Л 17 Лазаренко, Андрій. Засоби створення проблемних ситуацій під час розв’язування задач на уроках фізики у сучасній загальноосвітній школі / А. Лазаренко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 14-18. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: викладання фізики в школі Задачі з фізики Кл.слова (ненормовані): фізичні задачі -- навчальний процес -- проблемні ситуації -- творчість -- творча активність -- створення проблемних ситуацій Анотація: У статті висвітлюється питання підвищення якості навчального процесу з фізики за рахунок використання проблемних ситуацій під час розв’язування задач. Наголошується на необхідності формування в учнів розуміння відповідності між образними модельними уявленнями і послідовними символічними перетвореннями аналітичної моделі, завдяки чому школярі отримують універсальний гнучкий алгоритм для розв’язування більшості задач, зокрема підвищенної складності. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 81 Бондарчук, Ірина. Можливості курсів історії у розвитку критичного мислення учнів [Текст] / І. Бондарчук> // Історія в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 21-27. Рубрики: Викладання історії в школі--розвиток критичного мислення Кл.слова (ненормовані): шкільні курси історії -- проблемні ситуації -- компетентнісний підхід -- нові педагогічні технології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Х 17 Халіна, К. Є. Пізнання, практична діяльність та спілкування на уроках фізики [Текст] / К. Є. Халіна> // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 15/16. - С. 10-19. Рубрики: Пізнавальна діяльність учнів Навчання інноваційне Уроки--методика проведення Кл.слова (ненормовані): дослідно-експериментальна робота -- проблемні ситуації -- задачі -- прийоми Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 69 Ромашкіна, Ганна. Розвиток творчої компетентності особистості шляхом застосування інноваційних технологій [Текст] / Г. Ромашкіна, А. Васильченко> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 37-40. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Інноваційні технології--проблемне навчання Творча компетентність--учні Розвиток особистості--творчість Кафедра іноземних мов Кл.слова (ненормовані): інноваційні технології -- проблемне навчання -- творча компетентність -- розвиток особистості -- творчість -- проблемні ситуації -- гуманістичний підхід -- пізнавальна самостійність Анотація: У статті розповідається про гуманістично зорієнтоване навчання та пізнавальну самостійність учнів. Розглядається технологія проблемного навчання. Дод.точки доступу: Васильченко, Алла Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
О-56 Ольшанська, Оксана. Реалізація технології проблемного навчання на уроках української літератури : з досвіду роботи вчителя-словесника / О. Ольшанська> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 10. - С. 34-38. Рубрики: Викладання української літератури в школі Кл.слова (ненормовані): уроки української літератури -- інноваційна значущість -- технологія проблемного навчання -- проблемне навчання -- способи розв’язання -- проблемні ситуації -- алгоритм -- засвоєння знань Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Шапран, Юрій. Формування професійної компетентності майбутніх учителів біології шляхом застосування особистісно орієнтованих технологій / Ю. Шапран> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 11. - С. 42-46. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів біології--формування професійної компетентності Підготовка майбутніх вчителів біології--особистісно орієнтовані технології Кафедра біології Кл.слова (ненормовані): вчителі біології -- професійна компетентність -- ключові компетенції -- особистісно орієнтовані технології -- проблемне навчання -- проблемні ситуації Анотація: У статті висвітлюються питання формування професійної компетентності майбутніх вчителів біології у процесі використання проблемного навчання як особистісно орієнтованої педагогічної технології, запропоновано різні види проблемних ситуацій з урахуванням специфіки організаційних форм навчання у вищій школі. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Т 41 Тимофеева, Л. Л. Проблемный подход в основе построения занятий со старшими дошкольниками [Текст] / Л. Л. Тимофеева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 9. - С. 12-17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття Дошкільники--підготовка до школи Росія--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): проблемне навчання в школі -- проблемні ситуації -- мотивація до навчання -- форми роботи з дітьми Анотація: Автор статті розповідає про роль самореалізації, саморозвитку, адаптації та самовиховання для розвитку особистості старших дошкільнят. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 30 Баханов, К. О. Організація процесу навчання історії [Текст] / К. О. Баханов> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 1/2. - С. 2-4. Рубрики: Викладання історії в школі--організація навчання Кл.слова (ненормовані): форми організації навчання -- прийоми навчання -- проблемне навчання історії -- проблемні ситуації -- проблемне завдання Анотація: Друкується стаття з книги Баханова К. О. "Професійний довідник вчителя історії". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 35 Матюшкина, А. А. Феноменология решения творческой проблемы [Текст] / А. А. Матюшкина> // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2013. - N 3. - С. 46-59. . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936 Рубрики: Психологія творчості феноменологія Кл.слова (ненормовані): проблемні ситуації -- творчі проблеми -- творче мислення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 54 Метелюк, В. Допомагаємо вихователю зрозуміти дитину / Валентина Метелюк> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 9. - С. 33–41. - Зміст: Сприяти успішній соціальній адаптації ; Спонукати дітей до хороших вчинків ; Подолати відхилення поведінки дітей від загальноприйнятих норм ; Сприяти розкриттю обдарованості ; Працювати над собою ; Аналізувати проблемну ситуацію.
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- особисті контакти -- соціальна адаптація -- вчинки дитини -- відхилення в поведінці -- розвиток психіки -- обдарованість -- робота з дітьми -- робота з батьками -- педагоги дошкільних закладів -- саморозвиток -- проблемні ситуації Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 48 Березка, С. Теоретичний аналіз специфіки агресивної поведінки дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку / Софія Березка> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 55–64. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): діти з інтелектуальними порушеннями -- агресивна поведінка -- дошкільники -- агресивність -- емоційність -- емоційно-вольовий розвиток -- поведінкові реакції -- проблемні ситуації -- негативні переживання Анотація: На основі аналізу психолого-педагогічної та спеціальної літератури висвітлено специфіку проявів агресивної поведінки дітей дошкільного віку з порушенням інтелектуального розвитку. Детально розглянуто біологічні, соціальні та психологічні чинники, що обумовлюють появу агресивних реакцій у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Визначено взаємозв’язок цих чинників. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 84 Прохоренко, Л. Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями [Текст] / Л. Прохоренко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 75–85. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): навчальна мотивація -- когнітивні порушення -- мотиваційна оцінка -- проблемні ситуації -- ситуація успіху -- мотивація досягнення -- когнітивний розвиток -- навчальна діяльність -- мотиваційні установки -- молодший шкільний вік Анотація: Досліджено питання навчальної мотивації дітей як засобу досягнення результативності навчально-виховного процесу. Доведено, що розгортання навчально-виховного процесу має досягатися шляхом формування внутрішньої мотивації навчання з молодшого шкільного віку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |