Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2004. - 254 с. - 12.00 грн. Зміст: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Глазиріна, В. М. Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін у спеціалізованому педагогічному ВНЗ / В. М. Глазиріна. - С .6-12 Пуляк, О. В. Удосконалення професійної підготовки вчителів природничих дисциплін за спеціалізацією "Основи безпеки життєдіяльності" / О. В. Пуляк, І. Л. Царенко, О. М. Царенко. - С .13-16 Кривозуб, В. Ф. Зміст диригентської підготовки спеціалістів на мистецьких і музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів / В. Ф. Кривозуб. - С .17-19 Демченко, С. О. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти / С. О. Демченко. - С .20-23 Шанскова, Т. І. Основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’ями різних типів / Т. І. Шанскова. - С .24-26 Паскаль, О. В. Формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів / О. В. Паскаль. - С .27-30 Щербина, А. П. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього педагога до діагностичної діяльності / А. П. Щербина. - С .31-33 Багай, Б. М. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя / Б. М. Багай, І. О. Ковба. - С .34-37 Мамчич, О. Б. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / О. Б. Мамчич. - С .38-42 Марченко, Г. В. Формування професійної культури майбутніх учителів іноземних мов на заннятях з основ екології як інтегративної педагогічної дисципліни / Г. В. Марченко. - С .43-46 Кривець, С. В. Стан використання енциклопедично-довідникової літератури у системі неперервної професійної освіти / С. В. Кривець. - С .47-50 Доронина, Т. О. Некоторые проблемы гендерного образования в процессе профессиональной подготовки студента-филолога в педагогическом вузе / Т. О. Доронина. - С .51-54 Завацька, Л. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи у закладах освіти / Л. М. Завацька, О. Г. Платонова. - С .55-57 Лісовець, О. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дитячими та молодіжними організаціями / О. В. Лісовець. - С .58-61 Аніщук, А. М. Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки фахівців дошкільного виховання / А. М. Аніщук. - С .62-65 Перхач, Л. П. Творча самоактуалізація як фактор професійного розвитку майбутніх учителів початкових класів / Л. П. Перхач. - С .66-67 Зель, І. О. Проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дорослих людей / І. О. Зель. - С .68-71 Білоусова, Н. В. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів потреби у вдосконаленні / Н. В. Білоусова. - С .72-75 Хижна, О. П. Системний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / О. П. Хижна. - С .76-79 Бойко, М. П. Інформаційні технології в системі професійно-педагогічної підготовки вчителя фізики / М. П. Бойко. - С .80-82 Стрельнікова, Н. М. Професійна готовність майбутніх учителів до співпраці з батьками школярів / Н. М. Стрельнікова. - С .83-85 Василенко, Т. А. Історико-педагогічний досвід як основа інновацій у підготовці працівників дошкільних закладів / Т. А. Василенко. - С .86-90 Заплішний, І. І. Роль фізичної культури в удосконаленні професійного становлення фахівців у вузі / І. І. Заплішний. - С .91-94 Падун, Н. О. Інтегративний підхід при підготовці майбутніх робітників / Н. О. Падун. - С .95-98 Суховєєва, Н. М. Соціальна педагогіка як компонент змісту педагогічної освіти / Н. М. Суховєєва. - С .99-101 Останіна, Н. С. Підготовка соціальних педагогів до організації клубної роботи з учнівською молоддю / Н. С. Останіна. - С .102-105 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Коваленко, Є. І. Інноваційні процеси у вищій освіті України у 20-ті роки XX ст. / Є. І. Коваленко. - С .106-110 Лавріненко, О. В. Формування комунікативної культури у майутнього вчителя в історії педвузів України (1917-1924рр.) / О. В. Лавріненко. - С .111-113 Аніщенко, О. Нововведення у вищій школі у контексті наукової організації праці (80-ті роки ХХ століття) / О. Аніщенко. - С .114-118 Володченко, Ж. М. Розвиток музично-педагогічної думки міста Ніжина на початку ХХ століття (1900-1933 рр.) / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .119-124 Баленко, Н. М. Проблема підготовки вчителів у теоретичній спадщині М. О. Лавровського та М. Є. Скворцова / Н. М. Баленко. - С .125-128 Васюта, О. П. До питання історії музичної освіти на Чернігівщині / О. П. Васюта. - С .129-133 Тезікова, С. В. Професіоналізм у педагогічній освіті США / С. В. Тезікова. - С .134-136 Бєлкіна, Н. І. Інноваційні підходи до підготовки вчителя у педагогічній спадщині М. І. Демкова / Н. І. Бєлкіна. - С .137-140 Кулик, І. О. Педагогічні ідеї Г. Сковороди та проблеми вищої освіти в Україні / І. О. Кулик. - С .141-143 Киричок, І. І. Професійна підготовка вчителів Чернігівщини на початку ХХ століття / І. І. Киричок. - С .144-147 Білик, Т. О. З історії організації навчального процесу в Гімназії вищих наук князя Безбородька / Т. О. Білик. - С .148-151 Абашкіна, Н. В. Інновації в освіті Німеччини в умовах розвитку європейської інтеграції / Н. В. Абашкіна. - С .152-155 Авшенюк, Н. М. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі / Н. М. Авшенюк. - С .156-159 Корнілова, А. Формування професійної компетентності педагогів у вищих навчальних закладах будівельного профілю України та Німеччини / А. Корнілова. - С .160-163 Гончарова, Є. Є. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти / Є. Є. Гончарова. - С .164-166 Удовиченко, Н. Зміст і форми професійної підготовки профконсультантів служби зайнятості у ВНЗ Німеччини / Н. Удовиченко. - С .167-170 Саф’янюк, З. Г. Про становлення і розвиток теорії реальної освіти у працях європейських педагогів / Л. В. Кнодель; С. А. Нургалиева; А. І. Турчин; А. В. Василюк; В. В. Синявський; Л. А. Колбіна; О. Л. Мерзлякова; І. Я. Мищук. - С .171-175 Семеног, О. М. Тенденції професійної підготовки майбутнього вчителя рідної словесності у США / О. М. Семеног. - С .176-179 Кнодель, Л. В. Новые подходы в сфере профессионального образования в Германии / Л. В. Кнодель. - С .180-183 Євтушик, Лариса Петрівна. Проблеми змісту підготовки соціальних педагогів у Німеччині / Л. П. Євтушик. - С .184-186 Нургалиева, С. А. Проблемы интеграции высшего образования Казахстана в мировое образовательное пространство / С. А. Нургалиева. - С .187-188 Зінченко, Т. В. Австрія: риси вищої освіти ХХІ століття і Болонський процес / Т. В. Зінченко. - С .189-193 Турчин, А. І. Організаційно-структурні особливості сучасної системи підготовки вчителів для професійно-освітніх закладів у Німеччині / А. І. Турчин. - С .194-196 Благінін, В. М. Математизація змісту шкільної освіти у США, Франції та Україні в ІІ половині ХХ століття. Порівняльний аналіз / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .197-199 Василюк, А. В. Досвід демократичної Польщі: участь у Болонському процесі та інших планах освітньо-наукової інтеграції Європи / А. В. Василюк. - С .200-203 Авксентьєва, О. І. Демарш-французький метод рівності у здібностях / О. І. Авксентьєва. - С .204-206 ПСИХОЛОГІЯ Синявський, В. В. Психодіагностичне і професіографічне забезпечення професійного навчання як важливий чинник підвищення його ефективності / В. В. Синявський. - С .207-211 Литвинова, Н. І. Розвиток мотивації до творчості в студентської молоді / Н. І. Литвинова. - С .212-215 Михайленко, О. В. Особливості роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді / О. В. Михайленко. - С .216-218 Колбіна, Л. А. Діагностика сформованості особистісних цінностей майбутніх учителів початкової школи / Л. А. Колбіна. - С .219-220 Борисюк, С. О. Особливості становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки / С. О. Борисюк. - С .221-223 Котеленець, В. М. Використання тренінгу в підготовці майбутніх фахівців / В. М. Котеленець, М. І. Вовковінський. - С .224-227 Мерзлякова, О. Л. Проблеми профілактики психологічного маніпулювання та контролю свідомості в молодіжному середовищі / О. Л. Мерзлякова. - С .228-231 Коваленко, Н. В. Соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічного університету / Н. В. Коваленко. - С .232-235 Щотка, О. П. Тренінг розвитку професійно-управлінського самовизначення майбутніх фахівців освіти / О. П. Щотка. - С .236-238 Мищук, І. Я. Психолого-педагогічні аспекти комп’ютеризації навчання фізики за модулями у педколеджі / І. Я. Мищук. - С .239-241 Панченко, В. І. Екопсихологічна культура в професійній підготовці учнівської молоді / В. І. Панченко. - С .242-245 Коркунова, А. О. Формування в студентської молоді інтересу до творчої діяльності / А. О. Коркунова. - С .246-248
