> (Немає відомостей про примірники) Шифр: ПП1/2005/1 Журнал 2005р. N 1 Гонтаровська, Н. Б. Розвиток особистості в психолого-педагогічному контексті / Н. Б. Гонтаровська. - С.32-41. Кл.слова: особистісний розвиток Бовть, О. Б. Індивідуальна віктимологічна профілактика: способи реалізації / О. Б. Бовть. - С.75-82. Кл.слова: кримінальна психологія, особистість жертви злочину, запобігання злочинності Хохліна, О. П. Питання дослідження рольовоі поведінки підлітків з вадами розумового розвитку / О. П. Хохліна, С. Л. Горбенко. - С.83-88. Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
Гонтаровська, Н. Б. Розвиток особистості в психолого-педагогічному контексті [Текст] / Н. Б. Гонтаровська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2005. - N1. - С. 32-41.
Рубрики: психологія особистості розвиток особистості особистісний розвиток людини Кл.слова (ненормовані): особистісний розвиток Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
Б 20 Балл, Г. А "Психология" методологии: рациогуманистический взгляд / Г. А Балл> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 2. - С. 3-13. - Библиогр.: 31 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія--методологія Методологія--психологія Психологи Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): раціогуманістична орієнтація -- особистісний розвиток -- соціальна адаптованість -- наукова діяльність -- соціальні стереотипи -- методологічні рішення Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Колпакова, М. Ю. Диалог в работе психолога с детьми / М. Ю. Колпакова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 4. - С. 111-118. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологічна робота--діти Діти--психологічна робота Психологічна служба--дошкільний навчальний заклад Кл.слова (ненормовані): міжособистісний діалог -- внутрішній діалог -- психологічна робота -- особистісний розвиток Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1 |
Б 55 Бех, Іван. Рефлексія у духовному "Я" особистості / І. Бех> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 9-14 : фотогр. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: "Я-концепція" Зміст освіти Кафедра загальної та практичної психології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): рефлексія -- особистісний розвиток -- емоційні переживання -- породжувальна функція -- самоутверджувальна функція -- самозахисна функція -- функція самоцінності -- консолідуюча функція -- функція душевного умиротворення -- духовно-розвивальні орієнтири -- породжувальна фунція -- акмецентрована функція Анотація: У статті розкривається природа людського "Я" у контексті його сутнісних ознак і змістово-структурних характеристик. Визначається роль рефлексивного процесу як механізму формування духовних складових "Я", аналізуються основні функції рефлексії. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Б 55 Бех, І. Д. Я як джерело духовного саморозвитку особистості [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - N 3. - С. 5-16 Рубрики: "Я"--проблема особистісного Особистість--саморозвиток Рефлексія Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): особистісний розвиток -- емоційні переживання -- самостверджувальна функція -- самозахисна функція -- душевне умиротворення -- самоцінність -- духовний саморозвиток особистості Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-82 Отич, Олена. Мистецькі субдисципліни педагогіки в розвитку особистості майбутнього вчителя [Текст] / О. Отич> // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 15-19. Рубрики: особистість педагога (вчителя) Особистість--розвиток особистості майбутній вчитель педагогіка мистецтва Викладання мистецтва Кафедра музичної педагогіки та хореографії Кл.слова (ненормовані): особистісний розвиток -- мистецькі субдисципліни педагогіки -- мистецька педагогіка -- арт-педагогіка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Л 73 Локалова, Н. П. Связь когнитивно-эмоционального развития со становлением позитивных личностных характеристик старших дошкольников / Н. П. Локалова, Л. И. Никонова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 4. - С. 13-23 : табл. - Библиогр.: 43 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Вікова психологія--дошкільники Кл.слова (ненормовані): психологічна готовність до школи -- когнітивний розвиток -- системна диференціація -- інтелектуально-емоційний розвиток -- особистісний розвиток -- вікова психологія -- старші дошкільники Анотація: Наведено емпіричні дані про вплив когнітивно-емоційного розвитку старших дошкільників на розкриття їхнього інтелектуального потенціалу і становлення особистісних особливостей (характеру домінуючої мотивації, суб'єктивної особистісно-смислової значимості школи і особистості вчителя). Показано, що в умовах цілеспрямованого розвитку когнітивних процесів на тлі позитивного емоційного стану діти експериментальної групи, значно більше просунулися в інтелектуальному і особистісному розвитку, що дозволяє оцінити їх психологічну готовність до шкільного навчання як більш високу. Дод.точки доступу: Никонова, Л. И. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Р 25 Ратанова, Т. А. Эффективность развивающей дидактико-методической системы Л. В. Занкова / Т. А. Ратанова, О. В. Нестерова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 5. - С. 39-51. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Вікова психологія--молодший шкільний вік--системи навчання Кл.слова (ненормовані): інтелектуальний розвиток -- початкова освіта -- особистісний розвиток -- репрезентативно-когнітивні структури -- інтелект -- диференціювання об’єктів -- система навчання Л. В. Занкова Анотація: Розглядається динаміка розвитку показників когнітивної та особистісної сфер і особливості їх диференційованості в учнів І-ІІІ класів при традиційному і розвиваючому навчанні по дидактичній системі Л. В. Занкова. Дод.точки доступу: Нестерова, О. В.; Занков, Леонід Володимирович (радянський психолог та педагог ; 1901-1977) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 76 Прилепин, Захар. Как решать проблемы поколения маугли : принципы воспитания ответственности в семье / З. Прилепин> // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2013. - № 2. - С. 117-126. . - ISSN 2220-6051 Рубрики: Сімейне виховання--виховання відповідальності Відповідальність--сімейне виховання Кл.слова (ненормовані): відповідальність -- особистісний розвиток -- сімейне виховання Анотація: В статье освящены вопросы воспитания ответственности и личностного развития подростков. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 95 Гурлєва, Т. С. Відповідальність, совість, високі життєві смисли у розвитку особистості по висхідній [Текст] / Т. С. Гурлєва> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 67-73. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Соціальна психологія--особистість--життєві смисли Кл.слова (ненормовані): відповідальність -- совість -- високі життєві смисли -- особистісний розвиток -- підлітковий і юнацький вік -- психологічна допомога -- духовний розвиток особистості Анотація: У статті розглядаються і поєднуються поняття відповідальності, совісті та високих життєвих смислів у контексті особистісного розвитку людини по висхідній. Внутрішня відповідальність розуміється як здатність індивіда орієнтуватися у своїй життєдіяльності на власну совість, "внутрішній закон", в основі якого лежать високі, духовні смисли. Обговорюються методи вивчення уявлень підлітків про поняття та взаємозв'язок відповідальності, совісті та високих життєвих смислів, і деякі особливості психологічної допомоги молоді у їх становленні. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 73 Локалова, Наталья Петровна. Влияние когнитивного развития на формирование внутреннего мотива учебной деятельности / Н. П. Локалова, А. М. Дрегнина> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 15-33 : табл., рис. - Библиогр.: 32 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Мотивація навчальної діяльності учнів Кл.слова (ненормовані): когнітивний розвиток -- інтелектуальний розвиток -- особистісний розвиток -- навчальні мотиви -- внутрішні мотиви -- пізнавальні мотиви -- навчальна діяльність -- навчальна мотивація -- мотиваційна сфера -- інтелектуальна сфера Анотація: Розглянуто проблему формування навчальної мотивації в учнів 7-10 кл. Представлено результати емпіричного дослідження впливу когнітивного (психологічного) розвитку школярів на формування їх внутрішніх мотивів до навчання. Дод.точки доступу: Дрегнина, Алла Михайловна Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
В 48 Вінник, Наталія Дмитрівна. Психолого-педагогічні підходи до особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників [Текст] : методичні рекомендації / Н. Д. Вінник ; Ін-т обдарованої дитини НАПН України. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 26 с. -
РУБ 158.9 Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Психологія старшокласника Обдаровані діти--розвиток обдарованості Обдаровані діти--інтелект Кл.слова (ненормовані): розвиток освіти в Україні -- геніальність -- талант -- обдарованість -- розумові здібності -- особистісний розвиток -- інтелектуальна обдарованість -- інтелект Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут обдарованої дитини (Київ) Примірників всього: 4 фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) |
А 43 Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; [голов. ред. С. Д. Максименко]. - К. : ІП ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2009 - . - ISSN 2072-4772. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія, вип. 20 / [редкол.: Чепелєва Н. В. та ін.]. - К., 2011 (Ніжин : ПП Лисенко М. М.). - 530 с. : табл. - Л-ра в кінці ст. - 42.00 грн. РУБ 15 Рубрики: Психологія--збірники наукових праць Психологія навчання Генетична психологія Медична психологія Психологія особистості Психологія підлітка Психологія молодшого школяра Психологія дошкільника Психологічна допомога Соціальний працівник Психологія поведінки психолого-педагогічна підготовка Психологія студента Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): етична свідомість -- психологія часу -- особистісний розвиток -- дефіцитарна рівновага -- креативність студентів -- соціальна поведінка -- самотність -- світоглядні орієнтації -- цілісність особистості -- психічне здоров’я -- психологічна консультація -- соціальна обдарованість -- наукова психологія -- студенти-психологи -- екологічна освіта -- соціальний працівник Анотація: У збірнику розглядаються найбільш актуальні проблеми загальної, генетичної, медичної психології та психології навчання Дод.точки доступу: Максименко, С. Д. \ред.\; Чепелєва, Н. В. \ред.\; Моляко, В. О. \ред.\; Балл, Г. О. \ред.\; Боришевський, М. Й. \ред.\; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Інститут психології ім. Г. С. Костюка ; Національна академія педагогічних наук України Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
С 14 Сазоненко, Ганна. Розвиток та саморозвиток особистості ліцеїста в акмепросторі ліцею [Текст] / Г. Сазоненко, Н. Нестеренко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 5/6. - С. 40-45 : фотогр. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--середня освіта--ліцеї Кл.слова (ненормовані): особистість ліцеїста -- саморозвиток особистості -- особистісний розвиток -- самість Анотація: У статті визначено сутність і зміст особистісного розвитку ліцеїста та розглянуто актуальні проблеми управління процесом саморозвитку учня в акмеологічному просторі ліцею шляхом створення сприятливих умов. Дод.точки доступу: Нестеренко, Наталія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Біла, І. Які батьки, такі й діти, або Детермінанти особистісного розвитку дитини в сім’ї / Ірина Біла> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 7. - С. 4–10. - Зміст: Спілкування з дорослими як джерело засвоєння досвіду поколінь ; Значення батьківської любові ; Типи та стилі сімейного виховання: чого варто уникати ; Демократичний стиль виховання – для розвитку особистості ; Додаток : Формування психолого-педагогічної культури батьків : тренінг для батьків вихованців.
