Перегляд зібрання за групою - Автори Раструба, Т. В.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Відображення результатів від 1 до 18 із 18
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Авторський творчий проєкт Т.В. Раструби «ЕСКІЗИ ВІРТУАЛЬНОГО ХОРУ»Раструба, Т. В.
2022Авторський творчий проєкт Тетяни Раструби «ЕСКІЗИ ВІРТУАЛЬНОГО ХОРУ» Частина 2Раструба, Т. В.
2018ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЗАКОНОМІРНОСТЕЙ І ПРИНЦИПІВ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО МУЗИЧНОГО НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ УЧНІВ СУЧАСНОГО ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУРаструба, Т. В.
2021ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ BAPNE У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ ВИКЛАДАЧА ВОКАЛЬНО-ХОРОВИХ ТА ІНСТРУМЕНТАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІНРаструба, Т. В.; Павленко, О. М.
2022ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ МУЗИЧНО-КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ХОРОВЕ АРАНЖУВАННЯ»Раструба, Т. В.; Кушнір, К. В.
2022Комп’ютерне аранжування хорових творівРаструба, Т. В.
2020Методичні рекомендації до вивчення та організації самостійної роботи студентів дисципліни «Комп’ютерне аранжування хорових творів» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціаль- ністю 025 «Музичне мистецтво» галузі знань 02 «Культура і мистецтво»Раструба, Т. В.
2020Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з фаху освітньо- професійної програми «Музичне мистецтво» для здобувачів першого (бака- лаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 025 «Музичне мистецтво» галузі знань 02 «Культура і мистецтво»Раструба, Т. В.
2023Організація та проведення самостійної роботи при підготовці майбутніх хорових диригентівРаструба, Т. В.
2019Організація та проведення самостійної роботи студентів освітньо- професійної програми «Музичне мистецтво» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 025 «Музичне мистецтво» галузі знань 02 «Культура і мистецтвРаструба, Т. В.
2020Організація та проведення самостійної роботи студентів освітньо- професійної програми «Музичне мистецтво» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 025 «Музичне мистецтво» галузі знань 02 «Культура і мистецтво»Раструба, Т. В.
2020Основні механізми здатності підлітків до творчої самореалізації засобами естрадної пісніРаструба, Т. В.; Дьомочка, А. О.
2020ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ ФАКУЛЬТЕТІВРаструба, Т. В.
2020Особливості використання івент-технологій в позаурочній роботі вчителя музичного мистецтваРаструба, Т. В.; Обруч, О. М.
2019ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ УЧНІВРаструба, Т. В.
2021Педагогічні умови формування здатності майбутніх хормейстерів до художньо-творчого спілкування у процесі фахової підготовки.Раструба, Т. В.
2017РЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ УКРАЇНИ НА МЕЖІ ТИСЯЧОЛІТЬРаструба, Т. В.
2024Художньо-творче спілкування як ключовий компонент при формуванні фахових компетентностей майбутніх вчителів музичного мистецтваРаструба, Т. В.