Н 53 Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн. Зміст: Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14 Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22 Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26 Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42 КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240 Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52 Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57 Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60 Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65 Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74 Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88 Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98 Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103 Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110 Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119 Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129 Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133 Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136 Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141 Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146 Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153 Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157 Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160 Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165 Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177 Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189 Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193 Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201 Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206 Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214 Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223 Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227 Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233 Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237 РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385 Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267 Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280 Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309 Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322 Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326 Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332 Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337 Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340 Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352 Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366 Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370 Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
РУБ 37(09)(4УКР) Рубрики: освіта--неперервна професійна Особистість--розвиток особистості--культура Освіта в Україні Синенергетика Вчитель Педагогічна майстерність Навчання Освіта--наступність в освіті Середня школа Педагог--статус--культура Допрофесійна підготовка Учитель початкових класів--підготовка Самостійна робота Розвивальне навчання Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст. Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Освіта--вокальна Культура--вплив на освіту Молодь--допрофесійна підготовка Обдарованість Здібності--розвиток Інформаційна культура Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації Вчитель--творчість Моральне виховання студентів Викладання зарубіжної літератури Вчитель музики Практичні психологи--взаємодія з вчителем Технології--інноваційні Толерантність Кл.слова (ненормовані): наступність в освіті Дод.точки доступу: Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н34 Наука і сучасність [Текст] : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : Логос, 2001. Т. ХХУ : Педагогіка. Філологія. - 2001. - 300 с. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 966--581-229-7 : 3.50 грн. Зміст: ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ Бочкарьов, М. В. Безперервна професійна освіта в системі МВС України / И. М. Буцык; О. М. Василенко; Л. П. Дворецька; О. Б. Кобзар; Т. Н. Колодько; С. В. Коношенко. - С .3 Буцык, И. М. К вопросу качества подготовки авиадиспетчеров / О. М. Василенко; Л. П. Дворецька; О. Б. Кобзар; Т. Н. Колодько; С. В. Коношенко; К. В. Корсак. - С .13 Василенко, О. М. Модульна технологія навчання / Л. П. Дворецька; О. Б. Кобзар; Т. Н. Колодько; С. В. Коношенко; К. В. Корсак; О. С. Кулінченко. - С .21 Дворецька, Л. П. Формування елементів економічних знань на уроках математики в основній школі / О. Б. Кобзар; Т. Н. Колодько; С. В. Коношенко; К. В. Корсак; О. С. Кулінченко; Г. С. Литвиненко. - С .30 Кобзар, О. Б. Дидактичні проблеми індивідуалізації навчального процесу вищої медичної школи / Т. Н. Колодько; С. В. Коношенко; К. В. Корсак; О. С. Кулінченко; Г. С. Литвиненко; Л. Н. Ляшенко. - С .39 Колодько, Т. Н. Внеклассная работа по иностранному языку как составная часть иноязычного общения / С. В. Коношенко; К. В. Корсак; О. С. Кулінченко; Г. С. Литвиненко; Л. Н. Ляшенко; Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе. - С .45 Коношенко, С. В. Деякі шляхи оптимізації підготовки вихователів до професійної діяльності / К. В. Корсак; О. С. Кулінченко; Г. С. Литвиненко; Л. Н. Ляшенко; Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе; С. П. Нечай. - С .51 Корсак, К. В. Точні науки в школах України - шляхи і перспективи реформ / О. С. Кулінченко; Г. С. Литвиненко; Л. Н. Ляшенко; Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе; С. П. Нечай; Н. І. Опанасенко. - С .58 Кулінченко, О. С. Підготовка соціальних працівників у Великобританії / Г. С. Литвиненко; Л. Н. Ляшенко; Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе; С. П. Нечай; Н. І. Опанасенко; Н. Побірченко. - С .70 Литвиненко, Г. С. Деякі аспекти гуманістичної концепції творів О. Довженка / Л. Н. Ляшенко; Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе; С. П. Нечай; Н. І. Опанасенко; Н. Побірченко; М. В. Роганова. - С .78 Ляшенко, Л. Н. Роль вищої освіти у забезпеченні стійкого економічно-соціального розвитку Фінляндії / Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе; С. П. Нечай; Н. І. Опанасенко; Н. Побірченко; М. В. Роганова; І. М. Фещенко. - С .86 Морзе, Н. В. Пошук інформації при вивченні електронних таблиць / С. П. Нечай; Н. І. Опанасенко; Н. Побірченко; М. В. Роганова; І. М. Фещенко; Г. О. Ткачук. - С .95 Нечай, С. П. Вплив музики на психічний стан людини в процесі адаптації / Н. І. Опанасенко; Н. Побірченко; М. В. Роганова; І. М. Фещенко; Г. О. Ткачук; К. Хиц. - С .107 Опанасенко, Н. І. Діяльність української "Просвіти" у справі національної освіти періоду 1917-1920 років / Н. Побірченко; М. В. Роганова; І. М. Фещенко; Г. О. Ткачук; К. Хиц; І. Ю. Шитова. - С .112 Побірченко, Н. Ідеологія Кирило-мефодіївського братства як передумова виникнення українських Громад / М. В. Роганова; І. М. Фещенко; Г. О. Ткачук; К. Хиц; І. Ю. Шитова; С. В. Шмалей. - С .119 Роганова, М. В. Модель процесу формування у дошкільників ціннісного відношення до природи засобами мистецтва / І. М. Фещенко; Г. О. Ткачук; К. Хиц; І. Ю. Шитова; С. В. Шмалей; О. В. Шубка. - С .133 Фещенко, І. М. Розвиток творчої особистості управлінця засобами психолого-педагогічних дисциплін / Г. О. Ткачук; К. Хиц; І. Ю. Шитова; С. В. Шмалей; О. В. Шубка; І. П. Ящук. - С .139 Ткачук, Г. О. Психолого-педагогічні основи збагачення мовлення школярів експресивною лексикою / К. Хиц; І. Ю. Шитова; С. В. Шмалей; О. В. Шубка; І. П. Ящук; В. С. Данилич. - С .150 Хиц, К. Процеси глобалізації і сучасна освіта / І. Ю. Шитова; С. В. Шмалей; О. В. Шубка; І. П. Ящук; В. С. Данилич; Л. І. Лонська. - С .157 Шитова, І. Ю. До питання про професійно-педагогічну підготовку студентів університету / С. В. Шмалей; О. В. Шубка; І. П. Ящук; В. С. Данилич; Л. І. Лонська; Л. Б. Мартинова. - С .169 Шмалей, С. В. Проблема людини у медичній антропології / О. В. Шубка; І. П. Ящук; В. С. Данилич; Л. І. Лонська; Л. Б. Мартинова; О. В. Слаба. - С .176 Шубка, О. В. Особливості соціально-виховної діяльності в КНР / І. П. Ящук; В. С. Данилич; Л. І. Лонська; Л. Б. Мартинова; О. В. Слаба; Н. П. Смірнова. - С .190 Ящук, І. П. Вплив середовища на формування життєвої компетентності особистості / В. С. Данилич; Л. І. Лонська; Л. Б. Мартинова; О. В. Слаба; Н. П. Смірнова; Н. Г. Ходаковська. - С .199 ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ Данилич, В. С. Захист народних мов у контексті науки про мову (до 200-річчя романського мовознавства) / Л. І. Лонська; Л. Б. Мартинова; О. В. Слаба; Н. П. Смірнова; Н. Г. Ходаковська. - С .208 Кравченко, Л. О. Прізвища Лубенщини (морфологічний спосіб творення) / Ю. Л. Маленовський; Г. Б. Мінчак; Н. С. Смагло; Т. А. Торчинська. - С .218 Лонська, Л. І. Структурно-семантичний аналіз двоскладних буттєвих речень / Л. Б. Мартинова; О. В. Слаба; Н. П. Смірнова; Н. Г. Ходаковська. - С .224 Маленовський, Ю. Л. Звукозапис як фоностилістичний засіб увиразнення художнього тексту / Г. Б. Мінчак; Н. С. Смагло; Т. А. Торчинська. - С .232 Мартинова, Л. Б. Словотвірний потенціал збірних іменників у сучасній українській мові / О. В. Слаба; Н. П. Смірнова; Н. Г. Ходаковська. - С .239 Мінчак, Г. Б. Конотативно-ідеологічний потенціал фразеологічних одиниць в тексті / Н. С. Смагло; Т. А. Торчинська. - С .245 Слаба, О. В. Англо-американізми в німецькій лексиці з економіки як результат міжмовної взаємодії в умовах інтернаціоналізації науки та техніки / Н. П. Смірнова; Н. Г. Ходаковська. - С .253 Смагло, Н. С. Трансформація сюжетів і мотивів народної прози Поділля в художній творчості / Т. А. Торчинська. - С .263 Смірнова, Н. П. "Губернские ведомости" у розвитку української фольклористики 40-х років ХІХ століття / Н. Г. Ходаковська. - С .271 Торчинська, Т. А. Власні назви на уроках мови у першому класі як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів / Т. А. Торчинська. - С .280 Ходаковська, Н. Г. Функціональний аспект стилістично забарвлених іменників із суфіксами -ei, -erei, -elei / Н. Г. Ходаковська. - С .288
РУБ 001 Рубрики: Українська мова Англійська мова--методика викладання Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н34 Наука і сучасність [Текст] : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : Логос, 2001. - ISBN 966--581-229-7. Т. ХХIX : Педагогіка. Філологія. - 2001. - 301 с. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 966-581-290-4 : 3.50 грн. Зміст: ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ Караман, С. О. Застосування методів і прийомів навчання української мови у школах різного типу / С. О. Караман. - С .3-11 Базиль, Л. О. Особливості розвитку шкільної літературної освіти в Україні, зумовлені функціонуванням комплексної системи навчання 1923 - 1928 рр.) / Г. В. Бєленька; Л. В. Биркун; А. А. Булда; А. І. Годлевська; Г. Є. Гребенюк; П. М. Гусак; О. В. Данилін; Т. М. Задорожня. - С .19-25 Бєленька, Г. В. Особливості формування професійної компетентності у студентів дошкільного фаху в умовах ступеневої освіти / Л. В. Биркун; А. А. Булда; А. І. Годлевська; Г. Є. Гребенюк; П. М. Гусак; О. В. Данилін; Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун. - С .26 Биркун, Людмила Вікторівна. Апробація НМК "ABC WORLD" і навчання англійської мови як другої іноземної у початковій школі / А. А. Булда; А. І. Годлевська; Г. Є. Гребенюк; П. М. Гусак; О. В. Данилін; Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун; І. М. Клименко. - С .34-42 Булда, А. А. Управління знаннями як фактор медичної підготовки студентів-істориків до викладання суспільних дисциплін в сучасній школі / А. І. Годлевська; Г. Є. Гребенюк; П. М. Гусак; О. В. Данилін; Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун; І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова. - С .43-47 Годлевська, А. І. Діяльність і комунікація в практичній педагогці / Г. Є. Гребенюк; П. М. Гусак; О. В. Данилін; Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун; І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук. - С .48-54 Гребенюк, Г. Є. До питання про необхідність методів оцінки ефективності правовиховної роботи у середньому професійному навчальному закладі / П. М. Гусак; О. В. Данилін; Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун; І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська. - С .55-59 Гусак, П. М. Параметри ефективності діалектичної підготовки майбутніх учителів / О. В. Данилін; Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун; І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська. - С .60-65 Данилін, О. В. Особистісно-орієнтований освітній процес в домашньому (гувернерському) навчанні / Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун; І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська; Я. О. Павлушенко. - С .66-72 Задорожня, Т. М. Впровадження початків теорії ймовірностей у навчальний процес - потреба часу / Т. Г. Зякун; І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська; Я. О. Павлушенко; В. Г. Пасинок. - С .73-77 Зякун, Т. Г. Проблеми формування пізнавального інтересу: теорія питання / І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська; Я. О. Павлушенко; В. Г. Пасинок; Н. С. Побірченко. - С .78-82 Клименко, І. М. Специфікка навчання ділової англійської мови на факультетах іноземних мов / О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська; Я. О. Павлушенко; В. Г. Пасинок; Н. С. Побірченко; О. П. Симоненко. - С .83-86 Кухзнецова, О. А. Деякі проблеми статевого виховання школярфів / С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська; Я. О. Павлушенко; В. Г. Пасинок; Н. С. Побірченко; О. П. Симоненко. - С .87-92 Кушнірук, С. А. Теоретико-методичні засади формування малих навчальних груп старшокласників / Л. І. Нічуговська; Я. О. Павлушенко; В. Г. Пасинок; Н. С. Побірченко; О. П. Симоненко; О. І. Скафа. - С .93-100 Нічуговська, Л. І. Особливості організації самостійної роботи при навчанні математичному моделюванню студентів економічних спеціальностейй / Я. О. Павлушенко; В. Г. Пасинок; Н. С. Побірченко; О. П. Симоненко; О. І. Скафа; В. М. Варенко. - С .101-108 Павлушенко, Я. О. Українська та російська культури у творчих взаємозв’язках: конфлікт чи діалог? / В. Г. Пасинок; Н. С. Побірченко; О. П. Симоненко; О. І. Скафа; В. М. Варенко. - С .109-118 Пасинок, В. Г. Мовленнєва підготовка студентів нефілологічних факультетів / Н. С. Побірченко; О. П. Симоненко; О. І. Скафа; В. М. Варенко. - С .119-126 Побірченко, Н. С. На шляху до національного відродження / О. П. Симоненко; О. І. Скафа; В. М. Варенко. - С .127-133 Симоненко, О. П. Вирішення народознавчих проблем через навчання в початковій школі / О. І. Скафа; В. М. Варенко. - С .134-140 Скафа, О. І. Сучасні технології навчання та місце евристичної діяльності в них / В. М. Варенко. - С .141-146 ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ Варенко, В. М. Сучасні науково-педагогічні погляди на проблеми виховання принципів християнської моралі в школі / В. М. Варенко. - С .195-199
РУБ 001 Рубрики: Викладання української мови Англійська мова--методика викладання Німецька мова--вивчення Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Г 94 Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту імені Г. С. Сковороди [Текст] : науково-теоретичний збірник. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. В. 1 / гол. ред. В. П. Коцур. - Переяслав-Хмельницький : [б. в.], 2000. - 306 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 9.00 грн. Зміст: ПЕДАГОГІКА Горобець, Ю. І. Проблема організації студенської науки / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .10-18 Яровий, І. М. Розвиток освіти і педагогічної думки в Західній україні в ХІХ століття / І. М. Яровий. - С .19-30 Калмикова, Л. О. Оволодіння багатозначними прйменниками української мови - основа розвитку граматичної вправності дітей дошкільного віку / Л. О. Калмикова. - С .31-39 Шапран, О. І. Педагогічні інновації в практиці роботи вищих навчальнихз закладів / О. І. Шапран. - С .40-48 Коцур, Н. І. Формування валеологічної свідомості в учнів школи І ступеня / Н. І. Коцур, Л. С. Гармаш. - С .49-56 Куйбіда, В. В. Народне природознавство: його використання в підготовці вчителів початкових класів / В. В. Куйбіда. - С .57-72 Хомич, В. Ф. Інформаційні технології навчання в системі освітніх інновацій / В. Ф. Хомич. - С .72-76 Россоха, А. П. Місце природничих наук у системі освіти України початку ХХ століття / А. П. Россоха. - С .77-81 Лохвицька, Л. В. Пізнавальні інтереси в системі самореалізації особистості дошкільника / Л. В. Лохвицька. - С .82 Химич, Н. Є. Виховання молоді на засадах християнської молоді в процесі духовного відродження України / Н. Є. Химич. - С .90-97 Закопайло, С. А. Мотивація старшокласників до оздоровчих занять / С. А. Закопайло. - С .98-104 ПСИХОЛОГІЯ Побірченко, Н. А. Психологічні основи розвитку особистісної готовності фахвця до педагогічної діяльності в умовах ринкової економіки / Н. А. Побірченко. - С .105-111 Хомич, Г. О. Становлення особистості в умовах дефіциту спілкування / Г. О. Хомич. - С .112-116 Булах, І. С. Нормативне "Я" як структурне утворення моральної самосвідомості особистості підлітка / І. С. Булах. - С .117-126 Виногородський, А. М. Про деякі аспекти використання музикотерапії як засобу виховання "важких" підлітків / А. М. Виногородський. - С .127-133 Дзюбко, Л. В. До питання про виникнення феномена і поняття ранньої шкільної дезадаптації / Л. В. Дзюбко. - С .134-141 Василькевич, Я. З. Дослідження особливостей готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності / Я. З. Василькевич. - С .142-147 Холод, І. М. Дослідження проблеми емоційного розвитку молодших школярів / І. М. Холод. - С .148-152 Вінс, В. А. Переживання кризових станів у перехідні періоди як проблема наукового пзнання / В. А. Вінс. - С .163-160 Грейліх, О. О. Розвиток професійних міжособистісних стосунків у майбутніх вчителів / О. О. Грейліх. - С .160-167 Мильнікова, О. М. Системно-діяльнісний підхід до морального виховання молодших школярів / О. М. Мильнікова. - С .168-177 ФІЛОЛОГІЯ Сулима, М. М. Григорій Сковорода в романі Валер’яна Поліщука і симфонії П. Тичини / М. М. Сулима. - С .178-183 Корпанюк, М. П. Теорія хозаризму як міфоіделогема в національному літописанні XVII - XVIII сторіч та її коріння / М. П. Корпанюк. - С .184-194 Довбня, Л. Е. Семантичні особливості лексем на позначенні основних кольорів в українській та російських мовах / Л. Е. Довбня. - С .199-205 Мільошина, П. М. Трагічне в драмі Т. С. Еліота "Вбивство у храмі" / П. М. Мільошина. - С .206-218 Навальна, М. І. Співвідношення багатозначних і однозначних питомих українських дієслів соціально-економічної сфери в засобах масової інформації кінця ХХ ст. / М. І. Навальна. - С .219-229 Саприкін, М. О. Поетична спадщина Я. М. Нахімова в контексті ситановлення української російсько-мовної літератури / М. О. Саприкін. - С .230-237 ФІЛОСОФІЯ Стогній, І. П. Про силу духу і вчення Г. С. Сковороди / І. П. Стогній. - С .238-245 Ярошевець, В. І. Гуманістично-світоглядна парадигма філософії постмодерму / В. І. Ярошевець. - С .246-259 Рик, С. М. Основні інтеграційні фактори української культури / С. М. Рик. - С .260-271 Білобровко, Т. І. Практичний розум як предмет філософського дослідження / Т. І. Білобровко. - С .272-279 Стадник, М. М. Теологічна концепція Рассела В. Маатмана щодо єдності науки і релігії та її невідповідність / М. М. Стадник. - С .280-286 Свириденко, О. П. Істинна людина Григорія Сковороди і сучасність / О. П. Свириденко. - С .287-295
РУБ 378 Рубрики: Дошкільна освіта Вищі навчальні заклади Важковиховуваність Дод.точки доступу: Коцур, В. П. \ред.\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Еліот, Томас Стернз \о нем\; Нахімов, Яким Миколайович \о нем\; Рассел, В. Маатман \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 86 Психологія особистісно орієнтованої професійної підготовки учнівської молоді [Текст] : науково-методичний посібник / Г. О. Балл, М. В. Бастун, А. В. Вихрущ і ін.; За ред. В. В. Рибалки ; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти. - К. ; Тернопіль : Підручники і посібники, 2002. - 388 с. - ISBN 966-562-752-X : 5.00 грн. Помітки автора: дарчий надпис редактора
РУБ 158.9 Рубрики: особистісно орієнтована освіта гуманізація освіти професійна орієнтація Дод.точки доступу: Балл, Г. О.; Бастун, М. В.; Вихрущ, А. В.; Гордієнко, В. І.; Крюкова, Д. Ф.; Никоненко, Л. В.; Панченко, В. І. ; Перепелиця, П. С.; Побірченко, Н. А.; Помиткін, Е. О.; Рибалка, Валентин Васильович; Рибалка, Валентин Васильович \ред.\; Академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки і психології професійної освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 182 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 11.00 грн. Зміст: Лубинець, К. М. Міжнародні проекти і Болонський процес у забезпеченні конкурентоспроможності України в галузі освітніх послуг / К. М. Лубинець. - С .6-10 Солдатенко, М. М. Самостійна пізнавальна діяльність в умовах інформаційного суспільства / М. М. Солдатенко. - С .11-14 Мацей, Танась. Виховання і медії / Танась Мацей. - С .15-19 Татаурова, Г. П. Мотиваційний фактор як структурний компонент відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови / Г. П. Татаурова. - С .20-22 Безносюк, О. О. Впровадження кредитно-модульної системи у ВІКНУ / О. О. Безносюк. - С .23-25 Побірченко, Н. А. Інноваційний стиль навчання психології майбутніх вчителів / Н. А. Побірченко. - С .26-28 Щербина, А. П. Проблеми формування духовності студентів вищих навчальних закладів / А. П. Щербина. - С .29-32 Синявський, В. В. Психотехнологія бесіди як одного з основних методів профконсультації особистості / В. В. Синявський. - С .33-39 Сватенков, О. В. До проблеми визначення сутності соціальних рекламних технологій у соціально-педагогічній діяльності / О. В. Сватенков. - С .40-42 Авксентьєва, О. І. Мистецькі технології навчання французької мови / О. І. Авксентьєва. - С .43-46 Глєбова, Ю. А. Методика використання наочності на етапі перевірки теоретико-літературних знань учнів на заняттях із зарубіжної літератури / Ю. А. Глєбова. - С .47-49 Светенок, Л. Актуальні аспекти проблеми визначення рівнів читацької компетенції / Л. Светенок. - С .50-52 Нагорна, А. Особливості вивчення художніх творів із філософською проблематикою (на матеріалі драми Бертольда Брехта "Матінка Кураж та її діти") / А. Нагорна. - С .53-56 Лук’янова, Л. Б. Організація самостійної пізнавальної діяльності у змісті екологічної освіти: результати експерименту / Л. Б. Лук’янова. - С .57-61 Михнюк, М. І. Вимоги до розробки дидактичного забезпечення модулів підвищення кваліфікації з професій будівельного профілю / М. І. Михнюк. - С .62-64 Литвинова, Н. І. Психологічні чинники розвитку в майбутніх педагогів мотивації до творчості / Н. І. Литвинова. - С .65-69 Базелюк, В. Г. Аналіз