Дошкільна освіта--сім’я--освіта батьків Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- виховання в сім’ї -- формування особистості -- особистісний розвиток -- спілкування -- батьківська любов -- сімейне виховання -- демократичний стиль -- батьки -- психолого-педагогічна культура -- тренінги -- взаємодія з батьками -- світогляд -- гуманістичні чинники -- негативні стилі виховання -- негативні чинники -- досвід поколінь -- педагогічна культура батьків Анотація: У статті йдеться про уважність та відповідальність батьків у вихованні дітей дошкільного віку. Наголошено на важливості демонстрування гідних прикладів для наслідування. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-76 Остапенко, С. Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку / Світлана Остапенко, Наталія Степанова> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 97–100. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
Освіта в Україні--середня освіта--ліцеї Черкаська область--освіта Кл.слова (ненормовані): навчально-виховні комплекси -- інноваційна модель розвитку -- інноваційний розвиток -- освітнє середовище -- становлення успішної особистості -- особистісний розвиток -- успішний учень Анотація: У статті розкрито сутність важливої педагогічної проблеми – як освітнє середовище ліцею може стати майданчиком для успішного особистісного розвитку. Дод.точки доступу: Степанова, Н.; \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 55 Кобильченко, В. Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушенням зору / Вадим Кобильченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 7–16. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням зору -- педагогічна підтримка -- молодші школярі -- розвиток особистості -- самовизначення -- самореалізація -- суб’єктна позиція дитини -- особистісний розвиток -- особистісні досягнення -- самостійні вчинки Анотація: Доведено, що початок навчання в школі – один із найбільш значущих моментів у житті дитини, період якісних змін у її самосвідомості. Встановлено, що педагогіка підтримки в сучасному педагогічному співтоваристві розглядається як одна з педагогічних парадигм, як особливий напрям педагогічної діяльності, який послідовно реалізує принципи особистісно-орієнтованої освіти. Охарактеризовано механізми педагогічної підтримки. Теоретично обгрунтовано, що метою педагогічної підтримки стає цілеспрямований розвиток особистості дитини з порушеним зором, допомога зростаючій людині в пошуках себе, в самовизначенні й самореалізації, культивування суб’єктної позиції дитини, що реалізується за допомогою спеціальної педагогічної технології. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ф 95 Фурман, А. А. Концепція особистості в аксіологічній психології: контури сучасної евристики / Анатолій А. Фурман> // Психологія і сусп-во : укр. теорет.-методол. соціогуманітар. часопис. - 2016. - № 4. - С. 89–103. - Бібліогр.: 31 назва. . - ISSN 1810-2131
Психологія--персоналії українських психологів Кл.слова (ненормовані): психологія особистості -- українські психологи -- ціннісні орієнтації -- ціннісна свідомість -- ціннісно-смислова сфера -- аксіологічна психологія -- аксіопсихологічна герменевтика -- вчинок -- аксіогенез -- суб’єктивність -- особистісна рефлексія -- габітус -- ризома -- аксіосфера -- особистісний розвиток Анотація: Стаття присвячена метатеоретичному аналізу концептуальної план-карти особистості, що обґрунтована в аксіологічній психології й у своїй центральній ланці пов’язана з ґрунтовними працями фундатора йього нового напряму психологічної науки професора Зіновії Карпенко. Дод.точки доступу: Карпенко, Зіновія Степанівна (український психолог ; 1959 р. н.) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 61 Коломієць, Дмитро. Концептуальні засади суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладачів і студентів у педагогічному університеті / Д. Коломієць, Г. Ніщук> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 9/12. - С. 39–43. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): акмеологізм -- антропологізм -- особистісний розвиток -- професійне зростання -- майбутні педагоги Анотація: Визначено концептуальні основи, сутність і види суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладачів і студентів. Охарактеризовано зміст суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладачів і студентів під час підготовки до виховання учнів. Дод.точки доступу: Ніщук, Галина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |