К 79 Кремень, Василь Григорович. Освіта і наука в Україні - інноваційні аспекти. Стратегія. Реалізація. Результати [Текст] / В. Г. Кремень. - К. : Грамота, 2005. - 448 с. - Библиогр.: с. 431-444. - ISBN 966-8066-83-9 (в пер.) : 29.70 грн.
РУБ 37(4Укр) Рубрики: освіта в Україні Наука в Україні Підготовка вчителів Освітня політика Дистанційна освіта Дистанційне навчання Модернізація освіти Болонський процес Інноваційна діяльність Інноваційна політика держави Вища освіта--міжнародне співробітництво Кл.слова (ненормовані): Складові якості освіти Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
В 84 Вступ до спеціальності [Текст] : навчально-методичний посібник для студентів педагогічних спеціальностей / Н. І. Яковець, О. В. Аніщенко, Л. О. Дубровська та ін ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 167 с. - Бібліогр.: с. 128-131. - 5.40 грн., 1.40 грн., 5.40 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ--вступ до спеціальності Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту професійна діяльність вчителя Педагогічна діяльність Вчителі Професіоналізм вчителя професійна компетентність Педагогічне спілкування Підготовка вчителів Кл.слова (ненормовані): самососвіта вчителя -- самовиховання вчителя -- навчальна праця студентів -- Культура праці студентів -- організація навчального процесу Дод.точки доступу: Яковець, Наталія Іванівна; Аніщенко, Олена Валеріївна; Дубровська, Лариса Олександрівна; Крига, Тамара Іванівна; Литвиненко, Людмила Іванівна (гол. бібліотекар); Стрельніков, Микола Анатолійович; Стрельнікова, Ніна Михайлівна (канд. пед. наук, доцент); Яковець, Олександр Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 198 Ч.З.№2 (18), фб (1), ав (1), аб (178) Свободны: Ч.З.№2 (18), фб (1), ав (1), аб (178) |
И 21 Иванова, Татьяна Викторовна. Культурологическая подготовка будущего учителя [Текст] : монография / Т. В. Иванова. - К. : [б. в.], 2005 (МПП "Евріка"). - 282 с. - ISBN 966-7181-77-4 : 4.00 грн.
РУБ 378 Рубрики: Майбутні вчителі Підготовка вчителів Педагогічна культура Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
М74 Мова і культура [Текст] : наукове видання: У 5-ти т. / Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, Національна Академія Наук України, Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні, Фонд розвитку культури і мистецтва "Парад планет", Міжнародний науковий журнал "COLLEGIUM". - К. : Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2002 - . - (Філологія). Вип. 4. Т. V. Ч. 2 : Проблеми гуманізації навчання і культурологічний підхід до методики викладання мови і літератури. - 2002. - 172 с. - ISBN 966-7825-44-2. - ISBN 966-7825-49-3 : 3.00 грн. Зміст: Антонюк, Р. І. Гуманістичні пріоритети сучасної полікультурної освіти в Україні / Р. І. Антонюк. - С .5-10 Онучак, Л. В. Форми самостійної позааудиторної роботи зі студентами економічних спеціальностей / Л. В. Онучак. - С .23-30 Пасинкова, І. В. Культурне усвідомлення та мовний компонент університетської освіти в Україні та США / І. В. Пасинкова. - С .30-33 Плотницька, С. В. Когнітивна стратегія навчання студентів-журналістів / С. В. Плотницька. - С .42-47 Прокопенко, В. І. Рідна мова і національна культура в контексті підготовки дітей до навчання в школі з шести років / В. І. Прокопенко. - С .47-51 Рябова, О. Б. Викладання іноземних мов в Україні / О. Б. Рябова. - С .54-60 Садова, А. Ю. Изучение пословиц и поговорок в 5 классе: смысловая игра и игровые формы учебной деятельности учащихся / А. Ю. Садова. - С .60-61 Семеног, О. М. Етнологічний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників / О. М. Семеног. - С .61-65 Солодкая, А. К. Лингвистический аспект лингвострановедения / А. К. Солодкая, Т. А. Василюк. - С .65-70 Стехина, А. К. Феномен молодежного жаргона в практике преподавания современного русского языка / А. К. Стехина. - С .70-74 Сухина, В. Ф. Диалог как форма организации учебного процесса / В. Ф. Сухина, Т. Ю. Васильева. - С .74-79 Фещенко, И. Роль психолого-педагогічних дисциплін в становленні цінносної сфери майбутнього управлінця / И. Фещенко. - С .79-88 Фещенко, В. В. Навчальний комплекс з української мови для іноземних студентів вузів України / В. В. Фещенко, Л. І. Трифонова. - С .88-89 Чорненький, Я. Я. Сучасна українська літературна мова: Спецкурс: "Лінгвістичний аналіз тексту" (навчально-методичні матеріали для викладачів і студентів ВНЗ ІІ-IV рівнів акредитації) / Я. Я. Чорненький. - С .103-118 Чорненький, Я. Я. "Лінгвістичний аналіз тексту": спецкурс з сучасної української літературної мови: (навчально-методичні матеріали для викладачів і студентів ВНЗ ІІ-IV рівнів акредитації) / Я. Я. Чорненький. - С .103-118 Чорненький, Я. Я. Ретроспективний погляд на авторський посібник з курсу "українська і зарубіжна культура" та його перспектива / Я. Я. Чорненький; С. Л. Шафар. - С .118-120 Шафар, С. Л. Видатні музиканти-піаністи київської школи та їх внесок в теорію і практику музичного виховання (матеріали до створення комплексної методики формування творчої особистості) / С. Л. Шафар; А. М. Якімова. - С .120-127 Якімова, А. М. Гуманістичний потенціал сучасних методів навчання іноземних мов у середній загальноосвітній школі / А. М. Якімова; П. М. Таланчук, Г. В. Онкович, К. В. Луцько. - С .127-129 Таланчук, П. М. Актуальні проблеми навчання студентів з особливими потребами / П. М. Таланчук, Г. В. Онкович, К. В. Луцько. - С .166-169
РУБ 40 Рубрики: Викладання англійської мови Викладання іноземної мови викладання російської мови Навчання студентів--самостійна робота Особи з особливими потребами Підготовка вчителів Дошкільники--підготовка до школи Кл.слова (ненормовані): самостійна робота студентів Дод.точки доступу: Київський Національний університет імені Тараса Шевченка; Інститут філології; Національна Академія Наук України; Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні; Фонд розвитку культури і мистецтва "Парад планет"; Міжнародний науковий журнал "COLLEGIUM" Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
А 72 Антоненко, Т. Л. Психологічні основи впливу ціннісно-смислової сфери на професійне становлення майбутнього фахівця [Текст] / Т. Л. Антоненко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - N 4. - С. 26-36. Рубрики: Підготовка вчителів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 85 Грищенко, Г. Мотиваційні аспекти якості освіти майбутніх вчителів фізики [Текст] / Г. Грищенко, В. Ніжегородцев> // Фізика та астрономія в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 7/8. - С. 21-25 Рубрики: вчитель фізики майбутній вчитель Підготовка вчителів Кафедра фізики Кл.слова (ненормовані): майбутній учитель фізики Дод.точки доступу: Ніжегородцев, В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 79 Морзе, Н. В. Як навчати вчителів, щоб комп’ютерні технології перестали бути дивом у навчанні? [Текст] / Н. В. Морзе> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 6. - С. 10-14 Рубрики: Підготовка вчителів комп’ютерні програми Комп’ютерні технології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 49 Поліщук, Людмила Петрівна. Професійна підготовка вчителів початкової школи Англії в умовах євроінтеграції [Текст] : автореферат дисертації на здобутя наук. ступеня канд. пед. наук. Спец. 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / Л. П. Поліщук ; Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка. - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - 20 с. -
РУБ 74 Рубрики: Підготовка вчителів Вчитель початкової школи--підготовка Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності автореферати дисертацій--педагогіка Великобританія--освіта Дод.точки доступу: Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Б 11 Білецький, Олексій. Організація системи підготовки вчителів народних училищ на Катеринославщині : (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. Білецький> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 74-78. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності історія педагогіки України до 1917 р. Підготовка вчителів Кл.