як вид дослідницької діяльності / В. Г. Базелюк. - С .70-73 Чемерис, І. М. Теоретичні основи вживання поняття "Компетентність" у контексті нових освітніх систем / І. М. Чемерис. - С .74-76 Дубич, К. Поняття індивідуальності і її прояви в життєдіяльності людини / К. Дубич. - С .77-80 Булавенко, С. Д. Застосування інтерактивних технологій при формуванні економічних знань і вмінь старшокласників в умовах довузівської підготовки / С. Д. Булавенко. - С .81-82 Алексюк, Л. Р. Психолого-педагогічні умови удосконалення навчально-виховного процесу в кооперативних вищих навчальних закладах І рівня акредитації / Л. Р. Алексюк. - С .83-86 Новгородська, Ю. Г. Інноваційні підходи до створення навчальної літератури / Ю. Г. Новгородська. - С .87-89 Комарова, О. В. Змістова лінія "Методи наукового пізнання" у шкільному курсі біології / О. В. Комарова. - С .90-93 Семеног, О. М. Електронні навчальні засоби у професійній підготовці студентів-філологів / О. М. Семеног. - С .94-98 Чередник, Т. Формування професійної свідомості як фактор професійного становлення майбутнього вчителя літератури / Т. Чередник. - С .99-101 Омельченко, Г. Л. Взаимодействие мастера производственногоь обучения и преподавателя специальных дисциплин в профессиональном развитии будущих квалифицированных рабочих швейного профиля / Г. Л. Омельченко. - С .102-105 Тезікова, С. В. Галузевий стандарт як модель професійної компетенції вчителя / С. В. Тезікова. - С .106-108 Грищенко, О. А. Особливості підготовки керівників освітніх установ до інноваційної діяльності / О. А. Грищенко. - С .109-111 Пилипчук, В. В. Особливості підготовки майбутніх викладачів професійно-технічного навчального закладу / В. В. Пилипчук. - С .112-115 Огієнко, О. І. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти / О. І. Огієнко. - С .116-119 Піддячий, М. Орієнтація старшокласників на педагогічні професії в умовах профільного навчання / М. Піддячий. - С .120-124 Тимошко, Г. М. Підготовка магістрантів до управління якістю освіти загальноосвітньої школи / Г. М. Тимошко. - С .125-129 Лавриш, Ю. Е. Вимоги до викладання сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах Канади у зв’язку з переходом на соціальну модель професійної діяльності медсестер / Ю. Е. Лавриш. - С .130-132 Тандир, Л. В. Формування професійної економічної культури студентів економічних спеціальностей / Л. В. Тандир. - С .133-137 Солова, В. М. Підготовка майбутніх педагогів до впровадження особистісно зорієнтованих технологій виховання / В. М. Солова. - С .138-140 Черепанова, Г. Л. Підготовка педагогів - слухачів курсів підвищення кваліфікації до роботи з важковиховуваними дітьми / Г. Л. Черепанова. - С .141-143 Стрельнікова, Н. М. Особливості формування у майбутніх учителів комунікативних здібностей / Н. М. Стрельнікова. - С .144-146 Абашкіна, Н. В. Відродження ідей трудової етики у професійній підготовці фахівців: із німецького досвіду / Н. Абашкіна. - С .147-150 Авшенюк, Н. М. Стандарт як інструмент реформування професійної підготовки педагогічного персоналу у Великій Британії / Н. М. Авшенюк. - С .151-155 Постригачь, Н. О. Підготовка майбутніх учителів дошкільних закладів та початкової школи Греції / Н. О. Постригачь. - С .156-157 Гушлевська, І. В. Вчительство як соціально-професійна група: професійний образ сучасного вчителя в США і Канаді / І. В. Гушлевська; Н. Олійник. - С .158-160 Олійник, Н. Школи для дорослих, організовані земствами Чернігівської губернії / Н. Олійник; Н. Стукало. - С .161-164 Стукало, Н. Діяльність Київського фізико-математичного товариства з реформування шкільної математичної освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст. / Н. Стукало; Н. М. Баленко. - С .165-169 Лисенко, І. В. Вищі початкові училища на Чернігівщині в системі освіти кінця ХІХ - початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .170-173 Баленко, Н. М. Мова як інструмент формування національної самовідомості в теоретичній спадщині вітчизняних педагогів, мовознаввців та літературознавців другої половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .174-181
РУБ 15 Рубрики: Болонський процес Кредитно-модульна система Викладання іноземної мови в школі викладання психології Викладання зарубіжної літератури в школі Викладання біології в школі Профорієнтація Екологічна освіта Мотивація творчості Підручникотворення Професійна підготовка Майбутні вчителі літератури Інноваційна діяльність економічна культура Підготовка викладачів Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Брехт, Бертольд \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
П84 Професійна освіта: педагогіка і психологія [Текст] : польсько- український, українсько-польський журнал. Т. VIІ / За ред.Т. Левовицького, І. Вільш, І. Зязюна, Н. Ничкало. - К. : Ченстохова, 2005. - 312 с. - Загл. на доп.тит.листе : Ksytalcenie Zawodowe: pedagogika i psychologia. - укр. та пол. мовами. - ISBN 83-7098-915-2 : 5.00 грн. Зміст: Васянович, Г. Щастя як вища моральна цінність особистості педагога / Г. Васянович. - С .65-76 Десятов, Т. Якісні зміни у профтехосвіті в умовах ринкової економіки / Т. Десятов. - С .217-224 Побірченко, Н. Методологічні засади психологічної профорієнтації в неперервній освіті / Н. Побірченко. - С .287-294
РУБ 371(4Укр) Рубрики: Професійна освіта--Польща Професійне навчання Дод.точки доступу: Левовицький, Тадеуш \ред.\; Вільш, Іоланта \ред.\; Зязюн, Іван \ред.\; Ничкало, Неллі \ред.\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ПП1/2003/3/4 Журнал 2003р. N 3/4 Кузь, В. Г. Досліджуємо педагогічну спадщину В.О.Сухомлинського / В.Г. Кузь. - С.6-16 Побірченко, Н. С. Здоровотворні ідеї Василя Сухомлинського у валеологічному вихованні школярів / Н.С. Побірченко. - С.17-40 М’ясоїд, П. А. Наукова раціональністьі стилі теоретизації у психології / П.А. М’ясоїд. - С.41-52 Кравченко, Т. В. Формування соціальної поведінки особистості за Робертом Мертоном / Т.В. Кравченко. - С.52-62 Іванчук, М. Г. Інтеграція - провідна тенденція сучасного пізнання / М.Г. Іванчук. - С.62-72 Хохліна, О. П. Мета освіти в контексті теорії формування загальних і спеціальних здібностей / О.П. Хохліна. - С.72-76 Ганнусенко, Н. І. Позашкільна освіта: трансформація функцій / Н.І. Ганнусенко. - С.87-95 Вєтохов, О. М. Проблема самостійної роботи з опанування іноземної мови: психолого-педагогічний аспект / О.М. Вєтохов. - С.96-105 Устименко, Т. А. Можливості психологічного аналізу феномена етноцентризму / Т.А. Устименко. - С.113-120 Авдєєва, І. М. Корекція рольових уявлень педагогів про психічні особливості підлітків / І.М. Авдєєва. - С.120-130 Порсева, Х. О. Психічні особливості ціннісних орієнтацій людей поважного віку / Х.О. Порсева. - С.131-141 Вольфовська, Т. О. Визначення рівня сформованості інтерактивних умінь особистості на етапах соціалізації / Т.О. Вольфовська. - С.141-148 Лавреньєва, О. О. Освітні процеси з погляду концепцій інтелекту / О.О. Лавреньєва, . - С.76-86 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
Побірченко, Н. С. Здоровотворні ідеї Василя Сухомлинського у валеологічному вихованні школярів [Текст] / Н.С. Побірченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2003. - N3/4. - С. 17-40
Рубрики: валеологічне виховання Дод.точки доступу: Сухомлинський, В.О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
> Шифр: П2/2004/38(жовтень) Газета 2004р. N 38(жовтень) Панок, В. Методологічні засади надання соціально-психологічної допомоги / В. Панок. - С.4-9. Побірченко, Н. психолого-педагогічні інноваційні підходи до аналізу уроку : Психологія дидактики / Н. Побірченко. - С.10-19. Положення про центральну та республіканську (Автономна Республіка Крим), обласні, Київську та Севастопольську міські, районні (міські) психолого-медико-педагогічні консультації . - 2-4, Вкладка(С.1-16) Кондаков, І. Діагностика професійних установок підлітків / І. Кондаков ; І. Романишина ; І. Романишина. - С.20-24. Романишина, І. Пізнай себе : Тренінгове заняття : Уроки психології / І. Романишина. - С.25-27. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Побірченко, Н. Психолого-педагогічні інноваційні підходи до аналізу уроку : Психологія дидактики [Текст] / Н. Побірченко> // Психолог. - 2004. - N38(жовтень). - С. 10-19.
Рубрики: психологія навчання аналіз уроку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П2/2004/41(листопад) Газета 2004р. N 41(листопад) Панок, В. Організація центрів соціально-психологічної допомоги потерпілим від техногенної катастрофи / В. Панок. - С.2-5. Психологічна освіта педпрацівників дошкільних закладів / Т. Прищепа. - С.6-16. Кл.слова: емоції дитини, агресивність дітей, страхи Уроки-тренінги інтелекту / Н. Побірченко. - С.17-26. Кл.слова: слухання та бачення, спостережливість, уява Маценко, В. Індивідуальні чинники життєвого шляху та їх рання діагностика / В. Маценко. - С.27-29. Кл.слова: особистісні ідеали, психологія особистості Коваль, Е. алкоголізм - порок душі / Е. Коваль. - С.29-31. Кл.слова: історія пияцтва, зцілення від пияцтва Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Побірченко, Н. Уроки-тренінги інтелекту [Текст] / Н. Побірченко> // Психолог. - 2004. - N41(листопад). - С. 17-26.
Рубрики: інтелект тренінг Увага Кл.слова (ненормовані): слухання та бачення -- спостережливість, уява, образи -- увага, память Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П2/2006/30(серпень) Газета 2006р. N 30(серпень) Побірченко, Н. Профорієнтація в системі професійно-технічної освіти / Н. Побірченко. - С.3-18 Павлова, Г. Оволодіння специфікою професії / Г. Павлова. - С.25-27 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Побірченко, Н. Профорієнтація в системі професійно-технічної освіти [Текст] / Н. Побірченко> // Психолог. - 2006. - N30(серпень). - С. 3-18
Рубрики: психологія галузева (прикладна) Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ІПА-1/2006/1 Журнал 2006р. N 1 Березівська, Л. Реформа освіти у діяльності Державної думи: дискусії навколо національної школи (1906-1917) / Л. Березівська. - С.4-11. Гуральник, Н. Історичні завоювання фортепіанної школи в контексті розвитку української музичної культури XX століття: Аналіз періодизації / Н. Гуральник. - С.12-17. Сейко, Н. Доброчинність як підгрунтя діяльності дитячих притулків в Україні у XIX поч. XX ст. / Н. Сейко. - С.18-21. Пацалюк, О. Математичні дисципліни у навчальних планах і програмах вітчизняних середніх загальноосвітніх закладів початку XX ст. / О. Пацалюк. - С.22-26. Побірченко, Н. Запіхнілий романтик Тадей Рильський / Н. Побірченко. - С.27-33. Галіб, М. Виховання характеру як морально-вольової якості особистостї у творчості В. Сухомлинського / М. Галіб. - С.34-40. Єршова, Л. Умови навчання у жіночих закладах Волині (кінець XIX початок XX ст.) / Л. Єршова Музиченко, О. Виховуючий вплив навчання / О. Музиченко. - С.46-53. Інформація для дослідників у галузі історії педагогіки. - С.81-83. Палащина, Н. Наукове інформаційно-бібліографічне забезпечення інноваційних напрямів освітянської галузі: До п’ятиріччя Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського / Н. Палащина. - С.76-80. Адаменко, О. Публікації й дисертації 50-х років XX століття з питань управління загальноосвітньої школи / О. Адаменко. - С.72-75. Коляда, Н. Арохівні джерела: недільні школи в Україні (друга половина XIX - початок XX ст.) / Н. Коляда. - С.65-71. Науменко, В. Програма викладання російської мови / В. Науменко. - С.54-64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Побірченко, Н. Запіхнілий романтик Тадей Рильський [Текст] / Н. Побірченко> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2006. - N1. - С. 27-33. Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р. Дод.точки доступу: Рильський, Т. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П372405/2006/5 Журнал 2006р. N 5 Лісаченко, В. Біографія Умані : через минуле у майбутнє / В. Лісаченко. - С.23-31 Кочубей, Т. Україна і Польща у форматі освітніх проблем / Т. Кочубей. - С.32-35 Мицик, Ю. Історія забороненої країни ( опис Прусії у хроніці Олександра Гваньїні) / Ю. Мицик. - С.36-107 Калакура, О. Поляки на землях України в лещатах імперії (1900-1917 рр.) / О. Калакура. - С.129-139 Кравченко, О. Пантелеймон Куліш та Михайло Грабовський : до історії взаємин / О. Кравченко. - С.154-159 Денисенко, В. Єзуїтські школи та їх вплив на розвиток духовної освіти в Україні / В. Денисенко. - С.173-176 Гарбузова, І. Педагогічні ідеї Александра Камінського та їх реалізація на Уманщині / І. Гарбузова. - С.177-181 Кушнір, В. Педагогіка серця Януша Корчака та Василя Сухомлинського / В. Кушнір. - С.182-187 Біда, О. Я.А.Коменський- ініціатор методики викладання природознавства / О. Біда. - С.188-192 Побірченко, Н. Школа базиліанського кляштору в Умані / Н. Побірченко. - С.193-199 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Побірченко, Н. Школа базиліанського кляштору в Умані [Текст] / Н. Побірченко> // Пам’ять століть : Історичний науковий та літературний журнал. - 2006. - N5. - С. 193-199 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: БШС1/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Побірченко, Н. Психолого-педагогічні основи профорієнтації в неперервній освіті / Н. Побірченко. - С.5-29 Літвінова, Н. Алгоритм визначення професійної спрямованості учнівської молоді / Н. Літвінова. - С.30-54 Єгорова, Г. Технологія розвитку ідентичності особистості / Г. Єгорова. - С.55-66 Синявський, В. Психотехнологія профконсультаційної бесіди / В. Синявський, В. Кобченко. - С.67-91 Кондратова, Н. Методика виявлення інтелектуального стилю особистості / Н. Кондратова. - С.92-108 Павлова, Г. Психологічна готовність випускників ПТУ до трудової діяльності / Г. Павлова. - С.109-127 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |