373.018.058:001.895](477)
Д 18


    Данилевський, В.
    Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обґрунтування критеріїв / Валерій Данилевський // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 3–6. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- концепція -- Нова українська школа -- Концепція Нової української школи -- загальноосвітні навчальні заклади -- цільова обласна програма -- інноваційний розвиток -- критерії -- індикатори -- освітньо-розвивальний потенціал -- інноваційна діяльність
Анотація: У статті висвітлено критерії та відповідні їм індикатори, що дали можливість оцінити освітньо-розвивальний потенціал та спрогнозувати можливі перспективи подальшого розвитку навчальних закладів, які долучилися до конкурсного відбору учасників цільової обласної програми "Інноваційні школи Черкащини".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058(477)
К 23


    Карло, Т.
    Створюємо Школу громадського партнерства / Тетяна Карло // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 36–39. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток навчального закладу -- Школа громадського партнерства -- навчально-виховні комплекси -- Концепція Нової української школи -- громада -- громадська активність -- громадське партнерство -- паритетна взаємодія -- діалогічне спілкування -- соціалізація особистості
Анотація: У статті репрезентовано творчу модель сучасного навчального закладу освіти "Школа громадського партнерства", спрямовану на демократизацію відносин учасників освітнього процесу, створення силами всієї громади сприятливих умов для формування особистостей учнів, здатних свідомо діяти, приймати власні відповідальні рішення.


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
М 64


    Мирошніченко, Т.
    Сприяємо громадянському самоствердженню учнів / Тетяна Мирошніченко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 39–42. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
модель інноваційного розвитку -- інноваційні школи -- Школа громадянського самоствердження -- громадянська компетентність -- Концепція Нової української школи -- самоствердження особистості -- громадянин-патріот -- громадська активність
Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку Чигиринської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 ім. Богдана Хмельницького як Школи громадянського самоствердження. Сприяння самоствердженню учнів здійснюється завдяки створенню розвивального середовища, яке базується на індивідуалізації та диференціації освітнього процесу.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
В 31


    Верба, І.
    Модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа рівних можливостей" / Ірина Верба // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 56–58. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- Школа рівних можливостей -- інноваційні школи -- Концепція Нової української школи -- інноваційний розвиток навчального закладу -- заклад інклюзивного навчання -- індивідуалізація навчання -- індивідуальний розвиток -- інноваційні технології -- навчально-виховний процес
Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку Канівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Канівської міської ради Черкаської області. Визначено місію, мету, завдання, принципи та розкрито особливості освітньої діяльності школи у рамках інноваційного розвитку навчального закладу "Школа рівних можливостей".


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.54(477):33
Ж 83


    Жуган, Н.
    Деякі аспекти інноваційного розвитку економічного ліцею / Надія Жуган // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 72–74. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Освіта в Україні--середня освіта--ліцеї

   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
економічний ліцей -- модель інноваційного розвитку -- Концепція Нової української школи -- інноваційний розвиток -- інноваційна діяльність -- дослідно-експериментальна діяльність -- педагогіка партнерства -- інформаційно-комунікаційні технології -- навчальні заклади -- сфери впровадження інновацій -- освітній локальний осередок
Анотація: У статті розглянуто основні положення інноваційного розвитку Городищенського економічного ліцею, розкрито перспективи впровадження інновацій в організацію педагогічного процесу. Охарактеризовано компоненти моделі інноваційного розвитку ліцею та його трансформацію в академічний ліцей як освітній локальний осередок громади.


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
Л 79


    Лосіцький, В.
    Модель навчального закладу "Школа новітніх інформаційних технологій" / Володимир Лосіцький // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 94–96. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Освіта в Україні--інформаційно-комунікаційні технології

   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- Школа новітніх інформаційних технологій -- освітньо-інформаційне середовище -- модель інноваційного розвитку школи -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформаційно-цифрова компетентність -- Концепція Нової української школи -- інноваційні технології -- хмарні технології -- соціальне партнерство
Анотація: У статті розглянуто структурно-функціональну модель "Школа новітніх інформаційних технологій" Пальмірської ЗОШ І-ІІІ ступенів Золотоніської районної ради Черкаської області. Обґрунтовано мету, умови інноваційного розвитку, принципи проектування освітньо-інформаційного середовища, особливості створення та функціонування ієрархічної системи неперервного використання ІКТ на різних етапах розвитку дітей.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
Д 79


    Дубенська, О.
    Інноваційна модель навчального закладу "Школа успішної особистості" / Олександра Дубенська // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 105–107. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- модель інноваційного розвитку -- інноваційний розвиток -- імідж -- мобільність -- інноваційні програми -- Школа успішної особистості -- Концепція Нової української школи
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність Школи успішної особистості як виклику часу, що потребує високваліфікованого учителя, умотивованого учня та партнерів – батьків, громади, які мають відчути зміни в освіті та отримати кращі результати діяльності школи.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


371.121(477)
У 95


    Ушмарова, В.
    Організація науково-методичної роботи з учителями початкової школи у контексті Концепціх "Нова українська школа" / Вікторія Ушмарова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 9. - С. 1–5. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Вчителі початкової школи--науково-методична робота
   Освіта в Україні--реформування освіти--Нова українська школа

Кл.слова (ненормовані):
науково-методична робота -- реформування освіти -- Концепція Нової української школи -- вчителі початкової школи -- компетентнісний підхід -- технологія коучингу -- академічно здібні учні -- партнерська взаємодія
Анотація: У процесі дослідно-експериментальної роботи апробовано коучинг як інноваційну форму науково-методичної роботи, створено програму групових й індивідуальних коуч-сесій, авторські анкети для моніторингу результатів коуч-сесії. За результатами моніторингу використання коучингу встановлено, що він сприяє усвідомленню учителями своїх професійних і особистих переваг ; визначенню індивідуальних мотивуючих факторів для підвищення ефективності роботи з академічно здібними учнями.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37(477)
У 45


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня [Текст] : наказ... від 13 лип. 2017 р. № 1021 // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 25/26. - С. 2-5.
УДК
Рубрики: Освіта--офіційні документи
Кл.слова (ненормовані):
нова українська школа -- концепція нової української школи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


378.091.12:004
Б 20


    Балик, Н. Р.
    Інноваційне освітнє середовище університету як інструмент підвищення якості знань педагогів нової формації [Текст] / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 1. - С. 4-11.
ББК 378.091.12:004
Рубрики: Вища освіта в Україні--інноваційне освітнє середовище
Кл.слова (ненормовані):
інноваційне освітнє середовище -- підвищення якості знань педагогів -- педагогічний університет -- концепція Нової української школи
Анотація: У статті розглянуто проблему підготовки педагогів у контексті Нової української школи, підвищення якості їх знань шляхом формування інформаційного освітнього середовища університету.


Дод.точки доступу:
Шмигер, Г. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)


37.014(477)
П 62


    Посохова, Н. М.
    Критичне мислення у світлі вимог концепції "Нової української школи” [Текст] / Н. М. Посохова // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 10/12. - С. 11-14. - Бібліогр.: 12 зазв.
УДК
Рубрики: Навчання учнів--критичне мислення
Кл.слова (ненормовані):
концепція Нової української школи -- технологія критичного мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.5.042-048.56(477)
В 19


    Василенко, Н. В.
    Реформа профільної освіти як складова становлення нової української школи / Н. В. Василенко // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 25/27(649-651). - С. 2–35.
УДК
Рубрики: Профільне навчання--реформа освіти
Кл.слова (ненормовані):
профільна освіта -- реформа -- реформування профільної освіти -- Нова українська школа -- Концепція Нової української школи -- концепція профільного навчання -- зарубіжний досвід -- SMART-освіта
Анотація: У статті розповідається про реформування профільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)