Рибалка, В. В. О.К.Дусавицький: теорія розвитку особистості школяра в навчальній діяльності: До 80-річчя з дня народження [Текст] / В. В. Рибалка> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N7. - С. 1-12 : портр Рубрики: Психологія--персоналії українських психологів психологія педагогічна розвиток особистості Кл.слова (ненормовані): навчальна діяльність Дод.точки доступу: Дусавицький, Олександр Костянтинович (доктор психол.наук, проф.кафедри психології ХНУ ім.В.Н.Казаріна) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
М43 Межейнікова, Лада Станіславівна. Активізація пізнавальної діяльності учнів основної школи в процесі розв’язування математичних задач фінансового змісту [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання математики / Л. С. Межейнікова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 20 с. -
Рубрики: викладання математики пізнавальна діяльність автореферати дисертацій--математика--методика викладання Кл.слова (ненормовані): пошукова діяльність -- навчальна діяльність Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Т58 Тополя, Лариса Василівна. Дидактичні ігри під час вивчення алгебри та геометрії в 7-9-х класах [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання математики / Л. В. Тополя ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2003. - 20 с. -
Рубрики: Викладання алгебри і початків аналізу в школі викладання геометрії в школі автореферати дисертацій--математика--методика викладання Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність -- навчальна діяльність -- дидактичні ігри Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
С64 Сопнєва, Надія Богданівна. Педагогічні умови формування навчальної етичної діяльності майбутнього вчителя [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04-теорія і методика професійної освіти / Н. Б. Сопнєва ; Харківський державний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків). - Х. : ХДПУ, 2003. - 17 с. -
Рубрики: Професійна освіта автореферати дисертацій--професійна освіта Кл.слова (ненормовані): НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ -- ЕТАПИ -- ВЗАЄМОДІЯ Дод.точки доступу: Харківський державний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Т 36 Тесленко, С. В. Развитие иноязычных способностей как основа индивидуализации обучения иностранному языку / С. В. Тесленко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 13. - С. 5-7. - Бібліогр.: 8 назв.
Кл.слова (ненормовані): індивідуальне навчання -- індивідуалізація навчання -- іноземні мови -- здібності -- учні -- творчий підхід -- навчальна діяльність Анотація: У статті розкривається сутність індивідуального навчання. Індивідуалізація навчання - це спеціально організований педагогічний вплив на учнів, що передбачає врахування їх індивідуальніх особливостей, і що призводить до розвитку здібностей школярів. Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1) |
М 42 Медведев, А. М. Экспериментально-генетический метод в диагностике развивающих эффектов учебной деятельности / А. М. Медведев> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 2. - С. 72-81. - Библиогр.: 19 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Кафедра психології Навчальна діяльність Діагностика психологічна Психологи педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): експериментально-генетичний метод -- метод зрізів -- одиниця аналізу -- розвиток -- опосередкування -- мислення -- навчальна діяльність -- навчальна задача -- узагальнений спосіб дії -- ідеальні дії -- уява Дод.точки доступу: Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Давидов, Василь Васильович (російський психолог, мислитель, органзатор науки, подвижник освіти ; 1930-1998); Берцфаї, Люція Василівна (психолог) Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Р 17 Разина, Т. В. Самосознание мотивации научной деятельности студентов вузов [Текст] / Т. В. Разина> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 62-67. Рубрики: Мотивація навчання студентів Самосвідомість особистості Кл.слова (ненормовані): мотивація наукової діяльності -- навчальна діяльність -- внутрішня мотивація -- девальвація освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 11 Лісновська, Л. Б. Формування самооцінки шестирічних першокласників як засіб ефективного оволодіння ними навчальною діяльністю [Текст] / Л. Б. Лісновська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 8. - С. 10-17. Рубрики: самооцінка дитини Кл.слова (ненормовані): ставлення до навчання -- самооцінка першокласників -- міжособові контакти -- навчальна діяльність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 82 Лубовский, Д. В. Внутрення позиция личности как феномен самоорганизации / Д. В. Лубовский> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 116-123. - Библиогр.: 24 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Особистість Психологія особистості самоорганізація педагогічна психологія Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): молодші школярі -- підлітки -- внутрішня позиція особстості -- самоорганізація -- вплив -- навчальна діяльність -- синергетика -- умови розвитку Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Пашкова, О. А. Out-of-school activity "Autumn miracles". Level: pre-intermediate [Текст] / О. А. Пашкова, І. В. Варяниця> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 28. - С. 15-18. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--уроки Кл.слова (ненормовані): осінь чудес -- навчальна діяльність Анотація: Подано розробку уроку з англійської мови на тему: "Осінь чудес". Дод.точки доступу: Варяниця, І. В. Є примірники у відділах: нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
М 48 Мельник, В. І. Підготовка до олімпіад з інформатики [Текст] / В. І. Мельник> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 43-44. Рубрики: Олімпіади з інформатики Кл.слова (ненормовані): предметна компетентність учня -- підготовка до вивчення предмета -- навчальна діяльність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-17 Заика, Е. В. Учебная деятельность школьников: уровни сформированности ее компонентов [Текст] / Е. В. Заика, В. В. Репкин, Г. В. Репкина> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 66-80. Рубрики: Психологія навчальної діяльності Навчальна діяльність учнів навчання--мотивація Кл.слова (ненормовані): навчальна діяльність -- рівні сформованості -- навчальні дії Дод.точки доступу: Репкин, В. В.; Репкина, Г. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 18 Вартанова, И. И. Устойчивость системы ценностей старших школьников / И. И. Вартанова> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 221-229. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: психологія школяра Кл.слова (ненормовані): цінність школярів -- внутрішні конфлікти -- навчальна діяльність -- підлітки Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ш 16 Шадриков, В. Д. Понимание развития в культурно-исторической психологии / В. Д. Шадриков> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 15-33. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Культурно-історична психологія Людина--розвиток Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): розвиток людини -- примітивна людина -- культурний розвиток -- сигнифікація -- психічні функції -- здібності людини -- інтелектуальні операції -- дитина -- навчальна діяльність Анотація: Рассматривается динамика взглядов на развитие человека с позиции примитивного человека, ребенка, ученика. Показывается оригинальность взглядов на развитие как процесс сигнификации. Подчеркивается, что развитие ребенка связано, прежде всего, с формированием внутренних механизмов психической деятельности и овладением этими механизмами. Рассматривается процесс развития способностей через овладение интеллектуальными операциями, которые осваивают ученики в учебной деятельности. Приведены эксперементальные данные, подтверждающие эффективность данного пути ментального развития ученика. Розглядається динаміка поглядів на розвиток людини з позиції примітивної людини, дитини, учня. Показується оригінальність поглядів на розвиток як процес сигніфікації. Підкреслюється, що розвиток дитини пов'язаний, перш за все, з формуванням внутрішніх механізмів психічної діяльності та опануванням цими механізмами. Розглядається процес розвитку здібностей через оволодіння інтелектуальними операціями, які освоюють учні в навчальній діяльності. Наведено експерементальні дані, що підтверджують ефективність даного шляху ментального розвиток учня. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1 |
С 24 Свєтлова, Т. В. Форми організації навчальної діяльності на уроці. Методи, прийоми навчання. Дидактична абетка. [Текст] / Т. В. Свєтлова> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. - 2012. - N 28. - С. 6-11 РУБ 22.1 Рубрики: Викладання математики в школі Кафедра вищої математики Кл.слова (ненормовані): навчальна діяльність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 96 Кушнір, В. А. Структура навчальної ситуації з позиції діяльності та інноваційність навчання / В. А. Кушнір> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 7-13. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: навчання інноваційне Методи навчання Кл.слова (ненормовані): навчальна ситуація -- рівні невизначенності -- Учіння -- навчальна діяльність Анотація: У статті розглядається структура навчальної ситуації з позиції структури діяльності, створюються різні моделі рівнів невизначеності навчальної ситуації, досліджуються умови її розв’язування як складової інноваційних підходів до навчального процесу. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Бєлєнька, Ганна. Ознаймлюємо дошкільників зі складними явищами навколишнього світу: крок за кроком / Г. Бєлєнька> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2 : 42-49. Рубрики: Дошкільна освіта--ознайомлення з навколишнім середовищем Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): покроковий алгоритм -- навчальна діяльність -- цілеспрямоване навчання -- процес пізнання -- планування -- старші дошкільники -- особливості навчання -- ключоввий метод -- пізнавальна діяльність -- авторські казки Анотація: У статті йдеться мова про дотримання певної послідовності дій в системі роботи, щодо ознайомлення дітей з певними явищами чи об'єктоми в природі. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1 |
Гордеева, Т. О. Внутренняя и внешняя учебная мотивация студентов: их источники и влияние на психологическое благополучие / Т. О. Гордеева, О. А. Сычев, Е. Н. Осин> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 1. - С. 35-45. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Студенти--навчальна мотивація Студенти--психологічне благополуччя Кл.слова (ненормовані): мотивація -- навчання студентів -- навчальна діяльність -- внутрішня мотивація -- зовнішня мотивація -- базові психологічні потреби -- потреба в автономії -- потреба в компетентності -- психологічне благополуччя -- академічні досягнення Анотація: Основная цель исследования состоит в выявлении средовых источников разных типов внутренней и внешней мотивации, а также их роли в психологическом благополучии студентов вузов. Основна мета дослідження полягає у виявленні середовищних джерел різних типів внутрішньої і зовнішньої мотивації, а також їх ролі в психологічному благополуччі студентів вузів. Дод.точки доступу: Сычев, О. А.; Осин, Е. Н. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Максимов, Микола. Роль шкільної психологічної служби у розкритті творчого потенціалу дитини / М. Максимов> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 58-61. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Творчі здібності учнів Шкільний психолог--психокорекційна робота Кл.слова (ненормовані): шкільна психологічна служба -- навчальна діяльність -- психологічна служба -- психічний розвиток -- діагностика -- психокорекція -- творчий потенціал учнів Анотація: У статті представлено досвід роботи психологічної служби гімназії "Міленіум" № 318 щодо створення умов для розкриття творчого потенціалу дитини. Доведено, що зміна учнем позиції пасивного виконавця вказівок дорослого на позицію суб'єкта діяльності сприяє формуванню в нього відповідального ставлення до навчання. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Сафарян, Світлана. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 5-12. - Продовження. Початок: 2012. - № 2, 3, 4, 5; 2013. - № 1. Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--технологія організації Навчання--особистісно орієнтоване навчання Кл.слова (ненормовані): особистісно орієнтоване навчання -- технологія організації -- педагогічна технологія -- особистісно орієнтована технологія -- оцінювання результатів -- навчальна діяльність -- моделювання навчальної інформації -- гуманістична педагогіка Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкривається технологія організації особистісно орієнтованого навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |