378(075.3)
А 86


    Артемова, Любов Вікторівна.
    Педагогіка і методика вищої школи [Текст]. Інтерактивні технології в курсах навчальних дисциплін : навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Л. В. Артемова. - К. : Кондор, 2008. - 272 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-351-110-8 : 35.00 грн., 21.00 грн., 60.90 грн.
    Зміст:
Сучасні методи виховання дошкільників . - С .7-34
Інтерактивні методи в роботі зі студентами . - С .35-135
Підготовка магістрів до викладання у ВНЗ . - С .136-208
Історія і сучасність у вихованні студентів . - С .209-271
ДРНТІ
ББК 74.58я73
РУБ 378(075.3)
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія ЗДО і школи
   Підготовка майбутніх педагогів дошкільної освіти

   Вища освіта--національне виховання студентів

   Магістри--підготовка

   Народна педагогіка і виховання

   Навчання студентів--самостійна робота

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
індивідуалізація навчання

Примірників всього: 17
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), аб (9)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), аб (9)

74.2
К 56


    Ковальчук, В.
    Інноваційні підходи до організації навчального процесу [Текст] / В. Ковальчук // Бібліотека Шкільного світу. Завуч. Бібліотека. - 2011. - N 3. - С. 1-127
ББК 74.2
Рубрики: навчання кооперативне
   мислення критичне

Кл.слова (ненормовані):
метод навчання -- мозкова атака -- особистісний підхід -- індивідуалізація навчання -- емпіричне навчання -- активне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


371.311:81'243
Т 36


    Тесленко, С. В.
    Развитие иноязычных способностей как основа индивидуализации обучения иностранному языку / С. В. Тесленко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 13. - С. 5-7. - Бібліогр.: 8 назв.
УДК
Рубрики: Індивідуальне навчання--іноземні мови
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальне навчання -- індивідуалізація навчання -- іноземні мови -- здібності -- учні -- творчий підхід -- навчальна діяльність
Анотація: У статті розкривається сутність індивідуального навчання. Індивідуалізація навчання - це спеціально організований педагогічний вплив на учнів, що передбачає врахування їх індивідуальніх особливостей, і що призводить до розвитку здібностей школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)


81.43.21
Ш 96


    Шурма, Світлана.
    Індивідуалізація навчання лексичного матеріалу студентів-перекладачів на заняттях із практичного курсу англійської мови / С. Шурма // Іноземні мови в навчальних закладах : наук.-метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 100-104. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 81.43.21
Рубрики: Англійська мова--студенти-перекладачі--вищі навчальні заклади
   Індивідуалізація навчання

   студенти ВНЗ

   Кафедра англійської мови та методики викладання

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- індивідуалізація навчання -- студенти -- студенти-перекладачі -- вищі навчальні заклади -- лексика -- проектна робота -- лексична одиниця -- мовленнєві навички -- мовленнєві вміння
Анотація: Метою статті є визначення прийомів та методів індивідуалізації навчання англомовного лексичного матеріалу студентів внз.


Є примірники у відділах:
нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний)


74.2
К 64


    Кононец, Н. В.
    Принцип триєдиності навчальних цілей під час створення електронного підручника [Текст] / Н. В. Кононец // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 28-32
ББК 74.2
Рубрики: Підручники електронні
   інформаційно-комунікаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
дидактичні принципи -- індивідуалізація навчання -- триєдиність навчальних цілей


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.03(4УКР)
Б 48


    Березівська, Лариса.
    Державна політика щодо диференціації організації і змісту шкільної освіти в Україні в імперську добу (кінець XIX ст. - 1917 р.) [Текст] / Л. Березівська // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2011. - N 2. - С. 44-53.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки Росії до 1917 р.
   освітня політика в Україні

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
зміст шкільної освіти в Україні -- диференціація навчання -- індивідуалізація навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202
О-53


    Олексін, Ю.
    Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : (30-70-ті роки ХХ ст.) / Юрій Олексін // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 8/9. - С. 71-76. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202
Рубрики: навчання диференційоване
   СРСР--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
диференціація навчання -- індивідуалізація навчання -- профільні предмети -- факультативи
Анотація: У статті висвітлено процес розвитку ідеї диференціації навчання у педагогічній науці та практиці радянської школи в 30-70-х роках ХХ ст. Здійснено узагальнену характеристику чотирьох етапів на шляху її реалізації впродовж досліджуваного періоду.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Олексій, Ю.
    Підходи до внутрішньої диференціації в навчанні історії старшокласників у рядянській школі : (70 - 80-ті роки ХХ ст.) / Юрій Олексій // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 57-61. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Диференційоване навчання--історія--СРСР, 1970-1980 рр.
   історія педагогіки України(1917-

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
внутрішня диференціація -- індивідуально-психологічні особливості розвитку дітей -- навчання історії -- радянська школа -- індивідуалізація навчання
Анотація: У статті розкрито основні підходи до внутрішньої диференціації у навчанні історії старшокласників у радянській школі періоду 70 - 80-х років ХХ ст. Наголошується, що в радянській школі навчальний предмет "Історія" в старших класах виконував переважно ідеологічну функцію, тому в програмних вимогах навчання не передбачалося диференціації змісту предмета. Педагоги лише впроваджували елементи внутрішньої диференціації навчання, почали враховуватися індивідуально-психологічні особливості розвитку дітей у процесі навчання, однак потребували додаткового осмислення проблеми змісту і спрямованості групової роботи на уроках історії.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202
Ц 61


    Цимбалару, А.
    Особливості організації взаємодії молодших школярів з освітнім середовищем на різних етапах навчального процесу [Текст] / А. Цимбалару // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 12-17. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202
Рубрики: Навчання--методи--форми--засоби
   Навчальний процес

Кл.слова (ненормовані):
індивідуалізація навчання -- навчальна взаємодія -- образне мислення -- інтроверти -- екстраверти -- стилі навчальної діяльності


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
Т 78


    Труневич, Г. О.
    Використання мультимедійного підручника [Текст] / Г. О. Труневич // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 5/6. - С. 2-6.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Інформаційні технології навчання
   навчально-виховний процес

Кл.слова (ненормовані):
засоби навчання -- індивідуалізація навчання -- творча діяльність учня -- мультимедійний підручник


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58.2
М 66


    Митник, Олександр.
    Розвиток суб’єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О. Митник // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 37-40. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Практичні психологи--професійна підготовка--вища освіта
   Підготовка майбутніх психологів

   Кафедра загальної та практичної психології

Кл.слова (ненормовані):
суб’єктність -- лекції -- мікровикладання -- супервізія -- рольові тренінги -- кооперативне навчання -- індивідуалізація навчання -- практичні психологи -- професійна підготовка психологів
Анотація: Розглянуто зміст понять «професійна підготовка» та «суб’єктність практичного психолога». Обґрунтовано психолого-педагогічні умови навчання та зміст лекцій проблемного характеру. Презентовано методи мікровикладання, аналізу конкретної ситуації, супервізії. Охарактеризовано рольові тренінги, спрямовані на розвиток суб’єктності майбутніх практичних психологів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


24р10
П 44


    Подобєд, М. Б.
    Неуспішність учнів і шляхи її подолання [Текст] / М. Б. Подобєд // Хімія : науково-методичний журнал. - 2014. - N 13/14. - С. 2-4
ББК 24р10
Рубрики: Неуспішність в навчанні
Кл.слова (ненормовані):
подолання неуспішності учнів -- відставання -- індивідуалізація навчання -- педагогічна підтримка


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
Л 99


    Ляшенко, О. І.
    Профільне навчання: концептуальні підходи до реалізації в українській школі [Текст] / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2014. - N 4. - С. 30-35. - Бібліогр.: с. 35 (3 назви) . - ISSN 2304-0629
ББК 74
Рубрики: навчання профільне
Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профільна освіта -- індивідуалізація навчання -- факультативні курси
Анотація: Розкрито сутність і основні принципи організації профільного навчання старшокласників, запропоновано структуру , схарактеризовано основні складники його змісту. Визначено умови самостійного формування профілю навчання загальноосвітнім навчальним закладом.


Дод.точки доступу:
Мальований, Ю. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кузьменко, В.
    Як підготовлений наш випускник? : моніторинг індивідуальних навчальних досягнень старших дошкільнят [Текст] / Віра Кузьменко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 2-7 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна освіта--навчальні досягнення дітей--методика визначення
Кл.слова (ненормовані):
наступність -- дошкілля-початкова школа -- моніторинг навчальних досягнень -- показники навчальних досягнень -- індивідуалізація навчання
Анотація: В статті описано методику визначення навчальних досягнень дошкільників. Моніторинг індивідуальних навчальних досягнень дітей дасть педагогу можливість об'єктивно оцінити свою роботу, знайти допущені помилки та вчасно виправити їх заради поступального розвитку всіх вихованців групи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


74.102.18
К 89


    Кузьменко, В.
    Як підготовлений наш випускник? : моніторинг індивідуальних навчальних досягнень старших дошкільнят [Текст] / В. Кузьменко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 5. - С. 2-7 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.18
Рубрики: Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний підхід у навчанні -- індивідуалізація навчання -- навчальні досягнення старшого дошкільника


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


67.0р10
М 14


    Майорський, В’ячеслав.
    Індивідуалізація навчання правознавства учнів класів правого профілю: методичний аспект [Текст] / В. Майорський // Історія в рідній школі. - 2016. - N 9. - С. 31-34.
ББК 67.0р10
Рубрики: Викладання правознавства в школі--профільне навчання
   Викладання суспільствознавства в школі--профільне навчання

Кл.слова (ненормовані):
індивідуалізація навчання -- правовий профіль


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
В 31


    Верба, І.
    Модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа рівних можливостей" / Ірина Верба // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 56–58. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- Школа рівних можливостей -- інноваційні школи -- Концепція Нової української школи -- інноваційний розвиток навчального закладу -- заклад інклюзивного навчання -- індивідуалізація навчання -- індивідуальний розвиток -- інноваційні технології -- навчально-виховний процес
Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку Канівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Канівської міської ради Черкаської області. Визначено місію, мету, завдання, принципи та розкрито особливості освітньої діяльності школи у рамках інноваційного розвитку навчального закладу "Школа рівних можливостей".


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:811.161.2]:371.31
С 11


    Сібільова, А.
    Диференційовані завдання з української мови для 2 класу / Алла Сібільова, Наталія Зданевич // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 14–17. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 2 класі
   Початкова школа--навчання--диференційоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
уроки української мови в 2 класі -- методика викладання -- диференційоване навчання -- диференційовані завдання -- диференційований підхід -- диференціація навчання -- індивідуальні відмінності -- індивідуалізація навчання -- початкова школа -- пізнавальна діяльність -- 2 клас
Анотація: У статті розповідається про диференційовані завдання, основне призначення, яких полягає в тому, щоб, знаючи і враховуючи індивідуальні відмінності у навчальних можливостях школярів, забезпечити для кожного з них оптимальний характер пізнавальної діяльності у процесі навчальної роботи.


Дод.точки доступу:
Зданевич, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


378.147:5](477)"19/20"
П 11


    Пісоцька, Марина Емілівна.
    Теорія і практика індивідуалізації навчання студентів природничо-математичних спеціальностей у вищих педагогічних навчальних закладах України (друга половина ХХ століття-початок ХХІ століття0 [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед.наук. Спец.13.00.09-теорія навчання / М. Е. Пісоцька ; Міністерство освіти і науки України, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків). - Х. : ХНПУ імені Г.С.Сковороди, 2019. - 40 с. -
УДК
Рубрики: Вища освіта в Україні--освітні технології
   Кафедра педагогіки

   автореферати дисертацій--педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
індивідуалізація навчання -- природничі дисципліни -- математичні дисципліни


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)



    Тарасюк, М. С.
    Сучасні технології та інклюзивна освіта [Текст] / М. С. Тарасюк // Освітній фактор : всеукраїнський науково-педагогічний журнал. - 2024. - N 1. - С. 56-61.
Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта--сучасні технології
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- індивідуалізація навчання -- доступність освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)