629.7.07:81.2
К52


    Кміта, Євген Вікторович.
    Методика навчання пілотів веденню радіообміну на міжнародних повітряних трасах в умовах дефіциту часу [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання (технічні науки) / Є. В. Кміта ; Національний аграрний університет (Київ). - Київ : НАУ, 2005. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 39.5
Рубрики: повітряний транспорт
   Авіація--навчання пілотів

   автореферати дисертацій--педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
квазіпрофесійна діяльність -- особистісно орієнтоване навчання


Дод.точки доступу:
Національний аграрний університет (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74
Г65


    Гончарова, Оксана Миколаївна.
    Теоретико-методичні основи особистсно-орієнтованої системи формування інформатичних компетентностей студентів економічних спеціальностей [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.02-теорія і методика навчання ( інформатика) / О. М. Гончарова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2007. - 40 с. -
ДРНТІ
УДК
РУБ 74
Рубрики: методика навчання інформатики
   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--теорія та методика навчання інформатики

Кл.слова (ненормовані):
інформатика -- особистісно орієнтоване навчання -- компетентність


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

378.1
О-75


   
    Особистісно орієнтовані технології навчання і виховання у вищих навчальних закладах [Текст] : колект. моногр. / [Авт. кол.: В. Андрущенко, Н. Дівінська, Б. Корольов та ін.] ; за заг. ред.: В. П. Андрущенка, В. І. Лугового ; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 254 с. - Бібліогр. у кінці розд. - ISBN 978-966-644-094-8 : 29.00 грн
ББК 74.58.2
РУБ 378.1
Рубрики: Особистісно зорієнтоване навчання--Вищі навчальні заклади
   Особистісно-орієнтоване виховання--Вищі навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- виховання -- вищі навчальні заклади -- педагогічні технології -- педагогічна освіта -- інформаційні технології -- дистанційне навчання -- навчально-педагогічні ігри -- інноваційні технології


Дод.точки доступу:
Андрущенко, В. П.; Дівінська, Н. О.; Корольов, Б. І.; Левшин, М. М.; Луговий, В. І.; Академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

74.2
Ф 26


    Фасоля, А.
    Особистісно зорієнтований урок: що "залишається за кадром"? [Текст] / А. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 5-8.
ББК 74.2
Рубрики: навчання особистісно-орієнтоване
   Вчитель літератури

Кл.слова (ненормовані):
ситуація успіху -- ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНИЙ УРОК -- ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Богданова, Наталія Григорівна.
    Формування культури життєтворчості особистості у вищому навчальному закладі / Наталія Богданова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 90-93. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Особистість студента
Кл.слова (ненормовані):
життєтворчість особистості -- інтелігентність -- формування особистості -- навчально-виховний процес -- конкурентоспроможність особистості -- самовдосконалення -- особистісно орієнтоване навчання -- комунікативно-творче середовище -- розвиток творчих здібностей
Анотація: Розглядаються засадничі аспекти формування культури життєтворчості особистості у вищому навчальному закладі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Даниленко, І. В.
    Навчання в співпраці як різновид особистісно орієнтованого підходу у викладанні іноземної мови [Текст] / І. В. Даниленко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 2-4.
ББК 81.2-9
Рубрики: Викладання іноземної мови у ВНЗ
   Іноземні мови--навчання в співпраці--студенти

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- співпраця -- іноземні мови -- особистісно орієнтований підхід -- ігрові технології -- комунікативна компетенція -- навчання в співпраці
Анотація: У статті представлено цікавий досвід навчання в співпраці як загальнодидактичний концептуальний підхід. Це технології, які дозволяють найефективніше досягати прогнозованих результатів навчання і розкривати потенційні можливості кожного студента. Зважаючи на специфіку предмета "Іноземна мова", ці технології можуть забезпечити необхідні умови для активізації пізнавальної та мовної діяльності кожного студента групи, надаючи йому можливість усвідомити, осмислити новий матеріал, отримати достатню усну практику для формування необхідних навичок і вмінь.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)


74.262-25
Т 58


    Топузов, Олег.
    Теоретико-методичні засади особистісно орієнтованого навчання предметів природничого циклу / О. Топузов // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 1/2. - С. 13-17. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.262-25
Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--природничі науки
Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- природничі науки -- географія
Анотація: У статті наголошується на необхідності оптимізувати впровадження вимог принципу гуманізації в освітньо-виховний процес у цілому й навчання географії на основі особистісно орієнтованого підходу зокрема. Обгрунтовуються теоретико-методичні засади особистісно орієнтованого процесу під час вивчення предметів природничого циклу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)



БШСФ-1/2012/2

    Бібліотека Шкільного світу, Фізика. Бібліотека [Текст]. - К. : Шкільний світ.
   N 2 : Сучасні технології у викладанні фізики / І. І. Задніпрянець ; упоряд. Л. Хольвінська. - 2012. - 128 с. - Б. ц.
ББК 22.3р10
Рубрики: Викладання фізики в школі--освітні технології
   Уроки фізики--технології навчання

   Кафедра фізики

   Педагогічні технології

   навчання групове

   Інтерактивні технології навчання

   Навчання--інтерактивні технології

Кл.слова (ненормовані):
традиційне навчання -- технологія традиційного уроку -- особистісно орієнтоване навчання -- групова (колективна) технологія навчання


Дод.точки доступу:
Хольвінська, Лідія \упоряд.\
Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

74.2
С 21


    Сафарян, Світлана.
    Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 34-36. - Продовження. Початок: 2012. - № 2, 3.
ББК 74.2
Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--педагогіка--особистісний підхід
   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- образи людини -- система особистості -- катарсис -- розвиток особистості -- особистісний підхід -- індивідуальний підхід
Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкривається сутність особистісного підходу в педагогіці.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


74.2
С 21


    Сафарян, Світлана.
    Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 2-6.
ББК 74.2
Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--процес навчання--парадигми
   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- процес навчання -- парадигми -- дислексія -- педагогічний процес -- гуманістична парадигма -- розуміння дитини -- культороцентрична парадигма -- антропоцентрична парадигма
Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкриваються витоки гуманістичної парадигми та її відображення у сучасному процесі навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)




    Сафарян, Світлана.
    Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 28-33. - Продовження. Початок: 2012. - № 2.
ББК 74.202
Рубрики: навчання особистісно орієнтоване
Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- педагогічна практика -- види навчання -- когнітивна практика -- емоційно-ціннісна практика -- практика самовизначення -- практика самореалізації особистості -- суб’єктна практика -- валеологічна практика -- виховна практика -- практика індивідуального вибору -- креативна практика -- особистісна модель -- розвивальна модель -- активувальна модель -- формувальна модель -- вільна модель
Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкриваються сучасні моделі педагогічної практики та види навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)




    Кофанова, Олена Вікторівна.
    Системно-синергетичний підхід до моделювання компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів / Олена Кофанова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 66-74 : рис. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.58.2
Рубрики: Підготовка фахівців--інженери-екологи--хімічна підготовка
   Викладання хімії в вищих навчальних закладах

   Кафедра хімії

Кл.слова (ненормовані):
хімічна підготовка -- підготовка інженерів-екологів -- технічна освіта -- екологічна освіта -- методична система -- компетентнісний підхід -- синергетичний підхід -- особистісно орієнтоване навчання -- хімічні дисципліни
Анотація: У статті розглянуто розроблену модель методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів, яка базується на комплексному застосуванні системно-синергетичного, компетентнісного, блочно-модульного та особистісно орієнтованого підходів; досліджено її основні складники; визначено напрями її розвитку й удосконалення.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


28
П 37


    Плівачук, С. Л.
    Запровадження інтерактивних методів і методів психолого-педагогічної підтримки діяльності учнів у особистісно орієнтованому навчанні [Текст] / С. Л. Плівачук // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 30. - С. 2-3
ББК 28
РУБ 28
Рубрики: Викладання біології в школі
   Кафедра біології

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- інтерактивні методи навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


81.2-9
С 21


    Сафарян, Світлана.
    Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 19-23. - Продовження. Початок: 2012. - № 2, 3, 4.
ББК 81.2-9 + 74.202
Рубрики: навчання особистісно-орієнтоване
Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- теоретико-методичні основи -- особистісне зростання -- принципи -- педагогічні завдання -- сутність особистісно орієнтованого навчання -- індивідуальне зростання
Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес та теоретико-методичні основи особистісно орієнтованого навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


81.411.1-90
С 37


    Симоненко, Тетяна.
    Формування творчих здібностей учнів засобами української мови [Текст] / Т. Симоненко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 7. - С. 6-10.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української літератури в школі--творчі здібності учнів
   Кафедра української мови

Кл.слова (ненормовані):
психологія творчості -- інноваційні технології навчання -- особистісно орієнтоване навчання -- інтерактивні вправи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Сафарян, Світлана.
    Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 7-11. - Продовження. Початок.: 2012. - № 2, 3, 4, 5.
ББК 74.202
Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--принципи навчання
   навчання особистісно-орієнтоване

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- принципи навчання -- пускові механізми -- процес навчання -- навіювання -- переконання -- принцип гуманізму -- принцип креативності -- принцип діяльнісного підходу -- принцип інтегративності -- принцип варіативності
Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкриваються пускові механізми педагогічної взаємодії та принципи навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


22.3р10
С 79


    Стецик, Сергій.
    Інноваційні технології навчання фізики у старшій школі [Текст] / С. Стецик // Фізика та астрономія в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 5-10.
ББК 22.3р10
Рубрики: викладання фізики в школі
Кл.слова (ненормовані):
технології навчання -- проблемне навчання -- особистісно орієнтоване навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Сафарян, Світлана.
    Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 5-12. - Продовження. Початок: 2012. - № 2, 3, 4, 5; 2013. - № 1.
ББК 74.202.245
Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--технологія організації
   Навчання--особистісно орієнтоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- технологія організації -- педагогічна технологія -- особистісно орієнтована технологія -- оцінювання результатів -- навчальна діяльність -- моделювання навчальної інформації -- гуманістична педагогіка
Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкривається технологія організації особистісно орієнтованого навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


74.202.245
Н 15


    Наволокова, Н. П.
    Характеристика педагогічних технологій у схемах [Текст] / Н. П. Наволокова // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 34/36. - С. 2-15.
ББК 74.202.245
Рубрики: Педагогічні технології
Кл.слова (ненормовані):
традиційне навчання -- проблемне навчання -- ігрові технології навчання -- особистісно орієнтоване навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


83.3(4УКР)р10
Щ 64


    Щербина, Л.
    Уроки з української літератури в системі особистісно зорієнтованого навчання. Борис Грінченко. Утвердження прагнення людини до любові, добра в оповідання "Каторжна" [Текст] / Лариса Щербина // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 24-29. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі
Кл.слова (ненормовані):
дослідницький метод -- особистісно орієнтоване навчання -- компетентнісно орієнтовані завдання
Анотація: У статті запропоновано орієнтовний урок вивчення творчості Бориса Грінченка в 10 класі. Обгрунтовано доцільність дібраних форм роботи й системи завдань, що надають можливість максимально активізувати дослідницькі здібності учнів, сприяють розвитку критичного мислення, розвивають культуру мовлення.


Дод.точки доступу:
Грінченко, Борис Дмитрович (поет, прозаїк, драматург, літературний критик, мовознавець, фольклорист, педагог, бібліотекознавець, бібліограф, редактор, видавець ; 1863-1910) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)