Перегляд зібрання за групою - Автори Дубровська, Л. О.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Відображення результатів від 1 до 19 із 19
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩАБобро, А. А.; Бобро, Л. В.; Дубровська, Л. О.; Мовчан, В. О.
2019Готовність майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовищаБобро, Л. В.; Бобро, А. А.; Мовчан, В. О.; Дубровська, Л. О.
2023Методичні рекомендації з організації педагогічної виробничої практики для студентів ІV курсу (розділ педагогіка)Демченко, Н. М.; Дубровська, Л. О.; Новгородська, Ю. Г.; Самойленко, О. В.; Філоненко, О. С.
2024Методичні рекомендації з організації та проведення педагогічної практики здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти з галузі знань 01 Освіта / Педагогіка за спеціальностями (розділ педагогіка)Бобро, А. А.; Дубровська, Л. О.; Філоненко, О. С.
2017МІСЦЕ І РОЛЬ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У СИСТЕМІ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВДубровська, Л. О.; Дубровський, В. Л.; Долматова, М. П.; Єрмак, К. В.
2019ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ УРОКІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІДубровська, Л. О.; Самойленко, О. В.; Дубровський, В. Л.
2023Педагогічні технології в початковій школі: навчально-методичний посібник для студентів ІV курсу факультету педагогіки, психології, соціальної роботи та мистецтв спеціальності 013 Початкова освітаДубровська, Л. О.; Дубровський, В. Л.; Бобро, А. А.
2017ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ФІЗКУЛЬТХВИЛИНОК ТА ФІЗКУЛЬТПАУЗ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВДубровська, Л. О.; Долматова, М. П.; Бойко, М. В.
2021ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»Дубровська, Л. О.; Дешко, О. О.
2018ПРОБЛЕМА ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО УПРОВАДЖЕННЯ ІДЕЙ РЕФОРМИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИДубровська, Л. О.; Дешко, О. О.
2024Психолого-педагогічні особливості формування пізнавальних інтересів учнів молодшого шкільного вікуДубровська, Л. О.; Горянська, А. М.; Пісоцький, В. П.
2018ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЧИТАЦЬКИХ ІНТЕРЕСІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВДубровська, Л. О.; Дубровський, В. Л.; Король, В. С.
2022СУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ (І ЦИКЛУ)Дубровська, Л. О.; Дубровський, В. Л.; Бутенко, С. В.
2019ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ІНТЕГРАЦІЇ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІДубровська, Л. О.; Дубровський, В. Л.; Коваль, Т. В.
2018ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ГРОМАДЯНСЬКО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВДубровська, Л. О.; Дешко, О. О.
2019ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТДубровська, Л. О.; Дубровський, В. Л.; Король, В. С.
2017ТЕХНОЛОГІЯ ІНТЕРАКТИВНОГО УРОКУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІДубровська, Л. О.; Дубровський, В. Л.; Висовень, А. С.
2020УРАХУВАННЯ ВІКОВИХ ТА ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИБОРУ МЕТОДІВ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХДубровська, Л. О.; Дубровський, В. Л.; Козак, В. В.
2017ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТДубровська, Л. О.; Дешко, О. О.