Ф 33 Федоренко, Юлія. Від Риму до Берестечка: Історії сторінки про героїв та їх вчинки [Текст] : научно-популярная литература / Ю. Федоренко; Худ. Д. Король. - К. : Факт, 2001. - 60 с. : іл. - (ДАН (Дитяча Академія Наук) / За заг. ред. Л. Фінкельштейна). - ISBN 966-664-012-0 : 1.00 грн., 6.40 грн.
РУБ 9(М) Рубрики: Всесвітня історія для дітей Анотація: Ця книга - про відчайдушну хоробрість, про героїв найрізноманітніших війн, загарбницьких і визвольних, про тих, на кого хочеться бути схожим. Книга буде цікавою без винятку всім дітям. Дод.точки доступу: Король, Д. \худ.\ Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Р 70 Роменець, Володимир Андрійович. Психологія творчості [Текст] : навч. посіб. для студ. вузів / В. А. Роменець. - 3-е вид. - К. : Либідь, 2004. - 288 с. - ISBN 966-06-0320-7 : 18.70 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Творчість Творчий процес Психологія творчості Ігри Дитячий малюнок Фантазія Уява Кл.слова (ненормовані): вчинки Анотація: У посібнику розкриваються ключові питання психології творчості, творчих здібностей людини на різних етапах її шляху. Вперше друкуються матеріали з архіву вченого та статті про невідомі сторінки творчості В. А. Роменця. Дод.точки доступу: Роменець, Володимир Андрійович \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
О-73 Особистість в психологічних дослідженнях [Текст] : Тексти / Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Упоряд. С. Д. Максименко, М. В. Папуча, За заг. ред. С. Д. Максименко . - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 197 с. - 8.00 грн., 14.00 грн. Зміст: ЗАХІДНА ПСИХОЛОГІЯ Адлер, А. Комплекс неповноценности и комплекс превосходства / К. Левин; Ф. Лерш; А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт. - С .4 Левин, К. Психологическое поле / Ф. Лерш; А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс. - С .7 Лерш, Ф. Розуміння особи у психології / А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл. - С .8 Маслоу, А. Самоактуализация / А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд. - С .16 Маслоу, А. Г. Пиковые переживания / Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд. - С .20 Мей, Р. Становлення екзистенційної психології / Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен. - С .26 Мейли, Р. Черты личности. Важность понятия "черта" / Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни. - С .29 Олпорт, Г. Личность: Проблема науки или искусства? / Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон. - С .33 Олпорт, Г. У. Функциональная автономия мотивов / К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон. - С .37 Роджерс, К. Р. Личностный рост / В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг. - С .44 Франкл, В. Поиск смысла жизни и логотерапия / А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев. - С .47 Фрейд, А. Психология "Я" и защитные механизмы / З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова. - С .51 Фрейд, З. Разделение психической личности / Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев. - С .54 Хекхаузен, Х. Мотивация достижения / К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович. - С .54 Хорни, К. Тревожность / Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский. - С .56 Эриксон, Э. Детство и общество / Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский. - С .58 Эриксон, Э. Идентичность: юность и кризис / К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев. - С .59 Юнг, К. Г. Становление личности / Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн. - С .62 РОСІЙСЬКА ПСИХОЛОГІЯ Ананьев, Б. Г. Структура и становление личности / Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков. - С .69 Анциферова, Л. И. Психология формирования и развития личности / М. М. Бахтин; Л. И. Божович; Ф. Е. Василюк; Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк. - С .70 Анцыферова, Л. И. Совладание / В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк. - С .72 Бахтин, М. М. Герой и позиция автора по отношению к герою в творчестве Достоевского / Л. И. Божович; Ф. Е. Василюк; Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко. - С .80 Бехтерев, В. М. Психологическое определение личности / Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко. - С .85 Божович, Л. И. Социальная ситуация и движущие силы развития ребенка / Ф. Е. Василюк; Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук. - С .87 Божович, Л. И. Потребность в новых впечатлениях / Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча. - С .89 Василюк, Ф. Е. Переживание / Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець. - С .92 Выготский, Л. С. Социальная ситуация развития / А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .97 Зейгарник, Б. В. О патологическом развитии личности / А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .105 Лазурский, А. Ф. О составе личности / Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .109 Леонтьев, А. Н. Деятельность, сознание, личность / В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .110 Леонтьев, Д. А. Я - последняя инстанция в личности / С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .114 Мясищев, В. Н. Отношения личности / С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .115 Рубинштейн, С. Л. Самосознание личности и ее жизненный путь / В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .117 Рубинштейн, С. Л. Теоретические вопросы психологии и проблема личности / С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .119 Слободчиков, В. И. Реальность субъективного духа / Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .122 Франк, С. Л. Смысл жизни / С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .125 СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ПСИХОЛОГІЯ Костюк, Г. С. Навчання і розвиток особистості / А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .126 Максименко, С. Д. Загальне поняття про особистість та її структуру / Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .131 Балл, Г. О. Значення і смисл як психологічні поняття / Г. В. Куценко; Т. М. Титаренко. - С .144 Бондаренко, А. Ф. Социальная психотерапия личности / С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .149 Бурлачук, Л. Ф. До створення теорії "вимірюваної індивідуальності" у психодіагностиці / В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .152 Куценко, Г. В. Психологічна оцінка когнітивного стилю особистості / Т. М. Титаренко. - С .155 Максименко, С. Д. Особистість починається з любові / Н. В. Чепелева. - С .159 Роменець, В. А. Загальна природа вчинку / Ю. М. Швалб. - С .169 Титаренко, Т. М. Життєвий шлях особистості / Т. М. Титаренко. - С .173 Чепелева, Н. В. Теоретические основы психологической герменевтики / Н. В. Чепелева. - С .178 Швалб, Ю. М. Личность: самосознание, самоопределение / Ю. М. Швалб. - С .184 Моделі структури особистості . - С .192
РУБ 156 Рубрики: Особистість--розвиток особистості Неповноцінність (психол.) Зверхність (психол.) Самоактуалізація Екзистенційна психологія Переживання (психол.) Риси особистості (психол.) Мотиви (психол.) Сенс життя Я - теорія Мотивація досягнення Тривожність (психол.) Юність--психологія Володіння собою (психол.) Дитина--розвиток Враження--психологія Самосвідомість особистості Когнітивний стиль Вчинки--психологія Герменевтика--психологія Психологічні дослідження--особистість Дод.точки доступу: Максименко, С. Д. (академік) \упоряд.\; Папуча, Микола Васильович \упоряд.\; Достоевський, Федір Михайлович \о нем\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 85 аб (69), Ч.З.№2 (15), фб (1) Свободны: аб (69), Ч.З.№2 (15), фб (1) |
В 42 Видатні постаті козацької доби: вчинки, шляхи, долі [Текст] : довідкове видання / В. Г. Гітін ; ред. І. В. Єфімова. - Х. : Торсінг, 2009. - 336 с. - (Іду на урок). - ISBN 978-96-404-335-6 : 22.00 грн. РУБ 9(4Укр)15 Рубрики: Кафедра історії України та політології Історія України--козацтво Кл.слова (ненормовані): козацька держава Дод.точки доступу: Гітін, Валерій Григорович; Єфімова, І. В. \ред.\; ВИШНЕВЕЦЬКИЙ, ДМИТРО \о нем\; Кішка, Самійло (гетьман) \о нем\; Свірговський, Іван (гетьман) \о нем\; Ружинський, Остафій \о нем\; Шах, Яків (гетьман) \о нем\; Підкова, Іван \о нем\; Зборовський, Самійло \о нем\; Косинський, Криштоф \о нем\; Наливайко, Северин \о нем\; Конашевич-Сагайдачний, Петро Кононович (гетьман ; бл. 1577-1622) \о нем\; Жмайло, Марко \о нем\; Дорошенко, Михайло \о нем\; Трясило, Тарас Федорович \о нем\; Петражицький-Кулага, Іван \о нем\; Бут, Павло \о нем\; Хмельницький, Юрій \о нем\; Сірко, Іван \о нем\; Богун, Іван \о нем\; Нечай, Данило \о нем\; Виговський, Іван (гетьман) \о нем\; Тетеря, Павло (Моржковський) \о нем\; Дорошенко, Петро Дорофійович (гетьман ; 1627-1698) \о нем\; Брюховецький, Іван \о нем\; Ханенко, Михайло Степанович (гетьман ; ?1620-?1680) \о нем\; Многогрішний, Дем'ян \о нем\; Самойлович, Іван \о нем\; Мазепа, Іван \о нем\; Орлик, Пилип \о нем\; Іваненко, Петрик \о нем\; Скоропадський, Іван \о нем\; Полуботок, Павло \о нем\; Апостол, Данило Павлович (укр. гетьман ; 1654-1734) \о нем\; Калнишевський, Петро \о нем\; Розумовський, Кирило \о нем\ Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
О-73 Особистість у психологічних дослідженнях [Текст] : хрестоматія / упоряд.: О. Д. Кресан, О. І. Михайлова [та ін.]; за заг. ред. С. Д. Максименко , М. В. Папучі ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - 2-е вид., доп. і переробл. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 472 с. - 30.00 грн., 36.00 грн. Зміст: ЗАХІДНА ПСИХОЛОГІЯ Адлер, А. Комплекс неповноценности и комплекс превосходства / А. Адлер. - С .4 Левин, К. Психологическое поле / К. Левин. - С .10 Лерш, Ф. Розуміння особи у психології / Ф. Лерш. - С .12 Маслоу, А. Самоактуализация / А. Маслоу. - С .25 Маслоу, А. Г. Пиковые переживания / А. Г. Маслоу. - С .33 Мей, Р. Становлення екзистенційної психології / Р. Мей. - С .43 Мейли, Р. Черты личности. Важность понятия "черта" / Р. Мейли. - С .49 Олпорт, Г. Личность: Проблема науки или искусства? / Г. Олпорт. - С .56 Олпорт, Г. У. Функциональная автономия мотивов / Г. У. Олпорт. - С .64 Роджерс, К. Р. Личностный рост / К. Р. Роджерс. - С .76 Франкл, В. Поиск смысла жизни и логотерапия / В. Франкл. - С .81 Фрейд, А. Психология "Я" и защитные механизмы / А. Фрейд. - С .89 Фрейд, З. Разделение психической личности / З. Фрейд. - С .94 Хекхаузен, Х. Мотивация достижения / Х. Хекхаузен. - С .95 Хорни, К. Тревожность / К. Хорни. - С .98 Эриксон, Э. Детство и общество / Э. Эриксон. - С .102 Эриксон, Э. Идентичность: юность и кризис / Э. Эриксон. - С .104 Юнг, К. Г. Становление личности / К. Г. Юнг. - С .109 Бьюженталь, Джеймс. Элементы жизнеизменяющей психотерапии. Что такое "существенные жизненные изменения?" / Д. Бьюженталь. - С .120 Фромм, Эрих. Человек для себя / Э. Фромм. - С .130 Бубер, Мартин. Я и Ты / М. Бубер. - С .138 РОСІЙСЬКА ПСИХОЛОГІЯ Ананьев, Б. Г. Структура и становление личности / Б. Г. Ананьев. - С .148 Анцыферова, Л. И. Психология формирования и развития личности / Л. И. Анцыферова. - С .150 Анцыферова, Л. И. Совладание / Л. И. Анцыферова. - С .154 Бахтин, М. М. Герой и позиция автора по отношению к герою в творчестве Достоевского / М. М. Бахтин. - С .168 Бехтерев, В. М. Психологическое определение личности / В. М. Бехтерев. - С .176 Божович, Л. И. Социальная ситуация и движущие силы развития ребенка / Л. И. Божович. - С .179 Божович, Л. И. Потребность в новых впечатлениях / Л. И. Божович. - С .184 Василюк, Ф. Е. Переживание / Ф. Е. Василюк. - С .188 Выготский, Л. С. Социальная ситуация развития / Л. С. Выготский. - С .197 Зейгарник, Б. В. О патологическом развитии личности / Б. В. Зейгарник. - С .210 Лазурский, А. Ф. О составе личности / А. Ф. Лазурский. - С .217 Леонтьев, А. Н. Деятельность, сознание, личность / А. Н. Леонтьев. - С .220 Леонтьев, Д. А. Я - последняя инстанция в личности / Д. А. Леонтьев. - С .226 Мясищев, В. Н. Отношения личности / В. Н. Мясищев. - С .228 Рубинштейн, С. Л. Самосознание личности и ее жизненный путь / С. Л. Рубинштейн. - С .231 Рубинштейн, С. Л. Теоретические вопросы психологии и проблема личности / С. Л. Рубинштейн. - С .235 Слободчиков, В. И. Реальность субъективного духа / В. И. Слободчиков. - С .240 Франк, С. Л. Смысл жизни / С. Л. Франк. - С .244 Асмолов, А. Г. Перспективы исследования смысловых образований личности / А. Г. Асмолов. - С .245 Непомнящая, Нинель Ионтельевна. Целостный подход к личности и его теоретическая разработка / Н. И. Непомнящая. - С .258 Богоявленская, Диана Борисовна. Духовность личности как фактор творчества / Д. Б. Богоявленская. - С .265 Грот, Николай Яковлевич. Устои нравственной жизни и деятельности / Н. Я. Грот. - С .270 Платонов, Константин Константинович. Концепция динамической функциональной структуры личности / К. К. Платонов. - С .278-282 Кудрявцев, В. Т. Субъект деятельности в онтогенезе / В. Т. Кудрявцев, Г. К. Уразалиева. - С .283 Нартова-Бочавер, Софья Климовна. Понятие "психологическое пространство личности": обоснование и прикладное значение / С. К. Нартова-Бочавер. - С .304 Абульханова, Ксения Александровна. Сознание как жизненная способность личности / К. А. Абульханова. - С .319 СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ПСИХОЛОГІЯ Костюк, Г. С. Навчання і розвиток особистості / Г. С. Костюк. - С .338 Максименко, С. Д. Загальне поняття про особистість та її структуру / С. Д. Максименко. - С .348 Балл, Г. О. Значення і смисл як психологічні поняття / Г. О. Балл. - С .370 Бондаренко, А. Ф. Социальная психотерапия личности / А. Ф. Бондаренко. - С .378 Бурлачук, Л. Ф. До створення теорії "вимірюваної індивідуальності" у психодіагностиці / Л. Ф. Бурлачук. - С .383 Куценко, Г. В. Психологічна оцінка когнітивного стилю особистості / Г. В. Куценко. - С .388 Максименко, С. Д. Особистість починається з любові / С. Д. Максименко, М. В. Папуча. - С .394 Роменець, В. А. Загальна природа вчинку / В. А. Роменець. - С .412 Титаренко, Т. М. Життєвий шлях особистості / Т. М. Титаренко. - С .418 Чепелева, Н. В. Теоретические основы психологической герменевтики / Н. В. Чепелева. - С .427 Швалб, Ю. М. Личность: самосознание, самоопределение / Ю. М. Швалб. - С .437 Балл, Г. О. Засади інтегративно-особистісного підходу у психології / Г. О. Балл. - С .450 Папуча, Микола Васильович. Пошук сенсу як переживання: Повертаючись до В. Франкла / М. В. Папуча. - С .455 Моделі структури особистості . - С .465
РУБ 156(075.33) Рубрики: Особистість--розвиток особистості Неповноцінність (психол.) Зверхність (психол.) Самоактуалізація Екзистенційна психологія Переживання (психол.) Риси особистості (психол.) Мотиви (психол.) Сенс життя Я - теорія Мотивація досягнення Тривожність (психол.) Юність--психологія Володіння собою (психол.) Дитина--розвиток Враження--психологія Самосвідомість особистості Когнітивний стиль Вчинки--психологія Герменевтика--психологія Дод.точки доступу: Кресан, Ольга Дмитрівна; Михайлова, Оксана Іванівна; Медвідь, Євген Сергійович; Папуча, Микола Васильович; Тимошенко, Олексій Анатолійович; Максименко, Сергій Дмитрович \ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 59 фб (1), ав (1), НМК ф-т ПСР (3), аб (44), Ч.З.№2 (10) Свободны: фб (1), ав (1), НМК ф-т ПСР (3), аб (44), Ч.З.№2 (10) |
М 93 М’ясоїд, П. А. В. А. Роменець : від історичної до канонічної психології / П. А. М’ясоїд> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 1. - С. 5-16. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Історія психології Вчинки--психологія Психологія--персоналії українських психологів Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): персоналії -- вчинки -- теорія вчинків -- історична психологія -- теорія історичної психології Анотація: Розглянуті історичні, логічні і психологічні аспекти творчості академіка В. А. Роменца. Описана лінія творчості, яка починається від ідеї вчинку, проходить через теорію історичної психології, отримує своє логічне завершення у ідеї канонічної психології. Творчість ученого репрезентується екстатичним осягненням, унікальною індивідуальністю смислу всезагального людського існування. Дод.точки доступу: Роменець, Володимир Андрійович (вчений-психолог ; 1926-1988) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 37 Герасименко, Т. А. Виховна година "Сила закону" [Текст] / Т. А. Герасименко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 16/18. - С. 94-95. Рубрики: Позакласна робота--виховна година Позакласна робота--правознавство Кл.слова (ненормовані): справа сім’ї та молоді -- права дитини -- відповідальність за вчинки Анотація: Мета виховної години: виховувати інтерес до права дитини, навчати користуватися законодавчими актами держави, сумлінно дотримувати норм права та моралі, формувати відповідальність за свої вчинки перед державою, суспільством, сім’єю. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 49 Поліщук, В. М. Симптомокомплекси переживань вікових криз у підлітковому віці [Текст] / В. М. Поліщук> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 1-5 Рубрики: Психологія підлітка Кл.слова (ненормовані): підліткова криза -- нормативні кризи -- ненормативні кризи -- віртуальне світосприймання -- брутальні словесні штампи -- злісні навмисні вчинки -- максимальний зиск -- інфантилізм -- соціальний "дебілізм" Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 56 Поніманська, Тамара. Моральність має бути свідомою [Текст] / Т. Поніманська> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2013. - N 8. - С. 3-5. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання Кл.слова (ненормовані): моральна поведінка -- моральні вчинки -- морально-етичні бесіди у дитсадку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВЛКНЗУ/2014/1 Журнал 2014р. N 1 Орлова, О. В. Великі "маленькі" герої дитячої літератури : урок за творами "Маленький лорд Фаунтлерой", "Маленька принцеса" Ф. Е. Бернетт. 5 класс / О. В. Орлова. - С.2-4 : іл. Кл.слова: сценарій уроку, біографія письменниці, самостійне читання Гузь, О. О. Історія народження Ісуса Христа очима дитини й дорослого в оповіданні Сельми Лагерлеф "Свята ніч". 5 клас / О. О. Гузь. - С.5-7 Кл.слова: біблійний текст, власне розуміння, смисл оповідання Григоренко, О. П. Урок з вивчення збірки Дж. Родарі "Казки по телефону" / О. П. Григоренко. - С.7-8 Кл.слова: світ казкових сюжетів, європейська культура, казкові історії Орлова, О. В. Політ над світом, політ над собою : урок за казкою Сельми Лагерлеф "Дивовижна подорож Нільса Хольгерсона з дикими гусаками Швецією" / О. В. Орлова. - С.9-11 : іл. Кл.слова: ознаки літературної казки, мудра книга, талановита авторка Гузь, О. О. Вивчаємо повість-казку Яна Улофа Екгольма "Людвігові хитрому - ура! ура! ура!" / О. О. Гузь. - С.12-16 : фот. Кл.слова: мовно-стилістичне багатство, традиції фольклору, дитячі письменники Лемещук, Р. В. Система уроків за твором О. Гріна "Пурпурові вітрила". 7 клас / Р. В. Лемещук. - С.17-23 : іл. Кл.слова: аналіз твору, герої повісті, вчинки Складан, І. Й. Конспект уроку з вивчення драми Шиллера "Підступність і кохання". 9 клас / І. Й. Складан. - С.24-25 : портр. Кл.слова: почуття любові, моральний тріумф, сили зла Янкович, О. В. Читацька конференція з елементами квесту. За творами Люка Бессона "Артур і мініпути", Клайва Льюіса "Хроніки Нарнії", Кристофера Паоліні "Ерагон" / О. В. Янкович. - С.26-29 : іл. Кл.слова: освітні завдання, читацька діяльність, групи Тихоненко, С. О. "Творцы, творящие пустяки..." К пониманию особенностей художественного мира и авторской эстетической концепции сказки Джона Рональда Руэла Толкиена "Лист и дерево" / С. О. Тихоненко. - С.30-34 : іл. Кл.слова: читательское восприятие, философский смысл, жанровое своеобразие Мульченко, Г. П. Всесвітня популярність творів про Шерлока Холмса / Г. П. Мульченко. - С.35-37 : табл. Кл.слова: читацькі інтереси, загальнолюдські цінності, позакласне читання Караменов, Николай. Почему не Борхес? / Н. Караменов. - С.38-40 Кл.слова: интеллектуальная значимость, постмодернисты, занимательность Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ПП/2014/5 Журнал 2014р. N 5 Старинська, О. В. Формування інтелектуальної ініціативності молодших школярів / О. В. Старинська. - С.1-12 Малихіна, Т. П. Аморальні вчинки підлітків: сутність, характерні особливості, шляхи запобігання / Т. П. Малихіна. - С.12-22 Базика, Є. Л. Стан прокрастинації як чинник, який пргнічує формування успішної особистості студента: результати дослідження / Є. Л. Базика. - С.23-30 Кашнарьова, Л. Р. Психолого-педагогічний моніторинг навчальних досягнень підлітків / Л. Р. Кашнарьова. - С.30-41 Павлик, Н. В. Програма інноваційного психологічного спецкурсу: "Гармонізація характеру в юнацькому віці" / Н. В. Павлик. - С.42-56 Щорс, В. В. Деякі засоби формування правової моделі поведінки старшокласника / В. В. Щорс. - С.56-59 Пасічник, Н. О. Консультація з елементами тренінгової роботи для вчителів початкових класів "Особливості роботи з повільними дітьми" / Н. О. Пасічник. - С.59-65 Шастко, І. М. Тренінг підвищення рівня впевненості у дівчат юнацького віку / І. М. Шастко. - С.65-68 Смольська, Л. М. Інтелігентність - показник сучасного професіоналізму вчителя / Л. М. Смольська. - С.68-71 Музика, О. О. Особливості застосування методики "Профіль латеральної організації мозку" у роботі психолога / О. О. Музика, А. В. Шаюк. - С.72-75 Калошин, В. Ф. Практика добрословия / В. Ф. Калошин. - С.76-80 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 19 Малихіна, Т. П. Аморальні вчинки підлітків: сутність, характерні особливості, шляхи запобігання [Текст] / Т. П. Малихіна> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 5. - С. 12-22 Рубрики: Психологія підлітка--девіантна поведінка--профілактична робота Кл.слова (ненормовані): важкі діти -- аморальні вчинки підлітків Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Э 34 Эйдлин, Владимир Ильич. О восприятии времени учениками начальной школы : в связи с формированием понимания литературного текста / В. И. Эйдлин> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 45-56. - Библиогр.: 25 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Початкова школа--сприйняття часу учнями Молодші школярі--сприйняття часу Кл.слова (ненормовані): сприйняття -- відчуття часу -- час -- часові інтервали -- тривалість часу -- проміжок часу -- художні твори -- художнє сприйняття -- події -- вчинки -- початкова школа -- школярі Анотація: Досліджено питання розвитку у дітей молодшого шкільного віку здатності відчувати плинність часу. Охарактеризовано чинники від яких залежить становлення вищезазначеної здатності. Представлено результати експерименту, спрямованого на виявлення критеріїв сприйняття часу молодшими школярами. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
У 84 Утєвська, Ксенія. Вчинок [Текст] / К. Утєвська> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 3. - С. 54-55. Рубрики: Етика Кл.слова (ненормовані): вчинки людини Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коваленко, Алла. Скажімо "НІ!" негідним вчинкам [Текст] : заняття для старших дошкільнят / А. Коваленко, Т. Хінціцька> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2016. - N 5. - С. 25-27 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--морально-етичне виховання Кл.слова (ненормовані): негідні вчинки -- негативні моральні наслідки -- конфлікта ситуація в ДНЗ -- старші дошкільники Дод.точки доступу: Хінціцька, Т. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 54 Метелюк, В. Допомагаємо вихователю зрозуміти дитину / Валентина Метелюк> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 9. - С. 33–41. - Зміст: Сприяти успішній соціальній адаптації ; Спонукати дітей до хороших вчинків ; Подолати відхилення поведінки дітей від загальноприйнятих норм ; Сприяти розкриттю обдарованості ; Працювати над собою ; Аналізувати проблемну ситуацію.
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- особисті контакти -- соціальна адаптація -- вчинки дитини -- відхилення в поведінці -- розвиток психіки -- обдарованість -- робота з дітьми -- робота з батьками -- педагоги дошкільних закладів -- саморозвиток -- проблемні ситуації Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 55 Кобильченко, В. Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушенням зору / Вадим Кобильченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 7–16. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням зору -- педагогічна підтримка -- молодші школярі -- розвиток особистості -- самовизначення -- самореалізація -- суб’єктна позиція дитини -- особистісний розвиток -- особистісні досягнення -- самостійні вчинки Анотація: Доведено, що початок навчання в школі – один із найбільш значущих моментів у житті дитини, період якісних змін у її самосвідомості. Встановлено, що педагогіка підтримки в сучасному педагогічному співтоваристві розглядається як одна з педагогічних парадигм, як особливий напрям педагогічної діяльності, який послідовно реалізує принципи особистісно-орієнтованої освіти. Охарактеризовано механізми педагогічної підтримки. Теоретично обгрунтовано, що метою педагогічної підтримки стає цілеспрямований розвиток особистості дитини з порушеним зором, допомога зростаючій людині в пошуках себе, в самовизначенні й самореалізації, культивування суб’єктної позиції дитини, що реалізується за допомогою спеціальної педагогічної технології. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Конкурс "Розповідь про добрі справи"> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1. - С. 63–64. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): моральне виховання -- конкурси -- доброчинність -- добрі вчинки Анотація: У рамках конкурсу "Розповіді про добрі вчинки" презентовано розповіді учнів початкових класів про добрі вчинки. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Конкурс "Розповідь про добрі справи"> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 2. - С. 63–64. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): моральне виховання -- конкурси -- добро -- добрі справи -- доброта -- добрі вчинки -- доброчинність -- дружба -- початкова школа Анотація: У рамках конкурсу "Розповіді про добрі вчинки" презентовано розповіді учнів початкових класів про добрі вчинки. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Конкурс "Розповідь про добрі справи"> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 3. - С. 53, 61–63. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): добрі вчинки -- доброчинність -- позакласна робота в початковій школі Анотація: У рамках конкурсу "Розповіді про добрі вчинки" презентовано розповіді учнів початкових класів про добрі вчинки. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |