371(075.3)
В 84


   
    Вступ до спеціальності [Текст] : навчально-методичний посібник для студентів педагогічних спеціальностей / Н. І. Яковець, О. В. Аніщенко, Л. О. Дубровська та ін ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 167 с. - Бібліогр.: с. 128-131. - 5.40 грн., 1.40 грн., 5.40 грн.
ДРНТІ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ--вступ до спеціальності
   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

   професійна діяльність вчителя

   Педагогічна діяльність

   Вчителі

   Професіоналізм вчителя

   професійна компетентність

   Педагогічне спілкування

   Підготовка вчителів

Кл.слова (ненормовані):
самососвіта вчителя -- самовиховання вчителя -- навчальна праця студентів -- Культура праці студентів -- організація навчального процесу


Дод.точки доступу:
Яковець, Наталія Іванівна; Аніщенко, Олена Валеріївна; Дубровська, Лариса Олександрівна; Крига, Тамара Іванівна; Литвиненко, Людмила Іванівна (гол. бібліотекар); Стрельніков, Микола Анатолійович; Стрельнікова, Ніна Михайлівна (канд. пед. наук, доцент); Яковець, Олександр Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 198
Ч.З.№2 (18), фб (1), ав (1), аб (178)
Свободны: Ч.З.№2 (18), фб (1), ав (1), аб (178)



    Куцевол, О.
    Творча сутність професійної діяльності вчителя літератури [Текст] / О. Куцевол // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2006. - N5. - С. 14-21
Рубрики: професійна діяльність вчителя
Кл.слова (ненормовані):
вчитель літератури


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)




    Ожогова, Е. Г.
    Синдром "психического выгорания" в работе педагога и профессиональные стратегии поведения [Текст] / Е. Г. Ожогова // Психология и школа : Ежеквартальный научно-практический журнал. - 2006. - N2. - С. 107-120.
Рубрики: професійна діяльність вчителя
   професійне вигорання



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Атаханов, Р.
    Психологическое воздействие и профессиональная установка педагога на эмпатийный способ взаимодействия [Текст] / Р. Атаханов; Ф. В. Шведовский // Психологическая наука и образование. - 2007. - N1. - С. 93-102
Рубрики: Емпатія
   професійна діяльність вчителя

   вчитель--професія

   педагогічна психологія



Дод.точки доступу:
Бобкова, М. Г.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)




    Парфина, Е. Б.
    Проектирование психологического сопровождения профессионального развития педагога [Текст] / Е. Б. Парфина // Психология обучения. - 2007. - N5. - С. 86-88 . - ISSN 1234-5678
Рубрики: професійна діяльність вчителя
Кл.слова (ненормовані):
самообучающаяся организация -- профессиональное развитие -- проектный эксперимент -- креативность -- рефлексивность -- ситуация развития -- профессиогенез субъекта деятельности


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Осадчук, О. Л.
    Модель профессиональной надежности педагога [Текст] / О. Л. Осадчук // Высшее образование сегодня. - 2007. - N5. - С. 64-66 . - ISSN 1726-667Х
Рубрики: вчитель
   професійні якості

   професійна діяльність вчителя

Кл.слова (ненормовані):
праця педагога


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Макаренко, Т. А.
    Психолого-педагогическая поддержка личностного и профессиональнго развития будущих социальных педагогов [Текст] / Т. А. Макаренко // Психология обучения. - 2007. - N8. - С. 72-80 . - ISSN 1234-5678
Рубрики: професійна діяльність вчителя
Кл.слова (ненормовані):
социально-педагогическая деятельность -- профессиональное развитие личности


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Музиченко, Ю.
    Професійна мобільність учителя в умовах формування загальноєвропейського освітнього простору [Текст] / Ю. Музиченко // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2007. - N3. - С. 17-21
Рубрики: професійна діяльність вчителя


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
С 52


    Смуток, Б.
    Без успішного учня не буває успішного закладу [Текст] / Б. Смуток // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2010. - N 11(березень). - 22-27 (далі буде).
ББК 74
Рубрики: типи шкіл--ліцей,гімназ.,сільська,приватна шк.
   методична допомога вчителям Ніжина

   Менеджмент освіти

   професійна діяльність вчителя

Кл.слова (ненормовані):
шкільний менеджмент -- професійно-педагогічне вдосконалення вчителя


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
С 30


    Семиздралова, О. А.
    Предупреждение стресса в профессиональной деятельности педагога [Текст] / О. А. Семиздралова // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2010. - N 6. - С. 130-139.
ББК 74
Рубрики: професійна діяльність вчителя
   саморегуляція

Кл.слова (ненормовані):
стрес-фактори -- совладающее поведение -- управленческие причины стресса


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
К 64


   
    Конкурентноспроможний вчитель - конкурентноспроможний учень [Текст] // Позакласний час : На допомогу вчителю. - 2010. - N 11. - С. 91-104.
ББК 74
Рубрики: Вища освіта в Україні--педагогічна освіта
   післядипломна педагогічна освіта

   професійна діяльність вчителя

   вчитель--професійна компетентність

   вчитель--професійна майстерність

Кл.слова (ненормовані):
ринкова особистість -- конкурентоспроможний вчитель -- педагогічна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
П 54


    Полякова, О. Б.
    Особенности психологической защиты в общении и способов реагирования в конфликтных ситуациях психологов и педагогов [Текст] / О. Б. Полякова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 10. - С. 43-47
ББК 88
Рубрики: Професійна діяльність (психол.)
   професійна діяльність вчителя

   Міжособистісні стосунки

   Конфлікти

   Підготовка майбутніх психологів

Кл.слова (ненормовані):
компроміс -- психологічний захист -- индифферентность -- реагирование в конфликтных ситуациях


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


74.2
З-67


    Зламанюк, Л.
    Особливості професійної діяльності сучасного вчителя хімії [Текст] / Л. Зламанюк // Біологія і хімія в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 18-20
ББК 74.2 + 24
Рубрики: сучасний педагог
   Вчитель хімії

   професійна діяльність вчителя

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
модульна технологія -- інформаційно-комп’ютерні технології -- проектна технологія -- групова технологія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.2
Ч-49


    Чернобай, Е. В.
    Особенности профессиональной деятельности учителя в современной информационной образовательной среде [Текст] / Е. В. Чернобай // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 8. - С. 96-100 . - ISSN 0869-561Х
ББК 74.2
Рубрики: професійна діяльність вчителя
   Інформаційне середовище

   Вчитель

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.2
П 37


    Плахотник, Василь.
    Параметри лінгводидактичної системи [Текст] / В. Плахотник // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 58-60.
ББК 74.2
Рубрики: Мотивація навчання
   професійна діяльність вчителя

   Навчальний процес

Кл.слова (ненормовані):
кваліфікація вчителя -- навченість учнів -- здібності учнів


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)


88
В 78


   
    Восточно-Европейский Гештальт Институт: Специальный выпуск [Текст] // Журнал практического психолога : Научно-практический журнал. - 2012. - N 3. - С. 3-196. - Зміст: К вопросу психической адаптации / Б. В. Овчинников. Гештальт: от Фрейда до Организационного консультирования / Ш. Гаффни. Психосоматическая проблема с позиции реконструкции качества жизни / К. В. Павлов. Особенности психотерапевтического вмешательства в условиях переживания личностного кризиса / Л. Л. Третьяк. Психотерапия депрессивных расстройств: взгляд гештальт-терапевта / Л. Л. Третьяк. Чем больше денег - тем меньше психического здоровья? Так ли это? / Л. Л. Третьяк. Профессиональное здоровье педагога как фактор качества профессиональной деятельности / И. В. Холоднова. Особенности представления о сказочных героях у студентов-психологов / В. А. Гавриленко.
ББК 88
Рубрики: Практична психологія
   Кафедра психології

   Психотерапія

   Гештальт-терапія

   Студенти-психологи

   Професійна діяльність вчителя

Кл.слова (ненормовані):
депресивні стани -- соматоформні розлади -- психічна адаптація -- феноменологія -- організаційне консультування -- казкові герої


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
М 19


    Малишева, Ольга.
    Атестація педагогічних працівників: вивчення професійної діяльності педагогів [Текст] / О. Малишева // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2013. - N 2. - С. 20-22. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: атестація педагогічних працівників
   професійна діяльність вчителя

Кл.слова (ненормовані):
атестація вихователя -- атестація вчителя -- атестація керівника ДНЗ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
Х 98


    Худенко, Ольга Миколаївна.
    Розвиток індивідуального стилю професійної діяльності вчителів гуманітарних дисциплін у системі післядипломної освіти [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / О. М. Худенко ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. - 20 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: післядипломна педагогічна освіта
   професійна діяльність вчителя

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний стиль діяльності


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74.204.2
Т 50


    Тоболін, В. А.
    Самоосвітня діяльність вчителя: вимога чи необхідність [Текст] / В. А. Тоболін // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 14/15. - С. 5-6.
ББК 74.204.2
Рубрики: Професійна діяльність вчителя
Кл.слова (ненормовані):
самоосвіта вчителя -- професійне зростання вчителя -- професійна самоосвіта -- загальна самоосвіта
Анотація: В статті говориться про те, що самоосвіта являється свідомою діяльністю педагога з метою удосконалення своєї професійної майстерності, опосередковано впливає загалом на розвиток педагога як особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


378.4
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Текст]. Вип. 6. Ч. 2 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 264 с. - 35.00 грн.
    Зміст:
Присівок, В. Корпоративна культура університету / В. Присівок. - С .3-6
Пучка, Н. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення ефективності сучасного уроку (на матеріалах вивчення історії) / Н. Пучка. - С .6-8
П’ятецька, М. Значення фосфору для живих організмів і довкілля / М. П’ятецька. - С .8-10
Рижа, С. До питання використання дидактичного тесту як способу диференціації процесу навчання / С. Рижа. - С .10-13
Рой, С. Проблема створення навчально методичного комплексу з історії України для 8 класу / С. Рой. - С .13-16
Рой, О. До питання воєнно-політичної стратифікації давньоруської дружини (X-поч. XIII ст.) / О. Рой. - С .16-19
Росохач, Ю. Формування громадянської компетентності старшокласників на уроках історії та правознавства / Ю. Росохач. - С .19-21
Рубаха, О. Концепція "ревізіонізму" в історіографії Великої французької революції / О. Рубаха. - С .21-25
Русалим, О. Поняття успішної кар’єри в системі мережевого маркетингу / О. Русалим. - С .25-28
Рябоконь, О. Топоніміка Сумської області / О. Рябоконь. - С .28-29
Савченко, І. Явище насильства в сім’ї та діяльність соціального педагога щодо попередження насильства в сім’ї / І. Савченко. - С .29-31
Салівон, Ю. Психопрофілактика синдрому “професійного вигорання” у системі освіти / Ю. Салівон. - С .31-35
Самойленко, Т. Типи та форми тестових завдань під час тестового контролю з історії / Т. Самойленко. - С .35-37
Скоромець, А. Соціально-педагогічна робота з дітьми жертвами насильства в умовах ЗОШ / А. Скоромець. - С .37-39
Соболь, А. Використання дидактичних ігор на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Єгипет” історії Стародавнього світу в 6 класі / А. Соболь. - С .39-40
Стешиц, О. Антирадянський селянський повстанський рух на Чернігівщині в 1919–1921 рр. / О. Стешиц. - С .40-43
Стрілець, Ю. Словотворчі засоби в соціолекті молоді / Ю. Стрілець. - С .43-46
Сукач, Т. Форми і методи розвитку дослідницьких навичок у старшокласників під час опанування текстових історичних джерел / Т. Сукач. - С .46-48
Терещенко, Т. Студентська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності / Т. Терещенко. - С .48-52
Тищенко, Л. Комп’ютерна презентація навчального матеріалу з теми "Пунктуація в англійській мові" / Л. Тищенко. - С .52-55
Трашкова, В. Психологічні особливості переживання образи у підлітків / В. Трашкова. - С .55-57
Тукач, А. Консультування як вид професійної діяльності соціального педагога / А. Тукач. - С .57-59
Унтілова, Т. Фонетичні та лексичні особливості австрійського варіанту німецької мови (на основі аналізу матеріалів засобів масової інформації Австрії) / Т. Унтілова. - С .59-62
Фазан, Н. Конфлікти в молодих сім’ях / Н. Фазан. - С .62-64
Федорченко, Н. Роль сім’ї у виникненні дитячих страхів / Н. Федорченко. - С .64-67
Феофанова, Н. Психологічна характеристика інтернет-залежного / Н. Феофанова. - С .67-71
Фурс, О. О хозяйственном значении бабочек-хохлаток (coleoptera: notodontidae) на Черниговщине / О. Фурс. - С .71-72
Філь, В. Відносини між Китайською Народною Республікою та Радянським Союзом у 1949–1959 рр.: нова історіографічна оцінка / В. Філь. - С .72-77
Харламова, І. Формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників / І. Харламова. - С .77-80
Харченко, С. Трансформація “я” користувачів мережі Інтернет підліткового та юнацького віку в аспекті віртуальної взаємодії / С. Харченко. - С .80-83
Хижняк, Т. Робота соціального педагога школи із профілактики торгівлі дітьми / Т. Хижняк. - С .83-85
Храменко, Ю. Вплив молодіжних неформальних об’єднань різної спрямованості на соціалізацію особистості / Ю. Храменко. - С .85-87
Цигура, В. Функціонально-галузева (компонентна) структура продовольчого ринку Поліського регіону / В. Цигура. - С .87-90
Чемерис, С. Негативні прояви у поведінці дошкільників як психолого-педагогічна проблема / С. Чемерис. - С .90-93
Чиж, О. Власне монетне карбування Київської Русі у Х–ХІ століттях / О. Чиж. - С .93-96
Чонка, Т. Навчальні програми в дореволюційній школі та місце історії в них / Т. Чонка. - С .96-100
Чорна, І. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД дітей і молоді в Україні / І. Чорна. - С .100-102
Чорнодід, О. Мультимедійне забезпечення шкільного курсу хімії / О. Чорнодід. - С .102-103
Шафранова, А. Соціально-психологічний тренінг як засіб подолання дезадаптації обдарованих підлітків / А. Шафранова. - С .103-104
Шафранова, А. Особливості переживання страху смерті у хворих на СНІД та рак / А. Шафранова. - С .104-106
Шевченко, В. Художньо-творчий розвиток дитини в сучасній системі музичної підготовки учнів шкіл мистецтв / В. Шевченко. - С .106-108
Шкарупіна, К. Фактори детермінації морального розвитку особистості / К. Шкарупіна. - С .108-111
Щербак, А. Особливості використання копінг-стратегій у осіб, які палять / А. Щербак. - С .111-113
Щербина, М. До сутності поняття "художньо-педагогічне спілкування" / М. Щербина. - С .113-116
Якименко, С. Психологічний зміст нестатутних взаємовідносин військовослужбовців / С. Якименко. - С .116-118
Якимовська, Я. Мотивація професійної діяльності вчителя / Я. Якимовська. - С .118-121
Ярмоленко, А. До питання функцій контролю навчальних досягнень школярів / А. Ярмоленко. - С .121-123
Гринь, Г. Особливості страхів учнів молодшого шкільного віку, позбавлених батьківського спілкування / Г. Гринь. - С .123-125
Кавунник, В. Міжнародна правосуб’єктність урядів у війні за державу 1919–1920 років у кордонах сучасної України / В. Кавунник. - С .125-127
Павлов, Ю. Система оцінювання якості знань в історії педагогіки / Ю. Павлов. - С .127-131
Богдан, Я. Формування соціокультурної компетенції учнів старшого шкільного віку у вивченні іноземної мови / Я. Богдан. - С .131-133
Колесник, Н. Вітчизняний та зарубіжний підручник з англійської мови. Концептуальна основа створення та відповідність вимогам програми України з іноземної мови / Н. Колесник. - С .133-136
Завальнюк, К. Про ефективність використання методу проектів у навчанні іноземної мови / К. Завальнюк. - С .136-139
Тимченко, О. Комп’ютерні вправи для подолання труднощів засвоєння складних для вживання лексичних одиниць / О. Тимченко. - С .139-141
Веремецька, Т. Формування соціолінгвістичної та соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови / Т. Веремецька. - С .141-142
Сотник, О. Передумови оволодіння комунікативною компетенцією / О. Сотник. - С .142-144
Якуба, С. Зміст навчання діалогічного мовлення у 9-му класі / С. Якуба. - С .144-147
Куранда, І. Вправи на навчання орфографії в середній загальноосвітній школі / І. Куранда. - С .147-149
Бреус, Н. Особливості використання мовного портфоліо в середній загальноосвітній школі / Н. Бреус. - С .149-152
Лобур, Н. Зміст навчання англомовного діалогічного мовлення у 8 класі загальноосвітньої школи / Н. Лобур. - С .152-154
Вдовенко, Т. Зміст навчання англомовного аудіювання у 9 класі загальноосвітньої школи / Т. Вдовенко. - С .154-157
Сероус, А. Жанровое своеобразие рассказа Галины Николаевой "Гибель командарма" / А. Сероус. - С .157-160
Дудіна, О. Досвід виховання громадянина на уроці іноземної мови / О. Дудіна. - С .160-163
Нестеренко, К. Розкриття принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику ”Англійська мова” О. Карп’юк для 6 класу / К. Нестеренко. - С .163-165
Суховерська, С. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику О.Д.Карп’юк для учнів 11 класу з поглибленим вивченням англійської мови / С. Суховерська. - С .165-167
Борщ, О. Використання рольових ігор для удосконалення іншомовних лексичних навичок учнів 6 класу загальноосвітньої школи / О. Борщ. - С .167-170
Сергієнко, О. Особливості навчання англійської мови дітей дошкільного віку / О. Сергієнко. - С .170-172
Ковнер, О. Інтерактивне навчання у контексті сучасних підходів до навчання іноземної мови / О. Ковнер. - С .172-175
Ровна, Н. Кооперативне навчання = 2д+2в (добровільність, демократизм, взаємовигідна співпраця та взаємодопомога) / Н. Ровна. - С .175-177
Тарасенко, О. Зміст навчання англомовного аудіювання у восьмому класі загальноосвітньої школи / О. Тарасенко. - С .177-178
Русманенко, Л. Зміст навчання лінгвістичної компетенції у 7-му класі загальноосвітньої школи / Л. Русманенко. - С .178-180
Фішелєва, А. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику HEADWAY / А. Фішелєва. - С .180-182
Гринь, В. Іоганн Генріх Ламберт: до 250-річчя фотометрії / В. Гринь. - С .182-187
Момот, Н. Functions of qualitative units in Еnglish magazine discourse / Н. Момот. - С .187-189
Артемов, А. Використання наочності на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Рим у VIII–I століттях до нашої ери” історії Стародавнього світу в 6 класі / А. Артемов. - С .189-191
Демченко, А. Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків у дозвіллєвій діяльності / А. Демченко. - С .191-194
Дяченко, І. Зміст навчання лінгвістичних компетенцій у 11 класі загальноосвітньої школи / І. Дяченко. - С .194-196
Воронцова, А. Інтерактивні технології в навчанні іноземних мов / А. Воронцова. - С .196-199
Герус, І. Синтез 6-трифлуорометил-3,4-дигідро-2-н-піранів та їх використання в синтезі нітрогеновмісних гетероциклів / І. Герус, Ю. Жук. - С .199-201
Марушко, О. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти / О. Марушко. - С .201-203
Попильницька, Ю. Фрустрація є однією із ознак суїцидальної поведінки в підлітковому віці / Ю. Попильницька. - С .203-205
Откидач, І. Роль української партії соціалістів-революціонерів у процесі автономізації України (квітень-жовтень 1917 р.) / І. Откидач. - С .205-209
Максименко, С. Антиалкогольна кампанія на Чернігівщині як складова економічного реформування Радянського Союзу другої половини 80-х рр. XX ст. / С. Максименко. - С .209-211
Мохір, В. Зміст навчання англомовного письма в 7 класі ЗОШ / В. Мохір. - С .211-213
Приходченко, Є. Зміст навчання англомовного аудіювання у 6 класі загальноосвітньої школи / Є. Приходченко. - С .213-215
Костенко, М. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою / М. Костенко. - С .215-217
Остапець, Т. Особливості педагогічної та акторської дії / Т. Остапець. - С .217-221
Нестеренко, О. Критерії педагогічної майстерності сучасного вчителя / О. Нестеренко. - С .221-223
Кудін, М. Використання педагогічного малюнку у 6-му класі при вивченні теми «Передня Азія» / М. Кудін. - С .223-225
Федорець, А. Інтенсивність зв’язків між формально-динамічними властивостями й показниками мислення та пам’яті у студентів з різним рівнем розвитку совісності / А. Федорець. - С .225-228
Кудашова, В. Вплив темпераменту на формування лідерських якостей / В. Кудашова. - С .228-230
Тончило, І. С. Формування відповідального ставлення молоді до сімейного життя як соціально-педагогічна проблема / І. С. Тончило. - С .230-232
Андрусенко, Н. Історіографічні оцінки еволюції англійського абсолютизму XVI–XVII ст. / Н. Андрусенко. - С .232-235
Костюк, Н. Природа аболіціонізму Республіканської партії (1854-1860 рр.) / Н. Костюк. - С .235-240
Харченко, О. Сучасний дитячий рух в Україні: особливості та різновиди / О. Харченко. - С .240-242
Дудка, Н. Роль сім’ї у виникненні страхів у дітей молодшого шкільного віку / Н. Дудка. - С .242-244
Лаврінова, А. Посушливі явища на Ніжинщині та їх сучасні особливості / А. Лаврінова. - С .244-248
Бойко, І. Особливості сучасних кліматичних умов м. Чернігова / І. Бойко. - С .248-251
Євтушенко, Н. Особливості сучасного режиму зволоження Чернігівщини / Н. Євтушенко. - С .251-254
Ігнатенко, О. Особливості сучасного термічного режиму Чернігівщини / О. Ігнатенко. - С .254-257
Савела, Ю. Фольклорно-міфологічна основа сюжету «Лісової пісні» Лесі Українки / Ю. Савела. - С .257-260
Резвін, К. Особливості становлення особистості під час навчання у ВНЗ / К. Резвін. - С .260-261
ББК 74.58.268я43
РУБ 378.4
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці студентів
   Інтерактивні технології навчання

   Викладання історії України в школі

   Викладання історії в школі--дидактичні матеріали--ігри

   Викладання іноземної мови

   Викладання української мови--орфографія

   Викладання англійської мови--аудіювання

   Соціальна педагогіка

   Соціальний педагог--Професійна діяльність

   Насильство в сім’ї--соціальна робота

   Конфлікти--сімейні

   Девіантна поведінка дітей

   студентська молодь

   молодіжні організації і рухи України

   Обдаровані діти

   Тренінг соціально-психологічний

   моральний розвиток--особистість

   професійна діяльність вчителя

   Кафедра педагогіки

   Сумщина--топоніміка
    Чернігівщина--географія

Кл.слова (ненормовані):
неформальні об’єднання -- страх смерті


Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)