слова (ненормовані): земства -- народна освіта -- народні вчителі -- семінарії -- педагогічні інститути -- підготовка вчителів -- системи підготовки вчителів Анотація: У статті розглянуто розвиток системи педагогічної освіти на Катеринославщині у другій половині ХІХ - початку ХХ ст., проаналізовано вплив педагогічних ідей і діяльність М. Корфа, а також земських установ губернії щодо організації вчительських курсів і семінарій, розкрито зміст педагогічної освіти і курсів підвищення професійного рівня для вчителів губернії. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Щ 61 Щербаков, Р. Н. Две ипостаси учителя-предметника [Текст] / Р. Н. Щербаков> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 6. - С. 58-64 . - ISSN 0869-561Х Рубрики: вчитель--професійна майстерність Підготовка вчителів Професіоналізм вчителя Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): вчитель-предметник Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 62 Янкович, Олександра. Освітні інновації вищої педагогічної школи України у ретроспективі [Текст] / О. Янкович> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2011. - N 2. - С. 115-120. Рубрики: історія педагогіки України(1917- Освіта--інновації професійна майстерність Вища освіта в Україні--педагогічна освіта Підготовка вчителів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): педагогічна освіта -- вища педагогічна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 9 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 230 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 67.33 грн. Зміст: Богатикова, Людмила Ивановна. К проблеме обучения общению в аспекте взаимосвязи языка и культуры / Л. И. Богатикова. - С .7-9 Бондар, Леся Вікторівна. Модель навчання французького професійно спрямованого монологу-аргументації студентів технічних спеціальностей з урахуванням їх навчальних стилів / Л. В. Бондар. - С .10-13 Вергунова, Вероніка Сергіївна. Формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики як педагогічна проблема / В. С. Вергунова. - С .14-17 Грушко, Светлана Петровна. Виртуальное взаимодействие в практике преподавания иностранных языков / С. П. Грушко. - С .18-20 Деркач, Світлана Петрівна. Акценти загальноєвропейської освітньої політики щодо підготовки вчителя іноземної мови / С. П. Деркач. - С .21-23 Іванченко, Світлана Миколаївна. Формування образу освітніх інновацій у студентів (на прикладі Болонського процесу) / С. М. Іванченко, О. П. Щотка. - С .24-28 Євсєєва, Ольга Вадимівна. Кризові суспільні явища і можливості ноосферної освіти / О. В. Євсєєва. - С .29-35 Кашкинбаева, Замзагуль Жанайдаровна. К вопросу о преподавании второго языка / З. Ж. Кашкинбаева, Д. Абельдинова. - С .36-38 Кирюшкина, Анна Александровна. Переносное значение как манифестант эмоционального состояния говорящего / А. А. Кирюшкина. - С .39-41 Кутелия, М. А. Новый подход к обучению иностранным языкам в неязыковых вузах / М. А. Кутелия, М. Г. Напирели. - С .42-46 Михайленко, Оксана Володимирівна. Дитяча обдарованість як комплексна соціально-педагогічна проблема / О. В. Михайленко. - С .47-50 Місечко, Ольга Євгеніївна. Професійне портфоліо як засіб стандартизації підготовки вчителя мови / О. Є. Місечко. - С .51-53 Морозова, Ольга Олександрівна. Теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування мотивації педагогічної діяльності у майбутніх учителів музики / О. О. Морозова. - С .54-57 Новицкая, Нина Григорьевна. Процессуальный аспект содержания обучения коммуникативной самопрезентации в иноязычном образовании в рамках межкультурного взаимодействия / Н. Г. Новицкая. - С .58-60 Паустовська, Маріанна Володимирівна. Лінгвістичні особливості творчого мовлення / М. В. Паустовська. - С .61-64 Туркіна, Л. В. Дидактичні основи моделювання сучасного змісту навчання іноземної мови як другої спеціальності у педагогічних університетах / Л. В. Туркіна. - С .65-69 Асланишвили, Майя. Как маленькие дети изучают быстрое чтение / М. Асланишвили. - С .70-72 Биконя, Оксана Павлівна. Автоматизації формування завдань до комп’ютерного тексту з ділової англійської мови / О. П. Биконя. - С .73-75 Біжко, Ірина Анатоліїївна. Система вправ для навчання інформативного читання англомовної літератури у фінансовій галузі / І. А. Біжко. - С .76-80 Бондаренко, Юрій Іванович. Розвиток творчих здібностей школярів із допомогою жанрових пам’яток-схем для написання літературних текстів / Ю. І. Бондаренко. - С .81-85 Британ, Юлія Володимирівна. Методичні основи формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції з використанням інтернет-ресурсів / Ю. В. Британ. - С .86-89 Бялківська, Яна Валеріївна. Соціолінгвістичні передумови використання патентних текстів як матеріалу навчання перекладачів / Я. В. Бялківська. - С .90-93 Вікович, Роксолана Ігорівна. Тестовий контроль як спосіб перевірки сформованостф вмінь в аудіюванні англомовних теленовин / Р. І. Вікович. - С .94-96 Гришина, Олена Альбертівна. Проблема створення професійно орієнтованої комунікативної ситуації в читанні англійською мовою майбутніми інженерами / О. А. Гришина. - С .97-99 Гутник, Валентина Михайлівна. Особливості відбору та реалізації навчального матеріалу у комунікативному вступному корективному курсі (ВКК) / В. М. Гутник. - С .100-104 Дегтярьова, Євгенія Олександрівна. Цілі та методичні завдання використання країнознавчого матеріалу в процесі викладання іноземної мови / Є. О. Дегтярьова. - С .105-108 Дубко, І. В. Особливості вправ для навчання письма німецькою мовою після англійської / І. В. Дубко. - С .109-112 Жуков, Сергій Михайлович. Психологія казки, її педагогічне значення і призначення / С. М. Жуков. - С .113-116 Квасова, Ольга Геннадіївна. Формування монолінгвальної аудитивної компетенції як складової компетенції в усному перекладі / О. Г. Квасова. - С .117-120 Мельник, Юрій Степанович. Профорієнтація учнів у процесі розв’язування фізичних задач прикладного змісту / Ю. С. Мельник. - С .121-124 Мосьпан, Наталя Вікторівна. Етапи навчання емоційно-модальної інтонації з використанням відеофонограми / Н. В. Мосьпан. - С .125-127 Раевская, Маргарита Юрьевна. Подготовка педагогических кадров на ступени "бакалавриат" в вузах США в контексте диверсификации образования / М. Ю. Раевская. - С .128-1132 Сажина, Елена Владимировна. Организация процесса профессионально-ориентированного обучения иностранному языку в сфере туризма / Е. В. Сажина, М. С. Захарова. - С .133-135 Саєнко, Наталія Семенівна. Формування індивідуального стилю діяльності викладача іноземних мов у вищій технічній школі / Н. С. Саєнко. - С .136-139 Тименко, Валентина Миколаївна. Формування теоретико-літературних знань як засіб розвитку інтересу до літературної творчості старшокласників / В. М. Тименко. - С .140-143 Антонюк, Людмила Анатоліівна. Про підвищення ефективності вивчення іноземних мов / Л. А. Антонюк, Т. В. Коваль. - С .144-146 Бичок, Алла Володимирівна. Значення філологічної підготовки викладача іноземної мови при формуванні культури професійного спілкування студентів економічного профілю / А. В. Бичок. - С .147-150 Грицай, Антоніна Модестівна. Самостійна робота студентів як засіб вдосконалення професійної підготовки вчителя / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .151-154 Лукашова, Ніна Іванівна. Забезпечення професійно-педагогічної спрямованості курсу "Історія хімії" у фаховій підготовці майбутніх учителів / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. - С .155-158 Мацнєва, Оксана Анатоліївна. Мовний і мовленнєвий матеріал як складова змісту навчання майбутніх учителів аудіювання англійського мовлення з національними та регіональними типами літературної вимови / О. А. Мацнєва. - С .159-162 Попенко, Ольга Михайлівна. Формування інформаційної компетентності майбутніх вчителів у процесі професійної підготовки / О. М. Попенко. - С .163-167 Романюк, Ю. В. Методичні рекомендації з організації процесу формування у майбутніх фахівців з інженерної механіки читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту / Ю. В. Романюк. - С .168-171 Сімкова, Ірина Олегівна. Особливості навчання професійно орієнтованої дискусії студентів інженерних спеціальностей / І. О. Сімкова. - С .172-175 Ткаченко, Людмила Іванівна. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи через активізацію пізнавальної діяльності студентів / Л. І. Ткаченко. - С .176-181 Філоненко, Олена Станіславівна. Аналіз діяльності вищих педагогічних навчальних закладів України з підготовки студентів до виховної роботи в літніх дитячих оздоровчих таборах у сучасних умовах / О. С. Філоненко. - С .182-186 Бєлкіна, Надія Іванівна. С. Русова про впровадження ідей експериметальної педагогіки в систему освіти України / Н. І. Бєлкіна. - С .187-189 Дітківська, Світлана Іванівна. Гімназія як основний тип середньої загальноосвітньої школи XIX ст. / С. І. Дітківська. - С .190-193 Демченко, Наталія Михайлівна. Вимоги до навчальної літератури в поглядах словесників Лівобережжя другої половини XIX - початку XX ст. / Н. М. Демченко, Ю. М. Мачача. - С .194-197 Самойленко, Олена Володимирівна. Організаційно-педагогічна діяльність І. Ф. Тимковського та його вплив на розвиток гімназійної освіти на Чернігівщині XIX ст. / О. В. Самойленко. - С .198-202 Таран, Олена Миколаївна. Проблема формування громадянських якостей особистості в педагогічній спадщині С. Русової / О. М. Таран. - С .203-206 Современная подготовка учителя американской школы в дистанционной среде . - С .207-213 Інші автори: Буибас М., Сердюков П., Сердюкова Н. Поляков, Валерий Михайлович. Высшее образование в Германии на втором этапе Болонского процесса / В. М. Поляков. - С .214-216 Ревуцька, Світлана Анатоліївна. Значення і функція вчителя у педагогічній концепції Х. Зальцмана / С. А. Ревуцька. - С .217-219 Сергєєва, Оксана Володимирівна. Законодавча база в системі підготовки майбутніх перекладачів-референтів в університетах Великої Британії / О. В. Сергєєва. - С .220-223 Шеверун, Надія Володимирівна. Реалізація іншомовної освіти в школах Польщі / Н. В. Шеверун. - С .224-226 РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Підготовка майбутніх вчителів музики Викладання іноземної мови Підготовка вчителів Переклад Гімназія Освіта--Зарубіжний досвід вчитель початкових класів Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Сердюкова, Н.; Хилл, Р.; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Тимковський, Ілля Федорович (укр. педагог ; 1772-1853) \о нем\; Зальцман, Християн Готгільд (німецький педпгог) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
С 32 Сергеев, Н. К. Университетское педагогическое образование в современных условиях [Текст] / Н. К. Сергеев> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 10. - С. 47-56 . - ISSN 0869-561Х Рубрики: освіта вища педагогічна Підготовка вчителів Кл.слова (ненормовані): педагогічний вуз -- педагогічний університет -- педагогічна праця -- неперервна педагогічна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 65 Гончаров, Володимир Іванович. Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти / Володимир Гончаров> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 22-27. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Педагогічна освіта--філософія освіти Учитель--новий учитель Підготовка вчителів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): людина -- освіта -- педагогіка -- підготовка вчителів -- шкільна освіта -- навчально-виховний процес -- нові пріоритети -- формування особистості вчителя -- педагогічна освіта -- вища освіта -- модернізація -- глобалізація -- суспільні зміни -- нова парадигма -- філософія освіти -- новий учитель -- освітній простір ВНЗ -- педагогічний ВНЗ Анотація: Аналізуються потреби, філософія, соціокультурний та педагогічний контекст підготовки нового вчителя у період радикальних внутрішніх і зовнішніх суспільних змін, чільне місце серед яких належить глобалізаційним та інформаційним процесам, а також ті внутрішні зміни, що відбулися в Україні після проголошення незалежності. Стверджується, що новий учитель має стати "провідником" цих змін. Це потребує модернізації процесу підготовки вчителя у педагогічних університетах. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 76 Кошарна, Наталія Володимирівна. Педагогічна підготовка вчителя в системі вищої освіти Швеції [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.01 -загальна педагогіка та історія педагогіки / Н. В. Кошарна ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2012. - 24 с. - Б. ц.
РУБ 74 Рубрики: Підготовка вчителів Швеція--освіта Кл.слова (ненормовані): вища освіта Швеції Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
А 72 Антоновський, Олег Вікторович. Генеза виховання ціннісних професійних орієнтацій майбутніх учителів у вищих навчальних закладах України(друга половина ХХ - початок ХХІ століття) [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / О. В. Антоновський ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Мелітополь). - : МДПУ імені Богдана Хмельницького (Мелітополь), 2012. - 20 с. -
РУБ 74 Рубрики: Майбутні вчителі Підготовка вчителів Професійна орієнтація викладачів Кл.слова (ненормовані): генеза виховання Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Мелітополь) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
С 30 Семеног, О. Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі [Текст] / О. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 42-45. Рубрики: Підготовка вчителів Вчитель--професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): фахова практика -- вища філологічна школа -- вчитель-словесник Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
М 55 Мешко, Галина Михайлівна. Вступ до педагогічної професії [Текст] : Навчальний посібник / Г. М. Мешко. - К. : Академвидав, 2010. - 200 с. - (Альма-матер). - Література : с.194-197. - ISBN 978-966-8226-89-2. - ISBN 978-617-572-000-4 : 40.00 грн., 40.00 грн. Зміст: Професійна діяльність і особистість педагога . - С .6-34 Професійне спілкування у структурі діяльності педагога . - С .35-59 Підготовка вчителя у вищому педагогічному навчальному закладі . - С .60-95 Професійне самовиховання майбутнього педагога . - С .96-117 РУБ 371(075.3) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Професія вчителя особистість педагога (вчителя) Педагогічна діяльність вчителя Педагогічне спілкування Підготовка вчителів Студенти--навчальна мотивація Наукова робота студента професійне самоствердження Самовиховання вчителя Самовиховання студентів Примірників всього: 3 фб (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2) |
П 24 Педагогічна і психологічна науки в Україні [Текст] : зб. наук. праць : в 5-ти т. / Національна академія педагогічних наук України; ред. рада: В. Г. Кремень, В. М. Мадзігон, В. І. Луговий. - К. : Педагогічна думка, 2012 - . Т. 3 : Загальна середня освіта / ред. кол.: О. І. Ляшенко, О. Я. Савченко, Н. М. Бібік. - 2012. - 432 с. - (До 20-річчя НАПН України). - ISBN 978-966-644-215-7 : 133.00 грн. РУБ 371(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Наука в Україні Середня освіта в Україні Теорія навчання методика навчання Навчання Інформаційні технології в освіті Підготовка вчителів Кл.слова (ненормовані): загальна середня освіта Дод.точки доступу: Кремень, В. Г. \ред.\; Мадзігон, В. М. \ред.\; Луговий, В. І. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Бібік, Н. М. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України Примірників всього: 3 Ч.З.№2 (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1) |
В 55 Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-методичний часопис / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна преса, 2001 - . № 3/2011. Додаток 1. Тематичний випуск : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, Т. 1 / відп. ред. вип.: М. М. Левшин, Д. С. Мазоха. - 2011. - 636 с. - ). - 30.00 грн. Зміст: ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: РЕФЛЕКСІЇ СЬОГОДЕННЯ Андрущенко, Віктор Петрович. Завдання підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи XXI століття / Віктор Петрович Андрущенко. - С .5-8 Коцур, Віктор Петрович. Інноваційні засади підготовки педагогічних кадрів у XXI ст. / В. П. Коцур. - С .16-23 Глузман, Олександр Володимирович. Сучасний стан і перспективи розвитку педагогічних технологій в університетській педагогічній освіті / О. В. Глузман, Ю. Ю. Городецька. - С .40-46 Сидоренко, В. К. Європейський вимір неперервної освіти в Україні / В. К. Сидоренко, Д. Е. Кільдеров. - С .64-72 Дем’яненко, Наталія Миколаївна. Самостійна робота магістрантів в умовах модульного навчання: організація і управління / Н. М. Дем’яненко. - С .81-86 ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ - ДУХОВНА ПАРАДИГМА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ Бульвінська, Оксана Іванівна. Соціалізація студентської молоді України в процесі становлення інформаційного суспільства / О. І. Бульвінська. - С .128-134 Голуб, Л. І. Становлення і розвиток полікультурної освіти в Австралії / Л. І. Голуб. - С .135-142 НАЦІОНАЛЬНА САМОІДЕНТИФІКАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ЧИННИК НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ Баранівський, В. Ф. Вища школа в системі національно-патріотичного виховання молоді / В. Ф. Баранівський. - С .227-236 Кузьменко, Н. М. З історії Чернігівського учительського інституту (1916-1919 рр.) / Н. М. Кузьменко. - С .254-261 Марушкевич, Алла Адамівна. Особистість студента в межах сучасного освітнього простору / А. А. Марушкевич. - С .276-282 ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА, ПРАКТИКА, НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА Аннєнкова, І. П. Моніторинг задоволеності освітніми послугами у ВНЗ / І. П. Аннєнкова. - С .297-304 Грибок, О. П. Педагогічна творчість як складова професійної діяльності та майстерності сучасного педагога-інноватора / О. П. Грибок. - С .316-319 Мазоха, Дмитро Степанович. Професіоналізм педагогічної діяльності соціального педагога / Д. С. Мазоха. - С .344-350 Невмержицький, О. А. Виховний потенціал сучасного вищого навчального закладу / О. А. Невмержицький. - С .351-357 Остапенко, Г. І. Застосування інноваційних методів навчання для самостійної роботи студентів вузу / Г. І. Остапенко. - С .371-376 Свіжевська, С. А. Акредитація: дамоклів меч чи modus vivendi? / С. А. Свіжевська. - С .408-414 Сергійчук, О. М. Концептуальні проблеми підготовки майьутнього педагога у вищих навчальних закладах України / О. М. Сергійчук. - С .415-422 Токарук, Л. С. Розвиток інклюзивної освіти: особлива система навчання в Україні / Л. С. Токарук. - С .439-444 Янц, Н. Д. Теоретичні аспекти використання проблемного навчання у вищій школі / Н. Д. Янц. - С .484-491 АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ АКСІОПЕДАГОГІКИ У МЕЖАХ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ Кравченко, Т. В. Професійне самовизначення студентів у контексті становлення їх мотиваційно-ціннісної сфери / Т. В. Кравченко, Л. В. Яценко. - С .492-498 Миленкова, Римма Володимирівна. Аксіопедагогічні умови формування особистості фахівця у вищих навчальних закладах / Р. В. Миленкова. - С .499-505 Пелех, Людмила Романівна. Аксіологічний досвід польської філософії та педагогіки / Л. Р. Пелех. - С .513-520 Тракоша, Ю. Ю. Формування педагогічної культури майбутніх учителів української мови та літератури / Ю. Ю. Тракоша. - С .572-575 Зварич, І. М. Результативність оцінювання педагогічної компетентності викладачів США / І. М. Зварич. - С .600-607 Мойсеєнко, Л. А. Історично-педагогічні передумови формування моделі педагога / Л. А. Мойсеєнко. - С .615-620 РУБ 378(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вища освіта в Україні Педагогіка вищої школи Філософія освіти Вища освіта--педагогічна освіта Підготовка вчителів Педагогічні технології--вища освіта Інноваційні технології навчання Інформаційна культура Зміст освіти Гуманітарна освіта Особистість студента Викладачі вищих навчальних закладів Освітня послуга--якість моделювання (педагогіка) Акредитація Інклюзивна освіта Проблемне навчання Аксіологія Педагогічна майстерність --вчителі Педагогічна культура Австралія--освіта Чернігівщина--освіта вища США--освіта Кл.слова (ненормовані): аксіопедагогіка Дод.точки доступу: Левшин, М. М. \ред.\; Мазоха, Д. С. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |