Пошук


Current filters:

Новий пошук
Обрати фільтр:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку


Результати 1-10 зі 14.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017ХАРАКТЕРИСТИКА РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ В ДІТЕЙ 5–7 РОКІВ УМІННЯ ДОЛАТИ СТРАХБобро, Л. В.
2019ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩАБобро, А. А.; Бобро, Л. В.; Дубровська, Л. О.; Мовчан, В. О.
2020Соціально-моральне виховання дошкільника: дослідно-технологічні аспектиКононко, О. Л.; Пихтіна, Н. П.; Матвієнко, С. І.; Аніщук, А. М.; Бобро, Л. В.; Лісовець, О. В.
2019НАСТУПНІСТЬ У ФОРМУВАННІ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ТА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВБобро, Л. В.; Бобро, А. А.
2021РОЗВИТОК САМОРЕГУЛЯЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК УМОВА УМІННЯ ДОЛАТИ НЕГАТИВНІ ЕМОЦІЇБобро, Л. В.
2019Готовність майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовищаБобро, Л. В.; Бобро, А. А.; Мовчан, В. О.; Дубровська, Л. О.
2020Соціально-моральний розвиток і виховання дітей дошкільного вікуКононко, О. Л.; Пихтіна, Н. П.; Матвієнко, С. І.; Аніщук, А. М.; Бобро, Л. В.; Лісовець, О. В.
2021РОЗВИТОК САМОРЕГУЛЯЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК УМОВА УМІННЯ ДОЛАТИ НЕГАТИВНІ ЕМОЦІЇБобро, Л. В.
2016Уміння долати страх: критерії визначення й особливості вияву в дошкільному віціБобро, Л. В.
2016Страх як феномен особистісного зростання дошкільникаБобро, Л. В.