РУБ 15 Рубрики: Болонський процес викладання основ безпеки життєдіяльності Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Лавровський, М. О. \о нем\; Скворцов, М. Є. \о нем\; Демков, Михайло Іванович \о нем\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Гімназія вищих наук князя Безбородька \о ней\ Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 182 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 11.00 грн. Зміст: Лубинець, К. М. Міжнародні проекти і Болонський процес у забезпеченні конкурентоспроможності України в галузі освітніх послуг / К. М. Лубинець. - С .6-10 Солдатенко, М. М. Самостійна пізнавальна діяльність в умовах інформаційного суспільства / М. М. Солдатенко. - С .11-14 Мацей, Танась. Виховання і медії / Танась Мацей. - С .15-19 Татаурова, Г. П. Мотиваційний фактор як структурний компонент відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови / Г. П. Татаурова. - С .20-22 Безносюк, О. О. Впровадження кредитно-модульної системи у ВІКНУ / О. О. Безносюк. - С .23-25 Побірченко, Н. А. Інноваційний стиль навчання психології майбутніх вчителів / Н. А. Побірченко. - С .26-28 Щербина, А. П. Проблеми формування духовності студентів вищих навчальних закладів / А. П. Щербина. - С .29-32 Синявський, В. В. Психотехнологія бесіди як одного з основних методів профконсультації особистості / В. В. Синявський. - С .33-39 Сватенков, О. В. До проблеми визначення сутності соціальних рекламних технологій у соціально-педагогічній діяльності / О. В. Сватенков. - С .40-42 Авксентьєва, О. І. Мистецькі технології навчання французької мови / О. І. Авксентьєва. - С .43-46 Глєбова, Ю. А. Методика використання наочності на етапі перевірки теоретико-літературних знань учнів на заняттях із зарубіжної літератури / Ю. А. Глєбова. - С .47-49 Светенок, Л. Актуальні аспекти проблеми визначення рівнів читацької компетенції / Л. Светенок. - С .50-52 Нагорна, А. Особливості вивчення художніх творів із філософською проблематикою (на матеріалі драми Бертольда Брехта "Матінка Кураж та її діти") / А. Нагорна. - С .53-56 Лук’янова, Л. Б. Організація самостійної пізнавальної діяльності у змісті екологічної освіти: результати експерименту / Л. Б. Лук’янова. - С .57-61 Михнюк, М. І. Вимоги до розробки дидактичного забезпечення модулів підвищення кваліфікації з професій будівельного профілю / М. І. Михнюк. - С .62-64 Литвинова, Н. І. Психологічні чинники розвитку в майбутніх педагогів мотивації до творчості / Н. І. Литвинова. - С .65-69 Базелюк, В. Г. Аналіз як вид дослідницької діяльності / В. Г. Базелюк. - С .70-73 Чемерис, І. М. Теоретичні основи вживання поняття "Компетентність" у контексті нових освітніх систем / І. М. Чемерис. - С .74-76 Дубич, К. Поняття індивідуальності і її прояви в життєдіяльності людини / К. Дубич. - С .77-80 Булавенко, С. Д. Застосування інтерактивних технологій при формуванні економічних знань і вмінь старшокласників в умовах довузівської підготовки / С. Д. Булавенко. - С .81-82 Алексюк, Л. Р. Психолого-педагогічні умови удосконалення навчально-виховного процесу в кооперативних вищих навчальних закладах І рівня акредитації / Л. Р. Алексюк. - С .83-86 Новгородська, Ю. Г. Інноваційні підходи до створення навчальної літератури / Ю. Г. Новгородська. - С .87-89 Комарова, О. В. Змістова лінія "Методи наукового пізнання" у шкільному курсі біології / О. В. Комарова. - С .90-93 Семеног, О. М. Електронні навчальні засоби у професійній підготовці студентів-філологів / О. М. Семеног. - С .94-98 Чередник, Т. Формування професійної свідомості як фактор професійного становлення майбутнього вчителя літератури / Т. Чередник. - С .99-101 Омельченко, Г. Л. Взаимодействие мастера производственногоь обучения и преподавателя специальных дисциплин в профессиональном развитии будущих квалифицированных рабочих швейного профиля / Г. Л. Омельченко. - С .102-105 Тезікова, С. В. Галузевий стандарт як модель професійної компетенції вчителя / С. В. Тезікова. - С .106-108 Грищенко, О. А. Особливості підготовки керівників освітніх установ до інноваційної діяльності / О. А. Грищенко. - С .109-111 Пилипчук, В. В. Особливості підготовки майбутніх викладачів професійно-технічного навчального закладу / В. В. Пилипчук. - С .112-115 Огієнко, О. І. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти / О. І. Огієнко. - С .116-119 Піддячий, М. Орієнтація старшокласників на педагогічні професії в умовах профільного навчання / М. Піддячий. - С .120-124 Тимошко, Г. М. Підготовка магістрантів до управління якістю освіти загальноосвітньої школи / Г. М. Тимошко. - С .125-129 Лавриш, Ю. Е. Вимоги до викладання сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах Канади у зв’язку з переходом на соціальну модель професійної діяльності медсестер / Ю. Е. Лавриш. - С .130-132 Тандир, Л. В. Формування професійної економічної культури студентів економічних спеціальностей / Л. В. Тандир. - С .133-137 Солова, В. М. Підготовка майбутніх педагогів до впровадження особистісно зорієнтованих технологій виховання / В. М. Солова. - С .138-140 Черепанова, Г. Л. Підготовка педагогів - слухачів курсів підвищення кваліфікації до роботи з важковиховуваними дітьми / Г. Л. Черепанова. - С .141-143 