15(075.3)
Л 72


    Лозниця, Віктор Стефанович.
    Основи психології та педагогіки [Текст] : навчальний посібник / В. С. Лозниця ; Міністерство освіти і науки України, Київський Національний економічний університет. - К. : КНЕУ, 2001. - 288 с. - Библиогр. в конце глав. - ISBN 966-574-207-8 : 20.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88я73 + 74я73
РУБ 15(075.3)
Рубрики: Мозок--будова
   Свідомість--характеристика

   Підсвідомість

   Інтелект штучний--вивчення

   Психічні стани--класифікація

   Емоції

   Афект

   Настрій

   Стрес

   Фрустрація

   Увага

   Відчуття

   Сприйняття

   Пам’ять

   Мислення

   Воля

   Особистість

   Темперамент

   Психіка--вікові особливості

   Дитинство раннє--психологія

   Дошкільний вік--психологія

   Підлітковий вік--психологія

   Зрілий вік--психологія

   Старіння--психологія

   освіта в Україні

   Вища освіта в Україні

   Наукові ступені--Україна

   Вчені звання--Україна

   Виховання--методи--форми

   Виховання--індивідуалізація

   Перевиховання--школярі

   Навчання--методи--форми--засоби

   Університети--структура

Кл.слова (ненормовані):
Наукові ступені -- Вчені звання -- Університетська освіта -- структура освіти -- РОЗВИТОК ОСВІТИ


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Київський Національний економічний університет
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

15(075.3)
Л 72


    Лозниця, Віктор Стефанович.
    Психологія і педагогіка: основні положення [Текст] : Навчальний посібник / В. С. Лозниця. - К. : "ЕксОб", 1999. - 304 с. - Библиогр. в конце глав. - ISBN 966-7111-04-0 : 7.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88я73 + 74я73
РУБ 15(075.3)
Рубрики: Мозок--будова
   Свідомість--характеристика

   Підсвідомість

   Інтелект штучний--вивчення

   Психічні стани--класифікація

   Емоції

   Афект

   Настрій

   Стрес

   Фрустрація

   Увага

   Відчуття

   Сприйняття

   Пам’ять

   Мислення

   Воля

   Особистість

   Темперамент

   Психіка--вікові особливості

   Дитинство раннє--психологія

   Дошкільний вік--психологія

   Підлітковий вік--психологія

   Зрілий вік--психологія

   Старіння--психологія

   Вища освіта в Україні

   Наукові ступені--Україна

   Вчені звання--Україна

   Виховання--методи--форми

   Виховання--індивідуалізація

   Перевиховання--школярі

   Навчання--методи--форми--засоби

   Університети--структура

   Практична психологія--методи

Кл.слова (ненормовані):
Наукові ступені -- Вчені звання -- Університетська освіта -- Акредитація вузів

Примірників всього: 10
ав (2), Ч.З.№2 (5), фб (1), аб (2)
Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (5), фб (1), аб (2)

88
С 59


    Соколова, Е. Е.
    Фундаментальные принципы университетского образования и психологическая теория деятельности А. Н. Леонтьева [Текст] / Е. Е. Соколова // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2011. - N 1. - С. 12-24 . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936
ББК 88
Рубрики: психологи зарубіжних країн
   Вища освіта

   Мислення

   Кафедра психології

   Росія--психологи
Кл.слова (ненормовані):
університетська освіта -- діалектичне мислення -- діалектична логіка -- саморозвиток


Дод.точки доступу:
Леонтьев, Алексей Николаевич (рус. психолог ; 18.02.1903 - 21.01.1979) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58(4Укр)
К 11


    Кірдан, Олена.
    Роль попечителя Київського учбового округу в управлінні університетом Св. Володимира (1832-1839 рр.) [Текст] / О. Кірдан // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2010. - N 2. - С. 59-63.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: вища освіта в Україні--історія
   Педагогічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
історико-педагогічні дослідження -- учбовий округ -- університет Святого Володимира -- університетська освіта


Дод.точки доступу:
Фон Брадке, Є. Ф. (попечитель Київського учбового округу) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
З-46


    Зданюк, Тетяна Вікторівна.
    Реформування університетської освіти у Німеччині другої половини ХХ століття [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / Т. В. Зданюк ; Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків). - Х. : ХНПУ імені Г.С.Сковороди, 2011. - 20 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки

   Німеччина--освіта
Кл.слова (ненормовані):
університетська освіта


Дод.точки доступу:
Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74.58(4Укр)
К 93


    Курило, Людмила Федорівна.
    Стан викладання педагогічних дисциплін у класичних університетах України (ХІХ - початок ХХ ст.) / Л. Ф. Курило // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 35-40. - Бібліогр.: 32 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: вища освіта в Україні--історія
   педагогічні дисципліни

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- класичні університети -- університетська освіта -- педагогічний процес -- навчальна дисципліна
Анотація: У статті здійснено історичний огляд становлення та розвитку університетської освіти в Україні (XIX- початок XX ст.). Показано, що в цей період педагогіка поступово набула статусу самостійної навчальної дисципліни.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.58
В 67


    Волик, Лариса Віталіївна.
    Екстраполяція ідей університетської освіти у дитяче середовище / Л. В. Волик // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 18-21. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.58
Рубрики: діти обдаровані
   вища освіта--внз

Кл.слова (ненормовані):
університетська освіта -- нововвдення -- освітні нововведення -- університети -- університети для дітей -- концептуальні засади -- діяльність
Анотація: У статті розкривається генеза і сучасний стан університетської освіти у провідних країнах світу, екстраполяція її ідей серед дітей і пдлітків з метою розвитку їхніх здібностей і обдарованості.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.04
Х 82


    Хоружий, Григорій Фокович.
    Вища освіта на шляху оптимізації : [стандартизація та прогнозування] / Г. Ф. Хоружий // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 22-27. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.04
Рубрики: Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
університетська освіта -- європейський простір -- академічні свободи -- автономія -- оптимізація -- стандартизація освіти -- якість освіти
Анотація: У статті аналізується розвиток університетської освіти крізь призму формування європейського освітнього простору; ключовими складовими розвитку є академічні свободи, автономія, оптимізація.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.584(4Укр)
А 66


    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Проблема входження української університетської освіти в європейський простір / В. П. Андрущенко, І. Гамерська // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 1/2. - С. 3-8. - Бібліогр.: 19 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Вища освіта в Україні--європейський освітній простір
   Вища освіта--інформатизація

Кл.слова (ненормовані):
університетська освіта -- європейський освітній простір -- європейські університети -- інформатизація освіти -- інформаційні технології -- мовна освіта
Анотація: У статті розглянуто питання щодо шляхів розвитку вищої школи, застосування європейського інноваційного досвіду та налагодження ефективної міжнародної академічної співпраці. Особливу увагу приділено впровадженню інформаційних технологій та створенню єдиного освітнього інформаційного простору. Наголошено на потребі вдосконалення мовної підготовки студентів, що є передумовою успішної інтеграції України в європейський освітній простір.


Дод.точки доступу:
Гамерська, Ірина

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)





    Терентьєва, Н. О.
    Основні тенденції розвитку сучасної університетської освіти: європейський вимір / Н. О. Терентьєв // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 3. - С. 22-27. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Освіта університетська--розвиток
   Освіта університетська--законодавство

   Болонський процес--університетська освіта

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- університетська освіта -- болонські домовленості
Анотація: Проаналізовано документи 2009 р. в межах болонських домовленостей - Паризьке та Левенське комюніке, Доповідь про розвиток європейського простору вищої освіти; виокремлено тенденції розвитку університетської освіти даного періоду з зазначенням тенденцій розвитку вищої освіти.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Шапран, Ольга.
    Професійна підготовка педагогічних кадрів в умовах регіональних університетських комплексів / О. Шапран // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 11. - С. 23-27. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--університетські комплекси
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- регіональний університетський комплекс -- університетська освіта -- професійна підготовка -- регіональна диверсифікація -- технопарки -- науково-освітні центри -- неперервна освіта -- університетські комплекси
Анотація: У статті розглядаються стратегічні напрями розвитку регіональних університетських комплексів, які забезпечують професійну підготовку майбутніх учителів. Аналізується досвід створення та функціонування університетського комплексу при ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди".


Дод.точки доступу:
\про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.04(4Укр)
В 67


    Волик, Л. В.
    Українська освіта та інноваційний режим діяльності педагога: ризики, пошуки, стратегії / Л. В. Волик // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 24-28. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Підготовка вчителів--професійна підготовка--інноваційна діяльність
   Освіта--інновації

Кл.слова (ненормовані):
університетська освіта -- освітнє середовище -- нововведення -- інноваційний режим -- готовність
Анотація: Автор порушує питання про необхідність запровадження в структурі підготовки майбутнього педагога курсів та предметів, спрямованих на їхню готовність до інноваційної професійної діяльності, а також необхідність відповідної побудови всього освітнього середовища університету, що спонукає учителя до роботи в інноваційному режимі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


63.3(4рос)5
Ж 35


    Жарова, Е. Ю.
    Университетское образование в Российской империи в XIX - начале XX в. [Текст] / Е. Ю. Жарова // Вопросы истории : Ежемесячный журнал. - 2012. - N 9. - С. 112-122 . - ISSN 0042-8779
ББК 63.3(4рос)5
Рубрики: Історія Росії, кінець 19-поч. 20 ст.
   історія педагогіки Росії до 1917 р.

Кл.слова (ненормовані):
університетська освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.584(4УКР)
Z99


    Іванов, С.
    Філософія і фундаменталізація університетської освіти [Текст] / С. Іванов, М. Кітов // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 1. - С. 20-26 . - ISSN 1682-2366
ДРНТІ
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Вища освіта в Україні--університетська освіта
   Освіта університетська

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- фундаментальні науки -- криза в науці -- наукова парадигма -- фундаменталізація науки -- університетська освіта
Анотація: Проаналізовано взаємозв'язок філософії та фундаменталізації вищої освіти. Обгрунтовано думку, що цей процес має три рівні. Перший - поглиблене вивчення базових дисциплін для кожної спеціальності, другий - математизація освіти, третій - філософсько-методологічний, пов'язаний із критичним переосмисленням наукою історично застарілої методологічної парадигми.


Дод.точки доступу:
Кітов, М.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


72.3(4Укр)д
Д 55


   
    До 150-річчя від дня народження В. І. Вернадського [Текст] : [добірка статей] // Наука та наукознавство : Міжнародний науковий журнал. - 2012. - N 4. - С. 3-31. - Зміст: Вернадский В. И.: интегральные функции и задачи науки / И. И. Мочалов. Вернадский В. И. о роли университетов и университетского образования / О. И. Жилинская. Современные проблемы экономической науки в свете учения В. Вернадского / Т. С. Дыйкандаева. . - ISSN 0374-3896
ББК 72.3(4Укр)д
Рубрики: Наука в Україні--персоналії українських вчених
   Наука в Україні--історія науки

   Киргизстан--наука
Кл.слова (ненормовані):
університетська освіта -- роль університетів -- задачі науки -- наукова спадщина Вернадського В. І.


Дод.точки доступу:
Вернадський, Володимир Іванович (природознавець, філософ, біогеохімік, громад.діяч ; 1863-1945) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.584(4Укр)
З-11


    Зіньковський, Ю.
    Імператив сучасної парадигми вищої освіти [Текст] / Ю. Зіньковський // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 9. - С. 7- 19 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--розвиток
Кл.слова (ненормовані):
реформи -- модернізація -- фундаменталізація освіти -- практична підготовка -- взаємодія з ринком праці -- університетська освіта
Анотація: Розглянуто змістову й організаційну структурованість вищої освіти України, її соціальні та професійні завдання, технологію навчання у вищій школі та місце науки в університеті. Визначено кроки, які необхідно здійснити на сучасному етапі на шляху модернізації освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.584(4УКР)
С 51


    Смолінська, Олеся.
    Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів / Олеся Смолінська // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 68-73. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Педагогічна освіта--вища освіта--цілі
   Вища освіта в Україні--педагогічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
цілепокладання -- університетська освіта -- педагогічна освіта -- культурно-освітній простір -- місія університету -- педагогічний університет -- підготовка вчителів -- майбутні вчителі -- індивідуальний розвиток -- інтелектуальний розвиток -- кар’єрні орієнтації -- вища педагогічна освіта
Анотація: У статті розглянуто два типи цілей університетської педагогічної освіти, спрямовані на якість майбутнього професійного життя випускників. Цілі індивідуального інтелектуального розвитку та формування кар’єрних орієнтацій можуть реалізовуватися як самостійно, так і поєднуючись, проте щодо педагогічної освіти другий напрям, через діючі культурно-освітні установки та соціально-економічний стан галузі, часто переходить у категорію недекларованих цілей або нівелюється.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.58
К 93


    Курбатов, Сергій.
    Моделі університетської освіти XXI століття крізь призму провідних міжнародних рейтингів / Сергій Курбатов // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 103-110 : табл. - Бібліогр.: 25 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--університетська освіта--моделі, 21 ст.
   університети--рейтинги

Кл.слова (ненормовані):
модель університету -- міжнародні рейтинги -- університетські рейтинги -- критерії -- індикатори -- оцінка університетської діяльності -- університетська освіта
Анотація: У статті розглядаються можливості побудувати ідеальні моделі університетської освіти XXI сторіччя, спираючись на критерії та індикатори, у відповідності з якими оцінюють ефективність університетської діяльності провідні міжнародні рейтинги. Так, Шанхайський рейтинг легітимує науково-дослідницьку модель, рейтинги Таймс та QS - статусно-маркетингову, а рейтинг Вебометрикс - модель віртуальної присутності університету.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Свіжевська, С.
    Інтерактивна платформа для проведення процедури акредитації [Текст] / С. Свіжевська // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 11. - С. 80-88 : табл. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 1682-2366
ДРНТІ

Рубрики: Вища освіта в Україні--ліцензування--акредитація
   Вищі навчальні заклади України--ліцензування--акредитація--рейтингування

Кл.слова (ненормовані):
місія університету -- гарантія якості вищої освіти -- інтегрована система "ліцензування - акредитація - рейтингування" -- інтерактивна платформа -- стейкхолдери -- критерії акредитації -- суспільно-професійна акредитація -- ситема менеджменту якості -- українські університети -- університетська освіта -- акредитація освітніх закладів -- ліцензування
Анотація: Розкриваються окремі аспекти проблеми оптимізації проведення таких процедур, як ліцензування, акредитація та ранжування у вишах України. Як скоротити економічні, часові, фізичні та моральні витрати? Як зробити корисними результати акредитації не тільки для самого університету, але й для інших зацікавлених сторін? Як уніфікувати показники, спільні для акредитації та рейтингу? На ці питання з урахуванням сучасних методичних підходів і європейських технологій відповідає стаття.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.584(4УКР)
П 64


    Похресник, А.
    Філософський аналіз західних прогнозів розвитку вищої освіти у ХХІ ст. [Текст] / А. Похресник // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 1. - С. 63-72 : табл. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 1682-2366
ДРНТІ
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Вища освіта в Україні--перспективи розвитку
   Вища освіта--університетська освіта--фактори впливу на освіту

Кл.слова (ненормовані):
цілі освіти -- вища освіта -- зовнішні впливи -- загроза біфуркації -- моделі університетів майбутнього -- освітньо-науковий комплекс -- сталий розвиток -- потенціал розвитку -- прогнозування -- освітньо-науковий розвиток -- університетська освіта
Анотація: Визначаються особливості стану й головні тенденції еволюції сучасних держав, і наголошено на необхідності виконання об'єктивних наукових аналізів. Підкреслено існування в демократичних державах агенств, що конкурують з університетами і виконують якісні аналізи. Детально розглядається зміст аналізу перспектив змін університетської освти, виконаного аналітиками Великої Британії, його позитивні сторони та недоліки. Проаналізовані пропозиції з погляду їх застосовності в Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)