Пошуковий запит: <.>U=37:001.32](477)<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 65
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 37.016:811.111](477) Н 12
На допомогу вчителям і викладачам англійської мови [Текст] : рек. бібліогр. список із циклу 2016 рік - Рік англ. мови в Україні / ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського ; упоряд. В. Б. Шевченко ; бібліогр. ред. Л. І. Самчук> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 73–76.
. - ISSN 0131-6788ББК 81.43.21-9 Рубрики: Англійська мова--методика викладання--рекомендаційний бібліографічний список Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- методика викладання -- Рік англійської мови -- рекомендаційний бібліографічний список -- загальноосвітні навчальні заклади
Дод.точки доступу: Шевченко, В. Б. \упоряд.\; Самчук, Л. І. \бібліогр. ред.\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 373.3.016:811.161.2]:371.31 П 56
Пономарьова, К. Засвоєння орфограм на уроках української мови в 3 класі / К. Пономарьова> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 44–47.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 3 класі Кл.слова (ненормовані): українська мова -- методика викладання -- вправи -- орфограми -- правила правопису -- правопис слів -- правопис префіксів -- вживання апострофа -- розділові знаки -- велика буква -- початкова школа -- 3 клас Анотація: Відповідно до чинної програми з української мови в 3 класі передбачено ознайомлення учнів з терміном орфограма, а також формування умінь знаходити в реченні й тексті слова з орфограмами, перевіряти їх, коментувати застосування правил правопису під час написання слів, які містять орфограми. В умовах навчання молодших школярів української мови на засадах компетентнісного підходу формування уявлення про орфограму необхідно здійснювати в процесі активної навчально-пізнавальної діяльності, тобто залучати учнів до спостереження, аналізу, формулювання висновку і правила. Застосування такого підходу розглянуто у фрагменті уроку, присвяченого темі "Орфограма". Представлено зразки завдань для знаходження орфограм у словах під час вивчення української мови в початковій школі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 376-056.2/.3(477) Т 19
Таранченко, О. Ефективні технології викладання в інклюзивній школі / О. Таранченко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 5. - С. 50–53. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Інклюзивна освіта--технології викладання--диференційоване викладання Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- технології викладання -- диференційоване викладання -- навчальний процес -- інклюзивні підходи -- індивідуальні особливості -- навчальна діяльність -- індивідуальний стиль Анотація: У статті розповідається про втілення диференційованого викладання в інклюзивній школі. Диференційоване викладання-це концептуальний підхід і практична технологія реалізації освітнього стандарту та організації навчального процесу, що грунтується на усвідомленні відмінностей між учнями.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 373.3.016:811.161.2]:371.31 П 56
Пономарьова, К. Завдання на засвоєння і застосування правил правопису в 2 класі / Катерина Пономарьова> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 23–26.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--правопис Кл.слова (ненормовані): правопис слів -- правила правопису -- велика буква -- м’які приголосні -- слова з апострофом -- урок з правопису у 2 класі Анотація: Важливим завданням початкового курсу української мови є формування в молодших школярів умінь грамотно писати. Для забезпечення грамотного письма необхідно сформувати в учнів здатність застосовувати визначені навчальною програмою правила правопису під час виконання письмових вправ, мовленнєво-творчих завдань, а також у різних навчальних і життєвих ситуаціях, що передбачають виконання певних записів.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>5.
| 376-056.2/.3(477) Л 86
Луценко, І. Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні / Інна Луценко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 53–56. - Бібліогр.: 9 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- педагогічний супровід -- правові аспекти -- індивідуальна програма розвитку -- нормативно-правова база Анотація: У статті розкривається законодавче та нормативно-правове підгрунтя запровадження інклюзивної освіти в Україні. На основі системного аналізу міжнародного досвіду, сучасного стану розвитку інклюзивної освіти в Україні з'ясовано ступінь відповідності національного законодавства щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, визначено шляхи вдосконалення механізмів державного управління інклюзивною освітою в Україні.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>6.
| 373.3.014.3(477) Ц 61
Цимбалару, А. Всеукраїнський експеримент як невід’ємний складник прогресивних змін в системі початкової освіти / Анжеліка Цимбалару> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 1–4. - Бібліогр.: 4 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова освіта в Україні--реформування Кл.слова (ненормовані): реофрмування освіти -- концептуальні положення -- Всеукраїнський експеримент -- система початкової освіти -- навчально-виховний процес -- навчальне забезпечення -- дидактико-методичне забезпечення -- початкова школа Анотація: У статті висвітлюються особливості відкритого в серпні 2016 року всеукраїнського експерименту, мета якого – розробка і обгрунтування дидактико-методичного та навчального забезпечення навчально-виховного процесу в контексті реалізації основних концептуальних положень модернізації початкової освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 373.018.523(477) М 47
Мелешко, В. Реалізація ідей партнерської взаємодії в освітньому процесі сільської початкової школи / Віра Мелешко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 47–50.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--сільська школа Кл.слова (ненормовані): сільська школа -- партнерська взаємодія -- навчальний процес -- екологічне виховання -- учнівський колектив -- педагогічний колектив -- новаторські методи -- мережева взаємодія -- громадські організації Анотація: У статті висвітлено ідеї взаємодії та парстнерства, які реалізуються педагогічним колективом Підмихайлівського НВК І-ІІІ ст., Калузького району Івано-Франківської області, а також Дудчанського загальноосвітнього об’єднання "дитячий садок – школа І-ІІІ ступенів – позашкільний заклад" Нововоронцовського району Херсонської області.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 373.3.016:51]:371.31 Л 63
Листопад, Н. Формування у молодших школярів уявлень про час / Наталія Листопад> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 20–25.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки математики Кл.слова (ненормовані): компетентнісно орієнтовані завдання -- одиниці вимірювання часу -- математична компетентність Анотація: У цій публікації висвітлено методичні рекомендації щодо опрацювання теми "Час" та подано зразки компетентнісно орієнтованих завдань.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 376-056.34(477) С 15
Сак, Т. Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Тамара Сак> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 47–49. - Бібліогр.: 4 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання--інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): діти з затримкою психічного розвитку -- особливості психічного розвитку дитини -- інклюзивне навчання -- індивідуальні навчальні завдання -- навчальна активність Анотація: У статті зазначено, що організація навчання школяра із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі здійснюється згідно з усталеними вимогами практики інклюзії, необхідних для повноцінного включення в навчальний процес. Водночас, у процесі їх реалізації мають братися до уваги особливості психічного розвитку таких дітей, врахування яких забезпечить ефективність інклюзивного навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 373.3.016:811.161.2]:371.31 П 56
Пономарьова, К. Засоби формування орфографічної грамотності четверокласників / Катерина Пономарьова> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 12–15.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--орфографічна грамотність Кл.слова (ненормовані): українська мова -- методика викладання -- завдання -- орфографія -- орфографічна грамотність -- комунікативна компетентність -- орфографічні правила -- правопис слів -- початкова школа -- 4 клас Анотація: Запропоновані у статті завдання рекомендовано використовувати в процесі вивчення орфографічних правил, передбачених програмою з української мови для 4 класу, під час повторення вивчених орфограм та підготовки четвертокласників до державної підсумкової атестації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|