74
П83


    Протасова, Наталія Георгіївна.
    Теоретико-методичні основи функціонування системи післядипломної освіти педагогів в Україні [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / Н. Г. Протасова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 1999. - 31 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: теорія педагогіки
   історія педагогіки

   автореферати дисертацій--педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- андрогіка


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

73
Ч-49


    Чернікова, Л. А.
    Розподілена модель організації навчання вчителів Запорізької області в галузі ІКТ [Текст] / Л. А. Чернікова // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 21-25.
ББК 73
Рубрики: Інформаційні технології в освіті
   Запорізька область--інформаційно-комп’ютерні технології
Кл.слова (ненормовані):
ІТ-компетентність вчителів -- післядипломна освіта -- модель навчання
Анотація: В статті говориться про те, що швидкі темпи розвитку інформаційних технологій, здатних підвищити ефективність навчального процесу й управління освітньою установою, диктують свої умови для формування ІТ-компетентності вчителів у системі післядипломної освіти, а саме - потрібно забезпечити безперервну, масову і випереджувальну підготовку педагогів у галузі інформаційних і комунікаційних технологій.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.4
В 37


    Вершловский, С. Г.
    Становление андрагогики как науки / С. Г. Вершловский // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 5. - С. 35-44. - Библиогр.: 21 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.4
Рубрики: Освіта--андрагогіка
   освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка)

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- післядипломна освіта -- модератор
Анотація: У статті аналізуються етапи становлення андрагогіки як науки
В статье анализируются этапы становления андрагогики как науки


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Шаленко, О.
    Проект "Кроки до успіху" в руслі оновлення післядипломної освіти [Текст] / О. Шаленко // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 47.
ББК 81.43.21-9
Рубрики: Вчитель англійської мови--післядипломна освіта
Кл.слова (ненормовані):
семінари вчителів -- післядипломна освіта -- Кроки до успіху, проект
Анотація: У статті розповідається про проведення Всеукраїнського семінару-практикуму "Кроки до успіху" для керівників шкіл молодшого вчителя англійської мови, який бідбувся у лютому 2012 р. на базі Черкаського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


37(100)(083.9)
К 56


    Коваленко, Ольга.
    Українсько-британська співпраця в навчанні англійської мови [Текст] / О. Коваленко // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 6. - С. 2-3.
УДК
ББК 81.43.21
Рубрики: Англійська мова--тренінг-семінар--проект
   Кафедра англійської мови та методики викладання

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- тренінг-семінар -- проект -- співпраця -- українсько-британська співпраця -- післядипломна освіта -- співробітництво -- освіта
Анотація: У Міністерстві освіти і науки, молоді та спорту України відбувся підсумковий тренінг-семінар методистів англійської мови обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти в рамках спільного проекту з Британською радою. На його відкриття до міністерства завітали поважні гості: Повноважний Посол Великої Британії в Україні Саймон Сміт і голова Британської Ради в Україні Мартін Даул. Їх приймали представники вітчизняної освіти на чолі із заступником міністра освіти і науки, молоді та спорту України Борисом Жебровським.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)




   
    Програма післядипломної педагогічної освіти вчителів іноземних мов [Текст] // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 6. - С. 4-5.
ББК 74.2
Рубрики: Вчителі--післядипломна освіта--іноземні мови
   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
вчителі -- післядипломна освіта -- іноземні мови -- програма -- мовна освіта -- компетентність вчителів -- розвиток вчителів
Анотація: Програма враховує основні українські та європейські концептуальні документи з мовної освіти та грунтується на професійних компетентностях вчителів. Вона покликана задовольнити професійні потреби всіх категорій вчителів завдяки гнучкій модульній організації запропонованих навчальних матеріалів.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)




    Штомпель, Г. О.
    Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО / Г. О. Штомпель // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 54-60. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.59
Рубрики: Післядипломна освіта--концептуалізація кваліфікацій
Кл.слова (ненормовані):
Міжнародна стандартна класифікація освіти -- концептуалізація -- післядипломна освіта -- професійні кваліфікації -- рамковий стандарт
Анотація: За результатами концептуалізації післядипломних професійних кваліфікацій у новій редакції Міжнародної стандартної класифікації освіти висвітлено онтологічне бачення об'єкта теорії післядипломної освіти як розвитку професіоналізму магістрів, докторів філософії і наук для модернізації терціарної практики на інноваційному шляху до суспільства знань.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.59
М 11


    Мілова, О. Я.
    Педагогічна майстерність учителя літератури в системі післядипломної освіти [Текст] / О. Я. Мілова // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 9. - С. 2-5.
ББК 74.59
Рубрики: освіта післядипломна
   Педагогічна майстерність

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- професійна компетентність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


74.59
Д 18


    Данилова, Галина.
    Методична акмеологія: стратегічний ресурс професійно-особистісного розвитку методиста системи післядипломної освіти [Текст] / Г. Данилова // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 4. - С. 51-64.
ББК 74.59
Рубрики: Післядипломна освіта--підготовка методиста
   Акмеологія--методична акмеологія

Кл.слова (ненормовані):
методична служба -- методична акмеологія -- самовдосконалення професіоналізму -- самооцінка діяльності -- післядипломна освіта -- професійно-особистісний розвиток


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Семенюк, Наталія.
    Нормативно-правове забезпечення розв’язання суперечностей безперервної освіти / Наталія Семенюк // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 26-32. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.5
Рубрики: Професійна освіта--неперервна освіта--нормативно-правовий базис--проблеми формування
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- безперервна освіта -- суперечність -- нормативно-правове забезпечення -- освіта дорослих -- післядипломна освіта -- підвищення кваліфікації -- освіта впродовж життя
Анотація: Головними проблемами розвитку національної системи безперервної освіти є не тільки невідповідність нормативним ініціативам держави в освітній сфері, а й неготовність державного апарату ці ініціативи реалізовувати. Значною проблемою безперервної освіти є невизначеність і неструктурованість основних системотворчих суб'єктів, здатних ефективно розвивати загальнонаціональну систему освіти впродовж життя. Проблемою української системи освіти також є невідповідність навчальних і наукових програм вимогам сучасного виробництва й економіки. З огляду на ці проблеми важливо визначити основні напрями розвитку правового поля безперервної освіти з метою розв’язання притаманних їй суперечностей і формування концептуально-теоретичного прогнозу її розгортання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


378.12
З-33


    Запорожцева, Юлія Сергіївна.
    Розвиток професійної компетентності вчителів іноземних мов у післядипломній освіті [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Ю. С. Запорожцева ; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир). - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2013. - 22 с. -
УДК
ББК 74
Рубрики: Професійна компетентність педагога
   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- вчитель іноземних мов -- автореферати з педагогіки


Дод.точки доступу:
Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74.584(4Укр)
М 91


    Мурована, Нонна.
    Розвиток інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах післядипломної освти: наукові засади [Текст] / Н. Мурована // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2014. - N 1. - С. 98-106.
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Вища освіта в Україні--післядипломна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційна культура керівника -- неперервна освіта -- післядипломна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.6
В 65


    Войцях, Тетяна.
    Тренінговий табір для тренерів як спеціальна форма неформальної додаткової професійної освіти та розвитку професійної компетентності соціального педагога / Т. Войцях // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 62-67. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.6
Рубрики: Соціальні педагоги--професійний розвиток--неперервна освіта
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- післядипломна освіта -- післядипломна освіта -- формальна освіта -- неформальна освіта -- інформальна освіта -- тренінгові табори -- соціальні педагоги
Анотація: У статті обґрунтовується актуальність та ефективність інтеграції інтерактивних форм і методів неформальної освіти у систему формальної післядипломної освіти як умови забезпечення ефективного розвитку професійної компетентності соціального педагога.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.3(4Укр)
У 52


    Уманець, Галина.
    Система післядипломної освіти керівних та педагогічних кадрів навчальних закладів спеціальної та інклюзивної освіти: досвід Донеччини / Г. Уманець // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 14-15. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.3(4Укр)
Рубрики: Спеціальна педагогіка--парламентські слухання
   Освіта в Україні--інклюзивна освіта--парламентські слухання

   Педагогічні кадри--спеціальна освіта--підвищення кваліфікаіції

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні кадри -- спеціальна освіта -- інклюзивна освіта -- післядипломна освіта -- тематичні курси
Анотація: Виступ на парламентських слуханнях на тему "Освіта, охорона здоров'я та соціальне забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: проблеми та шляхи їх вирішення", які відбулися 4 червня 2014 р. у Верховній Раді України.


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.59
Z99


    Іванов, Сергій Аркадійович.
    Медійна й інформаційна грамотність як сукупність базових технологій у системі безперервної освіти [Текст] / С. А. Іванов // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7. - С. 10-12.
ББК 74.59
Рубрики: Освіта--неперервна освіта--інформаційна грамотність
   Освіта--неперервна освіта--придбання знань

Кл.слова (ненормовані):
придбання нового знання -- придбання знань -- безперервна освіта -- післядипломна освіта -- інформаційна грамотність -- медіа технології -- інформаційні технології
Анотація: У статті розглядається медіа та інформаційні технології для придбання нових знань у процесі освіти людини впродовж усього життя. Представлено авторське визначення ключових понять “дані”, “інформація”, “знання”, “медіа”, “грамотності”.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.489
К 61


    Колос, К. Р.
    Характеристика взаємозв’язків компонентів комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти [Текст] / К. Р. Колос // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 4. - С. 36-41. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.489
Рубрики: Післядипломна педагогічна освіта--комп’ютерні технології навчання
Кл.слова (ненормовані):
комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище -- післядипломна освіта -- педагогічна освіта
Анотація: У дослідженні обгрунтовано необхідність врахування характеристики взаємозв’язків компонентів комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Ніколаєску, Інна Олександрівна.
    Практична складова іміджової підготовки педагога в контексті сучасних освітніх змін [Текст] / І. О. Ніколаєску // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 48-52
ББК 88я5 + 74я5
Рубрики: Підготовка педагогів--післядипломна освіта
   Післядипломна педагогічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
іміджова підготовка педагога -- імідж сучасного педагога -- професійний імідж -- післядипломна освіта -- освітнє середовище -- інноваційні методи навчання
Анотація: У статті обґрунтовується актуальність проблеми іміджової підготовки педагога з урахуванням сучасних тенденцій розвитку системи післядипломної освіти.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)
Вільні: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)


74.204.2
С 65


    Сорочан, Т. М.
    Методологія змін у системі післядипломної педагогічної освіти [Текст] / Т. М. Сорочан // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 4. - С. 24-32.
ББК 74.204.2
Рубрики: Освіта в Україні--післядипломна педагогічна освіта--підвищення кваліфікації
Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- професійний розвиток педагогів -- неперервність освіти -- андрагоги


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


374.7:82(100)
Ч-90


    Чумак, Л. В.
    Деякі методологічні підходи до розвитку професійної майстерності вчителя зарубіжної літератури в системі післядипломної освіти [Текст] / Л. В. Чумак // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2017. - N 3. - С. 60-69.
УДК
Рубрики: Післядипломна педагогічна освіта--професійна майстерність вчителя
Кл.слова (ненормовані):
професійна майстерність вчителя -- вчителі зарубіжної літератури -- післядипломна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


371.124:373.3](477)
К 60


    Колесник, Л.
    Пошуково-апробаційна гра "Реформа" як засіб розвитку управлінської компетентності вчителів початкових класів / Лариса Колесник, Анна Шапошнікова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 48–52. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Вчителі початкової школи--компетентність вчителя
Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкової школи -- управлінська компетентність -- компетентність вчителів -- управлінські уміння -- тренінгові технології навчання -- пошуково-апробаційні ігри -- організаційно-діяльнісні ігри -- громадянська система освіти -- післядипломна освіта -- тренінгові засоби
Анотація: У статті розглядаються актуальні питання розвитку управлінської компетенції вчителя початкової школи тренінговими засобами, а саме за допомогою організаційно-діяльнісних ігор.Описується методика пошуково-апробаційної гри "Реформа", яка розроблена та апробована авторами з метою реформування громадянської системи освіти у початковій школі. Розкривається її значення та можливості застосування у системі післядипломної освіти вчителів початкової школи для розвитку фахівців управлінських знань, умінь та навичок.


Дод.точки доступу:
Шапошнікова, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)