Л 99 Ляшенко, О. І. Про концепцію тесту для виявлення здібностей абітурієнтів / О. І. Ляшенко> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 5-10
Рубрики: зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): освіта -- інновації в освіті -- тести -- здібності -- виявлення здібностей -- абітурієнти -- тести для виявлення здібностей -- відбір абітурієнтів -- зовнішнє незалежне оцінювання -- загальна навчальна компетентність Анотація: Розглянуто п'ять видів систем прийому в вузи, прийняті у правовій практиці відбору абітурієнтів. З урахуванням найбільш слабких елементів в українському варіанті ЗНО запропонований як додаток до діючої системи відбору майбутніх студентів на основі діючого ЗНО спеціальний тест загальної навчальної компетентності (ТЗНК), в основу якого покладені ідеї компетентісного підходу до освіти, досягнення сучасної експериментальної і когнітивної психології і світовий досвід. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 79 Кремень, Василь. Інновація - alter ego глобалізації / В. Кремень> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 3-9. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вища освіта--інновації Інноваційна діяльність--вища школа Кл.слова (ненормовані): інновації -- прогресивний розвиток суспільства -- освіта -- філософія освіти -- соціальна детермінованість -- інновації в освіті -- глобалізація -- вища освіта -- інноваційна система освіти -- національні інноваційні системи Анотація: У статті розглянуто особливість глобалізації, як свідома орієнтація на нове - в знаннях, досвіді, політичних, культурних досягненнях. Наголошується, що специфічна налаштованість на інновацію в сучасному світі є основною, сутнісною рисою прогресивного розвитку суспільства. Розкрито сутність феномену інновацій і викладено пов'язані з ними завдання науки та освіти. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Кузь, В. Г. Нова освітня парадигма - нові освітні технології / В. Г. Кузь> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 28-35. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Освіта--інновації нові педагогічні технології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): освітня парадигма -- суспільство знань -- інформаційне суспільство -- випускники шкіл ХХІ ст. -- інноваційна діяльність -- інновації в освіті Анотація: Сучасна освітня концепція спирається на такі новітні ідеї: 1) учитель - це не джерело знання, а посередник між учнем і знанням, тому теж потребує постійного навчання; 2) взаємний інформаційний обмін між учителями і учнями має відбуватися в процесі спільної освітньої, дослідницької та практичної діяльності на основі новітніх інформаційних комунікаційних технологій; 3) розроблення принципово нових технологій, що грунтуються на єдності освіти, науки та інноваційної діяльності. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 78 Про проведення Третьої Національної виставки-презентації "Інноватика в сучасній освіті"> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 75 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Виставки --освітні виставки-презентації Кл.слова (ненормовані): національні виставки-презентації -- інновації в освіті Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
О-66 Орлов, А. А. Актуальная и содержательная книга / А. А. Орлов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 1. - С. 119-125 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта--інновації Вища педагогічна освіта Кл.слова (ненормовані): інновації в освіті -- інновації в ЗНЗ -- педагогічна інноватика -- навчальні посібники з інноватики Анотація: Про книгу В. С. Лазарева "Инноватика в школе: учебное пособие для системы высшего педагогического образования и повышении квалификации работников образования". - Екатеринбург. Сургут, 2011. - 160 с Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Уваркіна, О. Базова модель новітньої української освіти / Олена Уваркіна> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 6. - С. 9-12. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--інновації Освіта в Україні--національна система освіти Освіта в Україні, 21 ст. Кл.слова (ненормовані): національна освіта -- освітні технології -- інновації в освіті -- трудове виховання -- моральне виховання -- розумове виховання -- естетичне виховання -- фізичне виховання -- педагогічна матриця -- ідентифікаційна матриця особистості Анотація: У статті розглядається новітня модель української освіти у контексті її розвитку в кінці ХХ - на початку ХХІ ст. Звертаючись до джерел етнопедагогіки, автор виокремлює традиційні напрями виховання дітей та молоді в Україні, які роблять вітчизняну освіту самобутньою та вирізняють її серед інших національних освітніх систем. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
И 46 Ильина, Н. Ф. Критерии готовности педагога к инновационной деятельности / Н. Ф. Ильина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 80-86. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагоги--готовність до інноваційної діяльності Педагогічна психологія--професійно-особистісний розвиток педагогів Вчителі--готовність до інноваційної діяльності Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): школознавство -- педагоги -- інновації в освіті -- інноваційна діяльність педагогів -- готовність до інноваційної діяльності -- критерії підготовки педагогів -- рівні підготовки педагогів -- професійне становлення -- компетентність педагогів -- розвиток особистості -- професійно-особистісний розвиток педагогів Анотація: У статті аналізуються підходи до визначення критеріїв готовності педагогів до інноваційної діяльності. В статье анализируются подходы к определению критериев готовности педагогов к инновационной деятельности. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Р 59 Рогова, Павла. Перше видання в українській бібліографії про Софію Русову / П. Рогова> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 4. - С. 10-14. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 2076-9326 Рубрики: педагоги України Бібліографічні покажчики Кл.слова (ненормовані): Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського -- інновації в освіті -- дошкільне виховання -- русовознавці Анотація: Висвітлено діяльність фахівців Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського щодо підготовки першого в Україні і за кордоном біобібліографічного видання, присвяченого видатному українському педагогу С. Русовій. Дод.точки доступу: Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\ Є примірники у відділах: ІБв Прим. 1 (вільний) |
Г 85 Гриценко, А. П. Впровадження нової навчальної програми з історії у 5 класі: питання інноваційності [Текст] / А. П. Гриценко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 26. - С. 2-5. Рубрики: Навчальні програми--історія України Викладання історії України в школі--програми навчальні Кл.слова (ненормовані): [навчально-виховний] процес -- нова навчальна програма -- шкільна історична освіта -- інновації в освіті Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 66 Андрущенко, Віктор. Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритетів / Віктор Андрущенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 5-11. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Вища освіта в Україні--ціннісні засади Вища освіта в Україні--євроінтеграція вища освіта в зарубіжних країнах Європа--вища освіта Кл.слова (ненормовані): системи освіти -- загальносвітові тенденції -- освітні реформи -- управління освітою -- децентралізація -- національні особливості -- інновації в освіті -- навчання протягом життя -- рамки кваліфікацій -- європейська освіта -- громадянське виховання -- толерантність -- доступність освіти -- нова парадигма освіти -- розвиток освіти -- стратегічна програма розвитку -- аксіологія Анотація: Аналізується процес реформування вищої освіти України; відзначається необхідність його узгодження із загальноєвропейськими і світовими нормами, напрацьованим досвідом. Підкреслюючи авторитет і значення європейських освітніх стандартів, автор наголошує, що орієнтація на них аж ніяк не означає відкидання вітчизняного педагогічного досвіду, який багато в чому може бути корисним і продуктивним для країн європейського простору освіти. Система освіти кожної з країн має свої національні особливості. Їх сутність визначається характером цінностей, сформованих народом і культурою впродовж історичного розвитку. Цивілізованою вважається система освіти, у якій національне корелюється із загальнолюдським, не випадає з історичного контексту, а розвивається разом з розвитком історії, цивілізації, культури. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 30 Дембовська, Людмила. Роль учителя-філолога у контексті глобальних комунікативних процесів / Л. Дембовська, Я. Козіна> // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 6. - С. 2-8. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Педагогічні інновації--іноземні мови--загальноосвітні навчальні заклади Іноземні мови--інновації Кл.слова (ненормовані): учитель-філолог -- комунікативні процеси -- інновації в освіті -- іноземні мови -- компетентність -- інтерактивні технології кооперативного навчання -- технології колективно-групового навчання -- технології опрацювання дискусійних питань Анотація: Автор статті зазначає, що предметом дослідження є інновації у сучасній вітчизняній освіті, об'єктом - використання інноваційних підходів до викладання іноземних мов. Дод.точки доступу: Козіна, Ярослава Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
Б 11 Бєлоусова Т. Вища освіта і наука [Текст] : огляд періодичних видань / Бєлоусова Т. ; уклад. З. Чернобровкіна> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2014. - N 11/12. - С. 115-122. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта в Україні--огляд літератури Вища освіта в Україні--законодавство Вища освіта в зарубіжних країнах--огляд періодичних видань Кл.слова (ненормовані): огляд періодичних видань з вищої освіти -- інновації в освіті -- рейтинги Дод.точки доступу: Чернобровкіна, Зоя \уклад.\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 13 Гажала, Олена. Дослідно-експериментальна робота як чинник інноваційного розвитку освітнього закладу [Текст] / О. Гажала> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 7/8. - С. 15-19. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--дослідно-експериментальна робота Загальноосвітні навчальні заклади--інноваційний розвиток Кл.слова (ненормовані): інновації в освіті -- дослідно-експериментальна робота -- модель Школи життєвого успіху Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 85 Гриньків, Андрій. Метакогнітивні дослідження в контексті освітніх інновацій [Текст] / А. Гриньків> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 2. - С. 37-43. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв. Рубрики: Освіта--інновації Кл.слова (ненормовані): інновації в освіті -- освітні інновації -- навчальні здібності -- метакогнітивна регуляція Анотація: Розглянуто взаємозв'язок навчальних здібностей з метакогнітивними процесами, проблеми метакогнітивного моніторингу, вплив метокогнітивних здібностей на розуміння тексту. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 66 Андрущенко, Віктор Петрович. Академічна мобільність в українському просторі вищої освіти: реалії, виклики та перспективи розвитку [Текст] / В. П. Андрущенко, Д. Свириденко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 2. - С. 5-11. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв. Рубрики: Вища освіта в Україні--академічна мобільність Кл.слова (ненормовані): академічна мобільність -- вища освіта -- модернізація освіти -- Європейський простір вищої освіти -- Педагогічна Конституція Європи -- інновації в освіті Анотація: Проаналізовано проблеми імплементації академічної мобільності в українському просторі вищої освіти.З методологічних позицій філософії освіти автори діагностують чинники, що знижують кількісні та якісні показники програм академічних обмінів, і пропонують заходи, що мають сприяти процесам актуалізації академічної мобільності та, відповідно, наповнити входження до Європейського простору вищої освіти реальним змістом. Дод.точки доступу: Свириденко, Денис Борисович Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 23 Ващенко, Лідія. До портрета педагога експериментального навчального закладу [Текст] / Л. Ващенко, Б. Бейдерман, К. Новченкова> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2016. - N 5. - С. 36-39. Рубрики: Вчитель--портрет вчителя--ціннісні орієнтири Кл.слова (ненормовані): портрет педагога -- експериментальний навчальний заклад -- інновації в освіті -- ціннісні орієнтири педагога Дод.точки доступу: Бейдерман, Броніслава; Новченкова, Катерина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Книш, Інна. Нова освітня парадигма в контексті сучасних технологій [Текст] / І. Книш, Н. Кочубей> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 9. - С. 100-116. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Освіта в Україні--сучасні освітні технології Кл.слова (ненормовані): нові освітні технології -- комп’ютерні технології в освіті -- тренінг-системи -- хмарні технології -- треки -- інновації в освіті Дод.точки доступу: Кочубей, Наталія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 95 Кухаренко, Володимир Миколайович. Пілотний дистанційний курс "змішане навчання" [Текст] / В. М. Кухаренко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 6. - С. 3-5. - Бібліогр.: 7 назв
Кл.слова (ненормовані): дистанційне навчання -- традиційне навчання -- змішане навчання -- мікро навчання -- ефективність -- моделі змішаного навчання -- інновації в освіті Анотація: У роботі наводяться результати навчання вчителів та викладачів університетів у пілотному відкритому дистанційному курсі "змішане навчання", проведеного Проблемною лабораторією дистанційного навчання НТУ "ХПІ". Для успішного впровадження змішаного навчання у середній школі важливо вирішити визначитись з системою дистанційного навчання для супроводу навчального процесу та підвищити рівень володіння вчителями та викладачами таксономії Блума. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
Л 84 Лукашук, М. Теоретико-методологічні засади дослідження інноваційних процесів у системі освіти [Текст] / М. Лукашук> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2018. - N 1. - С. 41-47 . - ISSN 2078-1016
Кл.слова (ненормовані): інновації в освіті -- модернізація в освіті Анотація: Розглянуто які проблеми і суперечності позиціювання інноваційних процесів у стратегії модернізації освіти потребують першочергового визначення та осмислення. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Вітченко, Андрій. Компетентнісний підхід у сучасній вищій освіті: освітня інновація чи реформаторський симулякр доби постмодерну? [Текст] / А. Вітченко, А. Вітченко> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2019. - N 4. - С. 52-66 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта в Україні--компетентнісний підхід Кл.слова (ненормовані): сучасна вища школа -- компетентнісний підхід в освіті -- доба постмодерну -- інновації в освіті -- діагностування -- професіографічні вимоги Дод.точки доступу: Вітченко, Анастасія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |