74.2
Л 17


    Лазаренко, Андрій.
    Засоби створення проблемних ситуацій під час розв’язування задач на уроках фізики у сучасній загальноосвітній школі / А. Лазаренко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 14-18. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2 + 221.я721
Рубрики: викладання фізики в школі
   Задачі з фізики

Кл.слова (ненормовані):
фізичні задачі -- навчальний процес -- проблемні ситуації -- творчість -- творча активність -- створення проблемних ситуацій
Анотація: У статті висвітлюється питання підвищення якості навчального процесу з фізики за рахунок використання проблемних ситуацій під час розв’язування задач. Наголошується на необхідності формування в учнів розуміння відповідності між образними модельними уявленнями і послідовними символічними перетвореннями аналітичної моделі, завдяки чому школярі отримують універсальний гнучкий алгоритм для розв’язування більшості задач, зокрема підвищенної складності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)



63.3р10
Б 81


    Бондарчук, Ірина.
    Можливості курсів історії у розвитку критичного мислення учнів [Текст] / І. Бондарчук // Історія в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 21-27.
ББК 63.3р10
Рубрики: Викладання історії в школі--розвиток критичного мислення
Кл.слова (ненормовані):
шкільні курси історії -- проблемні ситуації -- компетентнісний підхід -- нові педагогічні технології


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202
Х 17


    Халіна, К. Є.
    Пізнання, практична діяльність та спілкування на уроках фізики [Текст] / К. Є. Халіна // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 15/16. - С. 10-19.
ББК 74.202
Рубрики: Пізнавальна діяльність учнів
   Навчання інноваційне

   Уроки--методика проведення

Кл.слова (ненормовані):
дослідно-експериментальна робота -- проблемні ситуації -- задачі -- прийоми


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.2
Р 69


    Ромашкіна, Ганна.
    Розвиток творчої компетентності особистості шляхом застосування інноваційних технологій [Текст] / Г. Ромашкіна, А. Васильченко // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 37-40. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.2
Рубрики: Інноваційні технології--проблемне навчання
   Творча компетентність--учні

   Розвиток особистості--творчість

   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні технології -- проблемне навчання -- творча компетентність -- розвиток особистості -- творчість -- проблемні ситуації -- гуманістичний підхід -- пізнавальна самостійність
Анотація: У статті розповідається про гуманістично зорієнтоване навчання та пізнавальну самостійність учнів. Розглядається технологія проблемного навчання.


Дод.точки доступу:
Васильченко, Алла

Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


74.202
О-56


    Ольшанська, Оксана.
    Реалізація технології проблемного навчання на уроках української літератури : з досвіду роботи вчителя-словесника / О. Ольшанська // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 10. - С. 34-38.
ББК 74.202
Рубрики: Викладання української літератури в школі
Кл.слова (ненормовані):
уроки української літератури -- інноваційна значущість -- технологія проблемного навчання -- проблемне навчання -- способи розв’язання -- проблемні ситуації -- алгоритм -- засвоєння знань


Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)




    Шапран, Юрій.
    Формування професійної компетентності майбутніх учителів біології шляхом застосування особистісно орієнтованих технологій / Ю. Шапран // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 11. - С. 42-46. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів біології--формування професійної компетентності
   Підготовка майбутніх вчителів біології--особистісно орієнтовані технології

   Кафедра біології

Кл.слова (ненормовані):
вчителі біології -- професійна компетентність -- ключові компетенції -- особистісно орієнтовані технології -- проблемне навчання -- проблемні ситуації
Анотація: У статті висвітлюються питання формування професійної компетентності майбутніх вчителів біології у процесі використання проблемного навчання як особистісно орієнтованої педагогічної технології, запропоновано різні види проблемних ситуацій з урахуванням специфіки організаційних форм навчання у вищій школі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.102
Т 41


    Тимофеева, Л. Л.
    Проблемный подход в основе построения занятий со старшими дошкольниками [Текст] / Л. Л. Тимофеева // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 9. - С. 12-17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття
   Дошкільники--підготовка до школи

   Росія--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
проблемне навчання в школі -- проблемні ситуації -- мотивація до навчання -- форми роботи з дітьми
Анотація: Автор статті розповідає про роль самореалізації, саморозвитку, адаптації та самовиховання для розвитку особистості старших дошкільнят.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


63.3р10
Б 30


    Баханов, К. О.
    Організація процесу навчання історії [Текст] / К. О. Баханов // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 1/2. - С. 2-4.
ББК 63.3р10
Рубрики: Викладання історії в школі--організація навчання
Кл.слова (ненормовані):
форми організації навчання -- прийоми навчання -- проблемне навчання історії -- проблемні ситуації -- проблемне завдання
Анотація: Друкується стаття з книги Баханова К. О. "Професійний довідник вчителя історії".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
М 35


    Матюшкина, А. А.
    Феноменология решения творческой проблемы [Текст] / А. А. Матюшкина // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2013. - N 3. - С. 46-59. . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936
ББК 88
Рубрики: Психологія творчості
   феноменологія

Кл.слова (ненормовані):
проблемні ситуації -- творчі проблеми -- творче мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.064.2(477)
М 54


    Метелюк, В.
    Допомагаємо вихователю зрозуміти дитину / Валентина Метелюк // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 9. - С. 33–41. - Зміст: Сприяти успішній соціальній адаптації ; Спонукати дітей до хороших вчинків ; Подолати відхилення поведінки дітей від загальноприйнятих норм ; Сприяти розкриттю обдарованості ; Працювати над собою ; Аналізувати проблемну ситуацію.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь і дошкільник
Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- особисті контакти -- соціальна адаптація -- вчинки дитини -- відхилення в поведінці -- розвиток психіки -- обдарованість -- робота з дітьми -- робота з батьками -- педагоги дошкільних закладів -- саморозвиток -- проблемні ситуації


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376-056.313:159.942.5]-053.4(477)
Б 48


    Березка, С.
    Теоретичний аналіз специфіки агресивної поведінки дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку / Софія Березка // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 55–64. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інтелектуальні порушення
Кл.слова (ненормовані):
діти з інтелектуальними порушеннями -- агресивна поведінка -- дошкільники -- агресивність -- емоційність -- емоційно-вольовий розвиток -- поведінкові реакції -- проблемні ситуації -- негативні переживання
Анотація: На основі аналізу психолого-педагогічної та спеціальної літератури висвітлено специфіку проявів агресивної поведінки дітей дошкільного віку з порушенням інтелектуального розвитку. Детально розглянуто біологічні, соціальні та психологічні чинники, що обумовлюють появу агресивних реакцій у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Визначено взаємозв’язок цих чинників.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376.015.3:159.947.5](477)
П 84


    Прохоренко, Л.
    Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями [Текст] / Л. Прохоренко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 75–85. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчальна мотивація
Кл.слова (ненормовані):
навчальна мотивація -- когнітивні порушення -- мотиваційна оцінка -- проблемні ситуації -- ситуація успіху -- мотивація досягнення -- когнітивний розвиток -- навчальна діяльність -- мотиваційні установки -- молодший шкільний вік
Анотація: Досліджено питання навчальної мотивації дітей як засобу досягнення результативності навчально-виховного процесу. Доведено, що розгортання навчально-виховного процесу має досягатися шляхом формування внутрішньої мотивації навчання з молодшого шкільного віку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)