Шифр: ОД1/2003/1
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2003р. N 1
Зміст:
Механізми розвитку творчості : Творчість та обдарованість людини / В.В. Клименко. - С.2-11.
Кл.слова: чутливість, психомоторика, мислення, енергопотенціал
Мартюшев, А. Л. Записки школьного психолога / А.Л. Мартюшев. - С.47-50.
Кл.слова: психологическая служба в школе
Хлопушин, В. А. Хотим учить здоровых детей / В.А. Хлопушин. - С.33-38.
Кл.слова: здоровье школьника
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Клименко, В. В.
    Механізми розвитку творчості : Творчість та обдарованість людини [Текст] / В.В. Клименко // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2003. - N1. - С. 2-11.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: обдарованість
   обдаровані діти

   Творчі здібності

   мислення

Кл.слова (ненормовані):
чутливість, енергопотенціал, почуття -- психомоторика, мислення -- стереотипи, сентенції, канони, формули, принципи, закони


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Карпенко, З.
    Психогімнастика як метод психокорекції : Експресивна психотехніка для дітей 5-10 років [Текст] / З. Карпенко // Психолог. Бібліотека : Науково-виробниче видання. - 2005. - N8(Заняття психолога з малятами). - С. 65-125. - Зміст: Діагностика і психокорекція тривожності ; Вмірювання і засоби зменшення дитячої імпульсивності ; Визначення і послаблення агресивності ; Діагностика й корекція раннього дитячого аутизму ; Виявлення і корекція нечесної поведінки ; Діагностика і психокорекція асоціальної поведінки у дітей ; Психотехнічні прийоми визначення і подолання замкнутості ; Психологічна допомога невпевненим дітям ; Виявлення і методи зменшення екстернальності у дітей ; Вимірювання і засоби посилення естетичної чутливості в дітей
ДРНТІ
ББК 88.8 + 74.1
Рубрики: психокорекція
   психогімнастика

   психотехніки

   тривожні діти

   аутизм

   психологія поведінки

   замкненість

   невпевненість

   екстернальність

Кл.слова (ненормовані):
тривожність -- імпульсивність -- агресивність -- естетична чутливість


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


    (Вільних примірників немає)
Шифр: ДШУ1/2007/7
   Журнал

Директор школи. Україна [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : Видавництво "Плеяди", 1999 - . - Виходить 8 раз на рік
2007р. N 7
Зміст:
Григорій Ващенко: віхи біографії. - С.4-5
Ващенко, Л. Інноваційний розвиток соціальних систем / Г. Сазоненко; Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна ; Г. Сазоненко; Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна ; Г. Сазоненко; Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна ; Г. Сазоненко; Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна. - С.6-25
Сазоненко, Г. Технології дистанційного навчання / Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна ; Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна ; Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна ; Л. Кнодель; М. Ворон; Т. Дороніна. - С.26-41
Кнодель, Л. Міжнародне співробітництво Німеччини в галузі освіти / М. Ворон; Т. Дороніна ; М. Ворон; Т. Дороніна ; М. Ворон; Т. Дороніна ; М. Ворон; Т. Дороніна. - С.44-58
Ворон, М. Проектна діяльність у школі / Т. Дороніна ; Т. Дороніна ; Т. Дороніна ; Т. Дороніна. - С.60-66
Дороніна, Т. Гендерна чутливість і гендерна культура / Т. Дороніна. - С.68-70
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає




    Дороніна, Т.
    Гендерна чутливість і гендерна культура [Текст] / Т. Дороніна // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2007. - N7. - С. 68-70
Рубрики: гендер


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах


Шифр: ПП/2010/6
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 6
Зміст:
Музика, О. Л. Ціннісна регуляція і ціннісна підтримка розвитку творчих здібностей (теоретична модель і принципи побудови методики) / О. Л. Музика. - С.1-7.
Лушин, П. В. Об экологичности психологического воздействия: экофасилитативная логика / П. В. Лушин. - С.7-9.
Загуровська, І. С. Розвиток самооцінки здібностей у молодшому шкільному віці / І. С. Загуровська. - С.14-21.
Климчук, В. О. До проблеми використання T-критерію Стьюдента у психології / В. О. Климчук. - С.21-28.
Шебанова, С. Г. Особливості суб’єктивного благополуччя молоді / С. Г. Шебанова. - С.28-33.
Висідалко, Н. Л. Чутливість перцептивних процесів студента при вирішенні задач та її показники / Н. Л. Висідалко. - С.33-40.
Коробова, О. Г. Знакомство младших школьников с психологией посредством занятий оригами : программа занятий для школьников 7-11 лет / О. Г. Коробова. - С.40-48.
Шевченко, Н. Ф. Практикум з розвитку професійної кар’єри майбутнього фахівця / Н. Ф. Шевченко, М. В. Сурякова. - С.49-62.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


88
В 53


    Висідалко, Н. Л.
    Чутливість перцептивних процесів студента при вирішенні задач та її показники [Текст] / Н. Л. Висідалко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 6. - С. 33-40.
ББК 88
Рубрики: психологія студента
   Психодіагностика

   Сприйняття (психол.)

Кл.слова (ненормовані):
стан чутливості


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Кочерга, Олександр.
    Психофізіологічні особливості діяльності учениць початкової школи [Текст] : 12-17. / О. Кочерга // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 1
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--психологічна служба
Кл.слова (ненормовані):
дівчатка -- психологічні особливості -- початкова школа -- сугестивність -- адаптованість -- емоційна вразливість -- гострота реакцій -- заохочення -- альтруїзм -- гнучкість -- слухняність -- покірливість -- темперамент -- чутливість -- жіноча стать
Анотація: У статті розповідається про гармонійний процес навчальної взаємодії учениць початкової школи, психологічні особливості дівчаток.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)




    Кузнецова, В. Б.
    Опросник чувствительности к наказанию и вознаграждению у подростков / В. Б. Кузнецова, Е. Р. Слободская, Т. О. Риппинен // Психол. журн. - 2013. - Т. 34, № 1. - С. 97-108. - Библиогр.: 48 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.8в7
Рубрики: Дитяча психологія--методи дослідження
   Психологія--методики--опитувальники

Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- методи дослідження -- опитувальник чутливості підлітків -- чутливість до покарання -- чутливість до винагороди
Анотація: Розробка опитувальника чутливості до покарання та винагороди у підлітків (методи дослідження у психології).


Дод.точки доступу:
Слободская, Е.Р.; Риппинен, Т.О.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


85.30р10
М 29


    Маруфенко, Оксана.
    Теорія і практика формування вокально-артикуляційних навичок у школярів [Текст] / О. Маруфенко // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 17-22. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 85.30р10
Рубрики: Уроки музики--вокальне навчання
   Вчителі музики--вокальне навчання учнів

   Мистецька освіта--вокально-артикуляційні знання

   Кафедра вокально-хорової майстерності

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- артикуляційний апарат -- артикуляційні вправи -- мовно-рухова система -- дотикова чутливість -- м’язова активність -- нижня щелепа -- вокально-артикуляційні знання


Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)




    Рамендик, Дина Михайловна.
    Комплексное исследование свойств индивидуальности, входящих в понятие темперамента / Д. М. Рамендик, Б. В. Чернышев, Е. Г. Чернышева // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 105-118. - Библиогр.: 45 назв. . - ISSN 0042-8841
Рубрики: Психологія особистості--темперамент--властивості
Кл.слова (ненормовані):
темперамент -- індивідуальність -- теорія індивідуальності -- центральна нервова система -- соціальна ергічність -- соціальна емоційність -- пластичність -- темп дій -- емоційна чутливість -- екстраверсія -- інтроверсія -- нейротизм -- стабільність -- домінантність -- емоційна стійкість -- працездатність
Анотація: Представлено результати експериментального дослідження, спрямованого виявити зв’язок властивостей темпераменту між собою, а також з іншими індивідуальними властивостями та особливостями мозку під час довільної уваги. Доведено, що найбільш точно описує індивідуальність опитувальник ОСТ за Русаловим В. М., який грунтується на теорії індивідуальності.


Дод.точки доступу:
Чернышев, Борис Владимирович; Чернышева, Елена Георгиевна; Русалов, Володимир Михайлович (психолог, фахівець в галузі психофізіології, диференційної психології, психодіагностики ; 1939 р. н.) \о нем\

Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


88.5
Л 64


    Лифинцев, Дмитрий Валентинович.
    Социальна поддержка как психологический феномен / Д. В. Лифинцев, А. Б. Серых, А. А. Лифинцева // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 105-117. - Библиогр.: 40 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.5
Рубрики: Психологія--соціальна підтримка
Кл.слова (ненормовані):
соціальна підтримка -- міжособистісні відносини -- соціальні зв’язки -- соціальна адаптація -- соціальна взаємодія -- стрес -- емоційна підтримка -- заохочення -- порада -- дружнє спілкування -- практична допомога -- соціальний підхід -- психологічний підхід -- комунікативний підхід -- соціальні мережі -- стрес-буферна модель -- модель головного ефекту -- чуйність -- чутливість -- комплементарність підтримки -- конгруентність підтримки -- доступність підтримки
Анотація: Здійснено теоретичний аналіз феномену соціальної підтримки як механізму міжособистісної взаємодії, який забезпечує емоційне та фізичне благополуччя людини. Розглянуто зміст сучасних зарубіжних концепції, які вивчають даний феномен. Охарактеризовано принципи доступності, комплементарності та конгруентності соціальної підтримки.


Дод.точки доступу:
Серых, Анна Борисовна; Лифинцева, Алла Александровна

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.100.5
Л 81


    Лохвицька, Л.
    Зарубіжні колеги про моральне виховання [Текст] / Л. Лохвицька // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 5. - С. 8-11 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання дошкільнят -- інтегроване моральне виховання -- моральна чутливість -- моральні судження -- моральні дії -- моральна мотивація дитини


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.100.44
С 89


    Супрун, Г.
    Маленькі неслухи: як не прогледіти і не помилитися [Текст] / Ганна Супрун // Дошкільне виховання. - 2015. - № 6. - С. 16-17 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.44
Рубрики: Педагогіка--дефектологія--аутизм
   Дошкільне виховання--виховання “складних дітей”

Кл.слова (ненормовані):
"складні діти" -- аутизм -- важковиховні діти -- соціальна взаємодія -- сенсорна чутливість
Анотація: Подано поради фахівців щодо виявлення причин неадекватної поведінки дітей та організації ефективної взаємодії з ними.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2016/7
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2016р. N 7
Зміст:
Кочерга, Олександр. Чутливість сенсорних систем і активність дій учня / О. Кочерга. - С.1-4.
Дубовик, Світлана. Організація навчальної мовленнєво-творчої діяльності молодших школярів на уроках української мови / С. Дубовик. - С.5-11.
Ковальова, Вікторія. Урок розвитку мовлення з елементами інтерактивних технологій (3 клас) / В. Ковальова. - С.11-14.
Трояновська, Ганна. Театралізація - дійовий метод формування життєвих компетенцій особистості учня / Г. Трояновська. - С.14-15.
Притуляк, Тетяна. Жива природа влітку : (урок природознавства у 2 класі) / Т. Притуляк. - С.16-17.
Столяр, Г. І. Дослідницький практикум: "Раціон здорового харчування. Молоко та кисломолочні продукти" / Г. І. Столяр, Т. П. Левченко. - С.18-21.
Крижна, Анна. Конкурсна програма літнього табору відпочинку "Юний волонтер" / А. Крижна [и др.]. - С.22-37.
Інші автори: Шишка О., Мороз А., Корнієнко Софія ; Запорожець Орислава
Юрченко, Надія. Буркути - перлина національного природного парку "Олешківські піски" / Н. Юрченко. - С.38-41.
Сайко, Тетяна. Наступність між молодшою та середньою ланками школи з метою успішної соціально-психологічної адаптації майбутніх п’ятикласників : (з досвіду роботи вчителів СЗШ І-ІІІ ступенів № 128 м. Києва) / Т. Сайко. - С.42-44.
Цуркан, Наталія. Ейдетика як метод розвитку пам’яті в учнів початкової школи / Н. Цуркан. - С.44-46.
Пермінова, Ірина. Рефлексія як активний метод підбиття підсумків уроку в початкових класах / І. Пермінова. - С.46-47.
Молякова, Ольга. Вправи для зняття м’язового напруження на уроках та в позаурочний час / О. Молякова. - С.48-49.
Шевченко, Ольга. Твори добро на радість людям : (година спілкування в 4 класі) / О. Шевченко. - С.50-51.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202.242
К 75


    Кочерга, Олександр.
    Чутливість сенсорних систем і активність дій учня [Текст] / О. Кочерга // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 1-4. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--психолого-педагогічні аспекти
Кл.слова (ненормовані):
сенсорні системи -- активність дій учня -- учні початкових класів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2017/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 5
Зміст:
Романюк, І. СМС для вихователів-методистів / Ірина Романюк, Світлана Боднарук. - С.4–8.
Дятленко, Н. Лялька як персона, або Нові можливості застосування ляльки в педагогічному процесі / Наталія Дятленко. - С.9–14.
Лохвицька, Л. Іграшки – "моральні путівники" дошкільників / Любов Лохвицька, Оксана Михайленко, Тетяна Гнатенко, Людмила Єфіменко. - С.15–23.
Інші автори: Михайленко О., Гнатенко Т., Єфіменко Л.
Лук’янова, С. Емоційні намистинки для маленької дитинки: емоційно-розвивальне середовище / С. Лук’янова ; Світлана Лук’яноа. - С.24–31.
Кононко, О. Найголовніше – "погода" вдома, або Як сформувати емоційну сприйнятливість і чутливість / Олена Кононко. - С.32–39.
Клименко, Л. Розвиваємо лідерський потенціал дошкільників: семінар / Людмила Клименко. - С.40–48.
Варфоломєєва, Т. "Четвертий зайвий" – не зайвий у корекційній роботі / Тетяна Варфоломєєва, Валентина Литвинова. - С.49–53.
Кобякова, Д. Театр мімів, або Ігри перед дзеркалом з батьками : [інформ. стенд] / Д. Кобякова. - С.53–54.
День родини. - С.56–57.
Джемула, Г. Родина у кожного : сценарій родин. свята / Галина Джемула. - С.58–63.
Складання річного плану роботи дошкільного навчального закладу: чек-ліст : [пам’ятка для вихователя-методиста]. - С.64–65.
Виявлення пропозицій педагогів для складання річного плану роботи дошкільного навчального закладу : [анкета для педагогів]. - С.66–67.
Особливості організації тренінгу. - С.68–69.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.025.3(477)
К 64


    Кононко, О.
    Найголовніше – "погода" вдома, або Як сформувати емоційну сприйнятливість і чутливість / Олена Кононко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 5. - С. 32–39. - Зміст: Прояви емоційної сприйнятливості і чутливості ; Визначення типу особистості за допомогою шкали оцінювання ; Засоби впливу на емоційну чутливість ; Додаток : Методи формування емоційної сприйнятливості дітей старшого віку.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--емоційний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
емоції -- емоційний розвиток -- емоційна сприйнятливість -- емоційна чутливість -- особистісні якості -- особистість -- діти дошкільного віку -- старший дошкільний вік -- засоби впливу -- методи формування -- психогімнастичні вправи -- малювання -- складання оповідань


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2017/3
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2017р. N 3
Зміст:
Кочерга, О. Чутливість психофізіологічних систем та їх вплив на навчання учнів / Олександр Кочерга. - С.1–4.
Пилипенко, Т. Урок розвитку зв’язного мовленя, 3 клас / Тетяна Пилипенко. - С.5–7. - Бібліогр.: 7 назв.
Куракіна, Т. Невмирущий Кобзар : (літературне читання, 2 клас) / Т. Куракіна. - С.7–9. - Бібліогр.: 3 назви.
Стретович, Л. Українські страви на математичній кухні : (інтегрований урок з математики та народознавства) / Любов Стретович. - С.10–12. - Бібліогр.: 2 назви.
Склярова, О. Тиждень екологічного виховання / Олена Склярова. - С.12–17. - Бібліогр.: 8 назв.
Кулинич, Н. Збережімо первоцвіти : (виховна година) / Ніна Кулинич. - С.17–18.
Митник, О. Комп’ютерні засоби становлення творчої особистості молодшого школяра у процесі навчання / Олександр Митник, Наталія Сінельнікова. - С.19–22. - Бібліогр.: 8 назв.
Пономарьова, К. Завдання на засвоєння і застосування правил правопису в 2 класі / К. Пономарьова ; Катерина Понамарьова. - С.23–26.
Гречук, В. Вивчення геометричного матеріалу у початковій школі / Василь Гречук. - С.27–31.
Коряченко, Л. Ця чарівна книжкова країна : (виховний захід для учнів 2 класу) / Лідія Коряченко. - С.32–35.
Коряченко, Л. Урок-подорож до лісу : (математика, 2 клас) / Лідія Коряченко. - С.35–37.
Коряченко, Л. Квітковий бал на честь Весни-чарівниці / Лідія Коряченко. - С.38–43.
Левіна, І. Структура уроку, основні методи та прийоми роботи на уроці, їх доцільність : уроки рукоділля / Ірина Левіна, Тетяна Антипова, Людмила Третьякова. - С.44–47. - Бібліогр.: 7 назв.
Мизюк, Н. Все починається з любові / Наталія Мизюк. - С.48–49.
Мартиненко, С. Діагностичні методики вивчення внутрішнього стану дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / Світлана Мартиненко. - С.50–52. - Бібліогр.: 2 назви.
Луценко, І. Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні / І. Луценко. - С.53–56. - Бібліогр.: 9 назв.
Цуркан, Н. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах модернізації початкової освіти / Наталія Цуркан. - С.57–58.
Шевченко, Л. "Наша мова солов’їна" : (мовно-літературний ранок) / Л. Шевченко. - С.59–60.
Пилюгина, Л. Вчнозелені красуні. Як зберегти ліс від вирубування перед святом Нового року? / Людмила Пилюгина. - С.63–64.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.015.324(477)
К 75


    Кочерга, О.
    Чутливість психофізіологічних систем та їх вплив на навчання учнів / Олександр Кочерга // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 1–4. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--психологія навчання--психофізіологічні системи--початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
психологія навчання -- фізкультпаузи -- психофізіологічний механізм -- навчально-виховний процес -- психофізіологічні системи
Анотація: Проведено аналіз системного дотримання формування в учнів свідомого ставлення до навчання як природного процесу освоєння та означення особливостей побудови внутрішнього та навколишнього світу. Протікання цих процесів значною мірою зумовлюється особливостями роботи психофізіологічних систем організму в учнів початкової школи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)