159.922.73
В11


    Вінс, Вікторія Анатоліївна.
    Психолочні особливості переживання вікової кризи підлітками школи-інтернату для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / В. А. Вінс ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2003 (НПУ). - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Підлітки школи-інтернату
   Діти-сироти

   Вікова криза

   автореферати дисертацій--психологія

Кл.слова (ненормовані):
вікова криза -- діти позбавлені батьківського піклування -- діти-сироти -- підліткові кризи


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

88
К83


    Кротенко, Валентина Іванівна.
    Психологічні особливості емпатії підлітків [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна і вікова психологія / В. І. Кротенко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2001. - 22 с. -
УДК
РУБ 88
Рубрики: емпатія--підлітків
   автореферати дисертацій--психологія



Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

37.015.3
Ф 39


    Фельдштейн, Д. И.
    Взаимосвязь теории и практики в формировании психолого-педагогических оснований организации современного образования / Д. И. Фельдштейн // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2010. - № 4. - С. 190-203 . - ISSN 2073-8528
УДК
ББК 88
Рубрики: Педагогічна психологія
   Освіта

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- дитинство -- психолого-педагогічні основи


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


177.3:159.9
П 49


    Поліщук, С.
    Психологічні особливості брехливості молодших школярів / Світлана Поліщук // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 8–11. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--психолого-педагогічні аспекти
Кл.слова (ненормовані):
брехня -- брехливість молодших школярів -- мораль -- фантазія -- творча діяльність -- дитяча психологія -- корекція брехливості -- ситуативна брехливість -- психологічна характеристика -- психологічний супровід -- молодші школярі
Анотація: Аналізується психологічний зміст брехні та брехливості, їх детермінанти, ознаки, а також діагностика в групах молодших школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


159.922.73
Т 35


    Терещенко, І.
    Діти покоління Z, або Яка вона – сучасна дитина / Ірина Терещенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 9. - С. 27–32.
УДК
Рубрики: Дитяча психологія
   Заклади дошкільної освіти--методична робота

Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- покоління Z -- психологічні особливості -- сучасні діти -- методична робота -- семінари
Анотація: У статті описано психологічні особливості дітей покоління Z (народжених в 2006(7)–2019 роках). Подано розробку семінару для педагогів "Сучасна дитина: яка вона?".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


159.922.73
П 49


    Поліщук, В.
    Вікова динаміка уваги в молодшому шкільному віці / Валерій Поліщук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 8–11. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Дитяча психологія--увага--молодші школярі
Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- довільна увага -- концентрація уваги -- мимовільна увага -- стійкість уваги -- динамічний тип уваги -- молодші школярі
Анотація: На емпіричному матеріалі в умовах спільного навчання шестирічних і семирічних дітей виявлено провідні динамічні типи уваги. Найрезультативнішим у молодшому шкільному віці – третій динамічний тип, власний дітям, які навчаються з шестирічного віку (орієнтовні межі: 6 років – 6 років 10 місяців).


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


159.922.73
С 25


    Святенко, Ю.
    Діагностика емоційного стану дитини молодшого шкільного віку за допомогою проективної методики "Картки з емоціями" / Юлія Святенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 44–47. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Дитяча психологія--емоційний стан--молодші школярі
Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- емоції -- емоційний стан -- діагностика емоційного стану -- авторська проективна методика -- проективний підхід -- проективна діагностика -- емоційний інтелект -- розвиток особистості -- молодші школярі
Анотація: Стаття присвячена презентації у теоретичному обгрунтуванню авторської проективної методики "Картки з емоціями", що виявилась ефективною у психологічній роботі з дітьми молодшого шкільного віку. Запропонована процедура застосування розробленої методики.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


159.922.73
Z99


    Іванова, Євгенія Олегівна.
    Сімейні стосунки як чинник розвитку емоційного інтелекту підлітків [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.психол.наук. Спец.19.00.07-педагогічна та вікова психологія / Є. О. Іванова ; Міністерство освіти і науки України, Київський Національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ : КНУ ім. Т. Шевченка, 2017. - 21 с. -
УДК
Рубрики: Сімейні стосунки
   автореферати дисертацій--психологія

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
інтелект емоційний


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

373.3.015.3:159.922](477)
Z99


    Ілляшенко, Т.
    Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом / Тамара Ілляшенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 7. - С. 10–13. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Молодші школярі--гіперактивні діти--психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
гіперактивні діти -- гіперактивні розлади -- гіперактивність -- прояви гіперактивності -- психологія навчання -- психолого-педагогічний супровід -- дефіцит уваги -- правила поведінки -- порушення поведінки -- психолого-медико-педагогічні консультації -- молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто проблему виховання та навчання дітей молодшого шкільного віку з гіперактивними розладами із дефіцитом уваги. Представлено програму планомірної допомоги дітям з гіперактивним розладом в освітньому закладі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


159.922.73
Z99


   
    Іграшки-монстрики – мода проти психологічного здоров’я'я дитини : [пам’ятка для батьків] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 21.
УДК
Рубрики: здоров’я дітей--дошкільний вік
   Дошкільна освіта--іграшки дитячі

Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- дитячі іграшки -- іграшки-монстрики -- іграшки-страшилки -- вплив -- вибір -- критерії -- психологія гри -- пам’ятки
Анотація: Поради батькам щодо вибору дитячих іграшок.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    10 заборон для дорослих : [пам’ятка] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 31.
УДК
Рубрики: Дитяча психологія--спілкування
Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- спілкування -- комунікація -- поради -- психологічні компетентність -- педагогічна компетентність -- пам’ятки


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


159.922.73
Р 64


   
    Розвиток особистості: термінологічний путівник // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 30.
УДК
Рубрики: Дитяча психологія--розвиток особистості
Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- ранній вік -- емоційний розвиток -- емоційний інтелект -- інтелектуальний розвиток -- глосарій -- поняття -- словник -- визначення
Анотація: У статт вміщено тлумачення термінів з проблеми випереджального розвитку дітей раннього віку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


159.922.73
С 12


    Савінова, Н.
    Гра дитини як лакмусовий папірець її психологічного неблагополуччя / Наталія Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. 50–54. - Зміст: Як корелюють насильство і гра ; Які індикатори психологічного неблагополуччя містить гра ; Виховання паском – педагогічний прийом чи насилля ; На що спрямувати психолого-педагогічну просвіту.
УДК
Рубрики: Дитяча психологія--психологічне здоров’я
Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- психологічне здоров’я -- психологічне насильство -- гра -- психологічне неблагополуччя -- психолого-педагогічна просвіта -- домашнє насильство -- діти-жертви
Анотація: У статті йдеться про те, як гра допоможе виявити домашнє насильство й на що спрямовувати психолого-педагогічну просвіту батьків у закладах дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


159.922.73
Ф 82


   
    Фрази з подвійним змістом: що ми говоримо і що чує дитина : [буклет для батьків] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. [58–59].
УДК
Рубрики: Дитяча психологія--спілкування з дітьми
   Заклади дошкільної освіти--робота з батьками

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- робота з батьками -- спілкування з дітьми -- дитяча психологія -- поради батькам -- буклети
Анотація: Поради батькам щодо спілкування з дітьми.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


159.98
Л 86


    Луценко, І.
    Психолого-педагогічний супровід дітей в ситуації воєнного конфлікту / Ірина Луценко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 6. - С. 11–13. - Зміст: Чим небезпечні психологічні травми ; Як розпізнати дітей з психологічною травмою ; Які принципи організації освітнього процесу ; У якому порядку діяти ; Чим допоможе лялька.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--психологічний вплив
Кл.слова (ненормовані):
діти дошкільного віку -- психологічна травма -- заклади дошкільної освіти -- психологічна служба -- психологічна робота -- ознаки -- освітній процес -- корекційні технології -- лялька -- тривожність -- психолого-педагогічний супровід
Анотація: У статті йдеться про психолого-педагогічні підходи до організацї життєдіяльності дітей, які входять у категорію членів сімей учасників бойових дій та внутрішньо переміщених осіб, їхньої адаптації до нових умов проживання та здобуття освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


159.922.73
Ш 42


    Шелег, Тетяна Володимирівна.
    Психологічні чинники життєтворчості у молодшому шкільному віці [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.психол.наук. Спец.19.00.07-педагогічна та вікова психологія / Т. В. Шелег ; Міністерство освіти і науки України, Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка. - Київ : КНУ ім. Т. Шевченка, 2019. - 21 с. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Молодші школярі--психологія
   автореферати дисертацій--психологія

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
життєтворчість молодших школярів


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)