158.9
В 92


    Выготский, Лев Семенович.
    Педагогическая психология [Текст] / Л. С. Выготский; под ред. В. В. Давыдова. - М. : АСТ : Астрель : Люкс, 2005. - 671 с. - Библиогр.: с. 660-663. - ISBN 5-17-027239-1. - ISBN 5-271-09891-5. - ISBN 5-9660-0738-1 : 60.60 грн.
ДРНТІ
ББК 88.840
РУБ 158.9
Рубрики: Педагогічна психологія
   Инстинкты (псих.)

   Условные рефлексы

   Психика

   Воспитание

   Инстинкты

   Игра

   Внимание

   Трудовое воспитание

   Социальное поведение

   Темперамент

   Личность

   Умственное развитие

   Педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
психология учителя -- моральна поведінка -- учительский труд -- знаковые операции -- психические процесс -- естетичне виховання -- педагогічна психологія


Дод.точки доступу:
Давыдов, Василий Васильевич \ред.\
Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2)

Шифр: ДШ2/2003/9(березень)
   Газета

Директор школи. Шкільний світ [Текст] : для керівників навчальних закладів/ Міністерство освіти і науки України Державна служба якості освіти України. Національна академія педагогічних наук України. - К. : Шкільний світ, 1997 - . - Виходить щомісячно
2003р. N 9(березень)
Зміст:
Карамушка, Л. Психологічна готовність керівників до управління / Л. Карамушка. - С.4-5.
Перехейда, О. Демократизація внутрігімназійного контролю / О. Перехейда. - С.7-10
Кл.слова: психологія управління
Васильєв, О. Покарання як психолого-педагогічна проблема / О. Васильєв. - С.14.
Кл.слова: психологія виховання, педагогічна психологія
Покарання та заохочення: чи стане навчання радістю?. - С.15-16
Кл.слова: педагогічна психологія, психологія виховання, психологія навчання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Васильєв, О.
    Покарання як психолого-педагогічна проблема [Текст] / О. Васильєв // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2003. - N9(березень). - С. 14.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія виховання
   педагогічна психологія

   покарання

Кл.слова (ненормовані):
психологія виховання -- педагогічна психологія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Покарання та заохочення: чи стане навчання радістю? [Текст] // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2003. - N9(березень). - С. 15-16 ; №10(березень) ; №12(березень). - С. 14-15
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: покарання
   педагогічна психологія

   психологія виховання

   психологія навчання

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- психологія виховання -- психологія навчання , покарання у нас і за рубежем

ДШ2/2003/9(березень) :
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




37.015.3
Ф 39


    Фельдштейн, Д. И.
    Взаимосвязь теории и практики в формировании психолого-педагогических оснований организации современного образования / Д. И. Фельдштейн // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2010. - № 4. - С. 190-203 . - ISSN 2073-8528
УДК
ББК 88
Рубрики: Педагогічна психологія
   Освіта

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- дитинство -- психолого-педагогічні основи


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


377.015.325(477)
Z99


    Єгорова, Є.
    Феномен емоційного вигоряння та його прояви в професійній діяльності педагогічних працівників закладів профтехосвіти / Є. Єгорова // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 66-74. - Бібліогр.: 7 назв.
УДК
ББК 74.6
Рубрики: Професійно-технічна освіта
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
синдром емоційного вигоряння -- професійна діяльність -- педагогічні робітники -- професійна мотивація -- психологія -- педагогічна психологія -- емоційне вигоряння
Анотація: Представлені результати експериментального вивчення синдрому емоційного вигоряння (СЕВ) у педагогічних робітників системи профтехосвіти. Наведені як узагальнені дані, так і проаналізовані дані, так і проаналізовані показники за окремими фазами: виявлені найбільш суттєві симптоми у формуванні СЕВ, його специфіка у досліджуваній професійній групі. Також встановлено, що СЕВ тісно взаємопов'язаний з процесами самоактуалізації особистості, її смисложиттєвими орієнтаціями, професійною мотивацією, особливостями професійної адаптації.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88
Ц 85


    Цукерман, Г. А.
    Подросток и старшеклассник: различия в мышлении : [рецензия] / Г. А. Цукерман // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 2. - С. 161-166
Рец. на Зак А. З. Развитие и диагностика мышления подростков и старшеклассников / А. З. Зак. - М. ; Обнинск : ИГ-СОЦИН, 2010. - 350 с.
. - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Підлітки--мислення--психологія
   Мислення--підлітки--психологія

   Старшокласники--психологія

   мислення старшокласника

   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
мислення -- школярі -- підлітки -- педагогічна психологія


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88
Ш 95


    Шукова, Г. В.
    Челпановские чтение - 2011 / Г. В. Шукова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 3. - С. 164-167 . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: психологи зарубіжних країн
   Росія--психологи
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія


Дод.точки доступу:
Челпанов, Георгій Іванович (1862-1936)

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




   
    К 70-летию С. Д. Смирнова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 4. - С. 154-156 . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія--персоналії
   психологи зарубіжних країн

   Росія--психологи
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- педагогічна психологія


Дод.точки доступу:
Смирнов, Сергій Дмитрович (російський психолог ; 1941) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1


74
Ш 14


    Шавырина, Г. В.
    Актуальные проблемы современного образования: развитие, здоровье, эффективность / Г. В. Шавырина, Н. Н. Трушина, Е. Л. Боякова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 4. - С. 163-166 . - ISSN 0042-8841
ББК 74 + 88
Рубрики: Педагогічна психологія--наукові заходи
   освіта--наукові заходи--конференції--симпозіуми

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- конференції


Дод.точки доступу:
Трушина, Н. Н.; Боякова, Е. Л.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1


88
Т 46


    Тихомирова, Т. Н.
    Межличностное взаимодействие в образовательной среде и развитие общих способностей / Т. Н. Тихомирова // Психол. журн. - 2011. - Т. 32, № 6. - С. 30-40. - Библиогр.: 41 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88
Рубрики: Когнітивна психологія
   Педагогічна психологія--виховання

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
міжособистісна взаємодія -- інтелект -- креативність -- освітнє середовище -- педагогічна психологія -- виховний вплив -- здібності


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88.840
Х 86


    Хохлов, С. И.
    О самовоспитании и самообразовании школьников / С. И. Хохлов // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 49-52. . - ISSN 0130-0776
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія
   Самовиховання учнів

   Самоосвіта учнів

   Росія--освіта--виховання
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- психологія навчання і виховання -- самовиховання і самоосвіта школярів -- формування потреби у самовихованні -- потреба учнів у самоосвіті -- психолого-педагогічна діяльність
Анотація: Про формування у школярів потреб у самовихованні та самоосвіті (гармонійна особистість учня , успішна навчальна діяльність).


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Сенько, Ю. В.
    Герменевтика педагогического опыта / Ю. В. Сенько, В. Г. Шкунов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 21-29. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 88.4 + 74в55 + 74р30
Рубрики: Філософія--герменевтика
   Філософія--філософія освіти--герменевтика педагогічного досвіду

   Герменевтика

   Психологія--педагогічна психологія

   Вища освіта--підготовка педагогічних кадрів

   Вчителі--підвищення кваліфікації

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
філософія -- герменевтика -- філософія освіти -- психологія -- педагогічна психологія -- підготовка педагогічних кадрів -- вчителі -- підвищення кваліфікації -- компетентність -- педагогічний досвід -- розуміння -- розуміння педагогічного досвіду
Анотація: У статті розглядається філософський аспект педагогічного досвіду як основи професійної компетентності вчителя.
В статье рассматривается философский аспект педагогического опыта как основы профессиональной компетентности учителя.


Дод.точки доступу:
Шкунов, В. Г.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88.840
Т 81


    Тудупова, Т. Ц.
    Этнопсихологический тренинг общения в воспитательном процессе / Т. Ц. Тудупова, Ч. Ц. Сангадиев // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 46-51. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0130-0776
ББК 88.840 + 74.200.506
Рубрики: Педагогічна психологія--дитячі тренінги
   Виховання школярів--культура міжнаціонального спілкування

   Педагогічна психологія--виховання

   Педагогічна психологія--тренінги

   Тренінги--міжетнічна толерантність

   Підлітки--тренінги

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
психологія -- педагогічна психологія -- етнопсихологічні тренінги спілкування -- дитячі тренінги -- виховний процес -- підлітковий вік -- проблема етнопсихологічної підготовки
Анотація: Про один з найбільш ефективних методів навчання міжкультурної комунікації - етнопсихологічний тренінг спілкування (проблема етнопсихологічної підготовки сучасних підлітків).


Дод.точки доступу:
Сангадиев, Ч.Ц.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74в2: 88
Б 52


    Берулава, Г. А..
    Новая методология развития личности в информационном образовательном пространстве / Г. А. Берулава, М. Н. Берулава // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 11-20. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2: 88 + 88.3 + 88.4
Рубрики: Психологія--психологія особистості
   Психологія--педагогічна психологія--студенти

   Педагогіка--методологія

   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- розвиток особистості -- парадигма розвитку особистості -- мережева парадигма -- психічна активність особистості -- стереотипи психічної активності -- педагогічна психологія -- психологія студентів -- етологія (наука про поведінку) -- інстинктивна поведінка -- етологія людини -- когнітивна етологія -- соціобіологія
Анотація: Розглянуто нова методологічна платформа розвитку особистості з позицій поведінкового підходу


Дод.точки доступу:
Берулава, М.Н.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Ялалов, Ф. Г.
    Многомерные педагогические компетенции / Ф. Г. Ялалов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 45-53. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74р30-2 + 88.40
Рубрики: Вища освіта--вища педагогічна освіта--педагогічні компетенції
   Вчителі--професійна підготовка

   Підготовка майбутніх вчителів--педагогічні компетенції

Кл.слова (ненормовані):
вища педагогічна освіта -- педагогічні компетенції -- багатовимірні педагогічні компетенції -- синергетика -- синергетичність -- майбутні педагоги -- віртуальна багатовимірність педагогів -- педагогічна психологія
Анотація: У статті надано психолого-педагогічне обгрунтування необхідності здійснення багатовимірного підходу до професійної підготовки педагога ХХІ ст.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Вартанова, И. И.
    Личность старшеклассника : мотивация и система ценностей / И. И. Вартанова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 3. - С. 3-18. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія--особистість старшокласника
   Вікова психологія--старшокласники

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- навчальні цінності -- педагогічна психологія -- особистість старшокласників -- мотивація старшокласників -- особистісний розвиток старшокласників
Анотація: Виявлялись і зіставлювались уподобання школярами базових навчальних цінностей (з урахуванням співвідношення значимості і доступності) у ІХ та ХІ класах у залежності від типу мотивації (домінуючого емоційного відношення). Показано, що значимість і доступність досліджуваних груп цінностей значною мірою визначаються домінуючою мотивацією. При цьому виявлена тенденція протиставлення свідомого і емоційного відношення до цінностей: високо привабливі в мотиваційно-емоційному плані цінності недооцінюються у порівнянні з іншими. Це визначає і подальший напрям розвитку особистості в сторону прийняття суспільно ухвалених загальнолюдських і навчальних цінностей, призводить до конвергенції особистісного розвитку школярів на даному етапі їх життя. Виявлені також деякі гендерні особливості ціннісних орієнтацій, пов'язаних з випереджальним розвитком дівчат у порівнянні з хлопчиками.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Русалов, В. М..
    Характерологические особенности и предпочтения школьных предметов у подростков / В. М. Русалов, Н. А. Велумян // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 3. - С. 12-21. - Бібліогр.: 21 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія--психологія підлітків--шкільні предмети
Кл.слова (ненормовані):
шкільні предмети -- інтерес до шкільних предметів -- характери -- підлітки -- ментальні ресурси -- лонгітюди -- педагогічна психологія -- психологія підлітків
Анотація: В лонгітюдному дослідженні на виборці учнів ІХ-ХІ класів загальноосвітній школі Москви вивчалось співвідношення між вибором улюбленого шкільного предмету і рисами характеру. Вибір шкільного предмета оцінювався за методом парних порівнянь. Характер визначався з допомогою опитувальника рис характеру. Показано, що між інтересомдо певного шкільного предмета і рисами характеру існують статистичні значні взаємозв'язки, які у більшості випадків зберігаються на протязі досліджуваного періоду.


Дод.точки доступу:
Велумян, Н. А.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Кравчук, А. В.
    Школьная организационная культура в контекте учебно-воспитательного процесса / А. В. Кравчук // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 6. - С. 45-49. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0130-0776
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія--культура педагогічного колектива
   Школа--шкільна організаційна культура

   Росія--освіта--виховання
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- психологія вчителів -- шкільна організаційна культура -- навчально-виховний процес -- шкільному психологу -- культура спілкування педагогів -- ціннісні орієнтації школярів -- шкільні субкультури -- культура учнівського колектива
Анотація: Про взаємодію двох підсистем: культури педагогічного колективу школи і культури учнівського колективу (шкільна організаційна культура, педагогічна психологія).


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Дружилов, С. А.
    Профессионализм педагога: психологический ракурс / С. А. Дружилов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 69-79. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.40 + 74.202.21
Рубрики: Психологія--педагогічна психологія--психологія вчителів
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
психологія -- педагогіка -- педагогічна психологія -- психологія вчителів -- кваліфікація -- компетентність -- професіоналізм -- професійна компетентність -- стадії розвитку професіоналізму -- фази професіоналізму -- концептуальна модель діяльності -- модель професійної діяльності -- КМПД -- індивідуальний ресурс людини
Анотація: Професіоналізм характеризується не тільки як високий рівень знань, умінь і результатів роботи педагога, але і як певна системна організація його психіки.
Профессионализм характеризуется не только как высокий уровень знаний, умений и результатов работы педагога, но и как определённая системная организация его психики.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)