15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 211 с. - 11.60 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Гончарова, О. М. Проблеми інформатизації освіти / О. М. Гончарова. - С .6-10
Виговська, С. В. Теоретичні аспекти та педагогічні умови оптимізації професійного становлення студенток вищих навчальних закладів / С. В. Виговська. - С .10-14
Бондаренко, Ю. І. Виявлення авторської позиції у літературних творах історичного жанру: методичний аспект проблеми / Ю. І. Бондаренко. - С .14-20
Головань, Т. О. Проблема використання різних моделей навчання у процесі формування інтересу до правознавства / Т. О. Головань. - С .20-24
Глазиріна, В. М. Зміст навчання як педагогічна категорія / В. М. Глазиріна, В. М. Караваєва. - С .24-31
Глазиріна, В. М. Самостійна робота студентів як чинник професійної підготовки майбутніх фахівців / В. М. Глазиріна, В. О. Снітковська. - С .31-35
Коваленко, Є. І. Гуманістичні тенденції у вітчизняній педагогіці / Є. І. Коваленко. - С .35-40
Безхлєбнова, О. А. Антропософські засади щодо формування та реалізації змісту курсу нової історії / О. А. Безхлєбнова. - С .40-44
Павченко, В. Аспекти модернізації традиційних компонентів історичних студій / В. Павченко. - С .44-48
Чуткий, А. І. Вища гуманітарна освіта вУкраїні: погляд на проблеми очима викладача і студентів / А. І. Чуткий. - С .48-51
Краснощок, А. В. Проблема періодизації історії педагогіки України / А. В. Краснощок. - С .51-54
Закалюжний, В. М. Роль прикладного змісту навчального матеріалу у формуванні мотивації учіння фізики / В. М. Закалюжний. - С .54-57
Василюк, А. В. Освіта в суспільстві знань / А. В. Василюк. - С .57-63
Отич, О. М. Художньо-естетичний розвиток особистості в системі професійної освіти: теорія і практика / О. М. Отич. - С .63-68
Білоусова, Н. В. З історії розвитку поняття самовдосконалення особистості / Н. В. Білоусова. - С .68-73
Турянська, О. Ф. Позитивна "Я-концепція" особистості як психологічний критерій ефективності особистісно-орієнтованого навчання історії в школі / О. Ф. Турянська. - С .73-77
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ
Баранков, О. Г. Застосування інтерактивних технологій навчання історії у сучасній шкільній практиці: перспективи та проблеми / О. Г. Баранков, Ю. В. Кузьменко. - С .77-81
Брижатенко, О. Ігрова діяльність як фактор творчого розвитку старшокласників на уроках історії / О. Брижатенко. - С .81-84
Горохівський, П. Вивчення історії української національної і державної символіки у 7-9 класах загальноосвітніх шкіл / П. Горохівський. - С .84-90
Дудка, Р. А. Викладання курсу античної історії у класичних університетах / Р. А. Дудка. - С .90-93
Желіба, О. В. Використання програми Power Point у навчанні історії / О. В. Желіба. - С .93-97
Луняк, М. О. Методика використання статистичних звітів під час викладання курсу "Кримінологія" та суміжних дисциплін / М. О. Луняк. - С .97-102
Мицик, Л. М. Викладання історії як складова громадянської освіти у вищій школі / Л. М. Мицик. - С .102-108
Пилипенко, О. Є. Сучасні методи та технічні засоби навчання історико-правовим дисциплінам у вищій школі України / О. Є. Пилипенко, Н. М. Пилипенко. - С .108-111
Шевченко, С. І. Інформаційні технології навчання ознайомлювального читання студентів / С. І. Шевченко. - С .111-115
Селюнін, С. М. Рейтинг силових вправ для розвитку м’язів рук і плечового поясу / С. М. Селюнін, М. М. Красновид, С. М. Коченко. - С .115-119
Булавенко, С. Д. Економічна освіта як засіб формування соціально адаптованої особисості / С. Д. Булавенко. - С .119-124
Чудовська, Г. Й. Інноваційні підходи до вивчення менделізма (Моногібридне схрещування. Курс загальної біології) / Г. Й. Чудовська. - С .124-131
Юрченко, Н. Н. Организация учебно-поисковой работы студентов в процессе изучения методики преподавания русского языка в начальных классах / Н. Н. Юрченко. - С .131-136
Сорокіна, Н. В. Мовленнєві механізми іноземної мови / Н. В. Сорокіна. - С .136-139
Носаченко, І. М. Сучасні підходи до економічної освіти в ПТНЗ будівельного профілю / І. М. Носаченко. - С .139-141
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Баранков, О. Г. Підготовка майбутніх учителів історії та правознавства до роботи в полікультурному освітньому середовищі / О. Г. Баранков. - С .142-147
Стеченко, Т. О. Психологічні передумови формування у майбутніх учителів професійно-орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні / Т. О. Стеченко. - С .147-153
Артьоменко, О. І. Педагогічна культура викладача вищих наук як умова оптимізації професійнох підготовки майбутніх фахівців / О. І. Артьоменко, В. М. Глазиріна. - С .153-156
Кочерга, О. М. Проблема особистісного розвитку підготовки вчителя початкової школи в умовах педагогічного училища / О. М. Кочерга. - С .156-158
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Акіншева, І. П. Методи викладання соціальної історії в європейських школах / І. П. Акіншева. - С .159-163
Крапив’янський, С. М. Сторінками методичного журналу учителів Республіки Білорусь "Історія: проблеми викладання" / С. М. Крапив’янський. - С .163-167
Крапив’янський, С. М. Українські та білоруські національні меншини І пол. ХХ ст. у дзеркалі новітніх білоруських та українських підручників з історії / С. М. Крапив’янський, В. В. Мартиненко. - С .167-171
Самойленко, О. Г. Освітньо-виховні функції та методика викладання історії за щоденниками М. М. Бережкова / О. Г. Самойленко. - С .171-174
Кривобок, О. П. Григорій Зенгер і Петро Люперсольський як автори навчального плану історичного відділення Ніжинського історико-філологічного інституту 1882 року / О. П. Кривобок. - С .174-177
Новгородський, Р. Г. Соціалізація дитини в умовах "Школи дії" В. Лая / Р. Г. Новгородський. - С .177-183
Чувакова, Т. Г. Альтернативні шляхи підготовки вчителів у США / Т. Г. Чувакова. - С .183-186
Василенко, Т. А. Оцінка педагогічної системи Ф. Фребеля вітчизняними діячами дошкільного виховання / Т. А. Василенко. - С .186-191
Благінін, В. М. Реформування змісту шкільної історичної освіти України: радянський спадок і європейські перспективи / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .191-193
Кожуховська, А. І. Ідеї національного виховання в творчій спадщині О. П. Довженка / А. І. Кожуховська. - С .193-196
Баленко, Н. М. Освітня діяльність та історико-педагогічна спадщина А. С. Будиловича (1846-1919) / Н. М. Баленко. - С .197-204
Новгородська, Ю. Г. Особливості соціалізації особистості в педагогічній спадщині В. Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .202-204
Марченко, Г. В. Екологічна спрямованість змісту історії в середніх школах Великої Британії / Г. В. Марченко. - С .205-207
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Студенти
   викладання правознавства

   Зміст навчання

   Самостійна робота студентів

   Професійна освіта

   викладання фізики

   Я - теорія

   Викладання історії

   Економічна освіта

   Викладання біології в школі

   Викладання кримінології

   Технології навчання

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі

   Викладачі вищих навчальних закладів

   Реформа школи

   Національне виховання



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Зенгер, Григорій \о нем\; Люперсольський, Петро \о нем\; Лай, В. \о нем\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Довженко, Олександр \о нем\; Будилович, А. С. (1846-1919) \о нем\; Бережков, М. М. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\
Примірників всього: 5
Ч.З.№2 (2), аб (1), ав (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), аб (1), ав (1), фб (1)



    Березівська, Л.
    Реформа школи: дискусії щодо проекту П.М.Ігнатьєва [Текст] / Л. Березівська // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N4. - С. 57-61 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991
   реформа школи



Дод.точки доступу:
Ігнатьєв, Павло Миколайович \о нем\

Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)




    Василюк, А.
    З теорії освітніх реформ [Текст] / А. Василюк // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 22-26
Рубрики: реформа школи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах


74.04(4Укр)
Д 52


   
    Для успіху реформи освіти потрібно радитися з педагогами-практиками [Текст] // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2010. - N 25(вересень). - С. 4-7
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Реформа школи
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   методична допомога вчителям Ніжина



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


   159.9(06)
   Н 34


    Дубровська, Лариса Олександрівна.
    Проблема готовності вчителів початкових класів до упровадження ідей реформи нової української школи [Текст] / Л. О. Дубровська, О. О. Дешко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 3. - С. 23-27
УДК
Рубрики: Реформа школи
   Вчитель початкових класів

Кл.слова (ненормовані):
нова українська школа


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Дешко, Ольга Олександрівна; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)
Вільні: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)