Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 196 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.10 грн. Зміст: Заліський, А. А. Освіта Чернігівщини: модернізація в умовах переходу до інформаційного суспільства / А. А. Заліський. - С .5-8 Химинець, В. В. Соціально-педагогічні аспекти управлінського процесу загальноосвітніми навчальними закладами / В. В. Химинець. - С .9-13 Калініна, Л. М. Якість інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом із використанням технічних засобів (29.05.05 р.) / Л. М. Калініна. - С .14-18 Швидун, В. М. Методологічні основи підвищення професійної компетенції керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів / В. М. Швидун. - С .19-23 Тимошко, Г. М. Педагогічний менеджмент як система управління якістю роботи загальноосвітньої школи / Г. М. Тимошко. - С .24-26 Малафіїк, І. В. Системний характер формування понять у школярів / І. В. Малафіїк. - С .27-30 Василенко, Н. В. Педагогічні основи змісту і структури інноваційної діяльності директора школи / Н. В. Василенко. - С .31-35 Рогова, Т. В. Персоналізований підхід в управлінні педагогічним колективом загальноосвітньої школи / Т. В. Рогова. - С .36-38 Купенко, О. В. Педагогічне обгрунтування зв’язку творчої та пректної діяльностей / О. В. Купенко. - С .39-42 Землянська, О. В. Проекція міської структури та змісту науково-методичної діяльності на план шкільного методичного об’єднання / О. В. Землянська. - С .43-45 Ріхтер, О. Є. Роль дидактичних засобів управління у формуванні професійних умінь студентів при вивченні дисциплін метрологічного профілю / О. Є. Ріхтер. - С .46-48 Логвін, В. Л. Проблема інформаційного забезпечення постановки цілей діяльності педагогічного колективу / В. Л. Логвін. - С .49-52 Слєсаренко, О. В. Освіта та інформаційне суспільство / О. В. Слєсаренко. - С .53-57 Петренко, А. А. Шляхи вдосконалення роботи з кадровим резервом освіти / А. А. Петренко. - С .58-64 Новченкова, К. Д. Стратегії управління системою загальної середньої освіти в місті / К. Д. Новченкова. - С .61-64 Онаць, О. Організаційно-управлінські засади самоосвіти молодого вчителя / О. Онаць. - С .65-69 Вознюк, Л. В. Модель гуманістично зорієнтованої системи внутрішкільного управління в загальноосвітніх навчальних закладах / Л. В. Вознюк. - С .70-76 Гурець, В. Т. Технологія прогнозування якості освіти / В. Т. Гурець. - С .77-79 Давидова, Т. М. Збереження й зміцнення здоров’я учнів - стратегічний напрям роботи сучасної школи / Т. М. Давидова. - С .80-82 Тверезовський, В. А. Загальні принципи побудови дистанційної освіти / В. А. Тверезовський. - С .83-85 Дупляк, Т. В. Підготовка керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти / Т. В. Дупляк. - С .86-88 Климчук, І. О. Деякі аспекти якості економічної освіти в ЗНЗ / І. О. Климчук. - С .89-92 Блакитна, Т. І. Автоматизоване робоче місце керівника навчального закладу / Т. І. Блакитна. - С .93-97 Тельнова, С. А. Управлінський супровід процесу профільного навчання старшої школи / С. А. Тельнова. - С .87-99 Тверезовська, Н. Т. Погляд на інформатизацію освіти черед призму площин / Н. Т. Тверезовська. - С .100-103 Михайленко, Т. В. Управління розвитком персоналу в освітній організації: ретроспектива ровитку та сучасні підходи / Т. В. Михайленко. - С .104-106 Артюх, М. С. Розробка локальних освітніх програм як шлях розвитку періональної системи освіти / М. С. Артюх. - С .107-110 Кивлюк, О. П. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальній діяльності закладів освіти І ступеня / О. П. Кивлюк. - С .111-112 Рябуха, М. І. Проблеми формування соціальної компетенції учнів багатопрофільного ліцею інтернатного типу / М. І. Рябуха. - С .117-120 Вдовиченко, Р. П. Зміст і структура управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / Р. П. Вдовиченко. - С .121-123 Письменна, М. Ф. Інформаційний супровід навчального процесу / М. Ф. Письменна. - С .124-126 Філіппова, Л. Л. Інформативна компетентність викладача вищого нвчального закладу / Л. Л. Філіппова. - С .127-129 Губаш, О. П. Управління підвищенням професійного рівня учителів іноземної мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій / О. П. Губаш, В. В. Лапінський. - С .130-133 Звоник, В. Управління навчальним закладом в умовах реалізації освітніх інновацій / В. Звоник. - С .134-137 Деркач, Г. І. Управління сучасною школою на засадах педагогічних інновацій / Г. І. Деркач. - С .138-140 Бережний, С. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській та навчальній діяльності Першої української гімназії імені Миколи Аркаса м. Миколаєва / С. В. Бережний, Л. С. Аристова. - С .141-143 Удовиченко, О. О. Діяльність методичної служби з підготовки керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти / О. О. Удовиченко. - С .144-146 Федоренко, В. О. Інформаційно-комунікативні технології як засіб розвитку гімназії / В. О. Федоренко. - С .147-150 Грушова, А. А. Організаційні умови інформаційного забезпечення управління навчальним закладом / А. А. Грушова. - С .151-153 Петровський, С. С. Ретроспективний аналіз використання методу проектів у контексті вивчення інформатики учнями 10-11 класів / С. С. Петровський. - С .154-156 Коваленко, Є. І. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх учителів / Є. І. Коваленко. - С .157-159 Авраменко, К. Б. Моніторинг внутрішкільного управління як механізм трансформації освітянської галузі / К. Б. Авраменко. - С .160-162 Островерхова, Н. Оцінка компетентності суб’єктів навчальногопроцесу - стратегія управління якістю уроку / Н. Островерхова. - С .163-167 Пасечнікова, Л. П. Моніторинг динаміки особистісного розвитку учнів / Л. П. Пасечнікова. - С .168-170 Петренко, Л. М. Технологія підготовки педагогічного колективу до експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів / Л. М. Петренко. - С .171-174 Шалар, Л. В. Індивідуалізація навчально-виховного процесу як засіб самоактуалізації особистості / Л. В. Шалар. - С .175-177 Лебідь, І. Управління становленням початкової освіти в Україні (1917 - 1920 рр.) / І. Лебідь. - С .178-183 Хоменко, В. В. Підготовка керівників освітніх установ другого ступеня у Франції / В. В. Хоменко. - С .184-187 Лисенко, І. В. Розвиток вищої початкової освіти на Чернігівщині в контексті проведення освітніх реформ у кінці ХІХ - на початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .188-191
РУБ 15 Рубрики: Управління школою Викладання інформатики Директор школи Педагогічний колектив Управління освітою Вища освіта в Україні--якість освіти Здоров’я учнів Дистанційна освіта Економічна освіта Профільне навчання Управління персоналом Викладачі вищих навчальних закладів Початкова освіта в Україні--історія, 1917-1920 рр. освіта в зарубіжних країнах Чернігівщина--початкова освіта--історія Франція--освіта Кл.слова (ненормовані): підвищення якості освіти Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
І-60 Індивідуалізація навчального процесу як провідна складова модернізації вищої економічної освіти [Текст] : збірник матеріалів науково-методичної конференції 31 січня - 2 лютого 2006 р. : у 2-х т. Т. 2 / Міністерство освіти і науки України, Київський Національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. - К. : КНЕУ, 2006. - 392 с. - ISBN 966-574-896-3 : 6.40 грн.
РУБ 378 Рубрики: Самоосвіта студентів Самостійна робота студентів Індивідуальна робота студентів Дистанційне навчання Оцінювання знань Тестування Індивідуалізація навчання Пізнавальна діяльність Рольові ігри Модульно-рейтингова технологія навчання Економічна освіта Модернізація освіти Консультативна робота студентів Освітні технології Інформаційні технології Тестування викладання правознавства Викладання іноземної мови Викладання економіки науково-дослідна діяльність студентів Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Київський Національний економічний університет імені Вадима Гетьмана Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 33 Піроженко, Тамара Олександрівна. Психічний розвиток дитини дошкільного віку: досвід роботи сучасного дошкільного навчального закладу [Текст] : научное издание / Т. О. Піроженко ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - 2-е вид., стереот. - Запоріжжя : ЛІПС, 2006. - 168 с. - (Бібліотека керівника дошкільного навчального закладу). - ISBN 966-8758-29-3 : 8.00 грн.
РУБ 158.9 Рубрики: Особистісно зорієнтоване навчання Психолого-педагогічне проектування Індивідуалізація навчання Дошкільний вік--психологія Дод.точки доступу: Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України Примірників всього: 4 фб (1), НМК ф-т ПСР (1), аб (2) Свободны: фб (1), НМК ф-т ПСР (1), аб (2) |
А 86 Артемова, Любов Вікторівна. Педагогіка і методика вищої школи [Текст]. Інтерактивні технології в курсах навчальних дисциплін : навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Л. В. Артемова. - К. : Кондор, 2008. - 272 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-351-110-8 : 35.00 грн., 21.00 грн., 60.90 грн. Зміст: Сучасні методи виховання дошкільників . - С .7-34 Інтерактивні методи в роботі зі студентами . - С .35-135 Підготовка магістрів до викладання у ВНЗ . - С .136-208 Історія і сучасність у вихованні студентів . - С .209-271
РУБ 378(075.3) Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія ЗДО і школи Підготовка майбутніх педагогів дошкільної освіти Вища освіта--національне виховання студентів Магістри--підготовка Народна педагогіка і виховання Навчання студентів--самостійна робота Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): індивідуалізація навчання Примірників всього: 17 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), аб (9) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), аб (9) |
І-90 Індивідуалізація виховання дошкільника [Текст] : навчальний посібник для педагогів, психологів, вихователів дитячих дошкільних закладів, студентів середніх і вищих педагогічних закладів, батьків / С. О. Ладивір, Т. О. Піроженко, О. О. Вовчик-Блакитна, І. І. Карабаєва та ін. ; Академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - К. : Педагогічна думка, 2007. - 152 с. - ISBN 978-966-644-044-3 : 5.10 грн.
РУБ 372(075.3) Дод.точки доступу: Ладивір, С. О.; Піроженко, Т. О.; Вовчик-Блакитна, О. О.; Карабаєва, І. І.; Академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2004/1 Журнал 2004р. N 1 Красняков, Є. Цільові регіональні програми та їх роль у забезпеченні розвитку вітчизняної освіти / Є. Красняков. - С.3-6 Хриков, Є. Демократична культура особистості: стність та шляхи формування / Є. Хриков. - С.6-8 Рєзіна, О. Психолого-дидактичні особливості формування інформаційно-пошукових умінь / О. Рєзіна. - С.9-11 Кл.слова: Інтернет, Інформаційні технології Данилова, Г. Соціально-терапевтична функція освіти як чинник забезпечення здоров’я суспільства / Г. Данилова. - С.12-15 Кл.слова: Компоненти здоров’я Бех, І. Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні / І. Бех. - С.16-19 Лесневська, А. Дитяча творчість у традиційно-народній системі виховання / А. Лесневська. - С.19-22 Шемет, Л. Прилучення дітей до фольклорної спадщини в умовах урбанізованого середовища / Л. Шемет. - С.22-25 Черних, О. Виховання учнів засобами бібліотечної комунікації: аксіологічний підхід / О. Черних. - С.25-28 Сакун, Л. Загальні закономірності підготовки спеціалістів у сфері туризму / Л. Сакун. - С.29-31 Скафа, О. Методичні вимоги щодо організації евристичного навчання математики / О. Скафа. - С.32-35 Біда, О. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до здійснення природознавчої освіти у початковій школі / О. Біда. - С.35-37 Шумра, Л. Формування особистісного ставлення студентів коледжу до духовних цінностей на заняттях з фізики / Л. Шумра. - С.38-40 Кучерова, Н. Художні образи міфології як засіб формування світоглядної позиції майбутнього вчителя / Н. Кучерова, . - С.40-41 Павленко, О. Використання комп’ютерних технологій у пошуково-дослідній діяльності учнів / О. Павленко. - С.42-44 Кравчук, О. Застосування інформаційних технологій на уроках у початковій школі / О. Кравчук. - С.44-46 Кайгородцева, Н. Особливості організації навчального процесу в загальноосвітній санаторній школі / Н. Кайгородцева. - С.47-49 Чумак, Л. Роль дитячого самоврядування у соціальній адаптації вихованців школи-інтернату / Л. Чумак. - С.49-52 Щербань, М. Організаційні основи формування правової культури майбутніх молодших спеціалістів аграрного профілю / М. Щербань. - С.52-54 Білик, Л. Діяльнісний підхід до професійної підготовки особистості студента / Л. Білик. - С.55-57 Науменко, Р. Краєзнавство й туризм у позашкільних закладах: сторінки історії / Р. Науменко. - С.58-59 Черненко, Г. Розвиток методів та засобів початкового навчання в школах України (1917-1933 рр) / Г. Черненко. - С.60-62 Бондар, Л. Життя і творчість Івана Вишенського / Л. Бондар. - С.62-63 Федоренко, Д. Велесова книга - літопис античної України / Д. Федоренко. - С.67-69 Невмержицька, О. Медійна педагогіка за кордоном / О. Невмержицька. - С.70-72 Шестопалова, І. Індивідуалізація мовної підготовки у світлі теорії "Навчання, спрямованого на студента" у педагогічній науці Великої Британії / І. Шестопалова. - С.72-74 Старовойт, С. Особливості сучасної освітньої системи у Великій Британії / С. Старовойт. - С.75-76 Мостова, Т. Микола Амосов: філософія здоров’я / Т. Мостова. - С.76-79 Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1) |
Шестопалова, І. Індивідуалізація мовної підготовки у світлі теорії "Навчання, спрямованого на студента" у педагогічній науці Великої Британії [Текст] / І. Шестопалова> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2004. - N1. - С. 72-74 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Мовна підготовка Великобританія--освіта Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1) |
Сироткина, И. "Психологическое общество": к характеристике феномена [Текст] / И. Сироткина, Р. Смит> // Психологический журнал. - 2006. - Том27, N1. - С. 114 - 121 . - ISSN 0205-9592
Рубрики: психологічне суспільство психологізація Кл.слова (ненормовані): СУЧАСНІСТЬ -- ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ -- МОДЕРНІЗМ Дод.точки доступу: Смит, Р. Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: ФД-1/2006/1 Журнал 2006р. N 1 Попович, М. Що таке філософія? / М. Попович. - С.3-24 Кл.слова: БУТТЯ, філософія Платона Завгородній, Ю. Вивчення індійської філософії в Україні(1840-1980): До постановки питання / Ю. Завгородній. - С.56-70 Кіктенко, В. Наукова біографія Джозефа Нідема: філософія, наука, компаративістика / В. Кіктенко. - С.40-55 Кл.слова: синологія, китаєзнавство, наукова біографія Декомб, В. Індивідуація та індивідуалізація / В. Декомб. - С.82-109 Кл.слова: соціальна філософія, голізм Дюркгайма Мулярчук, Є. Проблема соціальної реалізації настанов релігійної моралі / Є. Мулярчук. - С.110-130 Немає відомостей про примірники |
Декомб, В. Індивідуація та індивідуалізація [Текст] / В. Декомб> // Філософська думка : Український науково-теоретичний часопис. - 2006. - N1. - С. 82-109 Рубрики: філософія Кл.слова (ненормовані): соціальна філософія -- голізм Дюркгайма Немає відомостей про примірники |
> Шифр: ЕТ-1/2006/1 Журнал 2006р. N 1 Ватаманюк, О. З. Біхевіористський підхід у сучасній економічній теорії / О. З. Ватаманюк. - С.40-51. Шинкарук, Л. В. Особливості процесу нагромадження основного капіталу в Україні / Л. В. Шинкарук. - С.80-93. Колот, А. М. Фундаменталізація та індивідуалізація економічної освіти як провідної тенденції її розвитку / А. М. Колот. - С.94-107. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Колот, А. М. Фундаменталізація та індивідуалізація економічної освіти як провідної тенденції її розвитку [Текст] / А. М. Колот> // Економічна теорія. - 2006. - №1. - С. 94-107 Рубрики: викладання економіки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Соколова, И. Ю. Индивидуализация процесса обучения дошкольников в условиях дополнительного образования [Текст] / И. Ю. Соколова> // Психология обучения. - 2007. - N7... - С. 57-63 . - ISSN 1234-5678 Рубрики: психологія навчання Дошкільна освіта--індивідуалізація Кл.слова (ненормовані): индивидуальность личности -- дополнительное образование -- когнитивный компонент -- деятельностный компонент -- оценостный компонент Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кузьменко, В. Виховна психологічна ситуація - засіб розвитку індивідуальності [Текст] / В. Кузьменко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2007. - N9. - С. 7-10. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--індивідуалізація Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 72 Лозниця, Віктор Стефанович. Психологія і педагогіка: основні положення [Текст] : Навчальний посібник / В. С. Лозниця. - К. : "ЕксОб", 1999. - 304 с. - Библиогр. в конце глав. - ISBN 966-7111-04-0 : 7.00 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Мозок--будова Свідомість--характеристика Підсвідомість Інтелект штучний--вивчення Психічні стани--класифікація Емоції Афект Настрій Стрес Фрустрація Увага Відчуття Сприйняття Пам’ять Мислення Воля Особистість Темперамент Психіка--вікові особливості Дитинство раннє--психологія Дошкільний вік--психологія Підлітковий вік--психологія Зрілий вік--психологія Старіння--психологія Вища освіта в Україні Наукові ступені--Україна Вчені звання--Україна Виховання--методи--форми Виховання--індивідуалізація Перевиховання--школярі Навчання--методи--форми--засоби Університети--структура Практична психологія--методи Кл.слова (ненормовані): Наукові ступені -- Вчені звання -- Університетська освіта -- Акредитація вузів Примірників всього: 10 ав (2), Ч.З.№2 (5), фб (1), аб (2) Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (5), фб (1), аб (2) |
Л 98 Ляховицький, М. В. Індивідуалізація навчання іноземної мови в школі [Текст] : научное издание / М. В. Ляховицький, С. Ю. Ніколоаева. - К. : Радянська школа, 1978. - 120 с. - 0.20 руб. Дод.точки доступу: Ніколоаева, С. Ю. Примірників всього: 3 фб (1), Ч.З.№2 (1), каф. іноз. мов (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), каф. іноз. мов (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 314 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 69.25 грн. Зміст: Пуховьска, Л. П. Інноваційні системи післядипломної педагогічної освіти у світовому освітньому просторі / Л. П. Пуховьска. - С .6-9 Редько, В. Г. Дидактичні та методичні вимоги до навчальних матеріалів і текстів для шкільних підручників з іноземних мов / В. Г. Редько. - С .10-13 Сердюков, П. Современние подходы к повышению квалификации учителей / П. Сердюков, Р. Хилл, Н. Сердюкова. - С .14-19 Солодков, В. Т. Ціннісні оріэнтації як чинник корпоративності педкадрів / В. Т. Солодков. - С .20-25 Коваль, Т. І. Організаційно-методичні умови активізації самостійної позааудиторної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації освіти / Т. І. Коваль. - С .26-31 Богатикова, Л. И. Рефлексия как основа педагогического взаимодействия в процессе обучения иноязычному общению / Л. И. Богатикова. - С .31-33 Антонюк, Р. І. Філософсько-методологічні напрями вирішення найважливіших сучасних проблем у полікультурній освіті / Р. І Антонюк. - С .38-41 Коломінова, О. О. Критерії аналізу та оцінювання підручників/НМК з англійської мови для початкової школи / О. О. Коломінова. - С .46-51 Несвірська, Т. В. Місце та значення загальнокультурної компетентності в складі ключових компетентностей / Т. В. Несвірська. - С .54-57 Андрійко, І. Ф. Навчання майбутніх учителів німецької мови написання заяви ("Bewerbungsschreiben") / І. Ф. Андрійко. - С .58-61 Вовк, О. І. Розвиток і використання множинності інтелекту: формування іншомовної граматичної компетенції у студентів-філологів / О. І. Вовк. - С .62-65 Халимон, Ірина Йосипівна. Інтегративний підхід до формування змісту навчання у підготовці майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" / І. Й. Халимон. - С .66-69 Чекаль, Г. С. Комп’ютерні проекти студентів як додатковий навчальний матеріал з країнознавчої тематики в середній загальноосвітній школі / Г. С. Чекаль, Г. М. Корнєйчик. - С .70-73 Литвиненко, С. П. Мета і зміст навчання англомовного діалогічного спілкування на початковому етапі мовного вищого навчального закладу / С. П. Литвиненко. - С .78-81 Кіш, Н. В. Самостійна робота як складова рейтингу успішності навчальних досягнень студентів у процесі вивчення німецької мови / Н. В. Кіш. - С .82-85 Клименко, А. О. Електронний журнал в оцінюванні навчальних досягнеь студентів факультету іноземних мов / А. О. Клименко. - С .86-88 Михайлюк, Г. В. Порівняльний аналіз категорії модальності в японській та українських мовах як складова формування граматичної компетенції вчителя японської мови / Г. В. Михайлюк. - С .89-91 Николюк, О. В. Урахування шляхів оновлення змісту освіти під час підготовки вчителя російської мови / О. В. Николюк. - С .92-94 Ковальчук, В. Б. Оволодіння вимовою як важливий фактор у вивченні іноземної мови / В. Б. Ковальчук. - С .95-98 Дубровська, Л. О. Психолого-педагогічний супровід дитини в період літньої виховної практики / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .99-102 Пасічник, О. С. Контроль і самоконтроль у змісті сучасних вітчизняних шкільних підручників з іноземних мов / О. С. Пасічник. - С .103-107 Михальчук, Н. О. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів розуміти твори художньої літератури / Н. О. Михальчук, Т. Г. Ковальчук. - С .108-112 Гончарова, Є. Є. Проектування як засіб диференціації навчання в процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. - С .112-115 Карпенко, Є. М. Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови / Є. М. Карпенко. - С .116-120 Нестеренко, С. И. О некоторіх проблемах дистанционой формі обучения / С. И. Нестеренко. - С .120-122 Деева, И. М. Как бороться с влиянием интерференции родного и изучаемого языка в процессе обучения? / И. М. Деева. - С .123-124 Задорожна, І. П. Вимоги до володіння мовленевою компетенцією студентами мовних спеціальностей на початковому етапі навчання / І. П. Задорожна. - С .125-128 Колодько, Т. М. Використання навчально-мовленевих ситуацій в іншомовному спілкуванні студентів ВНЗ / Т. М. Колодько. - С .129-132 Івчик, Ю. С. До проблеми підготовки майбутніх учителів іноземної мови до організації фронтальних форм навчальної діяльності / Ю. С. Івчик. - С .133-136 Малюська, З. В. Переклад іншомовних текстів у немовному вищому навчальному закладі / З. В. Малюська. - С .141-143 Федусенко, Ю. І. Ділова гра як засіб організації допрофільної підготовки з іноземної мови учнів 8-9-х класів основної школи / Ю. І. Федусенко. - С .144-146 Самойленко, Ю. П. Особливості використання інформаційних технологій майбутнім учителем-філологом у процесі підготовки / Ю. П. Самойленко. - С .147-151 Легзіна, О. А. Аналіз помилок як спосіб формування самоконтролю умінь англійського писемного мовлення студентів / О. А. Легзіна. - С .152-155 Зимовець, О. А. Використання мережі інтернет у формуванні професійних умінь майбутнього вчителя іноземних мов / О. А. Зимовець. - С .156-160 Плотніков, Є . О. Порівняльний аналіз інструментальних мультимедійних засобів навчання іноземних мов / Є . О. Плотніков. - С .161-165 Чепела, О. О. Навчальні матеріали віртуальної бібліотеки в роботі вчителя іноземних мов / О. О. Чепела. - С .166-170 Роман, С. В. Деякі аспекти організації науково-дослідної діяльності студентів - майбутніх учителів іноземної мови під час педагогічної практики в школі / С. В. Роман. - С .171-175 Синекоп, О. С. Лінгвістичні основи інтерактивного навчання англомовного письма студентів технічних спеціальностей / О. С. Синекоп. - С .176-179 Дейкун, П. В. Підготовка вчителя іноземної мови до навчання студентів лексики: когнітивний підхід / П. В. Дейкун. - С .180-182 Сорокіна, Н. В. Досвід використання мультімедійних навчальних презентацій у процесі формування професійної іншомовної компетентності у майбутніх філологів / Н. В. Сорокіна. - С .183-186 Моркотун, С. Б. Структурна модель презентаційних умінь як основа їх формування у студентів магістратури / С. Б. Моркотун. - С .187-191 Павлова, Т. П. Оцінювання іншомовних мовлениевих навичок та вмінь студентів технічних вишів / Т. П. Павлова. - С .192-196 Колесник, Т. П. Концепція навчання професійного іншомовного спілкування студентів-аграріїв у вищому навчальному закладі / Т. П. Колесник. - С .200-203 Король, Т. Г. Індивідуалізація тестового контролю англомовної концепції у читанні студентів немовних спеціальностей / Т. Г. Король. - С .204-207 Ковалева, И. Б. пути развития учебной автономии в современной вісшей школе / И. Б. Ковалева. - С .208-211 Помігуєва, Л. П. Специфіка формування та функціонівання сільськогосподарських термінів-абревіатур у сучасній англійській мові / Л. П. Помігуєва. - С .212-216 Іванова, І. В. Діагностування сформованості професійної іншомовної культурологічної компетентності майбутніх фахівців бізнес-сфери / І. В. Іванова. - С .217-220 Малік, О. І. Мовне тестування як чинник професійної підготовки військовиків / О. І. Малік. - С .221-224 Жиляєва, Ю. М. Особливості змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / Ю. М. Жиляєва. - С .225-229 Березенська, Л. І. Створення реальних передумов для формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в умовах методичної майстерності / Л. І. Березенська, Н. П. Сіваєва. - С .230-232 Байда, М. В. Можливості використання технологій кооперативного навчання в процесі підготовки майбутнього вчителя / М. В. Байда. - С .233-235 Сытник, Ю. Н. Роль образовательных технологий в процессе повышения качества высшего образования в контексте требований Болонского процесса / Ю. Н. Сытник. - С .236-240 Артюшина, М. В. Особистісні чинники інноваційності студентів економічних спеціальностей / М. В. Артюшина. - С .241-246 Полякова, В. М. Подготовка бакалавров и магистров в Германии / В. М. Полякова, Е. В. Лісенкова. - С .252-254 Кікіна, Н. М. Проблема кредитно-модульної системи навчання іноземних мов в університетах США / Н. М. Кікіна. - С .255-257 Постригач, Н. О. Пріорітетні напрями професійної підготовки вчителя іноземної мови у Греції / Н. О. Постригач. - С .258-263 Ларіна, Т. В. Шляхи модернізації процесу професійного розвитку вчителів (порівняльний аналіз) / Т. В. Ларіна. - С .263-266 Пономаренко, О. В. Лідерство в системі вимог до вчителя сучасної американської школи / О. В. Пономаренко. - С .267-269 Смелянська, В. В. Можливості використання американського досвіду раннього навчання іноземних мов у школах України / В. В. Смелянська. - С .270-274 Сливка, В. П. Зміна освітньої парадигми та її вплив на педагогічне оцінювання (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .275-278 Карпенко, Н. М. Зміст професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти Швеції / Н. М. Карпенко. - С .279-282 Чувакова, Т. Г. США: підвищення професіоналізму вчителів як спосіб поліпшення їхнього соціального статусу / Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. - С .283-285 Удовиченко, Н. К. Мотиваційно-ціннісний компонент професійної компетентності вчителя:з німецького досвіду / Н. К. Удовиченко. - С .286-289 Жерноклєєв, І. В. Характер державної політики Скандинавських країн і Фінляндії у підготовці майбутніх учителів трудового і професійного навчання / І. В. Жерноклєєв. - С .290-293 Базелюк, В. Г. Упровадження курсів з євроінтеграції. Рефлексія польського досвіду у педагогічній освіті Фінляндії / В. Г. Базелюк. - С .298-302 Сергієнко, К. П. Використання ідей В. О. Сухомлинського з формування творчої особистості при вивченні іноземної мови / К. П. Сергієнко. - С .303-306 Грабар, Е. В. Чинники впливу на розвиток текстування у сфері шкільної іншомовної світи США / Е. В. Грабар. - С .307-310
РУБ 15 Рубрики: Вчителі іноземної мови--підготовка Викладання німецької мови Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вчителі іноземної мови--підготовка Вчителі німецької мови--підготовка Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 3 фб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1) |
А 67 Аніщук, Антоніна Миколаївна. Індивідуалізація виховання і навчання дітей дошкільного віку [Текст] : Тексти лекцій (для студентів спеціальності "Дошкільне виховання; практична психологія" денної та заочної форм навчання) / А. М. Аніщук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 102 с. - 9.20 грн. РУБ 372(075.3) Рубрики: Кафедра дошкільної освіти Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ Дошкільна освіта--індивідуалізація Дошкільний вік--психологія Дод.точки доступу: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 25 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (5), аб (15) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (5), аб (15) |
М 54 Метьолкіна, Оксана Борисівна. Індивідуалізація навчання аудіювання учнів І класу середньої загальноосвітньої школи з поглибленим вивченням англійської мови [Текст] : автореферат дисертаціїна здобуття вченого ступеня канд. педагогічних наук. Спец. 13.00.02 - методика навчання: германські мови / О. Б. Метьолкіна ; Київський національний лінгвістичний університет. - К. : КНЛУ, 1996. - 23 с. - РУБ 81.43.21 Рубрики: Англійська мова--методика викладання Кафедра англійської мови та методики викладання автореферати дисертацій--германські мови Дод.точки доступу: Київський національний лінгвістичний університет Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |