373.018.058:001.895](477)
М 64


    Мирошніченко, Т.
    Сприяємо громадянському самоствердженню учнів / Тетяна Мирошніченко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 39–42. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
модель інноваційного розвитку -- інноваційні школи -- Школа громадянського самоствердження -- громадянська компетентність -- Концепція Нової української школи -- самоствердження особистості -- громадянин-патріот -- громадська активність
Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку Чигиринської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 ім. Богдана Хмельницького як Школи громадянського самоствердження. Сприяння самоствердженню учнів здійснюється завдяки створенню розвивального середовища, яке базується на індивідуалізації та диференціації освітнього процесу.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058(477)
Н 54


    Нерубайський, В.
    Школа свідомого українця – орієнтир сучасної акме-педагогіки / Володимир Нерубайський // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 46–49. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- модель інноваційного розвитку -- Школа свідомого українця -- навчально-виховні комплекси -- національна школа -- свідомий українець -- акмеологічний підхід -- акме-педагогіка -- освітнє середовище -- патріотичне виховання
Анотація: У статті розглянуто модель сучасного інноваційного освітнього закладу "Школа свідомого українця". Обґрунтовано концептуальну ідею і кредо школи, оригінальність моделі та місії, мети і завдань школи. Розкрито принципи й особливості освітньої діяльності згідно з розробленою моделлю, а також окреслено стратегію управління та очікувані результати роботи з реалізації моделі.


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058(477)
М 48


    Мельничук, В.
    Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи / Володимир Мельничук // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 53–55. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні інновації -- акмеологічний підхід -- навчально-виховні комплекси -- Акме-школа -- гармонійна особистість -- модель інноваційного розвитку -- розвиток особистості -- освітнє середовище
Анотація: У статті репрезентовано модель інноваційного розвитку освітнього середовища "Акме-школа" Лисянського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 – гімназія".


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
В 35


    Вертипорох, О.
    Школа – простір освітніх можливостей / Олена Вертипорох, Мар’яна Ніщенко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 59–61. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- інноваційні школи -- Школа – простір освітніх можливостей -- інформаційно-комунікаційні технології -- модель інноваційного розвитку -- інноваційна діяльність -- інноваційні процеси -- загальноосвітні навчальні заклади
Анотація: У статті розглянуто алгоритм переходу навчального закладу у режим інноваційної діяльності на основі ІКТ. Запропоновано сучасні форми роботи, що дають змогу якісно переформатувати навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу.


Дод.точки доступу:
Ніщенко, М.; \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.549(477)
Д 33


    Денисюк, Л.
    Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства" / Любов Денисюк // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 62–62. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Освіта в Україні--середня освіта--гімназії

   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
багатопрофільні гімназії -- модель інноваційного розвитку -- Школа трансформаційного лідерства -- трансформаційне лідерство -- розвивальне середовище -- лідерський потенціал -- громадська активність -- інноваційні технології -- акмеологічний підхід -- інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: У статті розкрито особливості моделі інноваційного розвитку навчального закладу на засадах лідерства. Обґрунтовано значущість лідерського потенціалу всіх учасників освітнього процесу. Створення якісного розвивального середовища є чинником успішної реалізації компетентнісної освіти та впровадження сучасних STEM-технологій.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058(477)
Б 90


    Бугай, Л.
    Створення Школи неперервної економічної освіти / Людмила Бугай // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 68–71. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
Школа неперервної економічної освіти -- навчально-виховні комплекси -- економічні знання -- компетентна особистість -- модель інноваційного розвитку -- практичні вміння -- освітня діяльність
Анотація: У статті описано модель інноваційного розвитку навчального закладу "Школа неперервної економічної освіти". Визначено місію, мету, завдання, розкрито особливості освітньої діяльності згідно з обраною моделлю, окреслено подальші інноваційні зміни, спрямовані на інтенсивне накопичення соціально-економічних знань, умінь, навичок і оптимізацію їх використання в економічній сфері суспільства.


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.54(477):33
Ж 83


    Жуган, Н.
    Деякі аспекти інноваційного розвитку економічного ліцею / Надія Жуган // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 72–74. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Освіта в Україні--середня освіта--ліцеї

   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
економічний ліцей -- модель інноваційного розвитку -- Концепція Нової української школи -- інноваційний розвиток -- інноваційна діяльність -- дослідно-експериментальна діяльність -- педагогіка партнерства -- інформаційно-комунікаційні технології -- навчальні заклади -- сфери впровадження інновацій -- освітній локальний осередок
Анотація: У статті розглянуто основні положення інноваційного розвитку Городищенського економічного ліцею, розкрито перспективи впровадження інновацій в організацію педагогічного процесу. Охарактеризовано компоненти моделі інноваційного розвитку ліцею та його трансформацію в академічний ліцей як освітній локальний осередок громади.


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
Я 72


    Яременко, С.
    Школа – природне середовище розвитку особистості / Станіслав Яременко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 75–77. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Освіта в Україні--реформування освіти

   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- модель інноваційного розвитку -- освітнє середовище -- розвиток особистості -- творчо-розвивальний характер -- діяльність вчителя -- компетентність педагога -- сільська школа -- інноваційний освітній простір -- педагогіка партнерства -- розвиток особистості
Анотація: У статті охарактеризовано модель інноваційного загальноосвітнього навчального закладу сільської місцевості та концептуальні засади його розвитку, які ґрунтуються на основі педагогіки партнерства, педагогіки взаємодії. Визначено мету інноваційного розвитку ЗНЗ, яка передбачає прогнозування індивідуального освітнього вектора кожної особистості відповідно до її природнихзадатків та потенційних можливостей, незалежно від віку.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
С 49


    Слупіцька, О.
    Модель інноваційного розвитку "Школа екологічної культури та планетарного мислення" / Олександра Слупіцька // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 78–80. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--середня освіта--ліцеї
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- модель інноваційного розвитку -- екологічна культура -- планетарне мислення -- ключові компетентності -- інноваційний розвиток школи -- інноваційна діяльність
Анотація: У статті репрезентовано модель інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу як Школи екологічної культури та планетарного мислення. Розкрито сутність планетарного мислення, місію і мету школи. Окреслено принципи інноваційного розвитку школи, напрями її діяльності, етапи інноваційного розвитку, обґрунтовано очікувані результати впровадження моделі інноваційного розвитку.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
С 17


    Самохотов, А.
    Інноваційна школа Черкащини як Науково-дослідний інститут природознавства / А. Самохотов // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 81–83. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- інновація -- модель інноваційного розвитку -- Науково-дослідний інститут природознавства -- життєві компетентності -- природнича компетентність -- природничо-наукова освіта
Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку сучасної шшколи. Доведено, що сутність інноваційних змін у школі полягає у створенні на її базі Науково-дослідного інституту природознавства, діяльність якого сприятиме ефективному, глибокому опануванню предметів природничого циклу: хімії, біолоігї, основ медицини, екології, що забезпечить розроблення авторських програм вчителів школи.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058(477)
К 60


    Колісник, В.
    Модель "Школа сільського господаря" як стратегічний напрям розвитку навчального закладу в сільській місцевості / Валерій Колісник // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 84–86. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Освіта в Україні--профільна освіта--педагогічна

   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховні комплекси -- модель інноваційного розвитку -- Школа сільського господаря -- інноваційний розвиток -- модель школи -- сільське середовище -- профільна освіта
Анотація: У статті висвітлено засади інноваційного розвитку Моринського навчально-виховного комплексу "ДНЗ – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" імені Т. Г. Шевченка як Школи сільського господаря. Обґрунтовано, що реалізація творчої моделі навчального закладу спрямована на створення оптимальних умов для дітей та учнівської молоді щодо здобуття якісної загальної середньої освіти та загальноосвітньої профільної і початкової допрофільної підготовки сільськогосподарського спрямування.


Дод.точки доступу:
\про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
Д 69


    Дорожкіна, Н.
    Школа практичної діяльності / Неля Дорожкіна, Алля Забарна // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 87–89. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- модель інноваційного розвитку -- інноваційний розвиток -- провідні завдання -- Школа практичної діяльності -- напрями діяльності -- проблемно-діяльнісний підхід -- проектна технологія
Анотація: У статті розглянуто модель сучасного інноваційного навчального закладу "Школа практичної діяльності". Представлено концептуальну ідею, основні методологічні підходи та провідні напрямки діяльності школи в контексті інноваційного розвитку.


Дод.точки доступу:
Забарна, А.; \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
Я 77


    Ярош, О.
    Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школи / Олександр Ярош // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 100–104. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- інноваційний розвиток -- модель інноваційного розвитку -- Школа успішної особистості -- ключові компетентності -- Школа Пізнання -- Школа Становлення -- Школа Успіху -- успішний учень -- розвиток школи
Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку Жашківської спеціалізованої школи № 1 Жашківської районної ради Черкаської області, яка відображає динаміку розвитку учня в освітньому середовищі від Школи Пізнання до Школи Успіху. Здійснено аналіз ключових чинників, які сприятимуть інноваційному розвитку навчального закладу, та проектування організації навчально-виховного процесу. Ця модель забезпечить створення Школи успішної особистості, що розкриває свій інтелектуальний потенціал, має сформовані ключові компетентності і є носієм загальнолюдських цінностей.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
Д 79


    Дубенська, О.
    Інноваційна модель навчального закладу "Школа успішної особистості" / Олександра Дубенська // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 105–107. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- модель інноваційного розвитку -- інноваційний розвиток -- імідж -- мобільність -- інноваційні програми -- Школа успішної особистості -- Концепція Нової української школи
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність Школи успішної особистості як виклику часу, що потребує високваліфікованого учителя, умотивованого учня та партнерів – батьків, громади, які мають відчути зміни в освіті та отримати кращі результати діяльності школи.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.54(477):5
Ц 97


    Цьоменко, А.
    Школа успішної особистості як шлях розвитку інноваційного навчального закладу / Ання Цьоменко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 107–109. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- ліцеї -- математичний профіль -- модель інноваційного розвитку -- особистість -- Школа успішної особистості -- розвинена особистість -- творча особистість
Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку Катеринопільського ліцею Школи успішної особистості. Ії діяльності сприятиме формуванню випускника, який зможе реалізувати себе у житті, позитивно сприймати світ і прагнутиме власного успіху.


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
К 64


    Кондратюк, В.
    Школа успіху та творчих досягнень / Валентин Кондратюк // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 110–112. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- інноваційні школи -- модель інноваційного розвитку -- Школа успіху та творчих досягнень -- стратегічна мета школи -- цільові проекти -- ііноваційна діяльність
Анотація: У статті розкрито сутність інноваційного розвитку Школи успіху та творчих досягнень; акцентовано увагу на визначенні місії та стратегічної мети школи; висвітлено основні завдання та принципи діяльності школи; окреслено особливості структури навчального закладу та основні завдання структурних підрозділів школи; визначено цільові проекти роботи школи як інноваційного закладу та окреслено очікувані результати впровадження Концепції.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)