15(075.3)
Л 72


    Лозниця, Віктор Стефанович.
    Основи психології та педагогіки [Текст] : навчальний посібник / В. С. Лозниця ; Міністерство освіти і науки України, Київський Національний економічний університет. - К. : КНЕУ, 2001. - 288 с. - Библиогр. в конце глав. - ISBN 966-574-207-8 : 20.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88я73 + 74я73
РУБ 15(075.3)
Рубрики: Мозок--будова
   Свідомість--характеристика

   Підсвідомість

   Інтелект штучний--вивчення

   Психічні стани--класифікація

   Емоції

   Афект

   Настрій

   Стрес

   Фрустрація

   Увага

   Відчуття

   Сприйняття

   Пам’ять

   Мислення

   Воля

   Особистість

   Темперамент

   Психіка--вікові особливості

   Дитинство раннє--психологія

   Дошкільний вік--психологія

   Підлітковий вік--психологія

   Зрілий вік--психологія

   Старіння--психологія

   освіта в Україні

   Вища освіта в Україні

   Наукові ступені--Україна

   Вчені звання--Україна

   Виховання--методи--форми

   Виховання--індивідуалізація

   Перевиховання--школярі

   Навчання--методи--форми--засоби

   Університети--структура

Кл.слова (ненормовані):
Наукові ступені -- Вчені звання -- Університетська освіта -- структура освіти -- РОЗВИТОК ОСВІТИ


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Київський Національний економічний університет
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

37(09)(075.3)
Л 37


    Левківський, Михайло Васильович.
    Історія педагогіки [Текст] : навчальний посібник / М. В. Левківський ; Міністерство освіти і науки України. - 3-е вид., перероб. та доп. - К. : Центр учбової літератури, 2008. - 190 с. - ISBN 978-966-364-554-4 (в пер.) : 36.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.03я73
РУБ 37(09)(075.3)
Рубрики: виховання
   історія педагогіки України(загальна)

Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

74.04(3)
К 26


    Карпов, А. О.
    Трудности роста современного образования [Текст] / А. О. Карпов // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2010. - N 7. - С. 65-72
ББК 74.04(3)
Рубрики: Освіта
Кл.слова (ненормовані):
РОЗВИТОК ОСВІТИ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Химинець, В. В.
    Інноваційно-гуманістичне спрямування сучасної освіти / В. В. Химинець // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 15-24. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--сучасний стан
   Освіта--інновації

   післядипломна педагогічна освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- система освіти -- інтеграційні процеси -- завдання освіти -- трансформаційні процеси
Анотація: Розглянуті впливи трансформаційних і інтеграційних процесів на стан і розвиток освіти. Показано, що сучасна освіта насамперед повинна навчити особистість вчитись жити, тобто виробити свою позиції в житті, своє світосприйняття, вимогливе ставлення до себе і толерантне до інших, навчити вмінню діяти згідно поставленої перед собою задачі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.03(0)
Ш 83


    Шпарик, Оксана Михайлівна.
    Розвиток освіти у стародавньому Китаї : конфуціанська доба / О. М. Шпарик // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 29-34. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.03(0)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Китай--освіта
Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- освіта у Китаї -- китайське феодальне суспільство -- зміст освіти -- державна освіта -- моральне виховання -- всестанова освіта -- приватна освіта
Анотація: Стаття присвячена аналізу освітніх процесів у стародавньому Китаї історичного періоду Чуньцю (770-476 рр. до н.е.), досліджуються зміни, що відбулися у розвитку освіти протягом цього періоду, та з'ясовується вплив таких змін на подальший розвиток освіти у Китаї. Аналізуються провідні філософсько-педагогічні засади вчення одного з найяскравих мислителів цієї доби - Конфуція (551-479 рр. до н.е.).


Дод.точки доступу:
Конфуцій \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.2
П 19


    Пастовенський, Олександр.
    Вплив громадських чинників на розвиток системи управління загальною середньою освітою / О. Пастовенський // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 5-9. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Освітня політика
   Управління освітою

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
громадські чинники -- діапазони впливу -- системи управління -- системи управління освіти -- моделі управління освітою -- моделі місцевого самоврядування -- моніторинги -- тендеції розвитку -- тенденції розвитку освіти -- освітня політика -- розвиток освіти -- планування розвитку освіти
Анотація: У статті визначено діапазони впливу громадських чинників на складові управлінського циклу. Запропоновано методику моніторингу тенденцій розвитку системи управління загальною середньою освітою - від державної до державно-громадської, громадсько-державної і громадської моделей. Виявлено взаємозв'язок між моделями управління загальною середньою освітою і моделями місцевого самоврядування - англосаксонською, континентальною та змішаною.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)



63.3(4УКР)р10
Х 17


    Халімон, Н. М.
    Українська культура першої половини XVII століття. Розвиток освіти та літератури. Історія України. 8 клас [Текст] / Н. М. Халімон // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 9. - С. 16-22.
ББК 63.3(4УКР)р10
Рубрики: Уроки історії України--культура та мистецтво
   Уроки історії України в 8 кл.

Кл.слова (ненормовані):
графічний диктант -- літописання -- українська культура -- розвиток освіти -- розвиток літератури


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.03
Р 88


    Русанова, О.
    Історико-педагогічні аспекти розвитку системи освіти в Канаді / О. Русанова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 82-88. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.03
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   Канада--освіта
Кл.слова (ненормовані):
освіта -- освіта в Канаді -- розвиток освіти -- історико-педагогічні аспекти -- педагогічні періоди -- викладачі -- викладачі іноземних мов
Анотація: Проаналізовано етапи та обгрунтовано педагогічні періоди формування й розвитку системи освіти Канади. Визначено педагогічні принципи становлення системи та основні закономірності інтеграції критеріїв відбору навчального матеріалу для підвищення фахової майстерності викладачів іноземних мов.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.2
Б 91


    Буренко, Валентина.
    Стратегічні напрями розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти [Текст] / В. Буренко, В. Редько // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 28-33. - Бібліогр.: 20 назв.
ББК 74.2
Рубрики: Іноземні мови--зміст освіти--комунікативна діяльність
   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- комунікативна діяльність -- розвиток освіти -- стратегічні напрями -- іншомовна освіта -- мовна особистість -- інтерактивні методи навчання -- діяльнісна форма навчання -- оновлення змісту навчання -- молодші школярі -- дидактичні принципи -- методичні принципи
Анотація: У статті розповідається про значення іноземної мови для учнів. Сучасна парадигма шкільної іншомовної освіти зорієнтована на таку орієнтацію навчання, яка забезпечує комунікативно-діяльнісний характер процесу оволодіння іноземною мовою в інтеграції з міжкультурним спрямуванням його змісту.


Дод.точки доступу:
Редько, Валерій

Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


74.04(4Укр)
Т 12


    Табачник, Дмитро.
    Освіта - ключовий елемент забезпечення сталого розвитку [Текст] : виступ міністра освіти і науки України Дмитра Табачника на Загальних зборах НАПН України / Д. Табачник // Педагогічна газета. - 2013. - N 4 (квітень). - С. 2.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: освіта в Україні
Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58
П 64


    Похресник, Анатолій.
    Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання / Анатолій Похресник // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 69-74. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- національна освіта -- розвиток освіти -- соціалізація -- прогнозування майбутнього -- суспільство -- технологічний розвиток -- надвисокі технології -- первинна освіта -- вища освіта -- освітні послуги, термін -- криза виховання
Анотація: Наголошується на підвищенні суспільного значення ролі філософії освіти у виборі стратегії модернізації національної освітньої системи у XXI ст. Доведено необхідність ураховувати глобальні технологічні зміни, такі, як масова поява досконалих роботів і необмеженої кількості лекцій провідних науковців світу в Інтернеті.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.03(4УКР)
В 65


    Войтова, Людмила.
    Розвиток освіти на Черкащині: спроба ретроспекції [Текст] / Л. Войтова // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2013. - N 1. - С. 52-59.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Краєзнавство--педагогічне краєзнавство
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- навчальні заклади


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВШ-3/2013/9
   Журнал

Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2013р. N 9
Зміст:
Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6
Кл.слова: прес-конференція, Педагогічна Конституція України, співпраця університету з ученими Європи
Зіньковський, Ю. Імператив сучасної парадигми вищої освіти / Ю. Зіньковський. - С.7- 19
Кл.слова: реформи, модернізація, фундаменталізація освіти
Левківський, К. Освіта України в соціально-економічному вимірі ХХІ століття / К. Левківський, Л. Івлєва. - С.20-29
Кл.слова: розвиток освіти, освіта ХХІ століття, індекс людського розвитку
Сухарніков, Ю. Проблема забезпечення інтероперабельності ринку праці та сфери освіти / Ю. Сухарніков. - С.30-60 : табл.
Кл.слова: інтероперабельність, соціальна відповідальність, суб’єкт діяльності
Астахова, В. Недержавних навчальних закладів в освіті бути не може / В. Астахова. - С.61-67. - Бібліогр.: 3 назв.
Кл.слова: приватна освіта, недержавне фінансування, державні ВНЗ
Бірченко, О. Оптимізація працевлаштування випускників у зоні актуалізованої відповідальності сучасного ВНЗ / О. Бірченко. - С.68-73 : табл.
Кл.слова: випускник вищого навчального закладу, опоптимізація працевлаштування, безробіття
Сафонова, І. Модель філологічної підготовки педагогів до формування духовних потреб учнів: практико-психологічний аспект / І. Сафонова. - С.74-88. - Бібліогр.: 4 назв. : табл.
Кл.слова: духовні потреби, виховна превентивна діяльність, професійна підготовка майбутніх учителів
Мікульонок, І. Стратити не можна помилувати, або Знову про взаємини викладачів і студентів / І. Мікульонок. - С.89-96. - Бібліогр.: 3 назв.
Кл.слова: викладач, студент, навчальний процес
Овдійчук, Л. На міжнародній конференції у Рівному обговорили проблеми і перспективи літератури для дітей і юнацтва / Л. Овдійчук, О. Будугай. - С.97-102 : фот.
Кл.слова: міжнародна конференція, література для дітей, література для юнацтва
Про затвердження Галузевої концепції розвитку неперервної педагогічної освіти. - С.103-113
Кл.слова: Наказ МОН України, концепція розвитку, неперервна педагогічна освіта
Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у липні 2013 року / О. А. Удод. - С.114-127
Кл.слова: книги, гриф МОН України, перелік
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
Л 37


    Левківський, К.
    Освіта України в соціально-економічному вимірі ХХІ століття [Текст] / К. Левківський, Л. Івлєва // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 9. - С. 20-29 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--організація освіти--сучасний стан освіти
Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- освіта ХХІ століття -- індекс людського розвитку -- індекс рівня освіти -- інноваційний розвиток освіти -- підвищення якості освіти
Анотація: Висвітлюються нові перспективи розвитку освіти у ХХІ столітті та її значення для розвитку гармонійної людської особистості. Розкривається роль освіти як визначального чинника соціально-економічного розвитку країни.


Дод.точки доступу:
Івлєва, Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


63.3(4УКР)р10
Р 69


    Романчук, Г. Н.
    Стан науки і культури України 1917 - 1921 рр. Історія України. 10 клас [Текст] / Г. Н. Романчук // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 34/36. - С. 52-53.
ББК 63.3(4УКР)р10
Рубрики: Уроки історії України в 10 кл.
Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- розбудова вищої школи -- культурне будівництво -- розвиток науки


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.584(4Укр)
А 66


    Андрущенко, Віктор.
    Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритетів / Віктор Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 5-11. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Вища освіта в Україні--ціннісні засади
   Вища освіта в Україні--євроінтеграція

   вища освіта в зарубіжних країнах

   Європа--вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
системи освіти -- загальносвітові тенденції -- освітні реформи -- управління освітою -- децентралізація -- національні особливості -- інновації в освіті -- навчання протягом життя -- рамки кваліфікацій -- європейська освіта -- громадянське виховання -- толерантність -- доступність освіти -- нова парадигма освіти -- розвиток освіти -- стратегічна програма розвитку -- аксіологія
Анотація: Аналізується процес реформування вищої освіти України; відзначається необхідність його узгодження із загальноєвропейськими і світовими нормами, напрацьованим досвідом. Підкреслюючи авторитет і значення європейських освітніх стандартів, автор наголошує, що орієнтація на них аж ніяк не означає відкидання вітчизняного педагогічного досвіду, який багато в чому може бути корисним і продуктивним для країн європейського простору освіти. Система освіти кожної з країн має свої національні особливості. Їх сутність визначається характером цінностей, сформованих народом і культурою впродовж історичного розвитку. Цивілізованою вважається система освіти, у якій національне корелюється із загальнолюдським, не випадає з історичного контексту, а розвивається разом з розвитком історії, цивілізації, культури.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.03(4УКР)
А 66


    Андрущенко, Віктор.
    Герменевтика освіти : (спроба теоретичного аналізу) / Віктор Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Освіта в Україні--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
закон про вищу освіту -- розвиток освіти -- сучасний філософсько-педагогічний дискурс -- виклики сучасного світу -- інформаційна революція -- освітня політика -- підготовка педагогічних кадрів -- Педагогічна Конституція Європи -- модернізація освіти
Анотація: Аналізуються проблеми та перспективи розвитку освіти в контексті нового Закону України "Про вищу освіту"; обґрунтовується, що основним питанням сьогодення для освіти є питання про зміну філософії й загальної архітектоніки освіти в системі викликів сучасного світу; автором розглядаються глобальні і локальні чинники, які формують виклики, аналізуються відповіді на них зміною філософської парадигми модернізації освіти. Глобалізація та інформаційна революція, війна і внутрішні негаразди, суперечності, труднощі змінюють світ так швидко, що педагоги не встигають осмислити ці зміни, осягнути їх філософію, перевести її на мову освітньої політики, а далі - на мову конкретних навчальних технологій.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Сухомлинська, О. В.
    Мета стратегії розвитку загальної середньої освіти [Текст] / О. В. Сухомлинська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 4. - С. 11-14.
ББК 74.04(4УКР)
Рубрики: Освіта в Україні--розвиток освіти
Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- стратегія розвитку освіти -- загальна середня освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


379.8(477)
Б 60


    Биковський, Я.
    Презентація Стратегії розвитку позашкільної освіти / Я. Биковський // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 76. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--позашкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- позашкільна освіта -- стратегічний вектор
Анотація: Про презентацію документу "Стратегія розвитку позашкільної освіти" у Міністерстві освіти і науки України, учасників заходу-презентації, основні положення документу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ОДнв/2019/3
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 3
Зміст:
Родименко, І. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями / Ірина Родименко, Оксана Михайленко. - С.7–22. - Бібліогр.: 17 назв. : фото.
Кл.слова: індивідуальний підхід, корекційна робота, діти з порушеннями слуху
Шевченко, В. Розвиток систем спеціальної освіти в Україні та Польщі / Володимир Шевченко. - С.23–34. - Бібліогр.: 14 назв.
Кл.слова: спеціальна освіта, історіографія, розвиток освіти
Бужинецька, К. Психологічні бар’єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку / Ксенія Бужинецька. - С.35–43. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: психологічні бар’єри, затримка психічного розвитку, молодші школярі
Орлов, О. Транскраніальна нейромодуляція в реабілітації та психологічному супроводі дітей з особливим освітніми потребами / Олег Орлов. - С.44–52. - Бібліогр.: 15 назв.
Кл.слова: мікрополяризація, нейромодуляція, психологічний супровід
Шипелік, Т. Можливості дельфінотерапії у роботі з підлітками з порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня / Тетяна Шипелік. - С.53–63. - Бібліогр.: 10 назв. : мал., табл.
Кл.слова: дельфінотерапія, інтелектуальний розвиток, підлітки
Кобильченко, В. Адаптаційний потенціал особистості як внутрішній чинник успішної адаптації молодших школярів із порушеннями зору / Вадим Кобильченко. - С.64–75. - Бібліогр.: 8 назв. : рис.
Кл.слова: адаптивність, соціальна адаптація, адаптаційний потенціал
Лещій, Н. Діагностика фізичного стану дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій. - С.76–83. - Бібліогр.: 7 назв. : табл.
Кл.слова: фізичний стан, діагностика, порушення розвитку
Махновецька, І. Структура та зміст програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом Дауна / Ірина Махновецька. - С.84–94. - Бібліогр.: 4 назв. : табл.
Кл.слова: взаємовідносини, дошкільники, діти із синдромом Дауна
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)