Стрельнікова, Н. М. Особливості формування у майбутніх учителів комунікативних здібностей / Н. М. Стрельнікова. - С .144-146 Абашкіна, Н. В. Відродження ідей трудової етики у професійній підготовці фахівців: із німецького досвіду / Н. Абашкіна. - С .147-150 Авшенюк, Н. М. Стандарт як інструмент реформування професійної підготовки педагогічного персоналу у Великій Британії / Н. М. Авшенюк. - С .151-155 Постригачь, Н. О. Підготовка майбутніх учителів дошкільних закладів та початкової школи Греції / Н. О. Постригачь. - С .156-157 Гушлевська, І. В. Вчительство як соціально-професійна група: професійний образ сучасного вчителя в США і Канаді / І. В. Гушлевська; Н. Олійник. - С .158-160 Олійник, Н. Школи для дорослих, організовані земствами Чернігівської губернії / Н. Олійник; Н. Стукало. - С .161-164 Стукало, Н. Діяльність Київського фізико-математичного товариства з реформування шкільної математичної освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст. / Н. Стукало; Н. М. Баленко. - С .165-169 Лисенко, І. В. Вищі початкові училища на Чернігівщині в системі освіти кінця ХІХ - початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .170-173 Баленко, Н. М. Мова як інструмент формування національної самовідомості в теоретичній спадщині вітчизняних педагогів, мовознаввців та літературознавців другої половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .174-181
РУБ 15 Рубрики: Болонський процес Кредитно-модульна система Викладання іноземної мови в школі викладання психології Викладання зарубіжної літератури в школі Викладання біології в школі Профорієнтація Екологічна освіта Мотивація творчості Підручникотворення Професійна підготовка Майбутні вчителі літератури Інноваційна діяльність економічна культура Підготовка викладачів Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Брехт, Бертольд \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
П 24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : Науково-методичний журнал. № 6, грудень / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр. - Львів : [б. в.], 2002. - 454 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 13.00 грн. Зміст: Сисоєва, С. Педагогічні технології: проблеми, пошуки, перспективи впровадження / С. Сисоєва. - С .15-27 Шуневич, Б. Дистанційна освіта: теорії автономії і незалежного навчання / Б. Шуневич. - С .27-32 Шльосек, Ф. Використання засобів мультимедіа у професійній освіті / Ф. Шльосек. - С .42-47 Кушакова, Н. Застосування новітніх інформаційних технологій у підготовці юристів / Н. Кушакова. - С .61-67 Мокрик, Р. Технології викладання математики у професійних закладах освіти / Р. Мокрик. - С .67-75 Ігнатюк, О. Педагогічні умови забезпечення особистісної орієнтації підготовки гуманітарно-технічної еліти / О. Ігнатюк. - С .82-88 Смолінчук, Л. Підготовка вчителів до роботи з обдарованими дітьми / Л. Смолінчук. - С .103-108 Онучак, Л. Професійна спрямованість позааудиторної роботи студентів економічних спеціальностей / Л. Онучак. - С .129-137 Семеног, О. До проблеми формування мовної особистості майбутнього вчителя української мови та літератури / О. Семеног. - С .175-183 Гаврилова, Г. Підготовка студентів-філологів до вивчення літератури з елементами народознавства / Г. Гаврилова. - С .190-197 Собко, Р. Навчання комп’ютерних технологій у професійній освіті: специфіка, досвід, проблеми / Р. Собко, В. Петринець. - С .232-239 Онацький, В. Обдарованість як психологічна проблема / В. Онацький. - С .250-261 Малімон, Л. До проблеми діагностики креативного потенціалу особистості / Л. Малімон. - С .261-268 П’ятакова, Г. Тренінг як засіб адаптації студентів до педагогічної діяльності / Г. П’ятакова. - С .282-286 Сургунд, Н. Емпатія як психологічна передумова професійної придатності абітурієнтів на спеціальність "Практична психологія" / Н. Сургунд. - С .286-294 Вінтюк, Ю. Формування професійної самосвідомості старшокласників / Ю. Вінтюк. - С .301-310 Бессонова, Т. Застосування методів практичної психокорекції у системі психолого-педагогічного захисту соціально занедбаних дітей і підлітків / Т. Бессонова. - С .310-316 Жигайло, Н. Духовність на шляху формування національної свідомості молоді / Н. Жигайло. - С .328-334 Білозерська, С. Моральна самосвідомість молодших школярів як предмет професійної уваги педагога / С. Білозерська. - С .334-338 Жидецький, Ю. До проблеми стандартизації ступеневої професійної освіти / Ю. Жидецький. - С .352-360 Сакун, Л. Освітня система в Польщі: традиції і сучасність / Л. Сакун. - С .410-418 Микитенко, Н. Роль дистанційної освіти в професійній підготовці соціальних працівників у Канаді / Н. Микитенко. - С .426-431 Потенга, В. Демократія, педагогіка і нові технології в Польщі / В. Потенга. - С .431-439 Новосельська, В. Пдготовка вчителів до роботи у вальдорфській школі / В. Новосельська. - С .439-449
РУБ 37(05) Рубрики: Технології навчання Проблеми виховання Проблеми управління Професійна освіта--історія Наукове життя Дод.точки доступу: Ничкало, Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
М74 Мова і культура [Текст] : наукове видання: У 5-ти т. / Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, Національна Академія Наук України, Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні, Фонд розвитку культури і мистецтва "Парад планет", Міжнародний науковий журнал "COLLEGIUM". - К. : Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2002 - . - (Філологія). Вип. 4. Т. V. Ч. 2 : Проблеми гуманізації навчання і культурологічний підхід до методики викладання мови і літератури. - 2002. - 172 с. - ISBN 966-7825-44-2. - ISBN 966-7825-49-3 : 3.00 грн. Зміст: Антонюк, Р. І. Гуманістичні пріоритети сучасної полікультурної освіти в Україні / Р. І. Антонюк. - С .5-10 Онучак, Л. В. Форми самостійної позааудиторної роботи зі студентами економічних спеціальностей / Л. В. Онучак. - С .23-30 Пасинкова, І. В. Культурне усвідомлення та мовний компонент університетської освіти в Україні та США / І. В. Пасинкова. - С .30-33 Плотницька, С. В. Когнітивна стратегія навчання студентів-журналістів / С. В. Плотницька. - С .42-47 Прокопенко, В. І. Рідна мова і національна культура в контексті підготовки дітей до навчання в школі з шести років / В. І. Прокопенко. - С .47-51 Рябова, О. Б. Викладання іноземних мов в Україні / О. Б. Рябова. - С .54-60 Садова, А. Ю. Изучение пословиц и поговорок в 5 классе: смысловая игра и игровые формы учебной деятельности учащихся / А. Ю. Садова. - С .60-61 Семеног, О. М. Етнологічний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників / О. М. Семеног. - С .61-65 Солодкая, А. К. Лингвистический аспект лингвострановедения / А. К. Солодкая, Т. А. Василюк. - С .65-70 Стехина, А. К. Феномен молодежного жаргона в практике преподавания современного русского языка / А. К. Стехина. - С .70-74 Сухина, В. Ф. Диалог как форма организации учебного процесса / В. Ф. Сухина, Т. Ю. Васильева. - С .74-79 Фещенко, И. Роль психолого-педагогічних дисциплін в становленні цінносної сфери майбутнього управлінця / И. Фещенко. - С .79-88 Фещенко, В. В. Навчальний комплекс з української мови для іноземних студентів вузів України / В. В. Фещенко, Л. І. Трифонова. - С .88-89 Чорненький, Я. Я. Сучасна українська літературна мова: Спецкурс: "Лінгвістичний аналіз тексту" (навчально-методичні матеріали для викладачів і студентів ВНЗ ІІ-IV рівнів акредитації) / Я. Я. Чорненький. - С .103-118 Чорненький, Я. Я. "Лінгвістичний аналіз тексту": спецкурс з сучасної української літературної мови: (навчально-методичні матеріали для викладачів і студентів ВНЗ ІІ-IV рівнів акредитації) / Я. Я. Чорненький. - С .103-118 Чорненький, Я. Я. Ретроспективний погляд на авторський посібник з курсу "українська і зарубіжна культура" та його перспектива / Я. Я. Чорненький; С. Л. Шафар. - С .118-120 Шафар, С. Л. Видатні музиканти-піаністи київської школи та їх внесок в теорію і практику музичного виховання (матеріали до створення комплексної методики формування творчої особистості) / С. Л. Шафар; А. М. Якімова. - С .120-127 Якімова, А. М. Гуманістичний потенціал сучасних методів навчання іноземних мов у середній загальноосвітній школі / А. М. Якімова; П. М. Таланчук, Г. В. Онкович, К. В. Луцько. - С .127-129 Таланчук, П. М. Актуальні проблеми навчання студентів з особливими потребами / П. М. Таланчук, Г. В. Онкович, К. В. Луцько. - С .166-169
РУБ 40 Рубрики: Викладання англійської мови Викладання іноземної мови викладання російської мови Навчання студентів--самостійна робота Особи з особливими потребами Підготовка вчителів Дошкільники--підготовка до школи Кл.слова (ненормовані): самостійна робота студентів Дод.точки доступу: Київський Національний університет імені Тараса Шевченка; Інститут філології; Національна Академія Наук України; Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні; Фонд розвитку культури і мистецтва "Парад планет"; Міжнародний науковий журнал "COLLEGIUM" Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Д 44 Діагностика і розвиток педагогічної майстерності у професійних навчальних закладах [Текст] : колективна монографія / Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти. - К. : Педагогічна думка, 2007. - 262 с. - ISBN 978-966-644-064-1 : 7.00 грн. Зміст: Зязюн, І. А. Концептуально-методологічні та дидактичні підходи до наукового дослідження педагогічної освітньо-виховної проблематики / І. А. Зязюн. - С .3-77 Помиткін, Е. О. Діагностика, розвиток і реалізація педагогічної майстерності викладача як психологічна проблема / Е. О. Помиткін. - С .77-88 Іванова, Т. В. Діагностика культурологічної підготовленості майбутнього вчителя / Т. В. Іванова. - С .88-107 Семеног, О. М. Мовна культура - невід’ємна складова педагогічної майстерності / О. М. Семеног. - С .107-133 Кузьмінський, А. І. Педагогічні засади оптимізації спілкування / А. І. Кузьмінський. - С .133-158 Пилипчук, В. В. Розвиток педагогічної майстерності в різних формах навчання / В. В. Пилипчук. - С .158-177 Лещенко, М. П. Майстерність вчителя в контексті віртуальних характеристик педагогічної реальності / М. П. Лещенко. - С .177-193 Солдатенков, М. М. Самостійна пізнавальна діяльність як засіб розвитку педагогічної майстерності у закладах професійної освіти / М. М. Солдатенков. - С .193-211 Падалка, О. С. Роль інноваційної технології у фаховій підготовці вчителя / О. С. Падалка. - С .211-228 Грищенко, О. А. Інноваційні педагогічні технології у підготовці майбутнього вчителя / О. А. Грищенко. - С .228-244 Абашкіна, Н. В. Розвиток професіоналізму німецьких учителів в умовах європейської інтеграції / Н. В. Абашкіна. - С .244-260
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Педагогічна майстерність Дод.точки доступу: Академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки і психології професійної освіти Примірників всього: 10 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), аб (5) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), аб (5) |
> Шифр: ДС1/2004/1 Журнал 2004р. N 1 Слоньовська, О. Анатомія національної української ідеї в "Огненному колі" Івана Багряного. Міфічний аспект внутрішнього і зовнішнього ворога нації / О. Слоньовська. - С.5-13 Шишко, О. "Статус Литовський, Магдебурзьке право...": Матеріали до інтегрованих уроків з української літератури та правових сімейних відносин на основі п’єси І.Котляревського "Наталка Полтавка", повісті Г.Квітки-Основ’яненко "Маруся", драматичної поеми Лесі Українки "Бояриня" / О. Шишко. - С.13-16 Богдан, С. "Магічне свічадо" епістолярію Василя Стуса / С. Богдан. - С.19-23 Дмитренко, Г. Біблійні мотиви і пророцтво майбутнього у творчості Тараса Шевченка / Г. Дмитренко, Ю. Дмитренко. - С.26-29 Бондаренко, Ю. Алегорія тиранії в казці Івана Франка "Фарбований лис": До проблеми формування антитолітарного світогляду школярів / Ю. Бондаренко. - С.29-33 Дроботько, Н. Літературний гурток - школа любові до слова / Н. Дроботько. - С.33-34 Вдовенко, Н. Різдвяні обряди "Водіння кози" і "Меланки" / Н. Вдовенко. - С.39-40 Семеног, О. Курс "Вступ до слов’янської філології" у професійній парадигмі майбутнього вчителя-словесника / О. Семеног. - С.41-46 Михайлюк, В. Українська мова професійного спілкування: Рекомендації щодо планування практичного курсу / В. Михайлюк. - С.46-48 Програми для середньої загальноосвітньої школи з поглибленим вивченням української літератури у 8-11 класах, для класів з гуманітарним профілем, гімназій, ліцеїв та коледжів. 11 семестр. - С.51-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Семеног, О. Курс "Вступ до слов’янської філології" у професійній парадигмі майбутнього вчителя-словесника [Текст] / О. Семеног> // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2004. - N1. - С. 41-46 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: УЛЗО/2006/11 Журнал 2006р. N 11 Голобородько, Я. Речник апокатастасису: Есе про Григорія Гусейнова - лауреата Національної премії імені Тараса Шевченка 2006 року / Я. Голобородько. - С.3-5 Медведєва, О. Народнопоетична основа художньої мови новели Марка Черемшини "Туга" / О. Медведєва. - С.5-7 Дідківський, В. Ідейно-художні особливості образів-архетипів у творчості Петра Розвозчика / В. Дідківський. - С.7-12 Мацько, Л. "Слово, що ліки...": Мовна особистість Олександра Захаренка: До 70-річчя від дня народження видатного педагога / Л. Мацько, О. Семеног. - С.13-16 : портр Халін, В. Психолого-педагогічні аспекти сприймання творів художньої літератури / В. Халін. - С.17-19 Бабійчук, Т. Відеофрагмент (міні-екранізація) як результат літературного проекту / Т. Бабійчук. - С.19-20 Жила, С. "Меч - то лиш сила, а пісня - то невмирущість": Вивчення новели О.Гончара "Фантазія місячної ночі". 8 клас / С. Жила. - С.21-24 Головецька, Н. Природа в поезії Михайла Стельмаха: Урок-презентація. 6 клас / Н. Головецька, Т. Солошенко. - С.36-40 Сокур-Фарина, Т. Створення перших шкільних підручників з української літератури (20-30-ті роки ХХ ст.) / Т. Сокур-Фарина. - С.41-44 Кучинська, І. Основні шляхи розвитку громадянського виховання у 1905-1920 рр. / І. Кучинська. - С.45-48 Підгреб'я, Н. "Усі мої думки тобі, народе вільний, і пісня серця, музика душі тобі!": Сценарій літературно-мистецького вечора, присвяченого 143-й річниці від дня народження О.Ю.Кобилянської / Н. Підгреб'я, І. Пішко. - С.49-53 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Мацько, Л. "Слово, що ліки...": Мовна особистість Олександра Захаренка: До 70-річчя від дня народження видатного педагога [Текст] / Л. Мацько, О. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N11. - С. 13-16 : портр Рубрики: педагоги України Дод.точки доступу: Семеног, О.; Захаренко, Олександр Антонович (1937-2002) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2007/3 Журнал 2007р. N 3 Уліщенко, А. Діалогічна спрямованість уроків української літератури у пропедевтичному курсі ( На прикладі використання робочого зошита з друкованою основою) / А. Уліщенко. - С.11-14 Смольницька, О. Тарас Шевченко і німецька та російська літератури / О. Смольницька. - С.14 Шуляр, В. Структура профільної диференціації літературної освіти школярів / В. Шуляр. - С.15-17 Токмань, Г. Самостійна робота студентів з методики викладання української літератури в школі / Г. Токмань. - С.18-22 Фаріон, І. Франкова візія суспільного статусу руської мови в Галичині ( Друга половинаXVIII-початок XX ст.) / І. Фаріон. - С.23-27 Тимошик, М. Шевченкіана Івана Огієнка / М. Тимошик. - С.33-37 Дзюба, І. "Шевченко захистить себе сам" / І. Дзюба. - С.38-40 Даниленко, І. Шевченків молитовний триптих 1860 року: від поетики до світогляду / І. Даниленко. - С.43-47 Федоренко, В. Людина світла : Олексію Гальонці-55 / В. Федоренко. - С.63-64 Мацько, Л. Проблеми мовної культури вчителя у спадщині Олександра Захаренка ( До 70-річчя від дня народження педагога-академіка) / Л. Мацько, О. Семеног. - С.58-62 Клочек, Г. Поезія Тараса Шевченка " Мені тринадцятий минало..." / Г. Клочек. - С.48-53 Святовець, В. Переяславські заповіти Тараса Шевченка / В. Святовець. - С.53-57 Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
Мацько, Л. Проблеми мовної культури вчителя у спадщині Олександра Захаренка ( До 70-річчя від дня народження педагога-академіка) [Текст] / Л. Мацько, О. Семеног> // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2007. - N3. - С. 58-62 Рубрики: культура вчителя Дод.точки доступу: Семеног, О.; Захаренко, О. А. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
> Шифр: УЛЗО/2007/6 Журнал 2007р. N 6 Набок, М. Своєрідність епічного героя українських народних дум у порівнянні з епосом інших народів світу / М. Набок. - С.7-10 Заїка, О. Формування навички свідомого читання у молодших школярів як передумова успішного навчання в основній школі / О. Заїка. - С.11-14 Слижук, О. Розвиток читацьких інтересів старшокласників (на матеріалі аналізу роману Олеся Гончара "Собор") / О. Слижук. - С.15-21 Семеног, О. Взаємозв’язок педагогічних і навчальних практик у системі професійної підготовки вчителів-словесників / О. Семеног. - С.22-25 Ситченко, А. Якого часу чекає Михайлик? Урок з вивчення оповідання А. Лотоцького "Михайло-семиліток". 5 клас / А. Ситченко, Н. Огренич. - С.26-28 Головецька, Н. Урок вивчення оповідання Євгена Гуцала "Олень Август". 6 клас / Н. Головецька. - С.28-30 Ситченко, А. Варіант аналізу повісті Івана Франка "Захар Беркут". 7 клас / А. Ситченко. - С.31-33 Сергієнко, А. Організація групової діяльності учнів на уроці за романом Павла Загребельного "Я, Богдан". 11 клас / А. Сергієнко. - С.33-36 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Семеног, О. Взаємозв’язок педагогічних і навчальних практик у системі професійної підготовки вчителів-словесників [Текст] / О. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N6. - С. 22-25 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів-філологів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2007/7 Журнал 2007р. N 7 Насмінчук, Г. Романна історія на рубежі тисячоліть: філософська візія минулого України у творчості сучасних письменників / Г. Насмінчук. - С.2-9 Гурдуз, А. "Чорна рада" Куліша: роман як знакова система / А. Гурдуз. - С.10-11 Корицька, Г. Жанрова специфіка творів А.Кащенка на історичну тематику / Г. Корицька. - С.11-13 Казанжи, О. Анакреонтичні та гораціанські оди у творчості Г.Сковороди і В.Капніста / О. Казанжи. - С.14-17 Розвозчик, П. Особливості аналізу верлібру у старшій школі / П. Розвозчик. - С.18-21 Горячок, І. Шкільна лекція як ефективний метод вивчення публіцистики у старших класах / І. Горячок. - С.22-25 Гордієнко, О. Проблема порівняльного вивчення творів зарубіжної та української літератури / О. Гордієнко. - С.26-29 Ситченко, А. Борці за долю України: Вивчення казки І.Нечуя-Левицького "Запорожці". 5 клас / А. Ситченко, Н. Огренич. - С.30-33 Головецька, Н. Два уроки з вивчення "Казки про яян". 6 клас / Н. Головецька. - С.33-36 Стефанович, Т. Художній дивосвіт Анатолія Дімарова: Урок-зустріч з письменником / Т. Стефанович. - С.36-41 Семеног, О. Інноваційні тенденції у професійній підготовці майбутнього вчителя рідної мови і літератури в Росії / О. Семеног. - С.47-50 Сохацька, Є. У боротьбі за самовизначення України (Іван Огієнко у "Новій раді" 1917-1919 рр.) / Є. Сохацька. - С.51-55 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Семеног, О. Інноваційні тенденції у професійній підготовці майбутнього вчителя рідної мови і літератури в Росії [Текст] / О. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N7. - С. 47-50 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів-філологів вища освіта в зарубіжних країнах Росія--освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2008/2 Журнал 2008р. N 2 Погребенник, В. Історичні й філософські акорди поезії Тараса Шевченка / В. Погребенник. - С.2-5. Данілеско, О. Вивчаємо віпш Тараса Шевченка "Садок вишневий коло хати". 5 клас / О. Данілеско. - С.6-7. Пилипенко, О. Роздуми над "Катериною" Тараса Шевченка: чи любили батьки свою дочку? / О. Пилипенко. - С.8-11. Подранецька, Н. Митець, який осягнув глибини людської душі й обшири Всесвіту / Н. Подранецька. - С.12-15. Яковенко, Ж. Інсценізуємо п’єсу Т. Шевченка "Назар Стодоля".9 клас. / Ж. Яковенко. - С.15-16. Адаменко, С. У наш чудовий час буде жити Тарас: Літературна гра. Наша ігротека / С. Адаменко. - С.17-19. Зінченко, Н. Тарас Шевченко в художній літературі: Літературна світлиця / Н. Зінченко. - С.20-25. Подранецька, Н. Ми тебе не забудемо, Тарасе!: Шевченківське свято для учнів 9-х класів / Н. Подранецька. - С.26-29. Снігир, Т. Творчість Тараса Шевченка: Тематична атестація / Т. Снігир. - С.52-53. Методичні рекомендації щодо використання тестових технологій у процесі вивчення української та зарубіжної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах. - С.47-51. Сагач, Г. Високе Небо над Храмом Слова України / Г. Сагач. - С.45-46. Семеног, О. Лексикографічна компетенція як показник мовної культури особистості / О. Семеног. - С.41-44. Рижкова, Г. -П. Лінгвокультурні концепти сучасної "жіночої прози" / Г. -П. Рижкова. - С.38-40. Кондратюк, С. Особливості сприймання художніх творів учнями 5-6 класів / С. Кондратюк. - С.33-37. Дятленко, Т. Етнокультурознавча спрямованість вивчення української літератури в старших класах (на прикладі життя і творчості Т. Г. Шевченка) / Т. Дятленко. - С.30-32. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2008/3 Журнал 2008р. N 3 Мацько, Л. Іван Зязюн : " Моя неповторність... від батька-матері, учителів, від самостійного пізнання людської психології" / Л. Мацько, О. Семеног. - С.12-16 Єременко, О. Трансформація художніх засобів інформаційної компресії в малій прозії Б. Грінченка / О. Єременко. - С.17-19 Логвіненко, Н. Український образ світу в творчості Богдана-Ігоря Антонича / Н. Логвіненко. - С.19-25 Рижкова, Г. -П. Жанрова природа прозопису Оксани Забужко / Г.-П. Рижкова. - С.28-32 Ситченко, А. До проблеми інноваційного навчання літератури / А. Ситченко. - С.33-38 Привалова, С. Вивчення індивідуального і мовного стилю письменника / С. Привалова. - С.38-40 Коваленко, С. Сторінки великого життя : Урок, присвячений 70-річчю від дня народження Василя Стуса. 11 клас / С. Коваленко. - С.43-47 Купчик, М. Дивосвіт Миколи Скуби / М. Купчик. - С.53-55 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
Мацько, Л. Іван Зязюн : " Моя неповторність... від батька-матері, учителів, від самостійного пізнання людської психології" [Текст] / Л. Мацько, О. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N3. - С. 12-16 Рубрики: педагоги України Дод.точки доступу: Семеног, О.; Зязюн, Іван Андрійович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
Семеног, О. Лексикографічна компетенція як показник мовної культури особистості [Текст] / О. Семеног; Г.-П. Рижкова; Т. Дятленко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N2. - С. 41-44. Рубрики: Українська мова--лексикографія вчитель--професійна майстерність Кл.слова (ненормовані): мовна культура вчителя Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |