376-056.34:616.89-008.1](477)
Л 13


    Лаврів, Н.
    Квест "Мандрівка країною знань" / Наталія Лаврів // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 5. - С. 24–26. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--позакласна робота
Кл.слова (ненормовані):
позакласна робота -- сценарій позакласного заходу -- діти із затримкою психічного розвитку -- розумові здібності -- розвиток логічного мислення -- інтерес до знань -- логічне мислення
Анотація: У статті представлено сценарій позакласного заходу "Мандрівка країною знань" для дітей із затримкою психічного розвитку, який сприяє формуванню логічного мислення у дітей.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376-056.34:616.89-008.1](477)
Б 90


    Бужинецька, К.
    Психологічні бар’єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку [Текст] / К. Бужинецька // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 35–43. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--психологічні бар’єри
Кл.слова (ненормовані):
психологічні бар’єри -- діти із затримкою психічного розвитку -- молодші школярі -- ЗПР -- корекційна робота -- розвивальна робота -- когнітивні процеси -- когнітивний розвиток -- навчальна діяльність -- пізнавальна діяльність -- конструктивні уявлення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376-056.34:616.89-008.1](477)
Б 12


    Бабяк, О.
    Психокорекція емоційної сфери у дітей із затримкою психічного розвитку / Ольга Бабяк, Наталія Баташева // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 39–47. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--затримка психічного розвитку--корекційні заняття
Кл.слова (ненормовані):
діти із затримкою психічного розвитку -- емоційна сфера -- психокорекція емоційної сфери -- психокорекційна робота -- емпіричне дослідження -- дошкільники
Анотація: Мета статті – висвітлення результатів емпіричного дослідження, яке було спрямоване на виявлення специфіки емоційної сфери дітей із затримкою психічного розвитку й давало можливість простежити особливості функціонування її компонентів, а саме: перцептивного, когнітивного, вербального та експресивного та визначення напрямів психокорекційної роботи з формування емоційної сфери у дошкільників із ЗПР.


Дод.точки доступу:
Баташева, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)