М. : Логос, 2005. - 384 с. - (Новая университетская библиотека). - Библиогр.: с. 368-377; Имен. указ.: с. 378-380. - ISBN 5-94010-018-Х (в пер.). - ISBN 5-98704-069-8 : 39.70 грн., 38.20 грн., 44.80 грн., 52.80 грн.
ДРНТІ
ББК 88.840я73
РУБ 371.015
Рубрики: Педагогическая психология
   Образование

   Обучение

   Педагог

   Ученики

   Школьники

   Студенти

   Обучаемость

   Учебная деятельность

   Учебная мотивация

   Усвоение (пед.)

   Самостоятельная работа (пед.)

   Педагогическая деятельность

   Уроки

   Образовательный процесс

   Общение--педагогическое--трудности


Примірників всього: 51
фб (2), Ч.З.№2 (21), НМК ф-т ПСР (6), аб (20), ав (2)
Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (21), НМК ф-т ПСР (6), аб (20), ав (2)

016:37
Я 75


   
    Ярмаченко М. Д. - вчений-педагог, академік, перший президент АПН УКраїни [Текст] : біобібліографічний покажчик. Вип. 1 / Академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України. - К. : [б. в.], 2002. - 32 с. - (Академіки АПН України). - Імен. покаж.: с. 31. - б/к
ДРНТІ
ББК 91.9:74 + 74.03(4Укр)6-8
РУБ 016:37


Дод.точки доступу:
Ярмаченко, Микола Дмитрович \о нем\; Академія педагогічних наук УкраїниДержавна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4. Ч. 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Відп ред. Є. І. Коваленко, Гол. ред. В. П. Яковець. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 180 с. - 10.00 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ
Помиткін, Е. О. Психологічний зміст педагогічної майстерності / Е. О. Помиткін. - С .5
Танась, М. Психолого-педагогічні межі викорстання комп’ютерів у навчанні / М. Танась. - С .9
Зязюн, Л. І. Театральна педагогіка - шлях до педагогічної майстерності / Л. І. Зязюн. - С .14
Орлов, В. Ф. Професійне становлення і виховання пофесіоналізму педагога / В. Ф. Орлов. - С .21
Грищенко, О. А. Використання інноваційних технологій у процесі професійної діяльності викладача, майстра професійної школи / О. А. Грищенко. - С .26
Іванова, Т. В. Педагогічні технології комукативної взаємодії викладача ПТНЗ / Т. В. Іванова. - С .29
Палій, О. А. До проблеми інформаційно-довідкового та методичного аналізу мультимедійних навчальних матеріалів / О. А. Палій. - С .33
Кобзар, О. Б. Нові технології контролю у вищій школі / О. Б. Кобзар. - С .36
Євтушик, Лариса Петрівна. Особистісна компетентність як складова професіоналізму соціального педагога / Л. П. Євтушик. - С .39
Іванова, Д. Г. Розвиток творчої особистості вчителя в умовах вищої школи / Д. Г. Іванова. - С .43
Вакуленко, В. М. Професійна спрямованість і здібності - основні фактори саморуху до вершин майстерності / В. М. Вакуленко. - С .47
Резніченко, З. В. Дидактичні засади підготовки студентів до використання декоративно-ужиткового мистецтва на уроках праці / З. В. Резніченко. - С .52
Александрова, О. Ф. Реалізація активних методів навчання як засіб дидактичної адаптації студентів-першокурсників у вищому навчальному закладі / О. Ф. Александрова. - С .5
Авксентьєва, О. І. Актуальні проблеми формування сучасного професіоналізму викладачів французької мови / О. І. Авксентьєва. - С .58
Жукова, О. А. Сучасний учитель-майстер очима студентів / О. А. Жукова. - С .61
Киричок, І. І. Творчість - основа підготовки вчителя / І. І. Киричок, В. М. Солова. - С .64
Ляшко, О. В. Педагогічні здібності в структурі педагогічної майстерності / О. В. Ляшко. - С .67
Желіба, О. В. Навчання студентів методиці викладання історії за допомогою засобів умовно-графічної наочності / О. В. Желіба. - С .70
Сакун, Л. В. Роль педагога у процесі навчання іноземних мов / Л. В. Сакун. - С .73
Ростовський, О. Я. Сучасна практика викладання музики в школі: уроки першого всеукраїнського конкурсу "Учитель музики - 2001" / О. Я. Ростовський. - С .77
Отич, О. Інтеграція мистецтв у системі професійної підготовки педагога-хореографа / О. Отич. - С .80
Батюк, Н. О. Формування художньо-образного мислення як педагогічна проблема / Н. О. Батюк. - С .85
Смирнова, Т. А. Проблема професіоналізму кадрів вищої диригентсько-хорової освіти / Т. А. Смирнова. - С .89
Семергей, Н. В. Педагог-митець: мрія чи реальність? / Н. В. Семергей. - С .92
Грисюк, О. М. Основи формування музично-педагогічної компетентності вчителя початкових класів / О. М. Грисюк. - С .96
Васильєва, О. В. Підготовка студентів музично-педагогічних факультетів до просвітницької діяльності: історія та сучасність / О. В. Васильєва. - С .98
Ростовська, Ю. О. Традиції та новаторство у професійній підготовці майбутніх учителів музики та хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .100
Кузьменко, В. Ю. Виховання у старших підлітків позитивного ставлення до здорового способу життя / В. Ю. Кузьменко. - С .102
Кахній, В. В. Сучасні проблеми правового виховання учнівської молоді у профтехучилищах України / В. В. Кахній. - С .105
Благінін, В. М. Готовність вчителів загальноосвітніх шкіл до формування правової свідомості учнів / В. М. Благінін, І. В. Половко. - С .108
Бельмаз, Я. М. Деякі принципи екологічної освіти у формуванні морального ставлення до природи у студентів педагогічних навчальних закладів США / Я. М. Бельмаз. - С .111
Барило, О. А. Вимоги до вчителя к контексті парадигми вільного виховання / О. А. Барило. - С .114
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА
Буянов, П. Г. Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання до педагогічної практики (з досвіду вищих навчальних закладів Російської Федерації) / П. Г. Буянов. - С .117
Аніщенко, О. В. Педагогічна практика в закладах жіночої освіти: вітчизняний досвід / О. В. Аніщенко. - С .120
Білоусова, Н. В. З досвіду роботи ЗОШ І-ІІІ ступеня № 7 м. Ніжина з творчого самовиявлення учнів / Н. В. Білоусова. - С .123
Станіславська, К. І. Впровадження ігрових елементів у процес музично-теоретичної підготовки студентів як засіб оптимизації навчання у мистецькій вищій школі / К. І. Станіславська. - С .126
Лавриненко, О. А. Теоретичні основи розбудови змісту практичної професійно-педагогічної підготовки в педвузах України 1917-1922 рр. / О. А. Лавриненко. - С .130
САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ
Солдатенко, М. М. Організаційно-методичні аспекти самостійної навчальної роботи студентів / М. М. Солдатенко. - С .135
Сидорчук, Н. Г. Про співвідношення між поняттями "самоосвіта" та самостійна робота / Н. Г. Сидорчук. - С .138
Кочерга, О. М. Сасмостійна робота студентів як засіб формування творчої особистості майтутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .146
Темерівська, Т. Г. Педагогічні проблеми організації самостійної роботи студентів / Т. Г. Темерівська. - С .149
Дзундза, А. І. Виховання потягу до самовдосконалення у майбутнього педагога / А. І. Дзундза, Н. М. Лосєва. - С .152
Зеленська, Л. Д. Погляди М. Ф. Сумцова на організацію самоосвіти особистості / Л. Д. Зеленська. - С .155
ПСИХОЛОГІЯ
Шевченко, Н. Ф. Професійна свідомість як фактор професійного становлення майбутніх фахівців / Н. Ф. Шевченко. - С .158
Качан, Т. М. Роль тренінгових занять у розвитку комунікативних умінь майбутніх психологів / Т. М. Качан. - С .162
Аветісова, І. С. Врахування індивідуальних особливостей пам’яті в процесі навчання іноземної мови / І. С. Аветісова. - С .165
Кошова, І. В. Позиція шкільного психолога в системі педагогічних ситуацій / І. В. Кошова. - С .167
Шилова, Г. П. Вчитель і естетичний розвиок учнів: точка зору гуманістичної психології / Г. П. Шилова. - С .171
Селюнін, С. М. Нестандартні форми змагань з ігрових видів спорту у педагогічному вузі / С. М. Селюнін, П. І. Щербак, В. В. Боровик. - С .175
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Педагогічна майстерність
   Педагогічна практика

   Комютерні технології

   Вчитель--розвиток особистості

   Здібності--педагогічні

   Здоровий спосіб життя--виховання

   Самостійна робота--студенти

   Педагогічна творчість

   Адаптація студентів до ВНЗ



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна; Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Сумцов, М. Ф. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 10
Ч.З.№2 (4), ав (1), аб (4), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (4), ав (1), аб (4), фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 150 с. - 7.00 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА
Ростовський, О. Я. Суперечності й тенденції оновлення змісту художньої освіти в загальноосвітній школі / О. Я. Ростовський. - С .5
Аніщенко, О. В. Політика рівних можливостей у сфері освіти в Україні: реалії та перспективи / О. В. Аніщенко. - С .12
Лукашова, Н. І. Підготовка студентів до використання проблемного навчання як важливого засобу підвищення пізнавальної активності учнів при викладанні хімії / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. - С .16
Благінін, В. М. Логічні структурні схеми і таблиці в процесі вивчення педагогіки / В. М. Благінін. - С .22
Драчук, Л. Л. Морально-етичне виховання учнів у процесі вивчення української літератури в школі / Л. Л. Драчук. - С .24
Кучерявець, В. Г. До питання про становлення художньо-педагогічної спрямованості майбутнього вчителя літератури / В. Г. Кучерявець. - С .27
Михаськова, М. А. Критерії сформованості фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .31
Ростовська, І. О. Проблема особистісно-зорієнтованого підходу до учнів у музичній педагогіці (історичний аспект) / І. О. Ростовська. - С .34
Ростовська, Ю. О. Обгрунтування професійної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії в умовах поєднаних спеціальностей / Ю. О. Ростовська. - С .37
Семикліт, Н. І. Розвиток духовності - одна з важливих проблем сучасного виховання студентської молоді / Н. І. Семикліт. - С .41
Гусейнова, Л. В. Педагогічні умови формування виконавської культури майбутнього вчителя музики / Л. В. Гусейнова. - С .44
Ревенчук, В. В. Проблема спілкування у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / В. В. Ревенчук. - С .47
Грисюк, О. М. Особливості початкового етапу вокально-хорової роботи з учнями молодшого шкільного віку / О. М. Грисюк. - С .50
Мішедченко, В. В. Формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя як педагогічна проблема / В. В. Мішедченко. - С .53
Онищук, В. М. Професійна діяльність молоді в ситуації змін освітніх орієнтирів / В. М. Онищук. - С .56
Зінченко, Т. В. Із досвіду організації та проведення соціально-педагогічної (ознайомчої) практики на 1 курсі / Т. В. Зінченко. - С .58
Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду особистості як педагогічна проблема / М. П. Долматова. - С .58
Кряжев, П. В. Самоосвіта та її роль у професійному становленні майбутнього вчителя / П. В. Кряжев. - С .64
Дубровський, В. Л. Культура мислення як умова розвитку особистості майбутнього вчителя / В. Л. Дубровський. - С .68
Семенець, Л. Г. Нові педагогічні технології у вирішенні проблематики процесу керування музичним сприйманням / Л. Г. Семенець. - С .71
Кудикіна, Н. В. Досвід використання гри як засобу національно-культурного виховання дітей молодшого шкільного віку / Н. В. Кудикіна. - С .75
Харабет, В. В. Виробничі будівельні системи як об’єкти проектування педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .79
Лащенко, В. Ф. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя / В. Ф. Лащенко. - С .82
Кочерга, О. М. Сучасні підходи до визначення поняття "соціальна відповідальність" як якість особистості вчителя / О. М. Кочерга. - С .85
Останіна, Н. С. Підготовка педагогічних кадрів до роботи у клубах з учнівською молоддю / Н. С. Останіна. - С .88
Кузьменко, В. Виховання в учнівської молоді цінностей здорового способу життя / В. Кузьменко. - С .92
ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Коваленко, Є. І. Гуманістичні тенденції в педагогіці США / Є. І. Коваленко. - С .94
Таран, О. М. Становлення дидактичних поглядів С. Русової / О. М. Таран. - С .99
Барило, О. А. Гуманістичний підхід до особистості дитини у західноєвропейській теорії вільного виховання (кінець ХІХ - початок ХХ століття) / О. А. Барило. - С .104
Новгородський, Р. Г. З історії становлення соціального виховання на Україні (початок ХХ століття) / Р. Г. Новгородський. - С .108
Новгородська, Ю. Г. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання: від Сократа до Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .112
Дубровська, Л. О. Реалізація принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині М. О. Добролюбова / Л. О. Дубровська. - С .117
Лісовець, О. В. Вплив педагогічних ідей П. де Кубертена на становлення сучасного олімпійського руху / О. В. Лісовець. - С .121
Олійник, Н. А. Турбота земств Чернігівської губернії про підготовку учителів / Н. А. Олійник. - С .124
Жук, О. А. Середня освіта Польщ іта України: реформа, структура / О. А. Жук. - С .129
Бондаренко, М. І. Уміння працювати з навчальною літературою як передумова самоосовіти студентів / М. І. Бондаренко. - С .132
ПСИХОЛОГІЯ
Нещерет, О. І. Психологічні основи засвоєння комунікативної функції мови студентами / О. І. Нещерет. - С .136
Крига, Т. І. Діагностика моральних якостей майбутніх учителів методом асоціативного експерименту / Т. І. Крига. - С .140
Ляшко, О. Д. Саморегуляція психофізичного стану як важлива складова діяльності педагога / О. Д. Ляшко. - С .145
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів музики
   Хімія--методика викладання

   Проблемне навчання

   Педагогіка--вивчення

   Морально-етичне виховання

   Вчитель майбутній --музика і хореографія

   Вчитель майбутній --література

   Вчитель майбутній--моральні якості

   педагогіка музична

   Студентська молодь--виховання

   Культура--музично-педагогічна

   Практика--соціально-педагогічна

   Самоосвіта--студент

   Культура мислення

   Виховання--національно-культурне виховання

   Професійна освіта

   Екологічна освіта

   Вчитель--особистість

   Педагогічні кадри--підготовка

   Клуб--виховання

   Здоровий спосіб життя--виховання

   Педагогіка--США

   Вільне виховання--історія

   Соціальне виховання--історія

   Розвивальне виховання--історія

   Середня освіта--Польша і Україна

   Асоціативний експеримент

   Саморегуляція--психофізичний стан

   Педагог--саморегуляція

   Вчитель--підготовка--Чернігівська губернія

Кл.слова (ненормовані):
олімпійський рух


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Добролюбов, Николай Александрович (рус. лит. критик ; 1836-1861) \о нем\; Кубертен, П. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 10
Ч.З.№2 (4), аб (3), ав (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (4), аб (3), ав (2), фб (1)


Л 64


   
    Література та культура Полісся [Текст]. Вип. 22. Із наукової спадщини І. Я. Заславського / відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 192 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 5.60 грн., 10.00 грн.
    Зміст:
Самойленко, Григорій Васильович. Визначний вчений і педагог / Г. В. Самойленко. - С .6
Ісай Якович ЗАСЛАВСЬКИЙ
Заславський, І. Я. Про російську літературу / І. Я. Заславський. - С .11-43
Рукопись Пушкина. О вариантном фонде романа "Евгений Онегин" . - С .11
О поэтическом мастерстве Лермонтова (из наблюдений над последними стихами поэта) . - С .26
"Парус" (фрагмент) . - С .38
Заславський, І. Я. Про перекладачів / І. Я. Заславський. - С .44-100
Павло Грабовський - перекладач "Онєгіна" . - С .44
Микола Садовський - перекладач Олександра Пушкіна . - С .55
Микола Зєров перекладає Пушкіна . - С .60
Невідомі переклади Драй-Хмари з російської лірики . - С .69
Дві українські інтерпретації комедії Л. М. Толстого "Перший винокур" . - С .76
"Власть тьмы" в українських перекладах . - С .85
Три російські переклади з української поезії . - С .91
Заславський, І. Я. Про українських класиків та їх твори / І. Я. Заславський. - С .101-141
Шевченків "Кавказ" як художній феномен . - С .101
Про один Шевченків вірш ("Н. Костомарову") . - С .108
Вірш Шевченка "Мені здається, я не знаю..." . - С .113
Моссаковський Є. та його незакінчена праця про Т. Г. Шевченка . - С .120
"Мойсей" Івана Франка у типологічних зв’язках з колом поетичних ідей та образів М. Лермонтова . - С .127
Заславський, І. Я. З етюдів про неокласиків та інших поетів / І. Я. Заславський. - С .142-189
Микола Зеров як особистість . - С .142
Павло Филипович . - С .149
Поет і його дочка (М. Драй-Хмара) . - С .153
Поет, брат поета (М. Орест) . - С .160
"Мислі й чуття небуденні" (Поезія Михайла Ореста) . - С .167
Невідома праця про поезію Павла Тичини . - С .173
Поезія вогненних літ . - С .181
ДРНТІ
ББК 83.3(4УКР) + 83.3(4Рос)5
РУБ


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Заславський, Ісай Якович \о нем\; Пушкин, Александр Сергеевич \о нем\; Лермонтов, Михаил Юрьевич (1814-1841) \о нем\; Грабовський, Павло Арсенович (укр. поет-лірик ; 1864-1902) \о нем\; Садовський, Микола \о нем\; Зеров, Микола \о нем\; Драй-Хмара, Михайло \о нем\; Толстой, Лев Миколайович \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович \о нем\; Моссаковський, Є. \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Филипович, Павло \о нем\; Орест, Михайло \о нем\; Тичина, Павло Григорович \о нем\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 8
фб (1), ав (1), ІБв (1), Ч.З.№3 (3), Ч.З.№2 (1), аб (1)
Свободны: фб (1), ав (1), ІБв (1), Ч.З.№3 (3), Ч.З.№2 (1), аб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2000. - 214 с. - Літ. в кінці статей. - 9.10 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІКА ТА МЕТОДИКА
Яковець, В. П. Збереження і розвиток наукових традицій Ніжинської вищої школи / В. П. Яковець. - С .5-7
Яковець, Н. І. Порівняльні дослідження європейських педевтологів первинної підготовки і навчального навантаження вчителів / Н. І. Яковець. - С .8-15
Коваленко, Є. І. Самостійна робота студентів як засіб набуття досвіду творчої діяльності / Є. І. Коваленко. - С .16-22
Золотар, О. М. Активізація пізнавальної діяльності учнів на народознавчому матеріалі під час вивчення курсу "Рідний край" / О. М. Золотар. - С .23-27
Адамів, Г. С. Формування способів мислительних дій як професійних умінь у студентів педучилища / Г. С. Адамів. - С .28-30
Костенко, Л. В. До питання про формування пізнавальної діяльності студентів / Л. В. Костенко. - С .31-33
Кивлюк, О. П. Нові інформаційні технології навчання - фактор підвищення творчої активності молодших школярів / О. П. Кивлюк. - С .34-37
Харабет, В. В. Процес педагогічного проектування як аналогова модель процесу інженерного проектування / В. В. Харабет. - С .38-42
Конончук, А. І. Соціальна ситуація формування особистості в сім’ї / А. І. Конончук, Д. Гутник. - С .43-46
Хлєбік, С. Р. Соціально-педагогічний зміст навчання і виховання музично обдарованої молоді / С. Р. Хлєбік. - С .47-50
Грисюк, О. М. Взаємодія загальноосвітньої і дитячої музичної шкіл як шлях формування музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .51-54
Лукашова, Н. І. Розвиток творчого мислення учнів при розв’язуванні ускладнених завдань з хімії / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов, О. А. Мусієнко. - С .55-60
Крицький, В. М. Структура виконавсько-інтерпретаційної діяльності у педагогічному процесі / В. М. Крицький. - С .61-63
Щербініна, О. М. До проблеми авторського тексту в процесі формування виконавського стилю музиканта-педагога / О. М. Щербініна. - С .64-67
Кушнір, В. А. Особливості педагогічного процесу (культурологічне бачення) / В. А. Кушнір. - С .68-73
Станіславська, К. Використання ігрових методів у навчальному процесі творчих вузів / К. Станіславська. - С .74-76
Гусейнова, Л. В. Теоретичні основи інструментально-виконавської підготовки вчителя музики / Л. В. Гусейнова. - С .77-80
Шилова, Г. П. Культурні еталони у сприйманні музики (до постановки проблеми) / Г. П. Шилова. - С .81-87
Останіна, Н. С. Формування у студентів педвузу готовності до роботи в клубах учнівської молоді / Н. С. Останіна. - С .88-91
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Феномен чутливості до інформації про наслідки наркотизації як головна позитивна основа профілактики адиктивної поведінки учнів / Н. П. Пихтіна. - С .92-95
Губченко, Т. В. Спілкування як провідний вид діяльності у сфері дозвілля школярів / Т. В. Губченко. - С .96-99
Стрельнікова, Н. М. Теоретичні основи формування культури спілкування майбутніх вчителів з батьками учнів шкіл / Н. М. Стрельнікова. - С .100-105
Шевчук, М. О. З досвіду національного виховання у школах Ніжинського району / М. О. Шевчук, Р. І. Ярешко. - С .106-109
Василюк, А. В. До проблеми соціального статусу вчителя: Порівняння і висновки / А. В. Василюк. - С .110-114
Барило, О. А. Розвиток логічного мислення школярів / О. А. Барило. - С .115-120
ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Резан, Л. І. Музично-виконавська підготовка в теорії та практиці навчання (історичний аспект) / Л. І. Резан. - С .121-124
Ростовський, О. Я. Музична педагогіка за доби просвітництва / О. Я. Ростовський. - С .125-133
Чувакова, Т. Г. Ціннісні орієнтації професійної підготовки вчителів у США / Ж. М. Володченко; В. М. Вишнева; Н. І. Бєлкіна; Л. О. Мартиненко. - С .134-137
Кузьмич, Л. В. Піднесення методико-математичної думки на рубежі ХІХ - ХХ ст. / Л. В. Кузьмич. - С .138-143
Володченко, Ж. М. Система естетичного виховання в Ніжинських гімназіях (остання чверть ХІХ - початок ХХ ст.) / Ж. М. Володченко. - С .143-149
Кавунник, Олена Анатоліївна. З історії музичної освіти у Ніжинській вищій школі / О. А. Кавунник. - С .150-154
Вишнева, В. М. Педагогічні ідей В. М. Верховинця. Сучасне бачення / В. М. Вишнева. - С .155-159
Семиклят, Н. І. Художнє краєзнавство як засіб естетичного виховання майбутнього вчителя / Н. І. Семиклят. - С .160-163
Бєлкіна, Н. І. Мандрівні дяки як унікальне явище українського освітнього руху / Н. І. Бєлкіна. - С .164-166
Баленко, Н. М. Засади народної педагогіки у спадщині І. Франка / Н. М. Баленко. - С .167-170
Мартиненко, Л. О. Ніжинський період у житті професора О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .171-174
Сурмачевська, О. Визначний педагог М. Ф. Даденков - випускник Ніжинської вищої школи / О. Сурмачевська. - С .175-179
Таран, О. М. Русова С. про вимоги до вчителя оновленої школи / О. М. Таран. - С .180-183
Супруненко, М. І. Розвиток фізико-математичної освіти у Ніжинській вищій школі / М. І. Супруненко. - С .184-187
ПСИХОЛОГІЯ
Папуча, М. В. Опосередковуюча дія і генеза структур свідомості / М. В. Папуча. - С .188-191
Любчук, О. К. Здатність до прийняття учбової задачі - необхідний критерій психологічної готовності дитини до оволодіння учбовою діяльністю / О. К. Любчук. - С .192-196
Андрєєва, Я. Ф. Психологічні особливості читання / Я. Ф. Андрєєва. - С .197-200
Щотка, О. П. Психологічна технологія консультування керівників організацій з проблем управлінського спілкування / О. П. Щотка. - С .201-206
Кричковська, Т. Д. Психологічні характеристики потреби у професійній самореалізації майбутніх вчителів / Т. Д. Кричковська. - С .207-210
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Нові інформаційні технології навчання
   Національне виховання--Ніжин

   Читання--психологія

   Студенти--самостійна робота



Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Верховинець, В. М. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Даденков, М. Ф. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинська вища школа \о ней\
Примірників всього: 25
Ч.З.№2 (10), аб (13), ав (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (10), аб (13), ав (1), фб (1)

158.9(075.3)
В 58


    Власова, Олена Іванівна.
    Педагогічна психологія [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / О. І. Власова. - К. : Либідь, 2005. - 400 с. - ISBN 966-06-0369-Х : 18.20 грн., 26.90 грн., 28.00 грн., 21.50 грн.
ДРНТІ
ББК 88.840я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Психологія навчання
   Психологія навчальної діяльності

   Навчальна діяльність

   Форми навчання

   Методи навчання

   Педагогічна психологія--підручники та посібники для ВНЗ

   Види навчання

   програмоване навчання

   Сугестопедичне навчання

   Знаково-контекстне навчання

   Модульне навчання

   Психологія учіння

   Здібності

   Психологія виховання

   Моральне виховання

   Сімейне виховання

   Характер

   Перевиховання

   важковиховуваність

   Психологія педагогічної праці

   Педагог

   Педагогічне спілкування

   Професійна компетентність педагога

   Психологічна служба системи освіти

   Психолог освіти

   Готовність до школи

   Психологія--методики--опитувальники

Кл.слова (ненормовані):
вибір професії - опитувальник -- класифікатор професій Голанда -- научіння -- моделі навчання -- учіння

Примірників всього: 286
фб (1), ав (2), аб (265), пед. (1), Ч.З.№2 (15), НМК ф-т ПСР (2)
Свободны: фб (1), ав (2), аб (265), пед. (1), Ч.З.№2 (15), НМК ф-т ПСР (2)

37(4Укр)(09)
В42


   
    Видатний національний педагог Григорій Ващенко [Текст] : Збірник матеріялів до 125-річчя від дня народження / Всеукраїнське Педагогічне Товариство імені Г. Ващенка ; Автор-упоряд., наук. ред. А. Г. Погрібний. - Ніжин ; К. : Аспект-Поліграф, 2003. - 64 с. - 2.10 грн.
    Зміст:
Ващенко Г. у відгуках діячів науки та культури . - С .3-5
Ващенко Г.: Віхи біографії . - С .6-10
Погрібний, А. Педагогічні концепції видатного вченого-державника / Г. Ващенко. - С .11-24
Вишневський, О. Григорій Ващенко на тлі актуальних завдань сучасної української педагогіки / О. Вишневський. - С .25-48
Ващенко, Г. Твори / Г. Ващенко. - С .49-62
ДРНТІ
ББК 74.03(4Укр)6-8
РУБ 37(4Укр)(09)


Дод.точки доступу:
Погрібний, Анатолій \ред.\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Всеукраїнське Педагогічне Товариство імені Г. Ващенка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)