81'243:62(075.8)
К52


    Ключковська, Ірина Михайлівна.
    Структурування змісту інтегративного підручника з іноземних мов для майбутніх фахівців інженерних спеціальностей [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / І. М. Ключковська ; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2006. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Професійна освіта
   автореферати дисертацій--професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
підготовка інженерів -- інтегративний підручник -- концепція підручника -- іноземні мови


Дод.точки доступу:
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

371.311:81'243
К 85


    Крюкова, О. С.
    Вокористання технології "навчання у співпраці" під час вивчення іноземних мов у класах філологічного профілю / О. С. Крюкова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 10. - С. 6-7.
УДК
Рубрики: Групове навчання--іноземні мови
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- навчання у співпраці -- групове навчання -- філологічний профіль -- співробітництво -- учні
Анотація: у статті розповідається про організацію навчання у співпраці на прикладі навчання в команді "Stedent Team Learning" (розроблене в США).


Є примірники у відділах:
нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний)


371.31:004.9:81'243
П 40


    Плугатарьова, О. І.
    Використання Інтернет-контенту під час вивчення іноземної мови (методичний аспект) / О. І. Плугатарьова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 10. - С. 8-12. - Бібліогр.: 14 назв.
УДК
Рубрики: Викладання іноземної мови--інформаційно-комунікаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікативні технології -- Інтернет-контент -- іноземні мови -- інформація -- вивчення іноземної мови -- інформаційні ресурси -- дидактика -- навчання
Анотація: У статті розглядається використання новітніх інформаційних технологій, самостійний пошук, обробка та виділення потрібної інформації під час вивчення іноземної мови.


Є примірники у відділах:
нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний)


37(477) (094)
П 78


   
    Про проведення підсумкових контрольних робіт : лист... від 04.03.2011р. № 1/9-151 / Міністерство освіти і науки України // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 10. - С. 13-15.
УДК
Рубрики: освіта і законодавство
   Перевірка знань--підсумкові контрольні роботи

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- правові джерела -- перевірка знань -- контрольні роботи -- підсумкові контрольні роботи -- загальноосвітні навчальні заклади -- іноземні мови -- контроль


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України

Є примірники у відділах:
нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний)


37.026.8
В 68


    Володарський, О. П..
    Формування лексико-граматичних навичок / О. П. Володарський // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 7. - С. 2-12.
УДК
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--лексико-граматичні навички
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- комунікативна компетенція -- мовленнєва компетенція -- мовна компетентність -- лексика -- граматика -- граматичні навички -- лексичні навички -- уміння -- мовний матеріал -- формування навичок -- англійська мова


Є примірники у відділах:
нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний)


371.311:81'243
Т 36


    Тесленко, С. В.
    Развитие иноязычных способностей как основа индивидуализации обучения иностранному языку / С. В. Тесленко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 13. - С. 5-7. - Бібліогр.: 8 назв.
УДК
Рубрики: Індивідуальне навчання--іноземні мови
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальне навчання -- індивідуалізація навчання -- іноземні мови -- здібності -- учні -- творчий підхід -- навчальна діяльність
Анотація: У статті розкривається сутність індивідуального навчання. Індивідуалізація навчання - це спеціально організований педагогічний вплив на учнів, що передбачає врахування їх індивідуальніх особливостей, і що призводить до розвитку здібностей школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)


371.31:81'243:004.9
О-76


    Остап'юк, Я. І.
    Computer assisted language learning [Текст] / Я. І. Остап'юк // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 13. - С. 8-11. - Бібліогр.: 17 назв.
УДК
Рубрики: Інформаційні методи навчання--комп’ютерні технології --іноземні мови
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні методи навчання -- комп’ютерні технології -- іноземні мови -- проектна робота -- англійська мова -- мовне портфоліо -- метод проектів
Анотація: Застосування комп'ютерних технологій на заняттях іноземної мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)


81.43.21-90
Т 51


    Токменко, О. П.
    Інформаційні технології у викладанні іноземних мов: позакласний підхід [Текст] / О. П. Токменко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 14. - С. 7-8. - Бібліогр.: с. 8.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: комп’ютер на уроках англійської мови
   Викладання англійської мови в школі

   позакласна робота--англійська мова

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- комп’ютерні технології -- іноземні мови -- Інтернет -- Інтернет-ресурси -- електронна пошта
Анотація: Використання електронної пошти, CD-Rom, Інтернет, телеконференції у викладанні іноземних мов.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)




    Даниленко, І. В.
    Навчання в співпраці як різновид особистісно орієнтованого підходу у викладанні іноземної мови [Текст] / І. В. Даниленко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 2-4.
ББК 81.2-9
Рубрики: Викладання іноземної мови у ВНЗ
   Іноземні мови--навчання в співпраці--студенти

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- співпраця -- іноземні мови -- особистісно орієнтований підхід -- ігрові технології -- комунікативна компетенція -- навчання в співпраці
Анотація: У статті представлено цікавий досвід навчання в співпраці як загальнодидактичний концептуальний підхід. Це технології, які дозволяють найефективніше досягати прогнозованих результатів навчання і розкривати потенційні можливості кожного студента. Зважаючи на специфіку предмета "Іноземна мова", ці технології можуть забезпечити необхідні умови для активізації пізнавальної та мовної діяльності кожного студента групи, надаючи йому можливість усвідомити, осмислити новий матеріал, отримати достатню усну практику для формування необхідних навичок і вмінь.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)


81.2-9
К 89


    Кузнєцова, Галина.
    Модель поглибленого вивчення іноземних мов у гімназії / Г. Кузнєцова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 3. - С. 68-70. . - ISSN 0131-6788
ББК 81.2-9 + 74.24
Рубрики: типи шкіл--ліцей,гімназ.,сільська,приватна шк.
   Викладання іноземної мови в школі

Кл.слова (ненормовані):
поглиблене вивчення -- іноземні мови -- комунікативна компетенція
Анотація: У статті висвітлюється сутність моделі поглибленого вивчення іноземних мові у гімназії № 264 м. Києва, що реалізується, зокрема, завдяки використанню інтерактивних технологій, методу проектів, інтеграції наукових знань.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


81р30
Б 73


    Богданова, Н. В.
    Иностранный язык в системе академической мобильности студентов неязыковых вузов / Н. В. Богданова, А. С. Коротков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 71-78. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 81р30
Рубрики: Іноземні мови--методика викладання
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- методика викладання -- немовні вузи -- професійно-орієнтовне навчання -- мовні компетенції -- академічні компетенції -- компетентнісна модель -- Європейський мовний портфель
Анотація: Систематизуються відомі підходи до викладання іноземних мов в немовних вузах, пропонується новий компетентнісно-інтегрований підхід для побудови курсів інтенсивної мовної підготовки.
Систематизируются известные подходы к преподаванию иностранных языков в неязыковых вузах, предлагается новый компетентностно-интегрированый подход для построения курсов интенсивной языковой подготовки.


Дод.точки доступу:
Коротков, А. С.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.03(2)
М 11


    Місечко, О. Є.
    Розвиток шкільної практики раннього навчання іноземних мов у царській Росії, СРСР та в сучасній Україні (ХVІІІ-ХХІ) / О. Є. Місечко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 70-77. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.03(2) + 74.04(4Укр)
Рубрики: історія педагогіки Росії до 1917 р.
   історія педагогіки України до 1917 р.

   історія педагогіки України(1917-

   Дошкільна освіта в Україні--історія

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
навчання іноземної мови -- західноєвропейські мови -- класичні мови -- гімназії -- початкові школи -- школи-інтернати -- дитячий садок -- іноземні мови -- методика викладання
Анотація: На основі наукових праць розглянуто історичний розвиток раннього навчання іноземних мов у царській Росії й у сучасній Україні. Виявлено тенденції: 1) початковий вік вивчення іноземних мов визначається соціальним замовленням, суспільно-економічними потребами, наявністю навчально-методичного забезпечення; 2) суспільний інтерес до раннього навчання дітей іноземних мов мав хвилеподібний характер; 3) прагнення погоджувати менут навчання іноземних мов і вікові особливості дітей; 4) у сучасній Україні - намагання корелювати мету навчання іноземних мов і набуті вміння з рідної мови.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Кузнєцова, Н. Ю.
    Використання новітніх інформаційно-комунікативних технологій на заняттях з іноземної мови [Текст] / Н. Ю. Кузнєцова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 19/21. - С. 2-7. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Іноземні мови --викладання в школі--інформаційно-комунікаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- інформаційно-комунікаційні технології -- творчий підхід -- Інтернет-ресурси -- критерії оцінювання -- навчальні Інтернет-ресурси -- хот-лист -- мультимедійний скрепбук -- трежа хант -- вебквест -- англійська мова
Анотація: У статті розповідається про використання Інтернет-технологій у навчанні. Оцінюються Інтернет-ресурси для учнів і вчителів, розглядаються 5 видів навчальних Інтернет-ресурсів.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)




    Кузнєцова, Н. Ю.
    Створення віртуального середовища для вивчення іноземної мови (технологія Веб 2.0) [Текст] / Н. Ю. Кузнєцова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 19/21. - С. 8-10. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Іноземні мови --викладання в школі--інформаційно-комунікаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- інформаційно-комунікаційні технології -- віртуальне середовище -- Інтернет -- блог -- блог учителя -- блог учня -- вікі -- подкаст -- закладки -- флікр -- Ю Тьюб
Анотація: Метою навчання іноземної мови в навчальних закладах є формування іншомовної компетенції учнів за допомогою мережі Інтернет. Сучасний розвиток мережі Інтернет характеризується появою та поширенням соціальних сервісів і служб (Веб 2.0), націлених на спілкування між людьми.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


373.3/5.016:81'243
М 54


   
    Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2012/13 навчальному році [Текст] // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 24. - С. 13-21.
УДК
Рубрики: Іноземні мови--методичні рекомендації--загальноосвітні навчальні заклади
   Іноземні мови--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- методичні рекомендації -- Державний стандарт -- початкова освіта -- навчальні програми -- загальноосвітні навчальні заклади -- підручники -- поглиблене вивчення -- критерії оцінювання
Анотація: У статті розглядається державний стандарт початкової загальної освіти, навчальні програми, типові навчальні плани для загальноосвітніх навчальних закладів, особливості запровадження вивчення іноземної мови з першого класу, організація навчально-виховного процесу та навчально-методичне забезпечення учнів почачкової школи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


373.3.016:81'243
Б 90


    Булгакова, В. Г.
    Особливості викладання іноземних мов 2012/13 навчального року учням першого класу загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / В. Г. Булгакова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 24. - С. 23-29.
УДК
Рубрики: Іноземні мови--методика викладання--початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- методика викладання -- початкова школа -- Державний стандарт -- учні -- підручники
Анотація: З першого вересня 2012 року набуває чинності новий Державний стандарт початкової загальної освіти, прийнятий Постановою Кабінету Міністрів від 20 квітня 2011 року № 462. Державний стандарт грунтується на засадах особистісно зорієнтованого і компетентнісного підходів, що зумовлює чітке визначення результативної складової засвоєння змісту початкової загальної освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


81.2-9
М 54


   Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту.

   
    Методичні рекомендації щодо вивчення іноземних мов у 2012/2013 навчальному році [Текст] : лист ... від 01.06.2012 № 1/9-426 // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 2-8.
ББК 81.2-9
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- методичні рекомендації -- правові джерела -- навчальні програми -- навчальні плани -- початкова школа -- оцінювання


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


81.2-9
Н 15


   
    Навчальні програми для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл [Текст] : за новим державним стандартом початкової загальної освіти: іноземні мови (наказ ... від 12.09.2011) № 1050 // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 9-15.
ББК 81.2-9
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі
   Навчальні програми--іноземні мови

   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- навчальні програми -- початкова школа -- правові джерела -- освіта -- загальноосвітні навчальні заклади -- спеціалізовані школи -- англійська мова -- німецька мова -- французька мова -- іспанська мова -- мовленнєва компетенція


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


74.200.58
З-69


   
    Змагання державного значення [Текст] : результати ХХХІ Всеукраїнської олімпіади з німецької та французької, англійської та іспанської мов // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 16-18.
ББК 74.200.58
Рубрики: Олімпіади з іноземної мови
   Іноземні мови--олімпіади

Кл.слова (ненормовані):
олімпіади -- іноземні мови -- Всеукраїнські олімпіади -- німецька мова -- французька мова -- англійська мова -- іспанська мова
Анотація: Всеукраїнська олімпіада з іноземних мов проводилася в руслі педагогічних трансформацій, що відбуваються нині в освітньому просторі України, з урахуванням методів, форм і видів оцінювання навчальних досягнень учасників, прийнятих Загальноєвропейськими рекомендаціями з мовної освіти, на засадаж сучасного ставлення до іноземних мов як важливого засобу міжкультурного спілкування та механізму порозуміння в рамках діалогу культур у різнобарвному світі націй і народностей.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


81.43.21-90
Б 91


    Буренко, Валентина.
    Особливості навчання англійської мови учнів 1 класу [Текст] / В. Буренко // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 7-9. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Іноземні мови--початкова школа--зміст освіти
   Початкова школа--уроки іноземної мови

   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- початкова школа -- зміст освіти -- довільні дії -- мимовільна увага -- навчальна гра -- сприймання -- мовленнєва діяльність -- пам’ять -- пізнавальна активність -- контроль -- оцінювання
Анотація: У статті розповідається про ставлення до навчання іноземної мови учнів молодшого шкільного віку, формування елементарної комунікативної компетенції початківців.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)